abonnement Unibet Coolblue
pi_168846311
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste bericht.
We gaan een nieuwe keuken bestellen. Het wordt onze eerste echte nieuwe keuken en we zijn daar erg enthousiast over. De fronten worden een combinatie van massief eiken en een zeer matte antraciete poedercoating van het merk Rempp. Het liefst had ik daar een betonnen blad op geplaatst maar dat wordt toch door heeeeeel veel "professionals" afgeraden. We hadden nu eigenlijk al gekozen voor een composiet betonlook (Artestone concreto light) maar ik zag gisteren bij de keukenwinkel nog een voorbeeld liggen van Dekker LightBeton in de kleur manhattan. Wauw! Dat vinden wij toch wel heel mooi!
Eigenlijk is het toch echt beton (met coating) om een lichtere kern heen gegoten.
Nu ben ik op zoek naar objectieve gebruikservaring van consumenten maar ik kan op internet alleen maar de productbrochures en verkoop verhaaltjes vinden.... Is er hier iemand die ervaring heeft met dit product?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

[ Bericht 0% gewijzigd door joeghee op 12-02-2017 10:44:24 ]
  PR/Manusje van alles zondag 12 februari 2017 @ 10:33:31 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_168846427
Dekker is sowieso kwaliteit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_168847225
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dekker is sowieso kwaliteit.
Dekker verhandelt het, zij zijn niet de fabrikant.

Objectieve gebruikservaring, uit tweede hand: ziet er mooi uit, maar is wel gevoelig voor inwerking van vlekken ongeacht de coating die geacht wordt dat te voorkomen.
pi_168848044
quote:
Objectieve gebruikservaring, uit tweede hand: ziet er mooi uit, maar is wel gevoelig voor inwerking van vlekken ongeacht de coating die geacht wordt dat te voorkomen.
Bedankt voor het delen van de ervaring! Ik zou zo graag foto's zien van een blad wat al een tijd in gebruik is... Zou het mogelijk zijn om een foto te krijgen van jouw "ervaring uit tweede hand"? Of is dat teveel gevraagd?

De rest van de keuken wordt vrij strak dus een beetje "leven" in het keuken blad kan geen kwaad... Een imperfectie hier en daar maakt het voor ons dan juist ook mooi. Een paar vlekken of kringen of iets dergelijks vinden wij geen probleem als het maar niet vies wordt. We hebben twee kinderen van 7 en 5 en in onze keuken wordt flink geleefd...

Het is voor mij moeilijk inschatten hoe mensen vlekgevoellig ervaren. Voor de één is een vlek of kring onoverkomelijk en de ander zal het "karakter" noemen.... ;-)

Oh, ja. Weet je toevallig wat dan de producent is van dit lichtbeton? Thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')