abonnementen ibood.com bol.com
pi_169479153
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:05 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

oke dat kan, maar ik probeer te zeggen er zitten meer oostblok landen in deze halve finale dus ik zie die eerder doorgaan, op KroatiŰ en Hongarije na denk ik :)
Ok, dat snap ik wel. Al zien we de laatste jaren wel dat het buren stemmen wat op de achtergrond raakt. Als in, het is er nog wel, maar het gebeurt vaker dat er niet verwachte uitslagen zijn wat betreft het stemmen.
Onge´nteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169479273
quote:
10s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ok, dat snap ik wel. Al zien we de laatste jaren wel dat het buren stemmen wat op de achtergrond raakt. Als in, het is er nog wel, maar het gebeurt vaker dat er niet verwachte uitslagen zijn wat betreft het stemmen.
ja oke, enige waarvan ik denk die naar de finale kunnen gaan gebaseerd op vorig resultaat, Rusland en RoemeniŰ, een vriendinnetje van mij op eurovision forum die zich Unknown Melody noemt, is echt een statistiekenexpert van het songfestival, dus volgens haar zijn er dan nog 8 plaatsen om zo'n beetje voor te vechten :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
TeamRene-Buddha
pi_169479338
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:15 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja oke, enige waarvan ik denk die naar de finale kunnen gaan gebaseerd op vorig resultaat, Rusland en RoemeniŰ, een vriendinnetje van mij op eurovision forum die zich Unknown Melody noemt, is echt een statistiekenexpert van het songfestival, dus volgens haar zijn er dan nog 8 plaatsen om zo'n beetje voor te vechten :)
Snap ik, het enige nadeel van statistieken is dat er geen (of amper) rekening kan worden gehouden met het onverwachte. We zullen wel zien. :)
Onge´nteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169479385
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:19 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Snap ik, het enige nadeel van statistieken is dat er geen (of amper) rekening kan worden gehouden met het onverwachte. We zullen wel zien. :)
ja oke we zullen wel zien, ik kijk al 15 jaar nu naar het songfestival, en ik vind wel dat je als act moet opvallen, zelfs negatief commentaar kan als goed worden beschouwd, dan ben je in ieder geval interessant en niet saai :)
TeamYodelit ♥ ♥ ♥
TeamRene-Buddha
pi_169500206
Als ik dit nummer (nog eens) hoor, kan ik alleen maar heel verdrietig worden om het feit dat Nederland nooit eens zoiets stuurt. Al jarenlang komen we met gedateerde meuk op de proppen; 2017 is geen uitzondering.

Dit liedje van Noorwegen is zo leuk, catchy en fris. _O_
- DJ11 @ RADIO 49 / WEBSITE / TOPIC
pi_169507541
Dit nummer heb ik vaker geluisterd laatste dagen, het is inderdaad lekker catchy en ook wel iets nieuws voor de eurovisie wereld.
pi_169508769
Deze heb ik ook gedownload, heerlijknummer.
Was het niet zo, dat de experimentele stemmen niet mochten op band?
Life can be a bitch, so like it..
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')