abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2017 @ 14:56:09 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_168825552
Het is zo goed als zeker dat ik op de CDA ga stemmen. Even los van het partijprogramma vind ik de CDA eigenlijk de enige partij die stabiliteit uitstraalt. Het is in mijn optiek de meest beschaafde en eerlijk uitstralende partij, zijn de afgelopen jaren amper tot niet in opspraak gekomen en wordt vertegenwoordigd door stabiele begaafde en goed verzorgende mensen.
Ook al kan ik de stem van Buma niet uitstaan (met zijn slome uitstraling) hij is zeer verzorgd en ziet er altijd netjes uit. Zelf ben ik een enorme fan van Pieter Omtzigt. Een superslimme kerel die we gewoon nodig hebben in de politiek.
Daarnaast ben ik ook fan van Mona Keijzer. Als ik iemand als vrouwelijke MP zou mogen uitkiezen dan is zij het wel. In tegenstelling tot de VVD, zijn ze veel meer integer.

Ik denk dat ik na 8 jaar weer eens mijn stem ga uitbrengen op deze partij!

Dit wilde ik even zeggen, doe ermee wat je wilt :)

p.s. je hoeft niet te zeggen dat je het niet gelezen hebt :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_168826115
Nou noem je net twee namen die niet echt de verpersoonlijking van de CDA zijn. Het CDA gaat gewoon op dezelfde weg door als Rutte2. Als je daar tevreden over bent dan kan je CDA stemmen.
pi_168840866
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 14:56 schreef Onnoman het volgende:
Het is zo goed als zeker dat ik op de CDA ga stemmen. Even los van het partijprogramma vind ik de CDA eigenlijk de enige partij die stabiliteit uitstraalt. Het is in mijn optiek de meest beschaafde en eerlijk uitstralende partij, zijn de afgelopen jaren amper tot niet in opspraak gekomen en wordt vertegenwoordigd door stabiele begaafde en goed verzorgende mensen.
Ook al kan ik de stem van Buma niet uitstaan (met zijn slome uitstraling) hij is zeer verzorgd en ziet er altijd netjes uit. Zelf ben ik een enorme fan van Pieter Omtzigt. Een superslimme kerel die we gewoon nodig hebben in de politiek.
Daarnaast ben ik ook fan van Mona Keijzer. Als ik iemand als vrouwelijke MP zou mogen uitkiezen dan is zij het wel. In tegenstelling tot de VVD, zijn ze veel meer integer.

Ik denk dat ik na 8 jaar weer eens mijn stem ga uitbrengen op deze partij!

Dit wilde ik even zeggen, doe ermee wat je wilt :)

p.s. je hoeft niet te zeggen dat je het niet gelezen hebt :D
Jij kent duidelijk het CDA en de 3 voorlopers niet.
pi_168858399
Omtzigt lijkt me inderdaad wel ok. Maar het CDA is ook de partij met mensen als Verhagen en dat Limburgse lulletje (ben z'n naam kwijt, van het IOC), niet echt voorbeelden van integriteit.
Radio Espantoso
pi_168863023
Het is ook wel erg makkelijk om integer te blijven als je alleen maar vanaf de zijlijn hoeft te roepen zoals het CDA de afgelopen jaren heeft gedaan. Onder Rutte I en Balkenende ging ze dat toch een stuk minder goed af..
  maandag 13 februari 2017 @ 10:23:17 #6
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_168869813
Ik moet zeggen dat Balkenende me altijd best integer leek. Maar ook ongelofelijk saai.
pi_168869856
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 18:59 schreef Peligrosso het volgende:
Omtzigt lijkt me inderdaad wel ok. Maar het CDA is ook de partij met mensen als Verhagen en dat Limburgse lulletje (ben z'n naam kwijt, van het IOC), niet echt voorbeelden van integriteit.
Camile Eurlings? ;)

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:26 schreef Naqin het volgende:
Het is ook wel erg makkelijk om integer te blijven als je alleen maar vanaf de zijlijn hoeft te roepen zoals het CDA de afgelopen jaren heeft gedaan. Onder Rutte I en Balkenende ging ze dat toch een stuk minder goed af..
En dat inderdaad wel een beetje. CDA heeft zich weinig constructief opgesteld de afgelopen jaren. Natuurlijk is dat hun goedrecht en doen veel oppositiepartijen dat wel, maar ik vond het geen verantwoordelijkheidsgevoel uitstralen.
  maandag 13 februari 2017 @ 10:37:47 #8
242879 Onnoman
The On And Only
pi_168870089
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:24 schreef archito het volgende:

[..]

Camile Eurlings? ;)

[..]

En dat inderdaad wel een beetje. CDA heeft zich weinig constructief opgesteld de afgelopen jaren. Natuurlijk is dat hun goedrecht en doen veel oppositiepartijen dat wel, maar ik vond het geen verantwoordelijkheidsgevoel uitstralen.
jaap de hoop, lubbers
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')