abonnement Unibet Coolblue
pi_169689146
kan niet wachten tot de eerste cross!!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_169705221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:50 schreef Pro_Shifty het volgende:
kan niet wachten tot de eerste cross!!
:D
pi_170115816
Pidcock wint Parijs-Roubaix voor junioren.
pi_170115875
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Pidcock wint Parijs-Roubaix voor junioren.
pidcock zal niet voor het veldrijden gaan kiezen :'(
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_170115926
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef komrad het volgende:

[..]

pidcock zal niet voor het veldrijden gaan kiezen :'(
Lijkt me ook niet, jammer genoeg.
Een goede Brit in het veldrijden zou goed zijn voor de sport.
pi_171389900
quote:
Thomas Pidcock wordt belofte bij Telenet Fidea Lions

Thomas Pidcock, het Britse toptalent in het veld en op de weg, is de nieuwste aanwinst van Telenet Fidea Lions voor het komende veldritseizoen. Hij maakt de overstap van de junioren naar de beloften.

De nog net geen 18-jarige Engelsman is een even getalenteerd als veelzijdig renner. Hij werd afgelopen veldritseizoen zowel Brits kampioen, Europees kampioen als wereldkampioen bij de junioren. In april won hij dan weer Parijs-Roubaix voor junioren. Pidcock is helemaal klaar voor de overstap naar de beloften. Vanaf het nieuwe veldritseizoen maakt Pidcock dus deel uit van de Telenet Fidea Lions beloften. Met ook Thijs Aerts, Yentl Bekaert en Andreas Goeman, beschikt het team over een sterke groep belofterenners voor komend seizoen.

Tijdens de komende maanden richt Pidcock eerst nog zijn pijlen op het WK wegwielrennen in Noorwegen, vanaf 1 oktober 2017 zal hij deel uitmaken van de Telenet Fidea Lions en dit voor twee crosswinters.

Pidcock is erg blij om Telenet Fidea Lions te kunnen vervoegen. "Ik heb niet zomaar voor de Telenet Fidea Lions gekozen. Dit is het beste veldritteam ter wereld, onder leiding van de beste veldrijder ooit. Ik kijk er naar uit om met de renners en staff van dit team samen te werken!"

Sportief manager Sven Nys had Pidcock al langer in het vizier en kijkt er enorm naar uit om met het jonge talent samen te werken. "Tom wordt gezien als een wielertalent pur sang en heeft uit vele aanbiedingen de keuze gemaakt voor de Telenet Fidea Lions. Hij is er, net als wij, van overtuigd dat onze teamstructuur goed in elkaar zit en dat wij hem sterker en nog beter kunnen maken op crosstechnisch vlak."
pi_171389986
Mooi voor Tom
pi_171402771
^O^
  zondag 4 juni 2017 @ 10:15:11 #159
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_171439882
Helaas maar voor twee jaar schat ik zo in. Zodra Sky aan de deur klopt is PidCOCK voorgoed uit het veld verdwenen. Maar de U19 wedstrijden zullen saai worden de komende twee jaar.

Voorlopig maar ff dit soort beelden


[ Bericht 59% gewijzigd door buzz1291 op 04-06-2017 14:13:20 ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_173168604
Het is half augustus dus dit topic mag een schop.
en om alvast in de stemming te komen een video van het fenomeen van een maandje oud:

https://www.facebook.com/(...)os/1905961822954786/

en ja het is geen veldritfiets ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173191930
Liboton: "Van der Poel gaat zo domineren dat Van Aert ermee stopt"

Dit moet buzz als muziek in de oren klinken. :D
  donderdag 17 augustus 2017 @ 04:52:46 #162
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_173200321
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Liboton: "Van der Poel gaat zo domineren dat Van Aert ermee stopt"

Dit moet buzz als muziek in de oren klinken. :D
Slechts de bevestiging van een Belgische kenner van wat ik an maanden beweer op diverse Belgische flora. Iedereen daar steeds opnieuw over de zeik wanneer ik eens een uitspraak van Van Aert aanhaal.

