abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 juni 2017 @ 00:18:37 #26
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171365072
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Meneer smakers doet veel te veel troep op zijn burgers
Ik hou van veel troep op en ìn mijn burger. *O*
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:44:34 #27
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171374023
De Five Guys in Disney Village (Disneyland Parijs) kon mij een aantal weken geleden in elk geval wel bekoren. Jammer dat Utrecht gevoelsmatig ongeveer net zover weg is.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 1 juni 2017 @ 13:46:16 #28
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171374065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:34 schreef mytec het volgende:
Las het net, indien ze het volledige concept meenemen vanuit de US dan eet ik hier graag. Het verschil, verse friet? Simpele burgers die goed smaken en je kan aanpassen naar eigen smaak. Fastfood maar dan een stuk verser.
Dit vat t wel goed samen. Je kunt je burger helemaal inrichten zoals je zelf wil, en je proeft dat alles veel betere kwaliteit en verser is dan wat je normaal in een fastfood restaurant krijgt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171396486
Wat mij interesseert is wat voor meerwaarde op burger niveau zo een 5 Guys zou toevoegen in een stad als Rotterdam waar Burger Mania al een tijdje heerst. Bedoel troep op je burger gooien en lekker vettig maken is geen kunst, kan elke burger toko ook doen,dus...wat is de echte meerwaarde behalve dat het een Amerikaanse toko is die voet aan de grond wil krijgen.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:34:14 #30
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171397250
Het zijn gewoon goeie hamburgers, zonder rare fratsen. Dus geen linksgedraaide herten-paddenstoel burger met saffraanmayonaise en door een bejaarde imker geplukte brandnetelbloemetjes, maar gewoon een goed broodje, met een fatsoenlijke burger en daarop je eigen keuze uit the usual suspects. En dan een combinatie van het gemak van een fastgoodrestaurant a la McDonalds en de kwaliteit van een 'normaal' hamburgerrestaurant.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171397293
De amerikanisering van Nederland. :O
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:51:21 #32
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_171397569
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 13:54 schreef Iwanius het volgende:
Wat mij interesseert is wat voor meerwaarde op burger niveau zo een 5 Guys zou toevoegen in een stad als Rotterdam waar Burger Mania al een tijdje heerst. Bedoel troep op je burger gooien en lekker vettig maken is geen kunst, kan elke burger toko ook doen,dus...wat is de echte meerwaarde behalve dat het een Amerikaanse toko is die voet aan de grond wil krijgen.
Hopelijk de prijs, want de prijzen voor die Burgermaniaburgers zijn natuurlijk over het algemeen knap belachelijk.
pi_171398011
Dat is inderdaad waar en ze hebben allemaal dat Marketingverhaaltje waarom hun burger zo "anders is" dan bij de ander. Ja,ja... reageer ik dan en meestal vraag ik dan: Hoe anders dan, samenstelling vleessoort vd burger, want dat Angus en gerijpte/ Green egg bereidingsverhaal en alles wat erbij wordt verteld, dat ken ik nou wel en daar ga ik geen geld meer voor neertellen. Dus hoe anders en beter dan bijvoorbeeld je buurman. En dat "vers bereid" verhaal wil ik ook niet horen.

En dan volgt er een stilte en word je verwijtend aangekeken omdat ze hun marketing BS verhaal niet kwijt kunnen..
pi_171398615
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 15:14 schreef Iwanius het volgende:
En dan volgt er een stilte en word je verwijtend aangekeken omdat ze hun marketing BS verhaal niet kwijt kunnen ze geen behoefte hebben om zich door een pedante ouwe vetkees te laten koeieneren..
Heb hem even voor je aangepast.
pi_171398681
Goede reactie weer vogeltjesdans :+
pi_171399842
Het is een grote fastfoodburger waarbij je alle toppings mag kiezen (kaas, bacon, alle groentes en sauzen).

Bij de Mc mag je niks kiezen, alleen wat eraf halen.
Bij BK en KFC extra kaas of bacon en dat was het.

Zit ie er al?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171411596
Als ik je eerste regel zo lees flits gelijk door mijn gedachte:

  zaterdag 3 juni 2017 @ 16:10:30 #38
16715 Mylene
*schatje*
pi_171420784
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Het is een grote fastfoodburger waarbij je alle toppings mag kiezen (kaas, bacon, alle groentes en sauzen).

Bij de Mc mag je niks kiezen, alleen wat eraf halen.
Bij BK en KFC extra kaas of bacon en dat was het.

Zit ie er al?
Arran aka Food Travel Dude zal er dan wel zijn voor een review. Ik heb een keer, geloof ik, een reactie van jou gezien op zijn YouTube kanaal. Taco Bell Eindhoven?

https://www.youtube.com/channel/UCzYA3EKc9HpitUzlxrEn_rw

Eerst ging hij op de fiets vanuit Utrecht naar zelfs Gouda, Den Bosh en Culemborg voor de tompouce waar de meneer van de pont zijn werk-pas probeerde af te nemen.

Nu heeft een scooter en dan filmt hij zichzelf ook nog soms al rijdend met zo'n selfie stick :D.
pi_171421616
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Arran aka Food Travel Dude zal er dan wel zijn voor een review. Ik heb een keer, geloof ik, een reactie van jou gezien op zijn YouTube kanaal. Taco Bell Eindhoven?

https://www.youtube.com/channel/UCzYA3EKc9HpitUzlxrEn_rw

Eerst ging hij op de fiets vanuit Utrecht naar zelfs Gouda, Den Bosh en Culemborg voor de tompouce waar de meneer van de pont zijn werk-pas probeerde af te nemen.

