abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:52:34 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800403
quote:
Eén op de drie vrijgezellen is actief op datingsites of -apps. Wanneer het tot een fysieke date komt, zijn vooral vrouwen teleurgesteld.
Van alle Nederlandse stellen kent inmiddels 14 procent elkaar via internet, zo blijkt uit onderzoek van het ING Economisch Bureau.

Vooral vrijgezelle dertigers zijn actief op datingapps, zo'n 60 procent. Tussen mannen en vrouwen is het verschil groot. Waar 37 procent van de mannelijke vrijgezellen aan online dating doet, is dat onder vrouwen slechts 28 procent. Vooral jongeren vinden hun partner via het internet, maar ook ouderen vinden steeds vaker online een nieuwe relatie.

Verder blijkt uit het ING-onderzoek dat er niet altijd de waarheid wordt gesproken op datingprofielen. Ruim één op de zes online daters geeft toe dat hun profiel geen goed beeld geeft van wie ze werkelijk zijn.

Waarheidsgetrouw

Vooral onder jongeren en laagopgeleiden is dit aandeel hoog. Op veel datingplatforms is de profielfoto het 'uithangbord'. Maar deze foto is niet altijd waarheidsgetrouw: ruim 20 procent van de online daters presenteert een jongere versie van zichzelf en 12 procent een bewerkte profielfoto.

Als het komt tot een fysieke ontmoeting, zijn online daters vooral op het gebied van uiterlijk teleurgesteld. Bijna de helft van de vrouwen (46 procent) vindt dat het uiterlijk van hun date in het echt minder leuk is dan verwacht.

Bij mannen is dit slechts één op de drie. Het is opvallend dat vrouwen zoveel negatiever zijn dan mannen, terwijl juist vrouwen vaker aangeven hun profielfoto te bewerken.
www.nu.nl/lifestyle/44492(...)-in-online-date.html
Door: NU.nl
deel drie
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:53:42 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800418
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
In principe niks maar het is zo cliché dat vrouwen er al lang niet meer warm van worden
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:16:23 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_168800738
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wie helpt me uit de brand, wat bedoelen de mannen hier nou?
Ze schrijven natuurlijk gewoon dingen die ze denken dat vrouwen willen lezen. Vaak zo vaag mogelijk zodat hun profiel zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt en ze allemaal wel wat kunnen vinden in hun profiel. Zullen vast wat balloze gasten zijn die echt de hele avond willen praten over hun ditjes en datjes, maar ik denk niet dat de gemiddelde vrouw van die mannen echt heel vochtig wordt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:23:37 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168800856
Het verwijst op zich allemaal wel naar dingen die goed kunnen zijn. Want een hoogopgeleide vrouw zit inderdaad niet te wachten op een simpele die alleen maar bier lust en over voetbal kan lullen.

Maar het is zo'n cliché dat het zijn kracht verloren is en eerder averechts is gaan werken.
pi_168800875
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:23 schreef Hexagon het volgende:
Het verwijst op zich allemaal wel naar dingen die goed kunnen zijn. Want een hoogopgeleide vrouw zit inderdaad niet te wachten op een simpele die alleen maar bier lust en over voetbal kan lullen.

Maar het is zo'n cliché dat het zijn kracht verloren is en eerder averechts is gaan werken.
Nou ja, ik vind het wel leuk als hij ook bier drinkt en meegaat naar het voetbal 8-)
Ja doei.
pi_168802519
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 07:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat meisje is gewoon ook een trut en een bitch en diep van binnen vast heel onzeker.
Nee hoor, ze had gewoon gelijk. Eerlijk is eerlijk het had van mij niet in de aula hoeven gebeuren. Maar goed het was op mijn 13e wel meteen duidelijk _O-

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Of je kan gewoon jezelf blijven en je realiseren dat je gedrag en uiterlijk aanpassen om te conformeren aan een arbitrair en tijdelijk ideaalbeeld van de gemiddelde oppervlakkige vrouw een bijna kafka-esque poging is om je zelfhaat aan te wakkeren naarmate je meer en meer je eigen psyche aan het vernietigen bent voor de benefiet van een ander.

of zo.
Dat kan, alleen volgens mij heeft syndroom het niet zo naar zijn zin in het leven.
pi_168803233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In principe niks maar het is zo cliché dat vrouwen er al lang niet meer warm van worden
Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:43:30 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168803404
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
Van een originele schrijfstijl, van humor, van laten blijken dat je een leven hebt,, van dingen die positieve emoties oproepen.

Wanneer je niks beters weet te verzinnen dan uitgekauwde Marco Borsato-achtige cliché's die het in 1982 misschien goed deden dan kom je in het bakje saai terecht.
pi_168803596
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
Spanning en opwinding, wek je dat gevoel niet op dan kun je het vergeten.
pi_168803623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Spanning en opwinding, wek je dat gevoel niet op dan kun je het vergeten.
Oh ja joh? :D
Ja doei.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:55:48 #11
451005 Grems
Clown World
pi_168803654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh ja joh? :D
Absoluut. De rest kunnen ze zelf wel regelen, het is geen 1952 meer.
pi_168803658
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:53 schreef Grems het volgende:

[..]

Spanning en opwinding, wek je dat gevoel niet op dan kun je het vergeten.
Pfff. :') Ik zou toch eens gaan kijken naar minder oppervlakkige vrouwen. :') Tenzij je zelf net zo oppervlakkig bent.
pi_168803659
Vrijgezel zeker?
Ja doei.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:57:51 #14
451005 Grems
Clown World
pi_168803688
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pfff. :') Ik zou toch eens gaan kijken naar minder oppervlakkige vrouwen. :') Tenzij je zelf net zo oppervlakkig bent.
Dikke alleenstaande moeders zit natuurlijk niemand op te wachten :')
pi_168803735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Van een originele schrijfstijl, van humor, van laten blijken dat je een leven hebt,, van dingen die positieve emoties oproepen.

Wanneer je niks beters weet te verzinnen dan uitgekauwde Marco Borsato-achtige cliché's die het in 1982 misschien goed deden dan kom je in het bakje saai terecht.
Mensen die echt een leuk leven hebben zitten sowieso niet op zo'n site, avond aan avond de dagbagger door te nemen. En dat geldt net zo goed voor die vrouwen zelf.

Heel vaak staat in de profielen van vrouwen "dat ze al een heel leuk leven hebben, maar op zoek zijn naar iemand om het mee te delen". Ook een enorm cliché natuurlijk, en ook nog eens gewoon een hele dikke leugen. Mannen doorzien dat ook heus wel en ergeren zich er net zo goed een beetje aan. Maar mannen reageren toch massaal, want die ruiken hier gewoon een grote kans op seks.
pi_168803790
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
pi_168803814
Janken hoor.
Ja doei.
pi_168803820
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Dikke alleenstaande moeders zit natuurlijk niemand op te wachten :')
Voordeel van alleenstaande moeders is dat ze niet meer zwanger kunnen raken ( tenminste een groot deel daarvan )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:03:16 #19
451005 Grems
Clown World
pi_168803850
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Voordeel van alleenstaande moeders is dat ze niet meer zwanger kunnen raken ( tenminste een groot deel daarvan )
Als ze bejaard zijn ja :')
pi_168803900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Dikke alleenstaande moeders zit natuurlijk niemand op te wachten :')
Ik wel hoor!

Maar alleen om mee te seksen, want ik ga natuurlijk niet zo'n mokkababy onderhouden, laat staan vijf.
pi_168803901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:03 schreef Grems het volgende:

[..]

Als ze bejaard zijn ja :')
Als ze eenmaal de 30 zijn gepasseerd dan gaat het heel hard ja
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168804147
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:57 schreef Grems het volgende:

[..]

Dikke alleenstaande moeders zit natuurlijk niemand op te wachten :')
Je bent zelf net zo oppervlakkig dus als de vrouwen die je beschrijft.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:20:09 #23
451005 Grems
Clown World
pi_168804201
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent zelf net zo oppervlakkig dus als de vrouwen die je beschrijft.
Iedereen is oppervlakkig. Alleen kan niet iedereen het zich veroorloven om even kieskeurig te zijn.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:25:44 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168804324
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:59 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mensen die echt een leuk leven hebben zitten sowieso niet op zo'n site, avond aan avond de dagbagger door te nemen. En dat geldt net zo goed voor die vrouwen zelf.

Heel vaak staat in de profielen van vrouwen "dat ze al een heel leuk leven hebben, maar op zoek zijn naar iemand om het mee te delen". Ook een enorm cliché natuurlijk, en ook nog eens gewoon een hele dikke leugen. Mannen doorzien dat ook heus wel en ergeren zich er net zo goed een beetje aan. Maar mannen reageren toch massaal, want die ruiken hier gewoon een grote kans op seks.
En dan kom je toch weer uit bij het feit dat de mores is dat mannen het initiatief nemen en dus moeten zorgen dat hun schrijfsels een beetje opwindend zijn.
pi_168804372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Iedereen is oppervlakkig.
Los van of dat waar is of niet, als dat al waar is verschilt dat nogal per individu natuurlijk, maar jij grijpt het aan als legitimatie om vooral heel oppervlakkig te blijven. Tja.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:45:35 #26
451005 Grems
Clown World
pi_168804766
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Los van of dat waar is of niet, als dat al waar is verschilt dat nogal per individu natuurlijk, maar jij grijpt het aan als legitimatie om vooral heel oppervlakkig te blijven. Tja.
Dat verschilt nogal per individu omdat niet iedereen opties heeft.
pi_168804784
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijgezel zeker?
Ja doei.
pi_168805061
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:45 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat verschilt nogal per individu omdat niet iedereen opties heeft.
Dat is alleen maar een reflectie van je oppervlakkigheid.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:00:12 #29
451005 Grems
Clown World
pi_168805083
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is alleen maar een reflectie van je oppervlakkigheid.
Van de realiteit.
pi_168805403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En dan kom je toch weer uit bij het feit dat de mores is dat mannen het initiatief nemen en dus moeten zorgen dat hun schrijfsels een beetje opwindend zijn.
Uiteraard. Maar dat wordt dus steeds lastiger, want de dames zijn verwend en vinden alles saai of cliché. En gaan dus uiteindelijk maar gewoon op het uiterlijk af, want dan hebben ze dat tenminste nog. Maar dat uiterlijk valt dan in het echt ook nog eens tegen en dan krijg je dus dit topic.
pi_168805605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Van de realiteit.
Neen, jij richt je kennelijk ook op nogal oppervlakkige vrouwen. Dan vis je al snel achter het net als je er niet uitziet als potentieel fotomodel. Prima, maar het is jammer dat je die teleurstellingen dan vervolgens gebruikt als stok om het hele vrouwelijke geslacht mee te slaan.
pi_168805733
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neen, jij richt je kennelijk ook op nogal oppervlakkige vrouwen. Dan vis je al snel achter het net als je er niet uitziet als potentieel fotomodel. Prima, maar het is jammer dat je die teleurstellingen dan vervolgens gebruikt als stok om het hele vrouwelijke geslacht mee te slaan.
Ik vraag me wel af, hoe herken jij een "oppervlakkige vrouw"? Zo van, lekker = oppervlakkig? Of heb jij daar een speciaal zintuig voor ofzo?
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:40:05 #33
451005 Grems
Clown World
pi_168805746
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neen, jij richt je kennelijk ook op nogal oppervlakkige vrouwen. Dan vis je al snel achter het net als je er niet uitziet als potentieel fotomodel. Prima, maar het is jammer dat je die teleurstellingen dan vervolgens gebruikt als stok om het hele vrouwelijke geslacht mee te slaan.
Welke teleurstellingen?

Welke stok? Er is niets mis met het feit dat vrouwen graag een fysiek aantrekkelijke en spannende man willen.