Maar denk er om dat Roland Liboton vandaag een pak bagger commentaren over zich heen krijgt zodra de Belgische media dit oppikken. En Van Aert die zo goed is op de weg? Nou echt een pak minder dan de Benoots en de Wellens die momenteel rondrijden. Prix Pino Cerami of hooguit Kuurne-Brussel-Kuurne is het niveau waar ik Van Aert op inschat. Ronde Van Vlaanderen _O-, Parijs-Roubaix :W

Ik maakte onlangs ergens een opmerking dat geen enkel topteam Van Aert een contract zal aanbieden zolang ze nog enige hoop hebben om Van der Poel te kunnen binnen hengelen. Commentaren waren een genot om te lezen.....

Eerste afspraak volgende maand in Iowa City en Waterloo.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_173564691
eerste cross in Eeklo?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173564800
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:21 schreef komrad het volgende:
eerste cross in Eeklo?
Ja, komende zondag.
pi_173588345
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173636763
TV schema:
quote:
10/09 Eeklo Brico Cross VTM
16/09 Iowa (VS) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
20/09 Vegas (VS) Losse cross
24/09 Waterloo (VS) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
30/09 Neerpelt Soudal Classic samenvatting Sporza
01/10 Gieten (Ned) Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
07/10 Meulebeke Brico Cross VTM
08/10 Ronse DVV-trofee Sporza
14/10 Kruibeke Brico Cross VTM
15/10 Zonhoven Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
21/10 Boom Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
22/10 Koksijde Wereldbeker Sporza
29/10 Ruddervoorde Superprestige Sporza
01/11 Oudenaarde DVV-trofee Sporza
05/11 EK in Tabor (Tsj) Sporza
11/11 Niel Soudal Classic Sporza
12/11 Asper-Gavere Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
19/11 Bogense (Ned) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
25/11 Zeven (Dui) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
26/11 Hamme DVV-trofee Sporza
02/12 Hasselt Soudal Classic samenvatting Sporza
03/12 Mol Losse cross samenvatting Sporza
09/12 Essen DVV-trofee Sporza
10/12 Overijse Losse cross Sporza
16/12 Antwerpen DVV-trofee Sporza
17/12 Namen Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
23/12 Sint-Niklaas Soudal Classic Sporza
26/12 Heusden-Zolder Wereldbeker Sporza
28/12 Loenhout DVV-trofee Sporza
29/12 Bredene Brico Cross VTM
30/12 Diegem Superprestige Sporza
01/01 Baal DVV-trofee Sporza
07/01 Leuven Soudal Classic Sporza
14/01 BK in Koksijde Sporza
15/01 Otegem Losse cross samenvatting Sporza
20/01 Zonnebeke Losse cross samenvatting Sporza
21/01 Nommay (Fra) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
28/01 Hoogerheide (Ned) Wereldbeker Play Sports/Proximus (sv Sporza)
04/02 WK in Valkenburg (Ned) Sporza
07/02 Maldegem Brico Cross VTM
10/02 Lille DVV-trofee Sporza
11/02 Hoogstraten Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
17/02 Middelkerke Superprestige Play Sports/Proximus (sv Sporza)
18/02 Hulst (Ned) Brico Cross VTM
21/02 Waregem Soudal Classic samenvatting Sporza
24/02 Lebbeke Losse cross
25/02 Oostmalle Losse cross samenvatting Sporza
En nog wat meer info hier: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.3060893
pi_173641585
Het handige overzicht http://veldritkalender.be is inmiddels ook bijgewerkt.
pi_173643049
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Het handige overzicht http://veldritkalender.be is inmiddels ook bijgewerkt.
dat werd tijd :D

Is Play via sebn of andere stream te zien?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 7 september 2017 @ 19:48:50 #170
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_173644681
Kannie wachten tot het WK.
pi_173645287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
Kannie wachten tot het WK.
zowel bij de vrouwen als de mannen niemand binnen de minuut van Marianne en Mathieu *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 7 september 2017 @ 20:27:19 #172
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173645590
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:11 schreef komrad het volgende:

[..]

zowel bij de vrouwen als de mannen niemand binnen de minuut van Marianne en Mathieu *O*
Eigenlijk gun ik het Lars ook wel. :@
pi_173658695
Herygers: "Ik vermoed dat Sweeck in de buurt van Wout en Mathieu zal komen"

Paul Herygers verwacht veel van Laurens Sweeck.
Het wielerpeloton telt af naar het WK in Noorwegen, maar de veldrijders duiken zondag al een eerste keer het veld in. Paul Herygers kijkt bij Sporza een eerste keer in zijn glazen bol.
kalenders en standen

"Hebben enkele crossers overdaad op de weg gepleegd?"

