abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:28:05 #1
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168757210
Naar aanleiding van dit topic NWS / Vrouwen vaker teleurgesteld in online date ben ik benieuwd welke dingen je onmiddellijk aanspreken in iemand of onmiddellijk doen afknappen bij iemand als je voor het eerst met die persoon date.

Gaat het om bepaalde kleding, armaturen aan het lichaam (een bril bijvoorbeeld), is het woordgebruik etc. etc., dat soort dingen. Wat vind je gelijk een binnenkomer en waarvan denk je :') of :N of :o of 8)7 of ^) of :9 of ^O^ of *;
pi_168757292
Als ze een papzak blijkt te zijn. Echt heel erg niet leuk.
pi_168757314
Qua uiterlijk goed verzorgd en goed in je vel, niet te dun en niet te dik, qua innerlijk verwacht ik een oprecht vriendelijke persoonlijkheid zonder forcerend gedrag.
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168757372
Goede sex is altijd wel leuk.
pi_168757485
Vrouwen die aan een stuk zo door ratelen. Vaak over zichzelf.
Een beetje wederzijdse interesse in elkaar is prettig.
pi_168757493
Leuke kleren, verzorgd. Niet dik. Vrolijk/lachen.
pi_168757845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:58 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ben je een man of een vrouw?
Hij wil dus geen chick met een dick, snappie!?
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168757903
Een man die kleiner is dan ik vind ik dus niks maar goed die kom ik ook niet snel tegen,verder een beetje humor,goed verzorgd en graag zonder stoornissen en labeltjes..
Onzekere mannen vind ik ook heel onaantrekkelijk.
pi_168758016
O ja en mannen die je claimen en geen eigen leven hebben,brrr ook niks voor mij..
pi_168758056
+ humor
+ lieve lach
+ eigen mening
+ open minded
+ wederzijdse interesse

- Kieskeurig in eten
- Zeiken, roddelen of afgeven op anderen
- Pessimisme
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2017 @ 15:12:36 #11
460494 naoomx
pi_168758064
Ik vind daten sowieso maar geforceerd. Maarja, als ik dan toch op date ga, staan charisma & een authentieke persoonlijkheid als pluspunten bovenaan.

Charisma is gewoon ontzettend sexy weetje, dat lijkt me duidelijk. En het maakt alles weer minder geforceerd.

Een authentieke persoonlijkheid houdt voor mij in dat je een sterke, eigen persoonlijkheid hebt én dat je open bent in hoe je bent. Dat je jezelf zowel op de date als in de buitenwereld jezelf presenteert als iemand die voor jou "natuurlijk" is om te zijn. Ik val niet echt op meelopers dus, noch op bedriegers.
En wat als meneer een player/klootzak is ofzo? Nja, zeker als hij echt authentiek is, merk ik dat vanzelf. En dan kijk ik wel of ik met hem zou scharrelen of niet ipv of ik een (serieuze) relatie met hem zou willen.

EDIT: "authentieke persoonlijkheid" kan ik ook gewoon vervangen door "zelfverzekerd & eerlijk" merk ik haha. Oh well
pi_168758128
Gebit, dat is het aller belangrijkste voor mij, als dat er als een verwaarloosde begraafplaats met mos op de stenen uitziet laat dan maar zitten.
pi_168758793
Als ze niet kan koken, veel drinkt, rookt, drugs gebruikt, dik is, zich niet leuk kleedt dan is ze niet mijn type.

Maar aan de andere kant vind ik huismussen ook weer niks :D

Ik ben een beetje veeleisend :@
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 8 februari 2017 @ 15:58:54 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168759063
Stimulerend:
-Veel lachen
-Een vriendelijke warme uitstraling hebben
-Interesse tonend
-Charmante kleding
-Positief ingesteld zijn
-Een mooie mimiek hebben

Afknappers
-Viesdik zijn (dus niet een beetje extra vlees)
-De woorden uit haar moeten trekken
-Als ze meer interesse voor haar telefoon lijkt te hebben dan voor jou
-Als ze de algemene ontwikkeling van niks blijkt te hebben
-Een slechte persoonlijke verzorging
-Geen mening hebben en verder ook nooit iets meemaken
-PVV stemster blijkt te zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 08-02-2017 16:07:18 ]
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:04:12 #15
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168759173
Voor mij is de stem heel belangrijk. Als een date ooit uitloopt naar een relatie dan zul je die stem nog vaak horen namelijk :D Ook iemands lach (ook al is het puur een glimlach) vind ik vrij belangrijk. Soortgelijke humor vind ik wel aantrekkelijk, naast de standaard voorwaarde dat diegene er wel verzorgd uit moet zien. Hoeft echt geen model te zijn, maar niet te dik/dun of een gezicht vol puisten o.i.d. Leuke kleding vind ik ook aantrekkelijk. Leuke hobbies.

Als diegene niet dezelfde kijk op het leven heeft (en dat heb ik vrij snel door) dan is dat voor mij wel een turn-off. Ben iemand die in het verleden puur op dates ging omdat ik echt op zoek was naar een steady relationship...dus ik hield al vrij snel wel rekening met de toekomst. Jongens die er wat losser instonden waren niks voor mij. Als ik qua hobbies niks gemeen heb met iemand dan gaat het hem ook al niet worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168759291
Oja, de allergrootste afknapper is wel als je een rasechte feminist tegenover je hebt zitten...
pi_168759389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:10 schreef DaggerOne het volgende:
Oja, de allergrootste afknapper is wel als je een rasechte feminist tegenover je hebt zitten...
Wat is daar mis mee?
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:16:17 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168759416
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Bijna alles, want vaak zijn het van die selectief geëmancipeerde wijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168759444
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Bijna alles, want vaak zijn het van die selectief geëmancipeerde wijven.
selectief nog wel
pi_168759526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Tsja waar moet ik beginnen. Denken overal recht op te hebben en zien mannen als de oorzaak van al het kwaad. Wel de lusten, niet de lasten van emancipatie. Zijn vaak ook de types die enorm op basis van gevoel redeneren. Als je dan doorvraagt, blijkt er niks van over en worden ze boos. Echt mega-anti-sexy, en dus een enorme afknapper.
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:23:21 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168759573
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:17 schreef LittleLady het volgende:

[..]

selectief nog wel
Ja. Geëmancipeerd als het ze uitkomt maar als je dan een keer een tikkie uitdeelt zoals je bij een vent zou doen is het janken geblazen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168759587
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
Dat je dan de avond eindigt met een lul in je kont en je beseft dat je helemaal niet met die vent op stap was en je ook helemaal niet homo bent :r Echt de eerste drie keer is leuk maar daarna wordt het echt vervelend.
_O-
pi_168759724
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

_O-
O+
pi_168759737
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja. Geëmancipeerd als het ze uitkomt maar als je dan een keer een tikkie uitdeelt zoals je bij een vent zou doen is het janken geblazen.
Idd, of dingen zoals betalen voor een date. Ook gewoon verwachten dat je dan betaalt. Puur omdat je man bent.
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:48:31 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_168760098
Als ze meteen op seks uit is. Bah :r

Ik wil minstens een aantal maanden daten voordat ze überhaupt mijn Sonicje mag aanraken.

