abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:17:25 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168829168
Hmmm, wat moet ik hier nu weer van denken.

Gister eigenlijk een date, maar ze zegde af omdat ze met autopech stond en lang op de ANWB moest wachten. Daarna was ze verkleumd en chagrijnig. Date verzet naar vandaag.
Maar net zegt ze weer af omdat ze het anders niet redt met het werk (ze is basisschooldocente en druk met rapporten schrijven).

We hebben wel meteen een andere dag geprikt, dus ze geeft wel de indruk echt te willen afspreken. Aan de ene kant, twee keer afzeggen in twee dagen :{

De autopech is echt, ik heb foto's gezien dat de ANWB er was. En dat ze druk met rapporten bezig is had ze van de week ook al gezegd, dus het klinkt allemaal wel plausibel. En ik vind haar ook wel echt leuk, leuk contact via de app en echt een type waar ik wel voor langer op zou kunnen vallen.

Nou ja, merk het wel denk..
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_168841241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:17 schreef sanger het volgende:
Hmmm, wat moet ik hier nu weer van denken.

Gister eigenlijk een date, maar ze zegde af omdat ze met autopech stond en lang op de ANWB moest wachten. Daarna was ze verkleumd en chagrijnig. Date verzet naar vandaag.
Maar net zegt ze weer af omdat ze het anders niet redt met het werk (ze is basisschooldocente en druk met rapporten schrijven).

We hebben wel meteen een andere dag geprikt, dus ze geeft wel de indruk echt te willen afspreken. Aan de ene kant, twee keer afzeggen in twee dagen :{

De autopech is echt, ik heb foto's gezien dat de ANWB er was. En dat ze druk met rapporten bezig is had ze van de week ook al gezegd, dus het klinkt allemaal wel plausibel. En ik vind haar ook wel echt leuk, leuk contact via de app en echt een type waar ik wel voor langer op zou kunnen vallen.

Nou ja, merk het wel denk..
Ik vind het ook vrij opvallend om je date dat dag erna is, weer te verzetten (dag ervoor wist ze ook wel of ze het druk zou hebben of niet). Dan kon ze beter vooraf al een dag nemen waarvan ze wist dat ze niet weer ging afhaken.

[ Bericht 75% gewijzigd door Subpoena op 12-02-2017 00:05:49 ]
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168841353
Tindermatch *O*

Bot.... ;(
  zaterdag 11 februari 2017 @ 23:59:51 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168841420
Vraagje, waarom bestaan die bots? Als in, wat is het nut van zo'n bot? Lokken die je naar sites toe ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168841439
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:58 schreef Faxie het volgende:
Tindermatch *O*

Bot.... ;(
Als vrouw heb je toch dagelijks meerdere matches?
pi_168841557
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:59 schreef Molo het volgende:
Vraagje, waarom bestaan die bots? Als in, wat is het nut van zo'n bot? Lokken die je naar sites toe ofzo?
Dat ja
pi_168841573
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:00 schreef Zolder het volgende:

[..]

Als vrouw heb je toch dagelijks meerdere matches?
Als Faxie 1 match per maand ofzo ;(
pi_168845558
Verdomme zeg, gisteren weer een date gehad (nummer 8 ofzo), ken haar al een tijdje. Vet ongemakkelijk in het begin omdat we "woorden" hebben gehad.

Geprobeerd shit uit te praten, dacht dat het redelijk koek en ei was. Wil ze later weten hoe we verder gaan vriendschap of relatie.. Dus toen ze zelf al kwam met vriendschap, wat ik prima vind. Heb ik haar naar huis laten gaan (door de sneeuw).

Krijg ik een paar verwijtende appjes (reden van woorden eerder), en dit en dat en had ik toch gelijk.. *zucht.

Ben er wel even klaar mee :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 09:21:52 ]
pi_168845805
Vrouwen...
pi_168845848
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdomme zeg, gisteren weer een date gehad (nummer 8 ofzo), ken haar al een tijdje. Vet ongemakkelijk in het begin omdat we "woorden" hebben gehad.

