AL de boten in de intro hebben ook Nederlandse namenquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Het coole is dat die main character William Adams echt heeft bestaan, als eerste Engelsman naar Japan is afgereisd en daar samurai is geworden.
Wel vet verhaal : https://nl.m.wikipedia.org/wiki/William_Adams
Vanuit Texel vertrokken
Goeie mobile game.quote:
Ziet er gejat uit van deze bazengame.quote:
Het zijn oud Westwood developers dus een beetje respect jongens. Zelfs Frank Klepakki verzorgt de muziekquote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ziet er gejat uit van deze bazengame.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
Het coole is dat die main character William Adams echt heeft bestaan, als eerste Engelsman naar Japan is afgereisd en daar samurai is geworden.
Wel vet verhaal : https://nl.m.wikipedia.org/wiki/William_Adams
Vanuit Texel vertrokken
quote:waar hij diende onder Sir Francis Drake
zoals ze zelf zeggen: diablo meets dark soulsquote:Op vrijdag 10 februari 2017 09:43 schreef 2dope het volgende:
Nioh is superdik. Gisteravond aangekomen bij die evil chick-boss met paraplu, die schopte me binnen een paar seconden doormidden dus toen was 't ff klaar voor de avond. Gameplay is echt fuckin' ace. Merk wel dat ik heel vaak vergeet om die guardian spirit-dinges te gebruiken, maar heb 't ook nog niet heel erg nodig gehad
Lootsysteem ben ik niet echt fan van. Bij iedere gesloopte mob weer tig wapens, armors en andere shit moeten oprapen en dan weer vergelijken om te kijken of er iets bij zit dat beter is dan je huidige. Ik wil gewoon doorbeuken en niet steeds met item management bezig zijn. Ben nu trouwens al wel op het punt dat alle witte en gele meuk meestal meteen weg kan, paars en blauw locken > sell/offer all, rete handig.
Klopt het went ook wel, op den duur wordt het aut(oma)isme met die loot, gewoon alles oprapen, essentials locken, rest inruilen voor items of doeokoe.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals ze zelf zeggen: diablo meets dark souls
truequote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt het went ook wel, op den duur wordt het aut(oma)isme met die loot, gewoon alles oprapen, essentials locken, rest inruilen voor items of doeokoe.
Ik vind looten in Souls-games wat leuker. Daar had je op den duur ook wel je hele inventory vol met zooi maar daar had het vinden van een nieuw wapen iets meer charme. Zo van, tof, een nieuw wapen die ga ik een tijdje gebruiken, upgraden etc. Bij Nioh is het, oh tof, een nieuw wapen, even kijken of die 0,1% beter is dan de andere zevenenveertig van nagenoeg hetzelfde type die ik de afgelopen 10 minuten heb opgeraapt.
Ja klopt dat afwegen is af en toe wat lastig, al doe ik niet moeilijk als het verschil klein is. Ik had dat ook gevraagd aan onze onze Nioh-reviewert, die heeft de game inmiddels uitgespeeld (en was #1 van de wereld tijdens reviewen )quote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true
vind t vooral lastig in deze game om te weten wat nou beter is.
dan heb je een wapen vol fammiliar zitten, maar loot je iets wat slechter is (2-3 dmg) maar die nog kan groeien.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:06 schreef Kensuke het volgende:
[..]
High stance vooral en vrij tanky idd. Je bent alsnog sneller dan de meeste vijanden. Ik heb de game uiteindelijk bijna gebroken met mijn armor set en ultieme axe. Damage = king in deze game. Zelfs de post-game missies waren een makkie daardoor.
Wat betreft loot, ik gebruik alleen wapens met een element buff en alleen armor sets. Beide moeten ook minstens blauw zijn (geel of wit = vuilnis). Ik pak gewoon tijdens een missie alle loot zonder te kijken en aan het einde kijk ik heel snel op de bovengenoemde criteria. Die lock ik met vierkantje in het menu. De rest verkoop ik in bulk met R2.
Familiarity is wel ok. Het zorgde ervoor dat ik net wat langer met een iets oudere wapen bleef. Gelukkig zijn die elemental wapens iets zeldzamer, waardoor als je alleen die gebruikt je niet heel vaak hoeft te vervangen ook.
omg is er gewoon bulk verkoop?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 11:30 schreef 2dope het volgende:
ijn (geel of wit = vuilnis). Ik pak gewoon tijdens een missie alle loot zonder te kijken en aan het einde kijk ik heel snel op de bovengenoemde criteria. Die lock ik met vierkantje in het menu. De rest verkoop ik in bulk met R2.
Dat idee is wel tof, maar het druist wel een beetje in tegen het principe van dit soort games imo. Mijn mening daarover is sowieso nogal omstreden want ik vind bijv. ook dat je Souls-games gewoon offline hoort te spelen Dat is voor mij de ultieme Souls-ervaring, en niet overal tekstjes met "Pas op vijand om de hoek" en "Kijk uit, valsstrik op links" of "pas op, mimic chest". Dat verneukt de helft van het spanningselement in Souls. Zo ook met co-op, ik heb dat altijd als laatste redmiddel gezien en als leuk extra'tje om nubs te kunnen helpen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:21 schreef Jimbo het volgende:
Vind het wel jammer dat je niet samen door de missies heen kan, zou (imho) een stuk leuke zijn. vind coop altijd wel iets hebben.
Is geen echte co-op dusquote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:21 schreef Jimbo het volgende:
Vind het wel jammer dat je niet samen door de missies heen kan, zou (imho) een stuk leuke zijn. vind coop altijd wel iets hebben.
mja mij apart maken ze game 3x zo moeilijk in coop... ik vind t gewoon tof om samen met iemand anders zn wereld door te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat idee is wel tof, maar het druist wel een beetje in tegen het principe van dit soort games imo. Mijn mening daarover is sowieso nogal omstreden want ik vind bijv. ook dat je Souls-games gewoon offline hoort te spelen Dat is voor mij de ultieme Souls-ervaring, en niet overal tekstjes met "Pas op vijand om de hoek" en "Kijk uit, valsstrik op links" of "pas op, mimic chest". Dat verneukt de helft van het spanningselement in Souls. Zo ook met co-op, ik heb dat altijd als laatste redmiddel gezien en als leuk extra'tje om nubs te kunnen helpen.
Bij Nioh begreep ik dat co-op alleen kan met iemand die de betreffende boss al verslagen heeft. Kwamen veel klachten over omdat het in de bčta anders was. Team Ninja zei, gid gud, en ik ben het daar wel mee eens want anders wordt het gewoon te makkelijk. Er zitten echt megaveel dingen in Nioh die makkelijk te exploiten zijn waardoor het al een stuk eenvoudiger kan worden. Zie bijv. de Sloth Talisman (spoilers). Wordt vast wel gepatched.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |