abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 februari 2017 @ 10:15:40 #1
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168846167
110115_195885_fokophetspoormol_fp.png

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken.

Wat kan je in dit topic plaatsen?
• zaken die je opvallen in een aflevering
• dagboeken van De Mol
• video's/screenshots van opvallende zaken
• een theorie die je ontdekt hebt
• tweets van De Mol (https://twitter.com/IkBenDeMol)



FOK!topics van WIDM 2017
RLS / [WIDM 2017] Algemeen #1 - Kandidaten zijn bekend!
RLS / [WIDM 2017] Het grote hints & theorieën topic! #1
RLS / [WIDM 2017] De WIDM-app (met FOK!-poule)
RLS / [WIDM 2017] Tweets van de Mol
RLS / [WIDM 2017] De pot - Follow the money..
RLS / [WIDM 2017] De kandidaten
RLS / [WIDM 2017] FOK! Wie is de Mol? Prono
RLS / [WIDM 2017] Livetopic - Aflevering 1 & Moltalk van zaterdag 7 januari
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 10:50:55 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168846722
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:42 schreef Rewimo het volgende:

We hebben ook nog een shot gezien van 2 enveloppen die ergens boven aan een balk hingen en die niet gezien werden door Sanne en Thomas. Die zijn ook niet gezien door de anderen. Voor de Mol dus een opgelegde kans om die ongezien mee te pikken (donker, even achterblijven en hup! weer 100 euro minder).

Ze hadden 8 enveloppen maar ik weet niet precies hoeveel ze er nu "officieel" gepakt hadden, inclusief die envelop na de slagerij ("pak de linker maar").
Iemand die weet hoeveel enveloppen er gepakt zijn? De pop, de kaartende mannen, de Chinese hoedjes, de slagerij, de kegels (2 stuks), plus de kamer na de slagerij die op de gok werd meegenomen. Dan kom ik op 7, was er nog eentje?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 12 februari 2017 @ 11:08:54 #3
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168847078
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:50 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Iemand die weet hoeveel enveloppen er gepakt zijn? De pop, de kaartende mannen, de Chinese hoedjes, de slagerij, de kegels (2 stuks), plus de kamer na de slagerij die op de gok werd meegenomen. Dan kom ik op 7, was er nog eentje?
Ik kan zo ook niet voor de geest halen waar ze die laatste envelop hebben gepakt. Dat zou wel eens de tweede negatieve envelop zijn. Als de mol in het tweede groepje zat, dan heeft de mol mogelijk die envelop gepakt. Misschien heeft de regie dit moment eruit geknipt?

Ik vroeg me af of Immanuelle de enige was die steeds enveloppen pakte en vasthield. Zij leek de regie steeds te hebben. Als er een stiekem een extra envelop is gepakt moet dat bijna wel door haar zijn gedaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 11:57:15 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168847984
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik kan zo ook niet voor de geest halen waar ze die laatste envelop hebben gepakt. Dat zou wel eens de tweede negatieve envelop zijn. Als de mol in het tweede groepje zat, dan heeft de mol mogelijk die envelop gepakt. Misschien heeft de regie dit moment eruit geknipt?

Ik vroeg me af of Immanuelle de enige was die steeds enveloppen pakte en vasthield. Zij leek de regie steeds te hebben. Als er een stiekem een extra envelop is gepakt moet dat bijna wel door haar zijn gedaan.
Als het een van de enveloppen aan die balk was, is degene die op dat moment achteraan liep verdacht. Want je pakt hem niet als iemand achter je loopt. Je zorgt dus dat je zelf achteraan loopt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 12:04:26 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168848093
Deze is niet als reeks aangemaakt, daarom heb ik ook een nieuw topic geopend, wel als reeks.

Voor ts: volgende keer een nieuw topic maken met de knop "open nieuw topic". Nu staat ie niet in MyAt van anderen...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 12 februari 2017 @ 12:31:46 #6
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168848674
Ik vond het trouwens wel grappig dat Thomas de "M" van Molboekjes claimen, dat is ook zo'n moment waarop hij achteraf zegt dat hij dat natuurlijk wel moest doen als mol :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 12:46:25 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168849075
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:04 schreef MaJo het volgende:
Deze is niet als reeks aangemaakt, daarom heb ik ook een nieuw topic geopend, wel als reeks.

Voor ts: volgende keer een nieuw topic maken met de knop "open nieuw topic". Nu staat ie niet in MyAt van anderen...
Fijn, dan zijn er nu dus al 3 :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  PR en moderator zondag 12 februari 2017 @ 13:01:11 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168849463
Zo, deze ff gereekst en die anderen gesloten.
Zat zelf net ook mobiel vrolijk door het slotje heen te posten :')

quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar waarom staat daar niet "het bad op pootjes van de mol"?
Ik vind het erg vreemd opvallend dat er maar bij 1 antwoord "van de mol" achter staat, vooral aangezien het onnodig is (Turbo, de hond was afdoende geweest).

Maar goed, ik hoop ook dattie niet klopt hoor :D Blijf nog lekker op Thomas zitten, kan me inmiddels nauwelijks voorstellen dat hij het níét is. We'll see :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168849483
Beter is dit het juiste topic. :7

quote:
Poster met donkerrode achtergrond en lichtblauwe laarzen is nu al meerdere afleveringen gezien. Zelfs achter de gasten bij Moltalk. En de tekst erop Heart of the Country kwam goed in beeld.

Jochem van Gelder. Gelderland.
Jochem is geboren in Tiel. Net als de Bilt in t midden, het hart van t land.
wooblabalurg
pi_168849517
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef Meke het volgende:
Ik vond het trouwens wel grappig dat Thomas de "M" van Molboekjes claimen, dat is ook zo'n moment waarop hij achteraf zegt dat hij dat natuurlijk wel moest doen als mol :+
De M nemen. Wat een legendarische mol-actie zou dat zijn.
Volgende aflevering kan hij kiezen uit kleuren en kiest hij bruin.

_O_
wooblabalurg
  PR en moderator zondag 12 februari 2017 @ 13:03:46 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168849540
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:04 schreef MaJo het volgende:
Deze is niet als reeks aangemaakt, daarom heb ik ook een nieuw topic geopend, wel als reeks.

Voor ts: volgende keer een nieuw topic maken met de knop "open nieuw topic". Nu staat ie niet in MyAt van anderen...
Dat werkt pas als er al een reeks door een mod is gemaakt. Deze bestond nog niet als reeks omdat er pas 1 topic voor was. Ik heb 'm nu gereekst aan de 1e, dus als deze straks vol is en je drukt dán op 'open nieuw topic in deze reeks' vult 'ie hem wel automatisch aan :Y
Maar voor de eerste topics werkt dat dus niet, die moet handmatig gereekst worden :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zondag 12 februari 2017 @ 13:56:54 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168850703
Ik heb het idee dat iedereen die vraag met die hond verkeerd interpreteert. Het is toch gewoon van alle 5 het favoriete "voorwerp" in hun huis? In de vraag staat ook "wat is het favoriet van de mol", het is gewoon in die lijn geschreven.

Anders zou het een hele domme fout zijn...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 14:01:39 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168850841
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen die vraag met die hond verkeerd interpreteert. Het is toch gewoon van alle 5 het favoriete "voorwerp" in hun huis? In de vraag staat ook "wat is het favoriet van de mol", het is gewoon in die lijn geschreven.

Anders zou het een hele domme fout zijn...
Maar waarom dan (ook) niet "het bad op pootjes van de Mol" of "de bank van de Mol"? Of simpelweg: de hond.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168851064
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen die vraag met die hond verkeerd interpreteert. Het is toch gewoon van alle 5 het favoriete "voorwerp" in hun huis? In de vraag staat ook "wat is het favoriet van de mol", het is gewoon in die lijn geschreven.

Anders zou het een hele domme fout zijn...
Dit.

De andere dingen zijn objecten die vrij duidelijk zijn.

Als er alleen 'Turbo' had gestaan, had je kunnen denken 'wat?'
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 14:10:44 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168851109
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit.

De andere dingen zijn objecten die vrij duidelijk zijn.

Als er alleen 'Turbo' had gestaan, had je kunnen denken 'wat?'
Er had ook gewoon "de hond" kunnen staan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_168851146
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:01 schreef Baconbus het volgende:
Beter is dit het juiste topic. :7

[..]

Volgens mij is Soest het midden van Nederland. Begint met een S..net als Sanne!

Ik denk wel dat er een tip verborgen in zit, maar welke...dat is de vraag!
pi_168851271
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Er had ook gewoon "de hond" kunnen staan.
Ja, dat had gekund.
Ja doei.
  PR en moderator zondag 12 februari 2017 @ 14:35:16 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168851825
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen die vraag met die hond verkeerd interpreteert. Het is toch gewoon van alle 5 het favoriete "voorwerp" in hun huis? In de vraag staat ook "wat is het favoriet van de mol", het is gewoon in die lijn geschreven.

Anders zou het een hele domme fout zijn...
Maar waarom zou er "Turbo, de hond van de mol" staan, als Turbo helemaal niet de hond van de mol is?
Waarom staat er überhaupt daar als enige 'van de mol' achter, en niet bij de andere voorwerpen?
Da's toch raar?

Ik wil 't ook niet geloven hoor, daar niet van. Maar juist als Diederik niet de mol is (wat ik hoop), is die specifieke antwoordformulering echt best vreemd.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_168851884
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maar waarom zou er "Turbo, de hond van de mol" staan, als Turbo helemaal niet de hond van de mol is?
Waarom staat er überhaupt daar als enige 'van de mol' achter, en niet bij de andere voorwerpen?
Da's toch raar?

