abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:04:19 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_168837113
Uitgerekende data:

9 februari: WupWup
11 februari: marel88
18 februari: *** tombolafan *** (meisje)
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei *** (jongen)

19 maart: Cygne (jongen)
25 maart: Sylver_ (meisje)

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
7 april: Sam1993
7 april: Gogo83 (jongen)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina

4 juni: Adrian4 (jongen)
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
22 juli: Lemijn

20 augustus: Skittles
22 augustus: Flav
22 augustus: ***littledrummergirl***

4 september: dobbey

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 13-02-2017 16:08:54 ]
disclaimer
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:05:42 #2
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168837186
Vlak voor we deze zagen, zagen we ook een pax van 75 cm. Dat vonden we ook nog wel een optie. Tot ik deze zag, dus O+

Volgens mij herinner ik me nog wel iets uit mijn lurktijd.. Was haar kamertje niet groenig? Nu meer ruimte, dus?

En bedankt voor het dichtgooien. Anders had ik helemaal mijn laptop moeten pakken die toch zeker 20cm verderop staat :P
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:07:29 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_168837259
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:05 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Vlak voor we deze zagen, zagen we ook een pax van 75 cm. Dat vonden we ook nog wel een optie. Tot ik deze zag, dus O+

Volgens mij herinner ik me nog wel iets uit mijn lurktijd.. Was haar kamertje niet groenig? Nu meer ruimte, dus?

En bedankt voor het dichtgooien. Anders had ik helemaal mijn laptop moeten pakken die toch zeker 20cm verderop staat :P
hoezo dat?

Nou in de toekomst dan. De kamers moeten nog gemaakt worden. Detail, detail :')
disclaimer
pi_168837436
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende: [..] Niet echt een serie, maar deze kast: http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10269696/ Wilde sowieso al de hemnes ladekast gebruiken als commode maar besloot twee weken terug dat ik tóch ook een kast wil. Het kamertje is alleen niet zo groot (en de kast moet dus ook bescheiden zijn), dus ik had voor mijn gevoel al alle krochten van het internet afgespeurd. En dan kom je 'm gewoon tegen bij de ikea! O+ Qua materiaal en kleur is 'ie (zo goed als) hetzelfde als de hemnes, maar het bedje is een beetje glimmend wit. Twijfel dus of ik niet toch ook het bedje wil van de Sundvik. De commode lijkt me in elk geval niks, dus sowieso geen complete serie.
Mooie idd, hebben wij ook over getwijfeld voor oudste in haar nieuwe kamer, maar toch voor een grotere gegaan (ivm toch heel veel ruimte vooral :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168837468
Oh en wtf volgens mij krijg ik nu (39 weken, 2e zwangerschap) toch ineens straie :( niet tof!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:19:52 #6
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168837711
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo dat?

Nou in de toekomst dan. De kamers moeten nog gemaakt worden. Detail, detail :')
Die maakte blijkbaar indruk. In mijn hoofd was het het eerste kamertje dat wel echt een meisjeskamer was, dat bij elkaar paste naar niet per se hoorde én omdat het groenig was, niet het traditionele roze-meisjes-kamer. Daarvoor kende ik alleen de babykamers van mijn zus (kant en klaar uit de prenatal) en broer (duidelijk bij elkaar geraapt en niet passend).
Maar misschien heb ik dat kamertje wel helemaal opgehemeld in mijn hoofd :')
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:24:29 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_168837865
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:19 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Die maakte blijkbaar indruk. In mijn hoofd was het het eerste kamertje dat wel echt een meisjeskamer was, dat bij elkaar paste naar niet per se hoorde én omdat het groenig was, niet het traditionele roze-meisjes-kamer. Daarvoor kende ik alleen de babykamers van mijn zus (kant en klaar uit de prenatal) en broer (duidelijk bij elkaar geraapt en niet passend).
Maar misschien heb ik dat kamertje wel helemaal opgehemeld in mijn hoofd :')
Nee hoezo had je je laptop nodig :D

Kamertje klopt wel ongeveer, veel groen inderdaad en een opgeknapte oude commode, geleend wit bedje en een PAX :7
Was wel goedkoop trouwens! Leuk dat ie zo is blijven hangen O+
disclaimer
pi_168837998
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nja, m'n eerste kwam in 3,5 uur dus twee uur reistijd is voor mij wel randje relaxed :')

24 uur vliegen... whehehe nope.
Haha, en als jij belt zit 'ie natuurlijk ook niet binnen 30 sec. in de trein/auto :D

Wat dat betreft is een bedrijf aan huis wel heel fijn, man is altijd in de buurt. :s)
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:32:49 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_168838146
Hij werkt nu op een half uurtje fietsen gelukkig :Y

Bedrijf aan huis is inderdaad helemaal ideaal in dat opzicht!
disclaimer
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:33:13 #10
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168838159
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee hoezo had je je laptop nodig :D

Kamertje klopt wel ongeveer, veel groen inderdaad en een opgeknapte oude commode, geleend wit bedje en een PAX :7
Was wel goedkoop trouwens! Leuk dat ie zo is blijven hangen O+
Oh lol, het is duidelijk al ver na bedtijd :D
De laatste keer dat ik een nieuw deel opende van een topic, werkte dat niet goed op mobiel :? Dus in mijn hoofd moet dat op de laptop. Normaal post ik ook niet meer als ik zie dat ie bijna dicht gaat, maar nu dacht ik #yolo enzo :P
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:34:42 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_168838211
Ah, dat issue schijnt inmiddels te zijn verholpen heb ik recent vernomen :Y
disclaimer
pi_168838547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh en wtf volgens mij krijg ik nu (39 weken, 2e zwangerschap) toch ineens straie :( niet tof!
Dacht je er weer mooi vanaf te komen, maar nee hoor! :P

Mijn buik zit al onder de striae, van mijn schaambot tot ver boven m'n navel, van links naar rechts. Ook echt dikke strepen. Nog geen nieuwe deze zwangerschap, maar we zullen zien hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168838622
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:33 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Oh lol, het is duidelijk al ver na bedtijd :D
De laatste keer dat ik een nieuw deel opende van een topic, werkte dat niet goed op mobiel :? Dus in mijn hoofd moet dat op de laptop. Normaal post ik ook niet meer als ik zie dat ie bijna dicht gaat, maar nu dacht ik #yolo enzo :P
Living on the edge. O+
pi_168841808
Cygne hoe gaat het met jou? Nog steeds in het ziekenhuis. Jou zwangerschap is ook niet echt volgens het boekje he? :{
  zondag 12 februari 2017 @ 06:25:57 #15
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168845018
Jeetje missbrunette, dat is nogal wat om te horen.
Hopelijk krijg je maandag wat meer duidelijkheid en blijkt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Cygne gaat.

Oh Tombo, dat is ook niet tof om op de valreep nog ff striae te krijgen }:|
Meteen ook een eye-opener voor mij, het kan dus altijd nog, flauw hoor!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168845026
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:10 schreef missbrunette het volgende:
Cygne hoe gaat het met jou? Nog steeds in het ziekenhuis. Jou zwangerschap is ook niet echt volgens het boekje he? :{
Nog steeds in het ziekenhuis inderdaad. Vandaag gaan we afbouwen met de medicatie. Als ik dan pijnvrij blijf mag ik naar huis. Mocht het dan weer terugkomen word ik opnieuw opgekomen met infuus, weer afbouwen, naar huis, weer opname, etcetera. Ik hoop dat dit de laatste keer was. Superpijnlijk en ik wil ook graag cocoonen en in huis rommelen en series bingen.
pi_168845120
Hopelijk was dit dan de laatste keer Cygne!

Tombo, helaas had ik ook van de 2e zeamgerschap vlak voor einde een tijgervelletje. Ach, had ze ook al op mijn heupen, trekt over 20 jaar wel bij ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:10 schreef marel88 het volgende:
En leuk, nog een eigen setje voor je derde, Thee! Ik vind dat ook belangrijk! Heb jij eerder niet zelf iets moois gemaakt?
Ik maak best veel voor de kinderen, maar altijd vanaf maat 62 geweest. Ergens gaat mijn praktische kant in protest om voor een week of 3 draagbaarheid iets te maken. Aan de andere kant vind ik 15 euro uitgeven aan 1 pakje net zo bezwaarlijk :')
  zondag 12 februari 2017 @ 07:54:02 #18
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168845157
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 06:26 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nog steeds in het ziekenhuis inderdaad. Vandaag gaan we afbouwen met de medicatie. Als ik dan pijnvrij blijf mag ik naar huis. Mocht het dan weer terugkomen word ik opnieuw opgekomen met infuus, weer afbouwen, naar huis, weer opname, etcetera. Ik hoop dat dit de laatste keer was. Superpijnlijk en ik wil ook graag cocoonen en in huis rommelen en series bingen.
:* sterkte, hopelijk kun je dat snel doen! Het is nu wel genoeg geweest potdomme :(
Hebben de aanvallen nog iets te maken met de zwangerschap (oftewel :over een week of 6 ben je er vanaf) of staat het los van elkaar?
pi_168845187
Goedemorgen allemaal :O
Ik heb een heerlijke nacht gemaakt, ben zo blij dat het slapen echt beter gaat.

Man werkt op een uurtje afstand maar daar maak ik me niet zo druk over. Soms is hij wel met de trein en dan duurt het vaak toch wat langer maar in nood kan hij altijd een taxi nemen. Hij werkt sowieso vaak thuis. De vorige keren ook niet snel bevallen dus ga er van uit dat dat nu ook niet gaat zijn.
Bij de eerste was ik met 40 weken nog naar een feestje geweest een uurtje verder op. Terug zouden we iemand naar huis brengen en toen raakte mijn man een beetje verwaald. In plaats van de snelweg hebben we toen elk dorpje langs de route gezien. Van die kleine dorpjes met veel hobbelwegen enzo. Wat voelde ik me beroerd. Maar een uur na dat we thuis kwamen was het plons en daar begon de bevalling O+

Striea kwam hier bij de eerste ook pas met 39 weken. Bij de tweede zat er natuurlijk al wat dus dat is gewoon lekker verder gaan scheuren. Nu valt het geloof ik wel mee.
pi_168845192
Cygne, wat een ellende heb je steeds :*
pi_168845357
Cygne wat rot (en pijnlijk!) weer :* Ik hoop dat het afbouwen goed gaat en de pijn wegblijft!

Ik werd vanochtend weer wakker met een super beweeglijke baby :O Ze is benut alle ruimte die er is volgens mij, want het gaat alle kanten op. Vandaag lekker een rustige dag, hopelijk lukt het me m'n studie af te ronden. Ben er helemaal klaar mee :X
pi_168845456
Ja, dat super beweeglijke is hier ook. Hij zit nu regelmatig helemaal diep in één zijkant te porren. Mijn buik is soms echt asymmetrisch. Ik kan me dat van I niet zo herinneren.

Succes met de laatste loodjes, Fazz!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168845516
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 07:54 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

:* sterkte, hopelijk kun je dat snel doen! Het is nu wel genoeg geweest potdomme :(
Hebben de aanvallen nog iets te maken met de zwangerschap (oftewel :over een week of 6 ben je er vanaf) of staat het los van elkaar?
Waarschijnlijk heeft het wel iets met de zwangerschap te maken maar waar het nou precies door komt weten ze eigenlijk niet zo goed.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:12:59 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_168845523
Ik heb pakjes van 30 euro :') al koop ik wel het meeste in de sale :P

Succes met het afronden van de studie fazz! Het wordt idd hoog tijd om je op andere zaken te focussen :Y

Striae had ik gelukkig al van toen ik nog gewoon dik was, scheelt weer zorgen 8-)
disclaimer
pi_168845701
Pfff cygne hopelijk is dit de laatste keer :( :*

Fazz succes met afronden! En daarna lekker op de baby focussen O+

Ik dacht dan maar snel te gaan bevallen om meer striae te voorkomen, maar nu heeft m'n zusje een koortslip :'( dus nog maar ff wachten :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 12 februari 2017 @ 09:34:21 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168845706
Ik stond met 42+2 nog anderhalf uur in de file op weg naar mijn schoonouders. Maar dat voelde toch niet helemaal relaxed :').

