abonnement Unibet Coolblue
pi_168763692
Oke dit is mijn laatste topic over daten, want dan heb ik volgens mij genoeg advies gevraagd hier.

Geeft de snelheid van dates plannen aan wat de mate is van interesse van je date in jou?

Had 2 weken geleden een super leuke eerste date gehad. Hij wilde weer afspreken en we hadden voor morgen afgesproken maar hij is ziek dus heeft afgezegd. Ik wilde eigenlijk zaterdag met hem afspreken, maar hij vond dat te lang duren. Dus dat vond ik leuk om te horen. Hij heeft niet gelijk een nieuwe dag voorgesteld. We hebben tussendoor weinig app contact omdat hij dat haat zegt hij. We hadden van het weekend leuk met elkaar gebeld.

Kortom. Ik weet het niet zo goed. Ik ben gewend dat mannen als ze je leuk vinden, contact met je zoeken en snel met je willen afspreken. Maar op zich, de vorige date van mij was ook heel enthousiast. In appen en in snel afspreken en opeens had hij geen interesse meer. Dus weet niet of je dat als graadmeter kan nemen.

Dus vraag aan de mannen: is 2 a 3 weken na de eerste date met weinig contact tussendoor een teken als weinig interesse?
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:57:51 #2
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:59:03 #3
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168763762
Twee keer de helft.
Fade to Black
pi_168764602
Als ik erg geinteresseerd was in iemand zou ik toch wel mijn best doen die persoon zo snel mogelijk weer te zien.
Maar misschien heeft hij allerlei verplichtingen en is dit voor hem zo snel mogelijk.
  woensdag 8 februari 2017 @ 20:34:31 #5
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_168764830
Alsof iedere man hetzelfde is. Als jouw gevoel je zegt dat deze man niet zo geinteresseerd in je is, dan zal dat waarschijnlijk kloppen. Wellicht heeft ie meerdere dates, en maakt hij er zich niet zo druk om.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_168794688
Hebben jullie 1e date wel gezoend?
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 10 februari 2017 @ 05:33:44 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168795939
Ik hou zelf niet zo van intensief appen met meisjes waar ik interesse in heb. Bewaar die gesprekken liever voor als ik haar zie. Eigenlijk hou ik sowieso niet van veel appen. :') Persoonlijk vind ik eens per twee weken in het begin wel prima.
pi_168796382
Over het algemeen is dit geen goed teken, maar niet elk man is hetzelfde. Er zijn mannen die echt zo zijn.
pi_168796560
Gezoend en meer :P Had de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.

@Gary
Eens per 2 weken afspreken bedoel je?

Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden :)
pi_168796603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
Gezoend en meer :P Had de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.

@Gary
Eens per 2 weken afspreken bedoel je?

Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden :)
Nu de mannen niet door elkaar halen :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:30:39 #11
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_168800100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
Gezoend en meer :P Had de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.

@Gary
Eens per 2 weken afspreken bedoel je?

Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden :)
Dus je had seks de 1e date en hij heeft nu geen interesse meer?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:58:37 #12
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168802517
Hij heeft zijn doel al bereikt. Zou er niet teveel meer van verwachten.
Fade to Black
pi_168803578
Nee ik verwacht ik vrij weinig nog van sowieso.

Doel bereikt vind ik wel vrij kinderachtig klinken. Maar goed. Mocht hij zo zijn, is ie sowieso mijn type niet die seks met iemand ziet als een doel bereiken.

Hij appt af en toe nog wel maar vrij nietszeggend allemaal. Dus ik laat het gewoon een beetje gaan. Wat zeg tegen zo iemand die bijvoorbeeld opeens weer wil afspreken? Daar zie ik hem namelijk voor aan. Zeg je dan gewoon: ow ik ben wel verbaasd aangezien ik niet echt het idee had dat je nog interesse had.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 15:59:00 #14
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168803724
Gezien je pohi lijk je me behoorlijk wanhopig op zoek naar een relatie. Ik zou gewoon even een stapje terug doen.
Fade to Black
pi_168803740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 15:52 schreef Bodybutter het volgende:
Nee ik verwacht ik vrij weinig nog van sowieso.

Doel bereikt vind ik wel vrij kinderachtig klinken. Maar goed. Mocht hij zo zijn, is ie sowieso mijn type niet die seks met iemand ziet als een doel bereiken.

Hij appt af en toe nog wel maar vrij nietszeggend allemaal. Dus ik laat het gewoon een beetje gaan. Wat zeg tegen zo iemand die bijvoorbeeld opeens weer wil afspreken? Daar zie ik hem namelijk voor aan. Zeg je dan gewoon: ow ik ben wel verbaasd aangezien ik niet echt het idee had dat je nog interesse had.
Je bent waarschijnlijk tweede keus, hij houdt je warm. Ja dat is een goed antwoord, meisjes appen mij vaak waarom ik opeens zoveel interesse heb en dan dien ik het weer goed te praten met smoesjes.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 07:44:49 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168819275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:47 schreef Bodybutter het volgende:
Gezoend en meer :P Had de trein gemist dus je kan wel raden hoe en wat. En nee, voor degene die denken ooh seks gehad dus ik verwacht nu gelijk een heleboel. Totaal niet. Ik ging er in met het idee van gezellige avond verder niks. De dag erna was heel gezellig nog en hij appte af en toe dus dacht nou misschien leuk om nog een keer af te spreken. Geen idee of hij wel echt leuk is voor mij hoor. Zijn namelijk behoorlijk verschillend.

@Gary
Eens per 2 weken afspreken bedoel je?

Trouwens, door het weinig interesse tonen en na het afzeggen niet gelijk een nieuwe datum voorstellen ben ik sowieso al verder aan het daten hoor. Met iemand anders. Voorheen had ik mijn aandacht altijd voor 1 persoon. Maar dat is nooit goed afgelopen dus nu ga ik uitproberen hoe het is om kansen te spreiden :)
Eens per twee weken afspreken inderdaad. :)
pi_168819338
Mooi voorbeeld waarom ik zon hekel heb aan dat hele -niet spontane- daten.
Die gozer toont te weinig interesse, stelt geen nieuwe datum voor omdat ie ziek is (wellicht) maar is misschien zelf ook wel verder aan het rondkijken.

Mevrouw gaat ondertussen zelf ook maar verder zoeken, want stel je voor dat die gozer je gaat afzeggen.

Waarom nog daten als je toch verder zoekt.... zoveel mogelijk opties openhouden?
Wees gewoon open naar elkaar en laat weten wat je wil
pi_168819825
Ik kan wel open zijn en zeggen dat het me leuk lijkt om af te spreken.. als hij zo weinig interesse blijft tonen houdt het voor mij op. Ik vind een enthousiast iemand leuk en niet zo'n iemand die maar bar weinig laat horen. Dus misschien kan ik beter de conclusie trekken dat hij niet bij mij past door zijn manier van contact zoeken en het niet al te happig zijn op een nieuwe afspraak.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 10:00:14 #19
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_168820318
Als hij ziek is kan ik me wel voorstellen dat hij niet meteen een datum noemt. Na mijn eerste date - met de man waar ik nu inmiddels iets mee heb - zagen we elkaar meteen drie keer in de week die daarna volgde. Geen idee wie initiatief nam en is ook niet zo belangrijk. Als het maar goed voelt, toch?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 10:19:00 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168820637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:58 schreef Achterhoker het volgende:
Hij heeft zijn doel al bereikt. Zou er niet teveel meer van verwachten.
Dit. Heeft waarschijnlijk al een high-five mogen ontvangen van zijn vriendengroep.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168820742
Ik zou eens stoppen met het op de eerste date met iemand naar bed gaan. Veel mannen vinden je dan al geen relatiemateriaal meer.
pi_168821049
Ai. Ik zou nooit met een man op een eerste date naar bed gaan. Persoonlijk zou ik er een tijdje mee wachten. Mannen die iets serieus willen kunnen wel wachten.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_168821787
Dat gedoe over seks op een eerste date.. ik ben echt van mening dat dat niet zoveel boeit als zoveel denken. Heb zelfs een keer iemand uit de kroeg meegenomen en daarna nog een paar keer afgesproken en die wilde met me daten. Paar keer zo''n situatie meegemaakt. Ik denk voornamelijk dat iemand je dan gewoon niet leuk en interessant genoeg vindt. Prima, maar zeg dat dan. Ipv afspraak inplannen en dan afzeggen en dan nog af en toe eens een appje sturen. Ik ga gewoon verder kijken. Dit is niks.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:38:13 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168821919
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:29 schreef Bodybutter het volgende:
Dat gedoe over seks op een eerste date.. ik ben echt van mening dat dat niet zoveel boeit als zoveel denken. Heb zelfs een keer iemand uit de kroeg meegenomen en daarna nog een paar keer afgesproken en die wilde met me daten. Paar keer zo''n situatie meegemaakt. Ik denk voornamelijk dat iemand je dan gewoon niet leuk en interessant genoeg vindt. Prima, maar zeg dat dan. Ipv afspraak inplannen en dan afzeggen en dan nog af en toe eens een appje sturen. Ik ga gewoon verder kijken. Dit is niks.
Ik zou er niet te veel over nadenken. Sommige mannen vinden je geen slet als je neukt op de eerste date, andere wel. That's life.
pi_168821944
Oh, ik zie nu pas dat ie jou al gefixed heeft op de eerste date.

Doel bereikt, nu het contact een beetje aanhouden ipv afkappen want je staat nu op zijn lijstje van chicks die hij altijd nog kan contacten als ie even geen nieuwe projectjes heeft....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')