abonnement Unibet Coolblue
pi_168751566

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2017 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:40:26 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168751625
Over korte afstandjes: Ik ben gewoon een beetje nerveus voor a.s. zondag. Mijn eerste serieuze 10km in jaren... En ik weet dat ik niet in de buurt van mijn PR kan komen, maar ik wil wel een goed uitgangspunt voor de komende periode neerzetten
F means you're fucked
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:46:25 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_168751661
Ik hoor net iets over de Marathon Des Sables op de radio.. hoe zou het met de plannen van raptorix daarvoor zijn?
Er doet wel een andere nederlander mee hoorde ik, een brabander maar dat is volgens mij niet die fokker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:52:21 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168751713
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef E.T. het volgende:
Ik hoor net iets over de Marathon Des Sables op de radio.. hoe zou het met de plannen van raptorix daarvoor zijn?
Er doet wel een andere nederlander mee hoorde ik, een brabander maar dat is volgens mij niet die fokker
Dat vroeg ik me laatst ook af :D
Er doet zelfs een heel rijtje Nederlanders mee...Ben benieuwd!
F means you're fucked
pi_168751784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:40 schreef YUR het volgende:
Over korte afstandjes: Ik ben gewoon een beetje nerveus voor a.s. zondag. Mijn eerste serieuze 10km in jaren... En ik weet dat ik niet in de buurt van mijn PR kan komen, maar ik wil wel een goed uitgangspunt voor de komende periode neerzetten
Wedstrijdstress O+
pi_168751835
Gisteren op mijn race schoenen intervallen gelopen. Ging lekker snel! Is misschien alleen een placebo effect, maar het geeft me wel vertrouwen dat ik over 1,5 maand een pr kan lopen op de HM.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:07:08 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168751891
OK, dit is raar... Ik ben op zoek naar de zwarte variant van de Asics Dynaflyte en kom uit op deze vreemde site:

http://www.theatereneducatie.nl/heren-asics-running-c-1_6.html

Snap ik niet...De URL is gek en de schoenen zijn opvallend goedkoop

Edit:
Laat maar
quote:
Verzenden & retouren
Welkom op onze website te registreren en purchase.We bieden snelle verzending naar de hele world.No verkoop belasting, de beste service, kunt u deze site verzamelen en vertel je vrienden en familie, gelukkig winkelen!

Over het algemeen de levertijd is ongeveer 3-7 werkdagen. Bestellingen worden binnen 48 uur worden verzonden, zodra uw bestelling is verzonden, onze klantenservice zal mail met volgnummers aan u. Als je niet krijgen geen informatie is over uw bestelling, neem dan gerust contact met onze klantenservice. Zullen we controleren.
:'(

[ Bericht 29% gewijzigd door YUR op 08-02-2017 09:13:45 ]
F means you're fucked
pi_168752022
Maar mooi geen no verkoop belasting! :7
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_168752034
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef E.T. het volgende:
Ik hoor net iets over de Marathon Des Sables op de radio.. hoe zou het met de plannen van raptorix daarvoor zijn?
Er doet wel een andere nederlander mee hoorde ik, een brabander maar dat is volgens mij niet die fokker
Dat was ik alweer helemaal vergeten! :o
Ja doei.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:20:41 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168752055
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Maar mooi geen no verkoop belasting! :7
That's always nice withtaken *O*
F means you're fucked
pi_168752532
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:20 schreef YUR het volgende:

[..]