Ik wil 't ook niet geloven hoor, daar niet van. Maar juist als Diederik niet de mol is (wat ik hoop), is die specifieke antwoordformulering echt best vreemd.
Omdat je elke vraag invult voor ' JOUW MOL' , dus als jij denkt dat Diederik de mol is, dan is Turbo de hond van de mol..
Ja doei.
  PR en moderator zondag 12 februari 2017 @ 14:47:28 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168852213
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat je elke vraag invult voor ' JOUW MOL' , dus als jij denkt dat Diederik de mol is, dan is Turbo de hond van de mol..
Ja maar da's toch logisch? Waarom moeten ze dat er specifiek bij dat ene antwoord er wel achter zetten en bij de anderen niet? Da's toch onnodig?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  roze zondag 12 februari 2017 @ 15:01:04 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168852613
Ik ben heel slecht in dit spel. Ik verdenk Jochem als ongeveer de enige persoon op dit moment. En omdat in de naam Jochem van Gelder ook de letters MOL zitten. Jaja ver gezocht maar dat doet (vrijwel) iedereen met WIDM. En hij had gisteren weer eens de maaimachine eerst niet goed staan. En met die poster opdracht vond ik hem ook vaag.
Your beauty never ever scared me.
pi_168852754
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Volgens mij is Soest het midden van Nederland. Begint met een S..net als Sanne!

Ik denk wel dat er een tip verborgen in zit, maar welke...dat is de vraag!
Dat kan best. Alleen zou ik het heel toevallig vinden dat hetzelfde attribuut zo vaak en op verschillende plekken terug komt.
Dat zie ik als een grotere hint dan alle willekeurige statistieken. :7
wooblabalurg
  zondag 12 februari 2017 @ 15:08:50 #23
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168852863
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja maar da's toch logisch? Waarom moeten ze dat er specifiek bij dat ene antwoord er wel achter zetten en bij de anderen niet? Da's toch onnodig?
Ja, maar als er alleen "Turbo" staat dan denk je "wtf is dit? Van onder de motorkap ofzo?". En als je "zijn hond" zet weet je dat het een man is. Ik vind het absoluut niet iets opvallends eerlijk gezegd. De meeste antwoorden bij de andere vragen zijn toch op een dergelijke manier geformuleerd?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 februari 2017 @ 15:36:04 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_168853621
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, maar als er alleen "Turbo" staat dan denk je "wtf is dit? Van onder de motorkap ofzo?". En als je "zijn hond" zet weet je dat het een man is. Ik vind het absoluut niet iets opvallends eerlijk gezegd. De meeste antwoorden bij de andere vragen zijn toch op een dergelijke manier geformuleerd?


Waarom dan niet gewoon "de hond", zie de andere antwoordmogelijkheden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  PR en moderator zondag 12 februari 2017 @ 15:40:53 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168853738
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, maar als er alleen "Turbo" staat dan denk je "wtf is dit? Van onder de motorkap ofzo?". En als je "zijn hond" zet weet je dat het een man is. Ik vind het absoluut niet iets opvallends eerlijk gezegd. De meeste antwoorden bij de andere vragen zijn toch op een dergelijke manier geformuleerd?
Ja, daarom zou 'Turbo, de hond' of gewoon 'de hond' het meest logische zijn en ook met de rest van de antwoorden in dat rijtje passen. De meeste antwoorden zijn zó geformuleerd, niet met een uitschieter waarbij specifiek de mol benoemd staat.

Ik vind het iig vreemd en zou het echt balen vinden als dit een echte hint is, want Thomas is gewoon de mol :{w
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 12 februari 2017 @ 15:44:05 #26
403253 Meke
after all this time? always.
pi_168853828
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De M nemen. Wat een legendarische mol-actie zou dat zijn.
Volgende aflevering kan hij kiezen uit kleuren en kiest hij bruin.

_O_
Ja precies :D Nee, zo werkt het natuurlijk niet :+ Maar dat soort kleine dingen hebben mollen toch wel vaker gedaan? Ik herinner met een Yvon die per sé de vlieger met "de Mol" wilde hebben op het strand bijvoorbeeld. Het is geen gigantische, duidelijke, op zichzelfstaande hint, maar meer een "O ja" moment als Thomas inderdaad de mol is :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 12 februari 2017 @ 15:51:31 #27
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168853989
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:01 schreef Baconbus het volgende:
Beter is dit het juiste topic. :7


En Jochem is opgegroeid in Beneden Leeuwen ligt in het land van Maas en Waal .
pi_168854192
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:44 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja precies :D Nee, zo werkt het natuurlijk niet :+ Maar dat soort kleine dingen hebben mollen toch wel vaker gedaan? Ik herinner met een Yvon die per sé de vlieger met "de Mol" wilde hebben op het strand bijvoorbeeld. Het is geen gigantische, duidelijke, op zichzelfstaande hint, maar meer een "O ja" moment als Thomas inderdaad de mol is :+
Als hij het is wel. Alleen heb ik niks gezien wat daartoe zou kunnen leiden. :7

Mensen als Imanuelle, Sanne en Thomas zijn voor mij duidelijke kandidaten.
Na de eerste aflevering had ik Jeroen, Diederik en Jochem over als mogelijke mollen.
wooblabalurg
pi_168854314
Gigadom gedoe bij Moltalk waar ze alles rondom Thomas zo veel mogelijk bagatelisseren.

Hier weer een correcte analyse, behalve dan dat Diederik ook de mol zou kunnen zijn:
https://www.televizier.nl(...)s-zijn.2399771.lynkx

[ Bericht 63% gewijzigd door Loekie1 op 12-02-2017 16:16:56 ]
pi_168855698
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:06 schreef Loekie1 het volgende:
Gigadom gedoe bij Moltalk waar ze alles rondom Thomas zo veel mogelijk bagatelisseren.

Hier weer een correcte analyse, behalve dan dat Diederik ook de mol zou kunnen zijn:
https://www.televizier.nl(...)s-zijn.2399771.lynkx
Diederik kan de mol niet zijn. Van alle kandidaten die de test hebben ingeleverd was Thomas de enige die niet voornamelijk op Diederik heeft ingezet maar op Sanne (en Sanne zelf spreidde op 3 kandidaten). Dus als Diederik de mol was dan was logischerwijs of Thomas of Sanne eruitgevlogen, aangezien dat niet is gebeurd, kan alleen Thomas of Sanne de mol zijn. Nou verdenk ik al vanaf aflevering 1 Thomas dus die keuze is makkelijk gemaakt (en Sanne was mijn reservemol in geval van :D :P).
pi_168857405
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Diederik kan de mol niet zijn. Van alle kandidaten die de test hebben ingeleverd was Thomas de enige die niet voornamelijk op Diederik heeft ingezet maar op Sanne (en Sanne zelf spreidde op 3 kandidaten). Dus als Diederik de mol was dan was logischerwijs of Thomas of Sanne eruitgevlogen, aangezien dat niet is gebeurd, kan alleen Thomas of Sanne de mol zijn. Nou verdenk ik al vanaf aflevering 1 Thomas dus die keuze is makkelijk gemaakt (en Sanne was mijn reservemol in geval van :D :P).
Dit soort redenaties zijn eigenlijk onmogelijk goed te doen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Mensen die onbewust teveel fouten maken of juist helemaal fout zitten en door gaan vanwege hun eventuele 2e keus. Of juist omdat de drie foute antwoorden wel naar de mol verwijzen, terwijl anderen zowel hun 1e als 2e keus helemaal fout hebben.
pi_168857478
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:14 schreef eborn het volgende:

[..]

Dit soort redenaties zijn eigenlijk onmogelijk goed te doen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Mensen die onbewust teveel fouten maken of juist helemaal fout zitten en door gaan vanwege hun eventuele 2e keus. Of juist omdat de drie foute antwoorden wel naar de mol verwijzen, terwijl anderen zowel hun 1e als 2e keus helemaal fout hebben.
Klopt. Maar tot dusverre kan ik mijn verdenking en beredenering nog in stand houden ;). Wat we wel kunnen onderstrepen na de vorige aflevering is dat Diederik de Mol niet kan zijn dus.
  maandag 13 februari 2017 @ 11:41:19 #33
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_168871189
Sanne is gisteren jarig geweest schrijft ze op twitter.
pi_168872180
Ik kwam deze nog tegen op het wieisdemol.com forum:



Schijnbaar heeft Ima het streepje toegevoegd aan de M van Thomas. Heel eerlijk gezegd was zijn deukje van de M erg karig, helemaal als je bedenkt dat de spotters er niet recht tegenaan leken te kijken. Maar goed, kan natuurlijk ook in goed overleg zijn gebeurd, aangezien je er naderhand niemand over gehoord hebt.

Wat ook kan is dat Ima vol op Thomas zit, terwijl ze de rest probeert te misleiden met haar Diederik verhaal.
  roze maandag 13 februari 2017 @ 14:41:21 #35
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168873896
Wel grappig dat het op Google Maps staat.

Zag ik op Jochem zijn twitter, zelf ook even opgezocht.
Your beauty never ever scared me.
pi_168878304
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Volgens mij is Soest het midden van Nederland. Begint met een S..net als Sanne!

Ik denk wel dat er een tip verborgen in zit, maar welke...dat is de vraag!
En Thomas had een trui aan met 94 erop. 9+4=13= de M van Mol!

Er wordt veel te ver gezocht.
pi_168991995
Blijf in mijn Thomas tunneltje...
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:02 schreef Montagui het volgende:
Uit deze laatste test en de keuze van Immanuelle voor Jochem en Diederik valt wel het e.e.a. af te leiden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:22 schreef Montagui het volgende:

[..]

De afvaller zat bij die 3. Jochem en Immanuelle zitten voornamelijk op Diederik. Diederik (net als Thomas) zit voornamelijk op Sanne. Sanne zelf zit voornamelijk op Thomas.

Als Diederik de mol is zou Sanne of Thomas moeten afvallen etc.....
En na deze test kan het bijna niet anders dan dat Thomas de mol is.

Wel apart dan dat Jochem en Immanuelle én dan dus ook Diederik volledig fout zitten. Sanne zit in ieder geval nog ook op Thomas. Jochem weet nu dat Diederik niet de mol is, dus die zal voor Sanne of Thomas moeten gaan. In het geval Sanne niet de mol is én Jochem op Thomas gaat dan is Diederik de volgende afvaller. Mocht Jochem ook op Sanne gaan dan is óf Diederik of Jochem de volgende afvaller.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 18 februari 2017 @ 23:50:19 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168993306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:54 schreef Montagui het volgende:
Blijf in mijn Thomas tunneltje...

