abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:30:35 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168934015
Iedereen weet dat ik van Azie hou. (Loempiaas, vrouwen, spekkoek en zo).
Maar die chinese kleding op een fragiel Aziaatje vind ik ook wel iets hebben. Dus die zijdeachtige lange kleren in felle kleuren. Kopje thee erbij compleet met theeritueel enn weten dat erna een heel "spannende" 4 handen - Aziatische massage komt (want die heb jezelf besteld.
En als nagerecht nog eenn uurtje met die dames blijven liggen, wat strelen en loempiaatjes eten.

Wat zou de Hollandse tegenhanger hiervoor zijn? Een stevige erwtensoep? stuk ouwe kaas?Toch heel anders.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:36:06 #102
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934090
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:41 schreef corehype het volgende:

[..]

Neuken in de kont en daarna proppen in de mond
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:57 schreef dennisenkim het volgende:
Daar word ze toch ziek van?
Jij denkt werkelijk dat chicks schoon zijn en naar lavendel ruiken :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168934181
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:36 schreef corehype het volgende:

[..]


[..]

Jij denkt werkelijk dat chicks schoon zijn en naar lavendel ruiken :')
Nee maar het is niet heel fris. Zelfde als je ook niet van haar kont naar haar poes moet gaan. Ook smerig.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:41:42 #104
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_168934189
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:41 schreef dennisenkim het volgende:

[..]

Nee maar het is niet heel fris. Zelfde als je ook niet van haar kont naar haar poes moet gaan. Ook smerig.
Chicks dig dirty
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_168934283
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:30 schreef LeesFoknl het volgende:
Iedereen weet dat ik van Azie hou. (Loempiaas, vrouwen, spekkoek en zo).
Maar die chinese kleding op een fragiel Aziaatje vind ik ook wel iets hebben. Dus die zijdeachtige lange kleren in felle kleuren. Kopje thee erbij compleet met theeritueel enn weten dat erna een heel "spannende" 4 handen - Aziatische massage komt (want die heb jezelf besteld.
En als nagerecht nog eenn uurtje met die dames blijven liggen, wat strelen en loempiaatjes eten.

Wat zou de Hollandse tegenhanger hiervoor zijn? Een stevige erwtensoep? stuk ouwe kaas?Toch heel anders.
Jammer van die laatste zin, want wat je verder beschrijft kan je op zich wel kinky noemen. Juist door dat dienende ritueel.
Het is een soort van rollenspel en spelen met machtsverhoudingen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:57:50 #106
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168940243
quote:
Wat zou de Hollandse tegenhanger hiervoor zijn? Een stevige erwtensoep? stuk ouwe kaas?Toch heel anders.
Ik kan ook wel Hollandse sexy rituelen bedenken hoor snert is niet het enige.
Sweet but not that sweet !
  donderdag 16 februari 2017 @ 15:59:14 #107
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168940288
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:41 schreef corehype het volgende:

[..]

Chicks dig dirty
Klopt maar geen blaasontsteking of buikloop.
Je hebt gelijk hoor @denniskim
Sweet but not that sweet !
  donderdag 16 februari 2017 @ 16:02:41 #108
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168940352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 09:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik bijt eens graag in een lekker kontje, onverwacht. Niet te hard dat het echt pijn doet maar wel zo dat ze echt schrikt. Wel maar een keer en ook niet iedere keer, anders gaat ze het verwachten en is de lol ervanaf. En af en toe eens een tik op haar billen met de schoenlepel. Een van plastic, die zwiept best goed,
Mmmm klinkt alsof ik dat ook erg kan waarderen

"denkt even met plezier terug aan gisteravond"
😋
Sweet but not that sweet !
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:45:24 #109
432111 SamCrow
Live to ride,... blablabla
pi_168942121
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 12:32 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Even tussen 2 haakjes zijn er mensen hier die sm gerelateerde of andere sex speeltjes hebben aangeschaft via alieexpres?
Ik kwam een aantal dingen tegen die in een normale sexwinkel of webshop reteduur zijn maar op alie bijna niks kosten.
En bij de reacties zie over het algemeen goede berichten over kwaliteit
Twee cupping sets, eentje met een pompje en de andere rotary- of screw cupping.
Bij de eerste kun je eerst een klemmetje plaatsen, dan de cup erover en pompen maar. De tweede trekt een beter vacuüm, Het blauwe plekken werk zeg maar.

Twee power-boxen plus allerlei toebehoren. Gebruiksaanwijzing ontbrak, maar het was snel duidelijk. Niet gebruiken op het bovenlichaam!!!
Test het eerst eens op jezelf voor je het op een subje loslaat, sommige standen zijn best wel heftig.

Leerproducten koop ik er niet, in China worden honden veel gegeten en het bijproduct is, juist,.....leer.

