abonnement Unibet Coolblue
pi_168854273
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:48 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel Meth, wat ik bedoelde dat dit onder de news cycles door wel momentum begint te krijgen...
De Huffington post heeft ook een artikel:
http://www.huffingtonpost(...)5472e4b080bf74f03cd6

Business Insider's artikel over de timeline lijkt meer dan het is. Natuurlijk komt de tijdslijn overeen, dat verwacht je bij een echt dossier, en dat is de manier waarop je een fake dossier opmaakt. Een amateuristisch fake zal eerder te perfect zijn. ( http://uk.businessinsider(...)ier-2017-2?r=US&IR=T ).
Business Insider spreekt over de nog steeds onverklaarde verdwijning van Manafort uit trump's team,
Huffington Post doet het ook, en geeft in dezelfde zin de verklaring:
quote:
This list of five men does not include former Trump campaign manager Paul Manafort, who was mysteriously pushed out by Trump after reports emerged that Manafort indirectly assisted Russia’s invasion of the Crimean Peninsula in Ukraine—the very international crime the Trump administration now opposes leveling sanctions to punish.
Neem aan dat "mysteriously" sarcastisch bedoelde geveinsde naïviteit voorstelt? Het is natuurlijk een zeer goede reden om hem te dumpen, ook voor een "onschuldige" Trump. Wat mij mysterieuzer lijkt is een voor de Russen werkende Trump die Manafort als campagneleider zou aanstellen. Manafort's werk voor Yanukovich was al jaren bekend, en ik dacht dat er al geruchten over zwart geld en dergelijke de ronde deden toen ie bij trump begon.
Hetzelfde kan je over Page zeggen, die stond al bekend als tegenstander van de sancties en vertelde iedereen dat ie goede contacten in Moskou had, bizarre keuze van gezelschap voor een Russian Agent.
Page verdween ook nadat berichten in de pers verschenen. (Uitgebreid artikel over hem van 23 september:
http://www.politico.com/m(...)man-in-moscow-214283
https://www.yahoo.com/new(...)emlin-175046002.html )

Nog een argument:
quote:
The dossier alleges that the Trump campaign pledged to "raise defense commitments in the Baltics and Eastern Europe to deflect attention away from Ukraine." Recent reporting indicates that Flynn, now Trump's national security advisor, is poised to make good on that pledge.

Last Tuesday, Politico reported that Flynn will recommend that Trump support the ascension of Montenegro, a small Balkan nation, into NATO. Russia officially opposes such a move. But it aligns with the dossier's suggestion that the Trump White House would support raising commitments "in the Baltics and Eastern Europe to deflect attention away from Ukraine."
Dus als Trump de lijn van Obama doorzet dan is dat om aandacht van Oekraine af te leiden? De Baltische staten en Polen zijn vragende partij voor meer militaire ondersteuning en sterkere Amerikaanse aanwezigheid. Dan win je altijd als je zoiets in het dossier zet: als Trump er niet op ingaat, ziet men het als toegeven aan de Russen, in het andere geval lijkt het dossier geloofwaardig. Hoe dit precies de aandacht van Oekraine afleidt (zeker nadat het dossier in de pers verschenen is) is me niet duidelijk, maar goed...

Het gedrag van Trump en z'n bedenkelijke keuze van adviseurs pleiten tegen het idee dat ie een Russische agent is, of het moest de meest audacious double bluff uit de geschiedenis zijn.
Maar dan nog, waarom zoveel weerstand opwekken dat het opheffen van de sancties haast onmogelijk wordt?

De figuur van Page is wel interessant, het zou me niet verbazen als het hem inderdaad om het opheffen van de sancties te doen was, omdat hij investeringen en (bedenkelijke) deals heeft afgesloten, en de sancties hem heel wat geld kosten (of misschien is hij slechts een fantast die denkt dat ie eals zou kunnen afsluiten en de sancties de schuld geeft dat het hem niet lukt, heb de details van wat ie in Rusland uitspookt niet helemaal gelezen, dat Politico artikel is verdomd lang.)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168854327
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:59 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn twee types vrouwen.

A. Vrouwen met een normaal tot hoog moraal

B. Vrouwen met een laag moraal. Deze dromen ervan om een rijke man aan de haak te slaan. Het maakt ze niet uit of ze dan aan homewrecking doen of niet. De groep gaat ook graag naar feestjes waar miljonairs en miljardairs aanwezig zijn. Die dringen zich dan op aan die mannen. En als pussy grabbing leidt tot één en ander dan graag. Dat is no doubt hetgeen Trump bedoelde met die locker talk. Dat type vrouw vindt pussy grabbing allerminst erg als er wat in het vat zit. Een beetje 50 shades darker ongeveer. De gemiddelde Amerikaan weet dat en nam het Trump dus ook niet kwalijk die uitspraken.

Ik vraag mij overigens wel eens af of Maxima ook als een blok voor Willem Alexander was gevallen als Willem een zwerver in New York was geweest vlakbij de bank waar ze werkte. Ik denk dat het antwoord nee is.
Aanranding is dus altijd de schuld van de vrouw, omdat ze een 'laag moraal' hebben. Juist.
pi_168854461
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:59 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn twee types vrouwen.

A. Vrouwen met een normaal tot hoog moraal

B. Vrouwen met een laag moraal. Deze dromen ervan om een rijke man aan de haak te slaan. Het maakt ze niet uit of ze dan aan homewrecking doen of niet. De groep gaat ook graag naar feestjes waar miljonairs en miljardairs aanwezig zijn. Die dringen zich dan op aan die mannen. En als pussy grabbing leidt tot één en ander dan graag. Dat is no doubt hetgeen Trump bedoelde met die locker talk. Dat type vrouw vindt pussy grabbing allerminst erg als er wat in het vat zit. Een beetje 50 shades darker ongeveer. De gemiddelde Amerikaan weet dat en nam het Trump dus ook niet kwalijk die uitspraken.

Ik vraag mij overigens wel eens af of Maxima ook als een blok voor Willem Alexander was gevallen als Willem een zwerver in New York was geweest vlakbij de bank waar ze werkte. Ik denk dat het antwoord nee is.
Er zijn 2 typen mannen met macht:

A. Mannen met een normale tot hoge moraal, die geen misbruik maken van hun positie

B. Mannen met een lage moraal die dat wel doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168854512
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:06 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Aanranding is dus altijd de schuld van de vrouw, omdat ze een 'laag moraal' hebben. Juist.
Even beter lezen. Het is geen aanranding als die vrouwen pussy grabbing niet erg vinden als ze zo een rijke man aan de haak kunnen slaan
pi_168854699
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:14 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Even beter lezen. Het is geen aanranding als die vrouwen pussy grabbing niet erg vinden als ze zo een rijke man aan de haak kunnen slaan
En waarom denk je dat ze het niet erg zouden vinden? Omdat ze volgens jou een 'laag moraal' hebben. Wat jij zegt is het aloude 'ze zullen er wel om gevraagd hebben' argument, maar dan ingekleed met een (ongestaafde en zelf verzonnen) onderscheid tussen vrouwen gebaseerd op hun 'moraliteit'.
pi_168854767
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:59 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn twee types vrouwen.

A. Vrouwen met een normaal tot hoog moraal

B. Vrouwen met een laag moraal. Deze dromen ervan om een rijke man aan de haak te slaan. Het maakt ze niet uit of ze dan aan homewrecking doen of niet. De groep gaat ook graag naar feestjes waar miljonairs en miljardairs aanwezig zijn. Die dringen zich dan op aan die mannen. En als pussy grabbing leidt tot één en ander dan graag. Dat is no doubt hetgeen Trump bedoelde met die locker talk. Dat type vrouw vindt pussy grabbing allerminst erg als er wat in het vat zit. Een beetje 50 shades darker ongeveer. De gemiddelde Amerikaan weet dat en nam het Trump dus ook niet kwalijk die uitspraken.

Ik vraag mij overigens wel eens af of Maxima ook als een blok voor Willem Alexander was gevallen als Willem een zwerver in New York was geweest vlakbij de bank waar ze werkte. Ik denk dat het antwoord nee is.
Ik wil als Trump supporter wel even afstand nemen van deze vrouwenhater. Ik zie niet waarom ''gold-digging'' een lager morele toestand vereist ten opzichte van vrouwen die voor het uiterlijk van een man gaan. Sterker nog, financieel succes vertelt een stuk meer over een persoon dan hoe diegene beoordeeld wordt qua uiterlijk van 1-10.
pi_168854947
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:06 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Aanranding is dus altijd de schuld van de vrouw, omdat ze een 'laag moraal' hebben. Juist.
"Ze vroeg erom want ze droeg geen hoofddoek."
  zondag 12 februari 2017 @ 16:33:31 #208
192592 SureD1
------------------------------
pi_168855011
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Huffington post heeft ook een artikel:
http://www.huffingtonpost(...)5472e4b080bf74f03cd6

Business Insider's artikel over de timeline lijkt meer dan het is. Natuurlijk komt de tijdslijn overeen, dat verwacht je bij een echt dossier, en dat is de manier waarop je een fake dossier opmaakt. Een amateuristisch fake zal eerder te perfect zijn. ( http://uk.businessinsider(...)ier-2017-2?r=US&IR=T ).
Business Insider spreekt over de nog steeds onverklaarde verdwijning van Manafort uit trump's team,
Huffington Post doet het ook, en geeft in dezelfde zin de verklaring:

[..]