Het is frustrerend. Ik zie er goed uit en heb een boven gemiddeld salaris. Maar de echte vrouw lijkt uitgestorven.

Weet iemand hoe ik een vrouw herken die echt voor een stabiele relatie wil gaan?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_168760548
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Als ze meteen op seks uit is. Bah :r

Ik wil minstens een aantal maanden daten voordat ze überhaupt mijn Sonicje mag aanraken.

Het is frustrerend. Ik zie er goed uit en heb een boven gemiddeld salaris. Maar de echte vrouw lijkt uitgestorven.

Weet iemand hoe ik een vrouw herken die echt voor een stabiele relatie wil gaan?
DM Poes. eens
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:14:05 #27
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168760596
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Stimulerend:
-Veel lachen
-Een vriendelijke warme uitstraling hebben
-Interesse tonend
-Charmante kleding
-Positief ingesteld zijn
-Een mooie mimiek hebben

Afknappers
-Viesdik zijn (dus niet een beetje extra vlees)
-De woorden uit haar moeten trekken
-Als ze meer interesse voor haar telefoon lijkt te hebben dan voor jou
-Als ze de algemene ontwikkeling van niks blijkt te hebben
-Een slechte persoonlijke verzorging
-Geen mening hebben en verder ook nooit iets meemaken
-PVV stemster blijkt te zijn
Dit ^O^

Verder is een beetje absurde humor en zelfspot wel helemaal O+
pi_168760696
- zwart zijn (op blank kan ik niet verliefd worden, tenzij arabic-lightskin)
- lang haar hebben
- als een vrouw lopen en kleden
- je moet met haar kunnen lachen
- ze moet lief en aardig zijn, maar een beetje bitchy af en toe is wel erg aantrekkelijk
- ze moet een gezellig persoon zijn. Dus iemand die samen op zaterdagavond gewoon lekker meegaat naar een barretje om daar wat baco's te drinken ofzo
- bril, sieraden, make-up moet ze zelf weten. Doe ik niet moeilijk over.
- ze moet ook lekker ruiken en verzorgd zijn. Iemand met gele tanden en tandplak (wat je veel bij blanke boeren meiden ziet) vind ik vies.

Dit was het wel zo'n beetje geloof ik.

Oh ja, iemand die in een gesprek op zijn telefoon zit is voor mij echt een no-go. Dan haak ik af ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Fatoeman op 08-02-2017 17:51:23 ]
pi_168771034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Idd, of dingen zoals betalen voor een date. Ook gewoon verwachten dat je dan betaalt. Puur omdat je man bent.
Dan is het per definitie geen rasechte feminist natuurlijk. De keren dat ik er zo één tegenover me had stonden ze erop de eerste rekening op zich te nemen. Eén ervan is nog steeds mijn vriendin.
pi_168773778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:04 schreef wolkentoetje het volgende:
Een man die kleiner is dan ik vind ik dus niks maar goed die kom ik ook niet snel tegen,verder een beetje humor,goed verzorgd en graag zonder stoornissen en labeltjes..
Onzekere mannen vind ik ook heel onaantrekkelijk.
Dit.
Sociaal, vriendelijk, open-minded.
Striving to be more than average.
pi_168773831
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Die zijn geïndoctrineerd en houden er hele rare ideeën op na.

quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2017 01:01 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dan is het per definitie geen rasechte feminist natuurlijk. De keren dat ik er zo één tegenover me had stonden ze erop de eerste rekening op zich te nemen. Eén ervan is nog steeds mijn vriendin.
No true Scotsman...
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:45:38 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_168774003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Stimulerend:
-Veel lachen
-Een vriendelijke warme uitstraling hebben
-Interesse tonend
-Charmante kleding
-Positief ingesteld zijn
-Een mooie mimiek hebben

Afknappers
-Viesdik zijn (dus niet een beetje extra vlees)
-De woorden uit haar moeten trekken
-Als ze meer interesse voor haar telefoon lijkt te hebben dan voor jou
-Als ze de algemene ontwikkeling van niks blijkt te hebben
-Een slechte persoonlijke verzorging
-Geen mening hebben en verder ook nooit iets meemaken
-PVV stemster blijkt te zijn
Hier kan ik mij ook wel in vinden.

Alleen zou pvv voor mij partij denk en artikel 1 zijn.

En roken vind ik een afknapper.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_168774109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:36 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

No true Scotsman...
Klok en klepel...
pi_168774728
Iemand kwam een keer aanrijden in een sparerib bus. Gek genoeg vond ik dat best leuk.

Zag wel iemand uitstappen met wenkbrauwen strakker dan de kont van Doutzen en de lengte van Roel van Velzen dus dat was een nee.
pi_168778608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:21 schreef Myrr het volgende:
Iemand kwam een keer aanrijden in een sparerib bus. Gek genoeg vond ik dat best leuk.

Zag wel iemand uitstappen met wenkbrauwen strakker dan de kont van Doutzen en de lengte van Roel van Velzen dus dat was een nee.
Ze hadden je gezicht moeten filmen denk ik :%

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2017 14:44:46 ]
pi_168780842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:15 schreef LittleLady het volgende:
Gebit, dat is het aller belangrijkste voor mij, als dat er als een verwaarloosde begraafplaats met mos op de stenen uitziet laat dan maar zitten.
Dus jij wil slechts kwade bazen met een goed gebit hebben.? Want die kwade bazen met een goed gebit zijn schuld aan het feit dat velen een verwaarloosd en geschonden gebit hebben.
pi_168780899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:22 schreef torentje het volgende:

[..]