Cygne :*.
KuikenGuppy
pi_168845714
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:34 schreef Burdie het volgende:
Ik stond met 42+2 nog anderhalf uur in de file op weg naar mijn schoonouders. Maar dat voelde toch niet helemaal relaxed :').

Cygne :*.
omg dat zou ik ook niet willen nee :o

Maar file doe je zo weinig aan :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168845908
Ik heb van de week ook nog een paar strepen erbij gekregen :')

Cygne, sterkte nog even! Helpt het je om op handen en knieën te gaan zitten tijdens zo'n aanval? Je haalt dan mechanisch enige druk van de baarmoeder op je nieren weg. Het zal nooit voldoende zijn, maar misschien helpt het enigszins.
  zondag 12 februari 2017 @ 09:56:48 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_168845920
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

omg dat zou ik ook niet willen nee :o

Maar file doe je zo weinig aan :')
jawel, niet op de snelweg gaan O-)
disclaimer
pi_168846002
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jawel, niet op de snelweg gaan O-)
*noteert*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168846011
Volgens mij komt het elk jaar minimaal 1 x voor dat een vrouw in de auto -dankzij file- mag bevallen omdat ze het ziekenhuis niet haalt. :D

Wat gaaf dat je zelf dingen maakt Thee! Ik zou dat ook wel willen kunnen (maar niet zó graag dat ik het wil leren) ;)

Ik koop ook wel dure shizzle voor de baby. Veel in sale, maar soms ook niet. Soms ben ik superblij met iets maar voel ik me toch schuldig dat ik er zoveel geld aan uitgegeven heb. :@
Het stomme is dat ik in mijn hoofd prima kan verantwoorden dat ik een lamp koop van 80 euro, maar als mijn man dan zegt; 'Zo'n Mamaroo lijkt me wel wat' word ik pissig omdat het veel geld kost. ( :') )
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168846680
Skittles sterkte met het wachten op de uitslag van de nipt komende week. Hopelijk snel goed nieuws!

Cygne jeetje wat rot steeds zoveel pijn en naar het ziekenhuis moeten. Als ze niet weten waar het vandaan komt lijkt het ook meer symptoombestrijding dan het aanpakken van de oorzaak en dat lijkt op dit moment niet afdoende toch? Gaan ze nog op zoek naar de oorzaak?

Mb op een goed gesprek maandag en dat het meevalt allemaal..
pi_168847195
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 08:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Cygne wat rot (en pijnlijk!) weer :* Ik hoop dat het afbouwen goed gaat en de pijn wegblijft!

Ik werd vanochtend weer wakker met een super beweeglijke baby :O Ze is benut alle ruimte die er is volgens mij, want het gaat alle kanten op. Vandaag lekker een rustige dag, hopelijk lukt het me m'n studie af te ronden. Ben er helemaal klaar mee :X
Laatste studie loots Faz! Je kan het! O+ :*

Hier ook compleet los gegaan en een shitload aan geld uit gegeven voor kleding. In het kader van het is de laatste en bij Senn tot maat 80 vrijwel geen geld uitgegeven want alles gekregen.

Vent werkt hier ook ruim een uur van huis. Als bevalling op een spits tijdstip begint dan hebben we een probleem. Dan kan het als het even tegen zit zomaar 2. 2.5 uur duren voordat hij thuis is.

Gelukkig wonen onze beider ouder paren op struikel afstand. Dus als de nood aan de man is kunnen zij me naar het ziekenhuis brengen.
pi_168847310
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:55 schreef WupWup het volgende:
Ik heb van de week ook nog een paar strepen erbij gekregen :')

Cygne, sterkte nog even! Helpt het je om op handen en knieën te gaan zitten tijdens zo'n aanval? Je haalt dan mechanisch enige druk van de baarmoeder op je nieren weg. Het zal nooit voldoende zijn, maar misschien helpt het enigszins.
Dat is dan inderdaad wat ik doe. Geeft ietsje verlichting. :)
pi_168847948
Wij hebben bij nummer 1 inderdaad ook alles gekregen, grotendeels tweedehands. Niets mis mee, hartstikke blij en dankbaar, maar deze keer wil ik graag wat meer mijn eigen smaak inbrengen. :D

Ik heb nog een vraagje; Hoe ruimen jullie luiers op? Stofvrij of kan dat best tzt op een plank op een stapel? :P
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 12 februari 2017 @ 12:23:50 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_168848487
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:55 schreef Messina het volgende:
Wij hebben bij nummer 1 inderdaad ook alles gekregen, grotendeels tweedehands. Niets mis mee, hartstikke blij en dankbaar, maar deze keer wil ik graag wat meer mijn eigen smaak inbrengen. :D

Ik heb nog een vraagje; Hoe ruimen jullie luiers op? Stofvrij of kan dat best tzt op een plank op een stapel? :P
ik heb een klein mandje op de commode met daarin een stuk of 20 luiers. De rest zit in een verpakking in de kast :)
disclaimer
pi_168849361
Wij hebben een grote stapel op een plank.
pi_168849788
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:21 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad wat ik doe. Geeft ietsje verlichting. :)
Ik lees dit en denk aan mijn eerste zwangerschap. Nierstuwing? Auwwwwww!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168849814
Niet perse stofvrij dus, das fijn! Hoef ik geen deel van een lade op te offeren. ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168850183
OMG! Ik ben echt in een eeuwigheid niet toegekomen aan Fok! Opstarten en bijlezen en zulks.... en slinger hier de OP aan om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen (ik zag bovenaan een bekende naam) en zie alleen maar bekende namen O+

Ik wilde even knoertkneiterhard gefeliciteerd wegknallen *O*
Schudden voor gebruik
pi_168851578
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Stippelrientje het volgende:
OMG! Ik ben echt in een eeuwigheid niet toegekomen aan Fok! Opstarten en bijlezen en zulks.... en slinger hier de OP aan om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen (ik zag bovenaan een bekende naam) en zie alleen maar bekende namen O+

Ik wilde even knoertkneiterhard gefeliciteerd wegknallen *O*
O+
pi_168853013
Sterkte Cygne :*
Fazz succes met de laatste studielootjes!

Ha Stippel :W

Hier alweer 19 weken. Gaat haaaard!
  zondag 12 februari 2017 @ 16:21:13 #43
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168854638
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:14 schreef kazy het volgende:
Sterkte Cygne :*
Fazz succes met de laatste studielootjes!

Ha Stippel :W

Hier alweer 19 weken. Gaat haaaard!
Ik wil graag +1 doen op wat hierboven staat, behalve dan dat het hier geen 19 maar 17 weken is.
Fijn he, dat het ergens op gaat lijken!

Franny, ik las dat jouw misselijkheid weer de kop op was gestoken, vervelend! Het laat me wel realiseren dat het soms gewoon niet definitief verdwijnt. Ik probeer dat alvast te accepteren. En dat lukt eigenlijk ook wel, want ik krijg langzaam m'n sociale leven weer een beetje terug. Heel erg fijn om weer mensen te zien en te spreken. Dat dat een terugval geeft op sommige vlakken heb ik er wel voor over, denk ik. Alhoewel het de kunst blijft om balans te vinden en dat is niet heel simpel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zondag 12 februari 2017 @ 16:32:47 #44
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168854988
En verder heb ik nog een klacht: ik kan nu al niet meer comfortabel m'n teennagels knippen. Waar gaat dat heen? :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168855199
Cygne mag je geen buscopan mee naar huis? Ik heb 3mnd voorraad meegekregen omdat ik liever niet opgenomen wou worden.

Ze zeiden ook dat ipv opname een drain/katheter in je nieren een goede optie is als de buscopan niet aanslaat, omdat je dan gewoon mobiel kan blijven en de druk qua pijn weg is?

Ieg heel veel sterkte en ik leef met je mee! :*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 16:42:46 ]
pi_168855914
Even iets anders, wie weet een leuk cadeautje voor een stoer actief meisje wat binnenkort drie wordt?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168856066
Mijn bijna drie jarige vind duplo op het moment helemaal leuk.
Volgens mij zijn er een boel ervaringsdeskundige in het peutertopic dus ik zou het zeker ook daar vragen :)
  zondag 12 februari 2017 @ 17:42:58 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_168856661
Ik heb als tip om het even aan de ouders te vragen ;)
disclaimer
pi_168857019
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb als tip om het even aan de ouders te vragen ;)
die weet t dus ook niet _O- dus ben benieuwd waar ik bij uitkom.

Peutertopic is wel n goed idee :) ik ga daar even toeteren O-)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_168857145
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:40 schreef Logician2.0 het volgende:
Cygne mag je geen buscopan mee naar huis? Ik heb 3mnd voorraad meegekregen omdat ik liever niet opgenomen wou worden.

Ze zeiden ook dat ipv opname een drain/katheter in je nieren een goede optie is als de buscopan niet aanslaat, omdat je dan gewoon mobiel kan blijven en de druk qua pijn weg is?

Ieg heel veel sterkte en ik leef met je mee! :*
Ik had buscopan thuis maar alsnog koliek gekregen. Nu is het rustig maar nier is nog steeds gevoelig en plassen pijnlijk. Morgen gaan ze de dosis omlaag zetten en als dat goed gaat uit en dan misschien morgenavond of overmorgen naar huis.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:59:39 #51
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168865742
Hey missbrunette, lees ik nu dat je een dochter krijgt! En "je" vertelde nog wel dat het een jongen werd, grappenmaker! ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168866505
:D jij speurneus! Die echo foto's zijn wel echt gelijk ja, hmmmm.....

Bijzondere users daar ook; iemand van 37 die oma wordt maar ook iemand van 35 die zwanger is van de 8e :o
pi_168866654
:@ :@ :@ Hoe dan??
pi_168866756
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:59 schreef Mariposas het volgende:
Hey missbrunette, lees ik nu dat je een dochter krijgt! En "je" vertelde nog wel dat het een jongen werd, grappenmaker! ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


:D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168866930
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik had buscopan thuis maar alsnog koliek gekregen. Nu is het rustig maar nier is nog steeds gevoelig en plassen pijnlijk. Morgen gaan ze de dosis omlaag zetten en als dat goed gaat uit en dan misschien morgenavond of overmorgen naar huis.
oh bah zeg ;( sterkte!!
pi_168866998
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:11 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

oh bah zeg ;( sterkte!!
:*
Vond jij die buscopan ook niet zo pokkeduur? :o

En MissB, jammer. -O-
pi_168867102
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:22 schreef Cygne het volgende:

[..]

