abonnement Unibet Coolblue
pi_168759357
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:59 schreef WodanIsGroot het volgende:
Het past in het rijtje van Harvard en Oxford.
Oxford ligt in Engeland.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:23:49 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168759581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:11 schreef Anthonie24 het volgende:
hoe kan die achterlijke idioot zoveel succes hebben?.. andere wereld. 8)7
:{ de geschiedenis staat er vol mee!
http://holyshitthatsinter(...)y-shit-caligula.html

Alle leiders van Noord Korea tot dusver..
Eh, Hitler Stalin Napoleon Musolini Tojo Nicolaas de 2e Konding Leopold van Belgie, Robert Mugabe, en niet te vergeten onze eigen Rutte en Bakelende..

dan heb ik het nog niet over mensen die voor geen enkele reden bekend zijn, cardasian of hilton etc..

Of mensen in bedrijfsleven met giga veel succes.
Zie onze eigen Johan Vlemmix

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_168759825
Wie twittert er dan voor hem?
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:36:56 #29
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_168759880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:34 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wie twittert er dan voor hem?
Meredith iig.
Dat is geloof ik de enige die hij bij naam genoemd heeft.

Verder "some of the people that work for me."
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:38:27 #30
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168759910
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:11 schreef nostra het volgende:

[..]

Toch nog hoop voor jou Anthonie.
wat een opluchting.... ik ben nog niet gedoemd.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  woensdag 8 februari 2017 @ 16:39:55 #31
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168759934
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ de geschiedenis staat er vol mee!
http://holyshitthatsinter(...)y-shit-caligula.html

Alle leiders van Noord Korea tot dusver..
Eh, Hitler Stalin Napoleon Musolini Tojo Nicolaas de 2e Konding Leopold van Belgie, Robert Mugabe, en niet te vergeten onze eigen Rutte en Bakelende..

dan heb ik het nog niet over mensen die voor geen enkele reden bekend zijn, cardasian of hilton etc..

Of mensen in bedrijfsleven met giga veel succes.
Zie onze eigen Johan Vlemmix

[ afbeelding ]
iieuuw! is dat een echt mens wat ie in zijn handen heeft? ;(
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168760462
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:13 schreef nostra het volgende:

[..]

Oxford ligt in Engeland.
Daarom kan het wel in het rijtje gerenomeerde universiteiten passen. ;)
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:22:19 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_168760779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:39 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

iieuuw! is dat een echt mens wat ie in zijn handen heeft? ;(
Tja daar vraag je wat, ik heb geen idee..
:+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:26:20 #34
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168760875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daarom kan het wel in het rijtje gerenomeerde universiteiten passen. ;)
je meent het?
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168762131
Waar een gemiddeld BNW topic vooral bestaat uit twee kampen die elkaar bestrijden is dit eentje waar er maar één kant van t verhaal bestaat. Niemand komt blijkbaar verder dan het 'niet willen geloven'. Dat is geen troef

Donald Trump kan dus zeer waarschijnlijk niet lezen en schrijven op volwassen niveau. En er is niemand die dit tot nu toe kan ontkrachten.
pi_168763148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:50 schreef Beathoven het volgende:
Waar een gemiddeld BNW topic vooral bestaat uit twee kampen die elkaar bestrijden is dit eentje waar er maar één kant van t verhaal bestaat. Niemand komt blijkbaar verder dan het 'niet willen geloven'. Dat is geen troef

Donald Trump kan dus zeer waarschijnlijk niet lezen en schrijven op volwassen niveau. En er is niemand die dit tot nu toe kan ontkrachten.
Of bewijzen.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 21:27:55 #37
357044 Budapestenaar
pi_168766598
Wat een onzin. Trump lijkt me niet het type om boeken te lezen. En dat hij verslaafd is aan cable news weten we ook al langer dan vandaag. Dat een kerel van 70 een contract niet kan lezen zonder leesbril is niet erg verwonderlijk. De meeste mensen boven de 50 kunnen dat niet. Dat hij wel verkiezingsuitslagen kan oplezen tijdens een toespraak is ook niet gek. Hij krijgt die uitgeprint in een lettergrootte groot genoeg om zonder bril te lezen.
pi_168768748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een onzin. Trump lijkt me niet het type om boeken te lezen. En dat hij verslaafd is aan cable news weten we ook al langer dan vandaag. Dat een kerel van 70 een contract niet kan lezen zonder leesbril is niet erg verwonderlijk. De meeste mensen boven de 50 kunnen dat niet. Dat hij wel verkiezingsuitslagen kan oplezen tijdens een toespraak is ook niet gek. Hij krijgt die uitgeprint in een lettergrootte groot genoeg om zonder bril te lezen.
Precies.
pi_168772819
Iemand Trump wel eens gezien met een leesbril?



en verder eens met Lavenderr
pi_168773570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:50 schreef Beathoven het volgende:

Donald Trump kan dus zeer waarschijnlijk niet lezen en schrijven op volwassen niveau. En er is niemand die dit tot nu toe kan ontkrachten.
Het hoort andersom te zijn, een stelling moet je onderbouwen met bewijzen.

Enfin, hij schijnt wel een hekel aan lezen te hebben, aangezien rapporten niet langer dan 1 a-4tje zouden mogen zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_168775161
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De video draagt anders meer bewijs aan dan in een gemiddeld BNW topic.

