abonnement Unibet Coolblue
pi_168848135

Italië is na jaren van afwezigheid er vanaf 2011 weer bij op het Eurovisie songfestival. Via San Remo, een groot muziekfestijn dat vanaf 1951 elk jaar wordt gehouden, wordt de artiest voor het Eurovisie songfestival bepaald (uitzondering: 2014). De winnende kandidaat krijgt de eer Italië te vertegenwoordigen, maar mag ook weigeren. De kandidaat die tweede is geeindigd, zal dan gevraagd worden etc. Italië hoort bij The Big 5, de 5 grote landen, die al in de finale staan.

Dit jaar is San Remo gewonnen door Francesco Gabbani met het lied Occidentali's Karma. Francesco Gabbani debuteerde vorig jaar op San Remo in de categorie Giovani (nieuwkomers). Met het lied Amen won hij in deze categorie. Vanaf dat moment is het hard gegaan met zijn carriere. Dit jaar deed Francesco Gabbani mee in de categorie Campioni (grote/bekende artiesten). Hij begon als outsider, maar werd langzaamaan tot één van de favorieten beschouwd. In een superfinale samen met Fiorella Mannoia (2e plek) en Ermal Meta (3e plek) wist hij te winnen.



Direct na de show werd op de persconferentie aan Francesco Gabbani gevraagd of hij zijn land wil vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Kiev. En guess what, zijn antwoord was: Si! Ommmmm. Fantastico!

EurovisionRai twitterde op zondag 12-02-2017 om 02:18:29 🎤🎉Francesco Gabbani con «Occidentali's Karma» rappresenterà l'Italia all'Eurovision Song Contest 2017! https://t.co/nIzh1W30X0 reageer retweet
Hij wordt nu al tot favoriet voor de eindzege gebombardeerd. Op diverse internationale Eurovisie websites krijgt hij lovende commentaren. Kan hij het waarmaken? Gaan we met z'n allen volgend jaar gezellig naar Rome, Turijn of Milaan? Check het hieronder.


Video met een vertaling: http://www.dailymotion.co(...)arma-subtitled_music





Links
San Remo terugkijken kan via http://www.rai.it/programmi/sanremo/
Francesco op Facebook: https://it-it.facebook.com/francescogabbaniofficial/
Francesco op Twitter: https://twitter.com/frankgabbani
Francesco op Instagram: https://www.instagram.com/francescogabbani/

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 12-02-2017 19:56:16 ]
~The present is all there is~
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 12:12:30 #2
375570 crew  Cyan9
pi_168848253
Dit is echt zo niks voor mij.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168848661
Na 2,3 keer luisteren zit ie wel al lekker in mijn hoofd... maar of het genoeg is voor de eindwinst weet ik niet. Die gorilla kan 'm maken en breken...

edit: die Engelse ondertitels helpen wel enorm om het nummer te begrijpen... _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 februari 2017 @ 12:38:38 #4
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168848843
ik hou hier echt van, lekker wat humor, leuk liedje, en ook een sympathieke man :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_168849561
Gewoon briljant. Ik hoop dat hij het songfestival wint, ik ga erop stemmen (tenzij er iets beters komt natuurlijk, wat ik me amper kan voorstellen).
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2017 @ 13:19:03 #6
368283 ato
pi_168849919
Dat liedje zit zo in mijn kop, al in het begin van SAN Remo..

Heerlijk vrolijk, fris liedje gezongen door een zanger met zoveel charisma.
Je kan het liedje al downloaden op spotify..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2017 @ 13:45:35 #7
43556 miss_dynastie
pi_168850426
Ik ben fan *O* :)
pi_168850598
Hmm, zo geweldig vind ik het niet. Spreekt me niet echt aan. Vind zijn stem ook vervelend.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_168852389
songfestivalNL twitterde op zondag 12-02-2017 om 11:25:43 De Italiaanse inzending van Francesco Gabbani duikt op in de Nederlandse iTunes-lijst https://t.co/s370KcYFG8 reageer retweet
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2017 @ 15:01:55 #10
368283 ato
pi_168852638
Je kan het ook downloaden van spotify. Heb ik ook gedaan.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 februari 2017 @ 15:16:50 #11
163650 Greys
pi_168853072
Het begin van het refrein doet me zó ergens aan denken maar weet niet wat. Arghhh.

