abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168758935
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:47 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Scepsis is tot daar aan toe, maar nu weer die renovatieplannen naar boven halen is echt om moedeloos van te worden.
Als ik het goed begrijp gaat dat om de verbouw/renovatie van de Kuip als Feyenoord City doorgaat, dus het ombouwen tot die brouwerij en appartementen wat ze in gedachten hadden. Gemeente is daarin bang dat zij voor het onderhoud en dergelijke op gaan draaien.
pi_168758945
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:51 schreef ace_eleven het volgende:
Spongejongejonge, weet een nieuw hoofdstukje in de soap. ;)

Hoe kan het nou dat ze weer helemaal geen worstcase scenario doorgerekend, slechts de 'basecase' met een bezetting van 100% business units en 90% business seats, dat lijkt me ook wel wat optimistisch voor een worst case :')

Dit gaat op deze manier natuurlijk nooit door de gemeenteraad komen :N
Exact ja.. Voor mijn gevoel worden wederom dezelfde fouten gemaakt als bij HNS.
pi_168758962
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp gaat dat om de verbouw/renovatie van de Kuip als Feyenoord City doorgaat, dus het ombouwen tot die brouwerij en appartementen wat ze in gedachten hadden. Gemeente is daarin bang dat zij voor het onderhoud en dergelijke op gaan draaien.
Klopt.

Dat is het enige waar ik het mee eens ben. Dat moet geen ondergeschoven kindje worden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168759064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Exact ja.. Voor mijn gevoel worden wederom dezelfde fouten gemaakt als bij HNS.
Ik ben persoonlijk wel voor een nieuw stadion, kan best begrijpen dat zoiets veel beter exploiteerbaar is, maar daar moet je natuurlijk wel goed beleid voor voeren, en als je je plannen al zo zwak presenteert kun je wel nagaan dat je dat niet hoeft te verwachten.

En met beter beleid zijn er nog genoeg exploitatiestappen te winnen in de Kuip.

Ik moet ze trouwens nageven dat die nieuwe zaal/bar aan de Olympiazijde wel een behoorlijk geslaagde opzet is. Ziet er wel leuk uit, schenken 'echt bier' na de wedstrijd en er komen ook wel mensen op af.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168759460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wat een waardeloze ambitieloze gemeenteraad hebben we ook. Als het aan hun ligt spelen we over 4 jaar in een stadion vergelijkbaar met de Graafschap, omdat er dan geen risico aan zit.
Lijkt me niet meer dan logisch, zeker nu buit onderzoek van Hypercube blijkt dat ze het allemaal wel erg rooskleurig voorspiegelen.
pi_168759552
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk wel voor een nieuw stadion, kan best begrijpen dat zoiets veel beter exploiteerbaar is, maar daar moet je natuurlijk wel goed beleid voor voeren, en als je je plannen al zo zwak presenteert kun je wel nagaan dat je dat niet hoeft te verwachten.

En met beter beleid zijn er nog genoeg exploitatiestappen te winnen in de Kuip.

Ik moet ze trouwens nageven dat die nieuwe zaal/bar aan de Olympiazijde wel een behoorlijk geslaagde opzet is. Ziet er wel leuk uit, schenken 'echt bier' na de wedstrijd en er komen ook wel mensen op af.
Kan opzich ook wel leven met nieuwbouw, mits het allemaal goed haalbaar is en er niet zo maar door getrapt word. ik blijf het vreemd vinden dat dat renovatie niet voldoende rendabel is terwijl er een aantal Europese topclubs zijn die wel besloten hebben te renoveren.
pi_168759626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:18 schreef Luni het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan logisch, zeker nu buit onderzoek van Hypercube blijkt dat ze het allemaal wel erg rooskleurig voorspiegelen.
Heb je de conclusie van dat rapport gelezen? Die zegt namelijk dat het een zeer realistisch plan is.
* Verwijderd *
pi_168759692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp gaat dat om de verbouw/renovatie van de Kuip als Feyenoord City doorgaat, dus het ombouwen tot die brouwerij en appartementen wat ze in gedachten hadden. Gemeente is daarin bang dat zij voor het onderhoud en dergelijke op gaan draaien.
Sorry verkeerd gelezen inderdaad.
* Verwijderd *
pi_168759793
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:53 schreef Oldground het volgende:

[..]

Klopt.

Dat is het enige waar ik het mee eens ben. Dat moet geen ondergeschoven kindje worden.
Eens.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik ben persoonlijk wel voor een nieuw stadion, kan best begrijpen dat zoiets veel beter exploiteerbaar is, maar daar moet je natuurlijk wel goed beleid voor voeren, en als je je plannen al zo zwak presenteert kun je wel nagaan dat je dat niet hoeft te verwachten.

En met beter beleid zijn er nog genoeg exploitatiestappen te winnen in de Kuip.

Ik moet ze trouwens nageven dat die nieuwe zaal/bar aan de Olympiazijde wel een behoorlijk geslaagde opzet is. Ziet er wel leuk uit, schenken 'echt bier' na de wedstrijd en er komen ook wel mensen op af.
Ik ben ook wel voor een nieuw stadion, ik begrijp de argumenten er wel voor in elk geval. Maar dan moet het wel zorgvuldig en goed gebeuren, en daar had ik wel hoop op met dit plan omdat er zoveel andere partijen bij betrokken werden en Gudde naar de achtergrond ging. Die hoop is inmiddels wel weg na de communicatie van de laatste tijd..
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:43:24 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168759993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens.

[..]

Ik ben ook wel voor een nieuw stadion, ik begrijp de argumenten er wel voor in elk geval. Maar dan moet het wel zorgvuldig en goed gebeuren, en daar had ik wel hoop op met dit plan omdat er zoveel andere partijen bij betrokken werden en Gudde naar de achtergrond ging. Die hoop is inmiddels wel weg na de communicatie van de laatste tijd..
Het voordeel is wel dat het bestuur heeft ingezien dat het nog wel even gaat duren met dat nieuwe stadion en er dus een paar structurele verbeteringen aan De Kuip worden gedaan. Dat kan zonder veel problemen nog iets worden uitgebreid. Er zijn geen acute problemen met De Kuip en er hoeft niet snel een stadion gebouwd te worden voor een groot toernooi, dus er is alle tijd om de plannen goed door te lichten en zwakke punten aan te stippen.

Maar het is wel erg vermoeiend dat het steeds weer van voor af aan begint, dus ik heb het liefst dat ze dit Feyenoord City plan optimaliseren en eventueel die raadsstemming nog wat uitstellen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:38:13 #12
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168761067
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan opzich ook wel leven met nieuwbouw, mits het allemaal goed haalbaar is en er niet zo maar door getrapt word. ik blijf het vreemd vinden dat dat renovatie niet voldoende rendabel is terwijl er een aantal Europese topclubs zijn die wel besloten hebben te renoveren.
De Kuip is natuurlijk al een keer uitgebreid gerenoveerd. Qua exploitatie zit het gebouw nu wel aan z'n max, op wat houten bijgebouwtjes na dan. Niet eens per se dat het technisch gezien niet haalbaar is, maar dat het op commercieel vlak te weinig oplevert om de extra de kosten te rechtvaardigen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168763442
Ik kom even me gelijk halen...

Wat had ik gezegd over GIO, terwijl heel dit forum bij zijn aanstelling hem afkraakte. en niet in hem geloofde.....
Wat had ik gezegd over Vilhenna???

Klaasweetalles.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168763462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kom even me gelijk halen...

Wat had ik gezegd over GIO, terwijl heel dit forum bij zijn aanstelling afkraakte...
Wat had ik gezegd over Vilhenna???

Klaasweetalles.
Oké, doei hè :).

"Heel dit forum", leugens.
  woensdag 8 februari 2017 @ 19:49:19 #15
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168763496
Hebben ze je weer vrij gelaten Klaas?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168763559
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:49 schreef MPC60 het volgende:
Hebben ze je weer vrij gelaten Klaas?
1 jaar straf voor wat onschuldige post...
plus 4 weken extra omdat ik wat kloons had gemaakt :O

Ik ben zo blij....maar ik vrees dat mijn blijheid niet zo lang gaat duren want die mods haten mij 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168763571
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

1 jaar straf voor wat onschuldige post...
plus 4 weken extra omdat ik wat kloons had gemaakt :O

Ik ben zo blij....maar ik vrees dat mijn blijheid niet zo lang gaat duren want die mods haten mij 8)7
KLAASGOD JAAAAA
pi_168763726
Nu klaas hier weer is zal het wel weer minder gaan met de prestaties...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_168763736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan opzich ook wel leven met nieuwbouw, mits het allemaal goed haalbaar is en er niet zo maar door getrapt word. ik blijf het vreemd vinden dat dat renovatie niet voldoende rendabel is terwijl er een aantal Europese topclubs zijn die wel besloten hebben te renoveren.
Het ene stadion is natuurlijk makkelijker te renoveren dan het andere, dus dat soort vergelijkingen zijn vrij lastig. Plus Liverpool (om een voorbeeld te noemen) heeft volgens mij ook vrij intensief naar een nieuw stadion gekeken, alleen bleven die wel altijd open staan voor alternatieven en dat lijkt bij ons niet het geval te zijn.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_168764931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:57 schreef H.FR het volgende:
Nu klaas hier weer is zal het wel weer minder gaan met de prestaties...
Ik ga uit van een perm ban indien we zaterdag niet winnen.
pi_168765979
Die e-divisie gast heeft weer verloren :')
Abracadabra, tapate guarra!
pi_168766529
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:38 schreef Euribob het volgende:

[..]

De Kuip is natuurlijk al een keer uitgebreid gerenoveerd. Qua exploitatie zit het gebouw nu wel aan z'n max, op wat houten bijgebouwtjes na dan. Niet eens per se dat het technisch gezien niet haalbaar is, maar dat het op commercieel vlak te weinig oplevert om de extra de kosten te rechtvaardigen.
Hou vaak zal Camp Nou al verbouwd zijn?
pi_168766831
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Hou vaak zal Camp Nou al verbouwd zijn?
Prima vergelijking wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168767705
`Jezus is het zo moeilijk om een nieuw voetbal stadion in Rotterdam neer te zetten?

Wat is dit voor debiele achterlijke discussie nu al een paar jaar...

Ik zie in Rotterdam het ene na het andere miljoenenproject verrijzen. De komende jaren gaan er echt nog een paar grote torens gebouwd worden in Rotterdam. honderden miljoenen gaan er in om. Kijk is even op de kop van zuid wat daar de afgelopen jaren al neer is gezet.

En dan nu al 10 jaar ofzo gaan discussiëren over een voetbalstadion die zich helemaal gaat terugverdienen in no time.

Echt dit is gewoon een debielen discussie in Rotterdam. Ik denk dat het aan het bestuur van Feyenoord ligt dat het nog steeds niet is gelukt. Echt nitwits!

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 08-02-2017 22:17:15 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168768094
Hé Klaasgod is terug
Oh.
pi_168768828
Welke mongool heeft klaas vrijgelaten ? ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_168768869
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
`Jezus is het zo moeilijk om een nieuw voetbal stadion in Rotterdam neer te zetten?

Wat is dit voor debiele achterlijke discussie nu al een paar jaar...

Ik zie in Rotterdam het ene na het andere miljoenenproject verrijzen. De komende jaren gaan er echt nog een paar grote torens gebouwd worden in Rotterdam. honderden miljoenen gaan er in om. Kijk is even op de kop van zuid wat daar de afgelopen jaren al neer is gezet.

En dan nu al 10 jaar ofzo gaan discussiëren over een voetbalstadion die zich helemaal gaat terugverdienen in no time.

Echt dit is gewoon een debielen discussie in Rotterdam. Ik denk dat het aan het bestuur van Feyenoord ligt dat het nog steeds niet is gelukt. Echt nitwits!
Feyenoord is Rotterdam een doorn in het oog.. Ik denk dat Feyenoord over een jaar of vijftien gewoon in Barendrecht speelt, en waarom ook niet? In de richting van Dordrecht en zuidelijker en zuid-westelijker zitten een hoop Feyenoord-fans.. Barendrecht is verder ook goed aan te reizen per trein..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 22:56:51 ]
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:56:20 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168769066
quote:
18s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:47 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Feyenoord is Rotterdam een doorn in het oog.. Ik denk dat Rotterdam over een jaar of vijftien gewoon in Barendrecht speelt, en waarom ook niet? In de richting van Dordrecht en zuidelijker en zuid-westelijker zitten een hoop Feyenoord-fans.. Barendrecht is verder ook goed aan te reizen per trein..
:')
pi_168769083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:')
Fixed.. Thanks..
  woensdag 8 februari 2017 @ 22:57:38 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168769096
quote:
18s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:56 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Fixed.. Thanks..
Het slaat nog steeds nergens op.
pi_168769142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het slaat nog steeds nergens op.
Daar waar de spoorlijn de A15 kruist is een prima plek voor een voetbalstadion.. Stationnetje erbij.. Ligt hemelsbreed maar een paar kilometer zuidelijker..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 23:00:23 ]
pi_168769340
quote:
18s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:59 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Daar waar de spoorlijn de A15 kruist is een prima plek voor een voetbalstadion.. Stationnetje erbij.. Ligt hemelsbreed maar een paar kilometer zuidelijker..
Ik juich dit plan volmondig toe. Je bent iets op het spoor.
pi_168769524
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik juich dit plan volmondig toe. Je bent iets op het spoor.
Je ontlast ook de A16 ermee.. Op één van de drukste stukken van die weg, that is.. Bovendien is dat hele gebied al ingericht voor industrie.. Ideaal om daar ook een multifunctioneel stadion neer te zetten..

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 23:16:12 ]
pi_168770631
Klaasweetallesgodgenot _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168771416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Klaasweetallesgodgenot _O_
Cultheld :D
  Moderator donderdag 9 februari 2017 @ 07:57:00 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168771718
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kom even me gelijk halen...

Wat had ik gezegd over GIO, terwijl heel dit forum bij zijn aanstelling hem afkraakte. en niet in hem geloofde.....
Wat had ik gezegd over Vilhenna???

Klaasweetalles.
Klaasgod _O_

Wat een visionair. Waren er maar meer zoals jij. Wat een KONING deze man _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 9 februari 2017 @ 08:00:02 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168771739
quote:
Evides en Feyenoord steggelen verder over waterleiding onder stadion

Feyenoord City en waterbedrijf Evides hebben nog geen oplossing gevonden voor de waterleidingen die onder de beoogde plek van het nieuwe Feyenoord-stadion doorlopen. Volgens manager infra Robbert Wever kost het 5,5 miljoen euro om de buizen onder de toekomstige voetbaltempel te overkluizen, maar is de vraag wie deze kosten op zich neemt.


Evides vindt dat Feyenoord City voor dit bedrag moet opdraaien. ,,Zij hebben immers het vruchtgebruik van de grond waar de leiding doorheen loopt. Het lijkt me niet logisch dat wij daarvoor opdraaien, of de gemeente Rotterdam. Want dan is het uiteindelijk toch de belastingbetaler die hiervoor moet bloeden.''

De waterleiding is al lange tijd een twistpunt in Rotterdam-Zuid. Tot schrik van Evides was er door Feyenoord City een parkeergarage bovenop het tracé gepland, en dreigde een peperdure ‘omlegging’. ,,Dat zou betekenen dat de leiding er van de Coen Moulijnweg tot aan het Mallegat uit zou moeten. Dat zou dan 25 miljoen euro kosten.''

Inmiddels is een groot deel van het probleem opgelost; Feyenoord City is langs de Marathonweg een stukje opgeschoven, waardoor het ondergrondse watertransport naar de stad niet in gevaar komt. Ook ter hoogte van het politiebureau, waar de pijp door een waterkering gaat, is de nood op dit moment niet acuut. ,,Omdat de ontwikkeling van dit gebied pas later volgt'', zegt hij.

Rest de nijpende situatie op de zogenoemde ‘Gamma-locatie’, waar het nieuwe Feyenoord-stadion bovenop de waterleiding komt te staan. Wever: ,,Daar moet een technische oplossing worden gevonden. Die is begroot op 5,5 miljoen euro. Of iets goedkoper, als men een slimmere oplossing weet te bedenken, maar gratis wordt het niet'', zegt hij. ,,Maar daarover gaan we ons pas na 6 april buigen.''

Overleg
Een woordvoerder van Feyenoord City zegt in een reactie dat ‘de partijen met elkaar in overleg zijn om de problemen op te lossen’. ,,In de ontwerpfase proberen de partijen om de kosten die hier mogelijk mee gepaard gaan te minimaliseren. Waarbij het zelfs zo zou kunnen zijn dat die kosten uitkomen op nul euro.''
_O-

Feyenoord City :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 9 februari 2017 @ 08:47:46 #38
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168772062
Nieuw fiasco in de maak. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168772097
quote:
18s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:47 schreef MPC60 het volgende:
Nieuw fiasco in de maak. :{
Dat, of er zijn wat mensen aan bepaalde journalisten gaan trekken. Bedoel, dat stukje wat onlogisch plaatst is natuurlijk ook weer raar, maar als zoiets helemaal niet in de media komt, en er vervolgens wél in de media komt dat ze er na goede onderhandelingen uit zijn gekomen is er niets aan de hand en hebben ze het goed gedaan.
pi_168772100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Klaasweetallesgodgenot _O_
Het worden een paar prachtige dagen in dit topic.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:53:33 #41
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168773102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat, of er zijn wat mensen aan bepaalde journalisten gaan trekken. Bedoel, dat stukje wat onlogisch plaatst is natuurlijk ook weer raar, maar als zoiets helemaal niet in de media komt, en er vervolgens wél in de media komt dat ze er na goede onderhandelingen uit zijn gekomen is er niets aan de hand en hebben ze het goed gedaan.
Hak gewoon eens wat knopen door. Moeilijk doen over 5,5 miljoen op een project dat dik 1,5 miljard gaat kosten. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator donderdag 9 februari 2017 @ 10:00:27 #42
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168773223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:53 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hak gewoon eens wat knopen door. Moeilijk doen over 5,5 miljoen op een project dat dik 1,5 miljard gaat kosten. :')
Wat ik stuitend vind is dat de infra manager van Evides zegt dat het 5.5 miljoen kost, met wat "slimme oplossingen" iets goedkoper wordt maar dat een woordvoerder van Feyenoord City aangeeft dat het 0 euro hoeft te kosten.

Als er dingen, in dit stadium van het traject, al weer zo haaks op elkaar staan verlies ik op voorhand al weer vertrouwen in een goede afloop.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:12:54 #43
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168773453
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat ik stuitend vind is dat de infra manager van Evides zegt dat het 5.5 miljoen kost, met wat "slimme oplossingen" iets goedkoper wordt maar dat een woordvoerder van Feyenoord City aangeeft dat het 0 euro hoeft te kosten.

Als er dingen, in dit stadium van het traject, al weer zo haaks op elkaar staan verlies ik op voorhand al weer vertrouwen in een goede afloop.
Een omleiding voor ¤0,- is wel heel knap inderdaad.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168774096
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat ik stuitend vind is dat de infra manager van Evides zegt dat het 5.5 miljoen kost, met wat "slimme oplossingen" iets goedkoper wordt maar dat een woordvoerder van Feyenoord City aangeeft dat het 0 euro hoeft te kosten.

Als er dingen, in dit stadium van het traject, al weer zo haaks op elkaar staan verlies ik op voorhand al weer vertrouwen in een goede afloop.
Het kan ook aan de dienstdoende journalist liggen dat het voor ons niet duidelijk is natuurlijk.
  Moderator donderdag 9 februari 2017 @ 10:51:45 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168774124
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het kan ook aan de dienstdoende journalist liggen dat het voor ons niet duidelijk is natuurlijk.
Dat is waar. Maar gezien uitspraken uit het verleden van de Feyenoordfamilie zou het mij niets verbazen. Benieuwd wat hier nu weer uit gaat komen. We zijn immers nog niet zolang onderweg :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin donderdag 9 februari 2017 @ 10:56:43 #46
35723 crew  GGMM
pi_168774194
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar gezien uitspraken uit het verleden van de Feyenoordfamilie zou het mij niets verbazen. Benieuwd wat hier nu weer uit gaat komen. We zijn immers nog niet zolang onderweg :Y)
:Y)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 februari 2017 @ 12:22:30 #47
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_168775856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:10 schreef klaasweetalles het volgende:
`Jezus is het zo moeilijk om een nieuw voetbal stadion in Rotterdam neer te zetten?

Wat is dit voor debiele achterlijke discussie nu al een paar jaar...

Ik zie in Rotterdam het ene na het andere miljoenenproject verrijzen. De komende jaren gaan er echt nog een paar grote torens gebouwd worden in Rotterdam. honderden miljoenen gaan er in om. Kijk is even op de kop van zuid wat daar de afgelopen jaren al neer is gezet.

En dan nu al 10 jaar ofzo gaan discussiëren over een voetbalstadion die zich helemaal gaat terugverdienen in no time.

Echt dit is gewoon een debielen discussie in Rotterdam. Ik denk dat het aan het bestuur van Feyenoord ligt dat het nog steeds niet is gelukt. Echt nitwits!

Ik kom maandag wel weer terug.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_168776273
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 12:22 schreef satecl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kom maandag wel weer terug.
:D
pi_168776494
Ajax heeft in januari geïnformeerd naar Jean-Paul Boëtius, die op een zijspoor was beland bij FC Basel. De buitenspeler, die zijn opleiding genoot bij Feyenoord en het eerste elftal haalde, hoefde niet na te denken over een mogelijke overstap naar de Amsterdammers. Hij wimpelde de interesse direct af en koos uiteindelijk voor een verhuur aan Racing Genk.

_O-
blablablabla
pi_168781756
quote:
Quinten van der Most heeft voor het eerst sinds het begin van de E-Divisie gewonnen. De e-sporter van Feyenoord won met 1-3 van FC Twentes Jaimy van den Boogaard. 'QuintenX' staat nu op 4 punten uit 4 wedstrijden, eerder speelde hij al gelijk tegen Willem II.
Jaaaa Coolsingel
  donderdag 9 februari 2017 @ 17:04:59 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168781777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:03 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jaaaa Coolsingel
_O_

Altijd vertrouwen gehad in die jongen.
pi_168781808
Martin van Goud _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168785058
Rustig mensen..ik weet dat sommige hier opgewonden raken als ik post...vooral de mods.. :9

Ik las vanmorgen ergens een column over het feyenoord stadion op het ad volgens mij....heeft iemand die ook gelezen? ik kan het helemaal niet meer vinden.

Heeft iemand soms een link?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168785301
Drenthe stopt en is voortaan Roya2Faces

Het tumultueuze voetballeven van Royston Drenthe is definitief ten einde. In het fonkelnieuwe nummer Paranoia is ‘Roya2Faces’ - zoals de artiestennaam van Drenthe luidt - al rappend duidelijk over zijn toekomst. ,,Blijf niet vragen naar die voetbalzaken, want ik wil rappen.”

De pas 29-jarige Rotterdammer debuteerde op jonge leeftijd voor Feyenoord, verdiende in 2007 een toptransfer naar Real Madrid en speelde in 2010 onder Bert van Marwijk zijn eerste en enige interland voor het Nederlands elftal in het vriendschappelijke duel met Turkije. Drenthe versleet daarna vele clubs. Via allerlei omzwervingen belandde hij uiteindelijk bij Baniyas SC. Daar, in de Verenigde Arabische Emiraten, kwam hij in 2016 voor het laatst als prof in actie.

Baniyas blijkt nu de laatste club in zijn turbulente carrière te zijn geweest. In het deze week uitgebrachte nummer Paranoia rijmt Drenthe er lustig op los en laat hij er geen twijfel over bestaan dat zijn carrière in de muziek topprioriteit heeft. De man die tijdens zijn loopbaan de linkervleugel bestreek is druk bezig met een volledig album ‘vol vuur en barz’.


beetje jammer dit...ik had hem graag nog in Feyenoord shirt gezien....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168785512
Even een vraagje ivm kaartverkoop viagogo

U en S zijn een andere ingang, maar kun je binnen de poorten wel bij elkaar komen of is dat afgesloten door een hek?
pi_168786627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:45 schreef patje_ het volgende:
Even een vraagje ivm kaartverkoop viagogo

U en S zijn een andere ingang, maar kun je binnen de poorten wel bij elkaar komen of is dat afgesloten door een hek?
Vroeger wel, kon je gewoon onder die rails duiken. Weet alleen niet of ze nu stewards op de outlook hebben staan voor die fratsen. Ben je met 3 mensen kun je altijd 1 persoon terug laten komen voor het vak waar je er dan 2 voor hebt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 9 februari 2017 @ 20:36:30 #57
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_168786916
Goede vraag, ik heb via Viagogo een kaartje voor Feyenoord-AZ gekocht. Heb alleen geen clubkaart. Is dat nodig of kan ik met het kaartje zomaar naar binnen? Ik heb altijd SCC's gehad en heb nooit eerder tweedehandskaartjes moeten kopen omdat ik een seizoen heb overgeslagen. :')
pi_168787073
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:45 schreef patje_ het volgende:
Even een vraagje ivm kaartverkoop viagogo

U en S zijn een andere ingang, maar kun je binnen de poorten wel bij elkaar komen of is dat afgesloten door een hek?
Er willen nog wel eens stewards staan te kijken ja, maar je kan via de boven-of onderkant van het vak wel doorlopen. Anders gewoon de wisseltruc toepassen zoals onder je uitgelegd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168787092
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:36 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Goede vraag, ik heb via Viagogo een kaartje voor Feyenoord-AZ gekocht. Heb alleen geen clubkaart. Is dat nodig of kan ik met het kaartje zomaar naar binnen? Ik heb altijd SCC's gehad en heb nooit eerder tweedehandskaartjes moeten kopen omdat ik een seizoen heb overgeslagen. :')
Geen clubcard nodig via viagogo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168787370
Als je 2 kaartjes koopt via Viagogo dan moet je gewoon 1 van die kaartjes dubbel uitprinten en daarmee allebei het vak oplopen. Makkelijker gaat niet.
pi_168787607
Bedankt voor de reacties.

Dat begrijp ik via de wisseltruc.
Maar S en U hebben een andere ingang (bij de poorten), maar dit is geen probleem dus!?
pi_168788337
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef patje_ het volgende:
Bedankt voor de reacties.

Dat begrijp ik via de wisseltruc.
Maar S en U hebben een andere ingang (bij de poorten), maar dit is geen probleem dus!?
Nee, na de poorten kom je in het zelfde gebied uit.
pi_168788492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:59 schreef patje_ het volgende:
Bedankt voor de reacties.

Dat begrijp ik via de wisseltruc.
Maar S en U hebben een andere ingang (bij de poorten), maar dit is geen probleem dus!?
Nee die hebben dezelfde poorten. Pas bij het trappetje het vak op kom je in de 'problemen'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168788512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:51 schreef Multiply het volgende:
Als je 2 kaartjes koopt via Viagogo dan moet je gewoon 1 van die kaartjes dubbel uitprinten en daarmee allebei het vak oplopen. Makkelijker gaat niet.
Dit ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168789476
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 20:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Er willen nog wel eens stewards staan te kijken ja, maar je kan via de boven-of onderkant van het vak wel doorlopen. Anders gewoon de wisseltruc toepassen zoals onder je uitgelegd.
IK GA dit morgen even melden bij de leiding van Feyenoord. Deze truc ga je voortaan maar in de speeltuin doen he
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168789482
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee die hebben dezelfde poorten. Pas bij het trappetje het vak op kom je in de 'problemen'
Bedankt iedereen, kaarten zijn gekocht.

Vak S heeft ingang 26-33
Vak U heeft ingang 19-24

Maar komt goed!
pi_168789551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:52 schreef patje_ het volgende:

[..]

Bedankt iedereen, kaarten zijn gekocht.

Vak S heeft ingang 26-33
Vak U heeft ingang 19-24

Maar komt goed!
Ja daar klopt geen reet van, wellicht zetten ze dat erop om de mensenstromen te spreiden maar je kan zowel aan de rechterkant van het maasgebouw als aan het voorplein bij alle gele poortjes naar binnen met beide kaarten.

En inderdaad, gewoon even 1 e-ticket 2 keer uitprinten (bij het scannen wel even apart houden he :+ )
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168790253
Het leeft _O_
pi_168793013
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja daar klopt geen reet van, wellicht zetten ze dat erop om de mensenstromen te spreiden maar je kan zowel aan de rechterkant van het maasgebouw als aan het voorplein bij alle gele poortjes naar binnen met beide kaarten.

En inderdaad, gewoon even 1 e-ticket 2 keer uitprinten (bij het scannen wel even apart houden he :+ )
vroeger werden mensen wel echt teruggestuurd hoor als ze aan de verkeerde kant van de gele poortjes stonden :?

Sowieso wel onzin omdat je inderdaad op dezelfde plek uitkomt, maar ik heb ook jaren omgelopen, (wel ongeveer 15 jaar terug, dus misschien is er wel iets veranderd, maar) misschien dus wel voor niets :D :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168793059
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

vroeger werden mensen wel echt teruggestuurd hoor als ze aan de verkeerde kant van de gele poortjes stonden :?

Sowieso wel onzin omdat je inderdaad op dezelfde plek uitkomt, maar ik heb ook jaren omgelopen, (wel ongeveer 15 jaar terug, dus misschien is er wel iets veranderd, maar) misschien dus wel voor niets :D :')
Oh echt? Heb het nog nooit meegemaakt en wissel toch vrij regelmatig af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168797981
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh echt? Heb het nog nooit meegemaakt en wissel toch vrij regelmatig af.
Nu vrijwel altijd met de trein en ik 'moet' aan de kant van het voorplein zijn, dus komt niet veel meer voor, maar goed om te weten voor als we weer eens met de tram komen :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_168798373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:45 schreef patje_ het volgende:
Even een vraagje ivm kaartverkoop viagogo

U en S zijn een andere ingang, maar kun je binnen de poorten wel bij elkaar komen of is dat afgesloten door een hek?
Lukt wel.
pi_168798592
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh echt? Heb het nog nooit meegemaakt en wissel toch vrij regelmatig af.
Ik heb er wel eens mensen om zien gaan vechten :').
pi_168798880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:52 schreef patje_ het volgende:

[..]

Bedankt iedereen, kaarten zijn gekocht.

Vak S heeft ingang 26-33
Vak U heeft ingang 19-24

Maar komt goed!
S kan je ook 19-24 pakken.
pi_168800044
Boeet _O_

quote:
Ondanks zijn reserverol bij Basel was er genoeg interesse voor Boëtius in januari. Zelfs Ajax kwam even ter sprake. 'Ajax heeft heel even gespeeld in de sfeer van informeren, maar toen al heb ik gezegd dat het voor mij geen optie zou zijn. Ik kan daar gewoon niet naartoe. Punt uit. Ik ga liever naar een mooie club dan naar een grote club', aldus de aanvaller, die de jeugdopleiding van Feyenoord doorliep en Rotterdam in 2015 achter zich liet.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:43:04 #76
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168800287
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:26 schreef DonRaja het volgende:
Boeet _O_

[..]

Geloof je dit of zijn het meer woorden voor de bühne?
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:45:53 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168800326
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Geloof je dit of zijn het meer woorden voor de bühne?
Hij heeft toch ook niet voor Ajax gekozen? Ik geloof niet dat ie die interesse compleet heeft verzonnen.
pi_168800359
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Geloof je dit of zijn het meer woorden voor de bühne?
Hij is er nog 1 die vanaf de f-jes bij Feyenoord speelde, dus ja ik ben wat meer geneigd hem te geloven.
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:24:10 #79
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168800863
http://www.ad.nl/sport/eredivisie-naar-belgisch-model~a84d808d/

Ik zeg: doen. Wordt de competitie spannender en beter van. Jammer dan voor die kleine clubs, je kunt niet iedereen tevreden houden. Spelen we gewoon lekker 2x per jaar tegen Ajax, PSV, Heerenveen en AZ thuis in plaats van 80% van die zaadpotjes.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:24 schreef Keyos het volgende:
http://www.ad.nl/sport/eredivisie-naar-belgisch-model~a84d808d/

Ik zeg: doen. Wordt de competitie spannender en beter van. Jammer dan voor die kleine clubs, je kunt niet iedereen tevreden houden. Spelen we gewoon lekker 2x per jaar tegen Ajax, PSV, Heerenveen en AZ thuis in plaats van 80% van die zaadpotjes.
Dat is echt vreselijk. Dan speel je dus 30 wedstrijden voor niks, want je punten worden toch afgenomen. Je moet alleen zorgen dat je met de play-off in vorm bent
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:38:51 #81
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801074
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:35 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is echt vreselijk. Dan speel je dus 30 wedstrijden voor niks, want je punten worden toch afgenomen. Je moet alleen zorgen dat je met de play-off in vorm bent
Of gewoon komen tot een systeem waar je op een gegeven moment de hakbijl door de competitie haalt & vervolgens de topclubs alleen nog maar tegen elkaar spelen de laatste 2-3 maanden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Of gewoon komen tot een systeem waar je op een gegeven moment de hakbijl door de competitie haalt & vervolgens de topclubs alleen nog maar tegen elkaar spelen de laatste 2-3 maanden.
Wat is er nog speciaal aan Ajax-Feyenoord als ze tig x tegen elkaar spelen? Dan krijg je hetzelfde als nu met de CL waar ook iedereen van walgt.
pi_168801135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:24 schreef Keyos het volgende:
http://www.ad.nl/sport/eredivisie-naar-belgisch-model~a84d808d/

Ik zeg: doen. Wordt de competitie spannender en beter van. Jammer dan voor die kleine clubs, je kunt niet iedereen tevreden houden. Spelen we gewoon lekker 2x per jaar tegen Ajax, PSV, Heerenveen en AZ thuis in plaats van 80% van die zaadpotjes.
Leuk, dan zeg ik voetbal echt vaarwel.
pi_168801137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Of gewoon komen tot een systeem waar je op een gegeven moment de hakbijl door de competitie haalt & vervolgens de topclubs alleen nog maar tegen elkaar spelen de laatste 2-3 maanden.
Ik volg de Belgische competitie niet echt, maar ik dacht:
- 16 teams eerst allemaal 1x tegen elkaar
- split de competitie halverwege met de hakbijl
- behaalde punten worden gehalveerd
- top8 speelt nog 2x tegen elkaar voor het kampioenschap, en de bottom8 ook tegen degradatie

Dat klinkt wel als een vrij aardig systeem wmb :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:43:38 #85
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801165
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat is er nog speciaal aan Ajax-Feyenoord als ze tig x tegen elkaar spelen? Dan krijg je hetzelfde als nu met de CL waar ook iedereen van walgt.
Alsnog leuker dan al die thuiswedstrijden waarvan je toch al weet dat je wint. Kan aan mij liggen maar de Eredivisie is totaal onaantrekkelijk om te kijken als je eigen ploeg niet speelt omdat er meer weekenden bij zitten waar er geen leuke 'neutrale' wedstrijd op het programma staat dan wel. Buiten dat: als er minder druk op één zo'n thuiswedstrijd tegen Ajax staat denk ik dat de spelers er juist beter in worden. Je moet juist leren immuun te worden voor de druk van topwedstrijden en dat lukt alleen door veel topwedstrijden te spelen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je moet juist leren immuun te worden voor de druk van topwedstrijden en dat lukt alleen door veel topwedstrijden te spelen.
Daar plukt Belgie nog steeds de vruchten van ja.
pi_168801206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Alsnog leuker dan al die thuiswedstrijden waarvan je toch al weet dat je wint. Kan aan mij liggen maar de Eredivisie is totaal onaantrekkelijk om te kijken als je eigen ploeg niet speelt omdat er meer weekenden bij zitten waar er geen leuke 'neutrale' wedstrijd op het programma staat dan wel. Buiten dat: als er minder druk op één zo'n thuiswedstrijd tegen Ajax staat denk ik dat de spelers er juist beter in worden. Je moet juist leren immuun te worden voor de druk van topwedstrijden en dat lukt alleen door veel topwedstrijden te spelen.
Schrik niet hoor, maar Ajax-Heerenveen of Feyenoord- AZ boeit ook bijna geen neutrale fan. Het voetbal in Nederland krijg je niet beter zolang er geen geld is.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:46:24 #88
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar plukt Belgie nog steeds de vruchten van ja.
http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801224
quote:
Tja. Kan je hardmaken dat dat met hun competitie opzet te maken heeft?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2017 13:47:20 ]
  Forum Admin vrijdag 10 februari 2017 @ 13:49:54 #90
35723 crew  GGMM
pi_168801265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tja. Kan je hardmaken dat dat met hun competitie opzet te maken heeft?
Ik zal jou eens hard maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168801286
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zal jou eens hard maken.
Zoals je moeder wel eens doet?
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:51:25 #92
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801293
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:46 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Schrik niet hoor, maar Ajax-Heerenveen of Feyenoord- AZ boeit ook bijna geen neutrale fan. Het voetbal in Nederland krijg je niet beter zolang er geen geld is.
Maar Nederland kijkt wel naar Ajax - Feyenoord, naar Feyenoord - Ajax, naar Heerenveen - PSV en ga zo maar door. Er zijn te vaak wedstrijden waar topclubs spelen tegen compleet kansloze teams en waar het restant van de wedstrijden dat weekend bestaan uit potjes als Roda JC - Heracles. Daar kijkt alleen een extreme fanaat of een fan van de respectievelijke clubs naar.

Maar dan ben ik maar als een schreeuwende alleen in de woestijn, ik betaal wel liever 275 euro per jaar voor meer wedstrijden tegen PSV, Ajax en Heerenveen dan de zoveelste pot tegen een kleine club. Kan aan mij liggen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801294
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Zoals je moeder wel eens doet?
OOOH
pi_168801309
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik zal jou eens hard maken.
Maar ik ben 32, dat is toch veel te oud voor jou?
  Forum Admin / PR vrijdag 10 februari 2017 @ 13:55:13 #95
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_168801360
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik volg de Belgische competitie niet echt, maar ik dacht:
- 16 teams eerst allemaal 1x tegen elkaar
- split de competitie halverwege met de hakbijl
- behaalde punten worden gehalveerd
- top8 speelt nog 2x tegen elkaar voor het kampioenschap, en de bottom8 ook tegen degradatie

Dat klinkt wel als een vrij aardig systeem wmb :)
Punten halveren is echt walgelijk. En als je dit doorvoert heb je vijf speelrondes minder en minder play-offs, dus dat gaat 'm ook niet worden.
pi_168801382
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:51 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar Nederland kijkt wel naar Ajax - Feyenoord, naar Feyenoord - Ajax, naar Heerenveen - PSV en ga zo maar door. Er zijn te vaak wedstrijden waar topclubs spelen tegen compleet kansloze teams en waar het restant van de wedstrijden dat weekend bestaan uit potjes als Roda JC - Heracles. Daar kijkt alleen een extreme fanaat of een fan van de respectievelijke clubs naar.

Maar dan ben ik maar als een schreeuwende alleen in de woestijn, ik betaal wel liever 275 euro per jaar voor meer wedstrijden tegen PSV, Ajax en Heerenveen dan de zoveelste pot tegen een kleine club. Kan aan mij liggen.
Ja hehe omdat Ajax en Feyenoord meer fans hebben. Een gemiddelde supporter van een andere club kijkt ook niet naar wedstrijden van Ajax of Feyenoord.
  Forum Admin vrijdag 10 februari 2017 @ 13:59:33 #97
35723 crew  GGMM
pi_168801432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Zoals je moeder wel eens doet?
Scrummie valt helemaal niet op vrouwen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar ik ben 32, dat is toch veel te oud voor jou?
Echt? Je komt over alsof je 12 bent.

Elan zal dit bevestigen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:00:26 #98
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801450
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja hehe omdat Ajax en Feyenoord meer fans hebben. Een gemiddelde supporter van een andere club kijkt ook niet naar wedstrijden van Ajax of Feyenoord.
Je gaat mij niet vertellen dat fans van kleine clubs er niet even voor gaan zitten als er in het weekend De Klassieker op het programma staat.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801462
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 13:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Scrummie valt helemaal niet op vrouwen.
LEUGENS EN LASTER
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168801483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:00 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat fans van kleine clubs er niet even voor gaan zitten als er in het weekend De Klassieker op het programma staat.
Nou daar noem je een pot. Nogmaals Feyenoord-Heerenveen/AZ boeit verder ook geen hond. En de klassieker is tegenwoordig ook vaker aids dan genot.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:04:31 #101
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nou daar noem je een pot. Nogmaals Feyenoord-Heerenveen/AZ boeit verder ook geen hond. En de klassieker is tegenwoordig ook vaker aids dan genot.
Maar in essentie is het wel dat als die topclubs dus vaker tegen elkaar spelen, er netto meer mensen naar voetbal kijken in het weekend. Of dat nou fans zijn van die clubs, of dat het de fans zijn van het restant van de clubs. Zo zet ik in ieder geval eerder Utrecht - Heerenveen op dan NEC - Groningen. Dan is je competitie meer waard = meer kijkers = meer geld = betere spelers = meer lastigere wedstrijden = betere prestaties in Europa = meer geld.

Of dat feest is voor de kleine clubs is (voor mij) in ieder geval irrelevant. Misschien wordt de Jupiler League daardoor ook eens een keer wat interessanter.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar in essentie is het wel dat als die topclubs dus vaker tegen elkaar spelen, er netto meer mensen naar voetbal kijken in het weekend. Of dat nou fans zijn van die clubs, of dat het de fans zijn van het restant van de clubs. Zo zet ik in ieder geval eerder Utrecht - Heerenveen op dan NEC - Groningen. Dan is je competitie meer waard = meer kijkers = meer geld = betere spelers = meer lastigere wedstrijden = betere prestaties in Europa.
Ja dat was te zien dit jaar met de Belgische kampioen die laatste werd in de makkelijkste CL poule ooit :D
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:06:51 #103
263417 Keyos
Like a Boss
pi_168801570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja dat was te zien dit jaar met de Belgische kampioen die laatste werd in de makkelijkste CL poule ooit :D
En toch staat dat land met minder inwoners, minder bezoekersaantallen en minder voetbalhistorie met minder mooie voetbalclubs boven Nederland op dit moment. Dan moet er iets gebeuren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_168801625
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:06 schreef Keyos het volgende:

[..]

En toch staat dat land met minder inwoners, minder bezoekersaantallen en minder voetbalhistorie met minder mooie voetbalclubs boven Nederland op dit moment. Dan moet er iets gebeuren.
Juist, er moet iets gebeuren. Maar niet qua opzet van de competitie (al zou ik naar 16 clubs gaan geen probleem vinden). Zodra je er zo'n speeltuin van maakt met playoffs en ander achterlijk gedoe haak ik in elk geval af.
pi_168801654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:06 schreef Keyos het volgende:

[..]

En toch staat dat land met minder inwoners, minder bezoekersaantallen en minder voetbalhistorie met minder mooie voetbalclubs boven Nederland op dit moment. Dan moet er iets gebeuren.
Wij mochten willen dat we een Royal Antwerp Football Club of een Royale Union Saint-Gilloise in onze competities hadden.
Van alles is weer waardeloos.
pi_168801872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Juist, er moet iets gebeuren. Maar niet qua opzet van de competitie (al zou ik naar 16 clubs gaan geen probleem vinden). Zodra je er zo'n speeltuin van maakt met playoffs en ander achterlijk gedoe haak ik in elk geval af.
Eens. 16 clubs is sowieso wel een goed idee, maar punten halveren :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 14:40:59 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_168802194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eens. 16 clubs is sowieso wel een goed idee, maar punten halveren :')
Dat willen ze in Nederland niet doen volgens mij.

Maar ze streven er wel naar om zoveel mogelijk gelijkwaardige potjes te laten zien, want dat is wat de kijker leuk maakt. Die degradatiepoule kan dan ook wel genot worden. Al ligt het gevaar wel bij overkill aan topwedstrijden zoals jij terecht aanstipte. En de vraag is of een Nederlandse ploeg dan nog verder kan komen in Europese competities als in het laatste seizoen ook al elk weekend een topper op het programma staat.
Oh.
pi_168802281
Al die competities waar dit gebeurt stellen toch niets voor ?

Denk aan de Schotse en Belgische bv.
pi_168803352
"We kunnen elk moment scoren"

Oké Gio.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168803813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar in essentie is het wel dat als die topclubs dus vaker tegen elkaar spelen, er netto meer mensen naar voetbal kijken in het weekend. Of dat nou fans zijn van die clubs, of dat het de fans zijn van het restant van de clubs.
Dat is nogal een aanname. Ik kan me niet voorstellen dat ik 6 keer per jaar dezelfde pot wil kijken.

En ik kan me ook niet voorstellen dat alle 'top' clubs binnen NL dan nog ooit een uitverkocht stadion krijgen (Feyenoord buiten beschouwing gelaten).
  vrijdag 10 februari 2017 @ 16:08:23 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168803958
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat is nogal een aanname. Ik kan me niet voorstellen dat ik 6 keer per jaar dezelfde pot wil kijken.

En ik kan me ook niet voorstellen dat alle 'top' clubs binnen NL dan nog ooit een uitverkocht stadion krijgen (Feyenoord buiten beschouwing gelaten).
*4 keer.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 19:49:32 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168808646


;( ;( ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_168808846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 14:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Eens. 16 clubs is sowieso wel een goed idee, maar punten halveren :')
Het is 1 grote bullshit verhaal van de topclubs om meer geld binnen te halen via tv rechten enzovoorts, Die homo voetballlers lopen nu al te zeiken dat het zo zwaar seizoen is. Ik hoor het gezeik straks al dat zo'n nacompettie nog veel zwaarder is. Het wordt een complete mislukking in jaren voor een Ek en WK. Dan hoef je eigenlijk niet eens meer naar zo een toernooi te gaan.

Kortom totale bullshit die er nooit zal komen,
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168809185
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:49 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

;( ;( ;(
Als we kampioen worden is die wel over te halen voor een jaartje CL
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_168810773
Ben benieuwd wat het morgen wordt... Groningen doet het de laatste paar weken niet heel goed, maar wel van psv gewonnen :X
pi_168810901
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:56 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het morgen wordt... Groningen doet het de laatste paar weken niet heel goed, maar wel van psv gewonnen :X
1 keer winnen en 3 keer gelijkspelen, en zodoende in 2017 nog ongeslagen zijn, is voor FC Groningen begrippen toch niet zo slecht?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168810944
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

1 keer winnen en 3 keer gelijkspelen, en zodoende in 2017 nog ongeslagen zijn, is voor FC Groningen begrippen toch niet zo slecht?
Vitesse, Heerenveen en Excelsior gelijk... Naar mijn idee zijn Heerenveen en Excelsior niet zo heel goed, maar ik kan het vaudt hebben.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 21:03:33 #118
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168810996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Vitesse, Heerenveen en Excelsior gelijk... Naar mijn idee zijn Heerenveen en Excelsior niet zo heel goed, maar ik kan het vaudt hebben.
Heerenveen is beter dan Vitesse. Excelsior is best slecht ja
pi_168811118
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Vitesse, Heerenveen en Excelsior gelijk... Naar mijn idee zijn Heerenveen en Excelsior niet zo heel goed, maar ik kan het vaudt hebben.
Heerenveen is behoorlijk goed hoor, staan niet voor niets 5de. Heerenveen uit hebben wij bijvoorbeeld ook niet zomaar op voorhand even gewonnen.

Maar ik zei ook voor FC Groningen begrippen. Dan is een gelijkspel gewoon heel behoorlijk.

Kortom, voor hun doen zitten ze in een vrij goede flow de laatste weken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168811139
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Heerenveen is behoorlijk goed hoor, staan niet voor niets 5de. Heerenveen uit hebben wij bijvoorbeeld ook niet zomaar op voorhand even gewonnen.

Maar ik zei ook voor FC Groningen begrippen. Dan is een gelijkspel gewoon heel behoorlijk.

Kortom, voor hun doen zitten ze in een vrij goede flow de laatste weken.
Dan is het aan Feyenoord om die flow te doorbreken :+
pi_168811977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Als we kampioen worden is die wel over te halen voor een jaartje CL
Vagner Love ipv Kramer _O_
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 22:33:23 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168814359
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Heerenveen uit hebben wij bijvoorbeeld ook niet zomaar op voorhand even gewonnen.

Thuis wonnen we niet eens van ze.

Als Feyenoord morgen op 100% speelt dan zijn de 3 punten in de pocket.
Met ietsje minder inzet moet je al op gaan passen. Zo werkt het nu eenmaal met Feyenoord.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 22:45:19 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168814791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Thuis wonnen we niet eens van ze.

Als Feyenoord morgen op 100% speelt dan zijn de 3 punten in de pocket.
Met ietsje minder inzet moet je al op gaan passen. Zo werkt het nu eenmaal met Feyenoord.
Heb je nog zo'n open deur?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 23:08:15 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168815508
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Heb je nog zo'n open deur?
Ja achter de boekenkast.

Nee ja nee als je uit 0-5 gewonnen hebt, zou er misschien toch iets van onderschatting in kunnen sluipen. En Feyenoord is niet goed genoeg om ook dan wel even te winnen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168815812
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja achter de boekenkast.

Nee ja nee als je uit 0-5 gewonnen hebt, zou er misschien toch iets van onderschatting in kunnen sluipen. En Feyenoord is niet goed genoeg om ook dan wel even te winnen.
De eerste competitiewedstrijd vergelijken met de 22e is toch wel een beetje ver gezocht, vind je niet.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 23:20:27 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168815935
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:17 schreef Vasion het volgende:

[..]

De eerste competitiewedstrijd vergelijken met de 22e is toch wel een beetje ver gezocht, vind je niet.
Hetzelfde seizoen, dezelfde clubs, dezelfde spelers.Uit dik gewonnen en nu thuis. Mwah.. het achterhuis is verder gezocht.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168816427
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Hetzelfde seizoen, dezelfde clubs, dezelfde spelers.Uit dik gewonnen en nu thuis. Mwah.. het achterhuis is verder gezocht.
Wonnen we vorig seizoen niet uit van Heerenveen met 5-2, om vervolgens thuis klop te krijgen? ;)
BFF met GGMM
pi_168816456
Ik voorzie morgen in elk geval geen problemen. En als die er wel komen ligt dat helemaal aan jezelf en niet aan Groningen.

4-0.
  Moderator vrijdag 10 februari 2017 @ 23:41:20 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_168816586
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wonnen we vorig seizoen niet uit van Heerenveen met 5-2, om vervolgens thuis klop te krijgen? ;)
Dat bedoel ik.

Al zijn er dit seizoen goddank wel veel minder wedstrijden die labbekakkerig beginnen. ^O^
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_168818902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:36 schreef Scrummie het volgende:
Ik voorzie morgen in elk geval geen problemen. En als die er wel komen ligt dat helemaal aan jezelf en niet aan Groningen.

4-0.
Dit ^O^
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 09:30:52 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_168819978
MATCHDAY *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_168820052
Minder dan 8-0 en het is natuurlijk een blamage.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 09:40:03 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168820076
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Minder dan 8-0 en het is natuurlijk een blamage.
Ach, dat doelsaldo wordt toch niet meer ingehaald.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2017 @ 09:53:31 #134
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_168820248
Als we maar winnen
Feyenoord!!! * Barça
pi_168820404
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, dat doelsaldo wordt toch niet meer ingehaald.
Gewoon zoveel mogelijk blijven scoren om de afstand zo groot mogelijk te maken :+. Staat leuker aan het eind.
pi_168820508
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 09:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach, dat doelsaldo wordt toch niet meer ingehaald.
Het verschil is met 14 doelpunten nog niet groot genoeg om daar helemaal gerust op te zijn naar mijn mening. Maar ik ben een pessimist wat dat betreft.

Maar een voorbeeld; met 3-0 verliezen in Amsterdam en het verschil is nog maar 8 doelpunten. Als Ajax vervolgens komende speelronden gemiddeld 1 doelpunt per speelronde meer scoort dan Feyenoord (Ajax heeft een makkelijker programma) dan kom je alsnog 5 of 6 doelpunten te kort.

Toegegeven, dat scenario is misschien niet heel realistisch.

Maar daarom gewoon lekker aan ons doelsaldo blijven werken. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:22:14 #137
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168821685
Weet niet hoe het op Zuid is, maar hier in Vlaardingen is het aan het sneeuwen en er ligt al een redelijk laagje.. Het zal toch wel doorgaan vanavond? :{

Zo ja, dan moet ik ook nog even gaan bedenken hoe ik m'n voeten warm ga houden _O-
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:22:56 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168821700
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet niet hoe het op Zuid is, maar hier in Vlaardingen is het aan het sneeuwen en er ligt al een redelijk laagje.. Het zal toch wel doorgaan vanavond? :{

Zo ja, dan moet ik ook nog even gaan bedenken hoe ik m'n voeten warm ga houden _O-
We hebben gewoon veldverwarming toch?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:54:30 #139
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168822137
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We hebben gewoon veldverwarming toch?
Dat is zo, maar wordt er ook geen rekening gehouden met of de fans nog een beetje fatsoenlijk kunnen komen? Kan me nog een Klassieker daaro herinneren die afgelast werd wegens sneeuw..
pi_168822452
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is zo, maar wordt er ook geen rekening gehouden met of de fans nog een beetje fatsoenlijk kunnen komen? Kan me nog een Klassieker daaro herinneren die afgelast werd wegens sneeuw..
Ja omdat er sneeuw op het dak lag waardoor dat kon instorten.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:26:33 #141
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168822554
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja omdat er sneeuw op het dak lag waardoor dat kon instorten.
Oh ja, waar ook _O-

Dan ga ik eens een extra paar sokken uit de kast trekken en een sjaal opzoeken _O-
pi_168822577
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oh ja, waar ook _O-

Dan ga ik eens een extra paar sokken uit de kast trekken en een sjaal opzoeken _O-
:D

Ja, het is geen pretje vaak als het koud is.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:32:42 #143
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168822643
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Ja, het is geen pretje vaak als het koud is.
Vooral m'n voeten altijd, terwijl ik altijd van die thermodingen aan heb :(
pi_168822664
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vooral m'n voeten altijd, terwijl ik altijd van die thermodingen aan heb :(
Als het een beetje waait is er ook bijna niet tegen aan te kleden geloof ik.
pi_168822678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet niet hoe het op Zuid is, maar hier in Vlaardingen is het aan het sneeuwen en er ligt al een redelijk laagje.. Het zal toch wel doorgaan vanavond? :{

Zo ja, dan moet ik ook nog even gaan bedenken hoe ik m'n voeten warm ga houden _O-
Ik heb vanavond verplichtingen in Vlaardingen. Ik hoop dat de sneeuw een beetje gek doet en ik er amper nog kan komen. :)
pi_168822687
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Vooral m'n voeten altijd, terwijl ik altijd van die thermodingen aan heb :(
https://www.motoport.nl/e(...)75h9ICFYoy0woddigCQA
Werken ook op een batterij... Misschien een ideetje?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 12:42:10 #147
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168822801
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb vanavond verplichtingen in Vlaardingen. Ik hoop dat de sneeuw een beetje gek doet en ik er amper nog kan komen. :)
Nou nou, zo'n drama is mijn stadje nou ook weer niet. Misschien ben je in de war met Schiedam?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

https://www.motoport.nl/e(...)75h9ICFYoy0woddigCQA
Werken ook op een batterij... Misschien een ideetje?
Hehe, dat gaat misschien wat ver voor die paar koude potjes op een jaar :D maar ik zal eens kijken :P
pi_168822877
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou nou, zo'n drama is mijn stadje nou ook weer niet. Misschien ben je in de war met Schiedam?

[..]

Hehe, dat gaat misschien wat ver voor die paar koude potjes op een jaar :D maar ik zal eens kijken :P
Ik wil ze (later als ik groot ben) ook hebben, maar dan vooral voor op de motor... Heb de handschoenen al & die werken heerlijk... Alleen m'n arme voetjes :X
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:10:33 #149
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168823211
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik wil ze (later als ik groot ben) ook hebben, maar dan vooral voor op de motor... Heb de handschoenen al & die werken heerlijk... Alleen m'n arme voetjes :X
Ah ja, lijkt me inderdaad wel lekker daar!

Ik hou het wat dat betreft bij de auto :+
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:15:50 #150
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_168823306
Dikke trui, handschoentjes, gaat helemaal goed komen vanavond.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_168823655
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nou nou, zo'n drama is mijn stadje nou ook weer niet. Misschien ben je in de war met Schiedam?

Het is meer dat ik er geen zin in heb. :+
Is de situatie al verslechterd?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 13:56:13 #152
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168824088
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is meer dat ik er geen zin in heb. :+
Is de situatie al verslechterd?
Nee, eerder verbeterd :D

Er valt niks meer.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 15:43:09 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168826551
Die guzeburck vanavond die had na Twente uit nooit meer mogen fluiten die gek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168827768
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is zo, maar wordt er ook geen rekening gehouden met of de fans nog een beetje fatsoenlijk kunnen komen? Kan me nog een Klassieker daaro herinneren die afgelast werd wegens sneeuw..
In Leverkusen was het pas koud
  zaterdag 11 februari 2017 @ 16:55:03 #155
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168827781
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die guzeburck vanavond die had na Twente uit nooit meer mogen fluiten die gek.
Toch geen hele slechte scheids?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 17:21:37 #156
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168828225
Kan niet kijken vanavond. Moet naar een verjaardag.

Kutzooi ;(
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 17:47:12 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168828660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 16:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch geen hele slechte scheids?

Was toen door hem...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 17:54:45 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168828776
quote:
Dat is één moment in één wedstrijd :')

Zo kan je voor elke scheids wel iets vinden
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 18:01:19 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168828877
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 17:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is één moment in één wedstrijd :')

Zo kan je voor elke scheids wel iets vinden
Twee geen rood voor Marsman en daarna die goal we mochten daar persee niet winnen net als toen met die Fransoos en Roma.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:04:17 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168828927
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Twee geen rood voor Marsman en daarna die goal we mochten daar persee niet winnen net als toen met die Fransoos en Roma.
Ik geloof niet in dat soort complotten.
pi_168828950
3-0
pi_168829538
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:05 schreef PSVCL het volgende:
3-0
Mooie uitslag :)

Geen Kuijt.
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:40:26 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168829626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:36 schreef Divje het volgende:

[..]

Mooie uitslag :)

Geen Kuijt.
Ben benieuwd.
pi_168829788
Gio doet gewoon wat hij moet doen: het belang van Feyenoord
Kuijt doet altijd alsof hij zo een grote teamspeler is maar daar valt hij iedere keer mee door de mand als hij gepasseerd wordt.

Na dit seizoen moet hij gewoon stoppen als voetballer.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168829812
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Kuijt doet altijd alsof hij zo een grote teamspeler is maar daar valt hij iedere keer mee door de mand als hij gepasseerd wordt.
Hoe precies?
pi_168829823
Gio is een man van zijn woord :).

Roulatie genot.
pi_168829830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe precies?
Huillie huillie, maar dat was je zeker nog niet opgevallen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168829848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:48 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Huillie huillie, maar dat was je zeker nog niet opgevallen....
Waar doet ie huilie dan?
pi_168829868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar doet ie huilie dan?
op de bank
en zijn gezicht spreekt straks weer boekdelen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168829884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

op de bank
en zijn gezicht spreekt straks weer boekdelen.....
Ah, gelul in de ruimte en niet met feiten kunnen komen. Leuk dat je er weer bent klaas.
pi_168829935
kuijt heeft vorig seizoen echt fantastische gedaan met zijn 19 doelpunten maar toen stond hij nog voornamelijk rechtsbuiten.

Als diepste middenvelder vind ik hem gewoon tegenvallen. Hij kan het gewoon niet meer belopen. HIj heeft nog mazzel dat Vilhenna en El zoveel vuil werk op het middenveld doen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168829999
Ah, Kuyt staat er naast, dus laten we het de hele tijd over Kuyt hebben.
pi_168830064
Deze wedstrijd is gewoon cruciaal het kan gewoon extra druk voor morgen opleveren voor de concurenten. 8 punten los zou extra druk geven bij 020.

Gio weet dat ook. Met Toornstra speel je gewoon met je sterkste 11. klaar.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 18:58:43 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168830150
https://www.goudenelftal.nl even Gio stemmen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168830291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.goudenelftal.nl even Gio stemmen.
Done :D
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:05:53 #176
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168830345
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.goudenelftal.nl even Gio stemmen.
Gestemd. 95% _O-
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:10:16 #177
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168830433
De basisspelers staan met z'n 11'en warm te lopen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 19:11:43 #178
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168830462
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gestemd. 95% _O-
Frank de Boer ook als LB geselecteerd speelde toch altijd centraal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168831439
Lekkere opstelling, komaan Feijenoord _O_
pi_168831897
Groningen staat lekker geparkeerd :')
pi_168832031
Gozubuyuk :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 20:03:31 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168832038
Guzeburck faalt nu al weer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168832058
Echt man, dit is rood.
pi_168832069
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Guzeburck faalt nu al weer.
Wat een mongool is dat toch
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 20:04:50 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168832089
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:04 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Wat een mongool is dat toch
Ja belachelijk dat hij ons nog mag fluiten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168832117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:04 schreef macca728 het volgende:
Echt man, dit is rood.
Voor een beetje vasthouden? Was nog niet eens doorgebroken. Gewoon overtreding
pi_168832121
Kan de wedstrijd niet volgen, hoe spelen ze?
pi_168832129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:04 schreef macca728 het volgende:
Echt man, dit is rood.
:D
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 20:07:47 #189
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168832208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Kan de wedstrijd niet volgen, hoe spelen ze?
Die Turk uit Deventer eist weer een hoofdrol op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:11:24 #190
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168832329
Zag die Jan-Arie rennen dan :')
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:21:07 #191
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168832748
Tering.

Kansen hoor voor Groningen :{
pi_168832769
Man man man, Groningen krijgt toch wel grote kansen hoor. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168832782
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:21 schreef Wicky15 het volgende:
Tering.

Kansen hoor voor Groningen :{
Voor Feyenoord ook een paar
pi_168832825
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Voor Feyenoord ook een paar
Ja, maar niet zulke grote kansen als Groningen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:23:18 #195
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168832858
Lastig potje.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 20:24:32 #196
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_168832918
JAAAAAAA KOEKOEK
pi_168832945
Gelukkig, toch weer een opluchting die 1-0. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168832952
Jens moet altijd spelen.
pi_168832955
*O* Toornstra *O*
pi_168832962
De Toorn _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 20:25:24 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168832968
Koekoek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168832983
De toorn *O*
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_168833001
Koekoek.

Voorzetten en corners komen nog steeds NIET aan. Een ergenis.
pi_168833014
Berghuis schudde die man, milkshake ofzo _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_168833078
Wel mooi om te zien dat tegenstanders eindelijk weer met schijt in de broek naar de Kuip komen gezien hun speelstijl...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_168833133
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:28 schreef ender_xenocide het volgende:
Wel mooi om te zien dat tegenstanders eindelijk weer met scheit in de broek naar de Kuip komen gezien hun speelstijl...
Tja, geef ze eens ongelijk. Onze verdediging blijft kwetsbaar als ze met ruimte in de rug moeten spelen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 20:39:08 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168833510
Als het zo blijft deze week een keer geen Bilal tijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168833556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het zo blijft deze week een keer geen Bilal tijd.
Die kan niet door een muur van verdedigers heenbeuken?
pi_168834041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het zo blijft deze week een keer geen Bilal tijd.
Basacikoglu begint alweer aan z'n warming-up in ieder geval.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168834268
'We houden van die club' op normaal tempo (+ volledige tekst) zingen _O_
pi_168834544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:57 schreef Grifte het volgende:
'We houden van die club' op normaal tempo (+ volledige tekst) zingen _O_
Mijn Feyenoord nu ook al langzaam, wat mooi.
pi_168834575
Karsdorp heeft het niet echt de laatste weken hé.... :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168834667
Lijkt trouwens wel alsof Feyenoord op 70℅ aan het spelen is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_168834696
tijd voor dirk kuyt.
pi_168834718
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:57 schreef Grifte het volgende:
'We houden van die club' op normaal tempo (+ volledige tekst) zingen _O_
Ja, viel mij ook al op. Goede ontwikkeling.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:10:04 #216
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168834758
Jan Scharie doet z'n naam weer eer aan _O_
pi_168834765
JAAAAAAAAA. Nu wisselen voor KuytGod. En BilalAids
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 21:10:19 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168834768
Haha Arie Maradona _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168834773
Baco-Scharie, godverdomme genieten. Tof voor De Toorn ook weer
pi_168834833
hahahahahahahahahahaha Jan SCHARIE GOD

_O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_168834855
Hahahaha, die Jan Arie, ik ga stuk _O-
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:12:44 #222
22565 asco
Los in deze tent
pi_168834875
Top allemaal! Eens kijken of psv morgen dan eens gaat afhaken.
pi_168834906
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:12 schreef asco het volgende:
Top allemaal! Eens kijken of psv morgen dan eens gaat afhaken.
Liefst dar ook ajax ook verzaakt, maar zal wel niet :'(
pi_168835045
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:12 schreef asco het volgende:
Top allemaal! Eens kijken of psv morgen dan eens gaat afhaken.
PSV is al afgehaakt. Alsof die met dat kut elftal 8 punten gaan goed maken :')
pi_168835101
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

PSV is al afgehaakt. Alsof die met dat kut elftal 8 punten gaan goed maken :')
11 punten is een leukere achterstand :+
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:18:22 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_168835104
Voortaan misschien Toornstra niet meer op de bank zetten? Of is dat gek om te zeggen :{ .
2000 light years from home
pi_168835123
komt Bial weer, doet toch eens wat anders
pi_168835138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

11 punten is een leukere achterstand :+
Gewoon zelf blijven winnen en er is niks aan de hand
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:19:06 #229
22565 asco
Los in deze tent
pi_168835142
Hoppa.
pi_168835146
Gellerie plee _O_.
pi_168835147
:R bacuna
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_168835195
Juninho heten :') Wat een cuck
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 21:20:14 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168835199
Guzeburck die rood geeft aan de tegenstander is dit echt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168835242
Vieze overtreding, rood niet nodig lijkt me.
Feyenoord Rotterdam
pi_168835300
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die Turk uit Deventer eist weer een hoofdrol op.
Verrassend. Het blijven toch showmannetjes he die Turken.
pi_168835318
Ik begrijp dat het lekker gaat aka een walk over?
pi_168835327
Zit gvd bij een dansoptreden van mijn vriendin :')
pi_168835334
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Ik begrijp dat het lekker gaat aka een walk over?
Laatste 20 minuten wel
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_168835373
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Laatste 20 minuten wel
De rest was behoorlijk saai, maar ook niet vreemd als de tegenstander nagenoeg alleen maar voor eigen doel blijft staan.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 21:24:53 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168835395
Van Beek zien we nooit meer terug denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168835443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek zien we nooit meer terug denk ik.
Zit die eigenlijk überhaupt bij de wedstrijdselectie?
pi_168835464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Zit gvd bij een dansoptreden van mijn vriendin :')
Pics van je vriendin.
pi_168835509
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Pics van je vriendin.
Het is pauze
pi_168835527
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is pauze
Ik wacht wel.
pi_168835621
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
Zit gvd bij een dansoptreden van mijn vriendin :')
Wat voor een dans doet ze
Feyenoord Rotterdam
pi_168835775
Gelukkig speelde Kuyt niet de hele wedstrijd.
Feyenoord Rotterdam
pi_168835839
72℅ balbezit. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:37:35 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168835875
Heeft Kuyt íets goed gedaan?
pi_168835885
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Heeft Kuyt íets goed gedaan?
Hij's op de bank begonnen... O-)
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:38:17 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168835898
Verder prima wedstrijdje, lekker dominant.

Enige wat je jezelf kan verwijten is dat je niet meer hebt gescoord, vooral na die rode kaart.
pi_168835917
Lekker hoor, niets mis mee.

Nu gaat de pittige reeks wedstrijden beginnen, kijk er naar uit
pi_168836100
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:38 schreef hhh38 het volgende:
Verder prima wedstrijdje, lekker dominant.

Enige wat je jezelf kan verwijten is dat je niet meer hebt gescoord, vooral na die rode kaart.
En die ene kans van Groningen die er in had gemoeten :+... Volgens mij had die wat wat beter verdedigd kunnen worden
pi_168836167
ik dacht dat we al 10 topics verder zouden zijn

HET GAAT ALLEEN MAAR OM WINNEN :P
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:44:21 #254
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168836186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:42 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En die ene kans van Groningen die er in had gemoeten :+... Volgens mij had die wat wat beter verdedigd kunnen worden
Klopt :P
pi_168836219
Wel mooi om te zien dat Jan Jood enorm z'n best doet om negatieve dingen te vinden om te melden :')
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:48:15 #256
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168836376
Die assist van VDH was echt prachtig _O_
pi_168836611
Goede wedstrijd van Feyenoord. Geconcentreerd, veel beweging, snelle balcirculatie, scherp in de duels. Alleen iets te weinig gescoord.
pi_168837547
quote:
Je zou dat maar geschreven hebben. Ben je dan een complete mongool.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:15:39 #260
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_168837561
Jan Scharie-god _O_
pi_168837563
Genoten vandaag, op 15 minuten in de eerste helft na. Prima wedstrijd :).
pi_168837686
verkeerde topic

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2017 22:19:08 ]
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2017 @ 22:20:32 #264
35723 crew  GGMM
pi_168837730
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
verkeerde topic
Dummie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168837769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je zou dat maar geschreven hebben. Ben je dan een complete mongool.
:Y, klopt :+
pi_168837788
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dummie
Maar je kan mijn frontpage diss wel waarderen toch.
pi_168837841
70% balbezit. Koekoek.
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2017 @ 22:24:02 #268
35723 crew  GGMM
pi_168837848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar je kan mijn frontpage diss wel waarderen toch.
Je disste meer RvLaak persoonlijk dan de FrontPage, en RvLaak vind ik eigenlijk wel een grappig usertje.

Sorry :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168837903
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je disste meer RvLaak persoonlijk dan de FrontPage, en RvLaak vind ik eigenlijk wel een grappig usertje.

Sorry :{
*O*, praise beyond praise _O_
pi_168837971
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:24 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je disste meer RvLaak persoonlijk dan de FrontPage, en RvLaak vind ik eigenlijk wel een grappig usertje.

Sorry :{
:{
pi_168837980
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:23 schreef Typisch het volgende:
70% balbezit. Koekoek.
Giogod.
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2017 @ 22:29:38 #272
35723 crew  GGMM
pi_168838031
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:{
Het spijt me makker. :{

Maar ik vind jou nog steeds aardig. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168838034
Baco Arie _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168838051
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het spijt me makker. :{

Maar ik vind jou nog steeds aardig. :)
Dat doet mij dan weer goed :).

Wat vond je van Feyenoord vandaag? Of niet gekeken?
  Forum Admin zaterdag 11 februari 2017 @ 22:30:36 #275
35723 crew  GGMM
pi_168838064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat doet mij dan weer goed :).

Wat vond je van Feyenoord vandaag? Of niet gekeken?
Ik vond ze erg goed spelen. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_168838138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vond ze erg goed spelen. :{
Goed om te horen van iemand die niet als fan kijkt. Vond ik ook overigens. Wel erg slordig even na rust, al wisselde Groningen toen wel van systeem, maar dat hadden ze kunnen verwachten natuurlijk.
pi_168838169
Lekkere overwinning vandaag, hopelijk gaan andere teams inzien dat de bus parkeren geen zin heeft in de Kuip dit seizoen.
BFF met GGMM
pi_168838298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:33 schreef DonRaja het volgende:
Lekkere overwinning vandaag, hopelijk gaan andere teams inzien dat de bus parkeren geen zin heeft in de Kuip dit seizoen.
Wel benieuwd naar volgende week, uit in Den Haag. Terwijl die zooi daar totaal niet draait, verwacht ik toch een behoorlijke kut pot.
pi_168838378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel benieuwd naar volgende week, uit in Den Haag. Terwijl die zooi daar totaal niet draait, verwacht ik toch een behoorlijke kut pot.
Het wordt alleen een kutpot als Fey het zelf verknald. Ado kan echt geen moer en nu die schijnheilige mongool daar trainer is, gun ik ze ook niks meer.
BFF met GGMM
  zaterdag 11 februari 2017 @ 22:40:25 #280
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_168838418
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Jan Scharie-god _O_
Geniaal ja hahaha
pi_168838435
Volgens mijn statistieken gaat ajax morgen punten morsen,
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168838445
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het wordt alleen een kutpot als Fey het zelf verknald. Ado kan echt geen moer en nu die schijnheilige mongool daar trainer is, gun ik ze ook niks meer.
Groenendijk ja, wat een man :'). Bij Excelsior kon ie het niet meer opbrengen om degradatie voetbal te spelen, en dan is dat nu de redding van ADO om degradatie tegen te gaan. Lachwekkend. En je hebt gelijk ja, maar dat is elke wedstrijd natuurlijk op Ajax uit na.
pi_168838781
NOS gaat nu Kuyt in beeld nemen bij elk doelpunt terwijl hij op de bank zit, enigste hoop nog voor hun om onrust te zaaien :)
pi_168839025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:50 schreef macca728 het volgende:
NOS gaat nu Kuyt in beeld nemen bij elk doelpunt terwijl hij op de bank zit, enigste hoop nog voor hun om onrust te zaaien :)
enige*
* Verwijderd *
pi_168839054
Jezus,,,,,kan die kuijt gewoon niet meer voor die camera verschijnen,,,,hij maakt zich zelf wel een beetje belachelijk op deze manier....

Verbaast en verrast.....leider van dit Feyenoord....JEZUS MAN KAP ERMEE MET DIE ONZIN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 11 februari 2017 @ 23:03:11 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_168839239
Wel eens dat Kuijt zich belachelijk maakt. Op basis van wat denkt hij onbetwist basisspeler te zijn? :{
2000 light years from home
pi_168839337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Jezus,,,,,kan die kuijt gewoon niet meer voor die camera verschijnen,,,,hij maakt zich zelf wel een beetje belachelijk op deze manier....

Verbaast en verrast.....leider van dit Feyenoord....JEZUS MAN KAP ERMEE MET DIE ONZIN
Hij heeft toch als aanvoerder de wedstrijd beëindigd? Dan ben je verplicht om een praatje te houden toch?
BFF met GGMM
pi_168839362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:03 schreef Merkie het volgende:
Wel eens dat Kuijt zich belachelijk maakt. Op basis van wat denkt hij onbetwist basisspeler te zijn? :{
Kuijt mag echt blij zijn dat Feyenoord nog een jaar met hem door is gegaan.
Geen enkele trainer in de eredivisie had hem dit seizoen nog opgesteld. Kuijt is gewoon mentaal de weg kwijt nu.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168839407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kuijt mag echt blij zijn dat Feyenoord nog een jaar met hem door is gegaan.
Geen enkele trainer in de eredivisie had hem dit seizoen nog opgesteld. Kuijt is gewoon mentaal de weg kwijt nu.
oke klaas
* Verwijderd *
pi_168839421
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij heeft toch als aanvoerder de wedstrijd beëindigd? Dan ben je verplicht om een praatje te houden toch?
Weet ik veel hoe dat werkt joh.

Maar zeg dan als speler zinnige dingen. Wat hij zegt is helemaal fout voor de groep. Hij stelt zich boven de groep en hij zegt eigenlijk dat hij moet spelen terwijl iedereen ziet dat Toornstra gewoon beter is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168839553
Waarom was eigenlijk dat applaus rond de 77e minuut (net na die rode kaart)? Noobvraag misschien, maar ik was al 2 jaar niet in de Kuip geweest..
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_168839620
Waarde hechten aan interviews van voetballers net na de wedstrijd. :') :')
pi_168839638
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:13 schreef Typisch het volgende:
Waarde hechten aan interviews van voetballers net na de wedstrijd. :') :')
Ik kijk graag elke wedstrijd naar Kuyt die het een teamprestatie vond.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_168839674
Ik hoop dat Gio orde op zaken houdt de komende weken.
Gio is gewoon de baas in de Kuip en niet Kuijt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168839692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat Gio orde op zaken houdt de komende weken.
Gio is gewoon de baas in de Kuip en niet Kuijt.
:')
pi_168839737
Oké Klaas, dank je.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_168839760
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik hoop dat Gio orde op zaken houdt de komende weken.
Gio is gewoon de baas in de Kuip en niet Kuijt.
Inderdaad, anders zal het kaartenhuis Feyenoord instorten en kan je het kampioenschap vergeten.
* Verwijderd *
pi_168839761
Is er al een jan arie topic
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_168840310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:11 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Waarom was eigenlijk dat applaus rond de 77e minuut (net na die rode kaart)? Noobvraag misschien, maar ik was al 2 jaar niet in de Kuip geweest..
Wissel van KEA die gelijk de kleedkamer opzocht.
Abracadabra, tapate guarra!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 23:32:10 #300
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_168840334
Kuijt moet zich niet zo aanstellen. Grote kans dat Kuijt, Berghuis en Toornstra vanaf nu om de twee wedstrijden op de bank beginnen. Daar zullen ze zich in moeten schikken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_168840858
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:32 schreef TC03 het volgende:
Kuijt moet zich niet zo aanstellen. Grote kans dat Kuijt, Berghuis en Toornstra vanaf nu om de twee wedstrijden op de bank beginnen. Daar zullen ze zich in moeten schikken.
Ik acht die kans heel erg klein. Gio gaat de komende weken gewoon verder met de basiself van vandaag. Toptrainers houden spelers niet te vriend maar gaan alleen voor de winst. Ik denk dat Gio vorig seizoen een hoop geleerd heeft van die zeven nederlagen op rij.....

zo ik ga even een dutje doen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')