abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168802076
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.babyenkids.nl
www.babypaws.nl
www.beauloves.co.uk
www.billy-lilly.nl/
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com

D
www.derozeolifant.be
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.elrosa-kids.nl
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl
www.funkycherry.be

G
www.gap.eu
www.goedvantoen.nl

H
www.hippah.nl
www.hm.com
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jijwel.nl
www.jippiejajee.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk

K
www.kinchi.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl

L
www.label74.nl
www.laredoute.be
www.lillefant.com
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littlemissjuliette.com/webshop
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com
www.mamanova.nl

N
www.nextdirect.com
www.ninnivi.nl

O
www.oepsie.net
www.oldnavy.gap.com
www.orangebag.nl
www.orangemayonnaise.com
www.ot-en-sien.nl
www.okaidi.com

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.polarnopyret.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl
www.purestarters.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.regenboogschaap.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.spookies.be
www.stekelsenstaartjes.nl

T
www.threadless.com
www.tootsa.com
www.tromper.nl
www.tuunte-fashion.nl/

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
www.villervalla.se
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W
www.winterwaterfactory.com

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com
pi_168802173
Oh ja, flockfolie is een goede! Ik vind dat transfer papier toch net niks, maarrr, ik ben al geslaagd :@

Maximuppet wordt blij gemaakt met een Thomas vest en shirt en minimuppet krijgt een feestmutsjestruitje voor haar verjaardag en een tof jurkje voor de feestdag.

pi_168829262
Ach, wat een lief truitje Dot. O+

Ik heb het truitje van Name IT inmiddels binnen, Lillefant reageerde uiteindelijk (kort) via Messenger en toen had ik het opeens twee dagen later binnen. Geen excuus of wat dan ook, maar goed. Opgelost.

Alleen, valt Name It nou zo gigantisch of heb ik voor de rest gewoon heel klein vallende merken gekocht? :P Het is een maat 80 maar die gaat ze volgende winter misschien eens passen.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:23:44 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_168829285
Ik had een name it shirtje in 62 die ze met bijna 2 nog heeft gedragen. Het valt zeer variabel :')
disclaimer
pi_168829446
Ik heb hier juist een name it longsleeve liggen die een maat kleiner valt. Broeken ook al zo kort (name it broek maat 110 was even lang als een H&M 98?) Ik neem dus bij het kopen van nieuwe broeken er maar weer eentje mee die goed past voortaan om te vergelijken...
pi_168830909
Ah, nogal wisselend dus, das duidelijk. Ik geloof dat deze minimaal als een 92 valt. :')

*Streept Name It van online bestellen lijstje*
pi_168832116
Over het algemeen valt name-it een halve maat tot een maat groter is mijn ervaring (met name in shirtjes en jurkjes, broeken nooit zoveel van gehad). Wel een keer gehad dat er een verkeerde maat in een shirtje genaaid was volgens mij, maat 68 die viel als 86 (beter dan andersom ;) )
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:06:22 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168834611
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:31 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb hier juist een name it longsleeve liggen die een maat kleiner valt. Broeken ook al zo kort (name it broek maat 110 was even lang als een H&M 98?) Ik neem dus bij het kopen van nieuwe broeken er maar weer eentje mee die goed past voortaan om te vergelijken...
Broeken name it vallen kort ja :Y
Shirts dan juist weer breed.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_168835922
Hmm ja misschien leek het ook nog groter te vallen omdat het breed was. Morgen maar even passen, had het vandaag gewoon even snel bekeken en verder niet. Als het echt breed valt dan gaat ze er ook over een jaar nog niet in passen, kan ik hem beter retour doen of doorverkopen.
pi_168935476
Waar kopen jullie maillots vanaf maat 86? N. zit nu in kledingmaat 86, maar de Hema babymaillots gaan maar tot die maat en die passen haar nu niet meer. Bij Prenatal heb ik er twee gekocht in maat 86/92, maar die zijn weer flink te groot. Ik zoek dus eigenlijk een maat 86 die ook daadwerkelijk als 86 valt. :P Het hoeven geen spannende kleurtjes te zijn: grijs/roze is prima.
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:18:22 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_168935711
H&M 74/80 valt als 86 :')
disclaimer
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:18:34 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_168935714
En de 92 ook
disclaimer
pi_168936434
Ik ga binnenkort z8 kastopruiming houden ivm de nieuwe zomer collectie.

Op het hartjes borgvest, sokken en de items van de nieuwe collectie na mag straks alles weg. (Ik heb ook nog een petje van de vorige zomer collectie liggen donkerblauw met roze en nog een paar dingen in de was zoals bijv het miss pretty jurkje en nog wat leggings).

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, alles is ong draagmaat 92/98 en gedragen door 1 meisje (labels etc allemaal nog aanwezig :') ).

https://instagram.com/p/BQkeNJ-gLin/

https://instagram.com/p/BQkeYlUg5N4/

https://instagram.com/p/BQkeWIfAFn7/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2017 12:06:06 ]
pi_168936597
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:02 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik ga binnenkort z8 kastopruiming houden ivm de nieuwe zomer collectie.

Op het hartjes borgvest, sokken en de items van de nieuwe collectie na mag straks alles weg. (Ik heb ook nog een petje van de vorige zomer collectie liggen donkerblauw met roze en nog een paar dingen in de was zoals bijv het miss pretty jurkje en nog wat leggings).

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, alles is ong draagmaat 92/98 en gedragen door 1 meisje (labels etc allemaal nog aanwezig :') ).

https://instagram.com/p/BQkeNJ-gLin/

https://instagram.com/p/BQkeYlUg5N4/

https://instagram.com/p/BQkeWIfAFn7/
Jongetje hier en nog lang niet die maat maar je bent duidelijk Z8 fan :D. Is dat zo ongeveer de hele collectie?
  donderdag 16 februari 2017 @ 12:14:12 #15
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_168936638
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:02 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik ga binnenkort z8 kastopruiming houden ivm de nieuwe zomer collectie.

Op het hartjes borgvest, sokken en de items van de nieuwe collectie na mag straks alles weg. (Ik heb ook nog een petje van de vorige zomer collectie liggen donkerblauw met roze en nog een paar dingen in de was zoals bijv het miss pretty jurkje en nog wat leggings).

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, alles is ong draagmaat 92/98 en gedragen door 1 meisje (labels etc allemaal nog aanwezig :') ).

https://instagram.com/p/BQkeNJ-gLin/

https://instagram.com/p/BQkeYlUg5N4/

https://instagram.com/p/BQkeWIfAFn7/
Ik heb wel interesse :)
pi_168936668
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:11 schreef Malteser het volgende:

[..]

Jongetje hier en nog lang niet die maat maar je bent duidelijk Z8 fan :D. Is dat zo ongeveer de hele collectie?
:D :@ bijna, ik heb nog een aantal dingen te groot die niet op de foto staan :')
pi_168936698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:14 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse :)
Als je een berichtje wil doen in welke kledingstukken dan maak ik straks na 15u even losse foto's voor je. :)
pi_168936739
Ik bedoel dit helemaal niet zo onaardig als het misschien klinkt :D maar een vriendin van me is ook zo'n Z8 fan en wat ik bij haar zie valt me nu bij de foto's van jouw kast ook op... Het ziet er best wel allemaal hetzelfde uit toch? Dat hardroze met donkerblauw met name, mijn vriendin geeft iig een fortuin uit aan Z8 en ik heb altijd het idee dat haar dochter hetzelfde aanheeft :@
pi_168936811
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:16 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

:D :@ bijna, ik heb nog een aantal dingen te groot die niet op de foto staan :')
Haha, prima toch! Hoef je geen :@ voor te doen. Als dat is wat jullie mooi vinden en mooi past, hartstikke prima!
pi_168936857
Overigens is dit het verkeerde topic. Je bericht past beter in V&A.
pi_168936861
Zo heb ik stiekem een Noppies verslaving, maar mijn portemonnee vindt dat niet zo leuk :@ :+
pi_168936862
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet zo onaardig als het misschien klinkt :D maar een vriendin van me is ook zo'n Z8 fan en wat ik bij haar zie valt me nu bij de foto's van jouw kast ook op... Het ziet er best wel allemaal hetzelfde uit toch? Dat hardroze met donkerblauw met name, mijn vriendin geeft iig een fortuin uit aan Z8 en ik heb altijd het idee dat haar dochter hetzelfde aanheeft :@
:D
De kleuren zijn idd veel hetzelfde, en daardoor ideaal onderling te combineren.
Ik denk dat het gewoon echt is wat je zelf mooi vind, ik zou denk ik heel erg balen als z8 ineens een andere stijl erdoor zou gooien. :D
pi_168936902
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef Malteser het volgende:
Overigens is dit het verkeerde topic. Je bericht past beter in V&A.
oops :{ ik moet zo weg, ik zal het straks even aanpassen.
pi_168937372
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:28 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

oops :{ ik moet zo weg, ik zal het straks even aanpassen.
Haha, maakt mij niks uit hoor. Ik ben geen modje ;). Maar ik dacht, wellicht handiger voor de verkoop!
pi_168938162
Ach ja, zo heb ik een 4 funky flavours verslaving (voor mezelf, de dameslijn :@). Heb 6 jurkjes, 4 blousjes, 3 vestjes en 2 jasjes O+

