abonnement Unibet Coolblue
pi_168915822
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:12 schreef MTL het volgende:

[..]

Ja en nee.
Nee, de machinist heeft (waarschijnlijk) geen bevoegdheidsbewijs voor het rijden voor het bedrijf van de gestrande trein.
Ja, op dat moment valt het onder ProRail calamiteiten, en wordt de eerste de beste loc met machinist gevorderd. Voor de Willemsspoortunnel is dat simpelweg de icd wegsleeploc, waar voor NS standaard een reservemachinist voor beschikbaar is.
Soms gaat dat ook niet, dan moet er gemproviseerd worden. Dat zagen we een paar jaar terug bij Hoorn, waar een stoomtramloc een ICM (geloof ik) weg sleepte.
defecte stoomafnemer
pi_168916201
Klein beetje nieuws over de ICNG: de eerste 3D simulaties van het interieur en de indeling, etc. heeft men inmiddels aan een groep reizigers en reizigersorganisaties laten zien via Virtual Reality. Dit waren dezelfde mensen die eerder ook al de stoelen hebben kunnen testen.
Zij hebben dus commentaar kunnen geven over de indeling en interieur van de trein. Ook zal er commentaar komen vanuit personeel, zowel uitvoerend (machinisten/conducteurs) als de collega's die het onderhoud gaan uitvoeren (NedTrain) en de schoonmakers.
Dit zal in de komende maanden verwerkt gaan worden, in een 1-op-1 mock-up van de trein, waarmee een real life model wordt gebouwd waarin het eerder gegeven commentaar is verwerkt. Ook daarop kan nog commentaar worden gegeven (wellicht dat het in het echt toch net even wat anders aanvoelt dan in 3D).
Met die laatste commentaarronde worden dan de allerlaatste puntjes op de I gezet, waarna rond de zomer het definitieve design aan de buitenwereld getoond zal worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door MTL op 15-02-2017 14:33:33 ]
  woensdag 15 februari 2017 @ 20:49:45 #203
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168926453

Gespot :) w/
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_168926923
Heeft er al iemand een uitgebreide interieur fotoshoot gehouden ergens?
pi_168927210
Net voor het eerst getest of ik met die nieuwe overstapregels op de ov chipkaart nog makkelijker misbruik kan maken van dalvrij.

En ja dat kan :)

In de lunch bij zoetermeer oost inchecken, om 5 uur bij zoetermeer uit en meteen weer in. Voila, dalvrij in de spits.
  woensdag 15 februari 2017 @ 21:36:45 #206
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168928307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 21:02 schreef b2py het volgende:
Heeft er al iemand een uitgebreide interieur fotoshoot gehouden ergens?
Nog niet. Kan ik volgende week wel doen?
Er zijn wel wat youtube video's over te vinden van de 9411.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 15 februari 2017 @ 21:40:39 #207
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_168928421
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:21 schreef bork het volgende:
Cato!

OV-chipkaart is geldmachine: 55 miljoen euro winst in vijf jaar, kosten Translink per kaart 0,88 euro, klant: 7,50 euro.

[..]

Ik blijf het niet voor niets herhalen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 21:50:34 #208
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168928655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 20:49 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
Gespot :) w/
Die deuren :') Net als dat je op een blauwe auto een geel spatbord van een sloopkar zet :')
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
pi_168929780
Welkom bij de laatste zichtbaarheidseisen van ILenT. Het oorspronkelijke ontwerp was, net als DDZ en ICR met van die pijlen op de deuren. Maar dat mocht blijkbaar niet :')
pi_168929822
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rtraging-op-a1546227

