abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 februari 2017 @ 20:44:04 #1
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_168787160
Hallo,

Ik weet dat veel ''geesten ervaringen'' en ''paranormale ervaringen'' wetenschappelijk te verklaren zijn, maar er zijn ook zaken die moeilijk tot niet verklaarbaar zijn.

Persoonlijk heb ik het volgende incident meegemaakt:

Ik ging uit verveling een stuiterbal op de vloer naar mijn kamer rollen, en 5 seconden later werd de stuiterbal vanuit mijn kamer naar mij toegegooid. Ik ging snel mijn kamer in en er was niemand te bekennen (ik ben alleenstaand). In mijn kamer bevindt zich enkel een kast en een bed.

Hebben jullie ook ''paranormale'' incidenten meegemaakt die moeilijk tot niet verklaar zijn?

Dag!
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_168787246
Beschrijf het eens iets beter, hoe werd ie gegooid dan?
pi_168787259
Komt dat niet door de rollende energie die loskwam ophet moment dat de stuiterbal de muur raakt?

Probeer dat eens
  donderdag 9 februari 2017 @ 20:49:49 #4
27699 Ravage
thinking about you
pi_168787327
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:47 schreef opgebaarde het volgende:
Komt dat niet door de rollende energie die loskwam ophet moment dat de stuiterbal de muur raakt?

Probeer dat eens
Ja.. of is er een klein hobbeltje waar hij tegenaan rolde?
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:16:43 #5
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_168788193
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beschrijf het eens iets beter, hoe werd ie gegooid dan?
Ik ging de stuiterbal zachtjes op de vloer naar mijn kamer rollen, en 5 seconden later werd het vanuit de kamer in de lucht naar mij toegegooid.
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_168788555
Mijn hometrainer die plots in het midden van de slaapkamer stond, toen ik s'avonds naar boven ging. Denk dat mijn dode vader een geintje wil uithalen of communiceren.
Ура для россии
pi_168796408
Weet je zeker dat het niet magie is dat je onbewust uitvoerde?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 08:27:30 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_168796439
Ik zou een machine maken die electriciteit opwerkt door die bal constant hoog te vangen en weer laag terug te rollen naar die kamer.

Als je dan toch klopgeesten hebt kan je ze net zo goed inzetten voor wat free energy.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_168796569
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:27 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou een machine maken die electriciteit opwerkt door die bal constant hoog te vangen en weer laag terug te rollen naar die kamer.

Als je dan toch klopgeesten hebt kan je ze net zo goed inzetten voor wat free energy.
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_168798162
Naast ons huis hebben wij een schuur met een overheaddeur. Als ik de stroom er niet afhaal na gebruik gaat hij willekeurig eens per week zelf omhoog. Dat is nog niet eens het vreemdste, het gebeurt altijd tussen 00:00 en 01:00.

Ik ben zelf niet echt een believer maar dit vind ik toch wel vreemd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168803825
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
Naast ons huis hebben wij een schuur met een overheaddeur. Als ik de stroom er niet afhaal na gebruik gaat hij willekeurig eens per week zelf omhoog. Dat is nog niet eens het vreemdste, het gebeurt altijd tussen 00:00 en 01:00.

Ik ben zelf niet echt een believer maar dit vind ik toch wel vreemd.
Misschien ook magie. Omdat je er meer bewust van bent versterk je het alleen maar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_168804616
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Misschien ook magie. Omdat je er meer bewust van bent versterk je het alleen maar.
Of misschien onzichtbare draken die Kees heten.
Conscience do cost.
pi_168808951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
Naast ons huis hebben wij een schuur met een overheaddeur. Als ik de stroom er niet afhaal na gebruik gaat hij willekeurig eens per week zelf omhoog. Dat is nog niet eens het vreemdste, het gebeurt altijd tussen 00:00 en 01:00.

Ik ben zelf niet echt een believer maar dit vind ik toch wel vreemd.
Dat vind ik ook echt vreemd. Ook vanwege steeds dezelfde tijd.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:40:25 #14
465002 Petram
Hallo, ik heet Petram.
pi_168810138
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
Naast ons huis hebben wij een schuur met een overheaddeur. Als ik de stroom er niet afhaal na gebruik gaat hij willekeurig eens per week zelf omhoog. Dat is nog niet eens het vreemdste, het gebeurt altijd tussen 00:00 en 01:00.

Ik ben zelf niet echt een believer maar dit vind ik toch wel vreemd.
Fascinerend.
Geen auto, geen bus, maar een tram voor Petram.
pi_168880320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:45 schreef dimmak het volgende:
Naast ons huis hebben wij een schuur met een overheaddeur. Als ik de stroom er niet afhaal na gebruik gaat hij willekeurig eens per week zelf omhoog. Dat is nog niet eens het vreemdste, het gebeurt altijd tussen 00:00 en 01:00.

Ik ben zelf niet echt een believer maar dit vind ik toch wel vreemd.
Een wilde gok natuurlijk, maar wellicht heeft het te maken met het schakelen van de datum. Mogelijk een circuit dat niet helemaal 100% is.
1 + 1 = blauw
pi_168887668
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:00 schreef Kamina het volgende:

[..]