Daarnaast lijk je te denken dat aantrekkelijke mensen geen aangename persoonlijkheid kunnen hebben en dat afzichtelijke gedrochten per definitie leuk in de omgang zijn. De realiteit is vaak het tegenovergestelde.
pi_168806139
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af, hoe herken jij een "oppervlakkige vrouw"? Zo van, lekker = oppervlakkig? Of heb jij daar een speciaal zintuig voor ofzo?
Dat lijkt me sowieso al lastig om aan het uiterlijk te herkennen.
pi_168806162
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af, hoe herken jij een "oppervlakkige vrouw"? Zo van, lekker = oppervlakkig? Of heb jij daar een speciaal zintuig voor ofzo?
Hmm, uitstraling....

Maar misschien heb ik het fout hoor, maar ik stap nooit af op vrouwen waarbij ik het gevoel heb dat ze niet zo gezellig zijn en op een gesprekje zitten te wachten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168806353
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso al lastig om aan het uiterlijk te herkennen.
Waaraan dan wel?
pi_168809186
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neen, jij richt je kennelijk ook op nogal oppervlakkige vrouwen. Dan vis je al snel achter het net als je er niet uitziet als potentieel fotomodel. Prima, maar het is jammer dat je die teleurstellingen dan vervolgens gebruikt als stok om het hele vrouwelijke geslacht mee te slaan.
Vrouwen zijn over het algemeen hetzelfde. Alleen hun uiterkijk verschilt. En dat besseffen zijzelf ook.
pi_168809352
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pfff. :') Ik zou toch eens gaan kijken naar minder oppervlakkige vrouwen. :') Tenzij je zelf net zo oppervlakkig bent.
Oordelen op uiterlijk doen wij allemaal. En oordelen op uiterlijk is eenmaal oppervlakkig.
pi_168809452
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ze schrijven natuurlijk gewoon dingen die ze denken dat vrouwen willen lezen. Vaak zo vaag mogelijk zodat hun profiel zoveel mogelijk vrouwen aanspreekt en ze allemaal wel wat kunnen vinden in hun profiel. Zullen vast wat balloze gasten zijn die echt de hele avond willen praten over hun ditjes en datjes, maar ik denk niet dat de gemiddelde vrouw van die mannen echt heel vochtig wordt.
Kom eens met concrete voorbeelden waar vrouwen wel vochtig van worden dan. Jij begrijpt vrouwen kennelijk zo goed.

(heb de vorige reacties niet gelezen dit is kennelijk een nieuw deel)
pi_168809516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het wel leuk als hij ook bier drinkt en meegaat naar het voetbal 8-)
En nu wil ik Hexagons reactie hierop. Kennelijk begrijpt hij vrouwen toch weer niet.
pi_168809858
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

En nu wil ik Hexagons reactie hierop. Kennelijk begrijpt hij vrouwen toch weer niet.
Vrouwen moet je niet begrijpen, maar beminnen.
pi_168810533
Da's ook weer zo'n cliché, dat alle mannen van voetbal zouden houden. Ik ken zat mannen (inclusief ikzelf) die er echt helemaal niets om geven.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:04:50 #43
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168811045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
Waarom moet een eerste date meteen tot iets leiden ? Waarom zelfs een tweede of een derde ? Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben, want dan ga je nog vaak teleurgesteld worden. Goed, naar een derde weet je wel of het een ja of een nee is wat betreft serieusheid, maar dan nog kan het gebeuren dat het op niks uitloopt. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een eerste of zelf tweede en derde date zag dat het niks werd of dat er teveel twijfels waren. Of ik vond diegene niet leuk genoeg, of hij vond mij niet leuk genoeg. Dat kan, en hoort gewoon bij het daten.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:30:02 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168812044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:04 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Waarom moet een eerste date meteen tot iets leiden ? Waarom zelfs een tweede of een derde ? Ik zou niet al te hoge verwachtingen hebben, want dan ga je nog vaak teleurgesteld worden. Goed, naar een derde weet je wel of het een ja of een nee is wat betreft serieusheid, maar dan nog kan het gebeuren dat het op niks uitloopt. Ik heb zo vaak gehad dat ik bij een eerste of zelf tweede en derde date zag dat het niks werd of dat er teveel twijfels waren. Of ik vond diegene niet leuk genoeg, of hij vond mij niet leuk genoeg. Dat kan, en hoort gewoon bij het daten.
Te krampachtig zoeken, te snel resultaat willen (welk resultaat wordt er bedoeld?), je te afhankelijk opstellen of niet meer kritisch zijn, gedesillusioneerd contact zoeken: is echt niet aantrekkelijk. Doe het dan maar gewoon niet.
pi_168812289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Te krampachtig zoeken, te snel resultaat willen (welk resultaat wordt er bedoeld?), je te afhankelijk opstellen of niet meer kritisch zijn, gedesillusioneerd contact zoeken: is echt niet aantrekkelijk. Doe het dan maar gewoon niet.
Te krampachtig, dat zie ik vaak. Of mensen die na een relatie die niet goed afliep als een dolle stier op allerlei datingsites struinen, want er moet immers sneller dan de ex-partner een opvolger gevonden worden.
pi_168812527
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Te krampachtig zoeken, te snel resultaat willen (welk resultaat wordt er bedoeld?), je te afhankelijk opstellen of niet meer kritisch zijn, gedesillusioneerd contact zoeken: is echt niet aantrekkelijk. Doe het dan maar gewoon niet.
Je besseft kennelijk niet dat de datingmarkt erg scheef is. In het voordeel van de vrouwen. Ik kan mij daarom voorstellen dat mannen dan wanhopiger worden en zich ook zo opstellen. Die twee zijn een natuurlijk gevolg van elkaar. Vrouwen kunnen het zich permitteren rustig aan te doen. Zij hebben het immers voor het uitkiezen. Tevens is dit laatste ook niet helemaal waar. Wanneer de date aantrekkelijk genoeg is duiken de dames op date 1 heus wel direkt tussen de lakens. Dus zo rustig aan doen vrouwen het zelf ook niet. Al die retoriek van dames over relatie willen en de juiste vinden is ook maar schijnheilige lariekoek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamabralski op 10-02-2017 22:07:18 ]
pi_168813154
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:41 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je besseft kennelijk niet dat de datingmarkt erg scheef is. In het voordeel van de vrouwen. Ik kan mij daarom voorstellen dat mannen dan wanhopiger worden en zich ook zo opstellen. Die twee zijn een natuurlijk gevolg van elkaar. Vrouwen kunnen het zich permitteren rustig aan te doen. Zij hebben het immers voor het uitkiezen. Tevens is dit laatste ook niet helemaal waar. Wanneer de date aantrekkelik genoeg is duiken de dames op date 1 heus wel direkt tussen de lakens. Dus zo rustig aan doen vrouwen het zelf ook niet. Al die retoriek van dames over relatie willen en de juiste vinden is ook maar schijnheilige lariekoek.
De markt zal best scheef zijn, maar hij is vooral in het voordeel van leuke mensen. Want zeg eens eerlijk: bij wie wil jij het liefste in de buurt zijn? Leuke mensen, of strontvervelende figuren?

Zat vrouwen die ook niet aan de man komen. Ja, ze zullen vast wel iemand bereid vinden voor een snelle wip, maar een relatie: no way.

Uiteindelijk draait het toch om jezelf. Als jij iets te bieden hebt, zijn er altijd geïnteresseerden.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:19:27 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168813850
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:41 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Je besseft kennelijk niet dat de datingmarkt erg scheef is. In het voordeel van de vrouwen. Ik kan mij daarom voorstellen dat mannen dan wanhopiger worden en zich ook zo opstellen.
Dat zal best, maar het is erg onaantrekkelijk.
quote:
Die twee zijn een natuurlijk gevolg van elkaar. Vrouwen kunnen het zich permitteren rustig aan te doen. Zij hebben het immers voor het uitkiezen. Tevens is dit laatste ook niet helemaal waar. Wanneer de date aantrekkelijk genoeg is duiken de dames op date 1 heus wel direkt tussen de lakens. Dus zo rustig aan doen vrouwen het zelf ook niet. Al die retoriek van dames over relatie willen en de juiste vinden is ook maar schijnheilige lariekoek.
Dit klinkt ook nogal gedesillusioneerd. Ik heb geen ervaring met datingsites maar ook dit komt niet leuk over.
pi_168814311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat zal best, maar het is erg onaantrekkelijk.

[..]

Dit klinkt ook nogal gedesillusioneerd. Ik heb geen ervaring met datingsites maar ook dit komt niet leuk over.
Ik hoor het de dames zelf zeggen.

En niet alleen dat. Ze plakken er direkt een excuus voor onschuld aan vast. "om de man te binden hebben we maar sex".
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:33:09 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168814351
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:31 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik hoor het de dames zelf zeggen.

En niet alleen dat. Ze plakken er direkt een excuus voor onschuld aan vast. "om de man te binden hebben we maar sex".
Dit geloof ik niet. Echt helemaal niet.
pi_168814962
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet. Echt helemaal niet.
Natuurlijk gebeurt dat. Komop zeg. :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:57:56 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168815194
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:50 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Natuurlijk gebeurt dat. Komop zeg. :')
Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:59:24 #53
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168815240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
Klagen is leuker voor hun dan actie ondernemen.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:06:18 #54
451005 Grems
Clown World
pi_168815441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Als ik één ding geleerd heb zijn juist de vrouwen die roepen op de eerste niet aan seks / intimiteit te degene die het wel doen. Degene die juist open over seks zijn gebeurd dan weer niks mee op de eerste date :')
Dat is in ieder geval zeker waar _O-
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:08:46 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168815519
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:59 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Klagen is leuker voor hun dan actie ondernemen.
Dat is ook zo. En ik dacht dat het over datingsites ging, niet over sites waar je een date voor één nacht regelt. Ik ben even het spoor bijster hier. :?
pi_168816035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
Heeft weinig zin denk ik. Je bent zo als je bent. Je voor doen als iemand anders houd je meestal niet lang vol. Dus wat moeten ze/we er van opsteken? Waarom zou je je zelf moeten veranderen of aanpassen? Een man moet op zoek naar een vrouw die hem wil zoals hij is. Een vrouw moet op zoek naar een man die haar wil zoals zij is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:29:49 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168816271
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Heeft weinig zin denk ik. Je bent zo als je bent. Je voor doen als iemand anders houd je meestal niet lang vol. Dus wat moeten ze/we er van opsteken? Waarom zou je je zelf moeten veranderen of aanpassen? Een man moet op zoek naar een vrouw die hem wil zoals hij is. Een vrouw moet op zoek naar een man die haar wil zoals zij is.
Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden. Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.

Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
pi_168816478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden. Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.

Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Doe ik ook, een paar keer per jaar, en ik kan het elke man aanraden.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:49:07 #59
451005 Grems
Clown World
pi_168816794
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden. Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.

Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
Je moet gewoon goed observeren en ernaar handelen. Als je telkens zonder resultaat je auto wilt starten door tegen de banden te schoppen kun je wel blijven schoppen maar je kunt beter kijken naar wat mensen die hun auto wel weten te starten doen.
pi_168816805
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik snap wel dat het lastig is een dame te vinden.
Verschilt per man en vooral ook naar wat voor vrouw je opzoek bent. Sommige vrouwen liggen bij wijze van spreken voor het oprapen
quote:
Ik word helemaal lusteloos en levensmoe als ik dit allemaal lees. Er wordt ook nergens een beetje voor geknokt of zo. De levenslust is er compleet uit.
Verschilt ook per persoon, er zijn mannen die vinden dat ze geen moeite moeten doen om een vrouw te krijgen, laat die vrouw maar moeite doen voor hem. Je hebt jagers en versierders en types die liever worden versierd. Vroeger was het zo dat de man altijd moest versieren, na de emancipatie van de jaren 70 is dat allang niet meer zo.

quote:
Kennelijk voelt het comfortabeler te blijven klagen dan enige verandering in aanpak te overwegen. Hier heb ik zó totaal geen respect voor.
Het heeft niet te maken met de aanpak, maar met de target. Vaak heb ik het idee dat mannen niet op zoek gaan naar de juiste vrouw die bij hem past en andersom gebeurt net zo vaak. Het is niet zo gek dat je de geschikte partner juist bij toeval tegenkomt terwijl je er helemaal niet naar op zoek was
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_168816869
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Doe ik ook, een paar keer per jaar, en ik kan het elke man aanraden.
Ik ben het met je eens dat veel (Nederlandse) mannen wellicht in het buitenland beter een vrouw kunnen vinden die bij hem past ja.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_168816889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Maar steken jullie hier nou nog wat van op? Van al deze dingen die er gezegd zijn? Of is het niks, wordt het niks en was het ook nooit wat? Je mag van mij best een tijdje klagen, maar dan is het ook wel tijd voor actie. Alleen maar zeuren leidt tot niks.
Concrete plannen van aanpak horen de mannen hier vermoed ik wel graag.
pi_168816954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet. Echt helemaal niet.
Inderdaad, ik ook niet. Alsof vrouwen niet houden van sex :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:58:30 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat veel (Nederlandse) mannen wellicht in het buitenland beter een vrouw kunnen vinden die bij hem past ja.
Ik vind uitgebluste mannen vreselijk. Dan zie ik een kroeg voor me om een uur of drie 's middags, waar van die figuren aan de bar zitten. Je voelt gewoon dat die het 15 jaar geleden er al over eens waren dat het leven niks was, niks is en nooit wat worden zal. De term 'ik verheug me op' zul je daar nooit horen. Mannen die nergens meer voor gaan. En het allerergste: ze missen zelfreflectie.

Dat lijken me nou de types waar elke vrouw met een boog omheen loopt. Futloos, klagerig en uitgeblust.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:59:51 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:53 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Concrete plannen van aanpak horen de mannen hier vermoed ik wel graag.
Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
pi_168817072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
Waar heb ik tips of adviezen over nodig dan?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:01:11 #67
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817082
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:56 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ook niet. Alsof vrouwen niet houden van sex :')
Ik denk dat beide heren op zoek waren naar een one night stand maar per abuis op een dating site beland zijn. Vandaar de teleurstellingen. Zoiets of zo.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:01:43 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168817098
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Waar heb ik tips of adviezen over nodig dan?
Jij hebt helemaal nergens tips of adviezen voor nodig want jouw oren zitten dicht :D
pi_168817136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal nergens tips of adviezen voor nodig want jouw oren zitten dicht :D
Oren dicht? Volgens mij lees je mijn posts niet, ik ben het namelijk met je eens.
pi_168817284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat veel (Nederlandse) mannen wellicht in het buitenland beter een vrouw kunnen vinden die bij hem past ja.
Één vrouw? Elke vakantie weer andere natuurlijk.

Ik verheug me nu alweer enorm op m'n tripje voor aankomende zomer.
pi_168817289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ben ook wel klaar met online daten. Het is toch steeds opwerken naar die eerste ontmoeting en als die eenmaal geweest is valt het toch vaak tegen of blijkt dat die weken 'leuk' chatten niks waard te zijn. Het liefst spreek ik zo snel mogelijk af en anders houd ik gesprekken puur in stand om uiteindelijk nog wat achter de hand te hebben zoals deze momenten dat het totaal niet lukt en niemand wilt afspreken. Spuugzat ben ik het, maar ben dan ook niet zo'n bruisend persoon die vanavond de kroeg induikt.
Eeeeeeeeeehm... Als je het spuugzat bent, waarom doe je het dan? :')
pi_168817433
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
pi_168817442
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Doe ik ook, een paar keer per jaar, en ik kan het elke man aanraden.
Daar valt iets voor te zeggen
De vrouwen zijn echt vrouwelijk en familie gericht

Maar als je in eigen land niet aan een partner kan komen dan heeft zon trip naar het buitenland ook weinig zin

Welke landen bezoek je zoal? Puur uit nieuwsgierigheid :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168817499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan sla ik de heren Grems en DatIsJammerZeg over, want dat is tegen dovemansoren praten. Als anderen tips of adviezen willen, van mij mag het en dat is alleen maar leuk lijkt me om dat uit te wisselen.
No offence

Maar ik denk niet dat het ze verder zal helpen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_168819103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Aaah dus 0906 is jouw kloontje? :+ _O-
  zaterdag 11 februari 2017 @ 07:29:11 #76
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168819245
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:33 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Waar worden vrouwen nog wel warm van dan? Volgens mij nergens meer van, en is dat vooral het hele probleem.

Ja, van een potje beffen worden ze misschien nog wel warm. Maar als je dat in je profiel zet ("Ik ben Klaas en ik hou erg van kutjelikken."), word je daar als man natuurlijk óók op afgerekend. Want foei foei foei. :')
Ik word inderdaad van weinig meer warm. ik heb het helemaal gehad met (online) daten. Ik ben liever op mezelf, ik weet wat ik waard ben en wat ik aan mezelf heb, en doe leuke dingen in mijn eentje, met familie en vrienden. Elke godganse keer weer je levensverhaal aan een nieuwe man vertellen die aardig, leuk, knap, interessant, prima is, maar niks losmaakt. Nooit behoefte om iemand een tweede keer te zien. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_168819251
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Je neemt als door de Nederlandse vrouw uitgekotste man gewoon het vliegtuig naar betere oorden, waar de dames nog niet verwend en verveeld zijn en jou niet "saai" of "cliché" vinden.

Doe ik ook, een paar keer per jaar, en ik kan het elke man aanraden.
En na 2 snoepreisjes is de Nederlandse vrouw totaal niet interessant meer.

Hoef je ook niet meer online te gaan daten.
pi_168820058
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
pi_168820264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:38 schreef uappmo het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
Aandacht.
pi_168820361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:38 schreef uappmo het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
Is veiliger. Je komt diegene nooit meer tegen in je normale leven. Foutje en er niet meer over na hoeven denken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_168821122
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 07:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik word inderdaad van weinig meer warm. ik heb het helemaal gehad met (online) daten. Ik ben liever op mezelf, ik weet wat ik waard ben en wat ik aan mezelf heb, en doe leuke dingen in mijn eentje, met familie en vrienden. Elke godganse keer weer je levensverhaal aan een nieuwe man vertellen die aardig, leuk, knap, interessant, prima is, maar niks losmaakt. Nooit behoefte om iemand een tweede keer te zien. Ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in.
Mja, waarom heb jij geen behoefte om iemand nog een keer te zien? Ben jij niet te kritisch mbt die "vonk" die je moet voelen...

Ik denk dat ik een stuk zakelijker ga zijn m.b.t. daten eventueel, het heeft misschien weinig succes, dat weet ik verder niet... maar als ik geen vonk voel sluit dat friends with benefits nog niet uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168821128
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:38 schreef uappmo het volgende:
Ik kan me weinig voorstellen bij 20-jarige vrouwen die nog gewoon aan de universiteit honderden mensen per dag tegenkomen en toch op zo'n datingsite staan. Waarom doen ze dat? Je kan toch beter iemand meteen in het echt leren kennen, zodat je teleurstellingen door te hoge verwachtingen van foto's nagenoeg uitsluit.
Er lopen veel mensen maar iedereen is zo anoniem als de neten op de uni hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:34:23 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_168823602
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 05:39 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Aaah dus 0906 is jouw kloontje? :+ _O-
uhu
pi_168823645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:40 schreef Grems het volgende:
Welke stok? Er is niets mis met het feit dat vrouwen graag een fysiek aantrekkelijke en spannende man willen.
Dat is waar, jij ervaart dat niet als stok. Maar de oppervlakkigheid waarmee je vrouwen beschrijft is niet bepaald iets om warm voor te lopen. Het beeld van vrouwen wat hier door een aantal wordt beschreven (ze zijn uit op lekkere mannen en niet iedere man is lekker en dat is niet eerlijk, enzovoort) straal je onbewust ook uit op vrouwen. Ik heb een vermoeden dat veel van die beschrijvingen gebaseerd zijn op teleurstellingen die uiteindelijk leiden tot een zekere verharding ofzo. Wat niet per se onbegrijpelijk is maar hoe denk je - als je vrouwen eigenlijk al eigenlijk niet ziet als gelijkwaardig - dan nog met een vrouw een fatsoenlijke relatie op te kunnen bouwen?

quote:
Daarnaast lijk je te denken dat aantrekkelijke mensen geen aangename persoonlijkheid kunnen hebben en dat afzichtelijke gedrochten per definitie leuk in de omgang zijn. De realiteit is vaak het tegenovergestelde.
Dat ligt eraan. 10 jaar lang van vrijwel iedere man positieve aandacht krijgen kan ook voor een onaantrekkelijke arrogantie zorgen, en daar heb ik dan weer niets mee. Hoe sociaal in de omgang ook is of hoe goed iemand het sociale spelletje ook weet te spelen.
pi_168840763
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is waar, jij ervaart dat niet als stok. Maar de oppervlakkigheid waarmee je vrouwen beschrijft is niet bepaald iets om warm voor te lopen.
Oppervlakkigheid? Ik accepteer vrouwen juist als volledig mens. Toen ik eenmaal een heel simpel concept accepteerde ( namelijk, over aantrekking valt niet te onderhandelen ) viel er een enorme last en bron van frustratie van mij af.

quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
Het beeld van vrouwen wat hier door een aantal wordt beschreven (ze zijn uit op lekkere mannen en niet iedere man is lekker en dat is niet eerlijk, enzovoort)
Zou je zo vriendelijk willen zijn aan te geven waar ik iets dergelijks gezegd heb?

quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat veel van die beschrijvingen gebaseerd zijn op teleurstellingen die uiteindelijk leiden tot een zekere verharding ofzo. Wat niet per se onbegrijpelijk is maar hoe denk je - als je vrouwen eigenlijk al eigenlijk niet ziet als gelijkwaardig - dan nog met een vrouw een fatsoenlijke relatie op te kunnen bouwen?
Wederom, ik zie vrouwen als volledig en gelijkwaardig mens. Nogmaals, over aantrekking valt niet te onderhandelen. Zodra je dat simpele maar krachtige concept oprecht accepteert is frustratie en teleurstelling verleden tijd. Momenteel heb ik een relatie en ook daarin ben ik altijd heel duidelijk geweest, als er een moment komt dat zij mij ( structureel ) liever ziet gaan dan komen dan moet ze vertrekken. Andersom doe ik dat ook, geen ergernis, verwijten of frustratie. Van mijn kant ten minste, mijn ex dacht daar anders over :')

Ik erger mij enkel en alleen aan het feit dat men niet eerlijk is als het over dergelijke zaken gaat. Als hier een man post over zijn (online)dating problematiek is "huehuehue openingszinnen" complete onzin. Als een vrouw bij het zien van je foto's/profiel niet warm loopt dan gaat geen enkele openingszin daar verandering in brengen. Omgekeerd geldt hetzelfde, als een vrouw je leuk vindt gaat geen enkele flauwe openingszin daar verandering in brengen. Is dat wel zo dan ligt het niet aan de openingszin maar aan het feit dat ze je bij voorbaat al gewoon niet zo zag zitten.
  zondag 12 februari 2017 @ 02:57:15 #86
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_168844646
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja, waarom heb jij geen behoefte om iemand nog een keer te zien? Ben jij niet te kritisch mbt die "vonk" die je moet voelen....
Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 12 februari 2017 @ 10:41:46 #87
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_168846568
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vandaag trouwens een date na 3 weken appen. Eigenlijk morgen maar verschoven naar vandaag. Ben benieuwd 😉 verwachtingen zijn best hoog al weet ik wat ik kan verwachten qua uiterlijk.