:*
Vond jij die buscopan ook niet zo pokkeduur? :o

En MissB, jammer. -O-
Ja!! :o
Gelukkig adviseerde de apotheek mij om te na te bellen of ik ipv de zetpillen ook de orale kon nemen, die zijn dus maar 7,50 per pakje voor 42 stuks.
pi_168867544
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ja!! :o
Gelukkig adviseerde de apotheek mij om te na te bellen of ik ipv de zetpillen ook de orale kon nemen, die zijn dus maar 7,50 per pakje voor 42 stuks.
Ja hier dus ook. Nogal een verschil he. :o
pi_168867922
Cygne hopelijk gaat het goed met omlaag zetten van de dosis :*

En MissB... Toch een missjonesje?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168867931
Daar gaat ons entertainment -O-
pi_168867934
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 07:16 schreef Thistleweed het volgende:
Daar gaat ons entertainment -O-
misschien post ze eerst het doktersverslag vóór ze terugleest O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168867940
Maar laten we niet oordelen, misschien is die Floor wel de neppert! We willen niet die arme Missb beschuldigen terwijl we niet zeker weten of het waar is, toch.....? Tenslotte heeft ze het heel zwaar en eigenlijk wel onze steun nodig :7
pi_168867972
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:21 schreef Lemijn het volgende:


Franny, ik las dat jouw misselijkheid weer de kop op was gestoken, vervelend! Het laat me wel realiseren dat het soms gewoon niet definitief verdwijnt. Ik probeer dat alvast te accepteren. En dat lukt eigenlijk ook wel, want ik krijg langzaam m'n sociale leven weer een beetje terug. Heel erg fijn om weer mensen te zien en te spreken. Dat dat een terugval geeft op sommige vlakken heb ik er wel voor over, denk ik. Alhoewel het de kunst blijft om balans te vinden en dat is niet heel simpel.
Ik geloof dat het dit keer niet zwangerschapsmisselijkheid was. Mijn maag is sowieso mijn zwakke plek en het voelde ook niet helemaal hetzelfde. Na een dagje 'ziek' zijn, is het nu ook weer over.

Maar wel goed dat je probeert niet teveel te rekenen op een soort vaste einddatum (nouja. Na negen maanden dus). Omdat het ook erg kan verschillen. Bij mij lijkt nu al twee keer de 'magische' grens te liggen bij 20 weken.

Balans vinden, is lastig maar het is in ieder geval fijn dat er weer wat meer ruimte is. Ik hoop voor je dat je een heel goed tweede/derde trimester krijgt waarin je echt kunt genieten van het zwanger zijn.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168868063
Gelukkig dat het niet zwangerschaps gerelateerd lijkt te zijn Franny.
Bij mij ging het weg rond 18/20 weken maar heb nog steeds wel eens vlagen van misselijkheid, gelukkig lang niet zo erg als in het begin.

Ik heb opstart problemen vandaag. Kan me er maar niet toe aanzetten om iets te doen. Toch zal oudste dochter zo naar school moeten dus schop ik mezelf maar even voor mijn kont.

Ik ben benieuwd hoe het met onze hoogzwangere dames gaat O+
  maandag 13 februari 2017 @ 07:52:15 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_168868074
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:59 schreef Mariposas het volgende:
Hey missbrunette, lees ik nu dat je een dochter krijgt! En "je" vertelde nog wel dat het een jongen werd, grappenmaker! ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks sherlock :D
disclaimer
pi_168868207
Mariposas _O_ O+
Sherlock Award gaat naar jou :D
pi_168868214
Mari! :D _O_
pi_168868375
:') waarom verbaast dit me niet?
pi_168868412
Jammer dit. :')
Go Mari! *O*
pi_168868422
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 03:09 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja hier dus ook. Nogal een verschil he. :o
nogal ja, ik schrok mij kapot toen ze prijs noemde :X

Franny fijn dat het gewoon een off dagje was!

Succes vandaag Thistle

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 08:39:23 ]
pi_168868423
Vandaag combinatietest :o. Mijn vlos was hem vergeten in te plannen dus na twee weken geen post erover te hebben gehad zelf maar eens gebeld of het wel goed ging :% niet dus. En toen had het ineens haast en moet ik zometeen naar de andere kant vd stad ervoor. Woman, don't mess with the hormones :(! Ik was niet blij, laten we het daarop houden _O- maar komt vast goed.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 13 februari 2017 @ 08:37:25 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_168868430
Ze heeft m wel slim net een klein stukje gecropt zodat het lastiger te googlen is in elk geval O+
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 08:38:00 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_168868435
Succes ldg!
disclaimer
pi_168868437
Mari :D _O_

Verder gaat het hopelijk beter bij Cygne en mag je snel naar huis en hoop ik op een goede uitslag voor Skittles!
pi_168868605
Wat een sherlock, wauw! Ik ben benieuwd of er nog een poging tot uitleg komt ;)

Succes, LDG. Goed dat je er zelf achteraan bent geweest, nu is het nog op tijd gelukkig.

Cygne, hopelijk gaat het steeds beter en vinden jullie een manier zodat je pijnvrij thuis kunt zijn.
pi_168868644
Gut, wie had dat toch gedacht... Kudo's Mariposas!

Baby binnenboord hier. Vandaag is de peuter echt jarig, maar dat hebben we gelukkig al gevierd.
pi_168868728
Misschien heel perongeluk de echo van haar eerste miskraam gebruikt :+
Held mariposas! Ik deed toen ook een Google search met die foto, maar kon niks vinden


Dag entertainment ;(
pi_168868759
Jemig zeg, ik was aan de late kant dus moest opschieten mijn dochter naar school te brengen. Geheel mijn eigen schuld want ik schoot niet op. Vervolgens moest de auto gekrabt worden, schiet het verkeer niet op en luistert mijn kleuter niet. En op wie reageer ik het af? Juist op mijn kleuter die er niets aan kan doen dat ik mijn ochtend niet heb. Net heb ik haar huilend bij de juf achter gelaten en voel ik me een vet mislukte moeder en zou zelf eigenlijk ook wel een potje willen huilen. Soms kan ik me wel neerleggen bij het feit dat ik nul energie heb maar op dit soort momenten is het zo frustrerend dat het me niet eens lukt om mijn kind knap naar school te brengen. En dan hoef ik al niet eens meer op de fiets en de meeste keren brengt mijn man haar :{
pi_168868779
Ik had ook even snel gezocht idd maar niks gevonden...
Manmanman t croppen maakt t wmb alleen nog maar doortrapter...

Kan t geen kloon zijn van missjones? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 13 februari 2017 @ 09:10:32 #80
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168868803
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:32 schreef Crumpette het volgende:
:') waarom verbaast dit me niet?
Dit.

Ik lurk alles mee, en ken ook het verhaal van Missjones.
En dit hele verhaal - van begin tot eind- leek er toch wel vreselijk veel op,
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 09:11:29 #81
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168868819
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:04 schreef Skittles het volgende:
Misschien heel perongeluk de echo van haar eerste miskraam gebruikt :+
Held mariposas! Ik deed toen ook een Google search met die foto, maar kon niks vinden

Dag entertainment ;(
Ik heb ook gezocht, maar ook niets gevonden.

Mari, hoe kom jij erop dan :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168868822
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:06 schreef Thistleweed het volgende:
Jemig zeg, ik was aan de late kant dus moest opschieten mijn dochter naar school te brengen. Geheel mijn eigen schuld want ik schoot niet op. Vervolgens moest de auto gekrabt worden, schiet het verkeer niet op en luistert mijn kleuter niet. En op wie reageer ik het af? Juist op mijn kleuter die er niets aan kan doen dat ik mijn ochtend niet heb. Net heb ik haar huilend bij de juf achter gelaten en voel ik me een vet mislukte moeder en zou zelf eigenlijk ook wel een potje willen huilen. Soms kan ik me wel neerleggen bij het feit dat ik nul energie heb maar op dit soort momenten is het zo frustrerend dat het me niet eens lukt om mijn kind knap naar school te brengen. En dan hoef ik al niet eens meer op de fiets en de meeste keren brengt mijn man haar :{
Awww rot is dat he :* ! Ik heb het hier ook wel eens, dat de nukkige kleuter de druppel is die m'n geduldemmer laat overlopen, terwijl ze wrs vooral nukkig wordt door mij :{
Komt vast wel weer goed, en aan de andere kant leren ze dan alvast ook omgaan met minder geduldige/vrolijke mensen :+

Maar serieus, t voelt klote :*

Ik heb net kleuter afgezet bij school met een stukke kachel :') lekker met dit weer :X maar even een elektrisch kacheltje gebracht, t was 8 graden _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 13 februari 2017 @ 09:19:38 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_168868908
Het is geen missjones dus die indianenverhalen kunnen meteen de kop ingedrukt ;)
Laten we eens afwachten wat missbrunette er zelf over te zeggen heeft.
disclaimer
pi_168868927
Ik denk ook wel dat het goed komt. Maar het voelt inderdaad niet fijn. Ik voel me ook wel heel schuldig. Ik ben zelf overwerkt geraakt en heb er vervolgens voor gekozen om zwanger te raken, niet echt een hele handige combinatie en nu heeft de rest er onder te lijden. Maargoed, misschien maar even aan de bel trekken bij de psycholoog als ik me schuldig en rot blijf voelen.

8 graden! Dat ze de school niet hebben gesloten dan. Hopelijk snel weer wat warmer.
  maandag 13 februari 2017 @ 09:22:17 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_168868932
Knuffel voor Thistleweed! Het scheelt hier misschien dat mijn peuter altijd de echte eikel in het verhaal is dus dan voel ik me er ook niet schuldig over, maar ik weet zeker dat je haar niet getraumatiseerd hebt hoor. Ook mama's hebben wel eens een offday :*

Gefeliciteerd met je peuter WupWup! Vandaag niet bevallen dus?
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 09:25:31 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_168868958
Ik ga zo eindelijk naar de beautysalon! In mijn yogabroek. Want dat is het enige nog passende kledingstuk waarvan ik de pijpen nog omhoog kan trekken :')
#teamonslow
disclaimer
pi_168868974
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Het is geen missjones dus die indianenverhalen kunnen meteen de kop ingedrukt ;)
Laten we eens afwachten wat missbrunette er zelf over te zeggen heeft.
Ik vond MissJones ook veel geraffineerder. Sowieso was haar taalgebruik veel netter en bouwde ze haar verhaal beter op. Ze had veel meer een band met iedereen voordat haar verhalen steeds wilder werden. Er werd in ieder geval nooit hardop getwijfeld aan haar verhaal.
Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op die van MissJones lijkt.
Ben wel benieuwd wat mensen drijft om dit soort dingen te doen. Maar gok dat de kans klein is dat ze nog uitleg komt geven.
pi_168868975
Gefeliciteerd idd wupwup!
Ja ik vroeg me ook al af waarom de school nog open was, de ketel was nu wel gemaakt zeiden ze :7
Maar goed, voor zo'n groot gebouw dan weer warm is :')

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van MissB :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168868984
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo eindelijk naar de beautysalon! In mijn yogabroek. Want dat is het enige nog passende kledingstuk waarvan ik de pijpen nog omhoog kan trekken :')
#teamonslow
whehehehehehe ik zie t voor me _O-
Ik wil eigenlijk nog wel naar de kapper :o morgen misschien :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168868986
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
Het scheelt hier misschien dat mijn peuter altijd de echte eikel in het verhaal is dus dan voel ik me er ook niet schuldig over,
_O-