Dus jij wil slechts kwade bazen met een goed gebit hebben.? Want die kwade bazen met een goed gebit zijn schuld aan het feit dat velen een verwaarloosd en geschonden gebit hebben.
Ja een goed gebit vind ik heel belangrijk, weet niet of je wel eens iemand met een ontsteking in het gebit hebt geroken, nou ik wel ging gewoon over mijn nek, een schoon proper gebit vind ik heel belangrijk.
pi_168780994
Rokers.

En dan niet iemand die af en toe een sigaretje doet en er rekening mee dat haar date niet rookt. Nee, de verstokte roker die een pakje Marlboro uit de zak trekt als ze een centimeter de deur uit is. En daardoor de hele dag een rookstank om zich heen heeft.

Prima als je af en toe een peuk doet en je daarna ook de moeite neemt om een pepermuntje of iets te gebruiken, maar niet als ik moet daten met een asbak.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_168782074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:22 schreef torentje het volgende:

[..]

Dus jij wil slechts kwade bazen met een goed gebit hebben.? Want die kwade bazen met een goed gebit zijn schuld aan het feit dat velen een verwaarloosd en geschonden gebit hebben.
Wat heb je gebruikt? Ik kan er geen touw aan vastknopen :')
pi_168784525
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:24 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja een goed gebit vind ik heel belangrijk, weet niet of je wel eens iemand met een ontsteking in het gebit hebt geroken, nou ik wel ging gewoon over mijn nek, een schoon proper gebit vind ik heel belangrijk.
Maar allen met een gaaf gebit hebben gezorgd dat hun concurrenten geen gaaf gebit meer hebben. Ik ga dus niet over mijn nek met de zwaar bestrafte mensen met een geschonden gebit.
pi_168789298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:09 schreef torentje het volgende:

[..]

Maar allen met een gaaf gebit hebben gezorgd dat hun concurrenten geen gaaf gebit meer hebben. Ik ga dus niet over mijn nek met de zwaar bestrafte mensen met een geschonden gebit.
Wat lul je over er voor zorgen bij concurrenten :') Of je poetst je muil of je doet het niet. Dat is helemaal aan jezelf en daar kan niemand wat aan doen
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:22:12 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168790701
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat lul je over er voor zorgen bij concurrenten :') Of je poetst je muil of je doet het niet. Dat is helemaal aan jezelf en daar kan niemand wat aan doen
'je muil' :D
pi_168791385
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
pi_168791444
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:48 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Wat lul je over er voor zorgen bij concurrenten :') Of je poetst je muil of je doet het niet. Dat is helemaal aan jezelf en daar kan niemand wat aan doen
Ik ben het vrijwel nooit met jou eens maar jezus, ik begrijp ook echt niks van wat hij zegt. Blijkbaar hebben ze wifi op de gesloten afdeling.
  donderdag 9 februari 2017 @ 22:54:02 #45
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168791813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:
- Slechte muzieksmaak

Dit is voor mij stiekem ook best een dealbreaker. Als er niet ergens wat overlap is dan gaat het ook niet snel wat worden.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 00:59:05 #46
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_168794729
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Als ze meteen op seks uit is. Bah :r

Ik wil minstens een aantal maanden daten voordat ze überhaupt mijn Sonicje mag aanraken.

Het is frustrerend. Ik zie er goed uit en heb een boven gemiddeld salaris. Maar de echte vrouw lijkt uitgestorven.

Weet iemand hoe ik een vrouw herken die echt voor een stabiele relatie wil gaan?
Een aantal maanden nog wel.. wat ben jij voor seksloos schepsel? Echte liefde is elkaar de kleren van het lijf willen rukken na de derde date.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  vrijdag 10 februari 2017 @ 03:30:50 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168795870
Als ze niet kan flirten, geen wederzijdse interesse toont en geen normaal gesprek kan houden. Qua uiterlijk de 'normale' dingen: onverzorgd, stinken etc. Oh ja, ik ben heel erg gecharmeerd van een beetje schattigheid en romantiek.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 03:34:56 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168795886
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
Praat jij op een eerste date over politiek dan? Ik heb ooit op een date veel gefilosofeerd met een meid, maar die was dan ook een sapioseksueel. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 10-02-2017 03:49:24 ]
pi_168795960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:10 schreef wolkentoetje het volgende:
O ja en mannen die je claimen en geen eigen leven hebben,brrr ook niks voor mij..
Dat is meestal het geval bij vrouwen. Maar goed.. dat kan bij mannen dus net zo goed zijn ja.

Enne nog iets. Topic nummer zoveel over dit onderwerp...
pi_168796378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
Haha, het is maar goed dat mensen zo verschillen, ik las je lijstje van afknappers en dacht van een aantal "nou, daar kan ik me nou echt niet druk over maken" en van de 'wel leuk' lijst dacht ik "dat vind ik nou helemaal niks."

Voorbeeld: baan, maakt niks uit, zelfs (tijdelijk) werkloos niet, als iemand maar laat zien wel iets te ondernemen om zijn situatie beter te maken of er gelukkig mee te zijn (ogenschijnlijk oninteressante baan). Over exen praten, zolang het beschaafd gaat, als anekdote prima. Als het maar niet overkomt dat hij niet over haar heen is.
Meteen seksuele opmerkingen maken, prima, is toch vorm van flirten zeker als het soort van grappig bedoeld is.

Andersom vind ik overhemden helemaal niks, maakt het me niet zoveel uit of hij van dieren houdt en wordt ik altijd een beetje droog van ouderwetse 'hoffelijkheid'. Komt op mij over als zo'n genderbevestigend toneelspel.. Ik ben gewoon Panthera1984 toch, niet een teer poppetje omdat ik toevallig een vagina heb.
And the druids turn to stone...
pi_168796482
Manier van praten, kledingstijl, lichaamstaal, lichaamsgeur, uitstraling. Alles eigenlijk. Dingen die je niet echt van een foto kunt halen. Als hij me niet durft aan te kijken. Heel ongemakkelijk is.
pi_168796491
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:12 schreef Bananenpap het volgende:
+ humor
+ lieve lach
+ eigen mening
+ open minded
+ wederzijdse interesse

- Kieskeurig in eten
- Zeiken, roddelen of afgeven op anderen
- Pessimisme
Kieskeurig in eten is wel een goede ja. Daar zou ik echt niet mee kunnen. En klagers/negatievelingen.
pi_168796493
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Als ze meteen op seks uit is. Bah :r

Ik wil minstens een aantal maanden daten voordat ze überhaupt mijn Sonicje mag aanraken.