Tot zover is er nog geen skeptische tegenbegroting. Met 'ik geloof het niet' krijgt Trump ook niet echt het voordeel van de twijfel.
Ik krijg bij jou steeds meer het idee dat je een slechte verliezer bent.
Je relaas over Trump en de manier waarop je het verkondigt doet denken aan iemand die snel in zijn eigen leugens geloofd en anderen maar stom vind die dat niet doen.


You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_168775449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:50 schreef Beathoven het volgende:
Waar een gemiddeld BNW topic vooral bestaat uit twee kampen die elkaar bestrijden is dit eentje waar er maar één kant van t verhaal bestaat. Niemand komt blijkbaar verder dan het 'niet willen geloven'. Dat is geen troef

Donald Trump kan dus zeer waarschijnlijk niet lezen en schrijven op volwassen niveau. En er is niemand die dit tot nu toe kan ontkrachten.
Nou ja, Occam's Razor laat natuurlijk helemaal geen spaan heel van deze theorie.

Niemand die in tijden van voortschrijdende debilisering en "alternative facts" ook de moeite heeft genomen om de eerste "bron" te achterhalen hiervan.


Hint: dit is een satire-show.

Met andere woorden: het is niet Trump die niet kan lezen, het is de overgrote massa die te lui is om na te denken en de bronnen te checken en alles wat in haar straatje pas klakkeloos als waar accepteert. En dat vind ik veel zorgwekkender.
pi_168776669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 12:00 schreef Farenji het volgende:

[..]

Nou ja, Occam's Razor laat natuurlijk helemaal geen spaan heel van deze theorie.

Niemand die in tijden van voortschrijdende debilisering en "alternative facts" ook de moeite heeft genomen om de eerste "bron" te achterhalen hiervan.


Hint: dit is een satire-show.

Met andere woorden: het is niet Trump die niet kan lezen, het is de overgrote massa die te lui is om na te denken en de bronnen te checken en alles wat in haar straatje pas klakkeloos als waar accepteert. En dat vind ik veel zorgwekkender.
Dat is zeker zorgwekkend. Nu worden de bronnen ook steeds troebeler, dus soms weet je ook niet meer wat te geloven.
pi_168777767
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is zeker zorgwekkend. Nu worden de bronnen ook steeds troebeler, dus soms weet je ook niet meer wat te geloven.
Het klinkt flauw maar dat is wel het facebook-effect.

Leerlingen worden ook steeds luier. Die googlen iets en nemen klakkeloos aan dat het klopt. Pre-google moest je zelf aan waarheidsvinding doen.

Dan klink ik als ouwe zak maar dat stimuleerde wel het eigen denken.
pi_168777781
Hoe krijg je je informatie? "I watch the shows. I watch fox. They give good info."
Damn!
standaarddrinker
pi_168777949
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het klinkt flauw maar dat is wel het facebook-effect.

Leerlingen worden ook steeds luier. Die googlen iets en nemen klakkeloos aan dat het klopt. Pre-google moest je zelf aan waarheidsvinding doen.

Dan klink ik als ouwe zak maar dat stimuleerde wel het eigen denken.
Kritisch nadenken en zin van onzin leren onderscheiden zou iets moeten zijn wat je op school leert. Maar op school word je niet opgeleid tot kritische, zelfstandig nadenkende burger maar tot productieve consument. Die moet hard werken en vooral niet te veel vragen stellen.
pi_168779735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:12 schreef Farenji het volgende:

[..]

Kritisch nadenken en zin van onzin leren onderscheiden zou iets moeten zijn wat je op school leert. Maar op school word je niet opgeleid tot kritische, zelfstandig nadenkende burger maar tot productieve consument. Die moet hard werken en vooral niet te veel vragen stellen.
:D Kom maar een keer bij mij in de les zitten dan ;)
pi_168788888
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:45 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik krijg bij jou steeds meer het idee dat je een slechte verliezer bent.
You'd blow him on the midfield om hem gunstig te stemmen en daar steun ik je graag in. Ik ben namelijk een van zn trouwste supporters.

quote:
Je relaas over Trump en de manier waarop je het verkondigt doet denken aan iemand die snel in zijn eigen leugens geloofd en anderen maar stom vind die dat niet doen.
Ik heb niets negatiefs over Trump geschreven. Maar het is geen hoogvlieger zoals jou.

Als je m op twitter volgt dan heeft hij weleens grove spelfouten in zn berichten staan. Maar daar zal iemand anders wel de schuld voor kunnen krijgen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:41:01 #49
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168788982
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[..]

Als je m op twitter volgt dan heeft hij weleens grove spelfouten in zn berichten staan. Maar daar zal iemand anders wel de schuld voor kunnen krijgen.
lekker boeiend die paar spelfouten.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168789240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:41 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

lekker boeiend die paar spelfouten.
We will bury you

At the height of the cold war, Soviet premier Nikita Khrushchev gave a speech in which he uttered a phrase that interpreted from Russian as "we will bury you." It was taken as chilling threat to bury the U.S. with a nuclear attack and escalated the tension between the U.S. and Russia. However, the translation was a bit too literal. The sense of the Russian phrase was more that "we will live to see you buried" or "we will outlast you." Still not exactly friendly, but not quite so threatening.


Bij Trump begint de "lost in translation" al in z'n eigen hoofd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')