abonnement Unibet Coolblue
pi_168805742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het aloude spel van je superieur opstellen omdat je niet gelooft t/o het je superieur opstellen omdat je wel gelooft.
Ik kan het één moeilijk gelijk stellen aan het ander, omdat het één mijns inziens een duidelijke waarheid vertegenwoordigt en het ander in mijn optiek een collectieve illusie is die nogal wat kwaad doet in de wereld, maar mij zul je desondanks heus niet steeds heel heftig mijn atheïsme zien doordrukken
Mijn schoonfamilie, waar ik dol op ben, bestaat nota bene uit orthodoxe lui uit een evangelische kerkgemeenschap - reken maar dat ik daar gewoon respectvol mee om ga.

Beetje raar dus dat mij evangelisatiedrang wordt verweten. Hoewel ik moreel gezien die neiging soms echt wel voel als ik zie dat mensen te lijden hebben onder iets waarvan ik wéét dat het niet bestaat, duw ik dat mensen echt niet door de strot.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168805756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar die mimosa stinkt net als vroeger bij mn moeder in de vaas :D
Eens! Bleh! :D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:41:26 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168805771
Zou graag een pizzaoven hebben die tot 400 graden gaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168805791
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou graag een pizzaoven hebben die tot 400 graden gaat.
Elektrisch Bestron-oventje halen en de begrenzer eruit slopen. >:) Of een ouder model ergens vandaan zien te krijgen dat wél zo heet wordt.
Perfecte pizzabodems. O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:43:06 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168805803
Anyhow, het is vrijdag, op de markt niet alleen lopen flirten met foodtruckjongen, maar ook kippenvleugels gekocht. Die zitten in de oven met aardappelen, daarbij een rucola salade en rijpe mango na.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:44:00 #31
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168805826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Elektrisch Bestron-oventje halen en de begrenzer eruit slopen. >:) Of een ouder model ergens vandaan zien te krijgen dat wél zo heet wordt.
Perfecte pizzabodems. O+
Wil er ook een stenen vloer in. Kleine versie van wat ze in pizzeria's hebben.
Bestron oven ombouwen gaat mijn brandverzekering erg grappig vinden als mijn huis affikt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168805830
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou graag een pizzaoven hebben die tot 400 graden gaat.
http://uuni.net/products/uuni-2

Heb 'm zelf ook, alleen nog nooit gebruikt :@ Staat nog nieuw in doos tussen al m'n andere move-out meuk.
pi_168805853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
On another note: ik ging gehaktballen met ui maken maar het gehakt was nog stijf bevroren ;( FWP
Oh meh! En nu?
Let me see you stripped down to the bone
pi_168805861
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:44 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

http://uuni.net/products/uuni-2

Heb 'm zelf ook, alleen nog nooit gebruikt :@ Staat nog nieuw in doos tussen al m'n andere move-out meuk.
Oh! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168805865
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wil er ook een stenen vloer in. Kleine versie van wat ze in pizzeria's hebben.
Bestron oven ombouwen gaat mijn brandverzekering erg grappig vinden als mijn huis affikt.
Er zit een steen in zo'n Bestron-oventje. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_168805952
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Anyhow, het is vrijdag, op de markt niet alleen lopen flirten met foodtruckjongen, maar ook kippenvleugels gekocht. Die zitten in de oven met aardappelen, daarbij een rucola salade en rijpe mango na.
Over kip gesproken, ik deed laatst dit toen ik snacks moest maken voor een filmavondje:
http://www.nerdswithknives.com/sriracha-honey-wings/
Bron en uitleg: http://www.seriouseats.co(...)ried-appetizers.html

Kippenvleugeltjes dus eerst behandeld met zout en bakpoeder, nachtje onbedekt laten 'drogen' in de koelkast en daarna in de oven geroosterd - werd suuuuuuuuuuperknapperig! :Y Leuke techniek.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168805959
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kan het één moeilijk gelijk stellen aan het ander, omdat het één mijns inziens een duidelijke waarheid vertegenwoordigt en het ander in mijn optiek een collectieve illusie is die nogal wat kwaad doet in de wereld, maar mij zul je desondanks heus niet steeds heel heftig mijn atheïsme zien doordrukken
Mijn schoonfamilie, waar ik dol op ben, bestaat nota bene uit orthodoxe lui uit een evangelische kerkgemeenschap - reken maar dat ik daar gewoon respectvol mee om ga.

