abonnement Unibet Coolblue
pi_168820792
Fok!ers,

Een paar maanden geleden heb ik samen met wat mede Fok!ers een Spotify Premium account gedeeld om zo de kosten te verlagen. Zie dit topic.

Nu kan je bij Netflix ook een abonnement voor vier 'schermen' afnemen voor ¤12,-. Mijn idee is dus om dit account met 4 man te delen zodat iedereen maar ¤3,- per maand hoef te betalen. Het lijkt mij handig dat we dan 6 maanden vooruit betalen zoals in bovenstaand topic.

Laat maar weten als je geīnteresseerd bent ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door psvtje10 op 11-02-2017 12:13:25 ]
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_168820985
Klinkt goed

Maar ik ben al een leeCher.
pi_168821025
Zo doe ik het momenteel ook al, deel netflix met 5e, ondanks 4 schermen tegelijk de Max is. In de praktijk nog nooit meegemaakt dat we alle 5 tegelijk kijken.
<hr>
pi_168821173
ik heb eventueel wel interesse.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_168821343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:43 schreef hoechst het volgende:
Klinkt goed

Maar ik ben al een leeCher.
LeeCher? Je bedoelt downloader? :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zo doe ik het momenteel ook al, deel netflix met 5e, ondanks 4 schermen tegelijk de Max is. In de praktijk nog nooit meegemaakt dat we alle 5 tegelijk kijken.
Snap ik, maar mocht het toch een keer voorkomen is het erg lullig. Wanneer je het met familie/bekenden doet is dat denk ik niet zo'n probleem, maar wanneer je het met onbekenden doet kan je elkaar ook niet zo makkelijk aanspreken zeg maar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:55 schreef Bzzzzt het volgende:
ik heb eventueel wel interesse.
Check! :)
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:34:16 #6
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_168821857
Maar snap je het slotje van je vorige topic niet? Geloof ik werd juist gezegd dat dit niet de bedoeling was.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_168821893
Diy doe ik al jaren zelf. Een Netflix account voor drie verbindingen delen met 4 personen.

Nog nooit problemen mee gehad. Maar goed, het zijn wel allemaal bekenden van mij...
pi_168822316
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:34 schreef Faux. het volgende:
Maar snap je het slotje van je vorige topic niet? Geloof ik werd juist gezegd dat dit niet de bedoeling was.
Ik snap dat dit wellicht geen goed idee is in DIG. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom het niet in FHF zou kunnen.
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_168822327
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:08 schreef psvtje10 het volgende:

[..]

Ik snap dat dit wellicht geen goed idee is in DIG. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom het niet in FHF zou kunnen.
Iets met de voorwaarden van Netflix las ik zojuist in de slotpost.
pi_168822369
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:09 schreef Queller het volgende:

[..]

Iets met de voorwaarden van Netflix las ik zojuist in de slotpost.
Daar maak ik mij geen zorgen over. Zoals je kan zien levert het anderen geen problemen op.

Maar goed, roep gerust een modje en hou dit topic schoon voor geīnteresseerden :)
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_168822410
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:11 schreef psvtje10 het volgende:
Daar maak ik mij geen zorgen over. Zoals je kan zien levert het anderen geen problemen op.
Ik zal je gebrek aan denkvermogen even compenseren door het dan maar uit te leggen: FOK! wil niet de plek zijn om jou te helpen de boel te besodemieteren.

quote:
Maar goed, roep gerust een modje en hou dit topic schoon voor geīnteresseerden :)
Ach knullie toch O+
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:12:19 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168823235
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:30 schreef psvtje10 het volgende:
Fok!ers,

Een paar maanden geleden heb ik samen met wat mede Fok!ers een Spotify Premium account gedeeld om zo de kosten te verlagen. Zie dit topic.
Zoals ik al zei in dat topic:
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:38 schreef FredvZ het volgende:
Hier houdt het op.
We gaan van FOK! geen platform maken om accounts/diensten te delen.

Bij zowel Netflix als Spotify staat in de voorwaarden dat voor het gebruik van "family" abonnementen iedereen op hetzelfde adres moet wonen. Daar is geen sprake van wanneer via een forum "familieleden" worden gezocht.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')