Geprobeerd shit uit te praten, dacht dat het redelijk koek en ei was. Wil ze later weten hoe we verder gaan vriendschap of relatie.. Dus toen ze zelf al kwam met vriendschap, wat ik prima vind. Heb ik haar naar huis laten gaan (door de sneeuw).

Krijg ik een paar verwijtende appjes (reden van woorden eerder), en dit en dat en had ik toch gelijk.. *zucht.

Ben er wel even klaar mee :{
_O-
  zondag 12 februari 2017 @ 09:49:27 #61
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168845858
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Verdomme zeg, gisteren weer een date gehad (nummer 8 ofzo), ken haar al een tijdje. Vet ongemakkelijk in het begin omdat we "woorden" hebben gehad.

Geprobeerd shit uit te praten, dacht dat het redelijk koek en ei was. Wil ze later weten hoe we verder gaan vriendschap of relatie.. Dus toen ze zelf al kwam met vriendschap, wat ik prima vind. Heb ik haar naar huis laten gaan (door de sneeuw).

Krijg ik een paar verwijtende appjes (reden van woorden eerder), en dit en dat en had ik toch gelijk.. *zucht.

Ben er wel even klaar mee :{
Oh my... Dat kan ik me voorstellen ja _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168845870
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:00 schreef Zolder het volgende:

[..]

Als vrouw heb je toch dagelijks meerdere matches?
Nee. Op Tinddr had ik niks. Bij Paiq eens per 2 of 3 weken :')
  zondag 12 februari 2017 @ 10:02:34 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168845978
Bestaan die bots nog? De laatste keer wel van die reclamedingen, voor Deezer enzo :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 12 februari 2017 @ 10:09:12 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168846064
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:43 schreef Tommeke het volgende:
Vrouwen...
Dit :')

Zulke vrouwen ben je liever kwijt dan rijk, doeiiii :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168846248
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Bestaan die bots nog? De laatste keer wel van die reclamedingen, voor Deezer enzo :')
Jazeker bestaan die nog.. Laatst ook een te pakken. Meteen gerapporteerd :W
pi_168847199
Ik ga straks in mijn kledingkast alle kandidaatoutfits pakken en dan maar gewoon passen en in de spiegel kijken.

Gelukkig heb ik een clubje vriendinnen achter de hand die mee wil denken.

Ik vind 't ergens 'n beetje stom van mezelf dat ik t spannend vind om te gaan speeddaten. Maar ja aan de andere kant is 't alweer een jaar geleden dat ik gedate heb en dat liep toen niet zo lekker. Dus ook weer niet zo gek. En waarschijnlijk als ik er ben valt 't 100% mee.

Zo maar eens een maskertje om m'n gezicht en haar lekker te verwennen en daarna missie kledingkast. Eigenlijk is die voorbereiding al leuk. :s)
pi_168847579
Daten is toch verleiden, spelen met aantrekkingskracht, uitdagen etc

Dat gaat toch minder in een shirtje vind ik
pi_168847635
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:36 schreef Allures het volgende:
Daten is toch verleiden, spelen met aantrekkingskracht, uitdagen etc

Dat gaat toch minder in een shirtje vind ik
Dat ligt aan het shirtje natuurlijk. Ik vind het bij vrouwen erg mooi als ze een shirtje dragen met iets van decolleté zonder dat het op uitverkoop lijkt. Maar een hooggesloten shirtje vind ik dan weer snel saai.
  zondag 12 februari 2017 @ 12:22:05 #69
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168848442
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat ligt aan het shirtje natuurlijk. Ik vind het bij vrouwen erg mooi als ze een shirtje dragen met iets van decolleté zonder dat het op uitverkoop lijkt. Maar een hooggesloten shirtje vind ik dan weer snel saai.
Geen strakke coltrui waar een goed stel tieten zichtbaar in zijn zonder iets te laten zien? Skinny jeans en een paar hakken om het achterwerk ook lekker uit te laten komen.