Kinderen dragen hier ook vooral 1 stijl (of eigenlijk 2, maxomorra en Next), combineert iig makkelijk ;)
pi_168939091
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
H&M 74/80 valt als 86 :')
Oké, dus met alles tussen 74 en 92 zit ik goed? :') Beetje trial and error dus. Ik zal er eens binnenlopen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 14:45:57 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_168939129
Mauw draagt nu iig nog een maillot in 74/80 en die is de 90 centimeter ruim gepasseerd. Begint wel krap te worden maar ze vallen zeker ruim :D
disclaimer
pi_168945134
Little bird binnen voor grote O+



Met nog wat ander spul voor allebei om de verzendkosten voor mezelf te verantwoorden. O-)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 13:49 schreef mousemicky het volgende:
Ach ja, zo heb ik een 4 funky flavours verslaving (voor mezelf, de dameslijn :@). Heb 6 jurkjes, 4 blousjes, 3 vestjes en 2 jasjes O+

Hoe valt dat? Ik twijfel iedere keer weer.
pi_168945288
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 19:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hoe valt dat? Ik twijfel iedere keer weer.
Klein/ smal, dus als je tussen 2 maten in zit voor de grotere gaan.
pi_168947571
4 ff verslaving-boks. 8-)

Vooral voor Wolk dan, die heeft zo uit mijn hoofd 6 jurkjes en 4 jumpsuits.

En ikzelf nu ook 2 jurkjes. *O*

In maat 38 overigens, terwijl ik volgens mij wel aan de ruime kant van die maat zit. :+ Het valt wel iets ruimer dan de babymaten is mijn indruk, die vallen echt smal en klein.
  donderdag 16 februari 2017 @ 21:25:18 #31
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_168948331
4ff en maxomorra domineert de kast voor mijn 6jarige.

Er is weer wat nieuw 4ff geplaatst op de site. Dat is al wat meer in mijn straatje gelukkig.
Maar maxomorra is een stuk betaalbaarder dus ik wacht op de spring drop b voor leuke printjes O+ En de zomer en de herfst en de winter :P Genoeg leuke prints.

Little bird blijft leuk retro maar ook daar wordt mijnes al te groot voor. Allemaal maar tot maat 128 -O-

Ik heb ook 4ff voor mij zelf. Ik vind het gewoon op maat vallen en niet kleiner of smaller dan andere vrouwen merken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 17 februari 2017 @ 08:48:57 #32
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_168955242
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 21:25 schreef laziness het volgende:
Ik heb ook 4ff voor mij zelf. Ik vind het gewoon op maat vallen en niet kleiner of smaller dan andere vrouwen merken.
Ik draag vandaag toevallig een vestje dat normaal valt idd. Maar het wisselt dus, ik heb jurkjes die normaal vallen, en een jurkje en een jasje die echt kleiner vallen. Te groot ben ik nog niet tegengekomen ;)
pi_168955597
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoel dit helemaal niet zo onaardig als het misschien klinkt :D maar een vriendin van me is ook zo'n Z8 fan en wat ik bij haar zie valt me nu bij de foto's van jouw kast ook op... Het ziet er best wel allemaal hetzelfde uit toch? Dat hardroze met donkerblauw met name, mijn vriendin geeft iig een fortuin uit aan Z8 en ik heb altijd het idee dat haar dochter hetzelfde aanheeft :@
In het begin waren er ook nog wat andere kleurtjes. En de zomercollectie van nu (hangt net in de winkel hier) heeft ook wel wat leuke andere kleurtjes. Maar dat was wel de reden waarom ik gestopt ben met Z8 kopen. Veel geld voor veel hetzelfde :') Mijn schoonzus heeft volgens mij ook de hele wintercollectie gekocht. Of ze wast dagelijks :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_168960083
4ff voor dames wisselt per collectie ook van lengte. De oudste collecties waren echt heel kort, dat is nu beter. En het valt niet heel ruim. Het jasje/vestje van afgelopen winter kon ik echt niet aan, mouwen te kort en veel te smal op mijn rug. Dat iets te kort is kom ik met mijn lange armen en benen veel vaker tegen, dus daarin zijn ze (helaas) niet uniek. Dat mijn schouders er echt niet in passen komt minder vaak voor. Nou heb ik natuurlijk de luxe van om de hoek van de winkel wonen, dus ik ga gewoon passen als ik iets leuk vindt. En ik heb inmiddels meerdere rokjes, jurkjes en truitjes van ze die ik regelmatig draag.
Mannencollectie valt trouwens ook elk seizoen anders, soms heel kort en soms gewoon prima op maat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_168982385
Ik wandelde vandaag een keer de C&A in en kwam met een aantal leuke shirts weer buiten :o
Leuke prints met auto's, dino's en vliegtuigen. En dat voor 2,90 per stuk. Mijn kleuter was erg gelukkig.

