abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171441955
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:34 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Gratis pinda's eten terwijl je wacht.
Voor het drinken zeker
pi_171443461
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:35 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

En hoe doe je dat precies, als je ergens 180km van huis in een winkelcentrum staat?
Naar huis rijden en in de keuken gaan staan?
Whatever...
pi_171445623
Miosschien dat ik het een keertje voor de novelty uit probeer als ik weer eens een half uur op utrecht CS moet wachten maar dat is het ook wel.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_171470457
registreer om deze reclame te verbergen
Was dit topic al weer helemaal vergeten, maar helaas nog steeds geen five guys volgens mij. Utrecht CS is wel een prima plek.. heb mezelf de laatste weken betrapt op een broodje halve rookworst van de hema. Met de NS problemen moet ik doorgaans wachten in Utrecht..
pi_173071638
Al een paar weken oud, maar Five Guys gaat er ook eentje in Eindhoven openen. (http://www.ed.nl/eindhove(...)-eindhoven~a94f341d/)
Deze vestiging zal net als Utrecht pas het einde van dit jaar open gaan.
Later pater,
pi_173082550
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:54 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij interesseert is wat voor meerwaarde op burger niveau zo een 5 Guys zou toevoegen in een stad als Rotterdam waar Burger Mania al een tijdje heerst. Bedoel troep op je burger gooien en lekker vettig maken is geen kunst, kan elke burger toko ook doen,dus...wat is de echte meerwaarde behalve dat het een Amerikaanse toko is die voet aan de grond wil krijgen.
Eens. Er zijn al veel te veel 'premium' burgertenten naar mijn smaak.

En hoewel sommigen best iets lekkers maken vind ik het ook te veel van hetzelfde.

Denk dat 5 guys vooral zal moeten concurreren met de mac en BK, KFC op stations en andere plekken waar mensen snel iets te eten halen etc. Dan is er daar ook een keuze met enige betere smaak. In de stad met al 100 burgertenten... Tsja.

Maar ik snap ook al die mensen niet die gek zijn op KFC. Dus in dit soort gevallen moet je ook je eigen smaak een beetje scheiden van de markt.

Blijkbaar is er veel behoefte aan simpel en herkenbaar. Meer dan ik zelf leuk vind of zou verwachten.
Whatever...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')