Waarom staat deze treurnis in godensnaam niet in R&P? Dit is toch geen nieuws? }:|
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_168848196
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vandaag trouwens een date na 3 weken appen. Eigenlijk morgen maar verschoven naar vandaag. Ben benieuwd 😉 verwachtingen zijn best hoog al weet ik wat ik kan verwachten qua uiterlijk.
Welke verwachtingen heb je dan zoal?
pi_168848742
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik heb in al die jaren bijna nooit een tweede date gehad...
Verrassend
pi_168848810
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Of het in het echt ook zo gezellig is. En wat er verder gaat gebeuren vanavond. Ze was niet het type dat op een eerste date meteen thuiskomt maar drie maal raden waar de date vanavond is :') Ze moet morgen vroeg op dus moet de uurtjes goed benutten. en uiteindelijk of het als het klikt we elkaar vaker gaan zien. Ik heb in al die jaren bijna nooit een tweede date gehad...
Het is zondag dus wat is er raar aan dat ze morgen vroeg op moet?
Thuis afspreken zou ik dan weer niet doen maar goed.
En of het klikt ja dat weet je nooit van tevoren natuurlijk..
Maar wat heb JIJ dan eigenlijk voor verwachtingen als je gaat daten want dit gaat over haar en dat was de vraag niet.
pi_168850784
_O-, waarom had ik jullie twee hier al verwacht.
pi_168854785
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:55 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Sinds ik op mezelf woon heb ik geen andere datelocaties gehad...

Ik hoop vanavond gewoon dat het gezellig is.
Gewoon iets lekkers voor haar koken, fijn muziekje aan, doosje bonbons kopen en het komt helemaal goed. Al gaat het bij mij altijd fout. Dus dit advies kun je eigenlijk beter negeren.

Maar nadenken over iets leuks te gaan doen buiten de deur is wel handig. Zeker als het een beetje stroef gaat, dan is het prettig als je afleiding hebt.
pi_168855143
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 02:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
Is die 'vonk' niet gewoon oppervlakkig bij jou?
pi_168855227
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 02:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
Of je laat je gewoon een keer uitwonen door een compleet voetbalelftal, dat kan ook best een leuke ervaring zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168855998
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 02:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
Goed stuk. Gewoon lekker offline leven voor wat betreft het daten. Niet naar je beeldschermpje kijken, maar mensen in de ogen kijken. Is ook beter voor je nek heb ik me laten vertellen. En vroeger lukte het mensen ook om elkaar tegen te komen, dus dat moment ligt bij jou ook gewoon op de loer.

Gewoon al die pepperzooi lekker opzeggen en lekker je leventje leiden. Bevalt hier uitstekend.
pi_168856085
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 16:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Maar nadenken over iets leuks te gaan doen buiten de deur is wel handig. Zeker als het een beetje stroef gaat, dan is het prettig als je afleiding hebt.
Kost helaas wel geld. Als je zonder werk zit, je veel wilt daten is dat niet goed voor je portemonnee. Ik denk dat je wel een statement maakt door zo direct thuis te daten.
pi_168856165
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:18 schreef 0906 het volgende:

[..]

Kost helaas wel geld. Als je zonder werk zit, je veel wilt daten is dat niet goed voor je portemonnee. Ik denk dat je wel een statement maakt door zo direct thuis te daten.
Ga je lekker een boswandeling maken. Of als je gunstig woont een zonsondergang kijken. Of samen in het park een sneeuwpop maken. Je bent dan wel aan de dag gebonden, maar er zijn best een hoop leuke en mooie dingen te verzinnen die gratis zijn, of minimale kosten met zich meebrengen.

En visite ontvangen kost in dat licht ook geld. Of je moet je date een avond aan het kraanwater willen zetten.
pi_168856319
Goed voor jou Andro.
pi_168856358
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:43 schreef 0906 het volgende:
Ben ik de enige die (op de eerste date) thuis afspreken best apart vindt? Ik hoor dat de meeste vrouwen dit niet willen, of het is een seksdate.
Hoeveel dates heb je al gehad in je leven?
pi_168858669
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En visite ontvangen kost in dat licht ook geld. Of je moet je date een avond aan het kraanwater willen zetten.
Er zijn kennelijk vrouwen die daar geen probleem mee hebben.
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hoeveel dates heb je al gehad in je leven?
0

Wil eerst mijn leven op orde krijgen, werk vinden, sociale vaardigheden leren etc... pas erna gaan daten. Nu zou kansloos zijn.

D. heeft nog het enige voordeel dat hij op een super locatie woont. Daarmee trekt hij sowieso jong schoon aan.
pi_168863183
pi_168865574
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 02:57 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee. Iemand bij wie ik niet de vonk voel, ben ik na een paar weken weer zat, zooo blij als zo'n man weer naar huis gaat. Dat is niet goed. Dan niet. En ik ben te vaak teleurgesteld. Iedereen settelt behalve ik. Ik accepteer nu dat het aan mij voorbijgaat in deze levensfase. Het is wel prima zo. Alhoewel ik wel iemand mis om mee te delen dat het zo prachtig sneeuwt buiten, hand in hand wandelen, zoenen op straat, dat soort dingen. Maar goed, die is er niet. Dus dan maar alleen. Lekker wat fokken, boekjes lezen, beetje sporten, niet te veel snaaien, met mijn haren in de wind rondrijden op mijn fietsje, af en toe uit naar kroeg of concert, spelletjes spelen, familie bezoeken, mijn nieuwe oven veel gebruiken en cake bakken (jippie!), ontzettend genieten van mijn huisje, werken in een baan die leuker is dan mijn vorige. Dat zijn fijne dingen om naar uit te kijken en daar heb ik echt geen relatie voor nodig. Ik waardeer wat ik heb en wat ik zelf heb bereikt.

Ik sta er niet echt voor open. Ik slinger soms nog wel eens Pepper aan, want ja, je hebt er toch voor betaald, en het moet maar, als ik nog eens liefde wil vinden, maar ik heb eigenlijk totaaaaal geen zin om daarmee mijn avonden te vullen. Het móet maar. Het totale gebrek aan plezier dat die uitspraak uitstraalt! Nou, zo voel ik me er dus inmiddels bij. Internetdaten is niet meer spannend of ontzettend, leuk, het is elke keer hetzelfde, beetje berichtjes sturen, soms plezier dat je weer eens een afspraakje hebt, drankje doen, paar uur lang, wat heen en weer vragen stellen voor de vorm, en och, soms is het wel leuk om iemand te spreken die andere dingen dan jij doet, maar om nou te zeggen dat ik ooit iemand heb getroffen aan wiens lippen ik hang, neuh, zelden, dan gaat ieder weer zijns weegs en dus weer niks. Waarom doen? Ik kan ook thuis leuk de krant lezen of eens een keer bij vrienden langs, die me meer waard zijn dan een anonieme internetdate.

Ik ben klaar met de verwachtingen die toch niet meer uit komen. Ik geef het op. Het is mooi geweest. Liever alleen, in vrijheid en vertrouwen op mijzelf, dan weet ik wat ik heb. En dat is veel, en veel moois.
Jij zegt het! Ik denk: gezellig + seks! Beterrrr.

En ik voel zelf pas wat voor iemand na een maand of 6 is me opgevallen... Dusja, ik denk dat je te veeleisend bent met je vonkjes en aan de lippen hangen. Dat is echt totaal overbodig. Ja ik zal het niet heel erg vinden als het dood loopt.... maar tegelijkertijd zou ik wel aan mezelf twijfelen dat ik die vonk niet voel.... Maar die vonk die hoeft helemaal niet gelijk te komen... vriendschap is ook wat waard... daten is kut als je zulke kritische eisen stelt en je pas succes hebt als je van je stoel glijdt van zijn woorden over jullie gedeelde passie postzegelverzamelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168865626
Ik krijg al een hanger van wat de meeste vrouwen als vragen stellen een paar voorbeelden;

- Ben je sportief? --> betekend is de hele dag voor de spiegel aan het trainen en geilt alleen op zichzelf
- Is volslank een probleem? --> Moddervette zeug (ja die zijn er onder de mannen ook)
- Wat doe jij als we even tijd samen hebben? --> passief lui kreng die eist dat jij alles initieert.
- Ga je graag op vakantie ? --> WTF wie niet? zijde ge gek of zo?

-O- -O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 12 februari 2017 @ 23:11:53 #104
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168866102
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij zegt het! Ik denk: gezellig + seks! Beterrrr.

En ik voel zelf pas wat voor iemand na een maand of 6 is me opgevallen... Dusja, ik denk dat je te veeleisend bent met je vonkjes en aan de lippen hangen. Dat is echt totaal overbodig. Ja ik zal het niet heel erg vinden als het dood loopt.... maar tegelijkertijd zou ik wel aan mezelf twijfelen dat ik die vonk niet voel.... Maar die vonk die hoeft helemaal niet gelijk te komen... vriendschap is ook wat waard... daten is kut als je zulke kritische eisen stelt en je pas succes hebt als je van je stoel glijdt van zijn woorden over jullie gedeelde passie postzegelverzamelen.
Dit is nogal denigrerend. Als zij niemand tegenkomt die haar boeit dan houdt het voor haar op. Ik zou precies hetzelfde hebben.
pi_168866224
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is nogal denigrerend. Als zij niemand tegenkomt die haar boeit dan houdt het voor haar op. Ik zou precies hetzelfde hebben.
Hoezo denigrerend?

Ja, zo werkt ze nu ja, ik stel dus de vraag of dat wel de juiste manier is en of ze niet voor minder zou moeten daten en het hele spul wat meer tijd moet gunnen.

Of gewoon blij zijn met een vriendschap en seks. Dan haal je tenminste iets uit je dates dat van waarde is op je leven.

Maar waarom is die comment dan gelijk denigrerend?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 12 februari 2017 @ 23:28:42 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168866487
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo denigrerend?

Ja, zo werkt ze nu ja, ik stel dus de vraag of dat wel de juiste manier is en of ze niet voor minder zou moeten daten en het hele spul wat meer tijd moet gunnen.

Of gewoon blij zijn met een vriendschap en seks. Dan haal je tenminste iets uit je dates dat van waarde is op je leven.

Maar waarom is die comment dan gelijk denigrerend?
Zo doe jij het. Zij heeft kennelijk geen behoefte aan die vriendschappen e.d. En oordeelt sneller of iemand haar aan blijft spreken of niet.
pi_168866558
Mannen zullen zich eerder anders opstellen bij een date dan dat zij doorgaans in het dagelijkse leven zijn. Daarbij allerlei tikjes vertonen door nervositeit en een beetje geforceerd lachen. Mischien dat je daarop onbewust afhaakt en de vonk niet overslaat?
  zondag 12 februari 2017 @ 23:40:36 #108
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168866633
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:34 schreef Tamabralski het volgende:
Mannen zullen zich eerder anders opstellen bij een date dan dat zij doorgaans in het dagelijkse leven zijn. Daarbij allerlei tikjes vertonen door nervositeit en een beetje geforceerd lachen. Mischien dat je daarop onbewust afhaakt en de vonk niet overslaat?
Ik weet even niet aan wie je dit vraagt?
pi_168867070
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zo doe jij het. Zij heeft kennelijk geen behoefte aan die vriendschappen e.d. En oordeelt sneller of iemand haar aan blijft spreken of niet.
Heeft ze dat niet? Ik ben niet zo van de aannames, ik stel me voor dat je met een andere insteek misschien meer uit je leven en dates kunt halen. Dat is een advies als reactie op die kritische houding van andro op daten.

Ze moet zelf weten of ze daar naar luistert of niet of ermee in discussie wilt gaan waarom dat niet kan werken, no problemo... ik ben niet een dictator die haar iets verplicht, integendeel.