Beetje raar dus dat mij evangelisatiedrang wordt verweten. Hoewel ik moreel gezien die neiging soms echt wel voel als ik zie dat mensen te lijden hebben onder iets waarvan ik wéét dat het niet bestaat, duw ik dat mensen echt niet door de strot.
Ik verwijt je niets, ik plaats gewoon een onelinert :+
pi_168805967
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Eens! Bleh! :D
Ik ga ze er NU uithalen :D
pi_168805972
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik verwijt je niets, ik plaats gewoon een onelinert :+
Jij inderdaad niet, maar Lot wel een beetje in het vorige topic. :+ Geeft niet, mag best als ze dat zo voelt, maar ik vond het wel een tikje vreemd. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_168806031
Mimosa uitgezet.
Blijft genoeg moois over O+

pi_168806035
Aan het koken dus weinig tijd maar Kwakz0r interpreteert het goed. Uitgebreidere reactie volgt nog!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168806066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Mimosa uitgezet.
Blijft genoeg moois over O+

[ afbeelding ]
Ik hou ervan als tulpen hangen! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_168806070
Wat maak je voor lekkers, Lot? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_168806096
Nieuwe tattoo, twee paar nieuwe schoenen en bijna op vakantie *O*
pi_168806099
Yup, ik ga ook eens koken.. :O Fijne avond allemaal!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:57:12 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168806104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Over kip gesproken, ik deed laatst dit toen ik snacks moest maken voor een filmavondje:
http://www.nerdswithknives.com/sriracha-honey-wings/
Bron en uitleg: http://www.seriouseats.co(...)ried-appetizers.html

Kippenvleugeltjes dus eerst behandeld met zout en bakpoeder, nachtje onbedekt laten 'drogen' in de koelkast en daarna in de oven geroosterd - werd suuuuuuuuuuperknapperig! :Y Leuke techniek.
Wat doet bakpoeder met de smaak? Heb het niet zo op het effect wat bakpoeder daar vaak op heeft.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168806383
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht even, hoe zeg ik dit, maar je vindt homoseksualiteit dus iets voor alleen atheisten en/of mensen die anderen proberen te vertellen dat het heel gewoon is om van iemand van hetzelfde geslacht te houden als indoctrinatie of lees/interpreteer ik iets verkeerd?
Nee, natuurlijk niet.
Ik vind het gewoon vreemd als je zou overwegen via zo'n project je eigen normen en waarden op te dringen aan een kind in een gezin wat die normen en waarden niet deelt. Ik vind dat 'evangelisatiedrang' en aangezien gelovigen dat meestal verweten wordt door atheïsten, vind ik een duidelijk voorbeeld van atheïsten er niet vrij van zijn blijkbaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ook! :D

@ Piet, dikke kans dat ik terechtkom bij een gezin met een niet-Westerse achtergrond en een flinke taalachterstand. Dat als eerste boekje meenemen is voor niemand handig. Wellicht als tweede boekje wel natuurlijk. Als de vrijdenkende indoctrinatie al een beetje loopt. :+
Maar.. ik had in mijn snelheid van lezen de emoticon gemist. Duidelijk enkel als grapje bedoelt: mijn excuses minilot.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kan het één moeilijk gelijk stellen aan het ander, omdat het één mijns inziens een duidelijke waarheid vertegenwoordigt en het ander in mijn optiek een collectieve illusie is die nogal wat kwaad doet in de wereld , maar mij zul je desondanks heus niet steeds heel heftig mijn atheïsme zien doordrukken
Mijn schoonfamilie, waar ik dol op ben, bestaat nota bene uit orthodoxe lui uit een evangelische kerkgemeenschap - reken maar dat ik daar gewoon respectvol mee om ga.

Beetje raar dus dat mij evangelisatiedrang wordt verweten. Hoewel ik moreel gezien die neiging soms echt wel voel als ik zie dat mensen te lijden hebben onder iets waarvan ik wéét dat het niet bestaat, duw ik dat mensen echt niet door de strot.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden 8-)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168806424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:55 schreef minilot het volgende:
Wat maak je voor lekkers, Lot? *O*
Ik heb mijn eten snood in de steek gelaten voor fok! Maar het is vrij saai: aardappels/groente/vlees, waarbij het vlees een hamburger is en de groente geroerbakte sperziebonen met wat spekjes, knoflook en rode ui. Man doet de finishing touch (ik schreef tutch :') ). Snel eten :9

En wat ga jij (en de rest van de SC) eten?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_168806457
Chili con carne met kaas, zure room en fijngesnipperde rauwe ui. Met nacho's. :9
pi_168806549
Moet dit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')