Derde spoor Duitsland loopt jaren vertraging op
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:38:47 #211
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168930027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:31 schreef MTL het volgende:
Welkom bij de laatste zichtbaarheidseisen van ILenT. Het oorspronkelijke ontwerp was, net als DDZ en ICR met van die pijlen op de deuren. Maar dat mocht blijkbaar niet :')
Pas maar op, die kunnen ze er altijd nog op plakken :{
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 22:50:38 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168930311
zichtbaarheidseisen voor aan de zijkant? 8)7 Die vierkante meter op de kop is al geschrapt een paar jaar terug. Dit slaat heleMAAL nergens op :N
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:51:08 #213
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_168930321
Het gaat nu om zichtbaarheid voor slechtzienden van de deuren.
  donderdag 16 februari 2017 @ 00:25:32 #214
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168931721
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje ongelukkig geparkeerd voor de radar kijkers :P
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_168931740
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zichtbaarheidseisen voor aan de zijkant? 8)7 Die vierkante meter op de kop is al geschrapt een paar jaar terug. Dit slaat heleMAAL nergens op :N
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef James1988 het volgende:
Het gaat nu om zichtbaarheid voor slechtzienden van de deuren.
Ja, ho es ff. Dan moeten we verder denken dan de neuzen lang zijn :P
Bier.
  Redactie Sport donderdag 16 februari 2017 @ 00:31:45 #216
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_168931773
quote:
De registratie van stilstaande goederenwagons met gevaarlijke stoffen op spooremplacementen is nog steeds onvoldoende. Daarom grijpt staatssecretaris Sharon Dijksma (Infrastructuur) in. Ze verplicht de vervoerders om deze wagons uit te rusten met gps-zenders.

http://www.treinreiziger.(...)oederenwagons-147918
Ik vraag me af of dat berhaupt mag gezien de Europese toelatingseisen.

Sowieso zou ik beginnen met het eisen dat alle vrachtwagens met gevaarlijke stoffen zich melden voor de grens en uitgerust zijn met een GPS-tracker waarop de veiligheidsregio direct mee kan kijken.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_168932703
Of wat mag? Het verplicht stellen van een gps tracker?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 08:20:52 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168933195
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:25 schreef Zelfscanner het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje ongelukkig geparkeerd voor de radar kijkers :P
Haarlem?
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 08:41:44 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168933402
quote:
De aanleg van het Duitse deel van de
Betuwelijn loopt grote vertraging op.
Staatssecretaris Dijksma denkt dat de
goederenverbinding niet in 2022 klaar
is,maar "enkele jaren later".

Duitsland wil volgens Dijksma pas een
"betrouwbare" streefdatum opgeven als
alle bouwvergunningen rond zijn.Dat is
waarschijnlijk pas in 2019.

Het Nederlandse deel van de Betuwelijn
is sinds 2007 in gebruik.Afgesproken is
om het traject door te trekken tot over
de Duitse grens,maar verbreding van het
spoor schiet daar niet op.Daardoor
moeten goederentreinen naar Duitsland
via bijvoorbeeld Noord-Brabant rijden.
Mij een beetje onduidelijk of dit nou nieuws is :?
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 februari 2017 @ 08:44:19 #220
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168933433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 06:54 schreef b2py het volgende:
Of wat mag? Het verplicht stellen van een gps tracker?
Ja, dat. Ik vermoed van niet.. Het kan namelijk niet zo zijn dat een trein in Duitsland wel toegelaten is maar in Nederland ineens niet, alleen vanwege een Nederlands regeltje die niet het duidelijk gevolg is van iets wat alleen in Nederland voorkomt (Zoals bij ATB-EG). Op het moment dat er boetes worden uitgedeeld kunnen we dus rechtszaken verwachten.
pi_168933503
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ja, dat. Ik vermoed van niet.. Het kan namelijk niet zo zijn dat een trein in Duitsland wel toegelaten is maar in Nederland ineens niet, alleen vanwege een Nederlands regeltje die niet het duidelijk gevolg is van iets wat alleen in Nederland voorkomt (Zoals bij ATB-EG). Op het moment dat er boetes worden uitgedeeld kunnen we dus rechtszaken verwachten.
Nouja, het zijn Europese richtlijnen aangevuld met Nederlandse regelgeving.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:03:38 #222
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168933672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Haarlem?
:Y
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:29:27 #223
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_168933995
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ja, dat. Ik vermoed van niet.. Het kan namelijk niet zo zijn dat een trein in Duitsland wel toegelaten is maar in Nederland ineens niet, alleen vanwege een Nederlands regeltje die niet het duidelijk gevolg is van iets wat alleen in Nederland voorkomt (Zoals bij ATB-EG). Op het moment dat er boetes worden uitgedeeld kunnen we dus rechtszaken verwachten.
Dat lijkt mij ook waarschijnlijk. Aan de andere kant kost een GPS-zender de wereld niet en is een boete + bezwaar + beroep + hoger beroep (dat er zeker komt om jurisprudentie te krijgen op dit punt) evengoed lastig. Plus misschien de tijd dat wagons niet in Nederland kunnen / mogen rijden vanwege het ontbreken van een GPS module.

Maar wie weet is er een goederenvervoerder die het er op aan laat komen. Dan weten we over een paar jaar de (definitieve) uitslag. Place your bets now :')
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_168934399
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 00:25 schreef Zelfscanner het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje ongelukkig geparkeerd voor de radar kijkers :P
n geslaagde poging en twee beginnende pogingen. Maar verder dan de S kwamen ze niet :') :P
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:00:45 #225
104871 remlof
Europees federalist
pi_168934454
Ik zie sinds een aantal dagen dubbele ICE-treinstellen rijden tussen Amsterdam en Basel, is die route opeens zo populair dat ze de capaciteit hebben uitgebreid?

pi_168934653
Als het koppelen lukt, dan rijden ze sinds december met z'n tween inderdaad :D
Anders rijden ze achter elkaar aan :P
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:15:53 #227
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168934681
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:00 schreef remlof het volgende:
Ik zie sinds een aantal dagen dubbele ICE-treinstellen rijden tussen Amsterdam en Basel, is die route opeens zo populair dat ze de capaciteit hebben uitgebreid?

[ afbeelding ]
Basel-Kln werd altijd al met twee stellen gereden volgens mij.
Kranpltze mssen verdichtet sein
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:25:03 #228
104871 remlof
Europees federalist
pi_168934860
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Basel-Kln werd altijd al met twee stellen gereden volgens mij.
Dat zou kunnen, maar in Nederland heb ik nooit eerder dubbele ICE-stellen zien rijden. Die zijn ook verdomd lang trouwens.
pi_168934882
Het tweede stel kwam uit (ik meen) Hamburg en werd in Keulen aangekoppeld. Dat is sinds december vorig jaar gewijzigd en nu zou die trein al vanaf Amsterdam met twee stellen moeten rijden.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:26:29 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_168934892
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:14 schreef MTL het volgende:
Als het koppelen lukt, dan rijden ze sinds december met z'n tween inderdaad :D
Anders rijden ze achter elkaar aan :P
Is die lijn zo populair geworden dan?

En het koppelen lukt dus niet altijd? :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2017 @ 10:27:38 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168934913
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar in Nederland heb ik nooit eerder dubbele ICE-stellen zien rijden. Die zijn ook verdomd lang trouwens.
400 meter, precies de perronlengte van een station als Arnhem
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:30:04 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_168934962
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