Jij maakt hier de aannames, ik richt mijn opmerkingen meer als andere zienswijze aan andro zelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168868138
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:34 schreef Tamabralski het volgende:
Mannen zullen zich eerder anders opstellen bij een date dan dat zij doorgaans in het dagelijkse leven zijn. Daarbij allerlei tikjes vertonen door nervositeit en een beetje geforceerd lachen. Mischien dat je daarop onbewust afhaakt en de vonk niet overslaat?
:D _O- _O- _O-

Sorry maar het zijn juist vrouwen die zich compleet anders voordoen dan in werkelijkheid tijdens en ook voor een date.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 13 februari 2017 @ 10:38:37 #111
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168870102
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo denigrerend?

Ja, zo werkt ze nu ja, ik stel dus de vraag of dat wel de juiste manier is en of ze niet voor minder zou moeten daten en het hele spul wat meer tijd moet gunnen.

Of gewoon blij zijn met een vriendschap en seks. Dan haal je tenminste iets uit je dates dat van waarde is op je leven.

Maar waarom is die comment dan gelijk denigrerend?
Nu teruglezend heb je wel gelijk. Ik was slechtgehumeurd toen ik het schreef. Vandaar.
  maandag 13 februari 2017 @ 13:54:07 #112
451005 Grems
Clown World
pi_168873188
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-

Sorry maar het zijn juist vrouwen die zich compleet anders voordoen dan in werkelijkheid tijdens en ook voor een date.
Volslank, een paar kilo extra = fat as fuck

pi_168874443
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:19:28 #114
8781 crew  Frutsel
pi_168888448
De nieuwswaarde is er nu wel af.... we gaan het eens in Relaties&Problemen proberen...
pi_168928872
Vrouwen lezen te veel van die flutromannetjes en jankfilms waardoor ze een vertekend droomplaatje krijgen. (8>
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:03:03 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168929015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:19 schreef Frutsel het volgende:
De nieuwswaarde is er nu wel af.... we gaan het eens in Relaties&Problemen proberen...
Relaties en Psychologie :D.

En thanks for the kick.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168929262
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

:D _O- _O- _O-

Sorry maar het zijn juist vrouwen die zich compleet anders voordoen dan in werkelijkheid tijdens en ook voor een date.
Tja helaas is dit niet helemaal waar, ik heb jaren geleden behoorlijk online gedate, maar ben aardig wat vergane glorie, extra kilo's tot zelfs een 37 jarige die nog bij zijn paps en mams woonde getroffen, leeftijd is ook soms een drama, een paar jaar eraf halen hebben sommige mannen ook geen moeite mee.
Mijn huidige vriend ken ik ook van online daten, zijn alweer bijna 4,5 jaar samen, dus het kan ook goed uitpakken.
pi_168931041
Leuk topic :)
pi_168932790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:10 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja helaas is dit niet helemaal waar, ik heb jaren geleden behoorlijk online gedate, maar ben aardig wat vergane glorie, extra kilo's tot zelfs een 37 jarige die nog bij zijn paps en mams woonde getroffen, leeftijd is ook soms een drama, een paar jaar eraf halen hebben sommige mannen ook geen moeite mee.
Mijn huidige vriend ken ik ook van online daten, zijn alweer bijna 4,5 jaar samen, dus het kan ook goed uitpakken.
Het is wel waar!

In percentage en mate van zich anders voordoen zijn vrouwen nu eenmaal veel minder eerlijk.
Dat jij 1 keer een man hebt getroffen die loog is zoiets als de uitzondering die de regel bevestigd.

Wel leuk dat je je lief gevonden hebt ^)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_168932932
quote:
12s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Het is wel waar!

In percentage en mate van zich anders voordoen zijn vrouwen nu eenmaal veel minder eerlijk.
Dat jij 1 keer een man hebt getroffen die loog is zoiets als de uitzondering die de regel bevestigd.

Wel leuk dat je je lief gevonden hebt ^)
Helaas dat was niet bij 1 man, maar denk wel bij een stuk of 5. het meest bizarre wat ik heb gehad was trouwens geen online date, maar een gozer die ik in de kroeg leerde kennen, hele leuke vent, nadat hij hoorde wat voor auto ik had vertelde hij honderd uit over zijn auto, maar goed omdat we bij de kroeg waren was hij natuurlijk op de fiets. Keer erop kwamen we tegelijk bij de kroeg, hij op de fiets ik met de auto ( ik drink verder niet) dus ik zeg hey wou je even testen kun je eens rijden in een echte sportwagen. Dus gooi de auto sleutels naar hem toe, moest hij schoorvoetend toegeven dat hij geen rijbewijs had, hij was nog aan het lessen, en de bmw waar hij het over had was de lesauto.
pi_168932952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Helaas dat was niet bij 1 man, maar denk wel bij een stuk of 5. het meest bizarre wat ik heb gehad was trouwens geen online date, maar een gozer die ik in de kroeg leerde kennen, hele leuke vent, nadat hij hoorde wat voor auto ik had vertelde hij honderd uit over zijn auto, maar goed omdat we bij de kroeg waren was hij natuurlijk op de fiets. Keer erop kwamen we tegelijk bij de kroeg, hij op de fiets ik met de auto ( ik drink verder niet) dus ik zeg hey wou je even testen kun je eens rijden in een echte sportwagen. Dus gooi de auto sleutels naar hem toe, moest hij schoorvoetend toegeven dat hij geen rijbewijs had, hij was nog aan het lessen, en de bmw waar hij het over had was de lesauto.
:D
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_168933005
quote:
Ik denk dat iedereen het wel iets mooier maakt, het is alleen hoe groot maak je de leugen.
pi_168933066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 07:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Helaas dat was niet bij 1 man, maar denk wel bij een stuk of 5. het meest bizarre wat ik heb gehad was trouwens geen online date, maar een gozer die ik in de kroeg leerde kennen, hele leuke vent, nadat hij hoorde wat voor auto ik had vertelde hij honderd uit over zijn auto, maar goed omdat we bij de kroeg waren was hij natuurlijk op de fiets. Keer erop kwamen we tegelijk bij de kroeg, hij op de fiets ik met de auto ( ik drink verder niet) dus ik zeg hey wou je even testen kun je eens rijden in een echte sportwagen. Dus gooi de auto sleutels naar hem toe, moest hij schoorvoetend toegeven dat hij geen rijbewijs had, hij was nog aan het lessen, en de bmw waar hij het over had was de lesauto.
:') !
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:02:56 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168933657
37 en nou bij je ouders wonen. Dat je een vrouw nog onder ogen durft te komen zo. :')
pi_168933857
Dat is ook echt een grote no-go hier :')
Ja doei.
pi_168933880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:02 schreef Hexagon het volgende:
37 en nou bij je ouders wonen. Dat je een vrouw nog onder ogen durft te komen zo. :')
Ook zoveel mannen die totaal niet op eigen benen kunnen staan. Die niet weten hoe een wasmachine werkt, nog geen ei kunnen bakken en totaal geen zelfredzaamheid in en om het huis hebben.
pi_168934357
Ik woon sinds mijn 19e op kamers omwille van mijn studie en nu woon ik er nog steeds omdat mijn werk dichtbij is en alles bereikbaar is. Als op mijn 37e mijn ouders hulpbehoevend blijken te zijn en ik een baan in de buurt heb, zou ik overwegen om bij hun in te trekken.

Maar zo te lezen kan je praktische redenen omtrent een woonplek maar beter uit je hoofd zetten en moet je je vooral druk maken of je woonplek wel sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:57:22 #128
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168934414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ook zoveel mannen die totaal niet op eigen benen kunnen staan. Die niet weten hoe een wasmachine werkt, nog geen ei kunnen bakken en totaal geen zelfredzaamheid in en om het huis hebben.
Daar knap ik echt op af ja.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_168934567
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:02 schreef Hexagon het volgende:
37 en nou bij je ouders wonen. Dat je een vrouw nog onder ogen durft te komen zo. :')
Daar heeft hij een poos over gelogen, uiteindelijk had ik het vermoeden van die is gewoon getrouwd en heeft een gezin, dus heb zijn kenteken even op de foto geknipt en een kennisje van mij gevraagd of hij even kon uitpluizen hoe dat precies zat, die belde de volgende dag al van nou hij woonde wel met meer mensen op het betreffende adres, maar hij was niet getrouwd, maar woonde bij zijn ouders.
Ik geef toe dan kan ik ook een ontzettende etter zijn, dus heb ik twee week lang elke keer afspraken bij hem proberen te maken, die vent heeft het nog nooit zo druk gehad, dan moest hij overwerken, dan weer naar zijn zus, dan weer verjaardag en uiteindelijk heb ik heb gebeld met de mededeling dat ik iets wist wat hij niet wilde vertellen, ja toen kwam de waarheid. Kwam hem later nog een keer tegen in het bos met de hond, had hij een nieuwe vrouw bij zijn en liepen ze heel gehaast door.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:13:17 #130
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934630
Tja, vrouwen liegen over praktisch ALLES en dan online daten na je 30e ( :')_!! ) om een miljonair aan deh aak te slaan en wat voor torenhoge eisen ze ook heeft (om vervolgens gedumpt te worden voor iemand 10 jaar jonger )

Boontje komt om loontje?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:13:17 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168934631
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar heeft hij een poos over gelogen, uiteindelijk had ik het vermoeden van die is gewoon getrouwd en heeft een gezin, dus heb zijn kenteken even op de foto geknipt en een kennisje van mij gevraagd of hij even kon uitpluizen hoe dat precies zat, die belde de volgende dag al van nou hij woonde wel met meer mensen op het betreffende adres, maar hij was niet getrouwd, maar woonde bij zijn ouders.
Ik geef toe dan kan ik ook een ontzettende etter zijn, dus heb ik twee week lang elke keer afspraken bij hem proberen te maken, die vent heeft het nog nooit zo druk gehad, dan moest hij overwerken, dan weer naar zijn zus, dan weer verjaardag en uiteindelijk heb ik heb gebeld met de mededeling dat ik iets wist wat hij niet wilde vertellen, ja toen kwam de waarheid. Kwam hem later nog een keer tegen in het bos met de hond, had hij een nieuwe vrouw bij zijn en liepen ze heel gehaast door.
Maar, wat was nou je doel dan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168934641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:52 schreef uappmo het volgende:
Ik woon sinds mijn 19e op kamers omwille van mijn studie en nu woon ik er nog steeds omdat mijn werk dichtbij is en alles bereikbaar is. Als op mijn 37e mijn ouders hulpbehoevend blijken te zijn en ik een baan in de buurt heb, zou ik overwegen om bij hun in te trekken.

Maar zo te lezen kan je praktische redenen omtrent een woonplek maar beter uit je hoofd zetten en moet je je vooral druk maken of je woonplek wel sociaal geaccepteerd is door vrouwen.
Hulpbehoevend is alweer een heel ander verhaal. Uiteraard.

Maar verder? Nee. Gewoon nee.
Ja doei.
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:18:25 #133
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_168934722
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef corehype het volgende:
Tja, vrouwen liegen over praktisch ALLES en dan online daten na je 30e ( :')_!! ) om een miljonair aan deh aak te slaan en wat voor torenhoge eisen ze ook heeft (om vervolgens gedumpt te worden voor iemand 10 jaar jonger )

Boontje komt om loontje?
Wat is dat nu voor flauwekul.
Gefrustreerd?

Ik mag toch wel een mening hebben en benoemen wat ik niet aantrekkelijk vind.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:18:55 #134
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168934732
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor flauwekul.
Gefrustreerd?

Ik mag toch wel een mening hebben en benoemen wat ik niet aantrekkelijk vind.
Jij kent Corehype niet? :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168934837
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar, wat was nou je doel dan?
Of hij nog uit zichzelf eerlijk kon zijn of dat ik hem daar even mee moest helpen en blijkbaar moet je daarmee helpen.
pi_168934859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:13 schreef corehype het volgende:
Tja, vrouwen liegen over praktisch ALLES en dan online daten na je 30e ( :')_!! ) om een miljonair aan deh aak te slaan en wat voor torenhoge eisen ze ook heeft (om vervolgens gedumpt te worden voor iemand 10 jaar jonger )

Boontje komt om loontje?
Ohw ik had wel eens het gevoel dat ik te eerlijk was en dat ze daarom er vanaf zagen.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:28:32 #137
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168934934
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Of hij nog uit zichzelf eerlijk kon zijn of dat ik hem daar even mee moest helpen en blijkbaar moet je daarmee helpen.
Daar geloof ik helemaal niks van. Ik denk dat jij een soort van genoegdoening wilde. Doe nou niet alsof je hem wilde ´helpen´, je wilde gewoon even een vorm van wraak.

