abonnement Unibet Coolblue
pi_168805547
Zijn hier ook stiefouders die pas stiefouder werden toen het stiefkind in kwestie al wat groter was? En hoe pak je dat het beste aan?
pi_168805588
Wat is 'wat groter'? 8 12 of 16 is allemaal nogal een verschil
pi_168805599
Mijn jong is 12, wordt dit jaar 13.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 18:17:12 #4
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168806451
Noem je stiefkind niet 'mijn kind'. Verwacht niet dat je nog een ouderrol gaat krijgen. Houd je op de achtergrond. Steun je partner. Stel het belang van de kinderen boven dat van jezelf. Realiseer je dat het vormen van een samengesteld gezin gemiddeld (!) 7 jaar kost.

Pittig lijkt me het! Succes.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168806685
Dus niet een heel grote rol dus? De moeder van mijn kind is gestorven toen men jong 7 was, tis een meisje. We zijn 5 jaar alleen geweest en sinds kort heb ik iemand in mn leven, door omstandigheden gaan we binnenkort samenwonen, maar heb dat nog niet aan men jong verteld. Ze kent mn vriendin wel.
  Forum Admin vrijdag 10 februari 2017 @ 18:34:21 #6
58651 crew  murp
murp
pi_168806753
Gewoon het kind aan de situatie latyen wennen en nog geen ouder spelen. Gewoon de vriend van. Als de basis goed is dan groeien de relaties dichter bij elkaar :)
pi_168806802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 18:30 schreef dennisenkim het volgende:
Dus niet een heel grote rol dus? De moeder van mijn kind is gestorven toen men jong 7 was, tis een meisje. We zijn 5 jaar alleen geweest en sinds kort heb ik iemand in mn leven, door omstandigheden gaan we binnenkort samenwonen, maar heb dat nog niet aan men jong verteld. Ze kent mn vriendin wel.
nou, ik zou me voorbereiden op een uitdaging. Ik hoop dat je een troll bent, omg! :o

Dit kun je je kind tot het niet aan doen... Je hebt sinds kort iemand in je leven en gaat nu al samenwonen? En je kind weet t nog niet eens... :{

Dom dom dom
Ik ben geen stiefouder, maar wel kind van een stiefouder. En ik heb het altijd heel fijn gevonden dat m'n moeder ons heel erg in ons waarde liet. Ze heeft LANGZAAM haar nieuwe vriend in ons leven gebracht en ons zelfs gevraagd over onze mening vwb de mogelijkheid om bij ons te komen wonen.

En dan had ik mijn eigen vader gewoon nog, omdat ze gescheiden waren. Bij een ouder die overleden is zou ik het introduceren van een vervanger NOG voorzichtiger doen, dus niet zoals je het nu beschrijft :N
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168806943
Wat tombolafan zegt.
Mijn vader ging na zo'n 2 jaar samenwonen met zijn nieuwe vriendin, en daar hadden wij als kinderen toen al heel veel moeite mee. Voelde allemaal erg snel. Bij jou is het nog zo kort, ik zou het echt veel rustiger aan doen. Je kind heeft ook tijd nodig om zich voor te bereiden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168806961
Ze weet dat ik een vriendin heb, ze heeft haar ook ontmoet. Mn vriendin heeft een ongeluk gehad op de snelweg, volgende week mag ze naar huis maar ik wil niet dat ze alleen op haar eigen flatje zit.
pi_168807070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 18:44 schreef dennisenkim het volgende:
Ze weet dat ik een vriendin heb, ze heeft haar ook ontmoet. Mn vriendin heeft een ongeluk gehad op de snelweg, volgende week mag ze naar huis maar ik wil niet dat ze alleen op haar eigen flatje zit.
Heftig, maar geen reden om al zo snel te gaan samenwonen. Je kind heeft haar dus pas een keer ontmoet?
Kan er geen vriend/vriendin/familielid tijdelijk bij haar inwonen om haar te ondersteunen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 10 februari 2017 @ 18:54:26 #11
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168807243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 18:44 schreef dennisenkim het volgende:
Ze weet dat ik een vriendin heb, ze heeft haar ook ontmoet. Mn vriendin heeft een ongeluk gehad op de snelweg, volgende week mag ze naar huis maar ik wil niet dat ze alleen op haar eigen flatje zit.
Dat jij een vriendin hebt, is gevoelsmatig voor je dochter wel iets anders dan dat zij een nieuwe huisgenoot krijgt. Je kind heeft een stabiele en betrouwbare basis nodig. Ze is nog een kind, in een kwetsbare periode en met een heftig verleden. Waar jij verantwoordelijk voor bent. Je vriendin is een volwassen vrouw.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168807450
Niet wat ik wil horen
pi_168807685
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 18:17 schreef Lemijn het volgende:
Noem je stiefkind niet 'mijn kind'. Verwacht niet dat je nog een ouderrol gaat krijgen. Houd je op de achtergrond. Steun je partner. Stel het belang van de kinderen boven dat van jezelf. Realiseer je dat het vormen van een samengesteld gezin gemiddeld (!) 7 jaar kost.