Hoop voor iedereen hier dat Cupido zijn hele leger inzet om die pijlen raak te schieten. Dat jullie allemaal dates op warme kleedjes bij haardvuurtjes mogen hebben. O+
pi_168848632
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:40 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat ligt aan het shirtje natuurlijk. Ik vind het bij vrouwen erg mooi als ze een shirtje dragen met iets van decolleté zonder dat het op uitverkoop lijkt. Maar een hooggesloten shirtje vind ik dan weer snel saai.
die optie heb je ook in een jurkje

Ik vind dat gewoon iets meer zeggen 'ik heb mijn best gedaan' en iets minder 'dit had ik afgelopen dinsdag ook aan'
  zondag 12 februari 2017 @ 12:31:29 #71
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168848671
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef Allures het volgende:

[..]

die optie heb je ook in een jurkje

Ik vind dat gewoon iets meer zeggen 'ik heb mijn best gedaan' en iets minder 'dit had ik afgelopen dinsdag ook aan'
maakt geen flikker uit als je zon hitler-adept tegenover je hebt
  zondag 12 februari 2017 @ 12:36:07 #72
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168848774
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef Allures het volgende:

[..]

die optie heb je ook in een jurkje

Ik vind dat gewoon iets meer zeggen 'ik heb mijn best gedaan' en iets minder 'dit had ik afgelopen dinsdag ook aan'
Moet je normaal ook wel enigszins regelmatig jurkjes dragen, want anders schets je een beeld wat buiten het daten niet bestaat. Dat is net zoiets als alleen je voordeligste foto's op datingapps gebruiken.
pi_168848856
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:36 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Moet je normaal ook wel enigszins regelmatig jurkjes dragen, want anders schets je een beeld wat buiten het daten niet bestaat. Dat is net zoiets als alleen je voordeligste foto's op datingapps gebruiken.
Dat is helemaal waar.
Ik draag in de zomer als 't lekker weer is vrijwel altijd jurken en in de winter broeken en truitjes.

Daar tussenin hangt het van 't weer af. Meestal ben ik wel degene die op rokjesdag in een jurk rondloopt en soms iets eerder.
pi_168848883
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef Allures het volgende:

[..]

die optie heb je ook in een jurkje

Ik vind dat gewoon iets meer zeggen 'ik heb mijn best gedaan' en iets minder 'dit had ik afgelopen dinsdag ook aan'
In de zomer draag ik vrijwel niets anders dan jurken, ook op dinsdag.
pi_168848938
quote:
6s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:22 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Geen strakke coltrui waar een goed stel tieten zichtbaar in zijn zonder iets te laten zien? Skinny jeans en een paar hakken om het achterwerk ook lekker uit te laten komen.

Hoop voor iedereen hier dat Cupido zijn hele leger inzet om die pijlen raak te schieten. Dat jullie allemaal dates op warme kleedjes bij haardvuurtjes mogen hebben. O+
Dat ligt enigszins aan je figuur. Als ik een coltrui draag wordt mijn voorkant zo'n blok tieten. Dus ik heb liever een v-hals, dan heeft het nog wat ronding zonder direct ordinair te zijn.
pi_168855545
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 09:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee. Op Tinddr had ik niks. Bij Paiq eens per 2 of 3 weken :')
Het ligt er bij mij aan hoeveel ik zelf aan het swipen ben. Als ik een beetje actief bezig ben 1 á 2 per dag.
pi_168855934
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat ligt enigszins aan je figuur. Als ik een coltrui draag wordt mijn voorkant zo'n blok tieten. Dus ik heb liever een v-hals, dan heeft het nog wat ronding zonder direct ordinair te zijn.
:D
Die inkijk door de v-hals vind je minder ordinair?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168856067
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 17:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

:D
Die inkijk door de v-hals vind je minder ordinair?
Als het bescheiden blijft wel ja.

