abonnement Unibet Coolblue
pi_168889056
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 21:20 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Voor Krajicek zijn die mensen (of het bedrijf erachter.. ) natuurlijk de reden dat hij zo'n goed budget heeft voor z'n toernooi elk jaar, maar ik kan me toch voorstellen dat hij dat ook enorm irritant vindt..
Gezien de bezuinigingen bij ABN lijkt het me realistisch dat zodra dit evenement niet meer uit kan, de stekker eruit wordt getrokken. Dan zullen we nog heimwee naar dit toernooi krijgen
  dinsdag 14 februari 2017 @ 10:08:24 #77
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168889090
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft het toch een vreemde gewaarwording vinden dit toernooi in Rotterdam elk jaar.
Het enige echt serieuze tennistoernooi van het land (Rosmalen tel ik niet eens mee) en toch verlangt iedereen weer terug naar 't Melkhuisje.
Lege tribunes, slechte line-up, Edward van Cuilenborg. Van de mensen die er ooit zijn geweest hoor ik vooral negatieve reactie over dit toernooi. Jammer, want eigenlijk moet je als Nederland trots zijn dat je zo'n dik toernooi mag organiseren. Helaas komt als er al mensen zitten voor de helft strontvolk op af (zoals die jasje dasjes). Op de finalezondag krikken ze dit gehalte op naar een mooie 95%.
De paar keer dat ik geweest ben, en komende vrijdag waarschijnlijk ook wel weer, viel het me wel op dat je toch regelmatig half omvergelopen wordt door het vrijkaartjespubliek; de voorzitters, penningmeesters en andere bestuursleden van de tennisverenigingen, in roze broek en geruit jasje met haarlakcoiffure dame naast zich.
Waarbij je dan ook ziet dat er een groot gedeelte van de stoelen leegblijft omdat de mensen niet zo'n zin hebben die dag of nog ergens staan te netwerken met een schaal bitterballen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168889119
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:19 schreef de_boswachter het volgende:
Blijft het toch een vreemde gewaarwording vinden dit toernooi in Rotterdam elk jaar.
Het enige echt serieuze tennistoernooi van het land (Rosmalen tel ik niet eens mee) en toch verlangt iedereen weer terug naar 't Melkhuisje.
Lege tribunes, slechte line-up, Edward van Cuilenborg. Van de mensen die er ooit zijn geweest hoor ik vooral negatieve reactie over dit toernooi. Jammer, want eigenlijk moet je als Nederland trots zijn dat je zo'n dik toernooi mag organiseren. Helaas komt als er al mensen zitten voor de helft strontvolk op af (zoals die jasje dasjes). Op de finalezondag krikken ze dit gehalte op naar een mooie 95%.
Ik ben wel vaak geweest, vond het als tennisliefhebber prima, dat er allemaal flapdrollen in de zaal zitten kan me niet veel schelen.

Mijn persoonlijke hoogtepunt was Karlovic die Berdych op baan 2 (je kon direct aan de baan zitten en dook uit reflexen weg als de kanonskogels van Dr. Ivo op je af kwamen :') ) helemaal gek maakte met een easy 6-4 6-4.
pi_168889177
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik ben wel vaak geweest, vond het als tennisliefhebber prima, dat er allemaal flapdrollen in de zaal zitten kan me niet veel schelen.

Mijn persoonlijke hoogtepunt was Karlovic die Berdych op baan 2 (je kon direct aan de baan zitten en dook uit reflexen weg als de kanonskogels van Dr. Ivo op je af kwamen :') ) helemaal gek maakte met een easy 6-4 6-4.
Logisch dat het op de andere banen leuker is, die trekken het klootjespubliek niet aan. Op Rosmalen (wel leuk trouwens) ga ik ook altijd naar de bijbanen. Want Centre-Court daar is ABNWTT in het klein :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 februari 2017 @ 10:18:14 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168889204
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Logisch dat het op de andere banen leuker is, die trekken het klootjespubliek niet aan. Op Rosmalen (wel leuk trouwens) ga ik ook altijd naar de bijbanen. Want Centre-Court daar is ABNWTT in het klein :r
Dat vind ik aan Rosmalen het leukste ja, lekker rondlopen en een beetje hier en beetje daar bij een of ander dubbelpartijtje gaan zitten :9

Beetje live wedden toen dat nog kon zonder dat bookmakers je account dicht gooien, leuke dagjes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168889242
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht van mening dat het in Nederland erger is dan in andere landen. Dat merk ik tenminste bij andere evenementen buiten de tennis. Maar ik ben, behalve de GSs, nog nooit bij een buitenlands toernooi geweest.
Ben in Rome en op RG geweest. Veel leuker publiek dan in Rotterdam :Y.
pi_168889246
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat vind ik aan Rosmalen het leukste ja, lekker rondlopen en een beetje hier en beetje daar bij een of ander dubbelpartijtje gaan zitten :9

Beetje live wedden toen dat nog kon zonder dat bookmakers je account dicht gooien, leuke dagjes.
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Logisch dat het op de andere banen leuker is, die trekken het klootjespubliek niet aan. Op Rosmalen (wel leuk trouwens) ga ik ook altijd naar de bijbanen. Want Centre-Court daar is ABNWTT in het klein :r
Gevoelsmatig denk ik toch dat dat overal wel een beetje zo is. Ik ben maar een keer bij een buitenlands toernooi geweest, Roland Garros, alleen bijbanen... Echt fantastisch, een van mooiste sportkijk ervaringen die ik meegemaakt heb. Maar volgens mij kan een wedstrijdje van Federer of een Fransman op Philippe Chatrier best ergerlijk zijn :P.

Rotterdam is wel extreem geval wellicht.
pi_168889271
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Gevoelsmatig denk ik toch dat dat overal wel een beetje zo is. Ik ben maar een keer bij een buitenlands toernooi geweest, Roland Garros, alleen bijbanen... Echt fantastisch, een van mooiste sportkijk ervaringen die ik meegemaakt heb. Maar volgens mij kan een wedstrijdje van Federer of een Fransman op Philippe Chatrier best ergerlijk zijn :P.

Rotterdam is wel extreem geval wellicht.
Ja de grote stadions is gewoon erg. Mijn ergernis op Federer(publiek) komt ook niet uit het niets :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_168889280
Vraagje, Als je halverwege Roland Garros gaat kijken, kun je dan het beste naar de bijbanen of de hoofdbanen? (of allebei)
pi_168889469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:25 schreef rhubarb het volgende:
Vraagje, Als je halverwege Roland Garros gaat kijken, kun je dan het beste naar de bijbanen of de hoofdbanen? (of allebei)
Ik ben destijds halverwege geweest en ging toen naar de bijbanen. Denk dat je het best een combinatie kan doen (hoofdbaan ticket geeft automatisch toegang tot de bijbanen). Halverwege het toernooi zijn de pareltjes op bijbanen zeldzamer, ze hebben drie show courts dus daar kunnen ze aardig wat partijen op kwijt.

Begin van het toernooi volstaan bijbanen wel denk ik. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel belang je hecht aan bepaalde toppers een keer live in actie te hebben gezien.
pi_168889811
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:25 schreef rhubarb het volgende:
Vraagje, Als je halverwege Roland Garros gaat kijken, kun je dan het beste naar de bijbanen of de hoofdbanen? (of allebei)
Ik ben twee keer naar de tweede ronde geweest (alleen buitenbanen). Bij populaire potjes kan het erg druk zijn en moet je de wedstrijd ervoor al op de tribune zitten.

Zou (als je het te besteden hebt) wel kaartjes voor court 1 of Lenglen erbij kopen (Chatrier vaak minder spannende potjes).
  dinsdag 14 februari 2017 @ 11:58:24 #87
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_168890685
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik ben wel vaak geweest, vond het als tennisliefhebber prima, dat er allemaal flapdrollen in de zaal zitten kan me niet veel schelen.