Leuk lied. Leuke man. Ik hoor er alleen niet een echte winnaar in nog maar gaat wel hoog eindigen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 februari 2017 @ 15:17:51 #12
163650 Greys
pi_168853096
Oh en dank voor het maken van een nieuw topic O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2017 @ 15:58:13 #13
368283 ato
pi_168854147
Be or must be-
Hamletic doubt
contemporary like the Neolithic man.
In your cage 2x3 get comfortable.
Intellectuals in coffee bars,
Internet experts
Honorary associates in the anonymous meetings of selfie-addicted
Intelligence is out-of-date
Easy answers
Worthless dilemmas.

A.A.A Seeking, seek, yes
Grand finale's stories
Hoping, hope, yes
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

It rains drops of Chanel,
on aseptic bodies,
save yourself from the smell of your own kind
Each person is a know-it-all thanks to the web,
communities' cocaine,
the poor people's opium.

A.A.A Seeking, seek, yes
virtual humanity,
sex appeal, sex appeal,
Whatever happens, everything goes by
and singing in the rain.

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.

When life becomes distracted,
men fall.
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the monkey gets back up
Namaste, yeah!

Chorus:
Nirvana lessons
there is Buddha in indian style, one line
Ricreation time for everyone, glory time.
The crowd shouts out a mantra,
evolution stumbles.
the naked monkey dances;
Westerners' karma,
Westerners' karma,
the naked monkey dances,
Westerners' karma.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 16:31:51 #14
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_168854949
Wat een blije vent, wat een vrolijk liedje, en die aap. _O-
Waarschijnlijk is Italië het enige land dat met een dergelijke gimmick nog steeds echt weg kan komen.

Top 5, denk ik. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_168856164
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:52 schreef grazz het volgende:
songfestivalNL twitterde op zondag 12-02-2017 om 11:25:43 De Italiaanse inzending van Francesco Gabbani duikt op in de Nederlandse iTunes-lijst https://t.co/s370KcYFG8 reageer retweet
Met alle respect, als een paar lokale pizzaboeren het kopen duik je al op in de Itunes-lijst. Dat zegt helemaal niks. Spotify is where it's at.

Niettemin is het wel een aanstekelijk nummer dat in Nederland zeker zal aanslaan.
pi_168860753
Ik vind deze Italiaanse Danny Vera nu al een held _O_
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168866711
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze Italiaanse Danny Vera nu al een held _O_
Het lied heeft een boodschap.... dus het heeft de Cornald-factor :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 00:17:00 #18
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_168866970
Het eerste nummer dat ik zie winnen. Dit nummer heeft iets extras, ik weet het alleen niet te benoemen. Waarschijnlijk ook dat het vrolijk en jolig is met een catchy tune maar ook een inhoudelijk verhaal en goede zang.
pi_168867817
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het lied heeft een boodschap.... dus het heeft de Cornald-factor :P
Ja, dat is eigenlijk het enige dat tegen dit lied gaat werken. Van die 'weldenkende' juryleden als Cornald, die niet willen dat het bekend wordt dat ze 12 punten aan een aap hebben gegeven :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168868007
Eindelijk iets leuks dit jaar! *O*
pi_168868008
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 06:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk het enige dat tegen dit lied gaat werken. Van die 'weldenkende' juryleden als Cornald, die niet willen dat het bekend wordt dat ze 12 punten aan een aap hebben gegeven :')
Nu ik de vertaling heb gelezen snap ik die aap juist volledig :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168868774
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 06:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk het enige dat tegen dit lied gaat werken. Van die 'weldenkende' juryleden als Cornald, die niet willen dat het bekend wordt dat ze 12 punten aan een aap hebben gegeven :')
Het lied heeft echt een boodschap. Dus Cornald hoeft zich niet te schamen.

De tekst van dit nummer is een van de beste in de Eurovisie-geschiedenis.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 09:14:34 #23
163650 Greys
pi_168868857
Ik vraag me wel oprecht af of de meeste juryleden de moeite gaan nemen om die tekst te vertalen. Als ik zo vorig jaar zag dat onze Nederlandse jury (hoi Jennie Lena) op de dag zelf nog niet eens wist wat ze nou precies ging beoordelen die avond en de Russische (toch?) jurydame niet eens keek maar selfies zat te maken tijdens de uitzending vraag ik me af of die tekstboodschap bij de meesten duidelijk gaat zijn. Zo ook bij de mensen thuis die het voor het eerst horen die avond, daar zijn er ook veel van. Dus of de boodschap begrijpelijk is of dat ze gewoon een leuk liedje met een aap zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 10:25:09 #24
43556 miss_dynastie
pi_168869859
Ze moeten gewoon de vertaling laten meedraaien op het scherm. Misschien wel in augmented reality zoals vorig jaar met een stuk van die moestuin. Italië heeft er ongetwijfeld meer geld voor over dan Avrotros.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 10:33:51 #25
163650 Greys
pi_168870006
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze moeten gewoon de vertaling laten meedraaien op het scherm. Misschien wel in augmented reality zoals vorig jaar met een stuk van die moestuin. Italië heeft er ongetwijfeld meer geld voor over dan Avrotros.
Ik weet niet of dat mag. Was er niet iets met teksten op led oid dat niet mag? Of waren dat juist personen die niet mochten geprojecteerd? Even terugzoeken.