Overmorgen wordt in Eeklo al de eerste cross van het seizoen gereden. "Dat blijft zeer vroeg", geeft Paul Herygers toe. "Maar het is niet anders dan vorig jaar. Toen begonnen we in Geraardsbergen, nu is het Eeklo dankzij een beurtrol."

"Ik denk wel dat de renners zelf staan te popelen. Ze werken een stevige campagne op de weg af en dan denk ik dat het hoog tijd is dat ze hun werk doen: veldrijden. Het is nu aan hen."

Bijna alle crossers hebben bijzonder veel kilometers op de weg gereden. "Daar denk ik af en toe ook wel eens aan. De ene kijkt het af van de andere en wat is nu de beste keuze? De ene kan iets meer verdragen dan de andere."

"Maar iedereen werkt wel hetzelfde programma in het veld af. In dat opzicht zou het kunnen dat er enkelen overdaad gepleegd hebben. Bij de 1e, 2e of 3e cross wordt onmiddellijk duidelijk of je te veel hooi op je vork hebt genomen."
"Ik vermoed dat het van Laurens Sweeck zal komen"

Wout van Aert en Mathieu van der Poel gaven meermaals hun visitekaartje af op de weg, maar ook andere crossers deden hun duit in het zakje. Wat kunnen we daar uit concluderen?

"Een echte crosser zoals Klaas Vantornout heeft dat niet nodig. Maar iemand die er in geïnteresseerd is, dan denk ik aan een Laurens Sweeck, is ook op de weg een van de beteren."

"Ik vermoed dat het van Sweeck zal komen, dat hij een stap vooruit gezet heeft. En dat hij echt wel in de buurt zal komen van het duo dat buiten categorie is."
"Er is geen aanloopperiode"

Na het aperitiefje in Eeklo trekken de veldrijders naar de VS, waar in Iowa (16/09) en Waterloo (24/09) meteen twee Wereldbeker-crossen voorgeschoteld worden. Veel tijd om op te warmen is er dus niet.

"Iedereen is gemotiveerd en klaar. Ik denk niet dat er gekeken zal worden naar hoe lang het seizoen nog duurt. Er is geen aanloopperiode."

"Maar er zakt ook niemand door de mand, hoewel het seizoen iets langer duurt dan in het verleden. Ze kruipen niet op hun knieën naar het einde van het seizoen. Integendeel, ze komen allemaal vrij fris aan het einde van het seizoen."

"Als je goed uit deze crossen komt en als je dat goed verteert, dan zal het snel gaan. Dan zit je binnen de kortste keren in het zand van Gieten te spelen."
"Meteen Wereldbeker? Geen nadeel"

Met twee crossen voor het Wereldbeker-klassement moét je er wel meteen staan. "Dat is geen nadeel, want anders zou er misschien met de pet naar gegooid worden", zegt Paul Herygers, in 1994 wereldkampioen in Koksijde.

"Iedereen start er met gelijke wapens en je krijgt er meteen een beeld van hoe het seizoen er zal uitzien. Is Sweeck een stapje dichter gekomen? Of zijn er nog jongeren die zich niet zomaar neerleggen bij het overwicht van Wout en Mathieu?"
"Als we iemand moeten aanmoedigen, dan is het Sweeck"

Wie schuift Herygers naar voren als de te kloppen man in de VS? "Van Aert is een halve Amerikaan. Hij heeft er vorig jaar genoten en ik neem aan dat hij dat nu ook zal doen."

"Maar ik kom toch ook weer uit bij Sweeck. Hij kan enorm hard rijden en heeft veel aangevallen op de weg. Hij heeft ook niet te veel gereden. Als ik over overdaad spreek, dan doel ik zeker niet op hem."

"Sweeck is de man waar we een beetje naar uitkijken. Als we toch iemand moeten aanmoedigen of aan iemand moeten zeggen dat het kan, dan is hij het wel."
"Dit is een dankbare sport"

Staat Paul Herygers (54) zelf ook te trappelen om aan het nieuwe seizoen te beginnen?

"Ik kijk er wel naar uit", zegt onze cocommentator. "Na 15 minuten cross ben je helemaal mee en stel je vast wat goed verteerd is of wat een foute boel is."