Pittig lijkt me het! Succes.
Voor de meeste situaties lijkt dit me idd het beste, daartegenover staat dat als kinderen een vaderfiguur missen ze misschien wel heel veel waarde hechten aan die kleine dingen als 'mijn kind' zeggen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:20:45 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168807844
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:13 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:

[..]

Voor de meeste situaties lijkt dit me idd het beste, daartegenover staat dat als kinderen een vaderfiguur missen ze misschien wel heel veel waarde hechten aan die kleine dingen als 'mijn kind' zeggen.
Als het initiatief van het kind komt is het een ander verhaal.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:22:10 #15
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168807880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:03 schreef dennisenkim het volgende:
Niet wat ik wil horen
Dat zei je dochter ook toen ik vertelde dat jouw vriendin bij jullie gaat intrekken.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168808057
Dus altijd alleen en eenzaam zijn? Dat wil ik niet, ik wil een gezin, ben nu 40, zij 30, en ik wil niet te lang wachten.
pi_168808144
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:28 schreef dennisenkim het volgende:
Dus altijd alleen en eenzaam zijn? Dat wil ik niet, ik wil een gezin, ben nu 40, zij 30, en ik wil niet te lang wachten.
Er zit nogal een verschil tussen "niet te lang wachten" en overhaasten.

En je hebt/bent al een gezin! Hoe denk je dat je dochter zich voelt als ze dit leest?
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn/mijn partners gevoelens boven die van mijn kind zou stellen, nooit! Je kinderen moeten imho altijd op nummer 1 staan, zeker als ze al 1 van de ouders moeten missen.

Jammer voor je als je dit niet wilt horen. Jij bent de volwassene, jij moet je aanpassen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168808343
Ik heb een half gezin, heb nu de mogelijkheid om een echt gezin te krijgen, en dat is iets wat ik gewoon heel graag wil, is dat zo raar?
pi_168808424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:03 schreef dennisenkim het volgende:
Niet wat ik wil horen
Jammer voor je, de waarheid is hard. Denk aan je kind, die zou op de eerste plaats moeten komen. Succeskans is veel groter als je het niet zo overhaast.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168808442
En ja mijn jong staat al jaren voorop bij mij maar ik wil wat ik zelf wil niet uit vlakken. Men vrouw krijg ik toch nie terug.
pi_168808545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:42 schreef dennisenkim het volgende:
En ja mijn jong staat al jaren voorop bij mij maar ik wil wat ik zelf wil niet uit vlakken. Men vrouw krijg ik toch nie terug.
Dat zegt ook niemand. Maar nu wil je iets heel groots opeens overhaasten vanwege externe omstandigheden. Dat is niet de goede manier, daar gaat je kind last van krijgen en jullie zelf uiteindelijk ook.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168808582
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:38 schreef dennisenkim het volgende:
Ik heb een half gezin, heb nu de mogelijkheid om een echt gezin te krijgen, en dat is iets wat ik gewoon heel graag wil, is dat zo raar?
Nee, absoluut niet. Ik begrijp de wens. Je hebt lang alleen voor je dochter gezorgd, dat vind ik bewonderenswaardig. En dat je nu iets 'voor jezelf' wil, is ook begrijpelijk. Maar zoals je al die jaren haar belang voorop hebt gesteld, verdient zij dat nu ook. Je hoeft niet te kiezen tussen je dochter en je geliefde, dat kan prima naast elkaar bestaan. Maar het is voor alle partijen wel belangrijk dat dit met de grootst mogelijke zorgvuldigheid gebeurt, omdat het een kwetsbare situatie is en je niet wil dat er dingen stuk gaan nog voor alles goed en wel op de rails is.