En idd, aan hun budget zal het niet liggen. Al kwam die moestuin op mij juist nogal cheap over :@ Maar was wel een supermooi liedje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 10:49:44 #26
368283 ato
pi_168870340
Ik vond Italië met Francesca in Zweden tegenvallen, zowel staging als haar uitvoering.
Op SAN Remo was haar optreden perfect.

Hopelijk dit jaar niet, maar daar ga ik vanuit.

Tja de tv commentator kan wat vertellen over de tekst. Ter promotie voorgaande kan men ook veel over de tekst vertellen.

Ik hoop dat men de jury strenger selecteert dit jaar. Bij sommige landen was het een lachertje.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 11:24:57 #27
43556 miss_dynastie
pi_168870924
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat mag. Was er niet iets met teksten op led oid dat niet mag? Of waren dat juist personen die niet mochten geprojecteerd? Even terugzoeken.

En idd, aan hun budget zal het niet liggen. Al kwam die moestuin op mij juist nogal cheap over :@ Maar was wel een supermooi liedje.
Niet? Blue had dat toch ook, in elk geval voor een stukje? Kan je in elk geval de aap uitleggen. Dat mensen niet mogen zou ook nieuw zijn, ik herinner me de boze mevrouw voor Rusland nog die in een lijkwade stond op te treden terwijl ze om haar mama krijste terwijl haar afbeelding op het scherm steeds ouder werd...

edit: deze!
pi_168872937
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:14 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af of de meeste juryleden de moeite gaan nemen om die tekst te vertalen. Als ik zo vorig jaar zag dat onze Nederlandse jury (hoi Jennie Lena) op de dag zelf nog niet eens wist wat ze nou precies ging beoordelen die avond en de Russische (toch?) jurydame niet eens keek maar selfies zat te maken tijdens de uitzending vraag ik me af of die tekstboodschap bij de meesten duidelijk gaat zijn. Zo ook bij de mensen thuis die het voor het eerst horen die avond, daar zijn er ook veel van. Dus of de boodschap begrijpelijk is of dat ze gewoon een leuk liedje met een aap zien.
Ja ok, die jury's vallen niet serieus te nemen. Maar door de titel, de vele knipogen naar het boeddhisme en het 'namaste!' zullen velen met een beetje brains de boodschap toch wel enigszins begrijpen.

Ondertitels mee laten lopen heeft denk ik niet zoveel zin, bij ons en in Scandinavië zijn we dat gewend maar in veel landen heeft men daar een hekel aan. Ik vind juist dat Francesco Gabbani er vrij goed in slaagt om uit te beelden waar z'n nummer over gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 15:48:21 #29
163650 Greys
pi_168875453
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:38 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ja ok, die jury's vallen niet serieus te nemen. Maar door de titel, de vele knipogen naar het boeddhisme en het 'namaste!' zullen velen met een beetje brains de boodschap toch wel enigszins begrijpen.

Ondertitels mee laten lopen heeft denk ik niet zoveel zin, bij ons en in Scandinavië zijn we dat gewend maar in veel landen heeft men daar een hekel aan. Ik vind juist dat Francesco Gabbani er vrij goed in slaagt om uit te beelden waar z'n nummer over gaat.
Ik vind mezelf niet dom en kon de aap de allereerste keer nog echt niet verklaren hoor ondanks de Namaste. :@ Dus misschien ben ik toch dommer dan ik dacht. Maar daar zullen er dus meer van zijn die het voor het eerst horen.

Maar waarschijnlijk zullen de commentatoren dat wel uitleggen voorafgaand aan het optreden. Komt idd vast goed. Ik vind het een toffe inzending en hoop dat ie goed scoort.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 15:49:42 #30
163650 Greys
pi_168875478
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet? Blue had dat toch ook, in elk geval voor een stukje? Kan je in elk geval de aap uitleggen. Dat mensen niet mogen zou ook nieuw zijn, ik herinner me de boze mevrouw voor Rusland nog die in een lijkwade stond op te treden terwijl ze om haar mama krijste terwijl haar afbeelding op het scherm steeds ouder werd...

edit: deze!
Er was iets met wat er niet op de schermen mocht. Zei Sietse destijds. Moet na het werk even zoeken in FB chat met hem of in de topics, ben nu zelf ook benieuwd wat het dan was :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 15:54:59 #31
43556 miss_dynastie
pi_168875590
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Er was iets met wat er niet op de schermen mocht. Zei Sietse destijds. Moet na het werk even zoeken in FB chat met hem of in de topics, ben nu zelf ook benieuwd wat het dan was :D
Ik weet wel dat Joan destijds iets geweigerd werd, maar dat was een keuze van de regie dacht ik... niet dat het nooit zou mogen.

