abonnement Unibet Coolblue
pi_168759888
Ja ja, ben helemaal niet Crea. :P Zo niet boeiend ook.
En door mensen. _O-
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:38:04 #4
137949 Disana
pi_168759905
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
Ja ja, ben helemaal niet Crea. :P Zo niet boeiend ook.
En door mensen. _O-
Ik vind het een prima OP.
pi_168759913
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het een prima OP.
Voor als mensen geen onderwerp weten. :9
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:39:10 #6
137949 Disana
pi_168759923
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:34 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Waarom doe je dat vrijwillig en schiet je er iets mee op?

En ruziemaken doen ze als het goed is niet, creatief boekhouden en regels omzeilen wel. :D
Ze komen kijken hoe de projecten gaan bij ons. _O- Mijn baas was er niet blij mee, heeft geen zin in dat gezeur. En al helemaal geen tijd. Maar ze moet. :Y
Ik kijk omdat ik het wel interessant vind en een idee wil krijgen van waar iedereen voor staat.

Ja dat wou ik nog noemen, frauderen. Vervelend dat jullie dat bezoek niet zien zitten, ik hoop toch dat het mee zal vallen.
pi_168759926
Maar goed, wordt dus tijd dat het beter gaat met je. Ik hoop dat het echt snel is. Toestanden allemaal voor je. -O-
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:39:32 #8
137949 Disana
pi_168759927
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:38 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Voor als mensen geen onderwerp weten. :9
Ja precies, alles gaat toch al over Trump.
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:40:32 #9
137949 Disana
pi_168759946
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
Maar goed, wordt dus tijd dat het beter gaat met je. Ik hoop dat het echt snel is. Toestanden allemaal voor je. -O-
Ik wacht ook nog op de beloofde verbetering. Morgen hoor ik of een operatie aan mijn arm is gelukt of dat er voor de derde keer moet worden geopereerd. Ik zit best in spanning.
pi_168759973
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kijk omdat ik het wel interessant vind en een idee wil krijgen van waar iedereen voor staat.

Ja dat wou ik nog noemen, frauderen. Vervelend dat jullie dat bezoek niet zien zitten, ik hoop toch dat het mee zal vallen.
Als je het interessant vind, gewoon blijven kijken. Ik heb sowieso geen idee en moet misschien mezelf maar eens gaan verdiepen erin, ook geen idee wanneer we moeten stemmen. Heb me er goed voor kunnen afsluiten het afgelopen jaar. :@

Ik vind het wel grappig hoor, dat bezoek. Leer ik weer nieuwe kromme dingen. :P
En zal dus best wel meevallen, vind het alleen sneu voor mijn baas, die heeft het zo druk en geen hulp en ik kan haar ook niet genoeg helpen omdat ik al van alles doe daar. Ze heeft geen eens tijd om mij dan dingen uit te leggen zodat ik haar meer kan helpen. Maar goed, komt goed. :D
Grappig is het wel in ieder geval. Tenminste, vind ik.
pi_168759992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog op de beloofde verbetering. Morgen hoor ik of een operatie aan mijn arm is gelukt of dat er voor de derde keer moet worden geopereerd. Ik zit best in spanning.
Je spanning is zeer normaal. Ik hoop echt dat het goed gaat nu hoor. Gedoe allemaal.
pi_168759997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja precies, alles gaat toch al over Trump.
Hij wil graag zachtere handdoeken in de air force one. :Y
pi_168760020
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Zachte handdoeken zijn heel fijn. O+
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:44:54 #14
137949 Disana
pi_168760024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:42 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Als je het interessant vind, gewoon blijven kijken. Ik heb sowieso geen idee en moet misschien mezelf maar eens gaan verdiepen erin, ook geen idee wanneer we moeten stemmen. Heb me er goed voor kunnen afsluiten het afgelopen jaar. :@

Ik vind het wel grappig hoor, dat bezoek. Leer ik weer nieuwe kromme dingen. :P
En zal dus best wel meevallen, vind het alleen sneu voor mijn baas, die heeft het zo druk en geen hulp en ik kan haar ook niet genoeg helpen omdat ik al van alles doe daar. Ze heeft geen eens tijd om mij dan dingen uit te leggen zodat ik haar meer kan helpen. Maar goed, komt goed. :D
Grappig is het wel in ieder geval. Tenminste, vind ik.
Het is wel belangrijk dat je stemt, dus ik hoop dat je je er nog een beetje in verdiept en een paar stemwijzers raadpleegt. Je zult het met geen enkele partij 100% eens zijn, maar in grote lijnen moet je toch wel iets kunnen vinden.

Nou succes voor je baas dan maar. Als de koeken lukken moet het goed gaan.
pi_168760029
Maar ze moeten wel drogen, anders is zacht niet fijn. :{w
pi_168760067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is wel belangrijk dat je stemt, dus ik hoop dat je je er nog een beetje in verdiept en een paar stemwijzers raadpleegt. Je zult het met geen enkele partij 100% eens zijn, maar in grote lijnen moet je toch wel iets kunnen vinden.

Nou succes voor je baas dan maar. Als de koeken lukken moet het goed gaan.
Ik wil ook echt stemmen, ga ik ook wel doen, en van de week zal ik diverse stemwijzers gaan doen. Beetje om een idee te krijgen wat er allemaal is momenteel.

Met mijn baas komt het wel goed en met de koeken ook. Ik probeer morgen wel verslag te doen ervan zoals vorige week. _O-
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:48:48 #17
137949 Disana
pi_168760107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:47 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik wil ook echt stemmen, ga ik ook wel doen, en van de week zal ik diverse stemwijzers gaan doen. Beetje om een idee te krijgen wat er allemaal is momenteel.

Met mijn baas komt het wel goed en met de koeken ook. Ik probeer morgen wel verslag te doen ervan zoals vorige week. _O-
Goed idee, je vindt vast wel iets dat redelijk bij je past.

Oké, ik zal je verslag lezen. Volgens mij heb ik het vorige week gemist.
pi_168760264
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Goed idee, je vindt vast wel iets dat redelijk bij je past.

Oké, ik zal je verslag lezen. Volgens mij heb ik het vorige week gemist.
Ik heb de eerste stemwijzer gedaan. :D
Ik kom uit bij DBB, lokaal in de kamer en de oudere partij. _O-
Nog nooit van de eerste 2 gehoord en de oudere partij. _O-

Oh en niets bijzonders vorige week hoor, was erg rustig hier en ik was tegen mezelf aan het lullen in de SC, :D
pi_168760284
Ok, 1 gedaan, is weer genoeg voor vandaag.
Al die vragen man, waren er maar 2 waarvan ik geen mening had. Of hoe je de middelste knop dan noemt. :D
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 16:59:56 #20
137949 Disana
pi_168760330
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:56 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik heb de eerste stemwijzer gedaan. :D
Ik kom uit bij DBB, lokaal in de kamer en de oudere partij. _O-
Nog nooit van de eerste 2 gehoord en de oudere partij. _O-

Oh en niets bijzonders vorige week hoor, was erg rustig hier en ik was tegen mezelf aan het lullen in de SC, :D
Dat lijkt me verwarrend, twee partijen waarvan je nog nooit heb gehoord en 50Plus. Die laatste had ik ook bij de stemmentracker maar daar ga ik never nooit op stemmen.

https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/#intro
pi_168760435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat lijkt me verwarrend, twee partijen waarvan je nog nooit heb gehoord en 50Plus. Die laatste had ik ook bij de stemmentracker maar daar ga ik never nooit op stemmen.

https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/#intro
Volgens mij had ik deze stemwijzer net gedaan, ziet er tenminste hetzelfde uit. :D
Verwarrend valt wel mee, wist dat er al aardig wat was verandert, ik wist alleen nog niet dat mijn eigen mening wat is verandert op sommige gebieden. Dat was wel even apart. :D
En zolang ik nog geen 55 ben ga ik niet stemmen op de ouderen partij natuurlijk, volgens mij komt dat alleen door de vragen over het pensioen en over zelfdoding. :D
pi_168760470
Jip, die had ik gedaan.
Morgen zal ik weer een andere stemwijzer zoeken, ik neem aan dat er genoeg zijn.
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 17:11:44 #23
137949 Disana
pi_168760557
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:04 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Volgens mij had ik deze stemwijzer net gedaan, ziet er tenminste hetzelfde uit. :D
Verwarrend valt wel mee, wist dat er al aardig wat was verandert, ik wist alleen nog niet dat mijn eigen mening wat is verandert op sommige gebieden. Dat was wel even apart. :D
En zolang ik nog geen 55 ben ga ik niet stemmen op de ouderen partij natuurlijk, volgens mij komt dat alleen door de vragen over het pensioen en over zelfdoding. :D
Ja dat kan ook, dat je gaandeweg anders over dingen gaat denken. Het zou goed kunnen dat die twee thema's doen overhellen naar 50plus.
pi_168760651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat kan ook, dat je gaandeweg anders over dingen gaat denken. Het zou goed kunnen dat die twee thema's doen overhellen naar 50plus.
Ja ja, ontwikkeling heet dat dan of zo, geen idee verder, is meer mijn ervaringen van het afgelopen jaar op mijn werk waardoor ik bepaalde meningen heb gekregen en meer heb geleerd. :D
En dat laatste denk ik ook. Hoe dan ook, ik zal er nog wat meer gaan opzoeken en invullen. Is wel handig om iets te weten. Vroeger stemde ik op de dierenpartij, want die zijn zo klein, ineens zitten ze wel in de kamer, dus je moet toch wel een soort van oppassen heb ik ontdekt. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')