Communiceer met je dochter. Maak verbinding met haar. Zorg dat wat jullie samen hebben de absolute basis is, en werk van daaruit heel langzaam toe naar een situatie waarbij een derde zich bij jullie kan aansluiten. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het wel echt de moeite waard is om wat langzamer te gaan dan je hart je ingeeft, kinderen ontwikkelen zich op een heel ander tempo dan wij.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:49:46 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168808648
Is dit serieus, en dan gisteren ook nog een opmerking over een miskraam van je vriendin?
Nee, dat zou idd heel verstandig zijn, je 13-jarige met een stiefmoeder en een brusje opschepen zonder overleg.

Wat is er mis met praten met je kind, vragen wat die ervan vindt voordat je besluit dat je vriendin bij jullie komt wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168808762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:49 schreef Leandra het volgende:
Is dit serieus, en dan gisteren ook nog een opmerking over een miskraam van je vriendin?
Nee, dat zou idd heel verstandig zijn, je 13-jarige met een stiefmoeder en een brusje opschepen zonder overleg.

Wat is er mis met praten met je kind, vragen wat die ervan vindt voordat je besluit dat je vriendin bij jullie komt wonen.
Was niet de bedoeling dat ze zwanger werd maar gebeurde toch, en ik was er blij mee. Moet je me nog een keer raken? Hoop dat je trots bent op jezelf.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:55:19 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168808798
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:54 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Was niet de bedoeling dat ze zwanger werd maar gebeurde toch, en ik was er blij mee. Moet je me nog een keer raken? Hoop dat je trots bent op jezelf.
Gelijk zo reageren op een normale vraag, goed zo!
Je zult iig prima met je puber kunnen praten ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168808971
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelijk zo reageren op een normale vraag, goed zo!
Je zult iig prima met je puber kunnen praten ^O^
'Niet wat ik wil horen' zei ook al veel.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168809230
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelijk zo reageren op een normale vraag, goed zo!
Je zult iig prima met je puber kunnen praten ^O^
ik dacht je niet meer op mij wilde reageren? Goed plan trouwens, jouw shit kan ik missen als kiespijn. Je persoonlijkheid trouwens ook.
pi_168809313
Kind is 12, kan prima.

Tenzij zij gescheiden is. In dat geval afzien van het hele avontuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 20:16:50 ]
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:17:22 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168809355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
Kind is 7, kan prima.
Kind was 7 toen haar moeder 5 jaar geleden overleed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168809395
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kind was 7 toen haar moeder 5 jaar geleden overleed.
En nu dus 12.
pi_168809399
Je zegt in een ander topic dat je overleden vrouw de liefde van je leven is en blijft en dat je nieuwe vriendin dat niet is. Dan zou ik helemáál zorgen dat je de relatie met je dochter niet op het spel zet.

Mijn advies;
- laat je vriendin naar haar eigen huis gaan en regel daar de zorg, met anderen
- betrek je dochter in het 'verliefd zijn - samen willen wonen - nog een kind willen' proces en trek daar minstens een jaar voor uit
- ga pas echt samenwonen als iedereen gewend is aan elkaar, en IEDEREEN het wil proberen
- ga na een jaar samenwonen beginnen aan een kindje
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:19:10 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168809418
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:12 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

ik dacht je niet meer op mij wilde reageren? Goed plan trouwens, jouw shit kan ik missen als kiespijn. Je persoonlijkheid trouwens ook.
In dat topic, waar je maar wat trollerig zat te reageren.

Maar je kunt ook eens op mijn vragen ingaan, in plaats van als een puber op de kast te gaan zitten en een vraag over waarom je niet eerst eens met je kind zou praten te negeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168809609
Ik ga niet op jouw vragen in. Heb al genoeg shit gehad.
pi_168809707
Is Kim je dochter of je vriendin?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168809764
Ik denk dat je veel te snel gaat voor je dochter. Ga eerst eens gewoon wat leuke dingen met zijn drie doen. Dan op vakantie met elkaar en als dat allemaal goed gaat kun je gaan samenwonen. Dit is het recept voor een hoop problemen wat je nu wilt gaan doen.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:32:13 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168809819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:26 schreef dennisenkim het volgende:
Ik ga niet op jouw vragen in. Heb al genoeg shit gehad.
Dan doe je dat niet, het is jouw leven en jouw probleem, succes ermee ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168809862
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Je zegt in een ander topic dat je overleden vrouw de liefde van je leven is en blijft en dat je nieuwe vriendin dat niet is. Dan zou ik helemáál zorgen dat je de relatie met je dochter niet op het spel zet.