"Je kunt wel naar koersen op de weg kijken, maar dat is niet te vergelijken met de cross. Dit is een dankbare sport. Na een kwartiertje vallen de maskers af en moet je kleur bekennen."

van Sporza.be
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173659493
Als Sweeck nog breder is geworden kan niemand hem meer inhalen op de parcoursen, dus bovenstaand verhaal kan wel gaan kloppen.
Jack does it in real time...
pi_173659523
Wacht maar tot Steven Kruiswijk dan ooit besluit zich op het crossen te werpen. Dan moeten ze bomen langs het parcours gaan kappen om plaats te maken.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_173662312
Wordt drummen aan de kop, met Pauwels die aanvallend gaat koersen, Vermeersch die een stap wil maken.

Hopelijk wordt Van der Haar wereldkampioen, al zijn de veranderingen aan het parcours niet in zijn voordeel denk ik.
pi_173663040
Nous _O_

Echt knap, ff 29 seconden dichtrijden :)

https://nos.nl/artikel/2192003-koster-wint-ronde-van-belgie-na-zege-in-slotetappe.html

[ Bericht 26% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-09-2017 18:44:03 ]
  vrijdag 8 september 2017 @ 18:43:15 #178
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173663280
Geen idee wat voor soort parcours er in Eeklo ligt, maar het heeft vandaag de hele dag gehoosd; zou mooi zijn als ze zondag tot aan de knieën in de blubber staan. :9
pi_173663349
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:52 schreef wimderon het volgende:
Wordt drummen aan de kop, met Pauwels die aanvallend gaat koersen, Vermeersch die een stap wil maken.

Hopelijk wordt Van der Haar wereldkampioen, al zijn de veranderingen aan het parcours niet in zijn voordeel denk ik.
Het wordt vrij overzichtelijk aan de top :D Daarachter zal het net zoals afgelopen seizoen wel drummen worden
pi_173669633
Geen halve Belg, maar een halve Amerikaan zijn _O_
  zondag 10 september 2017 @ 08:57:09 #181
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173688639
quote:
Wout van Aert schrapt EK veldrijden van zijn planning

Wereldkampioen veldrijden Wout van Aert heeft op zijn website bekendgemaakt welke crossen hij deze winter zal rijden. Met het oog op zijn eerste klassieke voorjaar op de weg, rijdt Van Aert een tiental veldritten minder dan hij de voorbije jaren deed. Het EK in Tabor is de belangrijkste wedstrijd die niet op zijn planning staat.

Van Aert rijdt komende winter 32 crossen, te beginnen aanstaande zondag in Eeklo (Brico cross). Het EK op 5 november in Tsjechië staat niet op de agenda, net als twee klassementscrossen. Op 9 december trekt de wereldkampioen niet naar Essen (DVV), op 17 februari verschijnt hij niet aan de start in Middelkerke (Superprestige). Een week later wil hij immers al sterk presteren in de Omloop Het Nieuwsblad.

"Ik plan drie rustperiodes: eentje begin november, waardoor ik helaas het Europees kampioenschap mis, één begin december en een laatste begin januari, in de aanloop naar het BK", aldus Van Aert. "Na het WK in Valkenburg neem ik vijf dagen vakantie, waarna ik mijn seizoen zal afsluiten met de wedstrijden in Lille en Hoogstraten (11 februari). Daarna gaat de focus op de weg om - zonder tegenslag - op 24 februari aan de start van de Omloop Het Nieuwsblad te staan."

Ook Overijse (10 december) en Leuven (7 januari) staan niet op de kalender van de 22-jarige veldrijder.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-zijn-planning.dhtml

Van Aert lijkt dus het DVV- en SP-klassement al op te geven.