[..]


[..]

En na deze test kan het bijna niet anders dan dat Thomas de mol is.

Wel apart dan dat Jochem en Immanuelle én dan dus ook Diederik volledig fout zitten. Sanne zit in ieder geval nog ook op Thomas. Jochem weet nu dat Diederik niet de mol is, dus die zal voor Sanne of Thomas moeten gaan. In het geval Sanne niet de mol is én Jochem op Thomas gaat dan is Diederik de volgende afvaller. Mocht Jochem ook op Sanne gaan dan is óf Diederik of Jochem de volgende afvaller.
Mijn kristallen bol zegt Jochem als volgende afvaller. En Sanne als uiteindelijke winnaar.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168995519
Jochem denkt dat iedereen op Diederik zit en dat hij dus snel de test moet maken. Tenminste, zo wordt het gebracht. Dus het zou zomaar kunnen dat hij op Diederik blijft zitten en de test weer heel snel gaat maken. Dan gaat hij dus naar huis toe.

Doen Sanne en Thomas veel samen? Diederik is niet de Mol, dat is nu duidelijk. Diederik zit op Sanne. Dus of Sanne is de Mol, of Sanne en Thomas zitten veel bij elkaar in het groepje. Anders was Diederik toch ook al naar huis geweest?
pi_169005173
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jochem denkt dat iedereen op Diederik zit en dat hij dus snel de test moet maken. Tenminste, zo wordt het gebracht. Dus het zou zomaar kunnen dat hij op Diederik blijft zitten en de test weer heel snel gaat maken. Dan gaat hij dus naar huis toe.

Doen Sanne en Thomas veel samen? Diederik is niet de Mol, dat is nu duidelijk. Diederik zit op Sanne. Dus of Sanne is de Mol, of Sanne en Thomas zitten veel bij elkaar in het groepje. Anders was Diederik toch ook al naar huis geweest?
Thomas is de Mol en dat heeft Sanne vorige keer gered ;).
pi_169005579
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 07:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jochem denkt dat iedereen op Diederik zit en dat hij dus snel de test moet maken. Tenminste, zo wordt het gebracht. Dus het zou zomaar kunnen dat hij op Diederik blijft zitten en de test weer heel snel gaat maken. Dan gaat hij dus naar huis toe.

Doen Sanne en Thomas veel samen? Diederik is niet de Mol, dat is nu duidelijk. Diederik zit op Sanne. Dus of Sanne is de Mol, of Sanne en Thomas zitten veel bij elkaar in het groepje. Anders was Diederik toch ook al naar huis geweest?
Het is Thomas en niemand zit vol op hem. De reden waarom Diederik niet naar hui is gegaan is waarschijnlijk omdat bepaalde vragen zo ingevuld zijn dat dat ook op Thomas kan slaan bijvoorbeeld stel hij verdenkt Sanne Zat de Mol in de cabrio of in de ballon? Hij vult in cabrio, dat is goed omdat Thomas daar ook in zat etc etc
pi_169018109
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja, daarom zou 'Turbo, de hond' of gewoon 'de hond' het meest logische zijn en ook met de rest van de antwoorden in dat rijtje passen. De meeste antwoorden zijn zó geformuleerd, niet met een uitschieter waarbij specifiek de mol benoemd staat.

Ik vind het iig vreemd en zou het echt balen vinden als dit een echte hint is, want Thomas is gewoon de mol :{w
Omdat Diederik bij de vragenlijst heeft ingevuld dat "Turbo (zijn hond)" zijn favoriete voorwerp is? Lijkt mij meer dan logisch dat hij Turbo noemt in zijn antwoord en niet iets afstandelijks als "de hond".

Dus "Turbo" verschijnt ook in de test maar moet nader verklaard worden, nogmaals volkomen logisch.

Bezittelijke voornaamwoorden kunnen niet, dus een voorzetselsconstructie is genoodzaakt. In theorie had "Turbo, de hond" ook gekund, maar waarom zou dat zo geforceerd móeten? Het is heel normaal dat wanneer je de naam van een dier of persoon noemt, je ook zegt wat diens relatie met jou is. "Lisa, mijn zus. Mijn vader, Piet. Mijn hond Turbo." Enz. enz.

Maar goed, de redactie zou altijd nog gedacht kunnen hebben het een leuke hint zou zijn om de naam van de hond eerst te noemen. :')
Hotapnyc
pi_169018118
Ik zit sinds aflevering twee op Diederik overigens. Vragenlijstlogica zegt dat hij de mol niet meer kan zijn, maar toch blijf ik op hem. Heel betrouwbaar zijn die beelden niet. En was er niet eens een finale met twee dozen die zelfs toen nog op de verkeerde mol zaten?

Ik ben Diederik gaan verdenken na zijn beververhaal. Dat kwam zo getraind over met die gebaren en al, dat het mij verbaasde dat hij achteraf niks zei over die vermeende training. Hij houdt die trainingsinformatie achter dus hij heeft die training gevolgd in de hoedanigheid van de mol.

Vervolgens als zeer intelligente man op een veiling het domste doen wat je kan doen: je als derde partij mengen in een biedoorlog om zo de prijs gigantisch op te hogen. Ik geloof niet dat hij oprecht zoiets doms kan doen. En dan nog knalrood worden erbij ook.

Met grasmaaiopdracht ook weer proberen te verzieken door als een zeer intelligente man te doen alsof je niet logisch kan redeneren en geen statistiek kan toepassen als man van de wetenschap. En zo kan ik wel even doorgaan met álle opdrachten. Telkens weer domme opzichtige acties, daarbij knalrood worden, raar gedragen en niet normaal weten te reageren. Telkens zit hij ook in de juiste positie daarvoor.


Verder dacht ik wel toen bij die opdracht dat zij enveloppen met geld in de duinen moesten verzamelen dat Thomas iets in zijn broekzak verstopte. :D
Hotapnyc
  PR en moderator maandag 20 februari 2017 @ 10:37:03 #44
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169020286
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 05:55 schreef Cirilico het volgende:

[..]

Omdat Diederik bij de vragenlijst heeft ingevuld dat "Turbo (zijn hond)" zijn favoriete voorwerp is? Lijkt mij meer dan logisch dat hij Turbo noemt in zijn antwoord en niet iets afstandelijks als "de hond".

Dus "Turbo" verschijnt ook in de test maar moet nader verklaard worden, nogmaals volkomen logisch.

Bezittelijke voornaamwoorden kunnen niet, dus een voorzetselsconstructie is genoodzaakt. In theorie had "Turbo, de hond" ook gekund, maar waarom zou dat zo geforceerd móeten? Het is heel normaal dat wanneer je de naam van een dier of persoon noemt, je ook zegt wat diens relatie met jou is. "Lisa, mijn zus. Mijn vader, Piet. Mijn hond Turbo." Enz. enz.

Maar goed, de redactie zou altijd nog gedacht kunnen hebben het een leuke hint zou zijn om de naam van de hond eerst te noemen. :')
Ja snap ik, ik vind het ook helemaal logisch dat Turbo vermeld staat als dat zijn favo 'voorwerp' in huis is. Maar het verklaart nog steeds niet waarom dat het enige antwoord zou moeten zijn waarbij er 'van de mol' achter gezet moest worden :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169021682
Omdat het volstrekt onlogisch zou zijn dat bij de rest wel te doen. :P
Hotapnyc
  PR en moderator maandag 20 februari 2017 @ 12:21:43 #46
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169022142
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:58 schreef Cirilico het volgende:
Omdat het volstrekt onlogisch zou zijn dat bij de rest wel te doen. :P
Het is toch even onlogisch om dat bij 'Turbo, de hond' te doen? :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 20 februari 2017 @ 12:22:28 #47
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169022158
Maar goed ik ben er toch vol van overtuigd dat Thomas de mol is dus ik zie het gewoon als een 'vreemd foutje' van de testschrijvers :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169023516
Het is gewoon Thomas, de aanwijzingen zijn te overtuigend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 21 februari 2017 @ 14:55:03 #49
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_169045943
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:21 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is toch even onlogisch om dat bij 'Turbo, de hond' te doen? :D
Is gewoon een dwaalspoor :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_169053292
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is gewoon Thomas, de aanwijzingen zijn te overtuigend.
Zo ook bij de 2e opdracht, die met die cabrio.

De beste plek om te mollen was in de cabrio, en Thomas zorgde door op de juiste plek te gaan zitten, bij de keuze welke 3 in de cabrio zouden plaatsnemen, hij de meeste controle had om ook daadwerkelijk in de cabrio te komen. Exact in het midden van 5. Hij zat dan bij het groepje van de linkse 3, de rechtse 3 of de middelste 3.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_169068120
De plek van Diederik was ook nog goed om te mollen. Zeg tegen de ballonvaarder "Als ik zo aan de telefoon hang, ga dan effe expres vaak gas geven, zodat ze mij niet verstaan" en daarmee kan je tijd winnen, zodat de cabrio meer moeite heeft om op tijd op de locatie te komen.
pi_169070309
Bovendien, als ik de mol was, zou ik zeker weten in een luchtballon willen. Hoe tof! Dat zou ik niet laten schieten omdat de cabrio wellicht makkelijker zou zijn om te mollen.

Maar goed, ik hoop ook heel erg dat Thomas gewoon niet de mol is. Ik vind er echt niks meer aan dat het nu wéér zo duidelijk is wie de mol is, en alweer heel snel. Misschien nog niet zo onomstotelijk bewezen als met die hint naar Klaas vorig jaar, maar eigenlijk kun je er toch echt niet meer omheen.
Hebben ze het makkelijker gemaakt sinds ze naar de zaterdag zijn verhuisd en een jonger publiek willen aantrekken? Ik vind het erg jammer van het programma in elk geval.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:19:56 #53
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169071188
Ik zit nog steeds in een Sanne tunnel. Als ze volgende week het spel moet verlaten, ga ik ook op Thomas zitten.
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator woensdag 22 februari 2017 @ 17:31:16 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169072693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:34 schreef texelonia het volgende:
Bovendien, als ik de mol was, zou ik zeker weten in een luchtballon willen. Hoe tof! Dat zou ik niet laten schieten omdat de cabrio wellicht makkelijker zou zijn om te mollen.