Mijn advies;
- laat je vriendin naar haar eigen huis gaan en regel daar de zorg, met anderen
- betrek je dochter in het 'verliefd zijn - samen willen wonen - nog een kind willen' proces en trek daar minstens een jaar voor uit
- ga pas echt samenwonen als iedereen gewend is aan elkaar, en IEDEREEN het wil proberen
- ga na een jaar samenwonen beginnen aan een kindje
Ja ze is dood en ik ben haar kwijt voorgoed, maar ik wil toch graag mn wens voor een gezin waarmaken, nog meer jong wil ik ook graag.
pi_168809913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:29 schreef tombolafan het volgende:
Is Kim je dochter of je vriendin?
Kim is mijn vriendin.
pi_168809917
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:33 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ja ze is dood en ik ben haar kwijt voorgoed, maar ik wil toch graag mn wens voor een gezin waarmaken, nog meer jong wil ik ook graag.
goed, daar geef ik ook serieus advies over in die post je.. maar misschien wil je dat ook niet horen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168809936
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:34 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Kim is mijn vriendin.
OK...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168810167
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

goed, daar geef ik ook serieus advies over in die post je.. maar misschien wil je dat ook niet horen?
Jawel, maar mijn tijd tikt ook voorbij, ik heb een diep verlangen naar een gezin, meer kindjes, een vrouw. Ben nu 40 wil niet meer heel lang wachten
pi_168810673
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:41 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Jawel, maar mijn tijd tikt ook voorbij, ik heb een diep verlangen naar een gezin, meer kindjes, een vrouw. Ben nu 40 wil niet meer heel lang wachten
Je vriendin is 30, dus je kan best nog 2 jaar wachten. Ik gok namelijk dat je ook niet zit te wachten op een breuk met je dochter of een scheiding doordat het toch te snel ging en vriendin+nieuwe kinderen niet samen gingen met je eerste kind.

Echt, doe het rustiger aan en in samenspraak met alle partijen, dat is de beste kans op een goede en blijvend goede uitkomst
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168810814
Nee zit niet te wachten op een breuk met mn jong, wil het liefst dat ze altijd bij me blijft. Wil haar nooit verliezen.
pi_168812241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:57 schreef dennisenkim het volgende:
Nee zit niet te wachten op een breuk met mn jong, wil het liefst dat ze altijd bij me blijft. Wil haar nooit verliezen.
Dan is de enige tip doe het wat rustiger aan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168812906
Te rustig gaat niet, ik wordt wel steeds ouder. Heb weinig zin in nog 5 jaar uitstel.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:56:27 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_168813009
Niemand heeft het over vijf jaar natuurlijk, maar je dochter rustig voorbereiden op zo'n stap lijkt me niet meer dan normaal.
Want je hebt het nu over volgende week gaan samenwonen. Dat zijn echt heel andere uitersten.
disclaimer
pi_168813137
Ik wil niet dat Kim alleen is
pi_168813237
Ik ga zo eventjes de relativiteitstheorie uitleggen aan mijn goudvis. Daar zal net zo veel inhoudelijke respons komen als in dit topic ;(
pi_168813299
Kim betekent veel voor mij, ze is de eerste met wie ik het aandurf, en ik wil haar niet kwijt.
pi_168813308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:02 schreef L-E het volgende:
Ik ga zo eventjes de relativiteitstheorie uitleggen aan mijn goudvis. Daar zal net zo veel inhoudelijke respons komen als in dit topic ;(
ik denk serieus dat je daar meer inhoudelijke respons uit krijgt :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168813372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:04 schreef dennisenkim het volgende:
Kim betekent veel voor mij, ze is de eerste met wie ik het aandurf, en ik wil haar niet kwijt.
nee dat blijkt, je raakt liever je dochter kwijt ^O^

Als Kim echt zo super is dan snapt ze heel goed dat t voor je dochter beter is om t rustig aan te doen. Zo niet dan is ze het niet waard om lid te worden van het gezin dat jij en je dochter al zijn o|O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168813486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik denk serieus dat je daar meer inhoudelijke respons uit krijgt :{
Ge vind mij dom? Ik kan niet meer rationeel reageren, ik hou van die chick, doe alles om haar gelukkig te maken.
pi_168813543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:00 schreef dennisenkim het volgende:
Ik wil niet dat Kim alleen is
Nee schijnbaar is het feit dat Kim alleen is belangrijker dan of je dochter dit ziet zitten... sjongejonge
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168813622
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:09 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ge vind mij dom? Ik kan niet meer rationeel reageren, ik hou van die chick, doe alles om haar gelukkig te maken.
je hebt een dochter waar je 0,0 rekening mee houdt.
Dáár moet je van houden, je moet alles doen om háár gelukkig te maken.