Veel plezier met je beautydag!
pi_168868997
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:26 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik vond MissJones ook veel geraffineerder. Sowieso was haar taalgebruik veel netter en bouwde ze haar verhaal beter op. Ze had veel meer een band met iedereen voordat haar verhalen steeds wilder werden. Er werd in ieder geval nooit hardop getwijfeld aan haar verhaal.
Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op de van mijn MissJones lijkt.
Ben wel benieuwd wat mensen drijft om dit soort dingen te doen. Maar gok dat de kans klein is dat ze nog uitleg komt geven.
Dat is ook wel weer zo. Eigenlijk is het vooral sneu, dat je op zo'n manier je aandacht moet zien te krijgen... -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 13 februari 2017 @ 09:29:54 #92
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168869005
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:26 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik vond MissJones ook veel geraffineerder. Sowieso was haar taalgebruik veel netter en bouwde ze haar verhaal beter op. Ze had veel meer een band met iedereen voordat haar verhalen steeds wilder werden. Er werd in ieder geval nooit hardop getwijfeld aan haar verhaal.
Wel mooi dat ze haar usernaam zo heeft gekozen dat hij op die van MissJones lijkt.
Ben wel benieuwd wat mensen drijft om dit soort dingen te doen. Maar gok dat de kans klein is dat ze nog uitleg komt geven.
Maar die was toch ook al veel verder in de zwangerschap?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168869049
In mijn herinnering was ze al zwanger dat ze hier begon te schrijven maar nog niet zo heel lang. Volgens heeft ze ook best een tijd meegeschreven.
  maandag 13 februari 2017 @ 09:35:38 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_168869069
Maar die verhalen staan wel los van elkaar. Laten we die oude koe alsjeblieft lekker in de sloot laten en dit soort figuren ook niet te veel aandacht geven. Daar groeien ze namelijk van ;)
disclaimer
pi_168869134
SQ, met dit weer een oude koe in een sloot laten is heel gemeen :( o|O

OT: in het kader van nesteldrang ga ik m'n kledingkast zo maar eens ordenen :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 13 februari 2017 @ 09:52:05 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_168869305
Nestelen O+
disclaimer
pi_168869348
Doe eens werpen ipv nestelen.
Inclusief live verslag.
Ik heb wel wat vertier nodig, tis zo saai hier :')
pi_168869579
Whehehehehe
Zusje is jarig en heeft een koortslip, vriend is op bhv-cursus...
Ik wacht nog wel even :+

En live verslag ga ik ook niet doen :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168869685
Aww Thistle! Ik snap dat je je er rot over voelt, maar je dochter is dit alweer vergeten als je d'r gaat ophalen. Niet teveel over piekeren!

WupWup gefeliciteerd! *O*

tombola ook gefeliciteerd met zus!

SQ geniet ervan!

Man o man, wat is het vies koud buiten. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 13 februari 2017 @ 10:18:11 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_168869720
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:09 schreef tombolafan het volgende:

En live verslag ga ik ook niet doen :@
schande!
disclaimer
pi_168869776
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

schande!
:7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168869910
Live verslag is sinds 1 januari 2017 verplicht wil je hier posten toch?
pi_168869948
Geldt dat ook voor keizersnedes? Want dan moet ik toch een gesprek aangaan met de gyn dat mijn telefoon mee moet die operatiekamer in. :')

Ohhh, 27 weken vandaag *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168870009
Bij een gentle gaat dat lukken Messina :D
pi_168870295
Dat is de bedoeling :D

Straks maar even bloed laten prikken voor de Rhesus (D). Hebben we dat maar gehad :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168870305
:? Heel verhaal getypt en nu is het weg.

Waar het op neer kwam:
Cygne, ik heb helemaal gemist dat je koliek aanvallen hebt! Wat verschrikkelijk naar. :o :'( Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat ze snel onder controle zijn. Wat naar dat ze niet echt weten waar het vandaan komt.

Ik ben vanochtend weer helemaal goedgekeurd door de VK! Ik had het geweldige idee om dreumes mee te nemen, want leuk :') . Maar ik doe het dus nooit meer. de bloeddruk meten bij mama was erg interessant. Hartje luisteren was ook nog wel interessant, maar snapte hij eigenlijk helemaal niet. Toen was de spanningsboog op en wilde hij alleen maar rellen...

En inderdaad. Het is tijd voor verse baby's!
pi_168870658
Good busy Mariposas! ^O^

Hey Stippel, leuk dat je ff langskomt! Hoest met jullie dan?

Fijn dat je weer gestickerd bent Adrian4! Hier kan dreumes alleen mee als we hem omkopen met een doosje smarties... Dus ze liggen al klaar voor vanmiddag!

Ja joh Messina, juist bij een keizersnede. Dan lig je verder toch maar een beetje te niksen. :P

En een :* voor Cygne, wat een pijn en gedoe toch allemaal, klote hoor...
  maandag 13 februari 2017 @ 12:33:45 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_168871983
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:09 schreef Sara82 het volgende:
!

Ja joh Messina, juist bij een keizersnede. Dan lig je verder toch maar een beetje te niksen. :P


_O-

En ik raad elke hoogzwangere nog even zo'n ochtend aan! Een pootmassage van dertig minuten en een hoofd / schoudermassage van dertig minuten. En alles weer bijgeschaafd en gesnoeid O+ heerlijk!
disclaimer
pi_168872804
:o

Mijn naam is Manouk.
En die Floor ben ik ten eerste niet.
Is natuurlijk heel ongeloofwaardig, maar dat is 1 ding dat zeker is dat ik dat niet ben. Ten 1e ken ik heel die brabbels forum niet, en dan nog iets, dus als de echo verdacht veel op een ander lijkt is het gelijk verdacht ? Hmm.. ik zie wel gelijkenissen met die echo van die ene "floor". Maar dat is niet mijn echo.

En als dit allemaal gelogen is? Waarom wil ik hier dan me dossier neerzetten en positiekleding kopen. En over dit alles liegen wat ik hier heb gezet bijna heel m'n prive leven is toch best ook stom?

En die missjones ik ben hier nog niet eens zolang actief ik weet nog niet hoe alles werkt.die missjones ken ik niet.

Dus Mariposa, jammer dat je dacht dat je een FBI persoon bent.
Als je erachter wilt komen wie ik ben vraag het dan gwn inplaats van "verdachte" plaatjes hier te gooien.

En ik zag dat iemand vroeg om me leeftijd - ben 26 jaar, heet Manouk ( achternaam gaat er niet op )
pi_168872895
Poh, dat klinkt lekker SQ!

Goed dat we het nog even over live-updates hebben.

*noteert: selfie-stick voor in de vluchttas*

Voor het moment supreme. In de beugels, peace-teken: het wordt een episch shot.
pi_168872914
Meid, zet je bril op. Iedereen ziet dat het dezelfde echofoto's zijn.


Het verbaasd mij niks trouwens. Iets met voorgevoel


/terugtrekt. Heb hier nog niks te zoeken
pi_168872919
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:36 schreef Sara82 het volgende:
Poh, dat klinkt lekker SQ!

Goed dat we het nog even over live-updates hebben.

*noteert: selfie-stick voor in de vluchttas*

Voor het moment supreme. In de beugels, peace-teken: het wordt een episch shot.
pi_168872994
Coccinelle, meid. Ik ben dat niet. Je voorgevoel klopt niet. 8)7
pi_168873028
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:30 schreef missbrunette het volgende: Waarom wil ik hier dan me dossier neerzetten
Waar blijft dat dossier dan?
Maar je hebt gelijk hoor, ik zie ook duidelijk verschil in de echo foto's. Ik snap niet dat iedereen maar zo oordeelt terwijl ze echt niet alles weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2017 @ 13:45:26 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_168873052
Het zijn wel echt exact dezelfde echofoto's hoor :+
Als zij de jouwe heeft gejat vraag ik me wel enigszins af hoe het dan kan dat de jouwe net iets kleiner gecropt is.

Kijk. Wellicht ben je wel gewoon echt hoor. Ik wil je best het voordeel van de twijfel gunnen. Maar die foto is niet van jou.
disclaimer
pi_168873075
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:11 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik heb ook gezocht, maar ook niets gevonden.

Mari, hoe kom jij erop dan :)
:7 misschien is het Mari met een eigen pretkloon die ze nu ontmaskert voor dubbele winpunten

:+ grapje Mari.
Kwak
pi_168873090
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:7 misschien is het Mari met een eigen pretkloon die ze nu ontmaskert voor dubbele winpunten

:+ grapje Mari.
GMTA

Mari :*
  maandag 13 februari 2017 @ 13:48:00 #118
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168873092
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:7 misschien is het Mari met een eigen pretkloon die ze nu ontmaskert voor dubbele winpunten

:+ grapje Mari.
Alles is mogelijk hier tegenwoordig :7
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168873132
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn wel echt exact dezelfde echofoto's hoor :+
Als zij de jouwe heeft gejat vraag ik me wel enigszins af hoe het dan kan dat de jouwe net iets kleiner gecropt is.

Kijk. Wellicht ben je wel gewoon echt hoor. Ik wil je best het voordeel van de twijfel gunnen. Maar die foto is niet van jou.
En ook bijzonder dat Floor die foto dan in 2012 al gestolen heeft. :o

Timetravelling is real!
Kwak
  maandag 13 februari 2017 @ 13:50:43 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_168873139
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

En ook bijzonder dat Floor die foto dan in 2012 al gestolen heeft. :o

Timetravelling is real!
nee, 2-12 is 2 december. Onze verdachte postte m op 3 december.
disclaimer
pi_168873142
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 11:09 schreef Sara82 het volgende:
Good busy Mariposas! ^O^

Hey Stippel, leuk dat je ff langskomt! Hoest met jullie dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij jullie?

Ik zit nu bij mijn moeder die hem bezig houdt en ik lekker op mijn mobiel gekluisterd kan zitte O+ dus zag dit berichtje voorbij komen.
Schudden voor gebruik
pi_168873154
Dat zou dan wel weer humor zijn O+ @kwakz0r
pi_168873160
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:36 schreef Sara82 het volgende:
Poh, dat klinkt lekker SQ!

Goed dat we het nog even over live-updates hebben.

*noteert: selfie-stick voor in de vluchttas*

Voor het moment supreme. In de beugels, peace-teken: het wordt een episch shot.
Zo een duckface tijdens het persen moet ook nog lukken toch?

:)
Schudden voor gebruik
pi_168873193
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, 2-12 is 2 december. Onze verdachte postte m op 3 december.
Oh :') _O-
Kwak
pi_168873201
SQ ik heb hem zo gecropt omdat linksboven me achternaam te zien is, vk waar ik ben geweest en ik vondt dat ik dat niet hoefde te plaatsen hier. Enigzins had ik hem wel iets groter kunnen maken dat je de grotes enzo zag.
  maandag 13 februari 2017 @ 13:56:02 #126
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168873223
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:54 schreef missbrunette het volgende:
SQ ik heb hem zo gecropt omdat linksboven me achternaam te zien is, vk waar ik ben geweest en ik vondt dat ik dat niet hoefde te plaatsen hier. Enigzins had ik hem wel iets groter kunnen maken dat je de grotes enzo zag.
uhu uhu

;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168873237
Nou blur je naam en gooi m er opnieuw helemaal op 8)7
pi_168873241
Toch kudo's voor het proberen hoor O+
  maandag 13 februari 2017 @ 13:57:47 #129
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168873256
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:57 schreef Skittles het volgende:
Toch kudo's voor het proberen hoor O+
Wij hebben weer vermaak gehad. :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 13:58:05 #130
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168873260
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:57 schreef BlueEyes het volgende:
Nou blur je naam en gooi m er opnieuw helemaal op 8)7
ja doe dat misbrunnete.