Maar goed, ik hoop ook heel erg dat Thomas gewoon niet de mol is. Ik vind er echt niks meer aan dat het nu wéér zo duidelijk is wie de mol is, en alweer heel snel. Misschien nog niet zo onomstotelijk bewezen als met die hint naar Klaas vorig jaar, maar eigenlijk kun je er toch echt niet meer omheen.
Hebben ze het makkelijker gemaakt sinds ze naar de zaterdag zijn verhuisd en een jonger publiek willen aantrekken? Ik vind het erg jammer van het programma in elk geval.
Hoezo is het nu weer zo duidelijk? Ik heb nog geen keihard bewijs gezien. Ik neig nu ook naar Thomas maar vind het absoluut niet overduidelijk ofzo :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:36:25 #55
62913 Blik
The one and Only!
pi_169072804
Zo duidelijk is het helemaal niet inderdaad. Kan zomaar ook nog Diederik zijn
pi_169073477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:36 schreef Blik het volgende:
Zo duidelijk is het helemaal niet inderdaad.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 februari 2017 @ 23:10:32 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169081111


Jochem kan het dus nooit meer zijn, en zou er gezien dit lijstje de volgende uitzending uit liggen mocht hij het doortrekken. Diederik is het sowieso niet want dan had Ima er niet uitgegaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169084081
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 23:10 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]

Jochem kan het dus nooit meer zijn, en zou er gezien dit lijstje de volgende uitzending uit liggen mocht hij het doortrekken. Diederik is het sowieso niet want dan had Ima er niet uitgegaan.
Als Jochem de mol is maakt het niet uit hoeveel vragen hij op Diederik beantwoord, dus zo logisch vind ik het niet dat hij de volgende zal zijn.
pi_169084210
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 07:58 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Als Jochem de mol is maakt het niet uit hoeveel vragen hij op Diederik beantwoord, dus zo logisch vind ik het niet dat hij de volgende zal zijn.
Bovendien had Jochem al in de gaten dat hij mogelijk fout zat nadat Imanuelle eruit ging. Dus Jochem zal waarschijnlijk gaan switchen.

Als Thomas de mol is dan is de kans misschien wel groter dat Diederik eruit gaat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 23 februari 2017 @ 08:22:13 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169084307
Aangezien al Jochem zijn bondjespartners eruit vliegen, verdenk ik hem ervan zelf stiekem een beter idee te hebben wie de mol is. Als hij echt zo scheef zat dan was hij er zelf al uitgevlogen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 februari 2017 @ 12:25:29 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_169088472
Ja, ik formuleerde het wat onhandig vannacht :D

Jochem vliegt er dus of zaterdag uit als hij zijn lijn doortrekt of hij is de mol.

Diederik kan de mol niet zijn of Ima moet heel veel fouten hebben gemaakt.

Sanne heb ik nooit verdacht, dan zou je dus Jochem of Thomas over houden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_169091812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Ja, ik formuleerde het wat onhandig vannacht :D

Jochem vliegt er dus of zaterdag uit als hij zijn lijn doortrekt of hij is de mol.

Diederik kan de mol niet zijn of Ima moet heel veel fouten hebben gemaakt.

Sanne heb ik nooit verdacht, dan zou je dus Jochem of Thomas over houden.
Het is Thomas dat is wel vrij duidelijk. Overigens hoeft Ima niet veel fouten te hebben gemaakt. Slechts 1 vraag meer fout dan de rest is voldoende om eruit te vliegen he (mocht Diederik de Mol zijn, wat niet zo is)
pi_169092218
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoezo is het nu weer zo duidelijk? Ik heb nog geen keihard bewijs gezien. Ik neig nu ook naar Thomas maar vind het absoluut niet overduidelijk ofzo :?
Geen keihard bewijs zoals vorig jaar met Klaas. Maar alles bij elkaar... er zijn veel hints naar Thomas en nauwelijks naar de andere kandidaten. Hij zit altijd op de logische positie om te kunnen mollen, wat hij dan ook vaak doet.
Daarnaast doen anderen dingen die mol niet zou doen. Zoals veel geld verdienen of het slimme idee van Jochem bij het grasmaaien een woord te kiezen dat met minder letters nog steeds een woord is, etc.

Misschien moet ik ook niet meelezen op andere molloten fora waar 60-90% van de mensen daar allemaal overtuigd zijn dat het Thomas is. Dan denk ik alleen maar, ik hoop dat het Thomas NIET is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 23 februari 2017 @ 16:37:29 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169094264
Ik kan niet achterhalen dat Thomas de mol is. Ik zie het niet. :@
pi_169094362
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan niet achterhalen dat Thomas de mol is. Ik zie het niet. :@
http://www.wieisdemolhint(...)ijzingen-van-thomas/
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169095387


Laatste zin, eerste alinea.
Hotapnyc
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:26:10 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169095405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:25 schreef Cirilico het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste zin, eerste alinea.
Het staat op Wikipedia, dus is het waar.

(psst, iedereen kan dat editen)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169095640
Psst, open deuren hoeven niet ingetrapt.
Hotapnyc
pi_169109940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:37 schreef Cirilico het volgende:
Psst, open deuren hoeven niet ingetrapt.
:')
  vrijdag 24 februari 2017 @ 08:54:55 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:00:46 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:07:20 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169110432
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:00 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Waarom laten ze op de website van WIDM zien wie de mol is.
Is niet de officiële site, dit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:08:41 #73
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169110458
quote:
Sorry, maar dit vind ik echt matige aanwijzingen eigenlijk :') Er zitten een paar goede hints tussen, maar die kan je voor elke kandidaat wel vinden.

Dit bijvoorbeeld:

quote:
Een van de opdrachten vond plaats in het rodeopark ‘Helix’. Een helix is onderdeel van iemands DNA. Tweelingen hebben doorgaans hetzelfde DNA.
Veel meer dan " :') :') :') " kan ik daar toch echt niet op zeggen.

Of deze:

quote:
Vrijwel alle posters die gevonden moesten worden tijdens de poster-opdracht, hadden een stier op de opdruk.
Natuurlijk staan er stieren op, het waren posters van rodeo-events ffs
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2017 @ 09:28:42 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169110714
Ik zie op die posters overigens vooral paarden :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_169121942
http://www.omroepbrabant.(...)+een+aanwijzing.aspx

quote:
MILL - Molloten opgelet! Op social media circuleren allerlei tips en hints bij de zoektocht naar de winnaar en saboteur van het populaire televisieprogramma Wie is de Mol? Maar het zou zomaar kunnen dat het theater Myllesweerd in Mill dé gouden hint heeft gegeven.

Het theater maakte namelijk vrijdag bekend dat de voorstelling van Ron Bons en Jochem van Gelder op zaterdag 18 maart niet door kan gaan. Jochem van Gelder is een van de kandidaten van Wie is de Mol? en heeft die dag een speciale fandag.

Molloten speculeren er op los
Trouwe kijkers van Wie is de Mol? speculeren er op social media flink op los. Want dat Jochem per se op de fandag aanwezig wil zijn, kan natuurlijk betekenen dat hij de mol of juist de winnaar van het televisieprogramma is.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 19:31:09 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169122486
quote:
Meh, ook als je als eerste bent afgevallen kan ik me voorstellen dat je alles wat je kan afzeggen ook daadwerkelijk afzegt om bij zo'n dag als kandidaat aanwezig te kunnen zijn :P Zegt niks imo
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:06:41 #77
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_169123238
quote:
Volgens mij was Anne-Marie ook niet fysiek aanwezig (alleen via Skype, dacht ik) op de fandag.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:21:30 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169123575
Dan hebben ze het over de gouden hint, om met iets te komen wat totaal niks zegt. Ook de verliezer zal vaak bij zo'n dag zijn. En Jochem lijkt mij sowieso wel het type die graag bij zo'n fandag zou willen zijn. Of hij nou de mol, de winnaar, verliezer of een willekeurige afvaller zou zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 februari 2017 @ 20:44:16 #79
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_169141882
Afleveringtitel en tweet waren gespiegeld. Laat maar en Raam taal.

Misschien is het iets.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 20:49:04 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169141981
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Afleveringtitel en tweet waren gespiegeld. Laat maar en Raam taal.

Misschien is het iets.
Ja. De definitieve bevestiging dat Thomas de mol is.
KuikenGuppy
pi_169142001
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Afleveringtitel en tweet waren gespiegeld. Laat maar en Raam taal.

Misschien is het iets.
De opdracht ging ook over de volgorde van letters.
Sanne zette ze andersom.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 februari 2017 @ 21:11:31 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_169142415
XCIV op Thomas z'n shirt. 94.
pi_169142794
Jochem had kamer 508, 5 plus 8 is 13 en de 13de letter van het alfabet is de m van ...

;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_169142856
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:11 schreef Pino112 het volgende:
XCIV op Thomas z'n shirt. 94.
Die droeg hij 2 weken geleden ook.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:33:34 #85
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169142951
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Afleveringtitel en tweet waren gespiegeld. Laat maar en Raam taal.

