abonnement Unibet Coolblue
pi_168814406
Goedenavond allemaal,

Ik zit met het volgende probleem en hopelijk kan iemand van jullie me helpen.

Bij mij thuis is er een nieuwe router van Ziggo geīnstaleerd. Allemaal leuk, tot het volgende..

De WiFi werkt alleen op de iPhones van mijn vader en mij, op alle andere apparaten (tv, laptops, moeders' mobiel) werkt hij niet.

Op mijn moeders mobiel geeft hij wel aan dat hij verbonden is, maar er kunnen geen handelingen mee gedaan worden. Op de laptops geeft hij aan dat de verbinding 'beperkt' is..

Heel vervelend, omdat het nu niet duidelijk is waar het probleem ligt want op het ene apparaat werkt hij wel en het andere niet.

Komt iemand van jullie dit bekend voor of is er misschien iemand die me verder kan helpen?

Bij voorbaat dank!!
pi_168815715
je moet met de 2.4G verbinden ipv de 5G heeft een eigen id en password
.
pi_168815836
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:14 schreef Fer het volgende:
je moet met de 2.4G verbinden ipv de 5G heeft een eigen id en password
Waarom? Want hij verbind wel maar TS krijgt geen IP.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_168816358
Heb de naam al veranderd waardoor je een aparte 2.4 en 5 verbinding krijgt en een apparaat laten verbinden met de 2.4 verbinding, maar ook dit werkt niet..

Ik snap er helemaal niks van..
pi_168816950
Ziggo en wifi-problemen is redelijk standaard tegenwoordig, koop een eigen goede router en laat je droevenis van Ziggo in bridgemode zetten door de helpdesk.
Powered by JanetjeŽ
pi_168817614
wifi drivers up to date? krijg je wel een ip? zo ja welke ip gateway dns adres? ander channel geprobeerd? Andere beveiliging geprobeerd bijvoorbeeld wpa ipv wpa2
:]
pi_168818463
Jezus, waarom kunnen die monteurs nooit normaal een internet verbinding opleveren.

Ok, ten eerste: wat is het merk en model van het Ziggo kastje?

Wat voor wifi had je hiervoor?

Wat is het merk en model van je moeders mobiel?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 08:32:28 #8
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_168819468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
koop een eigen goede router
Dit. Je kunt blijven klooien met de gare ingebouwde wifi, of gewoon een fatsoenlijke router kopen.

Neem gewoon iets uit de lijst van populairste routers op Tweakers, iets dat in je budget past:
https://tweakers.net/categorie/560/modems-en-routers/producten/

Doe niet te goedkoop, want als ik het zo lees dan zijn er een behoorlijk aantal wireless devices in het huishouden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_168819611
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:36 schreef wootahH het volgende:
wifi drivers up to date? krijg je wel een ip? zo ja welke ip gateway dns adres? ander channel geprobeerd? Andere beveiliging geprobeerd bijvoorbeeld wpa ipv wpa2
Dat laatste is compleet onwenselijk, WPA2-PSK is echt het minimum. Het moet gewoon werken, maar bij Ziggo-meuk is dit vaak een probleem. Ik ga er niet eens meer naar zoeken.
Powered by JanetjeŽ
pi_168870614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:56 schreef Dubbeldrank het volgende:

koop een eigen goede wifi router
jup. Helaasch, maar waar....
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_168871526
heb je de wifi instellingen van de oude router over genomen naar de nieuwe router?
dus wifi pietje staat met wachtwoord : welkom nu ook in de nieuwe?
dan moet je denk ik even op de laptop en tv etc, het netwerk verwijderen of laten vergeten.
en dan op nieuw laten zoeken naar netwerken en wachtwoord weer invoeren.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')