We geven je nog voordeel vd twijfel

;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 13:58:09 #131
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168873262
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:7 misschien is het Mari met een eigen pretkloon die ze nu ontmaskert voor dubbele winpunten

:+ grapje Mari.
Ik wilde zo graag weer meeposten hier, dan maar op deze manier :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168873271
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:57 schreef BlueEyes het volgende:
Nou blur je naam en gooi m er opnieuw helemaal op 8)7
Maar wel zogenaamd d'r medisch dossier online willen zetten. Sounds legit
pi_168873278
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik wilde zo graag weer meeposten hier, dan maar op deze manier :+
In the end is het straks wel allemaal jouw schuld he.
Hoe kan je daar nou oooit nog mee weg komen ;)
  maandag 13 februari 2017 @ 13:59:56 #134
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168873293
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik wilde zo graag weer meeposten hier, dan maar op deze manier :+
Ik ''hoor'' hier eigenlijk ook niet, maar voor dit soort prachtige momentebn dring ik mij gewoon op in dit topic :+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168873347
Kom ik even lurken of er nieuwe baby's zijn, meteen de beste timing :D
pi_168873373
Ja als Marel/ Wup/ Tombo niet voor de sensatie zorgen...
pi_168873415
Sorry dames, ik heb net weer een sticker gekregen van de VK. Maandag weer terug voor strippoging, ik vind het prima zo, geen sensatie van mij.

En ik heb besloten de sensatie te negeren, mijn laatste berichtje aan MB ("sterkte") blijft relevant, either way
:D

Gefeliciteerd met de peuter, Wup! In hoeveel tijd ben je de vorige keren bevallen? Kan het nog een datumtweeling worden?
  maandag 13 februari 2017 @ 14:15:04 #138
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168873477
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:30 schreef missbrunette het volgende:
:o

Mijn naam is Manouk.
En die Floor ben ik ten eerste niet.
Is natuurlijk heel ongeloofwaardig, maar dat is 1 ding dat zeker is dat ik dat niet ben. Ten 1e ken ik heel die brabbels forum niet, en dan nog iets, dus als de echo verdacht veel op een ander lijkt is het gelijk verdacht ? Hmm.. ik zie wel gelijkenissen met die echo van die ene "floor". Maar dat is niet mijn echo.

En als dit allemaal gelogen is? Waarom wil ik hier dan me dossier neerzetten en positiekleding kopen. En over dit alles liegen wat ik hier heb gezet bijna heel m'n prive leven is toch best ook stom?

En die missjones ik ben hier nog niet eens zolang actief ik weet nog niet hoe alles werkt.die missjones ken ik niet.

Dus Mariposa, jammer dat je dacht dat je een FBI persoon bent.
Als je erachter wilt komen wie ik ben vraag het dan gwn inplaats van "verdachte" plaatjes hier te gooien.

En ik zag dat iemand vroeg om me leeftijd - ben 26 jaar, heet Manouk ( achternaam gaat er niet op )
Het interesseert mij echt geen reet wie je bent hoor. Of je nu Manouk of Fleur of Eva of Henk-Jan bent, mij om het even. :) Dat je een persoon bent geloof ik direct. Maar dat jij de dingen meemaakt die je schrijft, en dat die echo-foto van jou is, niet.

Beste optie:
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_168873552
Kleuter is weer opgehaald. Ze had een fijne dag gehad op school en was blij me weer te zien. We hebben lekkere broodjes gehaald en een grote zak manderijntjes en zitten nu lekker tv te kijken op de bank. Even een luie middag O+
pi_168873689
Missb, mijn ogen zijn wel een beetje beledigd nu. Er is niets mis met ze en ze zien exact dezelfde foto. Als een leerling van mij na zo'n overduidelijke vaststelling van 'spieken' dit nog zou willen verdedigen danwel bediscussiëren, dan zou ik hem/haar heel hartelijk uitlachen. Of, in de hormonale ongeduldige bui waarin ik nu meestal verkeer, gewoon direct de klas uitsturen. Even terug komen met een beter verhaal, of gewoon accepteren dat iemand je door heeft.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168873825
Alleen al het feit dat je absoluut niet gegoogled hebt, maar 'thalassemie' wel correct weet te schrijven, geeft te denken :+

Marel, resp. 9 en 8 uur vanaf de eerste wee. Ik wacht graag nog tot middernacht eigenlijk. Maar ach, ik geloof dat ik het het minst erg zou vinden van iedereen om me heen :D
  maandag 13 februari 2017 @ 14:41:12 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_168873891
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:38 schreef WupWup het volgende:
Alleen al het feit dat je absoluut niet gegoogled hebt, maar 'thalassemie' wel correct weet te schrijven, geeft te denken :+

Marel, resp. 9 en 8 uur vanaf de eerste wee. Ik wacht graag nog tot middernacht eigenlijk. Maar ach, ik geloof dat ik het het minst erg zou vinden van iedereen om me heen :D
je hebt iig later genoeg te vieren in februari O+
disclaimer
pi_168873927
Dat klinkt fijn Thistle, niet meer aan eerder denken en lekker van genieten vanmiddag!

Grondige beauty-apk Sq, lekker hoor :)

Feli Wup!

Met 30+1 vandaag weer goedgekeurd bij de vk :) Buik ligt wel 1-2 weken voor op schema (ik voelde ook al een paar keer voetjes verdacht hoog kriebelen), maar dat zegt verder niks blijkbaar.

Ik heb een zuunige kniepert-vraag *)
Zijn nieuwe modellen maxi-cosi's wel eens in de aanbieding? Ik verwacht van niet eigenlijk... We willen er deze week een gaan kopen, maar als ze volgende maand in de aanbieding zijn vind ik dat wel een beetje zuur ;)
  maandag 13 februari 2017 @ 14:44:11 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168873966
Maar je hebt je achternaam al eens verteld, missb.
KuikenGuppy
pi_168873981
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:42 schreef Tweedledee het volgende:
Dat klinkt fijn Thistle, niet meer aan eerder denken en lekker van genieten vanmiddag!

Grondige beauty-apk Sq, lekker hoor :)

Feli Wup!

Met 30+1 vandaag weer goedgekeurd bij de vk :) Buik ligt wel 1-2 weken voor op schema (ik voelde ook al een paar keer voetjes verdacht hoog kriebelen), maar dat zegt verder niks blijkbaar.

Ik heb een zuunige kniepert-vraag *)
Zijn nieuwe modellen maxi-cosi's wel eens in de aanbieding? Ik verwacht van niet eigenlijk... We willen er deze week een gaan kopen, maar als ze volgende maand in de aanbieding zijn vind ik dat wel een beetje zuur ;)
Ergens in maart zijn de Prenatal mama mazzeldagen toch? Geen idee of ze dan een goede aanbieding hebben maar toch :+

*vliegt weer weg
pi_168874105
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:44 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ergens in maart zijn de Prenatal mama mazzeldagen toch? Geen idee of ze dan een goede aanbieding hebben maar toch :+

*vliegt weer weg
Ah dat soort dingen zijn goed om te weten idd 8-) Thanks!
pi_168874164
Online zoeken Tweedle, zo hebben wij de vervolg stoel op de eerste ook 'overjarig' model gekocht en daardoor goedkoper. heel fijn omdat we toen 2 stoelen hebben aangeschaft, voor beide auto's 1.
En met een hoes erbij mocht het niet totaal je kleur zijn, kan je veel compenseren.
pi_168874221
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:20 schreef Thistleweed het volgende:
Kleuter is weer opgehaald. Ze had een fijne dag gehad op school en was blij me weer te zien. We hebben lekkere broodjes gehaald en een grote zak manderijntjes en zitten nu lekker tv te kijken op de bank. Even een luie middag O+
Geniet er lekker van samen :s)

Fijn van de stickers, dames *O*

De Maxi Cosi maffia houdt de prijzen goed vast in ieder geval. Alle nieuwe modellen zijn exact dezelfde prijs bij alle shops.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168874225
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:54 schreef missbrunette het volgende:
SQ ik heb hem zo gecropt omdat linksboven me achternaam te zien is, vk waar ik ben geweest en ik vondt dat ik dat niet hoefde te plaatsen hier. Enigzins had ik hem wel iets groter kunnen maken dat je de grotes enzo zag.
:o dan is je account vast gehackt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 13 februari 2017 @ 14:55:55 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_168874241
Ze hebben bij babydump enzo ook vaak uitlopende kleuren in de aanbieding. Of je koopt een kleur uit de basic collectie, die zijn ook goedkoper (hebben wij ook gedaan, scheelt al gauw 70 euro)
disclaimer
pi_168874242
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:56 schreef missbrunette het volgende:
Hier een korte samenvatting over mij haha.

Ik hou mijn naam liever prive, ben sinds juni dit jaar getrouwd. Ben 24 jaar, wilde graag jong moeder worden.

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:30 schreef missbrunette het volgende:

En ik zag dat iemand vroeg om me leeftijd - ben 26 jaar, heet Manouk ( achternaam gaat er niet op )
  maandag 13 februari 2017 @ 14:56:12 #152
327807 Mariposas
יה&#14
pi_168874252
Edit
Blijkbaar ook op brabbels.com actief onder de naam mar. Maar dat is waarschijnlijk wel dezelfde persoon als onze missbrunette, aangezien de foto van de test daar later is gepost. Hoewel er daar wel een iets andere verhaallijn wordt gevolgd. Onze missbrunette heeft immers geen opname gehad ivm 30-35 keer per dag overgeven.

[ Bericht 49% gewijzigd door Mariposas op 13-02-2017 15:33:21 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 13 februari 2017 @ 14:57:27 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_168874281
Ja, het is wel overduidelijk idd :')
disclaimer
pi_168874338
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is wel overduidelijk idd :')
Ik voel me dan weer zo'n idioot dat ik iemand langere tijd het voordeel van de twijfel heb gegeven. |:(
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:00:29 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168874346
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 14:38 schreef WupWup het volgende:
Alleen al het feit dat je absoluut niet gegoogled hebt, maar 'thalassemie' wel correct weet te schrijven, geeft te denken :+

Marel, resp. 9 en 8 uur vanaf de eerste wee. Ik wacht graag nog tot middernacht eigenlijk. Maar ach, ik geloof dat ik het het minst erg zou vinden van iedereen om me heen :D
Ga je hem Valentijn noemen als je morgen bevalt? O+
KuikenGuppy
  maandag 13 februari 2017 @ 15:00:51 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_168874354
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik voel me dan weer zo'n idioot dat ik iemand langere tijd het voordeel van de twijfel heb gegeven. |:(
nee joh. Hoop doet leven :P
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 15:01:26 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_168874372
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ga je hem Valentijn noemen als je morgen bevalt? O+
Valentino O+ erg des Wups!
disclaimer
pi_168874385
Jongens jongens. _O-

Iemand nog interesse in mijn medisch dossier? Het is inmiddels best boeiend. O+ :+
pi_168874391
Nah, je kunt je toch best wel eens vergissen in je eigen leeftijd? :{w :')
  maandag 13 februari 2017 @ 15:02:56 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_168874402
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:01 schreef Cygne het volgende:
Jongens jongens. _O-

Iemand nog interesse in mijn medisch dossier? Het is inmiddels best boeiend. O+ :+
nee maar ik wil wel een buikfoto met stopcontact en de krant van vandaag!
disclaimer
pi_168874405
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:02 schreef Crumpette het volgende:
Nah, je kunt je toch best wel eens vergissen in je eigen leeftijd? :{w :')
:@
pi_168874437
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:01 schreef Cygne het volgende:
Jongens jongens. _O-

Iemand nog interesse in mijn medisch dossier? Het is inmiddels best boeiend. O+ :+
Wil jij dan de mijne, die is inmiddels ook al boekwaardig :')
pi_168874455
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:03 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

:@
haha, nou ik regelmatig eigenlijk. Vergeet altijd hoe oud ik nou ook al weer was, best gênant. Net als dat ik altijd na moet denken over de geboortedata van de kids
  maandag 13 februari 2017 @ 15:06:26 #164
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168874481
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:04 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wil jij dan de mijne, die is inmiddels ook al boekwaardig :')
Dat doet me er aan denken... ik ben wel nieuwsgierig hoeveel het grapje met overtijd, inleiden, KS, opname, opname van Gup, etc. heeft gekost. Maar eens checken als ik mijn DigiD inlogcode weer kan herinneren :').
KuikenGuppy
pi_168874485
Ik waan me nog altijd 20, telt dat ook?