Je wist al dat hij niet eerlijk kon zijn, want als hij dat was geweest had hij dat hele verhaal om te beginnen al niet opgehangen. Dus je wist al dat hij niet eerlijk was, wat op zich een volkomen valide reden is om te zeggen ´ik kap het af´.

Maar dat deed je niet. Je wilde genoegdoening. In mijn ogen net zo kansloos als het hele bullshit verhaal dat hij heeft opgehangen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168934984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van. Ik denk dat jij een soort van genoegdoening wilde. Doe nou niet alsof je hem wilde ´helpen´, je wilde gewoon even een vorm van wraak.

Je wist al dat hij niet eerlijk kon zijn, want als hij dat was geweest had hij dat hele verhaal om te beginnen al niet opgehangen. Dus je wist al dat hij niet eerlijk was, wat op zich een volkomen valide reden is om te zeggen ´ik kap het af´.

Maar dat deed je niet. Je wilde genoegdoening. In mijn ogen net zo kansloos als het hele bullshit verhaal dat hij heeft opgehangen.
Wat jij wil, ik neem aan dat je erbij was en hebt gezien hoe wij met elkaar omgingen? Je kent mij natuurlijk ook persoonlijk en weet hoe makkelijk ik met sommige dingen om kan gaan, als hij eerlijk was geweest was het geen probleem geweest, ik kan mij namelijk wel voorstellen dat je door omstandigheden weer bij je ouders komt te wonen, het enige waar ik niet tegen kan zijn leugens, met de smerige waarheid kan ik meer dan met de prachtige leugen.
pi_168935032
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:02 schreef Hexagon het volgende:
37 en nou bij je ouders wonen. Dat je een vrouw nog onder ogen durft te komen zo. :')
Wat als hij daar woont om mantelzorg te verlenen ?
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:35:17 #140
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168935038
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:31 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat jij wil, ik neem aan dat je erbij was en hebt gezien hoe wij met elkaar omgingen? Je kent mij natuurlijk ook persoonlijk en weet hoe makkelijk ik met sommige dingen om kan gaan, als hij eerlijk was geweest was het geen probleem geweest, ik kan mij namelijk wel voorstellen dat je door omstandigheden weer bij je ouders komt te wonen, het enige waar ik niet tegen kan zijn leugens, met de smerige waarheid kan ik meer dan met de prachtige leugen.
Niet direct wild om je heen slaan omdat je ook gewezen wordt op een eigen verantwoordelijkheid voor je EIGEN handelen had in deze situatie.

Ik hoef niet te weten hoe jullie met elkaar omgingen. Een relatie (of mogelijkheid tot) is gebaseerd op eerlijkheid. Als blijkt dat die eerlijkheid ontbreekt houdt het op. Jij constateerde al vroeg dat het met zijn eerlijkheid niet goed zat. Dan had je gewoon kunnen zeggen 'hey, luister eens, ik weet dit, en ik vind het jammer dat je niet eerlijk kon zijn, voor mij is het klaar'.

Maar dat deed je niet. Dat 'geheim' wel weten en hem dan, om hem te laten zweten, excuses laten verzinnen voor X tijd om dan daarna een keer te zeggen dat je wat weet waarna hij het toe gaf, deed je niet voor hem, dat deed je voor jezelf. Dat kun je heel hard willen ontkennen en allerlei dingen erbij gaan halen, maar hem laten zweten deed je voor je eigen genoegdoening/plezier/wraak/whatever.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 februari 2017 @ 10:41:27 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168935116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat als hij daar woont om mantelzorg te verlenen ?
Ik neem even aan dat dat niet de context is
pi_168935125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet direct wild om je heen slaan omdat je ook gewezen wordt op een eigen verantwoordelijkheid voor je EIGEN handelen had in deze situatie.

Ik hoef niet te weten hoe jullie met elkaar omgingen. Een relatie (of mogelijkheid tot) is gebaseerd op eerlijkheid. Als blijkt dat die eerlijkheid ontbreekt houdt het op. Jij constateerde al vroeg dat het met zijn eerlijkheid niet goed zat. Dan had je gewoon kunnen zeggen 'hey, luister eens, ik weet dit, en ik vind het jammer dat je niet eerlijk kon zijn, voor mij is het klaar'.

Maar dat deed je niet. Dat 'geheim' wel weten en hem dan, om hem te laten zweten, excuses laten verzinnen voor X tijd om dan daarna een keer te zeggen dat je wat weet waarna hij het toe gaf, deed je niet voor hem, dat deed je voor jezelf. Dat kun je heel hard willen ontkennen en allerlei dingen erbij gaan halen, maar hem laten zweten deed je voor je eigen genoegdoening/plezier/wraak/whatever.
Hij heeft twee week de tijd gehad om zijn verhaal te kunnen bijstellen, zo kun je het ook zien, hij had ook kunnen zeggen, zeg lieverd, ik ben niet helemaal eerlijk geweest, ik woon nog bij mijn ouders want blablablabla. Dit heeft hij niet gedaan.

En ja uiteindelijk werdt het wel ontzettend lachwekkend, maar we laten wel zijn ik heb hem niet gedwongen om te zweten en excuusjes te verzinnen, daar was hij helemaal zelf mee bezig.

Dan kun je wel voor hem opkomen en dat mag, maar ik heb nooit ergens over gelogen, ik was eerlijk in alles en had toen ook geen smetteloos blad, zelfs dat was een mooie aanleiding geweest om wel eerlijk te zijn,
pi_168935144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar heeft hij een poos over gelogen, uiteindelijk had ik het vermoeden van die is gewoon getrouwd en heeft een gezin, dus heb zijn kenteken even op de foto geknipt en een kennisje van mij gevraagd of hij even kon uitpluizen hoe dat precies zat, die belde de volgende dag al van nou hij woonde wel met meer mensen op het betreffende adres, maar hij was niet getrouwd, maar woonde bij zijn ouders.
Ik geef toe dan kan ik ook een ontzettende etter zijn, dus heb ik twee week lang elke keer afspraken bij hem proberen te maken, die vent heeft het nog nooit zo druk gehad, dan moest hij overwerken, dan weer naar zijn zus, dan weer verjaardag en uiteindelijk heb ik heb gebeld met de mededeling dat ik iets wist wat hij niet wilde vertellen, ja toen kwam de waarheid. Kwam hem later nog een keer tegen in het bos met de hond, had hij een nieuwe vrouw bij zijn en liepen ze heel gehaast door.
WTF :') Sorry, maar dan ben je zelf ook een beetje koekoek. Die kerel schaamt zich daar wss dood voor, en jij gaat het nog even op de spits proberen te drijven. Oh ja, en eerst even iemand schijnbaar zijn kenteken laten nazoeken en in de GBA kijken wie er nog meer op z'n adres woont. Ik weet niet wie er kanslozer bezig was, jij of hij.
pi_168935184
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

WTF :') Sorry, maar dan ben je zelf ook een beetje koekoek. Die kerel schaamt zich daar wss dood voor, en jij gaat het nog even op de spits proberen te drijven. Oh ja, en eerst even iemand schijnbaar zijn kenteken laten nazoeken en in de GBA kijken wie er nog meer op z'n adres woont. Ik weet niet wie er kanslozer bezig was, jij of hij.
Dan liever gek, dan na een jaar erachter komen dat je altijd het leuke vrouwtje voor erbij was.
pi_168935221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:45 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dan liever gek, dan na een jaar erachter komen dat je altijd het leuke vrouwtje voor erbij was.
Ja, uiteraard. Maar je had het hem natuurlijk op de man af kunnen vragen. Of bv. eens bij z'n huis gaan kijken ofzo. Ik noem maar wat geks. Je laat iemand z'n datatoegang misbruiken voor jouw wantrouwen, om dan vervolgens iemand die het schijnbaar al moeilijk heeft met die situatie nog even 2 weken de duimschroeven aan te draaien.
pi_168935225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:09 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Daar heeft hij een poos over gelogen, uiteindelijk had ik het vermoeden van die is gewoon getrouwd en heeft een gezin, dus heb zijn kenteken even op de foto geknipt en een kennisje van mij gevraagd of hij even kon uitpluizen hoe dat precies zat, die belde de volgende dag al van nou hij woonde wel met meer mensen op het betreffende adres, maar hij was niet getrouwd, maar woonde bij zijn ouders.
Ik geef toe dan kan ik ook een ontzettende etter zijn, dus heb ik twee week lang elke keer afspraken bij hem proberen te maken, die vent heeft het nog nooit zo druk gehad, dan moest hij overwerken, dan weer naar zijn zus, dan weer verjaardag en uiteindelijk heb ik heb gebeld met de mededeling dat ik iets wist wat hij niet wilde vertellen, ja toen kwam de waarheid. Kwam hem later nog een keer tegen in het bos met de hond, had hij een nieuwe vrouw bij zijn en liepen ze heel gehaast door.
Jezus :') jij spoort ook niet helemaal, wel? :D _O-
Ja doei.
pi_168935247
Serieus iemand z'n kenteken laten natrekken, vind je het gek dat je online moet daten mafketel :D :D _O-

Ik heb nog nooit online gedate, maar weet van mensen om me heen dat het een vrij trieste eenzame ratrace kan zijn. Op sommige potjes past nou eenmaal geen deksel. :P
-nee-
pi_168935273
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:47 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, uiteraard. Maar je had het hem natuurlijk op de man af kunnen vragen. Of bv. eens bij z'n huis gaan kijken ofzo. Ik noem maar wat geks. Je laat iemand z'n datatoegang misbruiken voor jouw wantrouwen, om dan vervolgens iemand die het schijnbaar al moeilijk heeft met die situatie nog even 2 weken de duimschroeven aan te draaien.
Ohh ja hij was ook zo zielig, arme man toch, is ook zo moeilijk om eerlijk te zijn. Daarbij welk huis, ik wist niet eens waar hij woonde, zou dat op den duur wel zien.
pi_168935300
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ohh ja hij was ook zo zielig, arme man toch, is ook zo moeilijk om eerlijk te zijn. Daarbij welk huis, ik wist niet eens waar hij woonde, zou dat op den duur wel zien.
Sorry, maar je gedrag is wel een beetje raar. Of iemand wel of niet eerlijk is, is helemaal jouw zaak niet als je nog aan het daten bent. Als je vermoedens hebt dat hij nog bij pappie en mammie woont spreek je gewoon niet meer met hem af. Om dan zijn doopceel door iemand te laten lichten die daartoe helemaal niet gerechtigd is vind ik best stuitend.
pi_168935314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ohh ja hij was ook zo zielig, arme man toch, is ook zo moeilijk om eerlijk te zijn. Daarbij welk huis, ik wist niet eens waar hij woonde, zou dat op den duur wel zien.
Nou ja goed, ik zal ook wel gek zijn, maar ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk hebt met zo'n situatie en dat niet op date één er uit gooit. En dan wordt die berg steeds hoger om het te vertellen. Maakt het niet goed dat hij het zo doet, maar jouw reactie is echt buiten alle proporties en gewoon plain simple illegaal. Ik hoop dat je kennisje straks lekker op straat staat en bij z'n ouders kan intrekken omdat hij ff 'wat ging uitpluizen'.

