abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 13:19:41 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168823368
Als eerste Nederlandse vrouw ooit kan Germaine de Randamie dit weekeinde een titel veroveren in de UFC, de grootste Mixed Martial Arts-organisatie ter wereld. „Ik draag de trots van een heel land”, zegt de 32-jarige Utrechtse.



’Het Land Van’, de hardstyle versie van Lange Frans en DJ Deetox, schalt komende nacht (rond 04.00 uur Nederlandse tijd) uit de speakers in Brooklyn, New York. Deze knallende opkomstmuziek moet De Randamie vleugels geven in haar partij tegen de drie jaar oudere thuisfavoriete Holly Holm.

„De Amerikanen verstaan geen reet van dit nummer, maar ik ga er een feestje van maken. Een feestje voor heel Nederland”, lacht de Iron Lady, zoals haar bijnaam luidt. „Ik ga er alles aan doen om de kampioensgordel mee te nemen naar het land waar die thuishoort: Nederland!”

De Randamie is een bekende naam in de vechtsportwereld. Als kickboksster (Muay Thai) was ze jarenlang een klasse apart. In 2008, op zoek naar een nieuwe uitdaging, besloot ze over te stappen naar de steeds populairder wordende MMA, een mengeling van verschillende vechtsporten (staand en op de grond). Hoewel De Randamie vannacht bij winst voor een unicum zorgt, heeft ze naar eigen zeggen haar hoogtepunt als topsportster al beleefd. „Dat was mijn gevecht van vorig jaar mei in Rotterdam, toen het dak eraf ging in Ahoy. De ontvangst van al die Nederlandse fans vergeet ik nooit meer. Mooier kan toch niet?”

De politieagente in opleiding („Ik kan niet mijn hele leven blijven vechten”) beseft dat het wat haar titelaspiraties betreft nu of nooit is in New York. „Mocht ik deze partij verliezen, dan krijg ik nooit meer de kans om voor de titel te vechten. Ik ga alles geven wat ik in me heb. Het wordt een knalpartij”, aldus De Randamie. „Vroeger waren wij Nederlanders heer en meester in New York. Hopelijk ben ik dat nu ook.”

De Randamie komt uit in de vedergewichtdivisie, een nieuwe klasse (tot 66 kilogram) bij de vrouwen in de UFC. Dat haar tegenstandster Holm voor de Amerikanen de grote favoriete is, noemt De Randamie een voordeel. ,,Laat mij maar lekker de underdog zijn. Het is alleen maar goed als iedereen mij onderschat.”

Video's......

http://www.telegraaf.nl/t(...)el_Nederland___.html

w/ *O*

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:29:09 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168823524
Dom wijf, denken dat je de trots van een heel land draagt als je gewoon meedoet aan een vechtpartijtje. Dan heb je het iets te hoog in je bol
Laffe huichelaar
pi_168823592
Is dit niet familie van Typhoon en Blaxtar.
wooblabalurg
pi_168823644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:29 schreef timmmmm het volgende:
Dom wijf, denken dat je de trots van een heel land draagt als je gewoon meedoet aan een vechtpartijtje. Dan heb je het iets te hoog in je bol
Ga je dit ook over voetbal roepen?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:39:52 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_168823722
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ga je dit ook over voetbal roepen?
Van die voetballers die doen of ze de Messias zijn, zijn toch ook debielen? En als je zo iets voor een WK-finale zegt waar driekwart Nederland naar kijkt is het nog een ander verhaal dan wanneer je een B-soort bedrijft. Ik kan me zo voorstellen dat heel wat nederlanders geloven dat het Nederlands Elftal hun trots draagt daar, bij haar zullen het er 10 zijn. Maar dan nog is het debiel als je zo over jezelf praat omdat je aan een vechtpartijtje meedoet of tegen een balletje aantrapt
Laffe huichelaar
pi_168823794
-doei-

[ Bericht 97% gewijzigd door Nattekat op 11-02-2017 13:45:52 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168823816
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Van die voetballers die doen of ze de Messias zijn, zijn toch ook debielen? En als je zo iets voor een WK-finale zegt waar driekwart Nederland naar kijkt is het nog een ander verhaal dan wanneer je een B-soort bedrijft. Ik kan me zo voorstellen dat heel wat nederlanders geloven dat het Nederlands Elftal hun trots draagt daar, bij haar zullen het er 10 zijn. Maar dan nog is het debiel als je zo over jezelf praat omdat je aan een vechtpartijtje meedoet of tegen een balletje aantrapt
Eigenlijk zeg je dus dat heel wat Nederlanders debielen zijn. Ik vind dit schokkend om te lezen.
wooblabalurg
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:59:19 #8
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_168824144
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:29 schreef timmmmm het volgende:
Dom wijf, denken dat je de trots van een heel land draagt als je gewoon meedoet aan een vechtpartijtje. Dan heb je het iets te hoog in je bol
:')

Als er iemand bescheiden is, is het Germaine de Randamie wel.
pi_168826652
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:34 schreef Baconbus het volgende:
Is dit niet familie van Typhoon en Blaxtar.
http://fhm.nl/we-spraken-(...)t-van-volgende-week/

een nichtje van Typhoon kennelijk, ik was ook benieuwd :+
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_168826717
Het Land Van’, de hardstyle versie van Lange Frans en DJ Deetox

Nee.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168829928
Gadver, ze hoeft mijn trots niet te dragen :r
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:53:49 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168830018
Vrouwen die vechten :')

Ga terug naar de keuken mens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168842761
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:52 schreef MrSalazar het volgende:
Het Land Van’, de hardstyle versie van Lange Frans en DJ Deetox

Nee.
Nog effetjes een linkje met deze aids


:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')