Dom, missschien, maar vooral ontzettend onnadenkend naar je dochter toe... :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168814380
Nee dat is het niet.
pi_168814491
Ik hou van men mokkels, ik doe alles om ze gelukkig te maken.
pi_168814536
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:37 schreef dennisenkim het volgende:
Ik hou van men mokkels, ik doe alles om ze gelukkig te maken.
Hier gaat je dochter niet gelukkig van worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168814794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier gaat je dochter niet gelukkig van worden.
Ik hoop dat ze wel gelukkig wordt, ze heeft geen moeder, ik hoop dat Kim een goede moeder is voor haar. Denk je dat het makkelijk is om als man een vrouw op te voeden? Nee dat is het niet, zij is een meisje en ik ben een vent, soms weet ik niet eens of ik het allemaal wel goed doe, ik kan men opvoeding aan niemand staven dus ik hoop dat ik het goed doe. En dat ze een goede vrouw zal zijn.
pi_168815043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:45 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze wel gelukkig wordt, ze heeft geen moeder, ik hoop dat Kim een goede moeder is voor haar. Denk je dat het makkelijk is om als man een vrouw op te voeden? Nee dat is het niet, zij is een meisje en ik ben een vent, soms weet ik niet eens of ik het allemaal wel goed doe, ik kan men opvoeding aan niemand staven dus ik hoop dat ik het goed doe. En dat ze een goede vrouw zal zijn.
Ik denk eerlijk gezegd dat geen een ouder weet of ze het allemaal wel goed doen. maar echt gun je dochter nou gewoon een rustige opbouw van dit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168815550
Ik wil het zelf zo graag, meer kindjes en een vrouw
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:13:09 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_168815676
Wat wil je nou precies horen? Dan kunnen we het gewenste antwoord geven en dan ben jij ook weer blij.
disclaimer
pi_168815842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:10 schreef dennisenkim het volgende:
Ik wil het zelf zo graag, meer kindjes en een vrouw
Ik hoor alleen maar ik ik ik ik ik.. Nee niet ik .. je dochter!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168816101
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wat wil je nou precies horen? Dan kunnen we het gewenste antwoord geven en dan ben jij ook weer blij.
Dat ik door moet gaan, ik heb issues uit het verleden waardoor ik niet door ga, en ik weet niet hoe ik er vanaf kom.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:26:27 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_168816149
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:25 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Dat ik door moet gaan, ik heb issues uit het verleden waardoor ik niet door ga, en ik weet niet hoe ik er vanaf kom.
doorgaan ^O^
disclaimer
pi_168816242
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar ik ik ik ik ik.. Nee niet ik .. je dochter!
Ik heb haar vooropgesteld, ik wil nu zelf ook iets ,maar als alleenstaande vader mag je kennelijk geen verlangens hebben.
pi_168816319
Mijn goudvis begrijpt het ook nog niet, we gaan gelijk op.
pi_168816667
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ik heb haar vooropgesteld, ik wil nu zelf ook iets ,maar als alleenstaande vader mag je kennelijk geen verlangens hebben.
Dat mag je wel. Alleen je snapt maar niet dat het belangrijk is daar tijd voor te nemen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_168819478
Omg, het enige juiste advies is dat je je dochter ALTIJD voorop moet stellen. Zij is in dit leven door/dankzij jou, zij heeft de keuze voor het leven niet gemaakt, dat hebben jij en je vrouw gedaan. Alleen daarom al vind ik dat je sowieso er alles aan moet doen om haar gelukkig te maken en niet Kim. Dit ben je ook aan je overleden vrouw verschuldigd.

En kan je misschien 'mn' ipv 'men' typen? :{
  zaterdag 11 februari 2017 @ 08:37:09 #69
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168819505
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:31 schreef L-E het volgende:
Mijn goudvis begrijpt het ook nog niet, we gaan gelijk op.
Ik heb deze situatie voorgelegd aan mijn poes. Hetzelfde probleem :'(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168819707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:31 schreef L-E het volgende:
Mijn goudvis begrijpt het ook nog niet, we gaan gelijk op.
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 11 februari 2017 @ 09:07:04 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_168819762
Wat zei je dochter toen je met haar hierover ging praten? Oh je hebt nog niet met haar gepraat? Je wilt haar gewoon een praktisch vreemde vrouw opdringen als vervangende moeder omdat jij zo graag NU met haar wilt samenwonen.