Misschien is het iets.
Thomas heeft ooit in Ramses de serie gespeeld. Laat Maar is een van de nummers van Ramses Shaffy.
pi_169142969
Sanne begon bij de M van Mol.
pi_169143041
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Thomas heeft ooit in Ramses de serie gespeeld. Laat Maar is een van de nummers van Ramses Shaffy.
Het heet alleen 'Laat me'. Ik zit overigens ook op Thomas.
Karma is a fucking bitch.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:39:18 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169143096
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:36 schreef MissLuna het volgende:


Het heet alleen 'Laat me'. Ik zit overigens ook op Thomas.
Ja dat wel. Maar ik wil zeggen dat dit ook van Ramses is.
pi_169143175
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:39 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja dat wel. Maar ik wil zeggen dat dit ook van Ramses is.
Die heeft ook vast wel eens 'laat maar' gezegd.
Karma is a fucking bitch.
pi_169143861
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:11 schreef Pino112 het volgende:
XCIV op Thomas z'n shirt. 94.
Welke Romeinse cijfers mis je dan ? DML
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:54:57 #91
42184 crew  DaMart
pi_169144929
Na de alfbetopdracht vroeg Art of ze soms een Vlaams alfabet hadden gemaakt... nu komt Thomas oorspronkelijk uit België, dus zou dit een hint naar hem als mol zijn?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 23:00:19 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169145070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:54 schreef DaMart het volgende:
Na de alfbetopdracht vroeg Art of ze soms een Vlaams alfabet hadden gemaakt... nu komt Thomas oorspronkelijk uit België, dus zou dit een hint naar hem als mol zijn?
Ik denk het wel :Y Art weet wie de mol is en mag zijn eigen teksten schrijven (wel gecontroleerd door de regie neem ik aan). Ik zou het een hele mooie vinden als hij er zo'n subtiel hintje in heeft verwerkt :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 23:10:03 #93
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_169145268
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:41 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Die heeft ook vast wel eens 'laat maar' gezegd.
_O-
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_169146319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Welke Romeinse cijfers mis je dan ? DML
Deze vind ik prachtig! ^O^
  zondag 26 februari 2017 @ 00:26:57 #95
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169146591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:10 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

Welke Romeinse cijfers mis je dan ? DML
Haha wow.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169149322


Deze al voorbij gekomen? Nu wel duidelijk dathet Thomas is... foto van de antiek winkel staat Thomas zijn foto
hardcoholic
  zondag 26 februari 2017 @ 10:56:26 #97
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_169149984
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:52 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]

Deze al voorbij gekomen? Nu wel duidelijk dathet Thomas is... foto van de antiek winkel staat Thomas zijn foto
Was dat de antiekwinkel van Thomas/Sanne of Diederik/Jochem?
  zondag 26 februari 2017 @ 11:07:06 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169150081
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 09:52 schreef Ferdii het volgende:
[ afbeelding ]

Deze al voorbij gekomen? Nu wel duidelijk dathet Thomas is... foto van de antiek winkel staat Thomas zijn foto
Zou het? Staat deze foto ook ergens op internet?
Ik zie er niet perse Thomas in.
pi_169154512
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou het? Staat deze foto ook ergens op internet?
Ik zie er niet perse Thomas in.
Deze is duidelijker:
  Moderator zondag 26 februari 2017 @ 15:38:00 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_169155321
Ik zie er ook niet echt Thomas in :N
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 26 februari 2017 @ 15:42:54 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169155455
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 15:04 schreef PG18 het volgende:

[..]

Deze is duidelijker:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet echt....
pi_169155464
Dit is wel zo'n echte WIDM-hint. Bij Thomas zie je hem in het beeld verschijnen terwijl de rest zeg maar naar de computer komt lopen.

  zondag 26 februari 2017 @ 16:14:39 #103
2651 svann
night-hawk
pi_169156368
Hier zitten we vrij massaal in een Thomastunnel, in de app heeft Jochem een spurt naar de eerste plaats gemaakt.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_169157945
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef svann het volgende:
Hier zitten we vrij massaal in een Thomastunnel, in de app heeft Jochem een spurt naar de eerste plaats gemaakt.
Ik blijf gewoon met ontstoken lichten in de tunnel.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_169158627
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 16:14 schreef svann het volgende:
Hier zitten we vrij massaal in een Thomastunnel, in de app heeft Jochem een spurt naar de eerste plaats gemaakt.
In de App is het dan ook slim om deze week op Jochem te stemmen, aangezien hij zeker de finale haalt.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  PR en moderator zondag 26 februari 2017 @ 17:58:51 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169158944
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is wel zo'n echte WIDM-hint. Bij Thomas zie je hem in het beeld verschijnen terwijl de rest zeg maar naar de computer komt lopen.

[ afbeelding ]
Viel mij ook op ja :Y werd bij hem heel prominent met muziek en al in beeld gebracht en bij de rest geheel niet.

Zoiets was eerder bij Kees ook een echte hint.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169159793
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:42 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

In de App is het dan ook slim om deze week op Jochem te stemmen, aangezien hij zeker de finale haalt.
Inderdaad! Slim bedacht.
Karma is a fucking bitch.
pi_169161799
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:42 schreef Madhouse11 het volgende:

[..]

In de App is het dan ook slim om deze week op Jochem te stemmen, aangezien hij zeker de finale haalt.
Hij haalt inderdaad zeker de finale, maar de finale is ook al volgende week volgens mij?! Dus dan zou het toch niet uit moeten maken?

De ontknoping is wel 11 maart, maar dan ga je er van uit dat er 10 maart nog 3 mensen in het spel zijn. Wat eventueel nog zou kunnen is dat ze 11 maart alleen de winnaar en de mol nog bekend moeten maken. In dat geval zou Jochem (als hij de verliezer is) misschien niet de aflevering van 11 maart halen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Piranjavisje op 26-02-2017 20:12:40 ]
pi_169162469
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:11 schreef Pino112 het volgende:
XCIV op Thomas z'n shirt. 94.
Waar zou de 94 dan naar moeten verwijzen? :@
  zondag 26 februari 2017 @ 20:44:40 #110
2651 svann
night-hawk
pi_169163113
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:42 schreef Madhouse11 het volgende:

In de App is het dan ook slim om deze week op Jochem te stemmen, aangezien hij zeker de finale haalt.
Tuurlijk. |:(
Goed idee wel. Safety first.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_169163262
Jochem had wel mooie camouflageachtige kleding aan :X
Ja doei.
  zondag 26 februari 2017 @ 20:53:14 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169163512
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:30 schreef Piranjavisje het volgende:

[..]

Waar zou de 94 dan naar moeten verwijzen? :@
De drie missende romeinse letters zijn DML :)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169169185
Thomas is de afvaller, gebaseerd op de opgebouwde spanning naar de volgende aflevering.

Andere scenario's zijn minder boeiend (spraakmakend) of niet logisch.
Thomas zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Diederik zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Sanne zit op Jochem (100%)
Jochem is niet boeiend, maar zit op Diederik.

Als Diederik eruit gaat, is dit niet spraakmakend. Weinig mensen denken nog dat Diederik de Mol is. Kun je dus gewoon uitzenden.

Als Sanne eruit gaat, is dit niet logisch. Sanne zit op Jochem, maar dan zou hij niet de Mol zijn. In dat geval zijn dus noch Sanne, noch Jochem de Mol, dus zouden Diederik en Thomas in principe niet door kunnen gaan. Dit is niet logisch en zal dus naar mijn mening niet gebeuren.

Als Thomas eruit gaat, is dit spraakmakend. Geen van de kandidaten zit op Thomas, maar 33% van Nederland wel. Daarbij is hij zeer verdacht gemaakt door de montage (het gesprek van Sanne en Jochem, de verdwenen foto, enz.). Als je dit uitzendt en Thomas gaat eruit, weet je al dat Jochem de Mol is, aangezien Sanne het dan zeker niet kan zijn en Diederik een enorme kandidaat is. Alle spanning is eraf en de spanning van volgende week (finale) is dus verloren.

De enige logische optie voor het programma is dus de eliminatie van Thomas een week uit te stellen, zodat iedereen nog spanning heeft over de uitslag en volgende week nog meer wil kijken. Nu kijken mensen toch wel, maar juist die spanning willen de programmamakers erin houden.

Ergo, Thomas gaat eruit. Jochem is de Mol, Sanne de voorlopige winnaar, ervan uitgaande dat Diederik op Sanne blijft (zal wel niet gebeuren, hij switcht vast naar Jochem aangezien Thomas eruit is met Sanne als Mol).
pi_169169296
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
Thomas is de afvaller, gebaseerd op de opgebouwde spanning naar de volgende aflevering.

Andere scenario's zijn minder boeiend (spraakmakend) of niet logisch.
Thomas zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Diederik zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Sanne zit op Jochem (100%)
Jochem is niet boeiend, maar zit op Diederik.

Als Diederik eruit gaat, is dit niet spraakmakend. Weinig mensen denken nog dat Diederik de Mol is. Kun je dus gewoon uitzenden.

Als Sanne eruit gaat, is dit niet logisch. Sanne zit op Jochem, maar dan zou hij niet de Mol zijn. In dat geval zijn dus noch Sanne, noch Jochem de Mol, dus zouden Diederik en Thomas in principe niet door kunnen gaan. Dit is niet logisch en zal dus naar mijn mening niet gebeuren.

Als Thomas eruit gaat, is dit spraakmakend. Geen van de kandidaten zit op Thomas, maar 33% van Nederland wel. Daarbij is hij zeer verdacht gemaakt door de montage (het gesprek van Sanne en Jochem, de verdwenen foto, enz.). Als je dit uitzendt en Thomas gaat eruit, weet je al dat Jochem de Mol is, aangezien Sanne het dan zeker niet kan zijn en Diederik een enorme kandidaat is. Alle spanning is eraf en de spanning van volgende week (finale) is dus verloren.

De enige logische optie voor het programma is dus de eliminatie van Thomas een week uit te stellen, zodat iedereen nog spanning heeft over de uitslag en volgende week nog meer wil kijken. Nu kijken mensen toch wel, maar juist die spanning willen de programmamakers erin houden.

Ergo, Thomas gaat eruit. Jochem is de Mol, Sanne de voorlopige winnaar, ervan uitgaande dat Diederik op Sanne blijft (zal wel niet gebeuren, hij switcht vast naar Jochem aangezien Thomas eruit is met Sanne als Mol).
Verrek, volgens mij heb je gelijk
pi_169169630
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

De drie missende romeinse letters zijn DML :)
Plus 9 + 4 = 13 en de 13e letter is de M.

Maar goed, ook Diederik en Sanne hebben shirts en outfits gebruikt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  PR en moderator maandag 27 februari 2017 @ 00:21:59 #116
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169170858
Bohhh ik ga goed verrast zijn als Thomas niet de mol blijkt te zijn :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 27 februari 2017 @ 07:27:00 #117
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_169171901
Het niet laten zien van de afvaller is niet iets bewust geweest tijdens de opnames, maar achteraf tijdens de montage besloten te doen. Je hoort Art niet zeggen van "wie de finale haalt...dat zie je volgende week". Het moet dus inderdaad om wegstreepredenen niet zijn laten zien.
pi_169173289
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
Thomas is de afvaller, gebaseerd op de opgebouwde spanning naar de volgende aflevering.

Andere scenario's zijn minder boeiend (spraakmakend) of niet logisch.
Thomas zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Diederik zit op Sanne (75%?) en Jochem (25%?)
Sanne zit op Jochem (100%)
Jochem is niet boeiend, maar zit op Diederik.

Als Diederik eruit gaat, is dit niet spraakmakend. Weinig mensen denken nog dat Diederik de Mol is. Kun je dus gewoon uitzenden.

Als Sanne eruit gaat, is dit niet logisch. Sanne zit op Jochem, maar dan zou hij niet de Mol zijn. In dat geval zijn dus noch Sanne, noch Jochem de Mol, dus zouden Diederik en Thomas in principe niet door kunnen gaan. Dit is niet logisch en zal dus naar mijn mening niet gebeuren.

Als Thomas eruit gaat, is dit spraakmakend. Geen van de kandidaten zit op Thomas, maar 33% van Nederland wel. Daarbij is hij zeer verdacht gemaakt door de montage (het gesprek van Sanne en Jochem, de verdwenen foto, enz.). Als je dit uitzendt en Thomas gaat eruit, weet je al dat Jochem de Mol is, aangezien Sanne het dan zeker niet kan zijn en Diederik een enorme kandidaat is. Alle spanning is eraf en de spanning van volgende week (finale) is dus verloren.

De enige logische optie voor het programma is dus de eliminatie van Thomas een week uit te stellen, zodat iedereen nog spanning heeft over de uitslag en volgende week nog meer wil kijken. Nu kijken mensen toch wel, maar juist die spanning willen de programmamakers erin houden.

Ergo, Thomas gaat eruit. Jochem is de Mol, Sanne de voorlopige winnaar, ervan uitgaande dat Diederik op Sanne blijft (zal wel niet gebeuren, hij switcht vast naar Jochem aangezien Thomas eruit is met Sanne als Mol).
Ja, een goede theorie. Ik had ongeveer dezelfde theorie, maar dan dat Sanne er uit gaat, wat Jochem eigenlijk helemaal vrij zou pleiten en Diederik is reeds vrijgepleit dus dan zou het obvious zijn dat Thomas de mol is.

Als Thomas er uit zou gaan is m.i. nog niks bekend:

- Scenario Sanne is de mol is nog steeds mogelijk, dan heeft Thomas de test gewoon slechter gemaakt dan Diederik.
- Scenario Jochem is de mol blijft aanwezig, wat je zelf al uitlegt.

Moet wel zeggen dat jouw theorie aannemelijker is, want de kans dat alle kandidaten mis zitten, is waarschijnlijk niet zo groot.. Maar ja, ik zit nou eenmaal sinds aflevering 1 in de Thomas tunnel ;)
  maandag 27 februari 2017 @ 12:32:17 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169175392
Jochem is vrijgepleit. Hij zit al in de finale.
pi_169176166
Ik geloof gewoon niet dat Jochem de Mol is, hij is te veel kandidaat voor me. Te enthousiast bij de opdrachten, te oprecht toen hij de vrijstelling kon pakken in het veld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 27 februari 2017 @ 13:19:57 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169176211
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat Jochem de Mol is, hij is te veel kandidaat voor me. Te enthousiast bij de opdrachten, te oprecht toen hij de vrijstelling kon pakken in het veld.
Wel toevallig dat iedereen die een bondje met 'm heeft, eruit vliegt..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169176402
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat Jochem de Mol is, hij is te veel kandidaat voor me. Te enthousiast bij de opdrachten, te oprecht toen hij de vrijstelling kon pakken in het veld.
Ik vind hem helemaal niet enthousiast bij opdrachten eerlijk gezegd. Voegt vrij weinig toe en "snapt" of "kan" er vaak weinig van. De blijdschap bij de vrijstelling was een mooi toneelstukje.
pi_169176407
quote:
11s.gif Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Jochem is vrijgepleit. Hij zit al in de finale.
Haha ik bedoelde vrijgepleit als mol. Als in dat hij eigenlijk de mol niet meer kan zijn als Sanne er uit vliegt terwijl ze vol op Jochem zit.
pi_169176488
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:30 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik vind hem helemaal niet enthousiast bij opdrachten eerlijk gezegd. Voegt vrij weinig toe en "snapt" of "kan" er vaak weinig van. De blijdschap bij de vrijstelling was een mooi toneelstukje.
Zo zit ieder in zijn/haar tunnel :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169176657
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zo zit ieder in zijn/haar tunnel :)
:D

Dat is ook het leuke aan WIDM.
  maandag 27 februari 2017 @ 14:15:04 #126
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_169177060
En vind ik Sanne nog steeds verdacht
Isn't it ironic, don't you think
  maandag 27 februari 2017 @ 20:58:31 #127
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169186471
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 13:30 schreef Starlynk het volgende:


Haha ik bedoelde vrijgepleit als mol. Als in dat hij eigenlijk de mol niet meer kan zijn als Sanne er uit vliegt terwijl ze vol op Jochem zit.
Ik had niet over dat hij de mol zou zijn. Kan wel ! Ik denk zelf eerder winnaar.
  maandag 27 februari 2017 @ 21:29:33 #128
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_169187773
Ik vond 'jochem komt uit de kast' ook wel een duidelijke hint....

Ik heb Jochem puur afgestreept omdat het vanaf aflevering 2 al zo duidelijk was dat hij aan het mollen was. Kan me niet voorstellen dat ze dat zo duidelijk in beeld zouden brengen.
Daarna kreeg ik Thomas al snel in het vizier en met de aflevering ging hij meer op Jochem lijken, molacties te over en duidelijk in beeld gebracht. Echter kan ik me niet voorstellen dat Sanne de mol is.. Diederik zou ik een grote verrassing vinden maar dan zou hij wel een waardeloze mol zijn. Vaak in sleutelposities om te mollen maar toch zoveel geld in het laadje gebracht.
Oftewel... Ik ben er nog niet uit. Als ik nu mijn geld in zou moeten zetten zou ik voor Thomas gaan...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_169188781
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vond 'jochem komt uit de kast' ook wel een duidelijke hint....

Zou 't in theorie kunnen zijn, maar volgens mij kwam de suggestie van Diederik.
pi_169190029
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 21:29 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vond 'jochem komt uit de kast' ook wel een duidelijke hint....

Ik heb Jochem puur afgestreept omdat het vanaf aflevering 2 al zo duidelijk was dat hij aan het mollen was. Kan me niet voorstellen dat ze dat zo duidelijk in beeld zouden brengen.
Daarna kreeg ik Thomas al snel in het vizier en met de aflevering ging hij meer op Jochem lijken, molacties te over en duidelijk in beeld gebracht. Echter kan ik me niet voorstellen dat Sanne de mol is.. Diederik zou ik een grote verrassing vinden maar dan zou hij wel een waardeloze mol zijn. Vaak in sleutelposities om te mollen maar toch zoveel geld in het laadje gebracht.
Oftewel... Ik ben er nog niet uit. Als ik nu mijn geld in zou moeten zetten zou ik voor Thomas gaan...
Uit de kast slaat op Thomas ;)
pi_169195265
Thomas was er niet bij. :P
Hotapnyc
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:17:16 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169195924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef Cirilico het volgende:
Thomas was er niet bij. :P
Nee maar Thomas is van de mannenliefde.
pi_169202089
Ja, dat wist ik. :D
Hotapnyc
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:47:31 #134
436222 Japepk
Padvinder
pi_169268151
Sorry, maar vanwege karnavalsredenen heb ik 2 weken niet kunnen kijken, en eerlijk gezegd kan ik (dit seizoen) niet de ambitie opbrengen om terug te kijken. Maar ik begrijp dat ik met stemmen op jochem morgen een zekerheidje in de app heb?
't Echte en 't ware!
pi_169271885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:47 schreef Japepk het volgende:
Sorry, maar vanwege karnavalsredenen heb ik 2 weken niet kunnen kijken, en eerlijk gezegd kan ik (dit seizoen) niet de ambitie opbrengen om terug te kijken. Maar ik begrijp dat ik met stemmen op jochem morgen een zekerheidje in de app heb?
Sowieso vind ik het altijd lastig te onthouden hoe de punten in de laatste aflevering verdeeld worden. Verlies je punten als je de verliezer of winnaar hebt gekozen? Oftewel: moet je laatste keuze op de mol zijn om geen punten te verliezen?

Morgen wordt mogelijk al wel de verliezer onthuld. Als dat meetelt in de app zit je met Jochem dus niet perse safe.
pi_169278804


[ Bericht 50% gewijzigd door Za op 04-03-2017 05:09:00 ]
pi_169298162
Dit topic is heel moeilijk te vinden, kan dat niet anders?

Sanne winnaar, Jochem verliezer, Thomas mol.
pi_169298173
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:48 schreef Loekie1 het volgende:
Dit topic is heel moeilijk te vinden, kan dat niet anders?