That's always nice withtaken *O*
:D
pi_168752807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:03 schreef indepoeier het volgende:
Voor de Midwintermarathonlopers: de finishfoto's van de organisatie zijn vrij goed, zeker voor automatisch gemaakte plaatjes. En beter nog:...gratis te downloaden!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had min of meer hetzelfde. Op de foto waar ik het best op sta, loopt er ook precies iemand in mijn beeld. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168754073
De plannen die ik had voor deze week kunnen ook weer overboord gegooid worden _O- . Ik wilde gisteren lang rustig doen maar het is "kort" iets sneller geworden. En er zijn natuurlijk weer afspraken tussen gekomen. Het gaat nu zelfs lastig worden om voor zaterdag nog een keer te lopen...
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 12:01:03 #14
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168754496
Gelukkig winkelen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168754996
Ik heb mij voor het eerst bij een cross ingeschreven (Phanos Boscross/NK Cross op 5 maart) :) . Dat is een week voor de CPC dus die past mooi in de planning. Ik ben benieuwd.
pi_168757413
Ik had geen zin, ik ging toch, met een moe hoofd maar blijkbaar geen moeie benen. Door de natte sneeuw met een pace van 4.57 en een hartslag van onder-de-herstel-zone. Ik snap het weer eens niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168757556
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:26 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij voor het eerst bij een cross ingeschreven (Phanos Boscross/NK Cross op 5 maart) :) . Dat is een week voor de CPC dus die past mooi in de planning. Ik ben benieuwd.
Leuk! Ik heb precies hetzelfde programma; eerst proberen met Haag weer hoog te eindigen op het NK (en zelf natuurlijk ook lekker te lopen) en de week daarna knallen bij de CPC. Deze week heb ik trouwens te horen gekregen dat ook de CPC mij een snelle loper vindt, met als bijbehorende voordelen dat ik geen inschrijfgeld hoef te betalen en niet zo lang in een startvak hoef te wachten. Erg fijn natuurlijk, maar dat schept wel weer verwachtingen :P
pi_168757859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had geen zin, ik ging toch, met een moe hoofd maar blijkbaar geen moeie benen. Door de natte sneeuw met een pace van 4.57 en een hartslag van onder-de-herstel-zone. Ik snap het weer eens niet.
Ik wel: je begint in vorm te raken!
  woensdag 8 februari 2017 @ 15:14:37 #19
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168758114
Had de 19e gepland een lokaal loopje te gaan doen, als 1e wedstrijd. Maar mijn broertje heeft precies dan de doop van mijn neefje gepland.

Zo komt er nooit wat van. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_168758365
Even geveld door een virus. Bluh. Als ik weer kan rennen moet ik rustig opbouwen. Op nieuwe zooltjes. En ik moet ook nieuwe schoenen. Hallo blaren.
Rotterdam wordt dus een herstelmarathon. :D
Blij dat ik me voor dit weekend nergens voor heb ingeschreven.
  woensdag 8 februari 2017 @ 15:53:18 #21
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_168758952
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had geen zin, ik ging toch, met een moe hoofd maar blijkbaar geen moeie benen. Door de natte sneeuw met een pace van 4.57 en een hartslag van onder-de-herstel-zone. Ik snap het weer eens niet.
Grappig, bij was het juist andersom vaag gisteren :D Heb een 10k gedaan op DL tempo, met de laatste kilometer op HM tempo (was de bedoeling maar liep ietwat sneller). Op DL tempo echt super zware benen en was het echt werken. Terwijl ik op snelheid echt veel makkelijker liep.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_168760233
Nog 31 dagen tot de CPCloop, maar ik heb nog niet ehct actief getraind zegmaar :')
Laatste keer training is 2 weken geleden, en daarvoor 1/2 p/w.
Children of the night. What music they make.
pi_168760335
Vandaag echt geen zin om te gaan, en gezien het Meh-loopje van gisteren dan ook maar op de bank geploft en Netflix aangeslingerd.
Betekent wel de rest van de week alle dagen lopen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_168760533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:00 schreef Guard het volgende:
Vandaag echt geen zin om te gaan, en gezien het Meh-loopje van gisteren dan ook maar op de bank geploft en Netflix aangeslingerd.
Betekent wel de rest van de week alle dagen lopen :P
Heb je geen rustdagen dan tussen de trainingen?
Children of the night. What music they make.
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:11:06 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168760546
Jawel, vandaag
F means you're fucked
pi_168760669
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:55 schreef DeHovenier het volgende:
Nog 31 dagen tot de CPCloop, maar ik heb nog niet ehct actief getraind zegmaar :')
Laatste keer training is 2 weken geleden, en daarvoor 1/2 p/w.
Heb je geen trainingsdagen tussen de rustdagen? :+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168760833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:01 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ik wel: je begint in vorm te raken!
Dat sowieso! Maar alsnog vind ik het verdacht, je moet toch af en toe ook gewoon een training hebben waarbij je benen echt niet mee willen werken :P
Nouja ik moet toegeven dat ik nu wel erg moe ben.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:14 schreef MutedFaith het volgende:
Had de 19e gepland een lokaal loopje te gaan doen, als 1e wedstrijd. Maar mijn broertje heeft precies dan de doop van mijn neefje gepland.