En voor mijn part rijdt je een keer achter hem aan, zet hem voor het blok, wat dan ook. je gaat niet eens het gesprek aan, maar duikt gelijk in CIA-mode, dan ben je ook niet helemaal goed hoor.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 10:55:37 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168935326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:42 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hij heeft twee week de tijd gehad om zijn verhaal te kunnen bijstellen, zo kun je het ook zien, hij had ook kunnen zeggen, zeg lieverd, ik ben niet helemaal eerlijk geweest, ik woon nog bij mijn ouders want blablablabla. Dit heeft hij niet gedaan.
Dat is dus wat ik zeg, je wist op een gegeven moment al dat hij loog. Je wist dat de basis voor een relatie er toen niet meer was. Dat heeft hij gedaan ja. Ik verdedig hem niet, ik bekritiseer jouw aandeel in dit verhaal, dat staat los van wat hij wel of niet goed of fout heeft gedaan.

quote:
En ja uiteindelijk werdt het wel ontzettend lachwekkend, maar we laten wel zijn ik heb hem niet gedwongen om te zweten en excuusjes te verzinnen, daar was hij helemaal zelf mee bezig.
Je snapt totaal niet wat ik zeg. Natuurlijk heb je hem daar niet toe gedwongen, dat beweer ik ook helemaal niet. Hij had daar ook gewoon eerlijk kunnen zijn, maar dat deed hij niet. Maar jij ook niet want je wist al dat hij loog, en in plaats van dat je dat direct tegen hem zei liet je hem eerst 2 weken ofzo zweten. Je had daar ook direct eerlijk kunnen zijn, en hem zeggen dat je zijn geheimpje wist, zonder dit hele spelletje te spelen.

quote:
Dan kun je wel voor hem opkomen en dat mag, maar ik heb nooit ergens over gelogen, ik was eerlijk in alles en had toen ook geen smetteloos blad, zelfs dat was een mooie aanleiding geweest om wel eerlijk te zijn,
Jij was helemaal niet eerlijk in alles, want jij wist al lang dat hij niet eerlijk was, en die kennis verzweeg je voor hem om hem te laten spartelen. Daarom zeg ik dat je ook direct aan hem kenbaar had kunnen maken dat je zijn geheim kende, dat je dat jammer vond dat hij niet eerlijk kon zijn en dan was het klaar geweest.

Dat deed je niet. Je liet hem spartelen, puur voor je eigen genoegdoening. Dan moet je niet zeggen dat je zelf de hele tijd eerlijk was, want als je dat was geweest, dan had je hem wel direct gezegd 'ik ken je geheim en voor mij is het nu klaar' in plaats van het spelletje spelen dat je hebt gespeeld.

Jij kunt niet zo goed omgaan met kritiek, is 't wel?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168935483
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik zal ook wel gek zijn, maar ik kan me best voorstellen dat je het moeilijk hebt met zo'n situatie en dat niet op date één er uit gooit. En dan wordt die berg steeds hoger om het te vertellen. Maakt het niet goed dat hij het zo doet, maar jouw reactie is echt buiten alle proporties en gewoon plain simple illegaal. Ik hoop dat je kennisje straks lekker op straat staat en bij z'n ouders kan intrekken omdat hij ff 'wat ging uitpluizen'.

En voor mijn part rijdt je een keer achter hem aan, zet hem voor het blok, wat dan ook. je gaat niet eens het gesprek aan, maar duikt gelijk in CIA-mode, dan ben je ook niet helemaal goed hoor.
Tja hij heeft zat momenten gehad dat hij het kon vertellen, toen ik vertelde dat ik 30.000 euro schuld had bv door slechte verkoop van mijn huis. Hij had het ook kunnen vertellen toen ik mijn auto schorste om kosten te besparen, hij had het ook kunnen vertellen tijdens het gesprek dat ik vertelde dat ik op punt stond compleet failliet te gaan en mijn huis per executie verkoop weg zou gaan. Ik ben altijd heel eerlijk geweest en heb genoeg stront over mij heen gehad om begrip te hebben dat iemand weer bij zijn ouders is gaan wonen, maar meneer lachte en vertelde over hoe mooi zijn huisje was.

En misschien had ik hem niet na moeten laten trekken, maar ik was er behoorlijk zat van dat mannen constant liegen, schatjes erbij op na houden, soms gewoon hele gezinnen hebben, of verzwijgen dat ze hun eigen kinderen alleen nog maar oner toezicht mogen zien, beweren dat ze werken en gewoon thuis zitten en de hele tijd om de waarheid heen draaien. Zoals ik eerder al schreef ik hoor liever de smerige waarheid dan de prachtige leugen.
pi_168935501
Het is gewoon fucking illegaal _O- :')
Ja doei.
pi_168935520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef CoolGuy het volgende:

Jij kunt niet zo goed omgaan met kritiek, is 't wel?
Ja hoor en ik zou het zo weer doen, zonder twijfel, maar gelukkig nu wel een eerlijke man waarbij geen reden is voor wantrouwen.
pi_168935531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja hij heeft zat momenten gehad dat hij het kon vertellen, toen ik vertelde dat ik 30.000 euro schuld had bv door slechte verkoop van mijn huis. Hij had het ook kunnen vertellen toen ik mijn auto schorste om kosten te besparen, hij had het ook kunnen vertellen tijdens het gesprek dat ik vertelde dat ik op punt stond compleet failliet te gaan en mijn huis per executie verkoop weg zou gaan. Ik ben altijd heel eerlijk geweest en heb genoeg stront over mij heen gehad om begrip te hebben dat iemand weer bij zijn ouders is gaan wonen, maar meneer lachte en vertelde over hoe mooi zijn huisje was.

En misschien had ik hem niet na moeten laten trekken, maar ik was er behoorlijk zat van dat mannen constant liegen, schatjes erbij op na houden, soms gewoon hele gezinnen hebben, of verzwijgen dat ze hun eigen kinderen alleen nog maar oner toezicht mogen zien, beweren dat ze werken en gewoon thuis zitten en de hele tijd om de waarheid heen draaien. Zoals ik eerder al schreef ik hoor liever de smerige waarheid dan de prachtige leugen.
Misschien had jij gewoon een slechte hand in het uitkiezen van mannen als je altijd mannen met een dubbelleven treft. Je gedrag verdient alles behalve de schoonheidsprijs.
pi_168935532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gewoon fucking illegaal _O- :')
Nee hoor, je mag gewoon een prive detective inschakelen, is niets illegaals aan.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 11:11:25 #157
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168935572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja hij heeft zat momenten gehad dat hij het kon vertellen, toen ik vertelde dat ik 30.000 euro schuld had bv door slechte verkoop van mijn huis. Hij had het ook kunnen vertellen toen ik mijn auto schorste om kosten te besparen, hij had het ook kunnen vertellen tijdens het gesprek dat ik vertelde dat ik op punt stond compleet failliet te gaan en mijn huis per executie verkoop weg zou gaan. Ik ben altijd heel eerlijk geweest en heb genoeg stront over mij heen gehad om begrip te hebben dat iemand weer bij zijn ouders is gaan wonen, maar meneer lachte en vertelde over hoe mooi zijn huisje was.
En jij lachte toen je hem liet zweten omdat je gewoon even heel ordinair wraak wilde.

quote:
En misschien had ik hem niet na moeten laten trekken, maar ik was er behoorlijk zat van dat mannen constant liegen, schatjes erbij op na houden, soms gewoon hele gezinnen hebben, of verzwijgen dat ze hun eigen kinderen alleen nog maar oner toezicht mogen zien, beweren dat ze werken en gewoon thuis zitten en de hele tijd om de waarheid heen draaien. Zoals ik eerder al schreef ik hoor liever de smerige waarheid dan de prachtige leugen.
Mooi man, dus eigenlijk is het de schuld van de mannen dat jij die ene man liet natrekken? Je had dat ook gewoon NIET kunnen doen he. Je had je kunnen omdraaien en weglopen, wat exact is wat ik al de hele tijd zeg, maar nee, jij wilde het op deze manier doen. Jij wilde wraak, en je probeert je in allerlei bochten te wringen om dat te ontkennen.

Overigens, als je denkt dat dát soort mannen wat je daar nu beschrijft de norm is, dan ligt het misschien aan het soort mannen wat je aantrekt, want over het algemeen zijn mannen best normaal en zo. Als je alleen maar nutcases aantrekt moet je je eens afvragen wat de enige gemeenschappelijke factor is in allemaal die situaties.

Guess what? Dat ben jij! En dat klopt ook, want iemand obv z'n kenteken laten natrekken omdat hij op een date niet eerlijk is, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168935614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja hij heeft zat momenten gehad dat hij het kon vertellen, toen ik vertelde dat ik 30.000 euro schuld had bv door slechte verkoop van mijn huis. Hij had het ook kunnen vertellen toen ik mijn auto schorste om kosten te besparen, hij had het ook kunnen vertellen tijdens het gesprek dat ik vertelde dat ik op punt stond compleet failliet te gaan en mijn huis per executie verkoop weg zou gaan. Ik ben altijd heel eerlijk geweest en heb genoeg stront over mij heen gehad om begrip te hebben dat iemand weer bij zijn ouders is gaan wonen, maar meneer lachte en vertelde over hoe mooi zijn huisje was.

En misschien had ik hem niet na moeten laten trekken, maar ik was er behoorlijk zat van dat mannen constant liegen, schatjes erbij op na houden, soms gewoon hele gezinnen hebben, of verzwijgen dat ze hun eigen kinderen alleen nog maar oner toezicht mogen zien, beweren dat ze werken en gewoon thuis zitten en de hele tijd om de waarheid heen draaien. Zoals ik eerder al schreef ik hoor liever de smerige waarheid dan de prachtige leugen.
Tjah, hier heb je allemaal gelijk in, maar het is nog steeds geen reden om dan zelf maar tot zulke idiote maatregelen over te gaan. Je had hem ook gewoon kunnen confronteren met je twijfels/vermoedens, of een ultimatum stellen als daar nog steeds geen bevredigende antwoorden op terugkwamen. En áls je dan al overgaat tot zoiets dan is het natuurlijk onwijs kansloos om zelf dan ook 2 weken toneel te gaan spelen, alleen maar om hem onder druk te zetten in de hoop dat hij breekt en jij dan kan roepen 'HA, DIT WIST IK AL SUKKEL!'.

En je zit net verkondigen hoe berooid je bent, maar je gaat serieus een privédetective inschakelen voor zoiets als dit? Dan snap ik wel hoe je helemaal aan de grond komt te zitten, als je voor iedere date waar je wat vermoedens over hebt een detective inschakelt, ipv zelf de confrontatie aan te gaan, of de boel af te kappen.
pi_168935673
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:13 schreef Cyanide- het volgende:

En je zit net verkondigen hoe berooid je bent, maar je gaat serieus een privédetective inschakelen voor zoiets als dit? Dan snap ik wel hoe je helemaal aan de grond komt te zitten, als je voor iedere date waar je wat vermoedens over hebt een detective inschakelt, ipv zelf de confrontatie aan te gaan, of de boel af te kappen.
Voordeel van mensen kennen he, en dat ik aan de grond kwam had meer met het overlijden van mijn man te maken dan met online daten.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 11:17:38 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168935696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Voordeel van mensen kennen he, en dat ik aan de grond kwam had meer met het overlijden van mijn man te maken dan met online daten.
Ik zou eerder zeggen het nadeel van blijkbaar het soort mannen aantrekken dat jij aantrekt, icm je eigen instelling dat je denkt dat dat soort acties dan normaal zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168935744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:16 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Voordeel van mensen kennen he, en dat ik aan de grond kwam had meer met het overlijden van mijn man te maken dan met online daten.
Ook een ex-date van je? En ik vraag me af hoe legaal het allemaal is, zeker als hij niet echt 'voor je werkt'. Ik vind het allemaal maar vrij kansloos, en hij heeft dus uiteindelijk niet eens een heel gezin thuiszitten ofzo :')
pi_168935924
Ach, ik snap ergens wel dat als je wantrouwen hebt je daar ook gewoon bevestiging van wilt. Ik ben zelf ook iemand die het dan gaat uitzoeken, puur vanwege mijn nieuwsgierigheid. Misschien niet netjes om zijn gegevens te laten opzoeken, maar het was schijnbaar wel nodig om achter de waarheid te komen.

