abonnement Unibet Coolblue
pi_168804873
Ik heb sinds kort een Canon EOS 1200D, omdat ik foto's maken heel leuk vind. Nu ben ik erachter gekomen dat je ook muziek op eem filmpje kunt zetten. dat kan door op SET te drukken en dan het laatste icoontje aanklikken. Nu heb ik muziek op de SD-kaart gezet bij MISC maar als ik het icoontje van muziek aanklik, staat er dat er geen muziekbestanden beschikbaar zijn. weet iemand hoe dat kan of moet ik de muziek in een andere map o.i.d. zetten? Wie kan dit uitleggen? Alvast bedankt!☻
  Moderator zaterdag 11 februari 2017 @ 01:22:51 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168818089
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:50 schreef zonnetje1234 het volgende:
Ik heb sinds kort een Canon EOS 1200D, omdat ik foto's maken heel leuk vind. Nu ben ik erachter gekomen dat je ook muziek op eem filmpje kunt zetten. dat kan door op SET te drukken en dan het laatste icoontje aanklikken. Nu heb ik muziek op de SD-kaart gezet bij MISC maar als ik het icoontje van muziek aanklik, staat er dat er geen muziekbestanden beschikbaar zijn. weet iemand hoe dat kan of moet ik de muziek in een andere map o.i.d. zetten? Wie kan dit uitleggen? Alvast bedankt!☻
Staat dat niet gewoon in de handleiding?

Ik denk trouwens dat het makkelijker is om muziek op de computer te monteren. Kun je beter knippen/plakken en muziek op het juiste moment laten beginnen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168820783


[ Bericht 100% gewijzigd door zonnetje1234 op 11-02-2017 10:31:00 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')