Zo komt er nooit wat van. :')
Er zijn elk weekend wel meerdere loopjes, dus iets anders vinden moet toch wel lukken?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:25 schreef wyccie het volgende:
Even geveld door een virus. Bluh. Als ik weer kan rennen moet ik rustig opbouwen. Op nieuwe zooltjes. En ik moet ook nieuwe schoenen. Hallo blaren.
Rotterdam wordt dus een herstelmarathon. :D
Blij dat ik me voor dit weekend nergens voor heb ingeschreven.
Een herstelmarathon, dat kan ook echt alleen maar een wyccie bedenken :P
Komt vast wel weer goed, even goed uitzieken en dan ben je zo weer op schema.

Oja en wie kijkt de vlog van hardloopvlogster Annemerel? In die van gisteren maak ik een starperformance 8-)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168760850
http://losseveter.nl/2017(...)-voor-je-gezondheid/

Oh en colour runs, niet meer doen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168760994
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:25 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2017(...)-voor-je-gezondheid/

Oh en colour runs, niet meer doen!
Onze haat is nu gegrond
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:35:33 #30
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168761028
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
pi_168761041
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Heb je geen rustdagen dan tussen de trainingen?

Jawel, maar voor deze week zijn de rustdagen dus nu op :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:39:06 #32
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168761083
LT: lekkah! in vorm zijn O+

Mooie foto indepoeier!

Wyccie: mehh :(

Raptorix loopt volgens mij nog wel. Ik weet ff niet meer of hij de mds nog van plan is, kan het wel eens vragen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168761216
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:33 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Onze haat is nu gegrond
Ik vond 'been there, done that' al wel genoeg grond om het nooit meer te doen. VOnd het wel leuk toen trouwens. Voor één keer.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
Dan moet je de volgende keer eens 1,9km in 12 minuten doen. Voel je je vast een stuk beter achteraf en het is nog beter voor je ook.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_168761292
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
Niet slecht voor een eerste keer.

Ga je met een beginnersschema beginnen?
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 17:57:24 #35
155227 crew  Guppy
dus
pi_168761372
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

VOnd het wel leuk toen trouwens. Voor één keer.

Gelukkig hebben we de foto's nog :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168761412
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
Ik ben drie keer begonnen met hardlopen. De eerste twee keer moest ik na een poosje afhaken vanwege scheenbeen blessures. Reden: te hard van stapel gelopen. Mijn benen (pezen, spieren) waren er nog niet klaar voor.

De laatste keer een beginners schema gebruikt (evy). Mix van rennen en wandelen. Gevolg: blessurevrij gebleven, en ik loop nog steeds (2,5 jaar later).

Moraal van het verhaal: zorg dat je jezelf de tijd gunt voor je spieren en pezen om de beweging aan te kunnen. Daar heb je op de langere duur veel plezier van.
pi_168761432
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
En leuk dat je meepost!! ^O^
pi_168761569
Ik zou wat minder hard van stapel lopen, letterlijk, en er een Walk-to-run schema bijpakken. Succes!