Een wilde gok natuurlijk, maar wellicht heeft het te maken met het schakelen van de datum. Mogelijk een circuit dat niet helemaal 100% is.
Zit alleen een knop voor open en dicht op.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168888572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 08:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zit alleen een knop voor open en dicht op.
Dan heb je waarschijnlijk spanningspieken in je elektrische netwerk. Vanwege brandgevaar zou ik daar snel naar kijken. Dat is belangrijker dan naar onwaarschijnlijke verklaringen zoeken.
1 + 1 = blauw
pi_168888643
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:28 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk spanningspieken in je elektrische netwerk. Vanwege brandgevaar zou ik daar snel naar kijken. Dat is belangrijker dan naar onwaarschijnlijke verklaringen zoeken.
Er is al een elektromonteur bij geweest.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168888705
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Er is al een elektromonteur bij geweest.
Betere inhuren.
1 + 1 = blauw
pi_169000186
In de regio Loppersum zijn een vijftal melkveehouderijen. Sinds september 2016 vinden daar vreemde gebeurtenissen plaats.

Enkele keren per week raken de koeien van die vijf melkveehouderijen gelijktijdig in paniek. De koeien, die in de stal staan, steken hun hoofd de lucht in en beginnen wild te worden. Dit kan wel een uur duren, maar gebeurt bij alle 5 de bedrijven op hetzelfde moment, en stopt ook op hetzelfde moment. Men dacht aan trillingen, maar het gebeurt ook als er geen seismische activiteit is.

Men staat voor een raadsel. Het LTO heeft hiervoor een speciaal meldpunt opgericht waar de boeren het kunnen melden als dit fenomeen zich voordoet.
pi_169000906
volgens mij had je een halutje. dat kan namelijk niet.
dat zie je wel vaker met mensen die in geesten en dergelijke geloven. die denken dingen mee te maken, maar dan was het niet echt.
pi_169019759
Ik raad vaak de tijd goed op de minuut als ik uren niet op de klok heb gekeken, daarnaast heb ik ook een keer iemand's naam goed gegokt.
Lambo of Rekt
pi_169021534
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:03 schreef EggsTC het volgende:
Ik raad vaak de tijd goed op de minuut als ik uren niet op de klok heb gekeken, daarnaast heb ik ook een keer iemand's naam goed gegokt.
Dat eerste komt volgens mij omdat je juist de keren dat je het goed raadt onthoudt. Hetzelfde is met altijd dezelfde tijd op de klok kijken. Op een geven moment dènk je een patroon te herkennen, waarna je alle waarnemingen die in dat patroon passen onthoudt. Waarnemingen die niet in dat patroon passen ben je je vervolgens ook nog eens minder bewust van, waardoor ze ook niet blijven hangen.
En dat je de tijd goed gokt komt door een goed tijdsbesef/een goede inwendige klok. Ik weet van mezelf dat ik vaak de tijd wel met een marge van 10 minuten plus of min kan 'raden'.
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ik mijn lijf wel ken en vanwege werk en kind een vrij regelmatig ritme heb. Als je jaren lang de wekker om 5.45 laat aflopen, zul je ook op dagen dat je de wekker niet zet rond die tijd wakker worden en weten dat het ongeveer 5.45 uur is...
pi_169021616
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:52 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat eerste komt volgens mij omdat je juist de keren dat je het goed raadt onthoudt. Hetzelfde is met altijd dezelfde tijd op de klok kijken. Op een geven moment dènk je een patroon te herkennen, waarna je alle waarnemingen die in dat patroon passen onthoudt. Waarnemingen die niet in dat patroon passen ben je je vervolgens ook nog eens minder bewust van, waardoor ze ook niet blijven hangen.
En dat je de tijd goed gokt komt door een goed tijdsbesef/een goede inwendige klok. Ik weet van mezelf dat ik vaak de tijd wel met een marge van 10 minuten plus of min kan 'raden'.
Volgens mij komt dat voornamelijk omdat ik mijn lijf wel ken en vanwege werk en kind een vrij regelmatig ritme heb. Als je jaren lang de wekker om 5.45 laat aflopen, zul je ook op dagen dat je de wekker niet zet rond die tijd wakker worden en weten dat het ongeveer 5.45 uur is...
Ja, maar het is niet omdat ik "de keren onthoud"... het is vaker wel dan niet zegmaar als ik "probeer" te gokken.

De rest kan ik goed in komen idd. Inwendige klok. Maar mijn leven is heel onregelmatig, ik sta nooit om dezelfde tijd op zegmaar. Dus opzich wel apart. En het is verspreid over grote delen van de dag... elk deel zegmaar, niet alleen bij het opstaan of naar bed gaan.
Lambo of Rekt
pi_169022235
Zat onverklaarbare zaken meegemaakt hier, het stopte ook weer vanzelf. Vond het wel vreemd.
Hi,ras mach galoo de micho
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')