abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:25:23 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168801901
Trump tweette net een quote van Lawfare, maar blijkbaar was verder lezen te lastig aangezien de schrijver het verder wel eens is met de beslissing van gisteravond.

https://www.lawfareblog.c(...)-9th-circuit-opinion

De schrijver is Benjamin Wittes
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Wittes

Laatste alinea:
quote:
But it’s worth emphasizing that the grounds on which this order was fought are not the grounds on which the merits fight will happen. Eventually, the court has to confront the clash between a broad delegation of power to the President—a delegation which gives him a lot of authority to do a lot of not-nice stuff to refugees and visa holders—in a context in which judges normally defer to the president, and the incompetent malevolence with which this order was promulgated.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 februari 2017 @ 14:30:05 #152
426493 crew  PippenScottie
pi_168802005
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Trump tweette net een quote van Lawfare, maar blijkbaar was verder lezen te lastig aangezien de schrijver het verder wel eens is met de beslissing van gisteravond.

https://www.lawfareblog.c(...)-9th-circuit-opinion

De schrijver is Benjamin Wittes
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Wittes

Laatste alinea:

[..]

Er stonden ook wel erg veel moeilijke woorden in de laatste zin.
pi_168802026
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:25 schreef Dagonet het volgende:
Trump tweette net een quote van Lawfare, maar blijkbaar was verder lezen te lastig aangezien de schrijver het verder wel eens is met de beslissing van gisteravond.

https://www.lawfareblog.c(...)-9th-circuit-opinion

De schrijver is Benjamin Wittes
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Wittes

Laatste alinea:

[..]

Mwah, het 1e gedeelte van dart artikel is weldegelijk interessant. Ik bedoel, als zelf MSNBC jongens iets aan te merken hebben op de uitspraak:

Christopher Hayes ‏Verified account @chrislhayes
The decision is largely an evisceration of the sloppiness of the EO rather than a bar on the policy itself.

Joe Scarborough Verified account ‏@JoeNBC
Regardless of what you think of Trump, Bannon, or this order, the Ninth's decision is constitutionally weak. Trump needs to draft a new EO.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168802095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:31 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Mwah, het 1e gedeelte van dart artikel is weldegelijk interessant. Ik bedoel, als zelf MSNBC jongens iets aan te merken hebben op de uitspraak:

Christopher Hayes ‏Verified account @chrislhayes
The decision is largely an evisceration of the sloppiness of the EO rather than a bar on the policy itself.

Joe Scarborough Verified account ‏@JoeNBC
Regardless of what you think of Trump, Bannon, or this order, the Ninth's decision is constitutionally weak. Trump needs to draft a new EO.
Dat was toch al bekend? Zonder onderbouwing is die EO veel te breed, dus moet Trump een goede opstellen die wel binnen de wet blijft.

De hele EO was gewoon een voorbeeld in prutswerk van een groep mensen die zonder ervaring wel even iets gingen doen. Daar worden ze nu terecht voor teruggefloten. Als Trump een order kan opstellen die binnen de beperkingen van de grondwet blijft mag hij dat gewoon doen, maar dan zal hij wel, onder andere, moeten uitleggen op welke manier de mensen uit bepaalde landen een gevaar zijn voor de VS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:37:09 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168802124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:31 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Mwah, het 1e gedeelte van dart artikel is weldegelijk interessant. Ik bedoel, als zelf MSNBC jongens iets aan te merken hebben op de uitspraak:

Christopher Hayes Verified account @chrislhayes
The decision is largely an evisceration of the sloppiness of the EO rather than a bar on the policy itself.

Joe Scarborough Verified account @JoeNBC
Regardless of what you think of Trump, Bannon, or this order, the Ninth's decision is constitutionally weak. Trump needs to draft a new EO.
De EO is ook zwak, maar dat krijg je als een stel amateurs iets snel in elkaar flansen zonder er eerst goed over na te denken en het juridisch goed dicht te timmeren (het is wel langs justitie gegaan maar die hebben de EO niet inhoudelijk beoordeeld om haalbaarheid, alleen of de procedure gevolgd is).

Dus het is nu zaak om of beroep aan te tekenen, te wachten of het Supreme Court de zaak accepteert of niet en dan weer verder te kijken, of hun nederlaag toegeven, de EO terugtrekken en het dan nogmaals te proberen, waarbij er natuurlijk meteen weer protest komt en er nog veel meer bij komt kijken.
Maar dan heb je kans dat er eens heel goed gekeken gaat worden naar wat een president eigenlijk allemaal mag, grondwettelijk gezien en of dat niet meer aan banden moet worden gelegd, ook dat is een riskante route.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168802129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:21 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:

* Intelligence briefings
* Filming of the weekly address
* Meeting with Senate majority leader Mitch McConnell
* Meeting, Press conference, and lunch with Japan's Prime Minister Shinzō Abe
* Fly with Prime Minister Shinzō Abe to President Trump's private residence Mar-a-Lago in Palm Beach, Florida
Volgens CNBC komt Abe met kadootjes, in de vorm van investeringen:

