abonnement Unibet Coolblue
pi_168782520
quote:
Seksueel getinte foto’s en filmpjes van Patricia Paay verspreid zonder haar toestemming

AMSTERDAM - Patricia Paay heeft maandag aangifte gedaan bij de politie van het verspreiden van seksueel getinte foto’s en filmpjes zonder dat zij daarvoor toestemming gaf. De 67-jarige artieste zegt diep geschokt te zijn dat zij vanwege een zakelijk geschil met de beelden wordt gechanteerd.

Het expliciete beeldmateriaal is inmiddels aan diverse media aangeboden. „Ik heb nooit iemand toestemming gegeven dit soort beelden te maken, laat staan te verspreiden”, aldus Patricia Paay. „Het is zeer strafbaar wat hier gebeurt en daarom heb ik in overleg met mijn advocaat besloten officieel aangifte te doen.”

’Ik zal niet zeggen wie dit is’
Paay zegt wel een vermoeden te hebben wie er achter het verspreiden van de filmpjes zit. „Er is iemand die me al tijden zwart probeert te maken en me probeert te chanteren. Ik zal niet zeggen wie dit is, maar deze informatie wel delen met de politie”, aldus Patricia Paay.

Het verspreiden van seksfilmpjes of foto’s die zonder toestemming van de betrokkene zijn gemaakt via social media of andere kanalen is strafbaar volgens het wetboek van strafrecht. De verspreider maakt zich schuldig aan aanranding van de goede naam en eer en het schenden van het portretrecht en kan tot een forse geldboete en een gevangenisstraf worden veroordeeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)doet_aangifte__.html

Erg vervelend voor haar.
"If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!”
pi_168782643
Bedankt Hans.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:51:13 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_168782699
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')