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet dom en kon de aap de allereerste keer nog echt niet verklaren hoor ondanks de Namaste. :@ Dus misschien ben ik toch dommer dan ik dacht. Maar daar zullen er dus meer van zijn die het voor het eerst horen.

Maar waarschijnlijk zullen de commentatoren dat wel uitleggen voorafgaand aan het optreden. Komt idd vast goed. Ik vind het een toffe inzending en hoop dat ie goed scoort.
Ik hoor Jantje Shit al: 'O'g3ne haalde de finale niet en Italië komt met een Japanse aap :( ' :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 15:59:57 #32
163650 Greys
pi_168875693
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 februari 2017 @ 16:07:38 #33
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_168875821
Ik snap hem ook niet. Heeft het nummer ook niet nodig denk ik, gewoon een beetje goede choreo erbij, en dit is een wereldnummer!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_168876246
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Nee, ik begreep er ook niets van. Zonder context vond ik het er nogal circusachtig uitzien. Heeft het nummer wat mij betreft niet nodig. Het nummer is wel goed. :)
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 18:13:53 #35
43556 miss_dynastie
pi_168878113
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Je kan toch geen Italiaans? Zo gek is het niet hoor :P
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 19:08:52 #36
375570 crew  Cyan9
pi_168879107
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Ik snap het nog steeds niet. Maar ik heb de vertaling van de lyrics dan ook niet gelezen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168879987
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Begreep de aap ook niet meteen, maar bepaalde woorden, bewegingen van Francesco en de visuals op het scherm zorgden er wel voor dat ik een idee kreeg waar het lied over ging.

Francesco weet op de éen of andere manier mijn aandacht zo naar zich toe te trekken. Of die aap nou wel of niet op het podium staat, voor mij blijft het nummer en zijn optreden even goed. En echt, normaal hou ik niet van dit soort 'onzin' op het podium, alleen in dit geval, vind ik het geen onzin. Ik vind het er wel grappig uitzien op het moment dat ze samen dat dansje doen.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2017 @ 20:44:26 #38
368283 ato
pi_168881373
Nou het gaat over een aap die naakt danst 😄

Ik had de link ook niet door hoor, wel kon ik ongeveer plaatsen dat hij over boeddhisme zong.

Ohmmmm op het einde, karma...en
Life can be a bitch, so like it..
pi_168882420
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Ik ook niet direct hoor :P

En laten we ons geen illusies maken over commentatoren die alles gaan uitleggen; voor de Europese kijker met bier en borrelnootjes is dit gewoon het lied met de aap.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168883276
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik ook niet direct hoor :P

En laten we ons geen illusies maken over commentatoren die alles gaan uitleggen; voor de Europese kijker met bier en borrelnootjes is dit gewoon het lied met de aap.
Natuurlijk, maar er wordt gevreesd dat de jury's het als een gimmick gaan zien en het daarom afstraffen. Dan is mijn argument dat de jury's zich een beetje in het materiaal moeten verdiepen (doen ze natuurlijk niet, maar in theorie zou dat wel moeten).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 februari 2017 @ 21:51:44 #41
163650 Greys
pi_168883439
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar er wordt gevreesd dat de jury's het als een gimmick gaan zien en het daarom afstraffen. Dan is mijn argument dat de jury's zich een beetje in het materiaal moeten verdiepen (doen ze natuurlijk niet, maar in theorie zou dat wel moeten).
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben er bang voor. Echt zo afgeknapt op dat jurygebeuren sinds we daar wat van te weten kwamen hoe dat ging. Hoop dat het merendeel het idd wat serieuzer neemt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168884006
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Greys het volgende:
Kan ik voor mijn eigen gemoedsrust even de vingers omhoog krijgen van degenen die de aap ook niet direct konden plaatsen? Of ben ik nou de enige domme die dat echt niet direct uit de tekst kon halen? :@
Ik ook niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168889546
Liveperformance gevonden:

http://www.raiplay.it/vid(...)fa-86359fc8ae2a.html

Dat orkest dat met hem meedoet _O_

Vind wel dat het lied sterker klinkt op de band dan met een live-orkest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 20 februari 2017 @ 20:29:25 #44
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169031675
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Hij heeft in een interview gezegd dat het nummer met hele grote waarschijnlijkheid gewoon Italiaans blijft.

Gelukkig dus geen slap Engels aftreksel, bovendien Italiaans = O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 februari 2017 @ 20:45:19 #45
163650 Greys
pi_169032140
Gelukkig *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169034717
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

^O^
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2017 @ 22:37:21 #47
368283 ato
pi_169035407
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Mooi zo
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 20 februari 2017 @ 23:45:18 #48
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169037315
Ik vind het nummer geen winnaar. Ik wacht het optreden af.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169038370
Leuk nummer en vooral een leuke performance van iemand met veel charisma. Anderzijds blijft de aap misschien wel hangen, maar het lied wat minder.
pi_169038470
Idd charismatische zanger. Nummer Iuister ik voor het eerst, door de reacties had ik iets toffers verwacht.
Wel vind ik het goed in eigen stijl, het is echt een nummer waar er geen twee van komen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 februari 2017 @ 16:26:34 #51
163650 Greys
pi_169047974
20 miljoen views, Namaste Gorilla shirts en phone covers, die zijn lekker bezig. Tegen die tijd dat ie op moet weet iedereen al wat de tekst betekent. Zó moet het dus, AVROTROS.

http://wiwibloggs.com/201(...)-phone-cover/176263/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:30:49 #52
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169048065
Dat ben ik helemaal met je eens. Zo creëer je een hype.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169049701
Hafc en ik vinden dit een leuk lied.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
Dit boeit echt niemand
lok

pi_169128931
Live optreden met dit keer de studio versie ipv orkest, vanaf 00:40:

http://www.raiplay.it/vid(...)76-cda9566926dc.html

O+ winner
Ben wel benieuwd naar de 3 minuten versie, want wat gaan ze eruit knippen -O-
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2017 @ 01:03:47 #55
368283 ato
pi_169129126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:46 schreef grazz het volgende:
Live optreden met dit keer de studio versie ipv orkest, vanaf 00:40:

http://www.raiplay.it/vid(...)76-cda9566926dc.html

O+ winner
Ben wel benieuwd naar de 3 minuten versie, want wat gaan ze eruit knippen -O-
Dat instrumentale gedeelte moeten ze erin houden..
Wat een heerlijk liedje is het ook.
Life can be a bitch, so like it..
pi_169130537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 16:26 schreef Greys het volgende:
20 miljoen views, Namaste Gorilla shirts en phone covers, die zijn lekker bezig. Tegen die tijd dat ie op moet weet iedereen al wat de tekst betekent. Zó moet het dus, AVROTROS.

http://wiwibloggs.com/201(...)-phone-cover/176263/
Dat nummer en de act verkopen zichzelf, natuurlijk. Staat al weken bovenaan qua downloads en streams.

Je kunt moeilijk beweren dat de axis of evil, AVROTROS, vorig jaar niet alles uit Slow Down heeft gehaald wat erin zat. Maar je moet werken met het materiaal dat je hebt. Slow Down was niet eens een grote hit in Nederland.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 februari 2017 @ 08:27:33 #57
163650 Greys
pi_169130584
Hij heeft besloten. Geen Engelse lyrics erin. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169130963
Ik raak er meer en meer van overtuigd dat we volgend jaar in Italië zitten :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 11:38:13 #59
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169132554
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:27 schreef Greys het volgende:
Hij heeft besloten. Geen Engelse lyrics erin. *O*
goed zo, ik vind Italiaans altijd zo'n mooie taal, dat engels is te gewoontjes ^O^
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169132603
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:27 schreef Greys het volgende:
Hij heeft besloten. Geen Engelse lyrics erin. *O*
Mooi nieuws *O*

Al ben ik er nog lang niet van overtuigd dat dit van IJsland tot Georgië genoeg punten gaat scoren voor de overwinning. Maar ik hoop het wel :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 11:58:12 #61
375570 crew  Cyan9
pi_169132794
Ik snap de populariteit van dit lied niet zo goed, ik heb er helemaal niks mee.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169133928
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik snap de populariteit van dit lied niet zo goed, ik heb er helemaal niks mee.
Charismatische zanger, betekenisvolle tekst, catchy refrein... zelfs als je er niks mee hebt kun je dat toch wel begrijpen?
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 14:31:02 #63
375570 crew  Cyan9
pi_169135275
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 13:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Charismatische zanger, betekenisvolle tekst, catchy refrein... zelfs als je er niks mee hebt kun je dat toch wel begrijpen?
Ik vind het refrein niet catchy, dus daar gaat al een deel van je redenering. Een betekenisvolle tekst is ook geen garantie voor populariteit. Ik wijt het eerder aan dat het afwijkt aan de andere al bekende inzendingen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169135375
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind het refrein niet catchy, dus daar gaat al een deel van je redenering. Een betekenisvolle tekst is ook geen garantie voor populariteit. Ik wijt het eerder aan dat het afwijkt aan de andere al bekende inzendingen.
Oh, je bedoelt de populariteit onder songfestival-fans. Ik dacht de populariteit in het land zelf.