Scherpe prijzen, vaak loont het de moeite om even wat langer door te zoeken voor de beste prijs. Zelf zet ik free-shipping op aan bij zoekresultaten, meestal binnen twee tot vier weken een afhaalbericht in huis. Discreet verpakt.
KPD Kloon
  Redactie Frontpage donderdag 16 februari 2017 @ 17:54:59 #110
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_168942298
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:45 schreef SamCrow het volgende:

Discreet verpakt.
Dan heb je mazzel. Laatst een buttplug besteld voor de vrouw, stond er levensgroot op de verpakking wat de inhoud was. Leuk als je het pakketje mag ophalen bij de Jumbo -O-
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:58:32 #111
432111 SamCrow
Live to ride,... blablabla
pi_168942339
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:54 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dan heb je mazzel. Laatst een buttplug besteld voor de vrouw, stond er levensgroot op de verpakking wat de inhoud was. Leuk als je het pakketje mag ophalen bij de Jumbo -O-
Daar ging mijn bier...

Dat lijkt me knap waardeloos.
KPD Kloon
  donderdag 16 februari 2017 @ 20:47:32 #112
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168946838
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 17:45 schreef SamCrow het volgende:

[..]

Twee cupping sets, eentje met een pompje en de andere rotary- of screw cupping.
Bij de eerste kun je eerst een klemmetje plaatsen, dan de cup erover en pompen maar. De tweede trekt een beter vacuüm, Het blauwe plekken werk zeg maar.

Twee power-boxen plus allerlei toebehoren. Gebruiksaanwijzing ontbrak, maar het was snel duidelijk. Niet gebruiken op het bovenlichaam!!!
Test het eerst eens op jezelf voor je het op een subje loslaat, sommige standen zijn best wel heftig.

Leerproducten koop ik er niet, in China worden honden veel gegeten en het bijproduct is, juist,.....leer.

Scherpe prijzen, vaak loont het de moeite om even wat langer door te zoeken voor de beste prijs. Zelf zet ik free-shipping op aan bij zoekresultaten, meestal binnen twee tot vier weken een afhaalbericht in huis. Discreet verpakt.
Powerboxen als in electrosex??
Daar wil ik wel meer over weten..
Pmtje graag.
Sweet but not that sweet !
  donderdag 16 februari 2017 @ 21:46:34 #113
432111 SamCrow
Live to ride,... blablabla
pi_168949166
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 20:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Powerboxen als in electrosex??
Daar wil ik wel meer over weten..
Pmtje graag.
Kijk eens of je onderstaande instructievideo van Kink-University kunt vinden. Dat is een mooi begin.
E-Stim 101 - Introduction to ElectroSex - Fivestar and Ingrid Mouth
KPD Kloon
pi_168949407
Dingen met pijn. Dingen met vernedering (zelf niet zo van). Ja, dat vind ik vooral de kinky dingen.
  Moderator donderdag 16 februari 2017 @ 21:58:30 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_168949619
Pijn ben ik zelf ook niet van maar een beetje kan ik me wel iets bij voorstellen dat mensen dat 'lekker' vinden.

Wat ik kinky vind: ik zocht laatst iets op over een deelneemster aan Ink Master (ene Emily) en die deed aan suspension. Wist niet wat het was dus opgezocht, dat vond ik heeel kinky.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_168949704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Dingen met pijn. Dingen met vernedering (zelf niet zo van). Ja, dat vind ik vooral de kinky dingen.
Maar pijn wel?

Ik hou wel een beetje van met de vlakke hand slaan. Op billen (maybe meer maarja, daarin wil ik toch wel expliciet toestemming.)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_168949815
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar pijn wel?

Ik hou wel een beetje van met de vlakke hand slaan. Op billen (maybe meer maarja, daarin wil ik toch wel expliciet toestemming.)
Niet pijn zoals sommigen in de bdsm scene, maar een beetje in die onderdanige rol 'gedwongen' worden vind ik wel leuk ja. Alleen zie ik dat niet per se als kinky.

Hangt ook af van het referentiekader natuurlijk. Voor mij wordt het anders snel 'saai', ik heb wat extra's nodig om het spannend te houden. Niks mis verder met romantische seks, dat is ook erg fijn. Maar beetje afwisseling en zo.
pi_168949853
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet pijn zoals sommigen in de bdsm scene, maar een beetje in die onderdanige rol 'gedwongen' worden vind ik wel leuk ja.
Hmm :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 16 februari 2017 @ 23:00:22 #119
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168951868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet pijn zoals sommigen in de bdsm scene, maar een beetje in die onderdanige rol 'gedwongen' worden vind ik wel leuk ja. Alleen zie ik dat niet per se als kinky.

