abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 februari 2017 @ 19:23:14 #201
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168879419
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ook lozen in de zomer. Daar zit mentaal iets niet helemaal lekker, gezien zijn geschiedenis. Grote kans dat ie dan op latere leeftijd wel volwassen word, maar een andere club mag 'm opleiden dan wat mij betreft.

Of verhuren voor 2 jaar ofzo.
Ik ga het toch weer voor de 10e keer hier zeggen: Het blijft schandalig dat Feyenoord geen team heeft in de eerste divisie.

Ik snap ook wel dat je gefrustreerd raakt tijdens zo'n vriendschappelijke wedstrijd op zo'n zielloze maandagavond in de kou tegen Heerenveen 2.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168879522
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga het toch weer voor de 10e keer hier zeggen: Het blijft schandalig dat Feyenoord geen team heeft in de eerste divisie.

Ik snap ook wel dat je gefrustreerd raakt tijdens zo'n vriendschappelijke wedstrijd op zo'n zielloze maandagavond in de kou tegen Heerenveen 2.
Oh dat ben ik 100% met je eens. Al vind ik dat geen excuus voor Gustafson.
pi_168879556
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Gewoon doen.
Toornstra en Kuijt op een middenveld dat is vragen om problemen. Gewoon weer beginnen met het sterkste elftal. Geen enkele ploeg onderschatten. Bij een veilige stand Vilhenna eruit halen. Vilhenna heeft nogal de gewoonte om heel vaak onnodig gele kaarten te pakken.. Op de helft van de tegenstander bijvoorbeeld terwijl dat helemaal niet nodig is. Hopelijk houdt hij zich een beetje in.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168879642
#TeamKramer
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168879671
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga het toch weer voor de 10e keer hier zeggen: Het blijft schandalig dat Feyenoord geen team heeft in de eerste divisie.

Ik snap ook wel dat je gefrustreerd raakt tijdens zo'n vriendschappelijke wedstrijd op zo'n zielloze maandagavond in de kou tegen Heerenveen 2.
Ja, dat vind ik ook wel echt een fout. Hopelijk kan dat alsnog snel. Desnoods een divisie lager.

Toch leuker (en beter) om zo nu en dan eens tegen een NAC of VVV te moeten dan tegen de reserves van Heerenveen ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 19:33:54 ]
pi_168879751
Wat een randdebiel die Kramer.

De eerste die echt gaat lopen kutten nu. Eigenlijk de 2e want Kuijt was ook al begonnen.
Bij liverpool zat Kuijt ook heel veel op de bank toen durfde hij zijn mond niet open te doen.

We zijn over de helft en dan willen dat soort spelers ineens gaan kutten, had dan lekker in winterstop een transfer aangevraagd ofzo......wat Kramer betreft dan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168879807
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een randdebiel
pi_168880696
Vejinovic die scoort uit een vrije trap en Bassie met de 1-2, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_168880738
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima, rotjonk ;).

Nee, speelde prima, veel minder balverlies als in Enschede. Zeg maar zoals hij ook de wedstrijden ervoor prima was.
Ellie _O_
En dat zonder assist of goal?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168881289
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Ellie _O_
En dat zonder assist of goal?
Ja. Iemand alleen goed vinden door een assist en/of goal is scorebordjournalistiek ;)
pi_168884207
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een randdebiel die Kramer.

De eerste die echt gaat lopen kutten nu. Eigenlijk de 2e want Kuijt was ook al begonnen.
Bij liverpool zat Kuijt ook heel veel op de bank toen durfde hij zijn mond niet open te doen.

We zijn over de helft en dan willen dat soort spelers ineens gaan kutten, had dan lekker in winterstop een transfer aangevraagd ofzo......wat Kramer betreft dan.
Wat wellicht nog meer gaat dooretteren is de positie die Kuijt in de groep inneemt, die heeft blijkbaar wel het privilege om met enkel een kwartier speeltijd niet mee te hoeven trainen met de reserves van die avond... tel daar het geklaag van hemzelf in de media bij op en je hebt voor je het weet een probleem in je groep.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 22:28:50 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168884485
Voorpagina AD Sport morgen 'Sores in de Kuip' vanwege Kuyt en Kramer :').
pi_168884603
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:
Voorpagina AD Sport morgen 'Sores in de Kuip' vanwege Kuyt en Kramer :').
Godverdomme :') Normaal doen hoor
Abracadabra, tapate guarra!
pi_168884830
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat wellicht nog meer gaat dooretteren is de positie die Kuijt in de groep inneemt, die heeft blijkbaar wel het privilege om met enkel een kwartier speeltijd niet mee te hoeven trainen met de reserves van die avond... tel daar het geklaag van hemzelf in de media bij op en je hebt voor je het weet een probleem in je groep.
Ik denk dat Kuyt wel wat meer respect/aanzien geniet dan dat.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168885685
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat wellicht nog meer gaat dooretteren is de positie die Kuijt in de groep inneemt, die heeft blijkbaar wel het privilege om met enkel een kwartier speeltijd niet mee te hoeven trainen met de reserves van die avond... tel daar het geklaag van hemzelf in de media bij op en je hebt voor je het weet een probleem in je groep.
Zal wel meevallen. Iemand die een kwartier gespeeld heeft, en 36 is, en sowieso maandag niet mee gaat ballen, niet mee laten doen met die training vind ik niet zo vreemd.