400 meter, precies de perronlengte van een station als Arnhem
Vandaar dat de perrons daar verlengd zijn met de verbouwing dus.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2017 @ 10:32:16 #233
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168934996
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Vandaar dat de perrons daar verlengd zijn met de verbouwing dus.
neuh, IC-stations op belangrijke knooppunten hebben een perronlengte van minimaal 400 meter gekregen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:41:49 #234
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168935119
neuh, het gaat hier om stations waar hogesnelheidstreinen stoppen. Daarvoor is de norm minimaal 430 meter. Maar zulke lange perrons waren er op die stations altijd al.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:45:31 #235
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168935182
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:52 schreef MTL het volgende:
Klein beetje nieuws over de ICNG: de eerste 3D simulaties van het interieur en de indeling, etc. heeft men inmiddels aan een groep reizigers en reizigersorganisaties laten zien via Virtual Reality. Dit waren dezelfde mensen die eerder ook al de stoelen hebben kunnen testen.
Zij hebben dus commentaar kunnen geven over de indeling en interieur van de trein. Ook zal er commentaar komen vanuit personeel, zowel uitvoerend (machinisten/conducteurs) als de collega's die het onderhoud gaan uitvoeren (NedTrain) en de schoonmakers.
Dit zal in de komende maanden verwerkt gaan worden, in een 1-op-1 mock-up van de trein, waarmee een real life model wordt gebouwd waarin het eerder gegeven commentaar is verwerkt. Ook daarop kan nog commentaar worden gegeven (wellicht dat het in het echt toch net even wat anders aanvoelt dan in 3D).
Met die laatste commentaarronde worden dan de allerlaatste puntjes op de I gezet, waarna rond de zomer het definitieve design aan de buitenwereld getoond zal worden.
We mogen de stoelen alvast zien, de rest blijft nog geheim.



Reizigers beoordelen nieuwe NS Intercity in 3D
pi_168935460
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Is die lijn zo populair geworden dan?

En het koppelen lukt dus niet altijd? :D
Was altijd al populair en regelmatig volgeboekt en overbezet. Nu hebben ze meer zitplaatsen en dus ook meer zitplaatsen voor een lagere prijs en hopen ze dus nog meer mensen die trein in te krijgen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2017 @ 11:06:24 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168935489
en dat is de derde toiletbrand in een SGMm in korte tijd ...
BrandweerZvrt twitterde op donderdag 16-02-2017 om 10:53:03 Op dit moment druk bezig met een treinbrand in #zandvoort. Inmiddels opgeschaald naar "middelbrand" https://t.co/javRSC3M0j reageer retweet
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:16:05 #238
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168935660
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:04 schreef b2py het volgende:

[..]

Was altijd al populair en regelmatig volgeboekt en overbezet. Nu hebben ze meer zitplaatsen en dus ook meer zitplaatsen voor een lagere prijs en hopen ze dus nog meer mensen die trein in te krijgen.
Er rijden nu per dag 7 ICE's van Amsterdam naar Duitsland, terwijl er de andere kant op 8 rijden. Dus moet er ergens op de dag een extra stel naar Duitsland gestuurd worden. Dat er op die ritten meer mensen mee kunnen is mooi meegenomen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:18:11 #239
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_168935705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:29 schreef Goverman het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook waarschijnlijk. Aan de andere kant kost een GPS-zender de wereld niet en is een boete + bezwaar + beroep + hoger beroep (dat er zeker komt om jurisprudentie te krijgen op dit punt) evengoed lastig. Plus misschien de tijd dat wagons niet in Nederland kunnen / mogen rijden vanwege het ontbreken van een GPS module.

Maar wie weet is er een goederenvervoerder die het er op aan laat komen. Dan weten we over een paar jaar de (definitieve) uitslag. Place your bets now :')
Het lastige is dat die goederenboeren naast een vast deel ook heel veel wagens gebruiken die deze week in Nederland rijden en een week later in Polen of Itali rondrijden. De wagens voor gevaarlijke stoffen zijn over het algemeen van maar een handjevol partijen die ze aan alle goederenvervoerders van Europa verhuren naar gelang van de hoeveelheid die zo'n vervoerder nodig heeft. Het ene moment rijden er wagens van GATX en het volgende moment weer van VTG. Op het moment dat ze een GPS-module (of iets dergelijks) zouden moeten hebben ga je dus krijgen dat n verhuurder dat nog maar gaat doen en dat die hogere prijzen kan vragen. En dat kan, want een goederenwagen heeft geen energievoorziening dus die GPS-trackers moeten regelmatig gecheckt worden en een accu hebben. Een rechtzaak met als aanleiding "marktverstoring" als je dat goed kan motiveren win je bijna gegarandeerd en dat lijkt hier wel het geval te zijn.