Hangt ook af van het referentiekader natuurlijk. Voor mij wordt het anders snel 'saai', ik heb wat extra's nodig om het spannend te houden. Niks mis verder met romantische seks, dat is ook erg fijn. Maar beetje afwisseling en zo.
Wat versta jij onder pijn in BDSM scene want ik vind BDSM ook geil maar ze moeten niet aankomen met naalden vleeshaken brandmerken piercen of met spijkers door lichaamsdelen slaan.
Kijk dat gaat mij ook te ver, maar klemmetje hier en daar en spanking ja dat vind ik wel lekker zeker als het gedwongen gaat "met stopwoord" en ik merk dat ik ook steeds meer kan hebben meer dan ik had verwacht.
Maar dat is denk ik met alles zo, je kunt steeds een beetje meer,verder en harder.
Je verlegt je grens meer.
Sweet but not that sweet !
pi_168951966
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Wat versta jij onder pijn in BDSM scene want ik vind BDSM ook geil maar ze moeten niet aankomen met naalden vleeshaken brandmerken piercen of met spijkers door lichaamsdelen slaan.
Kijk dat gaat mij ook te ver, maar klemmetje hier en daar en spanking ja dat vind ik wel lekker zeker als het gedwongen gaat "met stopwoord" en ik merk dat ik ook steeds meer kan hebben meer dan ik had verwacht.
Maar dat is denk ik met alles zo, je kunt steeds een beetje meer,verder en harder.
Je verlegt je grens meer.
Als ik het vergelijk met fetlife waar tot bloedens toe geslagen wordt dan gaat dat mij te ver. Maar dat is ook een beetje ijdelheid denk ik.
  donderdag 16 februari 2017 @ 23:05:43 #121
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_168952015
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2017 21:58 schreef Karina het volgende:
Pijn ben ik zelf ook niet van maar een beetje kan ik me wel iets bij voorstellen dat mensen dat 'lekker' vinden.

Wat ik kinky vind: ik zocht laatst iets op over een deelneemster aan Ink Master (ene Emily) en die deed aan suspension. Wist niet wat het was dus opgezocht, dat vond ik heeel kinky.
Ja wil ik ook graag maar schijnt nogal moeilijk en gevaarlijk te zijn dus misschien toch maar eens een lesje tegen aangooien ter zijner tijd.
Sweet but not that sweet !
pi_168952445
Hmm zal vast niet gepast zijn wat ik hier neer ga zetten. Maar hebben andere vrouwen geen "verkrachtingsfantasie"?Dat je helemaal wordt overmeesterd, geen zeggenschap hebt, met beetje pijn en dwang/ tegenstribbelen geen kans maakt om jezelf te "redden" en zo door je vriend wordt genomen. Ik heb het nooit meegemaakt, maar fantaseer er wel eens over (niet met een onaantrekkelijke onbekende natuurlijk, maar iemand met wie je wat hebt/ in een relatie zit). Of is dit wel erg een ongepaste gedachte? :P
Verder vind ik vastbinden zeker wel iets hebben.. beetje pijn is ook heel lekker. Moeilijk uit te leggen. :P
  vrijdag 17 februari 2017 @ 01:12:00 #123
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168954120
ik kijk niet eens op van spijkers en houtschroeven die in piemels en balzakken verdwijnen
pi_168955135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 23:18 schreef TheInnocent het volgende:
Hmm zal vast niet gepast zijn wat ik hier neer ga zetten. Maar hebben andere vrouwen geen "verkrachtingsfantasie"?Dat je helemaal wordt overmeesterd, geen zeggenschap hebt, met beetje pijn en dwang/ tegenstribbelen geen kans maakt om jezelf te "redden" en zo door je vriend wordt genomen. Ik heb het nooit meegemaakt, maar fantaseer er wel eens over (niet met een onaantrekkelijke onbekende natuurlijk, maar iemand met wie je wat hebt/ in een relatie zit). Of is dit wel erg een ongepaste gedachte? :P
Verder vind ik vastbinden zeker wel iets hebben.. beetje pijn is ook heel lekker. Moeilijk uit te leggen. :P
Nee hoor, er zijn wel meer vrouwen die dit hebben. Het gevoel van overmeesterd worden etc. Rape play. Heel anders dan echte verkrachting natuurlijk, maar ik snap het wel.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 09:03:42 #125
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_168955402
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 08:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn wel meer vrouwen die dit hebben. Het gevoel van overmeesterd worden etc. Rape play. Heel anders dan echte verkrachting natuurlijk, maar ik snap het wel.
Ik denk dat ik in meer of mindere mate deze bij elke van mijn exen gehoord heb de afgelopen 10 jaar. Ik kijk er in ieder geval niet meer van op :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')