Ik ga toch voor broek en truitje. Ik heb een leuk donkerrood truitje met een v-hals en veter. Met een hemdje eronder ziet dat er leuk uit. Nu nog kiezen welke schoenen.

Pf, soms ben ik echt zo'n tuttebel.
M'n make-up zit iig netjes.
  zondag 12 februari 2017 @ 19:33:59 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168859292
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef Allures het volgende:

[..]

die optie heb je ook in een jurkje

Ik vind dat gewoon iets meer zeggen 'ik heb mijn best gedaan' en iets minder 'dit had ik afgelopen dinsdag ook aan'
Normen en Waarden...

En mensen daarin kunnen laten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_168863901
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2017 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Normen en Waarden...

En mensen daarin kunnen laten.
iemand vraagt om meningen en ik geef die van mij met 'ik vind' er bij en een motivatie
Dat is ongeveer hoe een gesprek op een forum werkt
pi_168867098
Nou wat een avond. 14 dates van 5 minuten gehad. Het verliep wat rommelig want er waren 7 mannen niet gekomen en 3 vrouwen ook niet waardoor er een vrouwenoverschot was. 2 vrouwen waren na de eerste pauze vertrokken. Daardoor liep het wat minder goed door maar dat was niet echt een punt. Na 14 speeddates vond ik het ook wel weer mooi.

Er was een groot verschil tussen de mannen en de vrouwen. Op een enkele na waren alle vrouwen hoogopgeleid, en bij de mannen andersom. Ook qua voorkomen was er veel verschil, de dames hadden allemaal wel moeite gedaan er leuk en verzorgd uit te zien, van de heren ongeveer de helft.

Ik heb een hoop leuke gesprekjes gehad, aardige mannen allemaal. Een paar voelden zich volgens mij erg ongemakkelijk, wisten zich geen houding te geven. Maar ik kon die gesprekjes wel op gang brengen door wat vragen te stellen en zelf maar wat te vertellen.

Het leukste gesprekje was met een man die heel enthousiast vertelde over zijn werk als groenonderhoudsman. Hij was lekker enthousiast en helemaal zichzelf en dat was verfrissend na al die zenuwachtige mannen. Geen match, want ondanks zijn enthousiasme was hij niet erg intelligent en ik vind dat wel belangrijk.

Een man voelde zich volgens mij echt niet goed erbij en vertelde ook dat het helemaal zijn ding niet was. Hij leek zich wel te schamen en was ook wat negatief. Een andere begon eigenlijk er meteen over dat hij problemen had maar die had opgelost en nu wel wilde daten. Op zich niets ergste maar de lading die eronder zat was vrij intens.

In de pauze kwam een aantal nog even een praatje maken en ook heb ik nog met wat andere dames gesproken en hen viel eigenlijk hetzelfde op als ik aan de mannen.

Kortom, ik heb een leuke avond gehad maar er waren helaas geen mannen met wie het klikte. Ik weet niet of het type man dat afkomt op speeddaten doorgaans zo is, als dat zo is denk ik dat ik wat anders ga proberen.
pi_168867141
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou wat een avond. 14 dates van 5 minuten gehad. Het verliep wat rommelig want er waren 7 mannen niet gekomen en 3 vrouwen ook niet waardoor er een vrouwenoverschot was. 2 vrouwen waren na de eerste pauze vertrokken. Daardoor liep het wat minder goed door maar dat was niet echt een punt. Na 14 speeddates vond ik het ook wel weer mooi.

Er was een groot verschil tussen de mannen en de vrouwen. Op een enkele na waren alle vrouwen hoogopgeleid, en bij de mannen andersom. Ook qua voorkomen was er veel verschil, de dames hadden allemaal wel moeite gedaan er leuk en verzorgd uit te zien, van de heren ongeveer de helft.