pi_168982494
Wij hebben die bovenste ook. Valt mooi bij mijn smalletje.
Ik kom zelden bij de C&A dus had daar geen idee van maar misschien moet ik toch vaker langslopen.

Heb ook nog een andere raglan met auto/hijskraan fotoprint.

Kind is heel blij!
pi_168982557
Voor wie geïnteresseerd is: bij Shoeby in Barendrecht 3 halen 1 betalen. Op kinderkleding en op dameskleding.

Normaal vind ik die zaak veul te duur, maar zo is het wel geinig shoppen :D
pi_168987007
Goede tips hier!
En c&a spreekt mij heel vaak aan de laatste tijd. Heerlijke stofjes, zo lekker zacht! Blijft ook best mooi vind ik. Ik moet ook maar eens nodig heen voor de zomer collectie :D Laatst in de sale voor drie euro ofzo een geweldige haaiencape (handdoek) gekocht voor het zwembad.
pi_168987671
Misschien ook maar eens kijken bij de c&a. Als kraamcadeau had ik wel een paar setjes van de c&a gekregen, maar daar waren de broekjes zo kort van. Of mijn baby heeft lange benen kan ook :+
pi_169073867
Net dit jasje besteld voor mijn stoere kleuter meisje O+

https://www.humpy.nl/mc-g(...)isjes-210000059.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2017 18:31:41 ]
pi_169079384
Die zal haar leuk staan, logi! Goed koopje ook :D
E.
pi_169080000
Ja he? O+
Ik had hem al eerder gezien, maar nu in de 70% sale moest ik hem echt hebben O+ Ben echt heel erg benieuwd hoe die gaat staan.
pi_169089041
Hij is er al!
Nog een beetje ruim, maar ik vind het superleuk O+


Incl. poseer actie van kleuter O+ :D

https://instagram.com/p/BQ2lpxZASyz/

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2017 12:49:31 ]
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:53:53 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_169089142
Die pose :D O+
disclaimer
  donderdag 23 februari 2017 @ 20:51:56 #45
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_169102056
Wie heeft ooit Jojo Maman Bebe in de op gezet? :X O+
Oude (on)bekende.
pi_169133559
Wat eens stoer jasje, Logician!

Heeft iemand een goede tip voor een winkel of webshop waar ik effen shirts en longsleeves in veel verschillende kleuren kan krijgen? Liefst vanaf maat 56 of 62, en in meer kleurtjes dan roze, blauw, wit en grijs. En dan het liefst ook nog een beetje betaalbaar natuurlijk...
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_169134663
Taartje, bij Little label misschien?
  zondag 26 februari 2017 @ 11:27:50 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_169150322
Heeft iemand een idee waar ik voor een meisje rood-met-wit-gestipte sokken zou kunnen vinden? :?

Ik zoek me suf maar kan het nergens vinden. En de peuter vindt het nogal noodzakelijk dat ik ze vind :')
pi_169150662
Deze webwinkel stopt en biedt nu alles aan met zo te zien 50%korting. Leuke merken als Ebbe enzo! http://www.nietgroot.nl

Maar Google leerde me dat Mala zulke sokken heeft LB, maar wel uitverkocht dus daar heb je niks aan :')
pi_169158773
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik voor een meisje rood-met-wit-gestipte sokken zou kunnen vinden? :?

Ik zoek me suf maar kan het nergens vinden. En de peuter vindt het nogal noodzakelijk dat ik ze vind :')
https://www.bonbonbleu.nl(...)od.html#.WLMG_-jvLxA
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')