Nu heeft een scooter en dan filmt hij zichzelf ook nog soms al rijdend met zo'n selfie stick :D.
whaha betrapt, fout he :@

Nou ja dat travel.. hij blijft voornamelijk in Utrecht. Heb me suf gelachen om die koude hema worst en een pak vla drinken midden in het winkelcentrum :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 17:08:09 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171421866
Soit, als ik een lekkere burger wil eten, maak ik hem zelf
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 3 juni 2017 @ 17:46:16 #41
16715 Mylene
*schatje*
pi_171422594
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

whaha betrapt, fout he :@
Helemaal niet. Ik volg zijn kanaal ook, grappige gast, wel een beetje gierig. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Adriana Pope. Alleen haar kanaal bestaat niet meer. Ze had echt toffe Amsterdam videos en uit andere landen, voornamelijk het Oosten.
quote:
Nou ja dat travel.. hij blijft voornamelijk in Utrecht. Heb me suf gelachen om die koude hema worst en een pak vla drinken midden in het winkelcentrum :')
Of broodje bapao rauw eten met muziek van New Kids. Echt een faal.
pi_171423157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 17:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik volg zijn kanaal ook, grappige gast, wel een beetje gierig. Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan Adriana Pope. Alleen haar kanaal bestaat niet meer. Ze had echt toffe Amsterdam videos en uit andere landen, voornamelijk het Oosten.

[..]

Of broodje bapao rauw eten met muziek van New Kids. Echt een faal.
Haha idd! :D
Vind em alleen een beetje brutaal naar de medewerkers toe. Of ligt dat aan mij? Hij vraagt nogal veel aan hen en is idd gierig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 3 juni 2017 @ 18:33:27 #43
16715 Mylene
*schatje*
pi_171423669
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha idd! :D
Vind em alleen een beetje brutaal naar de medewerkers toe. Of ligt dat aan mij? Hij vraagt nogal veel aan hen en is idd gierig.
Ja, ook gewoon baliemedewerkers filmen terwijl er staat aangegeven dat dit niet is toegestaan, Taco Bell Eindhoven bijvoorbeeld. Later heeft hij de gezichten wel onherkenbaar gemaakt.

Nu kun je hem ook maandelijks financieel steunen, heeft ie een site voor opgezet, dan ben je dus een patron. Ik vind het idee wel leuk, maar niet voor een gierigaard die er dan burgers voor gaat kopen, en een biertje achteraf :') .

https://www.patreon.com/foodtraveldude
pi_171423950
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 02:17 schreef Iwanius het volgende:
Als ik je eerste regel zo lees flits gelijk door mijn gedachte:

[ afbeelding ]
Dan moet ik altijd aan Anna Ayala denken als iemand het over Wendy's heeft. Ik was toen een tijdje in de VS toen dat speelde en echt niet normaal hoe groot dat 'nieuws' was.
pi_171424270
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 18:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, ook gewoon baliemedewerkers filmen terwijl er staat aangegeven dat dit niet is toegestaan, Taco Bell Eindhoven bijvoorbeeld. Later heeft hij de gezichten wel onherkenbaar gemaakt.

Nu kun je hem ook maandelijks financieel steunen, heeft ie een site voor opgezet, dan ben je dus een patron. Ik vind het idee wel leuk, maar niet voor een gierigaard die er dan burgers voor gaat kopen, en een biertje achteraf :') .

https://www.patreon.com/foodtraveldude
Dat doe ik sowieso bij geen een youtuber. En na 3 jaar NL mag hij wel een woordje NL's leren :s)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_171429624
Sowieso Hoog Catharijne, wat een grafplek is dat. Vreselijker wordt het niet snel. Maargoed, snelle hap voor hongerige reiziger, ik snap het wel.

Wij gingen vroeger ook wel eens bj charlie chiu een broodje chinees afvalvlees halen.
Whatever...
  zaterdag 3 juni 2017 @ 22:06:18 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171429934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 21:58 schreef Spanky78 het volgende:
Sowieso Hoog Catharijne, wat een grafplek is dat. Vreselijker wordt het niet snel. Maargoed, snelle hap voor hongerige reiziger, ik snap het wel.

Wij gingen vroeger ook wel eens bj charlie chiu een broodje chinees afvalvlees halen.
Sinds ik daar een snachts liep en er meer muizen zag dan mensen in de ochtendspits eet ik daar nooit meer wat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171430199
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sinds ik daar een snachts liep en er meer muizen zag dan mensen in de ochtendspits eet ik daar nooit meer wat
Echt een smerig hol. Ik kom er sowieso nooit, vreselijke plek, als student was dat een ander verhaal, dan moest je soms.

Overigens zijn er muizen en ratten op elk station, de markthal in rotterdam is wat dat betreft ook zo'n plek waar je kan verwachten dat er veel ongedierte rondloopt (heb ik daar ook gezien trouwens). Elke plek met veel openingen en grote open ruimte en halfopen winkels geeft een grote kans op smerige beesten.

Maar hoog catharijne is van een zeldzame vreselijkheid, nu ze aan het verbouwen zijn mogelijk nog erger (ik ben er dus laatst weer eens even geweest, snel omgedraaid)
Whatever...
  zondag 4 juni 2017 @ 08:35:19 #49
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_171438433
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Soit, als ik een lekkere burger wil eten, maak ik hem zelf
En hoe doe je dat precies, als je ergens 180km van huis in een winkelcentrum staat?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_171439231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:29 schreef MCH het volgende:
Wat is hun USP dan?
Gratis pinda's eten terwijl je wacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')