Het wijkt inderdaad af, maar het is ook kwalitatief een van de betere inzendingen (zelf vind ik het de beste, maar dat is een mening).
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 14:40:04 #65
375570 crew  Cyan9
pi_169135431
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:37 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh, je bedoelt de populariteit onder songfestival-fans. Ik dacht de populariteit in het land zelf.

Het wijkt inderdaad af, maar het is ook kwalitatief een van de betere inzendingen (zelf vind ik het de beste, maar dat is een mening).
Ja inderdaad, dat het in Italië zelf populair is vind ik absoluut geen verrassing.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 19:08:04 #66
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169139789
ik vind het lied, echt een soort gangnam style voor het songfestival, en dat bedoel in positieve zin, dat het een aanstekelijk muziekje is, en je wil er zelf op mee kunnen dansen, die dansende gorilla wel slim bedacht, je moet ook iets hebben om op te vallen

30 miljoen keer bekeken al wow _O_
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169141594
-Refrein is catchy
-Italiaans
-Gorilla
-Hype

Dit gaat em worden!
pi_169142386
Die 3 jonge jongens, een paar jaar geleden.. Was dat het jaar van TCL? Hoeveelste plek zijn zij geworden toen?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 februari 2017 @ 21:22:41 #69
163650 Greys
pi_169142657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3 jonge jongens, een paar jaar geleden.. Was dat het jaar van TCL? Hoeveelste plek zijn zij geworden toen?
Was 2015. Jaar van Trijntje.
Ze werden derde, na Mans en Rusland. Ze waren bij de publieksstemmen wel eerste.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169171224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:31 schreef KingRoland het volgende:
-Refrein is catchy
-Italiaans
-Gorilla
-Hype

Dit gaat em worden!
Dit is een enorm prettig liedje. Ik betrap me erop dat ik er steeds weer naar luister op Spotify.
Dit kan niet anders dan heel hoog eindigen op het Songfestival. :Y
  maandag 27 februari 2017 @ 01:06:11 #71
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169171289
Het is Italië hoe dan ook gegund, wat een knallers gooien ze er (bijna) elk jaar in sinds ze weer meedoen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169171307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Die 3 jonge jongens, een paar jaar geleden.. Was dat het jaar van TCL? Hoeveelste plek zijn zij geworden toen?
Niet gewonnen dankzij jurypunten.
Jury moeten ze weghalen. Zie vorig jaar allemaal politiek gedoe. Dan heb ik liever dat die vrouw met baard wint.

100% publieksstemmen please.
  maandag 27 februari 2017 @ 03:23:53 #73
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_169171661
Tja zou het niet erg vinden als het won, maar niet echt mijn type nummer.
Loreen wist denk ik al een paar weken van tevoren dat ze zou winnen in 2012. Is de hype met dit nummer ook zo? Heb gemerkt dat Italië nog weleens genegeerd word. terwijl ze weleens leuke inzendingen hebben.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2017 @ 09:22:57 #74
163650 Greys
pi_169172631
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 03:23 schreef Sk00p het volgende:
Tja zou het niet erg vinden als het won, maar niet echt mijn type nummer.
Loreen wist denk ik al een paar weken van tevoren dat ze zou winnen in 2012. Is de hype met dit nummer ook zo? Heb gemerkt dat Italië nog weleens genegeerd word. terwijl ze weleens leuke inzendingen hebben.
Dat is ook wel weer zo.
Il Volo leek (en had moeten zijn wmb) ook een gegarandeerde winnaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169172643
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 01:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Niet gewonnen dankzij jurypunten.
Jury moeten ze weghalen. Zie vorig jaar allemaal politiek gedoe. Dan heb ik liever dat die vrouw met baard wint.

100% publieksstemmen please.
Die vrouw met baard was toch ook politiek? Het idee van de jurystemmen vind ik met name goed om de diasporastemmen weg te halen, maar dan moeten ze wel echt objectief zijn, en in het nieuwe Melfest-systeem valt dat effect ook voor een groot deel weg.