Sanne winnaar, Jochem verliezer, Thomas mol.
Hoezo moeilijk te vinden? Er zijn slechts twaalf topics in het WIDM subforum?
pi_169298181
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:50 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Hoezo moeilijk te vinden? Er zijn slechts twaalf topics in het WIDM subforum?
Doe het toch gewoon onder TV.
pi_169298203
:')
Ja doei.
pi_169298265
Er wordt ook bar weinig gereageerd in dit topic.
pi_169298751
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:06 schreef Loekie1 het volgende:
Er wordt ook bar weinig gereageerd in dit topic.
De spanning is er natuurlijk al geruime tijd af. Wellicht ligt het daar aan.
pi_169299890
Bij de opdracht met de bomen was het kaartje met daarop "(De Mol) spreekt voor zich" langer in beeld dan normaal. Met daarna Jochem in beeld. Ik vond dit wel opvallend, misschien een hint?
pi_169299945
Ik blijf bij mijn Nijmeegse Mol bier met Jochem's Nijmegen shirt 8-)
Ja doei.
pi_169301444
Oh, ok. Kennelijk zijn er toch mensen voor wie het niet al weken lang volkomen duidelijk is. :P
  zondag 5 maart 2017 @ 13:41:41 #146
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169302779
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:49 schreef k_man het volgende:
Oh, ok. Kennelijk zijn er toch mensen voor wie het niet al weken lang volkomen duidelijk is. :P
Je ziet meteen wie de echte molloten zijn en wie niet..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 5 maart 2017 @ 13:46:14 #147
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169302921
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 11:34 schreef sneakydesert het volgende:
Bij de opdracht met de bomen was het kaartje met daarop "(De Mol) spreekt voor zich" langer in beeld dan normaal. Met daarna Jochem in beeld. Ik vond dit wel opvallend, misschien een hint?
Je zag toen ook het einde van Jochems touw, 'het einde in zicht'? Van de andere twee kan ik me niet herinneren dat het uiteinde van hun touw in beeld kwam.
KuikenGuppy
  zondag 5 maart 2017 @ 13:55:56 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169303173
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je zag toen ook het einde van Jochems touw, 'het einde in zicht'? Van de andere twee kan ik me niet herinneren dat het uiteinde van hun touw in beeld kwam.
Bij Sanne juist wel, dat het touw eraf was en ze t eraan heeft geknoopt!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 5 maart 2017 @ 14:07:13 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169303564
Dat had ik dan even gemist.
KuikenGuppy
pi_169323923
Hoi
Net terug van 7 weken vakantie, Inhaalslag gemaakt van de serie.
Waarschijnlijk hier al eerder gepost maar zag hem niet voorbij komen.( Ifso dan sorry.)

de groepsfoto->


Thomas, Jochem en Sanne (de 3 finalisten) links van Ard dicht bij elkaar. Op Thomas het De Mol logo. Diederik als laatste afvaller iets op afstand en Vincent ? eerste afvaller achter Diederik, Rechts van Ard alle andere afvallers.

Als dit een hint is zou dat betekenen dat Thomas de mol is, Jochem de winnaar en Sanne derde.

Groet,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 maart 2017 @ 06:51:22 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169324376
Je mag toch aannemen dat die foto's voor het opnemen van de serie worden gemaakt. De Mol is dan de enige die bekend is.

Het enige wat mij opviel aan deze foto is de zwarte kleding van Thomas :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 maart 2017 @ 07:28:03 #152
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169324454
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 06:51 schreef Rewimo het volgende:
Je mag toch aannemen dat die foto's voor het opnemen van de serie worden gemaakt. De Mol is dan de enige die bekend is.

Het enige wat mij opviel aan deze foto is de zwarte kleding van Thomas :P
Oogt wel een beetje photoshopperig.. Zou nog naderhand samengesteld kunnen zijn..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  PR en moderator maandag 6 maart 2017 @ 08:18:15 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169324658
Trouwens... Weer de eerste post uit deze reeks _O-

quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 13:58 schreef Moira. het volgende:
Zou het dit jaar weer zo makkelijk zijn? :D

Thomas bestempeld als 'de Mol'?

Vorig jaar zat ik ook in de fipo gelijk al goed met deze :')

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou dit trouwens wel weer een typische WIDM-streek vinden:


Aan het eind van de ontknoping "U had het eigenlijk al kunnen weten voor het seizoen begon, want hier stempelden we Klaas al als De Mol" :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169325605
_O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169326316
Treurig als ze dat wederom doen. Ik schat de makers toch hoger in. Biedt ergens hoop dat hij toch niet de Mol is, tenzij ik de makers enorm overschat.
pi_169326404
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 01:31 schreef Vance het volgende:
Hoi
Net terug van 7 weken vakantie, Inhaalslag gemaakt van de serie.
Waarschijnlijk hier al eerder gepost maar zag hem niet voorbij komen.( Ifso dan sorry.)

de groepsfoto->
[ afbeelding ]

Thomas, Jochem en Sanne (de 3 finalisten) links van Ard dicht bij elkaar. Op Thomas het De Mol logo. Diederik als laatste afvaller iets op afstand en Vincent ? eerste afvaller achter Diederik, Rechts van Ard alle andere afvallers.

Als dit een hint is zou dat betekenen dat Thomas de mol is, Jochem de winnaar en Sanne derde.

Groet,
Jochem zit op Sanne, die kan dus nooit winnen als Thomas de Mol is.. Thomas als winnaar met Jochem als Mol zou wel kunnen.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:19:19 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169327404
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-9/

Twee dingen vallen me op:
"Honey I'm home" - Thomas heeft geen relatie, dus die heeft dit niet geschreven.
"Best vreemd om na zoveel weken van huis te zijn geweest weer dagelijkse dingen te doen. Boodschappen, wasjes draaien, stofzuigen." - Sanne zei eens dat haar man al dat soort huishoudelijke klusjes deed, dus die heeft dit niet geschreven.

Is het toch Jochem?
KuikenGuppy
  maandag 6 maart 2017 @ 12:31:29 #158
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_169327629
Ik zit eigenlijk al heel lang in een Jochem-tunnel, maar die faalde wel heel hard in die opdracht voor de verdubbelaar. Dat is een opdracht die je als mol absoluut wil winnen lijkt me (en met de voorkennis die je dan ongetwijfeld zal hebben ook niet bepaald onmogelijk), maar Jochem kwam niet eens aan de puzzel toe :')

Dat doet me toch ineens twijfelen aan Jochem of hij niet gewoon ECHT een kluns is in plaats van de mol.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:43:36 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169327850
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:19 schreef Burdie het volgende:
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-9/

Twee dingen vallen me op:
"Honey I'm home" - Thomas heeft geen relatie, dus die heeft dit niet geschreven.
"Best vreemd om na zoveel weken van huis te zijn geweest weer dagelijkse dingen te doen. Boodschappen, wasjes draaien, stofzuigen." - Sanne zei eens dat haar man al dat soort huishoudelijke klusjes deed, dus die heeft dit niet geschreven.

Is het toch Jochem?
En Jochem is getrouwd. Dus wordt voor hem gedaan wasjes strijken etc. etc 😀.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:46:00 #160
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_169327897
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:19 schreef Burdie het volgende:
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-9/

Twee dingen vallen me op:
"Honey I'm home" - Thomas heeft geen relatie, dus die heeft dit niet geschreven.
"Best vreemd om na zoveel weken van huis te zijn geweest weer dagelijkse dingen te doen. Boodschappen, wasjes draaien, stofzuigen." - Sanne zei eens dat haar man al dat soort huishoudelijke klusjes deed, dus die heeft dit niet geschreven.

Is het toch Jochem?
"We reden naar Portland, dropten onze spullen en zagen het laat worden in Bagdad café, waar we drie weken terug nog middenin het spel zaten en onderhandelingen voerden met Art…"

Nu kan ik me alleen niet meer voor de geest halen wie er onderhandelden. Volgens mij Thomas wel.
pi_169327909
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En Jochem is getrouwd. Dus wordt voor hem gedaan wasjes strijken etc. etc 😀.
Oh ja? Dat wordt voor de man gedaan? :D
Ja doei.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:49:30 #162
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169327975
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:19 schreef Burdie het volgende:
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-9/

Twee dingen vallen me op:
"Honey I'm home" - Thomas heeft geen relatie, dus die heeft dit niet geschreven.
"Best vreemd om na zoveel weken van huis te zijn geweest weer dagelijkse dingen te doen. Boodschappen, wasjes draaien, stofzuigen." - Sanne zei eens dat haar man al dat soort huishoudelijke klusjes deed, dus die heeft dit niet geschreven.

Is het toch Jochem?
Het was Jochem al. De hele tijd.

Heart of the country. Koekoek.
wooblabalurg
  maandag 6 maart 2017 @ 13:17:39 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169328376
quote:
7s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En Jochem is getrouwd. Dus wordt voor hem gedaan wasjes strijken etc. etc 😀.
Jochem lijkt me typisch iemand die het heerlijk vindt om dat zelf te doen op momenten dat dat kan.
KuikenGuppy
  maandag 6 maart 2017 @ 13:19:19 #164
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_169328406
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja? Dat wordt voor de man gedaan? :D
Nee joh genoeg vrouwen die niet van hun man houden toch.
Maar misschien heeft hij veel geld, goede looks, connecties of is ze simpelweg te bang om alleen verder te moeten.
wooblabalurg
  maandag 6 maart 2017 @ 13:49:48 #165
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_169328876
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:19 schreef Burdie het volgende:
http://wieisdemol.avrotro(...)ek-van-de-mol-afl-9/

Twee dingen vallen me op:
"Honey I'm home" - Thomas heeft geen relatie, dus die heeft dit niet geschreven.
"Best vreemd om na zoveel weken van huis te zijn geweest weer dagelijkse dingen te doen. Boodschappen, wasjes draaien, stofzuigen." - Sanne zei eens dat haar man al dat soort huishoudelijke klusjes deed, dus die heeft dit niet geschreven.