Japan readies package for Trump to help create 700,000 U.S. jobs
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:41:33 #157
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168802214
Tja, investeringen in oa spoorwegen, ik denk niet dat het Amerikaanse publiek daar heel erg warm voor gaat lopen, en Japan is ook niet heel blij met Trump's gehamer op auto's.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168802245
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De EO is ook zwak, maar dat krijg je als een stel amateurs iets snel in elkaar flansen zonder er eerst goed over na te denken en het juridisch goed dicht te timmeren (het is wel langs justitie gegaan maar die hebben de EO niet inhoudelijk beoordeeld om haalbaarheid, alleen of de procedure gevolgd is).

Dus het is nu zaak om of beroep aan te tekenen, te wachten of het Supreme Court de zaak accepteert of niet en dan weer verder te kijken, of hun nederlaag toegeven, de EO terugtrekken en het dan nogmaals te proberen, waarbij er natuurlijk meteen weer protest komt en er nog veel meer bij komt kijken.
Maar dan heb je kans dat er eens heel goed gekeken gaat worden naar wat een president eigenlijk allemaal mag, grondwettelijk gezien en of dat niet meer aan banden moet worden gelegd, ook dat is een riskante route.
Ik (maar wie ben ik) zou die EO intrekken en een nieuwe opstellen met ondersteuning van de verschillende departementen. Als het naar Supreme Court gaat (en zo te zien gaat dat gebeuren) dan loop je de kans op een 4-4 beslissing aangezien er 1 vacature is. En dan blijft de beslissing zoals die nu is.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:45:27 #159
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168802282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik (maar wie ben ik) zou die EO intrekken en een nieuwe opstellen met ondersteuning van de verschillende departementen. Als het naar Supreme Court gaat (en zo te zien gaat dat gebeuren) dan loop je de kans op een 4-4 beslissing aangezien er 1 vacature is. En dan blijft de beslissing zoals die nu is.
Als ze het überhaupt al aannemen is het denk ik te makkelijk om er vanuit te gaan dat het op party lines zou splitsen. De vraag is eerder of ze het aannemen.

De NY Times moet het trouwens weer ontgelden nu. :')
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168802342
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:55 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor. Ik heb een aantal vrienden in de VS zitten. Redelijk goed geschoold en die hebben ook door dat de democraten aan rechters shoppen doen. Ze gaan dus naar de rechtbank waar ze de grootste kans hebben dat hun eisen worden ingewilligd en ze houden er ook rekening mee naar welk volgend station het gaat als ze toch hun zin niet krijgen bij de eerste rechter. Menig Amerikaan heeft al lang door dat dit een poltiek besluit van de rechters was en niet een die juridisch hout snijdt. En voor je begint te toeteren dat in dit panel van drie rechters ook een GOP rechter zat alvast even de mededeling dat in het GOP establishment nog steeds personen ronddolen die de president wel kunnen schieten
Behalve dat je niet kan shoppen met Federale rechters omdat die bij toerbeurt werken, je hebt geen enkel idee welke 3 rechters uit de 29 je krijgt bij een beroepszaak

Maar gewoon blijven liegen en verhalen verzinnen, natuurlijk. Een echte Trumpie.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168802346
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als ze het überhaupt al aannemen is het denk ik te makkelijk om er vanuit te gaan dat het op party lines zou splitsen. De vraag is eerder of ze het aannemen.

De NY Times moet het trouwens weer ontgelden nu. :')
Hij is wel aan het zoeken nu, hoor :') .

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 14:35:50 The failing @nytimes does major FAKE NEWS China story saying "Mr.Xi has not spoken to Mr. Trump since Nov.14." We spoke at length yesterday! reageer retweet
quote:
WASHINGTON — President Trump told President Xi Jinping of China on Thursday evening that the United States would honor the “One China” policy, reversing his earlier expressions of doubt about the longtime diplomatic understanding and removing a major source of tension between the United States and China since shortly after he was elected.

In a statement, the White House said Mr. Trump and Mr. Xi “discussed numerous topics, and President Trump agreed, at the request of President Xi, to honor our One China policy.” It described the call as “extremely cordial” and said the leaders had invited each other to visit.

The concession was clearly designed to put an end to an extended chill in the relationship between China and the United States. Mr. Xi, stung by Mr. Trump’s unorthodox telephone call with the president of Taiwan in December and his subsequent assertion that the United States might no longer abide by the One China policy, had not spoken to Mr. Trump since Nov. 14, the week after he was elected.
Zoek de twee relevante regels m.b.t. Trumps tweet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:51:25 #162
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_168802379
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij is wel aan het zoeken nu, hoor :') .