In de media zegt ie wat mij betreft ook niet heel veel verkeerds, al heeft ie wel een iets overschat beeld over zijn spel van de laatste weken. :s)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168886511
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. Iemand die een kwartier gespeeld heeft, en 36 is, en sowieso maandag niet mee gaat ballen, niet mee laten doen met die training vind ik niet zo vreemd.

In de media zegt ie wat mij betreft ook niet heel veel verkeerds, al heeft ie wel een iets overschat beeld over zijn spel van de laatste weken. :s)
Eens.
pi_168886599
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja. Iemand alleen goed vinden door een assist en/of goal is scorebordjournalistiek ;)
Daar doe ik dan ook niet aan :) :D

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 23:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zal wel meevallen. Iemand die een kwartier gespeeld heeft, en 36 is, en sowieso maandag niet mee gaat ballen, niet mee laten doen met die training vind ik niet zo vreemd.

In de media zegt ie wat mij betreft ook niet heel veel verkeerds, al heeft ie wel een iets overschat beeld over zijn spel van de laatste weken. :s)
Waarheid.

Einde mededeling.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168886617
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 22:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wat wellicht nog meer gaat dooretteren is de positie die Kuijt in de groep inneemt, die heeft blijkbaar wel het privilege om met enkel een kwartier speeltijd niet mee te hoeven trainen met de reserves van die avond... tel daar het geklaag van hemzelf in de media bij op en je hebt voor je het weet een probleem in je groep.
Echt heftig inderdaad. :{
Hoe heeft Gio het ooit zo ver laten komen?!
pi_168886640
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 00:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Echt heftig inderdaad. :{
Hoe heeft Gio het ooit zo ver laten komen?!
Incompetent als people manager. Zo'n man als Mourinho kan dit wel heel goed. Gio eruit, José als interim om even het kampioenschap binnen te hengelen.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 14 februari 2017 @ 00:47:02 #220
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_168886727
#GIOISVEELTELIEF #KUIJTERUIT
pi_168886798
#bestuurtegendemuur
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168887026
Ben benieuwd of Gio het aandurft Kuyt tegen ADO weer op de bank te laten beginnen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_168887249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 01:40 schreef Aloulu het volgende:
Ben benieuwd of Gio het aandurft Kuyt tegen ADO weer op de bank te laten beginnen.
Hij heeft het nu 1 keer gedaan en kan het dus nu iedere week doen.

Ik denk dat Kuyts reactie ervoor gezorgd heeft dat er nu zware irritatie is binnen Feyenoord. De technische laat zich echt niet belachelijk maken door hem. Kuyt is niet groter als Gio. Nooit.
De Feyenoordsupporters moeten achter GIO staan want die zelf toch ook dat kuyt niet meer kan brengen als vorig seizoen. Toornstra heeft hem ingehaald.

[ Bericht 9% gewijzigd door klaasweetalles op 14-02-2017 06:08:55 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168887273
Overigens, het was de journalist die Kuyt de woorden "een streepje voor" in de mond legde. Kuyt is alleen niet pienter genoeg om daaromheen te babbelen. Denk dat je dat als ervaren speler ook wel moet inzien, dat dit voor journalisten natuurlijk lekker is. Dat heeft verder niets te maken met anti-Feyenoord maar puur met mogelijk drama en daar leeft zo'n journalist voor.

Eerlijk gezegd denk ik dat Kuyt het allemaal eigenlijk wel snapt maar hij wil gewoon genoeg potjes meedoen om te kunnen zeggen dat hij essentieel was voor dit kampioenschap. Dat voelt ook lekkerder als je uiteindelijk die schaal omhoog mag houden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 08:34:24 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168887851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 05:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij heeft het nu 1 keer gedaan en kan het dus nu iedere week doen.

Ik denk dat Kuyts reactie ervoor gezorgd heeft dat er nu zware irritatie is binnen Feyenoord. De technische laat zich echt niet belachelijk maken door hem. Kuyt is niet groter als Gio. Nooit.
De Feyenoordsupporters moeten achter GIO staan want die zelf toch ook dat kuyt niet meer kan brengen als vorig seizoen. Toornstra heeft hem ingehaald.
We hebben het hier over een voetballer die zegt dat hij graag wil voetballen, doe alsjeblieft normaal.

Ik snap werkelijk niet dat mensen dat interviewtje zo verschrikkelijk opblazen. Lekker sensatie zoeken van journalist en blijkbaar ook supporter. Door dat opblazen maak je dat er zware irritatie komt
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')