abonnement Unibet Coolblue
pi_168787088
Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke USB lader voor in de auto. Na eerst tot 2x toe bij de Big Bazaar eentje gehaald te hebben die allebei flut waren ben ik verder wezen kijken maar schrok van de absurde prijzen voor zoiets eenvoudigs als een USB lader. Handyman rekent maar liefst ¤15,- voor eentje met één aansluiting en de ANWB maakt het met verschillende adapter van ¤25,- zelfs helemáál bont. Ik hoef alleen dat ding, niet de hele winkel erbij :r .

Waar kan ik volgens jullie het beste een USB lader krijgen voor een acceptabele prijs en die ook wérkt? Verder zoek ik nog iets om mijn telefoon aan de voorruit of de ventilatieroosters te bevestigen tijdens het rijden voor navi en eventuele oproepen.

:)
  Boks-Chick donderdag 9 februari 2017 @ 20:55:43 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_168787489
ik heb van de aktion voor 2 euro geloof ik een nette witte USB aansteker-aansluiting met twee poorten die heel goed zijn werk doet :).
lolwut
pi_168787504
Banggood
pi_168787694
heb al diverse van die dingen gehad, en vooral de goedkope zijn echt bagger.. ze leveren maar een frutje power waardoor je foon er een week over doet om op te laden of ze produceren interferentie op je radio, of ze gaan domweg stuk, zeker als je er 2 apparaten tegelijk op aansluit.
Heb nu bij de automaterialenzaak een opbouwunit gekocht met vaste usb aansluitingen. Die heb ik weggebouwd in de voetenruimte van de passagierskant, kabeltje standaard erin en weggewerkt naar waar ik hem wil hebben, dat werkt eigenlijk heel prima.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168787798
Action! _O_ Laadt bij mij heel snel op.

Heb vorige week een stekker en kabeltje gehaald voor in huis, waar mijn originele Samsung er uren over deed laadt deze m'n telefoon binnen drie kwartier op.
pi_168787843
Ik heb er eentje met drie aansluitingen van Aliexpress, was er eerst niet van overtuigd maar voor een luttele 92 cent hoef je het niet te laten. En hij heeft me tot op heden nog niet teleurgesteld, prima spul dus lijkt me
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:18:27 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168788249
Ik heb een originele BMWUSB
¤21 ofzo :D
Laadt als een dolle.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168788316
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
heb al diverse van die dingen gehad, en vooral de goedkope zijn echt bagger.. ze leveren maar een frutje power waardoor je foon er een week over doet om op te laden of ze produceren interferentie op je radio, of ze gaan domweg stuk, zeker als je er 2 apparaten tegelijk op aansluit.
Heb nu bij de automaterialenzaak een opbouwunit gekocht met vaste usb aansluitingen. Die heb ik weggebouwd in de voetenruimte van de passagierskant, kabeltje standaard erin en weggewerkt naar waar ik hem wil hebben, dat werkt eigenlijk heel prima.
Klinkt interessant. Hoe sluit je dit aan op je kabelboom zonder storingen te veroorzaken?
pi_168788724
Via allekabels.nl
.
pi_168788765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:19 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Klinkt interessant. Hoe sluit je dit aan op je kabelboom zonder storingen te veroorzaken?
Aftakken van de draden naar de sigaretten aansluiting ;)
.
pi_168788992
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
interferentie
hehe, nog nooit iemand dit woord weten gebruiken :')
pi_168790560
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:34 schreef Fer het volgende:

[..]

Aftakken van de draden naar de sigaretten aansluiting ;)
En de sigarettenaansteker blijft daarna ook nog gewoon te gebruiken?
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:26:02 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168790831
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:19 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Klinkt interessant. Hoe sluit je dit aan op je kabelboom zonder storingen te veroorzaken?
Middenconsole openpulken en aftakken van de sigarettenaansteker idd, wel effe netjes solderen en kousen uiteraard en fatsoenlijk draad gebruiken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:27:34 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168790886
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

hehe, nog nooit iemand dit woord weten gebruiken :')
staat al een heel tijdje in de dikke van Dale heur ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:33:00 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168791106
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:19 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

En de sigarettenaansteker blijft daarna ook nog gewoon te gebruiken?
tuurlijk, duh. Dat is het hele idee erachter.. altijd dat asbak-kleppie open en kabeltjes all over the place, nu heb ik die rommel gewoon weg.. ik heb er trouwens 2; eentje meteen dubbel USB, en eentje met een dubbele sigarettenplug, want de GarGar heeft zo'n TMC-receiver plug die je móet gebruiken. die in de asbak heb ik dus helemaal vrij voor als er een passagier of bijrijder wil laden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168791192
Ik heb er eentje waar ik zeer tevreden over ben, een klein snoetje van Belkin. Denk dat ik 'm echt al een jaar of 5 heb. Destijds voor 11 euro gekocht bij de Dixons. Werkt nog steeds en m'n iPhone laadt echt supersnel op. Gebruik 'm heel veel.

