abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2017 @ 10:11:55 #1
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168820512

quote:
Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.

De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.

De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
Voorgaande winnaars:
Seizoen 1: Ben Saunders
Seizoen 2: Iris Kroes
Seizoen 3: Leona Philippo
Seizoen 4: Julia van der Toorn
Seizoen 5: O'G3NE
Seizoen 6: MAAN

Programma:
The Blind Auditions: 21 oktober - 25 november
The Battles: 2 december - 16 december
The Knock-outs: 23 december - 6 januari
The Live-Shows: 13 januari - 10 februari
The Final: 17 februari

Vanaf vrijdag 21 oktober, elke vrijdag om 20.30 uur op RTL 4

Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_168820652
Pleun kwam vooral arrogant over, iets waar Maan ook last van kreeg.
SOONY
pi_168820704
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pleun kwam vooral arrogant over, iets waar Maan ook last van kreeg.
Dat krijg je ook wel als je coach je ophemelt alsof je God bent.

"Als Nederland er klaar voor is". Waylon :')
En ze zong gewoon niet goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168820774
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat krijg je ook wel als je coach je ophemelt alsof je God bent.

"Als Nederland er klaar voor is". Waylon :')
En ze zong gewoon niet goed.
Daar heeft Marco ook ontzettend last van. Ik vind het alleen niet leuk overkomen. Waylon heeft kritiek op een deelnemer en dan is het vaak exit voor die persoon.

Ik vind Leon nog steeds in de top drie horen.
:D
SOONY
pi_168820818
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Daar heeft Marco ook ontzettend last van. Ik vind het alleen niet leuk overkomen. Waylon heeft kritiek op een deelnemer en dan is het vaak exit voor die persoon.

Ik vind Leon nog steeds in de top drie horen.
:D
Ali laat het verschil ook zien. Die zegt dat hij Vinchenzo goed vindt en dat het aan de mensen thuis is of ze op hem stemmen.
Waylon praat als Almighty freak of wij er in NL klaar voor zijn, voor zijn Ster :')

Marco vond ik ook erg maar die slijmde vreselijk, Waylon is er bloedfanatiek in, met nodige sneren. Niks aan :N

Ik had Leon op de plek van Thijs willen zien, maar kinderen stemmen op het jongetje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168820856
Hopelijk komt Anouk terug :+
SOONY
pi_168820868
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:35 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk komt Anouk terug :+
Ik hoopte dat Anouk voor Guus zou komen. Maar ze mag van mij nu voor Waylon komen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168820927
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik hoopte dat Anouk voor Guus zou komen. Maar ze mag van mij nu voor Waylon komen :D
Doe dat maar, Waylon is voornamelijk irritant met zijn vrouwenkleding en gesnuif.
SOONY
pi_168821010

quote:
Eindelijk weer de Fabiënne die van zingen houdt

THE VOICE KIDS
Blowen deed ze al langer, tegen haar adhd, maar nadat ze The Voice Kids won, raakte Fabiënne Bergmans het spoor bijster. Pas in een kliniek kon ze de drank en drugs achter zich laten. ,,Ik heb fucking hard aan mezelf gewerkt.''

De herkenbare blonde lokken dansen rond haar hoofd, de glimlach is nog altijd even ontwapenend en met haar stem betovert ze de luisteraar. Verder lijkt de 18-jarige Fabiënne Bergmans uit Roosendaal in weinig meer op het kindsterretje dat in 2012 The Voice Kids won. Ze heeft zware jaren achter de rug, maar weet nu wat ze wil en ziet eruit als een sterke tante, met tatoeages in haar nek en op haar onderarm.

,,Ik ben blij dat ik weg ben uit Roosendaal, weg van alle verhalen."
Vijf drukke jaren, zo noemt Fabiënne met gevoel voor understatement de afgelopen tijd. Jaren waarin ze vocht met zichzelf, met de gedachten die in haar hoofd maalden door een zware vorm van adhd, de pesterijen en roddels. Er waren televisieoptredens, evenementen en singles, maar ze raakte ook verdwaald in een wereld van alcohol en drugs.

Brugpieper
De moeilijke tijd begon als brugpieper op het Norbertuscollege in Roosendaal, waar ze werd gepest. Fabiënne zocht haar toevlucht in de drugs. ,,Ik begon op mijn 12de met blowen. Ik ben heel nieuwsgierig. Als ik anderen iets zag doen, wilde ik het zelf ook proberen. En dankzij de joints kon ik me eindelijk focussen op dingen en had ik minder last van mijn adhd. Het werd rustig in mijn hoofd." Tijdens The Voice Kids vond ze een ander middel tegen de adhd: muziek. ,,Als ik zing, heb ik niks anders nodig. Niks gaat over de muziek heen qua prikkels."

Op school ging het in de periode na The Voice Kids slecht. ,,Ik leefde in twee werelden. Dan stond ik op woensdagavond voor een volle zaal met allemaal mooi geklede mensen die me de hemel in prezen en vervolgens moest ik een dag later weer naar school. Dan dacht ik echt: wat doe ik hier? Daarnaast werd er veel over me geroddeld, klasgenoten noemden me arrogant. Mijn hoofd staat nou eenmaal altijd op standje chagrijnig, daar kan ik niks aan doen."

De muziek gaf haar afleiding en hoogtepunten. In het jaar na The Voice kwamen haar eerste singles uit. Eerst It's that moment - een duoproductie - en daarna haar grote trots: het volledig zelfgeschreven Feelings. Dat nummer kreeg direct een plek in de Single Top 100. Ook werd ze veel uitgenodigd voor optredens. Ze zong in televisieprogramma's, maakte deel uit van de soundtrack van de succesvolle Nederlandse film Spijt! en kreeg daarin zelfs een rol. ,,Maar ik kwam er al snel achter dat ik toch echt een zangeres ben en geen actrice."