Ook heb je in de televote als een van de laatste acts van de avond een groot voordeel. Zoals Il Volo dus.
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 13:14:00 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169176095
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:27 schreef Greys het volgende:
Hij heeft besloten. Geen Engelse lyrics erin. *O*
Jaaaa. *insert juichen gifje* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 13:17:35 #77
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169176161
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 01:06 schreef Andromache het volgende:
Het is Italië hoe dan ook gegund, wat een knallers gooien ze er (bijna) elk jaar in sinds ze weer meedoen.
Zeker! Alle jaren gewoon goed.

Maar deze blijft toch wel m'n favoriet (op die van dit jaar na dan :D ) :
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 13:33:57 #78
43556 miss_dynastie
pi_169176453
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 03:23 schreef Sk00p het volgende:
Tja zou het niet erg vinden als het won, maar niet echt mijn type nummer.
Loreen wist denk ik al een paar weken van tevoren dat ze zou winnen in 2012. Is de hype met dit nummer ook zo? Heb gemerkt dat Italië nog weleens genegeerd word. terwijl ze weleens leuke inzendingen hebben.
Genegeerd? Ik heb de indruk dat Italië live niet altijd goed uit de verf komt. Zoals vorig jaar en in 2012, dat was op de band echt 100x sterker dan live....
  maandag 27 februari 2017 @ 13:42:55 #79
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169176560
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Genegeerd? Ik heb de indruk dat Italië live niet altijd goed uit de verf komt. Zoals vorig jaar en in 2012, dat was op de band echt 100x sterker dan live....
ik vond vorig jaar Italie wel mooi, qua staging en zang, het kwam echt goed over op mij, mijn persoonlijke top 3 van vorig jaar naast Malta en Israel :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169209172
Ben er van overtuigd dat het in het bekende veld zou winnen. Maar nog veel landen te gaan...

Maar vergeet ook niet dat het nummer ook nog terug moet naar 3 minuten, en zijn weinig stukken die je er even uit kunt knippen...
pi_169241160
Ik heb bij dit nummer heel sterk hetzelfde gevoel dat ik twee jaar geleden vroegtijdig had bij Heroes van Måns Zelmerlöw, namelijk: dit gaat het Songfestival winnen.

Wil natuurlijk niet zeggen dat het ook gebeurt, maar ik vind het wel echt klinken als een winnend lied. Het is euforisch, catchy, goed gezongen en uitstekend geproduceerd.

Ik ben alleen benieuwd hoe ze het gaan inkorten, want het is 37 seconden te lang.
pi_169241382
quote:
Oh zo vind ik het echt 10 keer leuker dan dat maffe clipje.
En toen moest de aap nog komen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 maart 2017 @ 15:05:07 #83
163650 Greys
pi_169242489
Ja. Nu hoor ik een winnaar.
Alles klopt.

Als het inkorten geen roet in het eten gaat gooien maakt dit zeer grote kans op winst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:06:22 #84
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169252295
Kutlied. Zanger lijkt op een kinderlokker.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:07:52 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169252353
Nou ja, muzikaal is het wel goed. De zanger zou alleen bij de voorrondes van Idols nog worden weggelachen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:11:06 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_169260346
quote:
Elders ook gepost, maar omdat dit toch het Italië topic is hier ook maar even mijn mening. :7

Italië net voor het eerst opgezet.

Ik moet zeggen dat ik het geen slecht nummer vind, niet heel sterk maar niet slecht. (al moet je er wel met je ogen dicht naar kijken, zeg maar. :') )

Ik vond wel die gekleurde armen op de achtergrond erg storend worden. Maakte dat het hele optreden me een beetje hieraan deed denken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_169261301
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Het begin van het refrein doet me zó ergens aan denken maar weet niet wat. Arghhh.

Leuk lied. Leuke man. Ik hoor er alleen niet een echte winnaar in nog maar gaat wel hoog eindigen.
Hier deed het mij aan denken.
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_169262189
Bij het refrein krijg ik altijd zo'n Years & Years gevoel (Shine).
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 maart 2017 @ 13:21:18 #89
163650 Greys
pi_169262532
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:03 schreef Crocmaz het volgende:

[..]