Ik kan niet voor 20 door hoor. Not even close. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:07:05 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_168874496
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:06 schreef Messina het volgende:
Ik waan me nog altijd 20, telt dat ook?

Ik kan niet voor 20 door hoor. Not even close. :P
ik ook hoor. Mijn lichaam alleen niet meer :(
disclaimer
pi_168874528
Ik ontken mijn leeftijd ook sinds december :D

En om maar in het kader van het topic te praten en dingen vergeten, tijdens hevige weeën moest er een anesthesielijst ingevuld worden door mijn vriend.
Dus tussen de weeën door kwam dan een vraag: Heb je kronen?
Euh.... geen idee, wacht even er komt een wee... *pufsteunhijg*.. kronen? geen idee... Wacht weer een wee!

Het heeft 4 weeën geduurd voor ik weer wist te herinneren of ik kronen heb :')
pi_168874545
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee maar ik wil wel een buikfoto met stopcontact en de krant van vandaag!
Ik heb geen krant. :'(

Nu ben ik ontmaskerd he? Kak!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168874569
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:04 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wil jij dan de mijne, die is inmiddels ook al boekwaardig :')
Ja. O+
Wel met goeie cliffhangers hoop ik? :P
pi_168874584
En wat jongere (doorgaans mannelijke en kinderloze) vrienden vragen dan of ik mee wil naar $random artiest. En dan denk ik, ja! Maar wie houd ik voor de gek? Ik lig al op bed voor de deuren überhaupt open gaan. :') ;( :')

Haha Blue! Waarom was dat belangrijk om te weten? :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168874598
En, heb je kronen? :D

Jullie zien er overigens haske goed uit voor jullie leeftijd!
Ik schrik altijd van m'n hoofd als ik de camera op m'n mobiel open en hij op mij gericht staat. Huuuuu.
pi_168874600
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:10 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja. O+
Wel met goeie cliffhangers hoop ik? :P
Ik zou wachten met lezen tot ná je bevalling ~O>
pi_168874624
MissBrunette hoe was het bij de arts trouwens? Je had toch controle vandaag vanwege je thessaloniki?
pi_168874648
Ja ik heb al jaaaren kronen, alleen dat drong wat later door.
En vanwaar het nodig was?
Zal wel zijn voor het geval ze moeten intuberen tijdens algehele narcose en ze niet per ongeluk een kroon eruit rammen. Ofzo.
Dus Messina, tip van Flip, vraag of je alvast die lijst mag invullen voor het geval je al weeën ingaat voor de gentle gepland is, dat je niet die lijst nog met je partner hoeft in te vullen
pi_168874659
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:11 schreef Skittles het volgende:
En, heb je kronen? :D

Jullie zien er overigens haske goed uit voor jullie leeftijd!
Ik schrik altijd van m'n hoofd als ik de camera op m'n mobiel open en hij op mij gericht staat. Huuuuu.
Dit doe ik gewoon altijd he. :'(
pi_168874717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:10 schreef missbrunette het volgende:

Nu 1 dag voor NOD nog steelds die slijm en 37.4
Help????
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:39 schreef missbrunette het volgende:
Ik geloof het nog niet net weer een test gedaan en het is gwn duidelijker dan deze !!!!!???? Is het dan eindelijk zo????????
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:01 schreef missbrunette het volgende:
Sly, ik heb namelijk ook lang negatief getest.
Sorry mensen, ik verveel me een beetje
pi_168874761
Damn MisBrunette, er is niets zo intens verdrietig als iets heel naars meemaken en niet geloofd worden. Dus ik gaf je steeds maar weer het voordeel van de twijfel. Maar als je dan ontmaskerd wordt, ben dan een vrouw en geef toe.
pi_168874794
Nja ik vind het wel getuigen van doorzettingsvermogen. Maar ook een beetje verdrietig wel. Dat je zoiets nodig hebt.
pi_168874814
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:13 schreef BlueEyes het volgende:
Ja ik heb al jaaaren kronen, alleen dat drong wat later door.
En vanwaar het nodig was?
Zal wel zijn voor het geval ze moeten intuberen tijdens algehele narcose en ze niet per ongeluk een kroon eruit rammen. Ofzo.
Dus Messina, tip van Flip, vraag of je alvast die lijst mag invullen voor het geval je al weeën ingaat voor de gentle gepland is, dat je niet die lijst nog met je partner hoeft in te vullen
Klinkt logisch! En goede tip, zal er eens om vragen. Denk niet dat mijn man nog kan lezen als ik echt weeën zou krijgen, hij ging laatst al hyperventileren toen ik "AU-AU-AU!" riep toen ik m'n rug verdraaide. :')
Mijn man blijft altijd kalm (uitstekende botten, bloed, np!), maar als het om de baby gaat is 'ie een paniekmiep. :') :D

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dit doe ik gewoon altijd he. :'(
De spiegel bij de kapper... :'(
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:20:47 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_168874815
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:11 schreef Skittles het volgende:
En, heb je kronen? :D

Jullie zien er overigens haske goed uit voor jullie leeftijd!
Ik schrik altijd van m'n hoofd als ik de camera op m'n mobiel open en hij op mij gericht staat. Huuuuu.
dat is ook eng. Zo onderbelicht schuin van onderen ;(


disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 15:21:34 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168874825
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Cygne het volgende:
Nja ik vind het wel getuigen van doorzettingsvermogen. Maar ook een beetje verdrietig wel. Dat je zoiets nodig hebt.
Ja, er zit wel gewoon echt een persoon ergens achter een pc onder die naam op dit forum te posten.
KuikenGuppy
pi_168874850
Bedankt voor de cosi-tips allen, ik ga mezelf nog een paar weken in bedwang houden dus :Y

40 is inmiddels al niet meer het nieuwe 30, maar het nieuwe 25, toch? Ik kan dan ook niet zo snel meer uitrekenen wat mijn leeftijd is ;)
  maandag 13 februari 2017 @ 15:23:29 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_168874879
Ik hoop niet dat iemand deze foto straks misbruikt op een ander forum trouwens :{w
disclaimer
pi_168874903
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Messina het volgende:

[..]

De spiegel bij de kapper... :'(
En liftspiegels. :'(
pi_168874905
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is ook eng. Zo onderbelicht schuin van onderen ;(


Maar zo kun je wel goed checken hoeveel kronen je hebt ^O^
pi_168874911
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop niet dat iemand deze foto straks misbruikt op een ander forum trouwens :{w
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Cygne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_168874914
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat is ook eng. Zo onderbelicht schuin van onderen ;(


[ afbeelding ]
_O-

Misschien moet ik maar weer zwanger worden, voor dit topic O+
pi_168874918
Snel weghalen dan SQ o|O :+
pi_168874921
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop niet dat iemand deze foto straks misbruikt op een ander forum trouwens :{w
Heb hem meteen opgeslagen. :7
pi_168874924
Nee, FaceTime, ook zo'n fijne :')
pi_168874927
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop niet dat iemand deze foto straks misbruikt op een ander forum trouwens :{w
Een beetje gecropt misschien ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168874928
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef Fazzoletti het volgende:
Snel weghalen dan SQ o|O :+
Screenshot is al gemaakt })
pi_168874938
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef Miezziej het volgende:

[..]

_O-

Misschien moet ik maar weer zwanger worden, voor dit topic O+
Ja doe het. Jouw kint. O+
pi_168874962
quote:
12s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]


[..]

:+
:D _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Cygne op 13-02-2017 15:46:31 ]
pi_168874987
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef Cygne het volgende:

[..]

En liftspiegels. :'(
Spiegels in paskamers ;(


SQ _O- opgeslagen om een account aan te maken op zwangerschapspagina :7
pi_168875001
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:27 schreef Skittles het volgende:

[..]

Spiegels in paskamers ;(

SQ _O- opgeslagen om een account aan te maken op zwangerschapspagina :7
Straks 10 accounts daar met allemaal die foto als profielfoto. _O-
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:28:54 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_168875023
:')
disclaimer
pi_168875040
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:27 schreef Skittles het volgende:

[..]

Spiegels in paskamers ;(


SQ _O- opgeslagen om een account aan te maken op zwangerschapspagina :7
GMTA

Wel goed croppen he? Ik neem de linkeronderhoek, ivm privacy.
Kwak
pi_168875071
Je bent een borstenfan, Kwak? Dan ga ik wel voor de neus
pi_168875116
Ik neem dan de lamp wel voor de herkenbaarheid
  maandag 13 februari 2017 @ 15:35:04 #201
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875152
Op je niets-op-het-werk-te-doen middag in dit topic met dit soort gesprekken lurken

heerlijk :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875172
Ik zie dat ik 2 weken te vroeg ben bevallen. _O-
pi_168875408
Ha! Ik wist het!! Voelde vanaf het begin in whots al niet goed aan.

Wel heel sneu dat er mensen zijn die deze vorm van aandacht nodig hebben.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:47:05 #204
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875423
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:35 schreef Selvaria het volgende:
Ik zie dat ik 2 weken te vroeg ben bevallen. _O-
gauw, stop ze terug
nu past het nog :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875443
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:47 schreef zeefje het volgende:

[..]

gauw, stop ze terug
nu past het nog :P
Gewoon proppen idd. ^O^
  maandag 13 februari 2017 @ 15:49:03 #206
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875465
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:48 schreef Cygne het volgende:

[..]

Gewoon proppen idd. ^O^
Rugje is nog flexibel, kan wel dubbel
fontanellen idem :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875544
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:35 schreef zeefje het volgende:
Op je niets-op-het-werk-te-doen middag in dit topic met dit soort gesprekken lurken

heerlijk :D
^^ wat zij zegt!
Niet stoppen nu, ik moet nog tot 5 uur! oO<
Zijn er ook buikfoto's?? nee, ik ben niet die navelfreak
pi_168875545
En anders de oplossing voor alles: DUCTAPE!
  maandag 13 februari 2017 @ 15:54:05 #209
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875570
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:52 schreef Butterflower het volgende:

[..]

^^ wat zij zegt!
Niet stoppen nu, ik moet nog tot 5 uur! oO<
Zijn er ook buikfoto's?? nee, ik ben niet die navelfreak
goede tijdvulling ja :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 15:54:44 #210
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875584
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:52 schreef BlueEyes het volgende:
En anders de oplossing voor alles: DUCTAPE!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875617
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:52 schreef Butterflower het volgende:

[..]

^^ wat zij zegt!
Niet stoppen nu, ik moet nog tot 5 uur! oO<
Zijn er ook buikfoto's?? nee, ik ben niet die navelfreak
Ohja mn kloon. :@
  maandag 13 februari 2017 @ 15:57:11 #212
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875636
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:56 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ohja mn kloon. :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 15:57:29 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_168875641
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:46 schreef Peacefulll het volgende:
Ha! Ik wist het!! Voelde vanaf het begin in whots al niet goed aan.