Ben trouwens benieuwd hoe sterk Van Aert op het WK zal zijn. Hij zal dan al volop in voorbereiding op het wegseizoen zijn. Dat zou in principe ten koste van de explosiviteit moeten gaan.
pi_173688704
Ik geloof er niets van dat Van Aert echt goed kan zijn 2 weken na het einde van het cross seizoen. Hij zal wel mikken op Vlaanderen en Roubaix. Voor Vlaanderen krijgen ze natuurlijk een wildcard maar is het al zeker dat hij Roubaix mag rijden?
  zondag 10 september 2017 @ 09:29:50 #183
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173688852
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
Ik geloof er niets van dat Van Aert echt goed kan zijn 2 weken na het einde van het cross seizoen. Hij zal wel mikken op Vlaanderen en Roubaix. Voor Vlaanderen krijgen ze natuurlijk een wildcard maar is het al zeker dat hij Roubaix mag rijden?
Dit jaar mocht Vérandas Willems niet meedoen aan PR. Misschien krijgen ze volgend jaar met Van Aert wel een wildcard. Maargoed, als ze PR niet mogen rijden, blijven er nog genoeg mooie koersen over. Zou al mooi zijn als hij in een DDV ofzo voor de overwinning kan strijden. Het niveau zal daar in ieder geval een stuk hoger liggen dan in die 1.1 flutkoersjes die hij dit seizoen won.
pi_173689662
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 09:29 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dit jaar mocht Vérandas Willems niet meedoen aan PR. Misschien krijgen ze volgend jaar met Van Aert wel een wildcard. Maargoed, als ze PR niet mogen rijden, blijven er nog genoeg mooie koersen over. Zou al mooi zijn als hij in een DDV ofzo voor de overwinning kan strijden. Het niveau zal daar in ieder geval een stuk hoger liggen dan in die 1.1 flutkoersjes die hij dit seizoen won.
Zeker, ik denk dat hij nog aardig zal gaan schrikken als de subtop een keer doortrekt op de top van de heuveltjes, dat kan zo maar roepen om zijn moeder worden.

Over de cross vandaag: heeft VTM een livestream? Bij sebn staat het niet op het programma helaas
  zondag 10 september 2017 @ 11:11:33 #185
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173689941
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 10:52 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Zeker, ik denk dat hij nog aardig zal gaan schrikken als de subtop een keer doortrekt op de top van de heuveltjes, dat kan zo maar roepen om zijn moeder worden.

Over de cross vandaag: heeft VTM een livestream? Bij sebn staat het niet op het programma helaas
Dat eerste zal wel meevallen denk ik, van Aert heeft zich al een paar keer heel sterk getoond in bijvoorbeeld de Ronde van België, waar toch echt wel renners met een behoorlijke erelijst aan de start staan. Nog niet zo sterk als Mathieu, maar nog steeds erg sterk. Dit was in seizoenen dat het koersen op de weg nog maar een soort bezigheidstherapie was, in plaats van een doel.

Zijn grootste issue zal de afstand worden denk ik. Intrinsiek zou hij gewoon een finale moeten kunnen rijden, maar de langste wedstrijd die hij ooit gedaan heeft is waarschijnlijk een Belgisch kampioenschap, dus enige referenties heb je niet of nauwelijks.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 10 september 2017 @ 13:35:23 #186
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173692405
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 10:52 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Over de cross vandaag: heeft VTM een livestream?
Heb helaas nog geen directe VTM-stream kunnen vinden. ;(

quote:
Bij sebn staat het niet op het programma helaas
Ze zenden het wel uit hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173692442
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heb helaas nog geen directe VTM-stream kunnen vinden. ;(

[..]

Ze zenden het wel uit hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi *O*
  zondag 10 september 2017 @ 13:48:34 #188
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173692674
De damescross is inmiddels begonnen
pi_173692824
Het parcours is supersnel vandaag
  zondag 10 september 2017 @ 14:17:13 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_173693426
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Heb helaas nog geen directe VTM-stream kunnen vinden. ;(

[..]

Ze zenden het wel uit hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah heerlijk, ik heb die irritante pop up reclames echt gemist.
pi_173693536
Wordt een makkelijke overwinning voor Cant
  zondag 10 september 2017 @ 14:24:10 #192
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173693600
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:21 schreef Faraday01 het volgende:
Wordt een makkelijke overwinning voor Cant
Van Looy zit er niet ver achter
pi_173693904
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Van Looy zit er niet ver achter
Cant heeft zich niet heel erg ingespannen mi
  zondag 10 september 2017 @ 14:41:28 #194
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173694043

9 Belgen in de top 10 :P
pi_173694390
Hier de stream ook aangeslingerd. :)
pi_173694400
Hahaha

En we gaan beginnen *O*
  zondag 10 september 2017 @ 15:01:58 #197
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173694454
CHUTE
pi_173694455
chute
pi_173694513
Parcours ligt er goed bij.
  zondag 10 september 2017 @ 15:05:15 #200
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_173694523
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Parcours ligt er goed bij.
Yep, alleen de zandbak is lastig, voor de rest is het een racebaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')