abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:44:59 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168772903
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:40 schreef mjan het volgende:

[..]

Minimalistisch valt wel mee, maar mijn pakezeltje is wat kleiner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grofweg als volgt ingepakt:
Roltas: tent, slaapzak, lakenzak, matje, stoeltje.
Linkertas: Kookgerei, eten, handdoek.
Rechtertas: Kleding, schoenen, toilettas.
Tanktas: Belangrijke meuk, regenkleding, water, lunch.

Alcoholbrandertjes kun je heel makkelijk zelf maken! Er zijn veel verschillende ontwerpen, maar deze is waarschijnlijk het simpelst.

Hier vind je wat meer ontwerpen.

Fijn dat het goed met jou gaat :*
Cool :)

Lang geleden dat ik zo gereisd heb; was echt gaaf om te doen toen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:46:23 #202
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168772931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:44 schreef fietsie het volgende:
Cool :)

Lang geleden dat ik zo gereisd heb; was echt gaaf om te doen toen
Per motor of per fiets?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:47:25 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168772948
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:46 schreef Vork het volgende:

[..]

Per motor of per fiets?
Motor. Spullen erop en gaan.

Vakanties met racefiets waren om te trainen, dus auto en huisje voor het reizen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168772964
Hmm.. Als wij met de motor op reis gaan dan is 1 van ons de lul om een dag met een busje + aanhanger te rijden :P. In 't busje 't spul, op de aanhanger de motor van degene die rijdt.

En dan kachelen we van hotel naar hotel xD 's Nachts staan de motoren ook allemaal in de aanhanger.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:49:00 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168772986
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm.. Als wij met de motor op reis gaan dan is 1 van ons de lul om een dag met een busje + aanhanger te rijden :P. In 't busje 't spul, op de aanhanger de motor van degene die rijdt.

En dan kachelen we van hotel naar hotel xD 's Nachts staan de motoren ook allemaal in de aanhanger.
Ik reed altijd met een motor met baggagemogelijkheid van een gemiddelde moderne kleine auto :D :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168772997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm.. Als wij met de motor op reis gaan dan is 1 van ons de lul om een dag met een busje + aanhanger te rijden :P. In 't busje 't spul, op de aanhanger de motor van degene die rijdt.

En dan kachelen we van hotel naar hotel xD 's Nachts staan de motoren ook allemaal in de aanhanger.
Luxepaardjes :{w
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168773022
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Luxepaardjes :{w
Damn right :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik reed altijd met een motor met baggagemogelijkheid van een gemiddelde moderne kleine auto :D :X
Goldwing?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:50:48 #208
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168773037
Ik reis niet per motor of auto, wel per fiets. Dan telt ook iedere gram, dus neem ik zo min mogelijk mee om vervolgens tijdens of na de vakantie te concluderen dat ik veel en veel teveel spullen bij me had.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:50:53 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168773039
Dit college wordt door een Roemeen gegeven, in het Engels, en gaat over computerarchitectuur.
De meeste van de studenten in de zaal hebben gezondheidswetenschappen gestudeerd.
Het is gewoon clownesk....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:51:09 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168773046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:50 schreef FranticDJ het volgende:

Goldwing?
Kawasaki GTR1000
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168773050
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:50 schreef Vork het volgende:
Ik reis niet per motor of auto, wel per fiets. Dan telt ook iedere gram, dus neem ik zo min mogelijk mee om vervolgens tijdens of na de vakantie te concluderen dat ik veel en veel teveel spullen bij me had.
Dat heb ik altijd als ik aan boord stap hahaha.. Blijft altijd wel 5kg in m'n koffer wat ik er niet uit haal en ook niet nodig heb..

Een collega van me is ook zo'n verstokt fietser. Niks voor mij. Ik heb niet eens een fiets :@ Al wil ik er wel weer een.
pi_168773072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:50 schreef Vork het volgende:
Ik reis niet per motor of auto, wel per fiets. Dan telt ook iedere gram, dus neem ik zo min mogelijk mee om vervolgens tijdens of na de vakantie te concluderen dat ik veel en veel teveel spullen bij me had.
Ja, tof ^O^ Mijn beste vriendin rijdt zo ook heel Europa door, altijd wel handig om tips uit te wisselen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168773085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja, tof ^O^ Mijn beste vriendin rijdt zo ook heel Europa door, altijd wel handig om tips uit te wisselen.
Dat lijkt me ook gaaf om te doen, maar een gsx-r is daar niet de juiste motor voor :P Al zal ik toch wel van hotel naar hotel blijven gaan :+
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:54:48 #214
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168773116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef mjan het volgende:
Ja, tof ^O^ Mijn beste vriendin rijdt zo ook heel Europa door, altijd wel handig om tips uit te wisselen.
Het scheelt wel ontzettend veel of je gaat kamperen of niet. De helft ongeveer aan spullen en gewicht. Vorig jaar ben ik ruim een week op pad geweest zonder tent en dat was wel een verademing (pas op luxepaardjesgedrag!). Ik heb in de fietstassen alles weer opgedeeld in plastic tassen, dus dat is een kwestie van een paar losse tassen inladen, dicht, aan de fiets en wegwezen. Een hele tent in- en uitpakken is gewoon een hoop werk. :P
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:57:03 #215
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168773159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:50 schreef fietsie het volgende:
Dit college wordt door een Roemeen gegeven, in het Engels, en gaat over computerarchitectuur.
De meeste van de studenten in de zaal hebben gezondheidswetenschappen gestudeerd.
Het is gewoon clownesk....
Wat is er precies clownesk aan dan? Als het publiek geen informatica studie gedaan heeft lijkt het mij niet eens zo'n heel slecht plan.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:58:33 #216
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168773185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:40 schreef mjan het volgende:

[..]