Wel heel sneu dat er mensen zijn die deze vorm van aandacht nodig hebben.
Dit! Muffe dag op het werk met 0 motivatie, goede dag voor dit verhaal 8)7.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 13 februari 2017 @ 15:58:14 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_168875657
Ondertussen zit ik weer te janken bij obem :')
disclaimer
pi_168875669
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ondertussen zit ik weer te janken bij obem :')
O+ duo janken dan
pi_168875689
Gewoon de tv uit doen SQ & Blue ^O^

Wat een but-site is brabbels zeg, er is niet eens een fatsoenlijke zoek functie :N
  maandag 13 februari 2017 @ 16:00:20 #217
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875704
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Gewoon de tv uit doen SQ & Blue ^O^

Wat een but-site is brabbels zeg, er is niet eens een fatsoenlijke zoek functie :N
Ik vond de interface kut dus ben gestopt met kijken :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 16:00:33 #218
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875706
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ondertussen zit ik weer te janken bij obem :')
ik ben niet zwanger maar jank er soms ook bij :o
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875719
Alles is kut op die website :{w

Nog meer probs voor Mariposas dus :+
pi_168875740
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:30 schreef missbrunette het volgende:
Mijn naam is Manouk.

En ik zag dat iemand vroeg om me leeftijd - ben 26 jaar, heet Manouk ( achternaam gaat er niet op )
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 20:25 schreef missbrunette het volgende:
Hilzillah ben jij geen familie van mij? Hahaha ik heet namelijk ook Vos. :@
  maandag 13 februari 2017 @ 16:03:15 #221
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875752
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:02 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

[..]

Jij hebt echt niets te doen he :D

Wel leuk om te zien
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875760
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:00 schreef zeefje het volgende:

[..]

ik ben niet zwanger maar jank er soms ook altijd bij :o
Weer wat zij zegt :')
pi_168875772
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:57 schreef zeefje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Plottwist. :s)
pi_168875789
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:03 schreef zeefje het volgende:

[..]

Jij hebt echt niets te doen he :D

Wel leuk om te zien
Ik voel me voornamelijk super slap en moe en heb geen zin om iets actiefs te doen. Hier vermaakt ik me iig nog mee. Maar peuterlief heeft me al geholpen om van de bank te komen door dr hele broek vol te baggeren }:|
  maandag 13 februari 2017 @ 16:08:29 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_168875832
Ja dat doen ze :')
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 16:08:37 #226
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875834
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:05 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik voel me voornamelijk super slap en moe en heb geen zin om iets actiefs te doen. Hier vermaakt ik me iig nog mee. Maar peuterlief heeft me al geholpen om van de bank te komen door dr hele broek vol te baggeren }:|
heerlijk :9
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:04 schreef Cygne het volgende:

[..]

Plottwist. :s)
Ik lurk mee, en ik ken je verhaal
En ik weet bijna wel 100% zeker dat je niet henk bent :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 13 februari 2017 @ 16:11:16 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168875879
Cygne kwam een badje bij ons ophalen. Was inderdaad een vent -O-.
Ja sorry, ik kan het nu wel vertellen hè :@.
KuikenGuppy
pi_168875889
_O-
pi_168875907
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:11 schreef Burdie het volgende:
Cygne kwam een badje bij ons ophalen. Was het een vent -O-.
Ja sorry, ik kan het nu wel vertellen hè :@.
Wel verdorie. o|O
  maandag 13 februari 2017 @ 16:13:52 #230
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168875920
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:11 schreef Burdie het volgende:
Cygne kwam een badje bij ons ophalen. Was inderdaad een vent -O-.
Ja sorry, ik kan het nu wel vertellen hè :@.
iel, ik zou het ook niet vertrouwen hoor

cynge waarom heb je alles aan elkaar gelogen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168875936
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:08 schreef zeefje het volgende:

[..]

heerlijk :9

[..]

Ik lurk mee, en ik ken je verhaal
En ik weet bijna wel 100% zeker dat je niet henk bent :P
Bijna he.
Pas maar op. })
pi_168875952
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:13 schreef zeefje het volgende:

[..]

iel, ik zou het ook niet vertrouwen hoor

cynge waarom heb je alles aan elkaar gelogen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens ook Hilzillah, MaJo én gm87.

:7
pi_168875988
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:08 schreef zeefje het volgende:

En ik weet bijna wel 100% zeker dat je niet henk bent :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168876007
Dat badje is trouwens heerlijk hoor. Nog nooit zo'n mooie baard gehad. O+
pi_168876033
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 15:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik voel me dan weer zo'n idioot dat ik iemand langere tijd het voordeel van de twijfel heb gegeven. |:(
Dat dus... :(

Doordat mijn eigen verhaal en het vorige ook best bijzonder waren/zijn ben ik zo geneigd om niet direct te willen oordelen omdat ik daar zelf heel erg verdrietig van zou zijn geworden.. :{ :(

---


En hier (bijna) elke dag om 15u ook obem kijken met dl van net 4jr, die dan altijd de buikbaby gaat aaien en knuffelen O+ dagelijks jankmomentje hier.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 16:24:00 ]
pi_168876056
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook Hilzillah, MaJo én gm87.

:7
Jammer dat je de naam van je kloon dus niet eens kan onthouden :N

86 :+
  maandag 13 februari 2017 @ 16:22:02 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_168876066
quote:
18s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:20 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Dat dus... :(

Door dat mijn eigen verhaal en het vorige ook best bijzonder waren/zijn ben ik zo geneigd om niet direct te willen oordelen omdat ik daar zelf heel erg verdrietig van zou zijn geworden.. :{

En hier elke dag om 15u ook obem kijken met dl van net 4jr, die dan altijd de buikbaby gaat aaien en knuffelen O+ dagelijk jankmomentje hier.
als jij een fake fokker was kreeg je van mij de doorzetter van de eeuw award _O-
disclaimer
pi_168876081
quote:
18s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:20 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Dat dus... :(

Door dat mijn eigen verhaal en het vorige ook best bijzonder waren/zijn ben ik zo geneigd om niet direct te willen oordelen omdat ik daar zelf heel erg verdrietig van zou zijn geworden.. :{
Ja dat dus.
Ik weet trouwens niet of ik mijn verhaal wel bij elkaar verzonnen zou kunnen hebben. Zo bizar soms :')
pi_168876098
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:21 schreef Skittles het volgende:

[..]

Jammer dat je de naam van je kloon dus niet eens kan onthouden :N

86 :+
Nee het is echt 87. :P
Ik heb mn zaakjes wel op orde hoor. Wat dat betreft. (8> :7

Al die fb profielen ook erbij. Manmanman wat een werk.
:|W
pi_168876117
Stelletje zolderkamerautisten
pi_168876119
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als jij een fake fokker was kreeg je van mij de doorzetter van de eeuw award _O-
*O* :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 16:27:42 ]
pi_168876154
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:22 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Ik weet trouwens niet of ik mijn verhaal wel bij elkaar verzonnen zou kunnen hebben. Zo bizar soms :')
Idem :') maar toch.. probeer daardoor wel mensen echt het voordeel vd twijfel te geven.
pi_168876220
Knappe ontdekking van Mariposas :o! Het topic gaat wel in vogelvlucht!

Hier een vermoeiende dag... Dreumes is ziek of heeft gister te veel stokbroodjes gegeten, dus vannacht niet veel geslapen ivm 3 x overgeven... Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag. Hopelijk vannacht meer slaap!
pi_168876279
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:15 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook Hilzillah, MaJo én gm87.

:7
Je vergeet Sillie
Kwak
pi_168876353
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:23 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee het is echt 87. :P
Ik heb mn zaakjes wel op orde hoor. Wat dat betreft. (8> :7

Al die fb profielen ook erbij. Manmanman wat een werk.
:|W
I stand corrected :D

Hoe kom je aan al die kinderfoto's joh?
  maandag 13 februari 2017 @ 16:46:48 #246
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168876524
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

I stand corrected :D

Hoe kom je aan al die kinderfoto's joh?
Prolly gewoon van andere random profielen
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168876568
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je vergeet Sillie
Nee die ben ik dan weer niet. :P
pi_168876598
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:46 schreef zeefje het volgende:

[..]

Prolly gewoon van andere random profielen
Dit. :7
pi_168876679
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:49 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee die ben ik dan weer niet. :P
Niet? Wie is mij dan? -O-

Cygne, ik hoop dat je snel minder pijn hebt en thuis kunt genieten, sterkte!
pi_168876705
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:49 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee die ben ik dan weer niet. :P
Niet... :o
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168876725
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:23 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee het is echt 87. :P
Ik heb mn zaakjes wel op orde hoor. Wat dat betreft. (8> :7

Al die fb profielen ook erbij. Manmanman wat een werk.
:|W
_O_
S. 2014
J. 2016
pi_168876733
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:55 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Niet? Wie is mij dan? -O-

Cygne, ik hoop dat je snel minder pijn hebt en thuis kunt genieten, sterkte!
Jij. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168876775
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je vergeet Sillie
Die deed jij al toch?
S. 2014
J. 2016
pi_168876818
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:31 schreef Vieve6 het volgende:
Knappe ontdekking van Mariposas :o! Het topic gaat wel in vogelvlucht!

Hier een vermoeiende dag... Dreumes is ziek of heeft gister te veel stokbroodjes gegeten, dus vannacht niet veel geslapen ivm 3 x overgeven... Gelukkig hoefde ik niet te werken vandaag. Hopelijk vannacht meer slaap!
Ging het overdag wel weer wat beter? Balen hoor, arme dreumes en arme mama! ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168876821
Cygne, zou je misschien een foto van je stopcontact kunnen maken alsjeblieft? Met jezelf en je 3 klonen ervoor. En een krant van vandaag.
pi_168876848
Krant van vandaag snap ik nog, maar stopcontact? Of is dat zodat we het niet van een random Amerikaan jatten?
pi_168876862
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:02 schreef Theeleuter het volgende:
Krant van vandaag snap ik nog, maar stopcontact? Of is dat zodat we het niet van een random Amerikaan jatten?
*)
pi_168876869
Het heeft nog lang geduurd voor er eindelijk algemeen getwijfeld werd.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 13 februari 2017 @ 17:07:40 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_168876929
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

Jij. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you don't say :+
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 17:08:39 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168876959
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:04 schreef McLaura het volgende:
Het heeft nog lang geduurd voor er eindelijk algemeen getwijfeld werd.
Hier waren er al twijfels: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1739
KuikenGuppy
pi_168876966
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 16:24 schreef BlueEyes het volgende:
Stelletje zolderkamerautisten
:D +1 Ik zit hier af en toe hardop te lachen vandaag.
Al snap ik overigens echt niet dat iemand zo sneu is om verzonnen verhalen te posten op een forum. Ga dan een boek schrijven.

Wat ik nog eventjes kwijt wil: we hebben EEN NAAM! *O* *;
pi_168876988
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

you don't say :+
No shit. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168876993
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:08 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

:D +1 Ik zit hier af en toe hardop te lachen vandaag.
Al snap ik overigens echt niet dat iemand zo sneu is om verzonnen verhalen te posten op een forum. Ga dan een boek schrijven.

Wat ik nog eventjes kwijt wil: we hebben EEN NAAM! *O* *;
Yay voor de naam. *O*
pi_168877013
Veel mensen twijfelden van het begin, maar het is ook nogal wat om iemand van zoiets te beschuldigen, vind ik. Maar bij 8 jaar vmbo zonder diploma haakte ik echt definitief af. :') .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168877033
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Ging het overdag wel weer wat beter? Balen hoor, arme dreumes en arme mama! ;(
Vanmorgen ging het wel. Wel overgeven maar nog best fijn gespeeld. Nu is ze echt helemaal niet fit... Zo zielig : (.

Hoe is het met jou?!
pi_168877048
Een naam Adrian! Wat fijn en leuk! :)
pi_168877051
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:11 schreef Franny_G het volgende:
Veel mensen twijfelden van het begin, maar het is ook nogal wat om iemand van zoiets te beschuldigen, vind ik. Maar bij 8 jaar vmbo zonder diploma haakte ik echt definitief af. :') .

[ afbeelding ]
Mijn man deed 7 jaar over z'n mbo. :'( Wel met diploma. ^O^
pi_168877077
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:08 schreef Adrian4 het volgende:

[..]

:D +1 Ik zit hier af en toe hardop te lachen vandaag.
Al snap ik overigens echt niet dat iemand zo sneu is om verzonnen verhalen te posten op een forum. Ga dan een boek schrijven.

Wat ik nog eventjes kwijt wil: we hebben EEN NAAM! *O* *;
Wat goed! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:13 schreef Vieve6 het volgende:

[..]

Vanmorgen ging het wel. Wel overgeven maar nog best fijn gespeeld. Nu is ze echt helemaal niet fit... Zo zielig : (.

Hoe is het met jou?!
Zeker bij die kleintjes voel je je zo machteloos als ze zich zo rot voelen. ;(
Hopelijk vanavond en vannacht een goede dosis slaap voor jullie. :Y

Hier alles rustig, heb weinig klachten dus voel me goed. :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168877145
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:14 schreef Cygne het volgende:

[..]

Mijn man deed 7 jaar over z'n mbo. :'( Wel met diploma. ^O^
Ja, oké, dit is de druppel, Cygne. Weet niet of een foto met krant en stopcontact dit nog recht kan breien.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168877226
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:20 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, oké, dit is de druppel, Cygne. Weet niet of een foto met krant en stopcontact dit nog recht kan breien.
Niet he. :'(
Ik ga ook maar niet zeggen wat hij nu voor beroep doet. _O-
  maandag 13 februari 2017 @ 17:29:28 #271
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168877299
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:20 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, oké, dit is de druppel, Cygne. Weet niet of een foto met krant en stopcontact dit nog recht kan breien.
:D


Wat goed Adrian! *O*
Hier nog steeds geen naam :o

Ohja, vandaag ook een sticker gehaald bij de vk. De stagiaire mocht voelen hoe baby nu lag en om te kijken of het klopte mocht ze ff echo'en. Dus baby weer even bekeken O+
Ze ligt trouwens in mijn bekken, das wel fijn :)

En dit is mijn laatste werkweek. Volgende week een weekje vakantie en dan verlof :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168877318
Pfffff wat een drukte :D en geeneens een baby geboren _O-

Ik twijfelde ook echt vanaf t begin maar t leek me zo erg als t toch waar was en ze dan verketterd werd, dat ik soms hoopte dat t waar was :')

Cygne is trouwens zekerteweten een kloon :{w

Ik heb dr ontmoet onder dr originele account :7 #wiewilmeaanraken
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_168877334
Ik had echt een kutdag maar nu kan ik weer lachen. O+
  maandag 13 februari 2017 @ 17:31:39 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_168877341
Tof van de naam Adrian!
disclaimer
pi_168877375
Fijn Adrian! Hier zijn we er nu toch ook wel uit :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 13 februari 2017 @ 17:33:34 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_168877381
Ik heb net nog pampers maat 1 gekocht. Nu staat er eigenlijk nog maar 1 ding op het lijstje: De Tas.
Maar ergens ben ik recal en wil ik die helemaal niet maken. Ik kan zo ook wel snel een pakje en een tandenborstel weggrissen :@ of is dat naïef?
disclaimer
  maandag 13 februari 2017 @ 17:35:12 #277
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168877415
Ik ben ff vergeten wat er ook alweer in de vluchttas gaat, maar ik geloof dat ik wel iets meer dan een pakje en een tandenborstel had ingepakt :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168877416
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:31 schreef Cygne het volgende:
Ik had echt een kutdag maar nu kan ik weer lachen. O+
:*

Ik heb vorig weekend zo gelachen toen m'n zwager (kinderloos) vroeg 'waar ligt t hoofdje nu, kan ik dat voelen?'
"Eeeeh ze ligt volledig ingedaald, dus t kan vast wel maar doe maar niet"

Z'n hoofd :o :@ _O- _O- _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_168877442
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net nog pampers maat 1 gekocht. Nu staat er eigenlijk nog maar 1 ding op het lijstje: De Tas.
Maar ergens ben ik recal en wil ik die helemaal niet maken. Ik kan zo ook wel snel een pakje en een tandenborstel weggrissen :@ of is dat naïef?
pakje, tandenborstel, deo hem en haar, kleding, muntje voor rolstoel, eetwerk, bevalshirt, oplader telefoon, douchegel...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 13 februari 2017 @ 17:37:58 #280
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_168877478
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:*

Ik heb vorig weekend zo gelachen toen m'n zwager (kinderloos) vroeg 'waar ligt t hoofdje nu, kan ik dat voelen?'
"Eeeeh ze ligt volledig ingedaald, dus t kan vast wel maar doe maar niet"

Z'n hoofd :o :@ _O- _O- _O-
Haha :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_168877485
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:*

Ik heb vorig weekend zo gelachen toen m'n zwager (kinderloos) vroeg 'waar ligt t hoofdje nu, kan ik dat voelen?'
"Eeeeh ze ligt volledig ingedaald, dus t kan vast wel maar doe maar niet"

Z'n hoofd :o :@ _O- _O- _O-
Dude... _O-
pi_168877506
Oh jongens, ik zit in de trein heel erg bij te lezen :o _O- Krijg wel rare blikken omdat ik heel zachtjes zit te lol-len :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 13 februari 2017 @ 17:39:58 #283
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_168877518
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:39 schreef JufMariska het volgende:
Oh jongens, ik zit in de trein heel erg bij te lezen :o _O- Krijg wel rare blikken omdat ik heel zachtjes zit te lol-len :@
+1, maar dan thuis op de bank
pi_168877540
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net nog pampers maat 1 gekocht. Nu staat er eigenlijk nog maar 1 ding op het lijstje: De Tas.
Maar ergens ben ik recal en wil ik die helemaal niet maken. Ik kan zo ook wel snel een pakje en een tandenborstel weggrissen :@ of is dat naïef?
Hier ging het zo snel en volgden de weeën zo rap op elkaar dat ik het niet meer had gekund. *)
pi_168877544
Gelukkig heb ik een eigen kamer. :')
  maandag 13 februari 2017 @ 17:44:52 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_168877600
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

pakje, tandenborstel, deo hem en haar, kleding, muntje voor rolstoel, eetwerk, bevalshirt, oplader telefoon, douchegel...
ja dat weet ik. Maar dat zijn meestal dingen die je meeneemt als je weet dat je er heen gaat. Niet als je in alle haast voor het laatste stukje naar het ziekenhuis moet lijkt me.

Ik bedoel, dan kan ik best zonder oplader en pepermunt en oordoppen hoor :')
disclaimer
pi_168877629
In was vorige keer in de haast m'n telefoon vergeten mee te nemen :')

Ik ben trouwens 3 dagen gebleven toen, en vriend is naar huis gegaan om spullen op te halen. Werkte prima zo :)
  maandag 13 februari 2017 @ 17:48:07 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_168877654
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:47 schreef Fazzoletti het volgende:
In was vorige keer in de haast m'n telefoon vergeten mee te nemen :')
ja maar da's ook geen item dat je met 37 weken al in je tas gooit :7
disclaimer
pi_168877655
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja dat weet ik. Maar dat zijn meestal dingen die je meeneemt als je weet dat je er heen gaat. Niet als je in alle haast voor het laatste stukje naar het ziekenhuis moet lijkt me.
mmm dan zou ik t juist mee willen, je gaat niet voor niets alsnog naar t ziekenhuis, grote kans dat je dan (langer) moet blijven :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 13 februari 2017 @ 17:48:48 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_168877671
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mmm dan zou ik t juist mee willen, je gaat niet voor niets alsnog naar t ziekenhuis, grote kans dat je dan (langer) moet blijven :s)
als ik lang moet blijven bel ik m'n pa wel of ie wat spullen wil brengen :P
disclaimer
pi_168877692
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

pakje, tandenborstel, deo hem en haar, kleding, muntje voor rolstoel, eetwerk, bevalshirt, oplader telefoon, douchegel...
Vergeet je Fototoestel niet, met opgeladen accu en geheugenkaart bij voorkeur ;). Lijkt me ook een must als je alleen voor de grote finale gaat.
  maandag 13 februari 2017 @ 17:51:14 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_168877718
Maar voor jullie gemoedsrust zal ik wel een lijstje maken met spullen die er in zouden moeten. Mocht het last minute nodig zijn ;)
disclaimer
pi_168878137
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja dat weet ik. Maar dat zijn meestal dingen die je meeneemt als je weet dat je er heen gaat. Niet als je in alle haast voor het laatste stukje naar het ziekenhuis moet lijkt me.

Ik bedoel, dan kan ik best zonder oplader en pepermunt en oordoppen hoor :')
naja kleding lijkt me wel fijn,voor jou en de kleine.
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 februari 2017 @ 18:24:17 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_168878272
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

naja kleding lijkt me wel fijn,voor jou en de kleine.
en dat kun je dus wel last-minute meegrissen ;)
disclaimer
pi_168878387
Als je ook nog weeen moet wegpuffen (want immers laatste stukje) denk ik dat vooral je man het griswerk moet doen :p.
Maarja, dat hoeft geen probleem te zijn, hooguit zit je baby dan in een niet matchende eerste outfit! c_/
pi_168878402
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:11 schreef Franny_G het volgende:
Veel mensen twijfelden van het begin, maar het is ook nogal wat om iemand van zoiets te beschuldigen, vind ik. Maar bij 8 jaar vmbo zonder diploma haakte ik echt definitief af. :') .

[ afbeelding ]
Dat stukje geloof ik dan gek genoeg juist wel _O-

Sq, ik heb ook geen vluchttas! Yolo!
pi_168878452
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:32 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat stukje geloof ik dan gek genoeg juist wel _O-

Sq, ik heb ook geen vluchttas! Yolo!
_O-
pi_168878464
Ik was heel erg met de vlucht tas. Ik had allerlei lijstjes op internet opgezocht en alles heel netjes in van die ziplock zakjes gedaan, kopie van paspoort, zorgpas, geboorteplan erbij, muntje voor een rolstoel en een briefje voor mijn man wat er last minute nog in zou moeten (telefoon enzo).
Gok dat dat nu ook wel weer zo gaat, lang leve perfectionistische nesteldrang
pi_168878465
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en dat kun je dus wel last-minute meegrissen ;)
oh ik niet, daar moet ik dan weer over nadenken enz... :')
S. 2014
J. 2016
pi_168878480
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 18:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en dat kun je dus wel last-minute meegrissen ;)
Ligt eraan in welke toestand je bent.
Als jij niet meer dingen uit kasten kan rukken, vertrouw je je man erop? :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_168878521
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net nog pampers maat 1 gekocht. Nu staat er eigenlijk nog maar 1 ding op het lijstje: De Tas.
Maar ergens ben ik recal en wil ik die helemaal niet maken. Ik kan zo ook wel snel een pakje en een tandenborstel weggrissen :@ of is dat naïef?
Add a selfie-stick and you're good 2 go.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')