Inmiddels is 'ie goedkoper zo te zien.

  donderdag 9 februari 2017 @ 22:36:11 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168791233
Als telefoonhouder heb ik een redelijk dure oplossing, een RAM mount met X-grip, google maar.. kost wat, heb je ook wat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:39:55 #18
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_168791343
quote:
3s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
Als telefoonhouder heb ik een redelijk dure oplossing, een RAM mount met X-grip, google maar.. kost wat, heb je ook wat.
is dat 'nog' beter dan Brodit spul?
  donderdag 9 februari 2017 @ 23:15:36 #19
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168792599
heb ze van action, heeft 2100mah gemeten. op 12v plug en 2500mah op de stekker 230v

heb op die 12v 3 gsm,s en dashcam zitten via hubje
  donderdag 9 februari 2017 @ 23:16:32 #20
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168792636
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Middenconsole openpulken en aftakken van de sigarettenaansteker idd, wel effe netjes solderen en kousen uiteraard en fatsoenlijk draad gebruiken.
solderen in automotive is not done
  donderdag 9 februari 2017 @ 23:17:48 #21
53151 T42
Pinball Wizard
pi_168792674
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
heb al diverse van die dingen gehad, en vooral de goedkope zijn echt bagger.. ze leveren maar een frutje power waardoor je foon er een week over doet om op te laden of ze produceren interferentie op je radio, of ze gaan domweg stuk, zeker als je er 2 apparaten tegelijk op aansluit.
Heb nu bij de automaterialenzaak een opbouwunit gekocht met vaste usb aansluitingen. Die heb ik weggebouwd in de voetenruimte van de passagierskant, kabeltje standaard erin en weggewerkt naar waar ik hem wil hebben, dat werkt eigenlijk heel prima.
heb gewoon 230 in de kofferbak van mijn werk auto, laad ik tablet en laptop mee op en in de zomer staat er een koelkast op ;)
  vrijdag 10 februari 2017 @ 00:40:10 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168794498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:39 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

is dat 'nog' beter dan Brodit spul?
Brodit is troep, need I say more? een ram mount is (vind ik) het beste wat je voor zulke toepassingen in- of aan/op een voertuig kunt monteren. Misschien een beetje op het lompe af, maar ik geloof nooit ik het ooit kapot ga krijgen en dat zegt wat uit mijn mond :D.
In veel gevallen zijn er geen passende aktieve houders compatible maar ik vind dat niet zo'n probleem. Nieuwe foon past sowieso altijd in de X-grip, en een kabeltje is zo verwisseld. Als je per se wilt en je zit niet in het gips, kun je altijd wel iets fabrieken met een aktieve houder van een ander merk, er is akelig veel los voor te koop aan steuntjes en dingetjes ook voor op de motor. Je wordt wel een beetje koopziek van al dat moois, maar.. je koopt het maar één keer, en dan ben je klaar, Je plant hem domweg exact waar je hem wilt hebben, en daar zit hij als een huis. je kunt probleemloos swipen, typen of weet ik wat doen op het ding, geeft geen mm mee, draait niet weg, niks. Ik vind het geweldig spul, maar daar was je vast al achter :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168794744
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tuurlijk, duh. Dat is het hele idee erachter.. altijd dat asbak-kleppie open en kabeltjes all over the place, nu heb ik die rommel gewoon weg.. ik heb er trouwens 2; eentje meteen dubbel USB, en eentje met een dubbele sigarettenplug, want de GarGar heeft zo'n TMC-receiver plug die je móet gebruiken. die in de asbak heb ik dus helemaal vrij voor als er een passagier of bijrijder wil laden.
Klinkt als een leuk klusje voor wanneer ik er wat meer tijd voor heb. Ik heb bovendien geen plek momenteel waar ik 230v direct bij de auto beschikbaar heb en dus vrij met een soldeerapparaat in de auto in de weer kan gaan. Maar dat zijn nogal wat aansluitingen zeg, ga je daarmee niet over de limiet van 120W/180W heen?
  vrijdag 10 februari 2017 @ 01:12:06 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168794840
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 01:00 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk klusje voor wanneer ik er wat meer tijd voor heb. Ik heb bovendien geen plek momenteel waar ik 230v direct bij de auto beschikbaar heb en dus vrij met een soldeerapparaat in de auto in de weer kan gaan. Maar dat zijn nogal wat aansluitingen zeg, ga je daarmee niet over de limiet van 120W/180W heen?
neuh, gebruik ze toch nooit allemaal volop tegelijk? navi schermpie anderhalf ampère, foon een ampère, misschien nog eentje, zit je aan 3.5A. Koelbox eet op de zomerdag uit de aansluiting in de kofferbak.
Misschien heb ik er wel eentje teveel.. maar dat is altijd beter dan 1 te kort :P .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 10 februari 2017 @ 01:13:10 #25
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_168794853
Ik koop voor usb gerelateerd spul altijd iets van Anker. Deze bijvoorbeeld, laadt super goed (snel) op en is tenminste veilig.

Koop GEEN Action of China spul voor een paar cent, dat gaat een keer mis. En Anker is helemaal zo duur niet, zeker als je je bedenkt dat het risico op brand(-plekken) veel kleiner is.

En neem ook geen goedkope China-kabeltjes. Die zijn op zijn minst net zo belangrijk voor een goede werking van het spul. Met een slechte kabel krijg je ook geen goede doorvoer van stroom...

Kabeltjes. En voor op het bureau inclusief een setje kabeltjes. Bij mij in huis en in de werkplaats slingert alleen nog maar spul van Anker, en alle Chinese zooi is in de container gegaan. Scheelt een hele hoop ergernis van slecht- of niet-opgeladen telefoons of ander micro-usb spul.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')