Ik heb een hoop leuke gesprekjes gehad, aardige mannen allemaal. Een paar voelden zich volgens mij erg ongemakkelijk, wisten zich geen houding te geven. Maar ik kon die gesprekjes wel op gang brengen door wat vragen te stellen en zelf maar wat te vertellen.

Het leukste gesprekje was met een man die heel enthousiast vertelde over zijn werk als groenonderhoudsman. Hij was lekker enthousiast en helemaal zichzelf en dat was verfrissend na al die zenuwachtige mannen. Geen match, want ondanks zijn enthousiasme was hij niet erg intelligent en ik vind dat wel belangrijk.

Een man voelde zich volgens mij echt niet goed erbij en vertelde ook dat het helemaal zijn ding niet was. Hij leek zich wel te schamen en was ook wat negatief. Een andere begon eigenlijk er meteen over dat hij problemen had maar die had opgelost en nu wel wilde daten. Op zich niets ergste maar de lading die eronder zat was vrij intens.

In de pauze kwam een aantal nog even een praatje maken en ook heb ik nog met wat andere dames gesproken en hen viel eigenlijk hetzelfde op als ik aan de mannen.

Kortom, ik heb een leuke avond gehad maar er waren helaas geen mannen met wie het klikte. Ik weet niet of het type man dat afkomt op speeddaten doorgaans zo is, als dat zo is denk ik dat ik wat anders ga proberen.
Hoe merk je dan dat die niet zo intelligent is?

Mja dat die mannen zich ongemakkelijk voelen is niet gek. Vrouwen zijn mega eng man, zeker als je ze nooit aanspreekt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168867173
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe merk je dan dat die niet zo intelligent is?

Mja dat die mannen zich ongemakkelijk voelen is niet gek. Vrouwen zijn mega eng man, zeker als je ze nooit aanspreekt.
Aan zijn hele manier van doen. Natuurlijk zie je het ook wel aan iemands blik maar in alles merkte ik het. Geen probleem overigens, het was nog steeds wel een leuk gesprekje. Hij was verder erg aardig.

Dat zou goed kunnen. En speeddaten is wel een manier om in elk geval met mensen in gesprek te komen als je het doorgaans eng vind om op mensen af te stappen.

Ik vind het zelf geen punt om op iemand af te stappen. Maar kom helaas maar weinig single mannen van mijn leeftijd tegen.

Maargoed het was een leuke ervaring.
pi_168867200
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:59 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Aan zijn hele manier van doen. Natuurlijk zie je het ook wel aan iemands blik maar in alles merkte ik het. Geen probleem overigens, het was nog steeds wel een leuk gesprekje. Hij was verder erg aardig.

Dat zou goed kunnen. En speeddaten is wel een manier om in elk geval met mensen in gesprek te komen als je het doorgaans eng vind om op mensen af te stappen.

Ik vind het zelf geen punt om op iemand af te stappen. Maar kom helaas maar weinig single mannen van mijn leeftijd tegen.

Maargoed het was een leuke ervaring.
Naar mijn idee zit het totaal niet in de samenleving om gemakkelijk gesprekjes te beginnen. Die sociale gewenning maakt het ook lastig.
Je doet iets wat bijna niet gebeurt immers. Tjah, misschien dat dit anders is vanuit het perspectief van sommige vrouwen en dat sommige mannen er niet zo veel om geven omdat ze weten dat er leuk gereageerd wordt als ze zelfverzekerd overkomen.

Maareh hoe hooggeleid ben jij danM
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168867250
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou wat een avond. 14 dates van 5 minuten gehad. Het verliep wat rommelig want er waren 7 mannen niet gekomen en 3 vrouwen ook niet waardoor er een vrouwenoverschot was. 2 vrouwen waren na de eerste pauze vertrokken. Daardoor liep het wat minder goed door maar dat was niet echt een punt. Na 14 speeddates vond ik het ook wel weer mooi.