Hier deed het mij aan denken.
Ja ook een beetje ja :Y

Ik fluit het ongemerkt echt de hele dag. Heerlijk. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 maart 2017 @ 00:44:25 #90
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_169296231
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Genegeerd? Ik heb de indruk dat Italië live niet altijd goed uit de verf komt. Zoals vorig jaar en in 2012, dat was op de band echt 100x sterker dan live....
Ja dus dat is wat ik bedoelde. Live komt het net niet over. Dit nummer was live weer wel goed, maar het was goed vanwege het orkest wat er extra bij was. Die mogen waarschijnlijk niet mee op het podium als het erop aan komt in Kiev. Is de aap genoeg? We zullen het zien.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_169296317
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:44 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Ja dus dat is wat ik bedoelde. Live komt het net niet over. Dit nummer was live weer wel goed, maar het was goed vanwege het orkest wat er extra bij was. Die mogen waarschijnlijk niet mee op het podium als het erop aan komt in Kiev. Is de aap genoeg? We zullen het zien.
Ik maak me geen enkele zorgen. Dit is één van de beste nummers van 2017 tot nu toe. En dit nummer heeft de potentie om de grootste Italiaanstalige hit in Europa te worden sinds het tijdperk van Eros Ramazotti en Laura Pausini.

Er moeten nog nummers bekend worden die meedoen, maar vooralsnog tip ik dit nummer als winnaar van het Songfestival én als grote hit, ook in Nederland. Ik heb het de afgelopen weken al wel 10 keer gehoord en krijg er maar geen genoeg van.
pi_169296378
Misschien is dit wel veelzeggend: iemand op YouTube plaatste op 11 februari een persoonlijke Top 10 tot dusver. Italië stond op 2, Frankrijk op 1:


Drie weken later waagt deze persoon zich aan een Top 20 (er zijn nummers bijgekomen). Frankrijk staat op 2, Italië op 1...


Natuurlijk, dit is maar één YouTube-gebruiker met een mening, maar het zegt denk ik wel iets over het liedje. Het is echt een oorwurm. En het heeft de prettige eigenschap dat je het steeds opnieuw wilt horen; het verveelt geen moment.
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 01:10:12 #93
375570 crew  Cyan9
pi_169296560
Dan nog blijft het persoonlijk hè. Ik vind het nog steeds niet leuk.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 maart 2017 @ 09:12:54 #94
163650 Greys
pi_169298305
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
En het heeft de prettige eigenschap dat je het steeds opnieuw wilt horen; het verveelt geen moment.
Ja. Als je eenmaal door het deuntje gevangen bent (was hier bij mij na de live versie, nog niet helemáál na de eerste keer kijken van de echte clip maar toen viel het al wel goed) wil je het daarna meer en meer. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169349630
Ik vind dat schorre in zijn stem echt niet mooi, en die snor geeft hem een viezig uiterlijk, terwijl hij pas 34 is.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:47:46 #96
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169349750
Na een paar keer te luisteren blijft het een lachwekkend kitscherig schijtlied. Dus het zal wel winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:26:16 #97
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_169350351
ik vind het liedje wel mooi, maar sommige van die fans die dit ook mooi vinden, zitten alle andere liedjes af te kraken, dat vind ik echt niet kunnen, geef ieder land gewoon een eerlijke kans

anders ben ik geen fan meer van Italie, en dat zou ik jammer vinden :(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_169362625
Ik ben echt heel benieuwd of ze die aap in de performance laten. Volgens mij weten de meesten hier wel dat de aap wel passend is bij de tekst, maar ik denk dat mensen die het voor het eerst zien het echt niet gaan begrijpen. De meesten zullen geen Italiaans spreken en niet de moeite nemen om de vertaling op te zoeken. Ik liet dit lied gisteren aan m'n ouders luisteren en die vonden het helemaal niks, vooral niet vanwege de 'vreemde man met de snor' en de aap. Zij drukten er meteen de stempel op dat het nogal een 'fout' nummer is. En hoewel ik het totaal niet met ze eens bent, snap ik op zich wel dat mensen in eerste instantie zo denken.
  Moderator dinsdag 7 maart 2017 @ 23:57:11 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_169364690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:37 schreef Soof123 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd of ze die aap in de performance laten. Volgens mij weten de meesten hier wel dat de aap wel passend is bij de tekst, maar ik denk dat mensen die het voor het eerst zien het echt niet gaan begrijpen. De meesten zullen geen Italiaans spreken en niet de moeite nemen om de vertaling op te zoeken. Ik liet dit lied gisteren aan m'n ouders luisteren en die vonden het helemaal niks, vooral niet vanwege de 'vreemde man met de snor' en de aap. Zij drukten er meteen de stempel op dat het nogal een 'fout' nummer is. En hoewel ik het totaal niet met ze eens bent, snap ik op zich wel dat mensen in eerste instantie zo denken.
Al zou Francesco het nummer in het Engels zingen (wat hij absoluut niet moet doen). Dan zou nog steeds alle Henk en Ingrids in Europa (zon 95% vd bevolking) de aap niet snappen.
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 19:18:57 #100
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')