Het is frustrerend. Ik zie er goed uit en heb een boven gemiddeld salaris. Maar de echte vrouw lijkt uitgestorven.

Weet iemand hoe ik een vrouw herken die echt voor een stabiele relatie wil gaan?
_O-
pi_168796643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
Haha, je valt op kakkers :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 10:51:43 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168798264
De mimiek in het gezicht van een vrouw waar je aan merkt dat je goed bezig bent is ook aanstekelijk. *;
  vrijdag 10 februari 2017 @ 11:56:44 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168799472
Lijstje van hierboven vond ik een hele goede, maar een paar dingen veranderd.

Afknappers:

- Slecht gekleed
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Drugs gebruiken (doeiiii)
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak (bijvoorbeeld heavy metal)
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken (doeiiii)
- Geen interesse in politiek en maatschappij

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Zelfspot
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Rustige uitstraling
- Goede opleiding is zeker een pré
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen) top!
- Weerwoord hebben en sterke eigen mening
pi_168799540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Lijstje van hierboven vond ik een hele goede, maar een paar dingen veranderd.

Afknappers:

- Slecht gekleed
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Drugs gebruiken (doeiiii)
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak (bijvoorbeeld heavy metal)
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken (doeiiii)
- Geen interesse in politiek en maatschappij

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Zelfspot
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Rustige uitstraling
- Goede opleiding is zeker een pré
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen) top!
- Weerwoord hebben en sterke eigen mening
Drugs als in alcohol? Drugs als in wiet? Of drugs als in zware drugs ?:P
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:08:34 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_168799719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:59 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Drugs als in alcohol? Drugs als in wiet? Of drugs als in zware drugs ?:P
Wiet kan ik absoluut niet waarderen en bij zware drugs hol ik weg.
pi_168800026
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wiet kan ik absoluut niet waarderen en bij zware drugs hol ik weg.
Duidelijk :P
  vrijdag 10 februari 2017 @ 13:39:22 #60
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_168801083
Afknappers:
- Telefoon niet met rust kunnen laten
- Meer het moment zit af te wachten dat hij bovenop je kan duiken, dan interesse toont
- Steeds sorry zegt bij van alles terwijl er geen reden voor is
- Zo timide zijn dat het wel een geslagen hond lijkt
- Kleiner blijkt te zijn dan dat hij zelf aangaf en daardoor korter dan ikzelf
- Onbehouwen gedrag vertoont of geen humor heeft
- Hardcore fan blijkt te zijn die van z'n pillen houdt
- Moeilijke eter is
- Vreemdganger die een maîtresse blijkt te zoeken
- Vervelende stem of lach
- Teveel waarde hecht aan status

Pluspunten:
- Intelligent
- Goede prater met humor
- Warme stem
- Weet het spel der verleiding te spelen
- Langer dan ikzelf
- Sprekende ogen en duidelijke mimiek
- Goede portie zelfvertrouwen uitstraalt
pi_168804488
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
Pardon? Thierry Baudet is God in hoogsteigen persoon. Deze man gaat Nederland redden van de ondergang met zijn piano.
pi_168804709
Stem en manier van praten. Ik kan daar echt op vallen of afknappen. Verder niet te verlegen/preuts.

Verder hou ik niet van mensen die vervelend over andere praten, of ze die nu persoonlijk kennen of niet. Heel ergerlijke eigenschap.

Verder hou ik van openminded en beetje zelfde humor.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 17:09:41 #63
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_168805245
Daar komen de lijstjes van de mannen en vrouwen XD

Voor mij zijn er maar een paar afknappers: Ze is dik, lelijk, of mannelijk.. Daarom doe ik ook geen tinder.

Gelukkig weet ik nu precies wat vrouwen willen, ik ga meteen aan de slag!

[ Bericht 47% gewijzigd door Pope-of-Dope op 10-02-2017 17:15:37 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 10 februari 2017 @ 18:52:45 #64
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_168807201


[ Bericht 100% gewijzigd door Buurtzwaan op 10-02-2017 19:41:13 ]
pi_168814365
Afknappers:

- Slecht gebit
- Claimerig
- Onverzorgd uiterlijk
- Lelijke tattoos/tokkietattoos
- Slechte grammatica (klinkt misschien stom, maar ik vind het gewoon een afknapper als iemand niet weet wanneer hij een D of een T moet gebruiken)
- Komediefilms leuk vinden (ik heb er echt een hekel aan)
- Geobsedeerd zijn door sport
- Dik zijn

Juist wel leuk:

- Humor (vooral zwarte humor O+ )
- Grote toekomstplannen, durven dromen, liefst willen emigreren
- Als je Russisch bent ben ik meteen verkocht, Slavisch misschien
- Horrorfilms!
- Veel kunnen praten, geïnteresseerd zijn

Maar ik ben nog nooit op date geweest, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. :@
pi_168814726
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:19 schreef Fatoeman het volgende:
- zwart zijn (op blank kan ik niet verliefd worden, tenzij arabic-lightskin)
- lang haar hebben
- als een vrouw lopen en kleden
- je moet met haar kunnen lachen
- ze moet lief en aardig zijn, maar een beetje bitchy af en toe is wel erg aantrekkelijk
- ze moet een gezellig persoon zijn. Dus iemand die samen op zaterdagavond gewoon lekker meegaat naar een barretje om daar wat baco's te drinken ofzo
- bril, sieraden, make-up moet ze zelf weten. Doe ik niet moeilijk over.
- ze moet ook lekker ruiken en verzorgd zijn. Iemand met gele tanden en tandplak (wat je veel bij blanke boeren meiden ziet) vind ik vies.

Dit was het wel zo'n beetje geloof ik.

Oh ja, iemand die in een gesprek op zijn telefoon zit is voor mij echt een no-go. Dan haak ik af ;)
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168817483
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:43 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:')
Zijn gewoon normale eisen lijkt me. Maar ja, jij laat je natuurlijk neuken door een irritante troll die stinkt en geen gevoel voor humor heeft
pi_168817652
afknappers:
-kleine tetten(kleiner dan cup C)
-dik
-alleen over zichzelf praten
-kakkers r
-over anderen praten(negatief)
-aseksueel zijn
pi_168817777
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:18 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Haha, het is maar goed dat mensen zo verschillen, ik las je lijstje van afknappers en dacht van een aantal "nou, daar kan ik me nou echt niet druk over maken" en van de 'wel leuk' lijst dacht ik "dat vind ik nou helemaal niks."