Neem aan dat "mysteriously" sarcastisch bedoelde geveinsde naïviteit voorstelt? Het is natuurlijk een zeer goede reden om hem te dumpen, ook voor een "onschuldige" Trump. Wat mij mysterieuzer lijkt is een voor de Russen werkende Trump die Manafort als campagneleider zou aanstellen. Manafort's werk voor Yanukovich was al jaren bekend, en ik dacht dat er al geruchten over zwart geld en dergelijke de ronde deden toen ie bij trump begon.
Hetzelfde kan je over Page zeggen, die stond al bekend als tegenstander van de sancties en vertelde iedereen dat ie goede contacten in Moskou had, bizarre keuze van gezelschap voor een Russian Agent.
Page verdween ook nadat berichten in de pers verschenen. (Uitgebreid artikel over hem van 23 september:
http://www.politico.com/m(...)man-in-moscow-214283
https://www.yahoo.com/new(...)emlin-175046002.html )

Nog een argument:

[..]

Dus als Trump de lijn van Obama doorzet dan is dat om aandacht van Oekraine af te leiden? De Baltische staten en Polen zijn vragende partij voor meer militaire ondersteuning en sterkere Amerikaanse aanwezigheid. Dan win je altijd als je zoiets in het dossier zet: als Trump er niet op ingaat, ziet men het als toegeven aan de Russen, in het andere geval lijkt het dossier geloofwaardig. Hoe dit precies de aandacht van Oekraine afleidt (zeker nadat het dossier in de pers verschenen is) is me niet duidelijk, maar goed...

Het gedrag van Trump en z'n bedenkelijke keuze van adviseurs pleiten tegen het idee dat ie een Russische agent is, of het moest de meest audacious double bluff uit de geschiedenis zijn.
Maar dan nog, waarom zoveel weerstand opwekken dat het opheffen van de sancties haast onmogelijk wordt?

De figuur van Page is wel interessant, het zou me niet verbazen als het hem inderdaad om het opheffen van de sancties te doen was, omdat hij investeringen en (bedenkelijke) deals heeft afgesloten, en de sancties hem heel wat geld kosten (of misschien is hij slechts een fantast die denkt dat ie eals zou kunnen afsluiten en de sancties de schuld geeft dat het hem niet lukt, heb de details van wat ie in Rusland uitspookt niet helemaal gelezen, dat Politico artikel is verdomd lang.)
Thanks Meth, moet ik binnenkort even voor gaan zitten :)
pi_168855084
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:31 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

"Ze vroeg erom want ze droeg geen hoofddoek."
Wat als Melania, die volgens de beschrijving een lage moraal heeft (of zou ze met Trump getrouwd zijn omdat het zo'n prettige, sympathieke en aantrekkelijke man is?) ongevraagd bij haar pussy gegrepen zou worden door een rijke vent (wat dacht je van George Soros, om eens iemand te noemen). Dan zou dat dus geen aanranding zijn. Of verschilt die moraal per persoon? Ik begrijp niet dat hij zelf niet inziet hoe krom dit is. Je mond valt er van open.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:07:49 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168855838
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 15:59 schreef Schorpioen65 het volgende:
Er zijn twee types vrouwen.
Er zijn twee typen man:
1. mannen
2. sukkels zoals jij
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168856452
Die bill mahler lijkt een verstandig persoon.

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_168856496
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:25 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik wil als Trump supporter wel even afstand nemen van deze vrouwenhater. Ik zie niet waarom ''gold-digging'' een lager morele toestand vereist ten opzichte van vrouwen die voor het uiterlijk van een man gaan. Sterker nog, financieel succes vertelt een stuk meer over een persoon dan hoe diegene beoordeeld wordt qua uiterlijk van 1-10.
Ik ben geen vrouwenhater. Integendeel. Ik weet echter dat er vrouwen zijn die om een rijke man aan de haak te slaan "makkelijk" zijn. Dat is precies wat Trump bedoelde toen hij zei dat je sommige vrouwen gewoon bij hun poesje kunt pakken. Hetgeen niet betekent dat je dat met alle vrouwen kunt doen.
pi_168856520
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat als Melania, die volgens de beschrijving een lage moraal heeft (of zou ze met Trump getrouwd zijn omdat het zo'n prettige, sympathieke en aantrekkelijke man is?) ongevraagd bij haar pussy gegrepen zou worden door een rijke vent (wat dacht je van George Soros, om eens iemand te noemen). Dan zou dat dus geen aanranding zijn. Of verschilt die moraal per persoon? Ik begrijp niet dat hij zelf niet inziet hoe krom dit is. Je mond valt er van open.
Melania heeft Trump in eerste instantie gewoon afgewezen. Trump moest van goede huize komen om haar het hof te maken. Een klasse vrouw dus. Dat in tegenstelling tot sommige andere vrouwen
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 17:38:18 #214
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168856536
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:36 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouwenhater. Integendeel. Ik weet echter dat er vrouwen zijn die om een rijke man aan de haak te slaan "makkelijk" zijn. Dat is precies wat Trump bedoelde toen hij zei dat je sommige vrouwen gewoon bij hun poesje kunt pakken. Hetgeen niet betekent dat je dat met alle vrouwen kunt doen.
Of je houdt gewoon even je poten thuis ongeacht of een vrouw het voor het geld doet of niet? Ik grijp jou toch ook niet bij de lul als ik denk dat je met een cougar getrouwd bent voor het geld?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168856553
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:36 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouwenhater. Integendeel.
"Ik ben geen racist, maar..."
pi_168856612
quote:
9s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"Ik ben geen racist, maar..."
Jij moet eens wat vaker buiten komen en wat meer de wereld intrekken. Dan ontdek je nog eens wat
pi_168856679
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:38 schreef Puddington het volgende:

[..]

Of je houdt gewoon even je poten thuis ongeacht of een vrouw het voor het geld doet of niet? Ik grijp jou toch ook niet bij de lul als ik denk dat je met een cougar getrouwd bent voor het geld?
Er zijn gewoon vrouwen die ver willen gaan om een rijke man aan de haak te slaan. Dat ontkennen is gewoon dom. Daarvan geen gebruik maken als man nog dommer
  Redactie Games zondag 12 februari 2017 @ 17:45:12 #218
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168856707
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:43 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon vrouwen die ver willen gaan om een rijke man aan de haak te slaan. Dat ontkennen is gewoon dom. Daarvan geen gebruik maken als man nog dommer
Dus omdat een vrouw toevallig met een rijke man trouwt geeft ze een vrijbrief om hem alles met hem te laten doen wat hij wilt?

Godvertering, dat is een argument dat lekker ophoudt in een rechtbank als je beschuldigd wordt van verkrachting :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168856721
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:43 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon vrouwen die ver willen gaan om een rijke man aan de haak te slaan. Dat ontkennen is gewoon dom. Daarvan geen gebruik maken als man nog dommer
Nee! Dat zijn nou juist de mannen met moraal!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168856745
quote:
13s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee! Dat zijn nou juist de mannen met moraal!
Ja, ga jij maar solliciteren om de volgende paus te worden.
  zondag 12 februari 2017 @ 17:46:51 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856746
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:36 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouwenhater. Integendeel. Ik weet echter dat er vrouwen zijn die om een rijke man aan de haak te slaan "makkelijk" zijn. Dat is precies wat Trump bedoelde toen hij zei dat je sommige vrouwen gewoon bij hun poesje kunt pakken. Hetgeen niet betekent dat je dat met alle vrouwen kunt doen.
Als we er nu gewoon eens van uitgaan dat hij zei wat hij bedoelde, en hem daarop beoordeelden. In plaats van allerlei hersenspinsel te bedenken om hem "vrij te pleiten"?
Is dat een idee?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168856789
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:45 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dus omdat een vrouw toevallig met een rijke man trouwt geeft ze een vrijbrief om hem alles met hem te laten doen wat hij wilt?

Godvertering, dat is een argument dat lekker ophoudt in een rechtbank als je beschuldigd wordt van verkrachting :')
Het feestje houdt op als de vrouw nee gaat zeggen. Dat is toch duidelijk of niet?
  zondag 12 februari 2017 @ 17:49:45 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168856809
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:43 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon vrouwen die ver willen gaan om een rijke man aan de haak te slaan. Dat ontkennen is gewoon dom. Daarvan geen gebruik maken als man nog dommer
Kom je zelf wel eens buiten?
Er zijn ook gewoon mannen die misbruik maken van hun geld en machtspositie om zich seksueel aan vrouwen op te dringen. Liefst aan vrouwen die afhankelijk van hen zijn, dan hebben ze minder kans dat er een aangifte volgt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168856852
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:48 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Het feestje houdt op als de vrouw nee gaat zeggen. Dat is toch duidelijk of niet?
Het vervelende alleen is de ongelijkheid in de machtspositie. Dan kijk je wel uit voor je nee zegt als er consequenties aan verbonden zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168856853
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:48 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Het feestje houdt op als de vrouw nee gaat zeggen. Dat is toch duidelijk of niet?
Als ze nee gaat zeggen? Met andere woorden, je kunt ongevraagd doen wat je wilt totdat een vrouw de kans heeft gekregen nee te zeggen? Wat voor een logica is dat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')