Er was een groot verschil tussen de mannen en de vrouwen. Op een enkele na waren alle vrouwen hoogopgeleid, en bij de mannen andersom. Ook qua voorkomen was er veel verschil, de dames hadden allemaal wel moeite gedaan er leuk en verzorgd uit te zien, van de heren ongeveer de helft.

Ik heb een hoop leuke gesprekjes gehad, aardige mannen allemaal. Een paar voelden zich volgens mij erg ongemakkelijk, wisten zich geen houding te geven. Maar ik kon die gesprekjes wel op gang brengen door wat vragen te stellen en zelf maar wat te vertellen.

Het leukste gesprekje was met een man die heel enthousiast vertelde over zijn werk als groenonderhoudsman. Hij was lekker enthousiast en helemaal zichzelf en dat was verfrissend na al die zenuwachtige mannen. Geen match, want ondanks zijn enthousiasme was hij niet erg intelligent en ik vind dat wel belangrijk.

Een man voelde zich volgens mij echt niet goed erbij en vertelde ook dat het helemaal zijn ding niet was. Hij leek zich wel te schamen en was ook wat negatief. Een andere begon eigenlijk er meteen over dat hij problemen had maar die had opgelost en nu wel wilde daten. Op zich niets ergste maar de lading die eronder zat was vrij intens.

In de pauze kwam een aantal nog even een praatje maken en ook heb ik nog met wat andere dames gesproken en hen viel eigenlijk hetzelfde op als ik aan de mannen.

Kortom, ik heb een leuke avond gehad maar er waren helaas geen mannen met wie het klikte. Ik weet niet of het type man dat afkomt op speeddaten doorgaans zo is, als dat zo is denk ik dat ik wat anders ga proberen.
:')

Je hebt ook de meest klote avond te pakken:

Zondag
Koud
Sneeuw (in sommige steden heb ik begrepen)

Kom nog eens terug op vrijdag of zaterdag avond
Oh en in de Lente O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168868658
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 01:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar mijn idee zit het totaal niet in de samenleving om gemakkelijk gesprekjes te beginnen. Die sociale gewenning maakt het ook lastig.
Je doet iets wat bijna niet gebeurt immers. Tjah, misschien dat dit anders is vanuit het perspectief van sommige vrouwen en dat sommige mannen er niet zo veel om geven omdat ze weten dat er leuk gereageerd wordt als ze zelfverzekerd overkomen.

Maareh hoe hooggeleid ben jij danM
Op zich is 't ook niet erg om even onwennig te zijn. Maar er waren best een aantal gesprekken die ik echt op gang moest houden.

Ik heb een HBO opleiding. Maar op zich is het niveau van opleiding niet het punt. Ik wil dat iemand wat algemene ontwikkeling heeft. En interesse om dieper op dingen in te gaan. En dat kunnen en in gesprekken dan mee kunnen komen vraagt wel een bepaalde mate van intelligentie en ontwikkeling.
pi_168868678
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2017 01:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Je hebt ook de meest klote avond te pakken:

Zondag
Koud
Sneeuw (in sommige steden heb ik begrepen)

Kom nog eens terug op vrijdag of zaterdag avond
Oh en in de Lente O+
Dat zou kunnen natuurlijk.
Mogelijk dat ik het in de lente nog eens probeer. Maar ik ga ook eens rondkijken naar andere mogelijkheden.
  maandag 13 februari 2017 @ 09:14:55 #88
416020 K44S
The bearded man
pi_168868859
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 08:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Op zich is 't ook niet erg om even onwennig te zijn. Maar er waren best een aantal gesprekken die ik echt op gang moest houden.

Ik heb een HBO opleiding. Maar op zich is het niveau van opleiding niet het punt. Ik wil dat iemand wat algemene ontwikkeling heeft. En interesse om dieper op dingen in te gaan. En dat kunnen en in gesprekken dan mee kunnen komen vraagt wel een bepaalde mate van intelligentie en ontwikkeling.
Hoe merkte je dit dan bij hem?
5 min lijkt mij erg kort om daar een conclusie over te trekken.