Voorbeeld: baan, maakt niks uit, zelfs (tijdelijk) werkloos niet, als iemand maar laat zien wel iets te ondernemen om zijn situatie beter te maken of er gelukkig mee te zijn (ogenschijnlijk oninteressante baan). Over exen praten, zolang het beschaafd gaat, als anekdote prima. Als het maar niet overkomt dat hij niet over haar heen is.
Meteen seksuele opmerkingen maken, prima, is toch vorm van flirten zeker als het soort van grappig bedoeld is.

Andersom vind ik overhemden helemaal niks, maakt het me niet zoveel uit of hij van dieren houdt en wordt ik altijd een beetje droog van ouderwetse 'hoffelijkheid'. Komt op mij over als zo'n genderbevestigend toneelspel.. Ik ben gewoon Panthera1984 toch, niet een teer poppetje omdat ik toevallig een vagina heb.
Dat is inderdaad maar goed, anders ging al het vrouwvolk achter drie mannen aan :D Het verschilt echt zo per persoon waar je op valt. Merk het ook echt bij vriendinnen. Alhoewel we vrienden zijn dus zeker bepaalde raakvlakken hebben vallen zij op zúlke andere mannen. Qua uiterlijk, innerlijk, alles.

Ik ben ook wel een beetje ouderwets daar in, vind dat echt érg charmant. Vooral buitenlandse mannen hebben echt die hoffelijkheid nog. Ben zelf ook echt een meisje-meisje dus blijkbaar past het. Wíl ook behandeld worden als een teer poppetje :Y) Maar ken ook wel veel vrouwen die er jeuk van krijgen!

Geeft ook weer hoop dat niet iedere man alleen maar blonde vrouwen met dikke tieten wil *O*
pi_168821126
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:27 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Zijn gewoon normale eisen lijkt me. Maar ja, jij laat je natuurlijk neuken door een irritante troll die stinkt en geen gevoel voor humor heeft
Alsof jij eisen kunt stellen.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168822187
+ ambitieus zijn, iemand met bepaalde doelen in het leven
+ bepaalde passie hebben (veel weten over een bepaald onderwerp, los van zijn job, een nerdy side)
+ humor
+ tanden en lach zijn belangrijk
+ zorgzaam
+ beetje plagen

- veel kritiek op alles in zijn directe omgeving
- te serieus, mijn grapjes niet leuk vinden ;(
- slechte muzieksmaak
- domme opmerkingen geven in de hoop dat hij zo slimmer overkomt
- geforceerde gesprekken willen voeren omdat hij niet tegen stilte kan :')
- enkel over zichzelf praten
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_168822218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:53 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof jij eisen kunt stellen.
Ja dat kan ik
pi_168822226
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:00 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja dat kan ik
Jawel, maar het gevolg is dat je nog maagd bent op je 60ste.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168822244
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:01 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Jawel, maar het gevolg is dat je nog maagd bent op je 60ste.
:')
pi_168822279
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:03 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

:')
Laten we niet vergeten dat je een half jaar terug nog hier op viel



De eisen waren destijds dus:

• neger

• man/vrouw
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168822292
_O-
pi_168824904
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:05 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat je een half jaar terug nog hier op viel

[ afbeelding ]

De eisen waren destijds dus:

• neger

• man/vrouw
Ik was dronken. Dan komt het niet zo nauw
pi_168825118
Oppervlakkigheid is voor mij een grote :N

Goed gevoel voor humor en een mooie lach zijn :9~
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 14:56:35 #79
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168825567
Afknappers:
- Roken
- Negatieve levensinstelling
- Ongezonde levensstijl (obese, inactief etc)
- Weinig lachen
- Introvert
- Niets lusten
- Weinig interesses
- Van die lange opplaknagels
- Teveel makeup
- Grote tatoeages
- Teveel styling
- Teveel bezig met imago

Positief:
+ Positieve levensinstelling
+ Humor
+ Spontaan/ extravert
+ Avontuurlijk
+ Outdoors type
+ Veel interesses
+ Belezen/ ontwikkeld
+ Passioneel kunnen zijn over hobby's en interesses
+ Vrouwelijke kledingsstijl
+ Natuurlijk

Extra punten:
+ Exotische/ donkere vrouwen
+ Klein
+ Niet superdun
+ Kleine voetjes
+ Lang haar (over de schouders)
+ Geen mobiele telefoon
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:24:02 #80
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_168829291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:41 schreef Swlabr het volgende:
Afknappers:

- Slecht gekleed
- Stinken
- Onverzorgd zijn
- Lelijk gebit
- Roken/ drugs gebruiken
- Een oninteressante baan hebben (communicatie, sales, accountant, dat soort gezeik)
- Vrouwen afzeiken
- Over exen/ex-scharrels praten
- Ongemakkelijk, onzeker gedrag
- Slechte muzieksmaak
- Meteen seksuele opmerking o.i.d. maken
- Geen interesse in politiek
- PVV/ VNL/ Forum voor Democratie stemmen

Juist wel leuk:

- Goed gekleed (nette schoenen, overhemd)
- Goede persoonlijke verzorging
- Mooie, sprekende ogen
- Ondeugende lach
- Humor hebben
- Van dieren houden
- Intelligent zijn
- Intellectueel zijn
- Goede opleiding, interessante baan hebben
- Hoffelijk zijn (deur open houden, jas aanreiken, aanbieden de rekening te betalen)

Leuke mannen zijn goud waard O+
Op het eerste gezicht van deze post wist ik gelijk dat deze hele waslijst wel van een vrouw moest zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door warp995 op 11-02-2017 18:38:54 ]
  zaterdag 11 februari 2017 @ 18:39:53 #81
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_168829612
+ Ze heeft een goede muzieksmaak.

Oh, wacht. Vrouw en goede muzieksmaak is contradictio in terminis. :'(.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_168830030
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:39 schreef Detroit het volgende:
+ Ze heeft een goede muzieksmaak.