Minimalistisch valt wel mee, maar mijn pakezeltje is wat kleiner.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grofweg als volgt ingepakt:
Roltas: tent, slaapzak, lakenzak, matje, stoeltje.
Linkertas: Kookgerei, eten, handdoek.
Rechtertas: Kleding, schoenen, toilettas.
Tanktas: Belangrijke meuk, regenkleding, water, lunch.

Alcoholbrandertjes kun je heel makkelijk zelf maken! Er zijn veel verschillende ontwerpen, maar deze is waarschijnlijk het simpelst.

Hier vind je wat meer ontwerpen.

Fijn dat het goed met jou gaat :*
Tof motor+filmpje <3

Maar wat ik mij wel afrvaag. Verbrand dat blik niet zomaar?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168773378
^morguh

In de ochtend tandarts bezoeken en straks tomatensoep eten. :9
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:09:03 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168773390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat is er precies clownesk aan dan? Als het publiek geen informatica studie gedaan heeft lijkt het mij niet eens zo'n heel slecht plan.
De man kan geen gestructureerde zinnen in het Engels produceren.
Een deel van de groep zit dus te puzzelen wat ie zegt.
De dingen die hij vertelt over de theorie zijn vanuit zijn perspectief logisch, simpel en samenhangend. Maar hij is expert op het gebied van supercomputers.
En staat nu een beetje geanimeerd te vertellen over device drivers om het concept " controller op een bus" uit te leggen.
En daar haken degenen die zijn Engels hebben gedecodeerd af.

De prof die baas is over de opleiding heeft nu morgenmiddag ingepland als een middag waarop de 3 mensen uit de groep die wel snappen waar het over gaat dit aan de groep uitleggen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168773429
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:54 schreef Vork het volgende:

[..]

Het scheelt wel ontzettend veel of je gaat kamperen of niet. De helft ongeveer aan spullen en gewicht. Vorig jaar ben ik ruim een week op pad geweest zonder tent en dat was wel een verademing (pas op luxepaardjesgedrag!). Ik heb in de fietstassen alles weer opgedeeld in plastic tassen, dus dat is een kwestie van een paar losse tassen inladen, dicht, aan de fiets en wegwezen. Een hele tent in- en uitpakken is gewoon een hoop werk. :P
Opzetten van de tent heb ik in ongeveer een kwartiertje wel gedaan, maar inpakken en alles weer vastsjorren duurt inderdaad véél te lang in mijn geval. Zelf koken vs. de keuze voor astronautenvoedsel of een restaurant scheelt ook ontzettend veel ruimte en tijd. Ik ben dus zo eigenwijs dat ik 's avonds op mijn schoot een ui zit te snipperen en een courgette in stukjes hak, maar dat betekent wel elke dag boodschappen doen, ruimte in je tassen vrij houden en veel afwas en gedoe :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168773502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:58 schreef zeefje het volgende:

[..]
Maar wat ik mij wel afrvaag. Verbrandt dat blik niet zomaar?
Nee joh, zo warm wordt het allemaal bij lange na niet :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:17:18 #221
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168773507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:11 schreef mjan het volgende:
Opzetten van de tent heb ik in ongeveer een kwartiertje wel gedaan, maar inpakken en alles weer vastsjorren duurt inderdaad véél te lang in mijn geval. Zelf koken vs. de keuze voor astronautenvoedsel of een restaurant scheelt ook ontzettend veel ruimte en tijd. Ik ben dus zo eigenwijs dat ik 's avonds op mijn schoot een ui zit te snipperen en een courgette in stukjes hak, maar dat betekent wel elke dag boodschappen doen, ruimte in je tassen vrij houden en veel afwas en gedoe :')
Klopt, opzetten is veel sneller gedaan dan afbreken (waar ik wel een beetje een pleurishekel aan begon te krijgen). Maar goed, het hoort erbij, het heeft ook veel voordelen. Zonder tent, moet ik al overnachtingsplekken van tevoren gaan regelen, want het wordt pas echt vervelend als er ergens geen bed meer beschikbaar blijkt te zijn en de andere opties veel verderop liggen of een stuk duurder zijn, maar een tent, die kun je meestal nog wel ergens bij proppen, desnoods in iemands tuin (wel lief vragen natuurlijk, anders levert dat weer andere problemen op).
pi_168773635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:17 schreef Vork het volgende:

[..]

... maar een tent, die kun je meestal nog wel ergens bij proppen, desnoods in iemands tuin (wel lief vragen natuurlijk, anders levert dat weer andere problemen op).
Toen ik lang geleden nog wel op fietsvakantie ging (met diezelfde vriendin), zijn we eens op een Duits industriegebied gestrand met een klapband, in de schemer. Het voelde allemaal niet zo lekker aan, maar op een gegeven moment zagen we een huisje met een schommel in de tuin. Zag er verzorgd uit en je kon zien dat de bewoners zelf ook kinderen hadden. Wij dachten dat we misschien wel in de tuin mochten kamperen als we het lief vroegen; twee meisjes van 17/18, zonder mogelijkheid om nog uit dat gebied te komen, terwijl het ondertussen al aardig donker werd.
Keihard de deur gewezen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:27:01 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_168773665
Dit paard neemt dit jaar alle bagage weer op de rug mee. 2e keer als pakezel op vakantie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_168773690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:27 schreef z80 het volgende:
Dit paard neemt dit jaar alle bagage weer op de rug mee. 2e keer als pakezel op vakantie.
_O_ Voor fietsers en wandelaars heb ik echt grote bewondering.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:31:14 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168773743
Ik vond van motorvakanties alleen vervelend dat je na een week je pak zo'n beetje zelfstandig staand op de grond kunt zetten als het een beetje warmer weer is....

En dat ander verkeer je kan ruiken aankomen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')