Praat met haar, vraag wat zij vindt. Misschien heb je geluk en vindt ze het fantastisch dat er een vrijwel onbekende vrouw de plek van haar moeder komt innemen en haar vader van haar afneemt. Want de kans is groot dat het zo voor haar voelt ja. Maar hey wat maakt jou dat uit? Het is echt teveel gevraagd om 1 a 2 jaar te investeren in jullie gezamenlijke relatie zodat de kans van slagen groter wordt.

Ik voorspel een topic over drie jaar van een onhandelbare dochter die niet naar papa luistert want papa luisterde immers ook niet naar haar.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_168819808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:07 schreef Chanty het volgende:
Wat zei je dochter toen je met haar hierover ging praten? Oh je hebt nog niet met haar gepraat? Je wilt haar gewoon een praktisch vreemde vrouw opdringen als vervangende moeder omdat jij zo graag NU met haar wilt samenwonen.

Praat met haar, vraag wat zij vindt. Misschien heb je geluk en vindt ze het fantastisch dat er een vrijwel onbekende vrouw de plek van haar moeder komt innemen en haar vader van haar afneemt. Want de kans is groot dat het zo voor haar voelt ja. Maar hey wat maakt jou dat uit? Het is echt teveel gevraagd om 1 a 2 jaar te investeren in jullie gezamenlijke relatie zodat de kans van slagen groter wordt.

Ik voorspel een topic over drie jaar van een onhandelbare dochter die niet naar papa luistert want papa luisterde immers ook niet naar haar.
Met 2-3 halfbrusjes erbij ook nog, want een gezin moet...

Hoe lullig ook ts, ik denk echt dat je blij mag zijn dat je vriendin een miskraam heeft gehad :@
Want tegen je puber(!!)dochter zeggen dat 'Kim bij ons komt wonen en de nieuwe vrouw des huizes wordt en oh ja, over 6 maanden krijg je een broertje of zusje' is helemáál het perfecte recept voor een faalactie :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168820259
Ja de boodschap is me duidelijk hoor.
pi_168820533
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:09 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ge vind mij dom? Ik kan niet meer rationeel reageren, ik hou van die chick, doe alles om haar gelukkig te maken.
dus je stelt je 'chick' boven je kind

Gaat wel goed komen dit
  Milf zaterdag 11 februari 2017 @ 10:38:47 #75
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_168820909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:54 schreef dennisenkim het volgende:
Ja de boodschap is me duidelijk hoor.
Ik vind je een egoïstische botte boer. Alleen al hoe je over je meiske praat: 'jong'.

Ik ben zelf alleenstaande met een dochter. Ik woon al bijna 11 jaar alleen en ze is net tien geworden.

Ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je nu voelt, maar je pakt het niet goed aan.

Jouw dochter gaat hiermee niet akkoord. Ze kent de vrouw niet behalve een beetje oppervlakkig.
Jij hebt een puber in huis. Succes zou ik zeggen. Vooral aan jezelf denken en denken aan de nieuwe vrouw en wanneer je weer nieuwe 'jong' kunt maken.
Vooral niet luisteren naar de adviezen en waarschuwingen hier, maar ondertussen wel janken dat je niet weet of je het goed doet. Maar wanneer mensen vertellen dat dit niet handig is, dan wil je het niet horen.

Saluut ende kost mafklapper.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_168821212
Ja de boodschap was me al duidelijk, ik ga te snel.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:13:05 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168821514
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:58 schreef dennisenkim het volgende:
Ja de boodschap was me al duidelijk, ik ga te snel.
Je betrekt vooral je kind niet in beslissingen over haar leven.
Ze is bijna 13 jaar, geen 13 maanden.

Je gaat dit gewoon gigantisch voor je kiezen krijgen als je de mening van je dochter hierin niet heel erg serieus gaat nemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168821626
Ik ben al aan het zoeken naar een andere oplossing
pi_168821745
Mijn jong vind ik een nare benaming als het om je dochter gaat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_168822119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mijn jong vind ik een nare benaming als het om je dochter gaat.
Laat hem.
Op een forum moet dat kunnen. Dr zijn hier ook users die (liefdevol) draak of monster zeggen. Daar valt ook niemand over.
pi_168822157
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:19 schreef dennisenkim het volgende:
Ik ben al aan het zoeken naar een andere oplossing
Goed zo! Waar denk je aan?