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 14:35:50 The failing @nytimes does major FAKE NEWS China story saying "Mr.Xi has not spoken to Mr. Trump since Nov.14." We spoke at length yesterday! reageer retweet
[..]

Zoek de twee relevante regels m.b.t. Trumps tweet.
Je was me voor.
pi_168802401
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:43 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Ik (maar wie ben ik) zou die EO intrekken en een nieuwe opstellen met ondersteuning van de verschillende departementen. Als het naar Supreme Court gaat (en zo te zien gaat dat gebeuren) dan loop je de kans op een 4-4 beslissing aangezien er 1 vacature is. En dan blijft de beslissing zoals die nu is.
Ik weet niet wie je bent, maar als de beslissing blijft zoals ie nu is, vanwege een draw@ supreme court, blijft de EO buiten kracht. Dat bedoelde je vast niet.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:53:13 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168802413
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij is wel aan het zoeken nu, hoor :') .

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 14:35:50 The failing @nytimes does major FAKE NEWS China story saying "Mr.Xi has not spoken to Mr. Trump since Nov.14." We spoke at length yesterday! reageer retweet
[..]

Zoek de twee relevante regels m.b.t. Trumps tweet.
In twee tweets toont hij aan dat hij niet begrijpend kan lezen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168802416
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:41 schreef Dagonet het volgende:
Tja, investeringen in oa spoorwegen, ik denk niet dat het Amerikaanse publiek daar heel erg warm voor gaat lopen, en Japan is ook niet heel blij met Trump's gehamer op auto's.
Japan heeft natuurlijk wel wat treinen te verkopen, als je daat 700,000 kaartjesknippers opzet, ben je er al!
pi_168802427
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:45 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als ze het überhaupt al aannemen is het denk ik te makkelijk om er vanuit te gaan dat het op party lines zou splitsen. De vraag is eerder of ze het aannemen.

De NY Times moet het trouwens weer ontgelden nu. :')
Roberts gaat nooit mee in een situatie waarin de President stelt dat zijn beslissingen unreviewable zijn. Dat gaat tegen alles in waar hij voor staat en vergeet niet dat zo'n uitspraak dan ook in de toekomst geld voor andere Presidenten.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168802431
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:53 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Japan heeft natuurlijk wel wat treinen te verkopen, als je daat 700,000 kaartjesknippers opzet, ben je er al!
Zo werkt dat niet, die treinen worden in Amerika gemaakt. Japan betaalt het gewoon als vriendendienst.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168802454
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zo werkt dat niet, die treinen worden in Amerika gemaakt. Japan betaalt het gewoon als vriendendienst.
Yeah, right...never mind dat het spoornetwerk in de VS er nog wat slechter bij staat als het wegennet. Ontsporingen gebeuren met de regelmaat van de klok.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168802475
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

In twee tweets toont hij aan dat hij niet begrijpend kan lezen.
Dit soort dingen zijn gewoon gênant. Dit is de machtigste man van het land, en die kan niet eens zijn aandacht bij 10 regels tekst houden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 10 februari 2017 @ 15:01:57 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168802577
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:56 schreef Ludachrist het volgende:
die kan niet eens zijn aandacht bij 10 regels tekst houden.
Wel als er maar 14 tekens per regel staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:02:17 #171
66825 Reya
Fier Wallon
pi_168802583
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hij is wel aan het zoeken nu, hoor :') .

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 14:35:50 The failing @nytimes does major FAKE NEWS China story saying "Mr.Xi has not spoken to Mr. Trump since Nov.14." We spoke at length yesterday! reageer retweet
[..]

Zoek de twee relevante regels m.b.t. Trumps tweet.
_O-

Echt, dit begint parodie te worden :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:02:25 #172
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_168802586
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn gewoon gênant. Dit is de machtigste man van het land, en die kan niet eens zijn aandacht bij 10 regels tekst houden.
nybooks twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 00:55:02 No child in America will ever again doubt that he or she has the intelligence and ability to be president. https://t.co/wmqOTepsgJ reageer retweet
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:06:34 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168802646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:54 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Roberts gaat nooit mee in een situatie waarin de President stelt dat zijn beslissingen unreviewable zijn. Dat gaat tegen alles in waar hij voor staat en vergeet niet dat zo'n uitspraak dan ook in de toekomst geld voor andere Presidenten.
Daarom, wil je dus ook überhaupt wel dat het voor de SC komt, in zo'n geval. Want uitspraken die daar gedaan worden hebben verstrekkende gevolgen.
Ik verwacht dan ook dat de SC deze doos van Pandora liever nog even dichthouden en de zaak terug verwijzen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 februari 2017 @ 15:06:36 #174
426493 crew  PippenScottie
pi_168802649
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

In twee tweets toont hij aan dat hij niet begrijpend kan lezen.
Zoiets kan je toch niet verzinnen, man man man.

Ik wil heel graag me afsluiten voor deze clusterfuck, maar je blijft toch kijken.
pi_168802674
_O- _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')