Mijn persoonlijke hoogtepunt was Karlovic die Berdych op baan 2 (je kon direct aan de baan zitten en dook uit reflexen weg als de kanonskogels van Dr. Ivo op je af kwamen :') ) helemaal gek maakte met een easy 6-4 6-4.
Ik deel dit. Prima toernooi om toptennis te zien. De vele problemen (afzeggingen, bobo's, prijzen) doen niks af aan toptennis in Nederland. Het is geen wimbledon of roland garros, maar met die status zou het ook die reputatie krijgen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 14 februari 2017 @ 12:00:00 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_168890705
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik ben twee keer naar de tweede ronde geweest (alleen buitenbanen). Bij populaire potjes kan het erg druk zijn en moet je de wedstrijd ervoor al op de tribune zitten.

Zou (als je het te besteden hebt) wel kaartjes voor court 1 of Lenglen erbij kopen (Chatrier vaak minder spannende potjes).
Op wimbledon koop ik al een paar jaar geen kaartjes meer omdat ik de bijbanen mooi genoeg vind.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_168891825
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:00 schreef XL het volgende:

[..]

Op wimbledon koop ik al een paar jaar geen kaartjes meer omdat ik de bijbanen mooi genoeg vind.
Je klimt over het hek?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 13:06:09 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_168892063
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Je klimt over het hek?
Stadion kaartje, ik ga altijd door de afterwork kassa voor mensen die alweer naar huis gaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 februari 2017 @ 13:15:33 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_168892219
Muller wint de eerste set van Griekspoor met 6-3 en pakt direct de break in de tweede.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_168892676
Hopelijk heeft Griekspoor flink genoten
pi_168894829
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Beetje live wedden toen dat nog kon zonder dat bookmakers je account dicht gooien, leuke dagjes.
Kan dat niet meer dan? Ik bedoel; als je live bij een voetbalwedstrijd zit kun je toch ook een betje plaatsen?
U MAD?
pi_168894857
Is het vandaag Griekse dag in de VIP boxen bij het ABNWTT? Eerst Griekspoor en nu die Tsapatis of zoiets.
Lekker tzatziki bikken met een stropdas om_O_
U MAD?
pi_168895287
Haase tijd in het dubbelspel.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 februari 2017 @ 15:46:28 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_168895318
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan dat niet meer dan? Ik bedoel; als je live bij een voetbalwedstrijd zit kun je toch ook een betje plaatsen?
Na een dag geld harken als een malle in Rosmalen sloot Bwin mijn account en maakten ze alle weddenschappen van die dag ongeldig :')

Moest nog er achteraan om überhaupt mijn geld terug te krijgen :') (niet de winst natuurlijk, dat was geannuleerd)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_168895404
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Na een dag geld harken als een malle in Rosmalen sloot Bwin mijn account en maakten ze alle weddenschappen van die dag ongeldig :')

Moest nog er achteraan om überhaupt mijn geld terug te krijgen :') (niet de winst natuurlijk, dat was geannuleerd)
Als je gewoon een proxy gebruikt moeten die goksites er toch nooit achter kunnen komen waar je bent tijdens het wedden?
pi_168895421
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Na een dag geld harken als een malle in Rosmalen sloot Bwin mijn account en maakten ze alle weddenschappen van die dag ongeldig :')

Moest nog er achteraan om überhaupt mijn geld terug te krijgen :') (niet de winst natuurlijk, dat was geannuleerd)
Huh, vreemd. Dus als je veel geld wint dan telt het niet? Als je daar veel geld had verloren hadden ze je dan ook het geld terug gegeven?
U MAD?
pi_168895442
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Als je gewoon een proxy gebruikt moeten die goksites er toch nooit achter kunnen komen waar je bent tijdens het wedden?
Nou ben ik een ontzettende digitale noob dus wellicht een vreemde opmerking... maar proxy op een telefoon? Is dat normaal?
U MAD?
pi_168895451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 15:45 schreef macca728 het volgende:
Haase tijd in het dubbelspel.
Haase met Smis. Neef van viesdik.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')