Is het toch Jochem?
Wie zegt dat hij het tegen een persoon heeft?
pi_169328965
Honey I'm home is toch gewoon een uitspraak die bij thuiskomen hoort, ongeacht of je nou alleen woont of niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169329102
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit eigenlijk al heel lang in een Jochem-tunnel, maar die faalde wel heel hard in die opdracht voor de verdubbelaar. Dat is een opdracht die je als mol absoluut wil winnen lijkt me (en met de voorkennis die je dan ongetwijfeld zal hebben ook niet bepaald onmogelijk), maar Jochem kwam niet eens aan de puzzel toe :')

Dat doet me toch ineens twijfelen aan Jochem of hij niet gewoon ECHT een kluns is in plaats van de mol.
Dit is een bepalende opmerking. Als Mol MOET je die laatste opdracht gewoon winnen (met of zonder voorkennis). Derhalve vind ik dat je Jochem als Mol af kunt schrijven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 6 maart 2017 @ 14:20:51 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_169329322
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:46 schreef motorbloempje het volgende:


Oh ja? Dat wordt voor de man gedaan? :D
In hun geval wel ja :D
pi_169330301
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit is een bepalende opmerking. Als Mol MOET je die laatste opdracht gewoon winnen (met of zonder voorkennis). Derhalve vind ik dat je Jochem als Mol af kunt schrijven.
Tenzij de pot al helemaal of grotendeels leeg is.. Wanneer is de pot voor het laatst geteld? Heb dat volgens mij niet meer gezien sinds Jochem penningmeester is..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_169330465
Iemand al die '49 Tibbe ontcijferd? Moet bijna wel een hint zijn, want al die andere namen in Moltown waren redelijk standaard western namen, maar '49 Tibbe? Bovendien woonde ie op de Lonesome Trail, dus lijkt me een verwijzing naar de mol. De cijfers 4 en 9 zouden natuurlijk kunnen verwijzen naar de 94 op het shirt van Thomas, maar ik vermoed dat Tibbe (of die letters icm met de letters uit Lonesome Trail bijv.) ook nog wel ergens op slaan. Heb al wel even gepuzzeld maar nog geen sluitende oplossing gevonden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Starlynk op 06-03-2017 15:21:35 ]
  maandag 6 maart 2017 @ 15:27:01 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169330718
Tibbe was een pijpenmerk..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169330943
De maiskolfpijp van Hendrik Tibbe? Zou kunnen, maar had op een iets duidelijkere hint gehoopt voor de puzzelaar in de laatste aflevering ;)
  maandag 6 maart 2017 @ 16:39:27 #173
436222 Japepk
Padvinder
pi_169332307
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:27 schreef Perrin het volgende:
Tibbe was een pijpenmerk..
Duidelijke hint naar Thomas _O- _O-
't Echte en 't ware!
pi_169332699
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:09 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Tenzij de pot al helemaal of grotendeels leeg is.. Wanneer is de pot voor het laatst geteld? Heb dat volgens mij niet meer gezien sinds Jochem penningmeester is..
Ze hebben de eindstand plus het verdubbelde bedrag al benoemd. Lijkt me stug dat er volgende week alsnog geld uit gaat.
pi_169332971
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ze hebben de eindstand plus het verdubbelde bedrag al benoemd. Lijkt me stug dat er volgende week alsnog geld uit gaat.
Het zou wel een grote stunt zijn, en zichtbaar in beeld is hij niet meer geweest.En op zijn instagram schrijft hij dit:

Vanaf vandaag officieel beheerder van de pot. Een zeer wijs besluit van mijn mollega's...

https://www.instagram.com/p/BRNm0rHByzn/?taken-by=jochemvang

(ja ik zit in de Jochem tunnel..)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_169344715
Ik weet nog steeds niet waar die 508 HINT naartoe leid. Dit is duidelijk een hint maar op wie slaat deze hint? (508 hotelkamer die meermaals in beeld komt)
  roze dinsdag 7 maart 2017 @ 00:56:40 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169344970
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:14 schreef Sino_Ganti het volgende:
(ja ik zit in de Jochem tunnel..)
Ben ik niet de enige. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_169345540
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die 508 HINT naartoe leid. Dit is duidelijk een hint maar op wie slaat deze hint? (508 hotelkamer die meermaals in beeld komt)
5+0+8 = 13

M is de 13de letter van het alfabet.
pi_169351151
Op diverse fora wordt een wanhopige poging gedaan om Jochem en/of Sanne verdacht te maken. Sanne die zo veel geld heeft binnengeharkt... Jochem die met een enorm gestuntel de hele tijd verdenking op zich probeert te laden...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:55:46 #180
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169352013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:14 schreef Loekie1 het volgende:
Op diverse fora wordt een wanhopige poging gedaan om Jochem en/of Sanne verdacht te maken. Sanne die zo veel geld heeft binnengeharkt... Jochem die met een enorm gestuntel de hele tijd verdenking op zich probeert te laden...
Sanne die al afleveringen lang op Thomas jaagt..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:58:15 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169352054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die 508 HINT naartoe leid. Dit is duidelijk een hint maar op wie slaat deze hint? (508 hotelkamer die meermaals in beeld komt)
Zoiets: 5+0+8 = 13 = M ? (ikzelf ben niet zo van de numerologie, maar als je hier een hint in zou willen zien dan zou zit een verklaring kunnen zijn)
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169352061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zoiets: 5+0+8 = 13 = M ?
Ja maar verder is er niks van te maken denk ik of wel?
  MOL-held donderdag 9 maart 2017 @ 17:02:17 #183
44635 XMN8R
mag dat?
pi_169395070
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_169398690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja maar verder is er niks van te maken denk ik of wel?
Thomas had ook een shirt met XCIV/94 er op, 9+4 -> 13 -> M. Kunnen typische de Mol aanwijzingen zijn.
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:04:40 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169398750
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Thomas had ook een shirt met XCIV/94 er op, 9+4 -> 13 -> M. Kunnen typische de Mol aanwijzingen zijn.
En de missende Romeinse cijfers zijn DML.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:48:25 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169400134
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Thomas had ook een shirt met XCIV/94 er op, 9+4 -> 13 -> M. Kunnen typische de Mol aanwijzingen zijn.
Kan ook gewoon een T-Shirt zijn.
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:57:24 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169400454
Dat je "gewoon" bij de hm kunt kopen.
pi_169400471
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kan ook gewoon een T-Shirt zijn.
Natuurlijk kan het gewoon een T-shirt zijn, maar als cijfers die samen 13 vormen vaak voor komen is het wel toevallig ;)
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:58:17 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169400484
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef amaranta het volgende:

[..]

Kan ook gewoon een T-Shirt zijn.
Of een broek #nietsiswathetlijkt
KuikenGuppy
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:02:09 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169400608
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Of een broek #nietsiswathetlijkt
J
Kan ook.
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:02:33 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169400622
Ik vind hints in kleding stom.
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:15:03 #192
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169400995
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind hints in kleding stom.
Ik vind ook vanalles stom, maar om dit topic nou daarmee vol te plempen..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:22:09 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169401232
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:15 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vind ook vanalles stom, maar om dit topic nou daarmee vol te plempen..
Nouja, het is toch zeker relevant.
Ik geloof niet dat het T-shirt een hint is.
En daarnaast, vind ik hints op kleding stom.
  donderdag 9 maart 2017 @ 21:23:13 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169401262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar die 508 HINT naartoe leid. Dit is duidelijk een hint maar op wie slaat deze hint? (508 hotelkamer die meermaals in beeld komt)
Hebben eerdere mollen in hotelkamer 508 gezeten?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:29:38 #195
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169414394
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nouja, het is toch zeker relevant.
Ik geloof niet dat het T-shirt een hint is.
En daarnaast, vind ik hints op kleding stom.


:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 16:34:14 #196
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169414491
Toch wel spannend.. Heb zin in de uitzending morgen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169427606
In het AD een interview met hint:
'Ik hang niet graag de vuile was buiten'
  zaterdag 11 maart 2017 @ 08:58:28 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169427619
Vanavond weten we het *O*
KuikenGuppy
pi_169438568
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:36:43 #200
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_169438892
Ik schreef dit al TIJDENS aflevering 1:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Titel = 'Zo gedaan', deed mij denken aan Ramses Shaffy (Laat me). Hij speelde in Ramses en dus link ik 'Ik heb het altijd zo gedaan' aan hem. Ofwel heeft hij altijd de hand boven z'n hoofd, ofwel verneukt hij altijd de opdrachten.
Als 't hem is ga ik echt met een big smile zitten. Eerste seizoen ever dat ik actief volg. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 12 maart 2017 @ 00:58:55 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169450601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Natuurlijk kan het gewoon een T-shirt zijn, maar als cijfers die samen 13 vormen vaak voor komen is het wel toevallig ;)
En?
Volgens mij toch gewoon een t-shirt.
  PR en moderator zondag 12 maart 2017 @ 15:42:58 #202
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169461701
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef Meke het volgende:
Ik vond het trouwens wel grappig dat Thomas de "M" van Molboekjes claimen, dat is ook zo'n moment waarop hij achteraf zegt dat hij dat natuurlijk wel moest doen als mol :+
Wel mooi dat dat als een van de weinige dingen ook daadwerkelijk benoemd is :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 12 maart 2017 @ 16:06:12 #203
403253 Meke
after all this time? always.
pi_169462255
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wel mooi dat dat als een van de weinige dingen ook daadwerkelijk benoemd is :D
*O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_169499616
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

En?
Volgens mij toch gewoon een t-shirt.
Een M als handtekening van de Mol in het gras maaien, en een "M" op z'n shirt. Niet "gewoon" een t-shirt dus.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 02:08:12 #205
2651 svann
night-hawk
pi_169501213
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:02 schreef lord_bono het volgende:

Een M als handtekening van de Mol in het gras maaien, en een "M" op z'n shirt. Niet "gewoon" een t-shirt dus.
Diederik had de formule van de scheikundige mol op zijn t-shirt staan, niet per ongeluk natuurlijk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_169530575
Ben ik nou scheel of is er dit jaar geen filmpje met hints naar de mol? Behalve die paar die genoemd zijn in het programma dan. Ik dacht dat er altijd extra hints op internet werden gezet.
  woensdag 15 maart 2017 @ 10:32:44 #207
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169530618
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:30 schreef Eerin het volgende:
Ben ik nou scheel of is er dit jaar geen filmpje met hints naar de mol? Behalve die paar die genoemd zijn in het programma dan. Ik dacht dat er altijd extra hints op internet werden gezet.
Hele internet staat er al maanden vol mee :@
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169541302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hele internet staat er al maanden vol mee :@
Ja maar ik wil de officiële, al die dingen van Fok ken ik inmiddels wel ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')