Ik heb binnenkort een 1 op 1 date met een speeddate match :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 13 februari 2017 @ 09:25:42 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168868959
Mijn weekend was erg goed. Mijn date van een week eerder weer gezien. Ook nu weer een heerlijke avond gehad samen. *;
pi_168869102
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:14 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoe merkte je dit dan bij hem?
5 min lijkt mij erg kort om daar een conclusie over te trekken.


Ik heb binnenkort een 1 op 1 date met een speeddate match :)
Omdat hij niet mee kon komen. Maar dit was ook wel een uitschieter op dat vlak.

Leuk zeg! Veel plezier alvast!
  maandag 13 februari 2017 @ 09:46:47 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_168869232
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Omdat hij niet mee kon komen. Maar dit was ook wel een uitschieter op dat vlak.

Leuk zeg! Veel plezier alvast!
Niet mee kon komen met je argument? Denkwijze?

Dankje :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 13 februari 2017 @ 10:20:34 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168869770
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 00:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou wat een avond. 14 dates van 5 minuten gehad. Het verliep wat rommelig want er waren 7 mannen niet gekomen en 3 vrouwen ook niet waardoor er een vrouwenoverschot was. 2 vrouwen waren na de eerste pauze vertrokken. Daardoor liep het wat minder goed door maar dat was niet echt een punt. Na 14 speeddates vond ik het ook wel weer mooi.

Er was een groot verschil tussen de mannen en de vrouwen. Op een enkele na waren alle vrouwen hoogopgeleid, en bij de mannen andersom. Ook qua voorkomen was er veel verschil, de dames hadden allemaal wel moeite gedaan er leuk en verzorgd uit te zien, van de heren ongeveer de helft.

Ik heb een hoop leuke gesprekjes gehad, aardige mannen allemaal. Een paar voelden zich volgens mij erg ongemakkelijk, wisten zich geen houding te geven. Maar ik kon die gesprekjes wel op gang brengen door wat vragen te stellen en zelf maar wat te vertellen.

Het leukste gesprekje was met een man die heel enthousiast vertelde over zijn werk als groenonderhoudsman. Hij was lekker enthousiast en helemaal zichzelf en dat was verfrissend na al die zenuwachtige mannen. Geen match, want ondanks zijn enthousiasme was hij niet erg intelligent en ik vind dat wel belangrijk.

Een man voelde zich volgens mij echt niet goed erbij en vertelde ook dat het helemaal zijn ding niet was. Hij leek zich wel te schamen en was ook wat negatief. Een andere begon eigenlijk er meteen over dat hij problemen had maar die had opgelost en nu wel wilde daten. Op zich niets ergste maar de lading die eronder zat was vrij intens.

In de pauze kwam een aantal nog even een praatje maken en ook heb ik nog met wat andere dames gesproken en hen viel eigenlijk hetzelfde op als ik aan de mannen.

Kortom, ik heb een leuke avond gehad maar er waren helaas geen mannen met wie het klikte. Ik weet niet of het type man dat afkomt op speeddaten doorgaans zo is, als dat zo is denk ik dat ik wat anders ga proberen.
Ik denk dat dat heel erg verschilt. Toen ik het deed was ik samen met een andere man de enige met een universitair diploma, maar hadden de meeste andere mannen zover ik later hoorde veelal gewoon HBO gedaan. Ik had juist enorm veel vrouwen die daar kwamen die lager opgeleid waren. Op zich niet erg, maar niet het type waar ik op val. Met de drie 'universitaire dames' die avond had ik alledrie een match en met twee ervan heb ik ook later nog gedate. Maar wellicht ligt het aan de locatie? Waar was jouw speeddateavond?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 13 februari 2017 @ 10:35:31 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_168870036
Ik heb geen diploma van de uni en niet van het hbo.

Ik ga het zo te zien niet redden op de speeddatemarkt :'(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_168870820
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen diploma van de uni en niet van het hbo.