Het lijkt mij veel makkelijker om ProRail hiervoor verantwoordelijk te maken. Die moeten dan zelf maar iets verzinnen wat zowel juridisch als praktisch goed uitvoerbaar is. Dat is best te doen.
pi_168936208
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:16 schreef ReisT het volgende:

[..]

Er rijden nu per dag 7 ICE's van Amsterdam naar Duitsland, terwijl er de andere kant op 8 rijden. Dus moet er ergens op de dag een extra stel naar Duitsland gestuurd worden. Dat er op die ritten meer mensen mee kunnen is mooi meegenomen.
Volgens mij draai je nu gevolg en oorzaak om :)
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:49:40 #241
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_168936213
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
en dat is de derde toiletbrand in een SGMm in korte tijd ...
BrandweerZvrt twitterde op donderdag 16-02-2017 om 10:53:03 Op dit moment druk bezig met een treinbrand in #zandvoort. Inmiddels opgeschaald naar "middelbrand" https://t.co/javRSC3M0j reageer retweet
Ik zie net ook een melding van een VIRM op Amsterdam CS :{
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:54:28 #242
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168936298
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:49 schreef b2py het volgende:

[..]

Volgens mij draai je nu gevolg en oorzaak om :)
Jij denk dat er 's avonds een extra losse ICE naar Amsterdam rijdt om 's ochtends met twee stellen te kunnen rijden?
pi_168936334
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:54 schreef ReisT het volgende:

[..]

Jij denk dat er 's avonds een extra losse ICE naar Amsterdam rijdt om 's ochtends met twee stellen te kunnen rijden?
Ik weet het wel zeker. NS benoemt in haar brief aan locov vorig jaar de noodzaak om een tweede stel te rijden voor de 105 en als versterking daarvan een extra trein vanuit Duitsland. (De vroege volgens mij ter vervanging van CNL)
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 11:58:49 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_168936363
broer.
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
pi_168936368
Ja ja
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2017 @ 12:37:52 #246
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168937049
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:49 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik zie net ook een melding van een VIRM op Amsterdam CS :{
Je zou bijna zeggen dat iemand een hekel heeft aan toiletten in de trein ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 12:41:42 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168937106
quote:
15s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je zou bijna zeggen dat iemand een hekel heeft aan toiletten in de trein ...
Zo'n plaszak is best fijn als je exhibitionist bent hoor :7
Kranpltze mssen verdichtet sein
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:51:53 #248
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_168938196
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:57 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker. NS benoemt in haar brief aan locov vorig jaar de noodzaak om een tweede stel te rijden voor de 105 en als versterking daarvan een extra trein vanuit Duitsland. (De vroege volgens mij ter vervanging van CNL)
NS benoemt daar in de eerste plaats het laten rijden van een extra trein vanuit Duitsland ter vervanging van de CNL.

Ik kan nergens uit opmaken dat dit een gevolg zou zijn van het willen versterken van ICE 105.
pi_168938311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:51 schreef ReisT het volgende:

[..]

NS benoemt daar in de eerste plaats het laten rijden van een extra trein vanuit Duitsland ter vervanging van de CNL.

Ik kan nergens uit opmaken dat dit een gevolg zou zijn van het willen versterken van ICE 105.
Is in dit topic uitgebreid besproken en staat los van de extra vroege ICE.
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 februari 2017 @ 14:50:46 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168939214
Staat de NS tegenwoordig voor Oekraense spoorwegen?
http://nieuws.ns.nl/trein(...)eldwijd-de-aandacht/


Het NS-personeel en reizigers in het filmpje praten in ieder geval vloeiend Oekraens _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')