Ik vind het ergens dan wel een beetje geschift om dan twee weken lang met zijn leugens mee te doen, waarom in godsnaam? Schijnbaar haalde je er wel een bepaalde kick uit.
pi_168935937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ohh ja hij was ook zo zielig, arme man toch, is ook zo moeilijk om eerlijk te zijn. Daarbij welk huis, ik wist niet eens waar hij woonde, zou dat op den duur wel zien.
Ben je ook eerlijk geweest naar hem toe en heb je gezegd hoe je erachter bent gekomen? Dat je dus een mannetje op hem hebt afgestuurd ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168936017
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ook zoveel mannen die totaal niet op eigen benen kunnen staan. Die niet weten hoe een wasmachine werkt, nog geen ei kunnen bakken en totaal geen zelfredzaamheid in en om het huis hebben.
Kan ik mij soms ook heel erg over verbazen. :') :') Paar weken geleden zat ik met een collega van 16 jaar die zijn eigen pizza niet kon snijden. Zijn ouders deden dat nog altijd voor hem, hahahah.
pi_168936093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kan ik mij soms ook heel erg over verbazen. :') :') Paar weken geleden zat ik met een collega van 16 jaar die zijn eigen pizza niet kon snijden. Zijn ouders deden dat nog altijd voor hem, hahahah.
Een oud-collega was ook zo'n druif die niks zelf kon en om de haverklap zijn moeder belde om advies te vragen. Zegt zij "kun je niet Googlen, zo doe ik dat ook altijd, je zit verdomme toch in de IT?" :D

Sommige figuren lijken ook wel al hun probleemoplossende verrmogens te verliezen als mama het altijd voor ze gedaan heeft. Die zoeken in een partner ook gewoon een tweede moeder.
pi_168936101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kan ik mij soms ook heel erg over verbazen. :') :') Paar weken geleden zat ik met een collega van 16 jaar die zijn eigen pizza niet kon snijden. Zijn ouders deden dat nog altijd voor hem, hahahah.
Ja, dat heb ik altijd al bezopen gevonden, mannen van zeg maar <40/45 die nog in de koelkast een kant-en-klaar bakje eten moeten hebben staan, inclusief briefje hoe lang het in het magnetron moet, als hun vrouw een avondje weg is :') Laat staan dat ze weten hoe een wasmachine werkt inderdaad, of wat voor boodschappen er in een week nodig zijn.
pi_168936178
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik altijd al bezopen gevonden, mannen van zeg maar <40/45 die nog in de koelkast een kant-en-klaar bakje eten moeten hebben staan, inclusief briefje hoe lang het in het magnetron moet, als hun vrouw een avondje weg is :') Laat staan dat ze weten hoe een wasmachine werkt inderdaad, of wat voor boodschappen er in een week nodig zijn.
Jij koopt standaard veel te veel vreten dikzak, het is dus maar beter dat je vrouw dat voor je doet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168936185
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jij koopt standaard veel te veel vreten dikzak, het is dus maar beter dat je vrouw dat voor je doet.
Waarom nou zo ;(
pi_168936271
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik altijd al bezopen gevonden, mannen van zeg maar <40/45 die nog in de koelkast een kant-en-klaar bakje eten moeten hebben staan, inclusief briefje hoe lang het in het magnetron moet, als hun vrouw een avondje weg is :') Laat staan dat ze weten hoe een wasmachine werkt inderdaad, of wat voor boodschappen er in een week nodig zijn.
Het is alsof je mijn vader omschrijft. :')

Op zich wel interessant onderwerp voor een eigen topic.
pi_168936306
De vraag is, hoe kan het dat vrouwen over het algemeen vaker teleurgesteld zijn in de fysieke presentatie van hun mannelijke dates, terwijl die teleurstelling bij mannen minder snel aanwezig is, ondanks het feit dat juist vrouwen vaker gebruik maken van bewerking software?

Een te hoge verwachtingspatroon bij de vrouw? Maar waarom?
pi_168936314
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het is alsof je mijn vader omschrijft. :')

Op zich wel interessant onderwerp voor een eigen topic.
Ja, maar weet je (ik weet niet hoe oud jouw vader is), dat zijn mensen van 50/55+ over het algemeen. Die zijn eigenlijk niet veel anders gewend (zeker van huis uit) dat moeders de vrouw lekker overdag de bedjes opschud, de boodschapjes doet, en om 17:15 de warme prak klaarstaat. Maar als je <40 bent dan ben je hopelijk iets zelfstandiger en werkt je vrouw/vriendin mogelijk ook gewoon en is het hele huishouding meer gezamenlijke effort dan dat één iemand daar voor verantwoordelijk is. Ik snap ook werkelijk niet wat vrouwen zien in dat soort typjes, die werkelijk nog geen ei of pannetje soep kunnen maken. Of als ze om een boodschap gestuurd worden echt in blinde paniek zijn.
pi_168936450
quote:
5s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:55 schreef Stabiel het volgende:
De vraag is, hoe kan het dat vrouwen over het algemeen vaker teleurgesteld zijn in de fysieke presentatie van hun mannelijke dates, terwijl die teleurstelling bij mannen minder snel aanwezig is, ondanks het feit dat juist vrouwen vaker gebruik maken van bewerking software?

Een te hoge verwachtingspatroon bij de vrouw? Maar waarom?
Ik denk dat mannen sowieso eerder geneigd zijn genoegen te nemen met minder dan verwacht. Als een vrouw iets lelijker blijkt, dan is ze misschien juist makkelijker te veroveren en in bed te krijgen. Een vagina heeft ze sowieso, knap of niet. :Y

Vrouwen staan daar biologisch natuurlijk anders in, die willen een zo perfect mogelijke donor voor het beste nageslacht. :P

Ik denk ook dat mannen gewend zijn aan vrouwen die teleurstellen. Makeup, pushup, dat soort zaken.

Dat mannen er heel anders uitzien als beloofd is nieuw, dat doen we pas sinds we profielen moeten aanmaken.
-nee-
pi_168936653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gewoon fucking illegaal _O- :')
Iemand even laten snuffelen in allerlei registers voor privé doeleinden is in ieder geval niet-integer gedrag en in strijd met de geheimhoudingsplicht die je vaak hebt als je met zulke registers werkt. Dus ik hoop dat dat mannetje tegen de lamp loopt voor zijn hand en spandiensten.
mag het weten
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 12:22:38 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_168936784
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:55 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, maar weet je (ik weet niet hoe oud jouw vader is), dat zijn mensen van 50/55+ over het algemeen. Die zijn eigenlijk niet veel anders gewend (zeker van huis uit) dat moeders de vrouw lekker overdag de bedjes opschud, de boodschapjes doet, en om 17:15 de warme prak klaarstaat. Maar als je <40 bent dan ben je hopelijk iets zelfstandiger en werkt je vrouw/vriendin mogelijk ook gewoon en is het hele huishouding meer gezamenlijke effort dan dat één iemand daar voor verantwoordelijk is. Ik snap ook werkelijk niet wat vrouwen zien in dat soort typjes, die werkelijk nog geen ei of pannetje soep kunnen maken. Of als ze om een boodschap gestuurd worden echt in blinde paniek zijn.
Ik laat bij wijze van spreken water nog aanbranden :') Nee, ik kan wel een ei bakken, en ik kan mezelf in leven houden, maar om te zeggen dat het de kookkunsten van mijn vriendin benadert...nou...NEE. :P

Maar goed, ik doe dan weer wel stofzuigen en het bed opmaken en ik ga ook wel naar de winkel als het moet, maar dat laatste is wat mijn vriendin eigenlijk standaard elke week doet. Zij maakt ook een lijst van wat ze moet hebben en dan gaat ze volgens mij naar 4 supermarkten om bepaalde dingen te halen.

Dus bij ons loopt het wel soepeltjes. Ik ben niet in paniek als ze er niet is want de snackbar is om de hoek ik kan prima wat dingen klaar maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_168936817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik laat bij wijze van spreken water nog aanbranden :') Nee, ik kan wel een ei bakken, en ik kan mezelf in leven houden, maar om te zeggen dat het de kookkunsten van mijn vriendin benadert...nou...NEE. :P

Maar goed, ik doe dan weer wel stofzuigen en het bed opmaken en ik ga ook wel naar de winkel als het moet, maar dat laatste is wat mijn vriendin eigenlijk standaard elke week doet. Zij maakt ook een lijst van wat ze moet hebben en dan gaat ze volgens mij naar 4 supermarkten om bepaalde dingen te halen.

Dus bij ons loopt het wel soepeltjes. Ik ben niet in paniek als ze er niet is want de snackbar is om de hoek ik kan prima wat dingen klaar maken.
Herkenbaar dit. Als mijn vrouw weg is eten mijn dochter en ik ook opeens pizza. :P
-nee-
pi_168940116
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 12:24 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Herkenbaar dit. Als mijn vrouw weg is eten mijn dochter en ik ook opeens pizza. :P
Wij sushi. Niet omdat ik niet kan koken (dat kan ik beter dan mijn vrouw en ik doe het ook vaker), maar omdat ik dan altijd vraag wat ze wil eten en het antwoord is standaard 'sushi!!!'.

Kan dan ook al vanaf haar derde met stokjes eten... ;)
pi_168940953
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2017 11:41 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik altijd al bezopen gevonden, mannen van zeg maar <40/45 die nog in de koelkast een kant-en-klaar bakje eten moeten hebben staan, inclusief briefje hoe lang het in het magnetron moet, als hun vrouw een avondje weg is :') Laat staan dat ze weten hoe een wasmachine werkt inderdaad, of wat voor boodschappen er in een week nodig zijn.
Kan ik best moeilijk een voorstelling bij maken (al weet ik wel dat dat idd bestaat). Ik doe hier het meeste qua koken en huishouden, maar hij heeft gewoon veel minder tijd dan ik en brengt het meeste geld binnen. Dan vind ik eea logisch. Het had op zich net zo goed andersom kunnen zijn (en zo leek het ook een tijdje te gaan worden). (Uitgebreid) koken is, met momenten, ook wel een hobby van mij, dus tja... Maar mijn vriend kan het allemaal prima zelf als het moet en vindt koken ook best leuk. Ik ben op zich 'beter' in veel (niet alle) dingen, maar ook langzamer. Ik hecht ook meer waarde aan de opmaak enzo. Hij is sneller en dan is het op zich nog steeds wel o.k. Als we niet samen (of met iemand anders) eten, wordt er nog al eens voor 'makkelijk' gekozen, maar dat heeft niks te maken met het feit dat één van ons niet kán koken, maar met het feit dat wij beide weinig moeite willen doen voor één persoon.

Met kerst verzorgt hij meestal voor één dag de (uitgebreide) maaltijd, zodat ik zelf die dag de ruimte heb om veel aandacht/tijd aan mijn ouders e.d. te besteden en dat gaat altijd heel goed!

In mijn ouderlijk gezin was het bijna altijd mijn vader die kookte (naast zijn werk) en die was daar ook heel goed in (was één van zijn grootste hobby's). Zowel mijn broer als ikzelf hebben dat wel een beetje van hem overgenomen. Mijn moeder kan juist echt nauwelijks koken. :')

Ondanks dat ik zelf wel van koken houd, vind ik dat ook heel sexy, een man die (zelf ook) goed kan koken.
Tails tell tales
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:14:59 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169356609
Maargoed, ik ben ook wel eens beneuwd hoe veel vaker vrouwen teleurgesteld zijn in gewone dates. Volgens mij scheelt dat niet zoveel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')