Ik ga het zo te zien niet redden op de speeddatemarkt :'(
Maar je bent wel fietser he!
  Moderator maandag 13 februari 2017 @ 11:28:27 #95
45833 crew  Fogel
pi_168870988
Ik had zaterdag een date met iemand waar ik goed mee op kan schieten, maar op de punten waar we verschillen is zowel mijn als haar huwelijk stuk gelopen. Dus waarschijnlijk toch geen goede kandidaat om mee verder te gaan helaas, vonden we beiden :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 13 februari 2017 @ 13:31:31 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_168872820
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:25 schreef Hexagon het volgende:
Mijn weekend was erg goed. Mijn date van een week eerder weer gezien. Ook nu weer een heerlijke avond gehad samen. *;
Nais :)
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 10:20 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat dat heel erg verschilt. Toen ik het deed was ik samen met een andere man de enige met een universitair diploma, maar hadden de meeste andere mannen zover ik later hoorde veelal gewoon HBO gedaan. Ik had juist enorm veel vrouwen die daar kwamen die lager opgeleid waren. Op zich niet erg, maar niet het type waar ik op val. Met de drie 'universitaire dames' die avond had ik alledrie een match en met twee ervan heb ik ook later nog gedate. Maar wellicht ligt het aan de locatie? Waar was jouw speeddateavond?
Kan best verschillen. Opleidingsniveau boeit me vaak weinig, enige wat ik wel wil is enig niveau qua gesprekken. Ik heb zelf ook geen HBO afgerond door de moeite die ermee ervoer maar ben niet achterlijk te noemen. Dat eis ik dan ook niet van mijn partner.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 13 februari 2017 @ 14:53:01 #97
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168874167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:55 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik vind het ook vrij opvallend om je date dat dag erna is, weer te verzetten (dag ervoor wist ze ook wel of ze het druk zou hebben of niet). Dan kon ze beter vooraf al een dag nemen waarvan ze wist dat ze niet weer ging afhaken.
Dat gaf ze ook eerlijk aan, ze had zich verkeken op haar tijdsplanning. En omdat het werk af moest durfde ze het niet aan om toch te gaan, en koos ze er voor om het werk af te maken. Als het klopt kan ik dat alleen maar waarderen in iemand, al is het natuurlijk jammer dat de date daardoor niet doorging.

We hebben inmiddels een andere datum geprikt al, ze zegt wel graag nog steeds een keer te willen daten. We hebben ook nog steeds net zo whatsapp contact als voorheen. Denk dat ik haar het voordeel van de twijfel maar moet geven :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:00:23 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_168874343
Van het weekend ook nog een leuke Tinder-date gehad. Nsa, dus gewoon voor de lol. Was gezellig en een leuke avond gehad. Nog steeds aan het appen met haar, want was voor herhaling vatbaar.

Ik twijfel alleen of het voor haar ook alleen nsa was... Tijdens het appen stuurde ze dat ze verslagen aan het schrijven was op haar werk waarop ik een verslag van onze date vroeg. Niet veel later kreeg ik een verslagje van 2 a4tjes waarin toch wel blijkt dat ze er misschien meer in ziet. Overigens wel leuk om zo een verslag te lezen van hoe zij de avond beleefd heeft :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 13 februari 2017 @ 15:10:01 #99
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168874562
Het is voor mij altijd een lastig moment, om wanneer je het over broers en zussen hebt bij iemand die je leert kennen, te zeggen dat je zus een paar jaar geleden is overleden. Voor mij is het wel belangrijk om dat te delen maar je maakt het gesprek op dat moment ook best zwaar. Hoe doen anderen hier dat als zoiets ter sprake komt?

Ter verduidelijking: we zijn via tinder aan de praat gekomen en praten nu al een aantal dagen via WhatsApp. Het is niet het eerste contact maar we hebben dus nog niet irl afgesproken.
pi_168874742
Het is toch niet erg als er even iets heftigs voorbij komt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')