Onzekerheid
Waar klasgenoten haar arrogant vonden, knokte Fabiënne juist met haar onzekerheid. Ze had last van flashbacks, over vroeger, toen ze werd gepest. ,,Omdat ik zo vaak voor lelijk uit was gemaakt, ging ik bevestiging zoeken dat ik wel leuk was om te zien. Ik kreeg vriendjes, dat waren niet altijd leuke relaties."

Ze vluchtte verder in de drugs en alcohol. ,,Ik heb alles eens geprobeerd. Als ik onder invloed was, dacht ik verder nergens aan." Niet aan de roddels en verhalen die over haar verspreid werden. ,,Vanaf mijn 15de mocht ik gaan stappen. Dan kwam ik El Corazon (een danscafé in Roosendaal, red.) binnen en zag ik iedereen al kijken. Ik ga met uitgaan nou eenmaal graag los, dans op het podium en doe gek. Ik ben niet dat poppetje van televisie. Maar mensen vonden het nodig om dan gelijk verhalen te verspreiden over mij, dat ik met die en die had staan zoenen en met mijn blote kont op de bar hing. Allemaal bullshit."
Bron: AD
SOONY
pi_168821525
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Grappig. Toevallig vroeg ik gister nog waar ze is gebleven.

Die komt volgend seizoen of het seizoen daarop nog wel terug bij The Voice.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 februari 2017 @ 11:43:05 #11
163650 Greys
pi_168821991
Zeg hou eens lekker op, gun mij gewoon Waylon in de jury zeg. Doe Anouk maar ipv Guus. Dank. Dank. Ik blij, jullie lekker wat te ergeren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168822147
Waylon is irritant. Alleen maar kritiek als anderen een nootje mis zingen maar zijn eigen kandidaten zijn perfect. En 10en aan zijn kandidaten geven zodat ze erin blijven. Pleun was gewoon niet goed gister.
pi_168822245
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:44 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Wat een sneu verhaal eigenlijk. Hopelijk nu op een beter pad.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 februari 2017 @ 12:05:17 #14
163650 Greys
pi_168822272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:55 schreef loezzzje het volgende:
Waylon is irritant. Alleen maar kritiek als anderen een nootje mis zingen maar zijn eigen kandidaten zijn perfect. En 10en aan zijn kandidaten geven zodat ze erin blijven. Pleun was gewoon niet goed gister.
Ja, die tien heb ik andere coaches idd niet onterecht zien geven. Oh, wacht... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_168823232
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:43 schreef Greys het volgende:
Zeg hou eens lekker op, gun mij gewoon Waylon in de jury zeg. Doe Anouk maar ipv Guus. Dank. Dank. Ik blij, jullie lekker wat te ergeren.
Anouk, Waylon, Ali en Marco in de jury en je hebt al snel popcorn te kort :9
pi_168823282
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:12 schreef iBenny het volgende:

[..]

Anouk, Waylon, Ali en Marco in de jury en je hebt al snel popcorn te kort :9
Dat zou echt oorlog worden :D
SOONY
pi_168823400
Vond niemand het frappant dat toevallig elke coach 1 kandidaat in de finale houdt?
We komen hard, zo hard.
pi_168823735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:20 schreef focal het volgende:
Vond niemand het frappant dat toevallig elke coach 1 kandidaat in de finale houdt?
Nee, hoezo?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_168823772
Tja, en dat Thijs er nog is en Dwight en Leon niet. Dat klopt ook niet. Maar de mensen thuis stemmen. En daar kan ik mee leven. Maar alle coaches eentje, neh :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 februari 2017 @ 13:53:49 #21
163650 Greys
pi_168824022
Maar (ik probeer het te begrijpen omdat ik jullie leuk vind :D ) jullie willen Waylon er dus uit omdat hij kritisch is op sommige kandidaten maar dat netjes verwoordt en z'n eigen kandidaat ophemelt en hem dus ruilen voor Anouk die nog véél kritischer was en haar eigen Jennie Lena ondanks haar gekrijs de hemel in prees?

_O-

Ik vind coaches die altijd alles maar prachtig en goed vinden van iedereen juist vreselijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 februari 2017 @ 13:55:35 #22
163650 Greys
pi_168824078
Het maakt me overigens geen fuck uit wie er wint volgende week van deze vier. Best jammer vind ik dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2017 @ 14:24:39 #23
368283 ato
pi_168824848
Ik merk vooral een Pleun moeheid hier maar ook op andere sites.
Ik ga daar niet in mee, ook verbaas het mij dat mensen haar arrogant vinden?

Ik vind Pleun de meest stabiele, leukste, en beste qua stem.
Zij heeft het totaal plaatje althans voor mij.
Ok de liedjes die zij zong gisteren waren niet veel aan en ik hoop zo dat ze niet van die bombastische liedjes zingt van diva's volgende week.

Vinchenzio is mijn tweede favoriet.

Ik denk dat het ook om die twee gaat volgende week en dat Vinchenzio net wint.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 11 februari 2017 @ 14:29:40 #24
368283 ato
pi_168825033
Overigens was Dwight en Leon zeker goed. Alleen Dwight kwam wat optredens betreft saai over.
Leon was een podiumbeest, die had absoluut in de finale moeten staan.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 11 februari 2017 @ 14:35:13 #25
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_168825169
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:20 schreef DKUp het volgende:
Pleun kwam vooral arrogant over, iets waar Maan ook last van kreeg.
uh Maan vind ik helemaal niet arrogant overkomen :{w
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')