abonnement Unibet Coolblue
pi_168851461
Vervolgtopic over de discussie over geloof.

F&L / Zorgt geloof grotendeels voor de meeste ellende in de wereld?
  zondag 12 februari 2017 @ 17:14:37 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168856013
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:29 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Je hebt dus geen antwoord kunnen geven op mijn vragen.

Je sterkste argument is om te zeggen dat een vraag niet relevant is of niet gesteld hoeft te worden.

_O- _O- _O-

Je durft niet ervoor uit te komen waar je voor staat, en je kan niet eens antwoord geven op fundamentele levensvragen.

"Ik ben niet gevangen in een ideologie". Kom op zeg, je houd jezelf structureel voor de gek. _O-

Conclusie: jij staat voor niks, je bent een niksist, en je bent gewoon niet echt zo nieuwsgierig.

Je mag weer meedoen zodra je kan uitleggen wat de Katholieke definitie van God is en waarom jij dat kan ontkrachten. ^O^
Tjonge, wat een haat weer.

Misschien even kalmeren, mijn daadwerkelijke antwoorden lezen en daar op ingaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168889158
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Je mag weer meedoen zodra je kan uitleggen wat de Katholieke definitie van God is en waarom jij dat kan ontkrachten.
Je mag weer meedoen zodra je kan uitleggen wat de Katholieke definitie van God is en waarom jij dat kan ontkrachten. ^O^

overigens is 'spot' iets anders dan 'haat', lieverd. Je lijkt moeite te hebben met emoties herkennen: om je even op gang te helpen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Autism#Diagnosis
  dinsdag 14 februari 2017 @ 11:04:16 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168889846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:14 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Je mag weer meedoen zodra je kan uitleggen wat de Katholieke definitie van God is en waarom jij dat kan ontkrachten. ^O^
Niets interresseert mij minder dan de katholieke god. Vandaar dat ik het daar dus ook totaal niet over heb gehad en dat maakt dit wederom een stromannetje.

Probeer jij eerst maar eens een keer op mijn punten in te gaan. Zonder al dat overbodige arrogante gewauwel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168889912
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Niets interresseert mij minder dan de katholieke god. Vandaar dat ik het daar dus ook totaal niet over heb gehad en dat maakt dit wederom een stromannetje.

Probeer jij eerst maar eens een keer op mijn punten in te gaan. Zonder al dat overbodige arrogante gewauwel.
Basically zeg je dat je het alleen maar wilt hebben over dingen die je wel interesseren. Dus als ik een tegenargument aandraag die jouw positie potentiëel zou kunnen ontkrachten, maar jij je er niet in "interesseert" is die ongeldig. :')

Je mag weer meedoen zodra je weet wat mijn positie is, in specifieke zin wat mijn definitie van God is, en deze kan ontkrachten. Anders praten we alleen maar langs elkaar heen!

Hint: de Katholieke God is waarschijnlijk niet wat je zou verwachten; verbaas jezelf
  dinsdag 14 februari 2017 @ 11:10:14 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168889929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:09 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Anders praten we alleen maar langs elkaar heen!

Precies, dus doe eens wat beter je best. Ga eens terug, lees de argumenten en ga er deze keer op in. Veel succes.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168890003
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies, dus doe eens wat beter je best. Ga eens terug, lees de argumenten en ga er deze keer op in. Veel succes.
Waarom ben je zo bang om de Katholieke definitie van God op te zoeken?

Ik wil best je tegemoet komen en je punten addresseren maar tot nu toe ben je niet echt tegemoetkomend geweest.

Hoe kun je antwoord geven op de vraag of Geloof voor de meeste ellende zorgt als je niet eens weet wat Katholieken, het grootste geloof ter wereld, geloven?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 11:16:25 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168890026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:15 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Hoe kun je antwoord geven op de vraag of Geloof voor de meeste ellende zorgt als je niet eens weet wat Katholieken, het grootste geloof ter wereld, geloven?
Leg limbo eens uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168890163
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leg limbo eens uit.
Het mag duidelijk zijn voor alle partijen dat jij niet meer serieus te nemen bent wanneer je zelfs na een uitnodiging tot tegemoetkoming de zelfzuchtige onwetendheid verkiest.

Beschouw jezelf vanaf nu als ge-excommuniceerd.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 11:25:35 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168890181
Wat is erger, aids of condoomgebruik?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168890453
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:15 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Hoe kun je antwoord geven op de vraag of Geloof voor de meeste ellende zorgt als je niet eens weet wat Katholieken, het grootste geloof ter wereld, geloven?
Dat ze speciaal zijn. Zo'n beetje als elk ander idioot geloof in de wereld dus :D
Conscience do cost.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:00:11 #12
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_168894364
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:15 schreef De_Maistre het volgende:

[..]

Waarom ben je zo bang om de Katholieke definitie van God op te zoeken?

Bestaat die dan? Ik kan hem ook niet zo 123 vinden...
pi_169321057
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:22 schreef Jigzoz het volgende:
Vervolgtopic over de discussie over geloof.

F&L / Zorgt geloof grotendeels voor de meeste ellende in de wereld?
Religie wél, geloof niet!
Sharkastic Virus on the System
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')