Oh, wacht. Vrouw en goede muzieksmaak is contradictio in terminis. :'(.
Wat vind je goede muziek?
pi_168830075
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 14:56 schreef SeLang het volgende:
Afknappers:
- Roken
- Negatieve levensinstelling
- Ongezonde levensstijl (obese, inactief etc)
- Weinig lachen
- Introvert
- Niets lusten
- Weinig interesses
- Van die lange opplaknagels
- Teveel makeup
- Grote tatoeages
- Teveel styling
- Teveel bezig met imago

Positief:
+ Positieve levensinstelling
+ Humor
+ Spontaan/ extravert
+ Avontuurlijk
+ Outdoors type
+ Veel interesses
+ Belezen/ ontwikkeld
+ Passioneel kunnen zijn over hobby's en interesses
+ Vrouwelijke kledingsstijl
+ Natuurlijk

Extra punten:
+ Exotische/ donkere vrouwen
+ Klein
+ Niet superdun
+ Kleine voetjes
+ Lang haar (over de schouders)
+ Geen mobiele telefoon
Geen mobiele telefoon? Heb jij die ook niet? Lijkt me best onhandig, al is een smartphone ook weer niet altijd nodig.
pi_168830103
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen mobiele telefoon? Heb jij die ook niet? Lijkt me best onhandig, al is een smartphone ook weer niet altijd nodig.
Tijdens de date neem ik aan. En dat is voor mij ook wel een "eis". Als ik even naar de WC ben ofzo, prima, voor de rest laat je hem maar lekker weg.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168830151
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tijdens de date neem ik aan. En dat is voor mij ook wel een "eis". Als ik even naar de WC ben ofzo, prima, voor de rest laat je hem maar lekker weg.
Denk niet dat hij dat bedoelde, maar mee eens.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 19:03:56 #86
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168830286
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen mobiele telefoon? Heb jij die ook niet? Lijkt me best onhandig, al is een smartphone ook weer niet altijd nodig.
Heb ik zelf inderdaad ook niet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168830343
Helemaal geen telefoon is onrealistisch, maar goed, succes ermee dan :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 19:12:14 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168830479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Helemaal geen telefoon is onrealistisch, maar goed, succes ermee dan :).
Ik heb wel een vaste lijn dus als ik thuis ben mag ik gebeld worden. En via email ben ik thuis te bereiken. Als ik niet thuis ben dan heb ik toch geen tijd voor je dus waarom zou ik dan bereikbaar moeten zijn?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168830527
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb wel een vaste lijn dus als ik thuis ben mag ik gebeld worden. En via email ben ik thuis te bereiken. Als ik niet thuis ben dan heb ik toch geen tijd voor je dus waarom zou ik dan bereikbaar moeten zijn?
Prima, maar om dat te eisen dat de ander ook geen mobiel heeft is gewoon onnodig dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 11 februari 2017 @ 19:19:10 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168830628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prima, maar om dat te eisen dat de ander ook geen mobiel heeft is gewoon onnodig dan.
Het is geen eis of afknapper, daarom staat het onder het kopje "extra punten". Het is gewoon een extra plusje als iemand niet meedoet aan die waanzin.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168830636
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:19 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is geen eis of afknapper, daarom staat het onder het kopje "extra punten". Het is gewoon een extra plusje als iemand niet meedoet aan die waanzin.
OK, fair enough :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168830757
+ mooi zijn
+ lief zijn

- deze dingen niet zijn
pi_168830877
Ik snap overigens oprecht niet waarom je niet iemand zou willen die een ander politieke mening heeft als jijzelf. Dat vind ik zo ongelofelijk kinderachtig.
pi_168830913
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:29 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap overigens oprecht niet waarom je niet iemand zou willen die een ander politieke mening heeft als jijzelf. Dat vind ik zo ongelofelijk kinderachtig.
Ligt eraan hoe extreem die mening is, ik zie een groen links schaap niet matchen met een PVV tokkie bijv.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168830997
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:33 schreef Klubnika het volgende:
Afknappers:

- Slecht gebit
- Claimerig
- Onverzorgd uiterlijk
- Lelijke tattoos/tokkietattoos
- Slechte grammatica (klinkt misschien stom, maar ik vind het gewoon een afknapper als iemand niet weet wanneer hij een D of een T moet gebruiken)
- Komediefilms leuk vinden (ik heb er echt een hekel aan)
- Geobsedeerd zijn door sport
- Dik zijn

Juist wel leuk:

- Humor (vooral zwarte humor O+ )
- Grote toekomstplannen, durven dromen, liefst willen emigreren
- Als je Russisch bent ben ik meteen verkocht, Slavisch misschien
- Horrorfilms!
- Veel kunnen praten, geïnteresseerd zijn

Maar ik ben nog nooit op date geweest, dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. :@
Een hekel hebben aan comedyfilms? Heb ik nu nooit van gehoord, maar je zal wel geen humor hebben 8)7
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168831018
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe extreem die mening is, ik zie een groen links schaap niet matchen met een PVV tokkie bijv.
Ik zou geen probleem hebben om een GroenLinks meisje te daten, ook al ben ik zelf kneiterrechts.
pi_168831044
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:34 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ik zou geen probleem hebben om een GroenLinks meisje te daten, ook al ben ik zelf kneiterrechts.
Op de lange termijn wel, want je komt echt dingen in het dagelijks leven tegen die gaan botsen. Kortstondig kan het wel natuurlijk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:36:05 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168831066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op de lange termijn wel, want je komt echt dingen in het dagelijks leven tegen die gaan botsen. Kortstondig kan het wel natuurlijk.
pi_168831073
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Op de lange termijn wel, want je komt echt dingen in het dagelijks leven tegen die gaan botsen. Kortstondig kan het wel natuurlijk.
Nee hoor, waarom zou dat zo zijn? Als normaal mens kan je dat soort dingen uitstekend relativeren lijkt me.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:37:25 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_168831126
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nee hoor, waarom zou dat zo zijn? Als normaal mens kan je dat soort dingen uitstekend relativeren lijkt me.
Nou ja, jij misschien, ik zou niet zo goed tegen een veels te idealistisch type kunnen dat denkt dat de wereld rozegeur en maneschijn is :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168831149
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, jij misschien, ik zou niet zo goed tegen een veels te idealistisch type kunnen dat denkt dat de wereld rozegeur en maneschijn is :).
Dat vind ik juist schattig.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 19:38:31 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_168831163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 19:38 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat vind ik juist schattig.
Zeg ik, jij blijkbaar wel, ik zou er gek van worden :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_168835099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind je goede muziek?
Die eis heb ik hier vaker gezien. Maar inderdaad is dat erg vaag. Wat bijvoorbeeld een goede smaak is is voor de ene vrouw hiphop en voor een andere vrouw hardrock bijvoorbeeld
pi_168835712
Goh, komt goed uit gezien ik morgen een date heb met een meisje waar ik écht fijn kan appen i.t.t eerdere dates.

Afknappers zijn toch echt als ze weinig zegt, op haar gsm hangt, ook niet veel te vertellen heeft of een lichaamstaal van ''ik ben hier tegen mijn zin''.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 21:49:44 #105
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168836437
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:39 schreef Detroit het volgende:
+ Ze heeft een goede muzieksmaak.

Oh, wacht. Vrouw en goede muzieksmaak is contradictio in terminis. :'(.
Huilen.

Wil je echt beweren dat er niemand is waarmee je niet een beetje overlap hebt qua muzieksmaak?

Shoegaze en electronisch was het toch vooral?
pi_168842335
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Huilen.

Wil je echt beweren dat er niemand is waarmee je niet een beetje overlap hebt qua muzieksmaak?

Shoegaze en electronisch was het toch vooral?
Ik heb weinig match o.b.v. mijn muzieksmaak. Weinig mensen die dancehall luisteren :')
  zondag 12 februari 2017 @ 01:14:15 #107
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_168843238
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 00:32 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb weinig match o.b.v. mijn muzieksmaak. Weinig mensen die dancehall luisteren :')
Ik loop ook maar weinig leuke meiden tegen die sludge liefhebber zijn. Maar als ze er geen moeite mee hebben dat ze zo af en toe daar aan blootgesteld worden en er is qua andere stijlen wel wat overlap zie ik geen probleem :)

Zijn er geen dancehall feesten waar je heen kan dan?
pi_168847937
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 01:14 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik loop ook maar weinig leuke meiden tegen die sludge liefhebber zijn. Maar als ze er geen moeite mee hebben dat ze zo af en toe daar aan blootgesteld worden en er is qua andere stijlen wel wat overlap zie ik geen probleem :)

Zijn er geen dancehall feesten waar je heen kan dan?
Ja in amsterdam is er inderdaad een jaarlijks feest. Volgend jaar ben ik 18 dus zou eens kunnen kijken. Nu kon het net niet omdat ik nog geen 18 ben.

Maar inderdaad. Als ze zich er niet aan stoort vind ik het ook niet erg. Ze hoeft er niet per se van te houden
pi_168876517
Het grappige is dat, als ik de lijstjes zo eens doorneem, dit topic wel prachtig aansluit bij dat andere topic. Veel mogelijke teleurstellingen voor de dames hier.
pi_168889525
Gebrekkige interesse in de ander en zich uit de hoogte gedragen vind ik volgens mij de twee grootste afknappers.
pi_168889736
Als ze zeggen dat ze spiritueel zijn.
1 + 1 = blauw
pi_168889842
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 10:56 schreef Kamina het volgende:
Als ze zeggen dat ze spiritueel zijn.
Haha! Dan zou ik ook direct wel even m'n pokerface op moeten zetten ja.
pi_168911522
Uiteraard (net zoals iedereen) dient ze er leuk / verzorgd uit te zien. Nagels met zwarte randen er onder of van die vieze afgekloven vingertjes is sowieso al een no-go.

Verder houd ik van nuchterheid O+ en mensen die zichzelf niet al te serieus nemen, dus van die types die meteen volop over zichzelf beginnen te praten en hoe ze denken dat ze de wereld kunnen verbeteren, die je een soort college komen geven over hoe het allemaal in elkaar zit, dan zou ik meteen afrekenen en weglopen.

Maar ook weer niet te meegaand, karakterloos. Had ooit een date die alleen maar een beetje zat te giechelen en veel te onderdanig deed en alles wilde ''wat ik leuk vond''. Kwam zelf nergens mee. Vreselijk irritant.

Verder is nog belangrijk:

- Een leuke stem
- Een leuke naam
- Spontane uitstraling
- Niet te hard van stapel willen lopen. Ooit met een date één keer een filmpje gekeken, en kreeg toen 's avonds al een berichtje of ik niet een relatie met haar zou willen :') Was weliswaar 19 toen, maargoed.
pi_168911629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 07:34 schreef Eden_88 het volgende:
Uiteraard (net zoals iedereen) dient ze er leuk / verzorgd uit te zien. Nagels met zwarte randen er onder of van die vieze afgekloven vingertjes is sowieso al een no-go.

Verder houd ik van nuchterheid O+ en mensen die zichzelf niet al te serieus nemen, dus van die types die meteen volop over zichzelf beginnen te praten en hoe ze denken dat ze de wereld kunnen verbeteren, die je een soort college komen geven over hoe het allemaal in elkaar zit, dan zou ik meteen afrekenen en weglopen.

Maar ook weer niet te meegaand, karakterloos. Had ooit een date die alleen maar een beetje zat te giechelen en veel te onderdanig deed en alles wilde ''wat ik leuk vond''. Kwam zelf nergens mee. Vreselijk irritant.

Verder is nog belangrijk:

- Een leuke stem
- Een leuke naam
- Spontane uitstraling
- Niet te hard van stapel willen lopen. Ooit met een date één keer een filmpje gekeken, en kreeg toen 's avonds al een berichtje of ik niet een relatie met haar zou willen :') Was weliswaar 19 toen, maargoed.
Een vrouw die het heeeeeeel rustig aan wil doen is ook niet alles xD
pi_168911813
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 07:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Een vrouw die het heeeeeeel rustig aan wil doen is ook niet alles xD
Nee, eens.

Maar ik ben vrij lang, en heb op date gebied regelmatig te maken met langere vrouwen die wanhopig een man zoeken die langer is dan zij.

Valt me dan regelmatig op dat het ze geen fuck meer uit lijkt te maken hoe de click is, of je een echt bovengemiddeld leuke date hebt gehad. Die zijn dan de 25 gepasseerd, wanhopig om een man te vinden waar ze qua lengte een beetje fatsoenlijk naast kunnen lopen, en dan vinden ze letterlijk bijna alles prima en willen ze je zo snel mogelijk claimen.

Terwijl regelmatig van echte verliefdheid totaal geen sprake is, maar dan ben je gewoon een soort invulling ofzo. Vandaar dat dat type ook meteen na één film een relatie wilde :')

Nogal een afknapper.
pi_168911851
Verzorgd uiterlijk en schone handen vind ik het belangrijkste.
Beetje onderdanig vind ik ook leuk.

Niet leuk
Roken
Zeuren
Te zelfstandig zijn
pi_168911883
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:22 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Nee, eens.

Maar ik ben vrij lang, en heb op date gebied regelmatig te maken met langere vrouwen die wanhopig een man zoeken die langer is dan zij.

Valt me dan regelmatig op dat het ze geen fuck meer uit lijkt te maken hoe de click is, of je een echt bovengemiddeld leuke date hebt gehad. Die zijn dan de 25 gepasseerd, wanhopig om een man te vinden waar ze qua lengte een beetje fatsoenlijk naast kunnen lopen, en dan vinden ze letterlijk bijna alles prima en willen ze je zo snel mogelijk claimen.

Terwijl regelmatig van echte verliefdheid totaal geen sprake is, maar dan ben je gewoon een soort invulling ofzo. Vandaar dat dat type ook meteen na één film een relatie wilde :')

Nogal een afknapper.
Aha duidelijk :p
pi_168911969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:28 schreef dennisenkim het volgende:
Verzorgd uiterlijk en schone handen vind ik het belangrijkste.
Beetje onderdanig vind ik ook leuk.

Niet leuk
Roken
Zeuren
Te zelfstandig zijn
Definieer te zelfstandig? Ze mogen geen auto besturen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_168912055
quote:
5s.gif Op woensdag 15 februari 2017 08:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer te zelfstandig? Ze mogen geen auto besturen?
In ons geval is het beter als zij rijd inderdaad.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 15 februari 2017 @ 09:14:21 #120
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168912339
Voor mij is het juist een enorme afknapper als een vrouw niet zelfstandig is. Van die vrouwen die constant moeten worden beziggehouden vind ik vreselijk. Ik wil juist iemand met een eigen leven, een eigen vriendenkring, eigen hobby's en interesses. Iemand die gewoon lekker haar eigen ding doet onafhankelijk van mij.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:38:01 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168912782
Zelf continu het gesprek op gang moeten houden, dan ben ik er vrij snel klaar mee. Als je zelf niks te vertellen hebt dan moet je niet gaan daten.
pi_168913021
Vooral vrouwen die zaniken op alles, pessimisten. Vreselijk. En ze moet gewoon lekker zijn natuurlijk. O en ze moet ook echt een eigen mening hebben anders ben ik er ook snel klaar mee.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_168917183
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:38 schreef Twiitch het volgende:
Zelf continu het gesprek op gang moeten houden, dan ben ik er vrij snel klaar mee. Als je zelf niks te vertellen hebt dan moet je niet gaan daten.
Zie het van de andere kant. Ze heeft jóu gewoon niets te vertellen. Waarschijnlijk klikt het dan niet bij haar. Dit heb ik namelijk ook wanneer ik niets in mijn date zie (dat ik niets te zeggen heb). Als het omgekeerde het geval is ben ik wel leuk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_168917378
Van die mannen die zichzelf al helemaal overtuigd hebben dat je de ware bent, terwijl je ze nog nooit gezien hebt. :') Dan hoeft het afspreken al helemaal niet meer.

Ook eens een eerste date gehad met iemand die ik nog maar 1 keer gezien had daarvoor, kwam ie aanzetten met een dikke bos rozen en een soortvan valentijns achtige kaart met de tekst "ik denk dat we een hele leuke tijd samen gaan hebben" :r Way too much
pi_168917432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:50 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Van die mannen die zichzelf al helemaal overtuigd hebben dat je de ware bent, terwijl je ze nog nooit gezien hebt. :') Dan hoeft het afspreken al helemaal niet meer.

Ook eens een eerste date gehad met iemand die ik nog maar 1 keer gezien had daarvoor, kwam ie aanzetten met een dikke bos rozen en een soortvan valentijns achtige kaart met de tekst "ik denk dat we een hele leuke tijd samen gaan hebben" :r Way too much
Je overthink dat gebaar, denk ik. Is gewoon zijn manier om te zeggen dat hij iets in je ziet ;)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_168917584
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:52 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Je overthink dat gebaar, denk ik. Is gewoon zijn manier om te zeggen dat hij iets in je ziet ;)
Zag. Is al jaren geleden en heb daarom ook niet meer afgesproken met hem.
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:04:30 #127
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168917665
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:41 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Zie het van de andere kant. Ze heeft jóu gewoon niets te vertellen. Waarschijnlijk klikt het dan niet bij haar. Dit heb ik namelijk ook wanneer ik niets in mijn date zie (dat ik niets te zeggen heb). Als het omgekeerde het geval is ben ik wel leuk.
De saaiste vrouw die ik ooit gehad heb vroeg zelf om een tweede date :')
Maar jouw verhaal is wel de reden dat ik na een tijdje helemaal klaar was met het online/tinder gebeuren, wanneer je iemand al in het echt heb meegemaakt weet je veel beter wat voor vlees je in de kuip hebt, in dat geval ook nooit een echte saaie date gehad. Met tinder had ik ze bij de vleet.
pi_168917931
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]

De saaiste vrouw die ik ooit gehad heb vroeg zelf om een tweede date :')
Maar jouw verhaal is wel de reden dat ik na een tijdje helemaal klaar was met het online/tinder gebeuren, wanneer je iemand al in het echt heb meegemaakt weet je veel beter wat voor vlees je in de kuip hebt, in dat geval ook nooit een echte saaie date gehad. Met tinder had ik ze bij de vleet.
Ik heb (gelukkig?) geen ervaring met datingsites. Mijn online dates ontmoet ik altijd toevallig. Tijdens het online gamen of in fora. Maar daar gaat ook altijd heel wat maanden geflirt aan vooraf voordat het een date wordt. Het klikt dus meestal wel. Waar het vaak stroef gaat zijn de gearrangeerde afspraken van goedbedoelde vrienden. Ik zou zo niet eens kunnen zeggen waar het dan aan ligt. Er is aantrekkingskracht of er is geen aantrekkingskracht. Aan uiterlijk ligt het in elk geval niet. Ik val ook op minder aantrekkelijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')