Ik heb weinig toe te voegen aan de adviezen die zijn gegeven.

Mijn eigen ervaring als stiefkind: na de dood van mijn vader (ik was drie) wilde mijn moeder ons een nieuwe vader geven. Dat is dus mislukt. Je kunt dat wel willen, maar niet afdwingen.
Als de klik er is en jullie nemen je dochter serieus, plus ze voelt zich geliefd door je vriendin zou het wellicht kunnen ontstaan. Hoewel ik me dat afvraag gezien haar leeftijd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_168822324
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:55 schreef Moonah het volgende:

[..]

Goed zo! Waar denk je aan?


Ik heb weinig toe te voegen aan de adviezen die zijn gegeven.

Mijn eigen ervaring als stiefkind: na de dood van mijn vader (ik was drie) wilde mijn moeder ons een nieuwe vader geven. Dat is dus mislukt. Je kunt dat wel willen, maar niet afdwingen.
Als de klik er is en jullie nemen je dochter serieus, plus ze voelt zich geliefd door je vriendin zou het wellicht kunnen ontstaan. Hoewel ik me dat afvraag gezien haar leeftijd.
Ik ben nog aan het denken, grootste probleem is dat ze nog niet kan lopen op haar been. Ze woont in een flat zonder lift dus ze kan niet weg zonder hulp. Haar moeder zou tijdelijk bij haar kunnen gaan zitten maar ze hebben niet echt een goede band zeg maar. Dus probeer iets te bedenken waar alle partijen tevreden over zijn.
pi_168822997
Nu overhaasten en je dochter wegcijferen is misschien op korte termijn leuk voor jezelf want vriendin rijker maar grote kans dat dat een kind armer gaat worden. Het is maar wat je belangrijker vindt.
pi_168841749
Begin met je dochter te praten.
Leg alles uit en dat je "verliefd" bent op die Kim. Kijken wat haar reactie is en neem dan vervolg stappen, als ze ermee akoord gaat.
:O
  zondag 12 februari 2017 @ 01:00:43 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168842992
Is Kim al zo afhankelijk van jou dat ze zelf deze situatie niet op kan lossen dan?
Je jong zal echt ten alle tijde voor je chickie moeten gaan hoor, je weet zelf heus wel dat je anders niet goed bezig bent.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168845058
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:00 schreef oh-oh het volgende:
Is Kim al zo afhankelijk van jou dat ze zelf deze situatie niet op kan lossen dan?
Je jong zal echt ten alle tijde voor je chickie moeten gaan hoor, je weet zelf heus wel dat je anders niet goed bezig bent.
Nee maar ik zorg graag voor haar.
pi_168845922
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:08 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het denken, grootste probleem is dat ze nog niet kan lopen op haar been. Ze woont in een flat zonder lift dus ze kan niet weg zonder hulp. Haar moeder zou tijdelijk bij haar kunnen gaan zitten maar ze hebben niet echt een goede band zeg maar. Dus probeer iets te bedenken waar alle partijen tevreden over zijn.
Je hoeft toch niet te gaan samenwonen hierom? Je kun toch ook gewoon zeggen: papa's vriendin heeft ziekenzorg nodig dus we gaan daar een paar weekjes logeren om haar te verzorgen?

En verder wat iedereen heeft gezegd.

En je bent ws een troll, maar soit.
Kwak
pi_168922082
Logeren! wilde ik ook zeggen. Heb je al een besluit genomen?
Zolang er was is, is er leven.
pi_168922437
Ze slapen vanavond samen iig :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168923155
Gisteren sliepen we ook samen, superfijn!
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:00:30 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168923213
Weet je, ik denk dat voor een meisje haar vader belangrijker is dan een moeder (Let wel: ik zeg bewust een moeder, niet haar moeder).
Ik krijg het idee dat je haar een nieuwe moeder wilt geven, maar je vergeet daarbij dat ze jou veel harder nodig heeft dan een vervangende moeder.

Wat vindt je dochter ervan dat Kim een tijdje komt logeren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168923288
Ze vindt het minder inderdaad, maar ik ben wel gelukkig dat ze weer bij me is, heb haar zo gemist afgelopen maand.
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:10:02 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168923473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:04 schreef dennisenkim het volgende:
Ze vindt het minder inderdaad, maar ik ben wel gelukkig dat ze weer bij me is, heb haar zo gemist afgelopen maand.
Dat is leuk voor jou, maar daar heb je weinig aan als je dochter over 2 jaar helemaal vastloopt omdat ze thuis met een vreemde om de aandacht van haar enige ouder moet strijden.

Ik denk dat je je vergist in hoe kwetsbaar een meisje op deze leeftijd is, op de rand van de puberteit en na het verlies van haar moeder verliest ze nu ook haar vader.
Je bent iig het perfecte recept aan het bereiden voor een tienermeisje dat met de verkeerde mensen omgaat.
Zit ze al op de middelbare, en zo ja, welk niveau?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168923520
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:04 schreef dennisenkim het volgende:
Ze vindt het minder inderdaad, maar ik ben wel gelukkig dat ze weer bij me is, heb haar zo gemist afgelopen maand.
deze post vat alles samen;
Je stelt je eigen geluk (hoog) boven dat van je dochter :r

Niet lopen janken als ze over 3 jaar aan de drugs is of met een loverboy is meegegaan :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:13:32 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168923550
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

deze post vat alles samen;
Je stelt je eigen geluk (hoog) boven dat van je dochter :r

Niet lopen janken als ze over 3 jaar aan de drugs is of met een loverboy is meegegaan :|W
Ik probeerde het nog subtiel te zeggen... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168923578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik probeerde het nog subtiel te zeggen... :X
ja, dat probeerde ik eerder wel maar dat dringt niet echt door bij TS -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168923713
Kind zit in de brugklas, atheneum gaat ze doen, ik heb zelf ondanks Mn afkomst havo gedaan en geslaagd. Dom is Mn mokkel niet. Kim heeft ook vwo gedaan, Mn pop is echt niet dom ofzo.
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:21:04 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168923768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:19 schreef dennisenkim het volgende:
Kind zit in de brugklas, atheneum gaat ze doen, ik heb zelf ondanks Mn afkomst havo gedaan en geslaagd. Dom is Mn mokkel niet. Kim heeft ook vwo gedaan, Mn pop is echt niet dom ofzo.
Als ze atheneum gaat doen is de kans op een loverboy of andere foute "vrienden" iig al kleiner, maar het is geen garantie.
Het min of meer opdringen van een stiefmoeder is daarentegen wel vragen om problemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168923824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:19 schreef dennisenkim het volgende:
Kind zit in de brugklas, atheneum gaat ze doen, ik heb zelf ondanks Mn afkomst havo gedaan en geslaagd. Dom is Mn mokkel niet. Kim heeft ook vwo gedaan, Mn pop is echt niet dom ofzo.
'mn mokkel'? :X
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168923828
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze atheneum gaat doen is de kans op een loverboy of andere foute "vrienden" iig al kleiner, maar het is geen garantie.
Het min of meer opdringen van een stiefmoeder is daarentegen wel vragen om problemen.
Mwah, als ze een slim stil onzeker meisje is dan is ze juist interessant voor loverboys...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168923847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

'mn mokkel'? :X
mn mokkel en men jong
HAVO hè :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_168923951
Mokkel is een lief woordje hoor.
pi_168924110
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:28 schreef dennisenkim het volgende:
Mokkel is een lief woordje hoor.
Heb je die andere reacties ook gelezen?
Of negeer je die gewoon?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_168924111
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mn mokkel en men jong
HAVO hè :+
:P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:38:14 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168924164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Mwah, als ze een slim stil onzeker meisje is dan is ze juist interessant voor loverboys...
Nee, daarom zei ik al: het is geen garantie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168924911
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, daarom zei ik al: het is geen garantie.
.
Nee geen garantie maar een loverboy
ben ik niet bang voor. Dappere vent die met reizigers durft te fucken. Ik ben een reiziger en mijn dochter hoeft nooit bang te zijn, kom je aan haar kom je aan velen.
pi_168924997
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb je die andere reacties ook gelezen?
Of negeer je die gewoon?
Wel gelezen maar ik wil ook wat en ik wil Kim
pi_168925035
:')
  woensdag 15 februari 2017 @ 20:12:58 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_168925209
Nou als je toch schijt hebt aan alle adviezen kunnen we hier net zo goed een slotje op gooien natuurlijk :+
disclaimer
pi_168925314
Doe maar. Adviezen passen toch niet.
  woensdag 15 februari 2017 @ 20:16:35 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_168925344
Nee precies. Niemand zegt wat je wil horen he?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')