Vanavond hardlooptraining met de club. Heb eigenlijk weinig zin, want er zijn wat gelazerdingen die spelen waar ik allemaal geen zin in/tijd voor heb. Ze gaan niet om mij persoonlijk ofzo, maar ik word er als bestuurslid wel bij betrokken, en ik word er vooral moe van dat men zo ff-ing kinderachtig is :') en dit is weer wat anders dan het tijdsmokkelakkefietje waar ik laatst over postte. Echt, mensen, ff-ing grow up.

Dus. :')

Staan 400m reps op het programma, 25 minuten lang. Ik ga er denk ik 300 + recovery van maken, aangezien de laatste kwart van de 400m loop die we gebruiken iets te steil naar beneden gaat om te riskeren met m'n rug op 't moment op sneller tempo. Maar ik kijk wel even hoe het de eerste ronde gaat. Gelukkig is het droog, want het is ook heel koud ;(
Ja doei.
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 18:36:05 #39
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168761916
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
Bijna 4:15 per km, knap hoor, maar dan zou ik ook dood zijn. Letterlijk denk ik, aangezien mijn 1km per op 4:35 ligt. _O-

Ik zou een leuk opbouwschema gaan zoeken. Evy of betaald via Endomondo of Google lekker wat rond en kies iets wat je leuk lijkt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168762932
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben ook begonnen na 20 jaar geen flikker aan conditie te hebben gedaan:

1.9 km, 9.5 minuut en bijna-dood-ervaring
Hardlopen is een duursport he? Het gaat niet om zo snel mogelijk, maar om zo lang mogelijk.
Twee tips:
- heel rustig opbouwen. Twee minuten lopen, één minuut wandelen, vijf-zes keer herhalen, en dat per week uitbouwen. Een opbouwschema kan ook.
- een tempo pakken waarbij je nog kan praten met anderen/jezelf. Echt! Er zit een heel biologisch proces achter over zuurstof transporteren in je lichaam, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je bij praattempo lang door kunt gaan. Klinkt misschien wat saaier, maar daarmee houd je het op lange termijn wel leuker voor jezelf. Op een gegeven moment kan je wel intervaltrainingen inbouwen, maar dat komt later.
Somebody that I used to know
pi_168763072
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:27 schreef Postbus100 het volgende:
Hardlopen is een duursport he?
Volgens Usain Bolt, Dafne Schippers en Sifan Hassan niet echt hoor
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_168763214
quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Volgens Usain Bolt, Dafne Schippers en Sifan Hassan niet echt hoor
Hangt inderdaad natuurlijk af van de afstanden, maar zij trainen echt niet alleen maar boven de anaerobe drempel. Dat geloof ik niet.
Somebody that I used to know
pi_168763438
Dafne kan op 4:15/km nog gewoon rustig praten denk ik.
pi_168763943
Ik ben begonnen met iedere dag 50 meter verder sprinten en nu loop ik marathons.
pi_168764184
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:06 schreef Devv het volgende:
Ik ben begonnen met iedere dag 50 meter verder sprinten en nu loop ik marathons.
Sprinten of hardlopen? Want ik denk niet dat jij de marathon op sprintsnelheid loopt :P
Somebody that I used to know
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 20:17:41 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_168764309
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Sprinten of hardlopen? Want ik denk niet dat jij de marathon op sprintsnelheid loopt :P
Dat is een running gag (haha, running), van een user die serieus dat plan had: elke dag 50m verder sprinten :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168764599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is een running gag (haha, running), van een user die serieus dat plan had: elke dag 50m verder sprinten :D
Oh :D
Somebody that I used to know
pi_168764832
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:47 schreef steffelonio het volgende:
Dafne kan op 4:15/km nog gewoon rustig praten denk ik.
Die kan niet langer dan een kilometer lopen joh
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 20:39:45 #49
155227 crew  Guppy
dus
pi_168765013
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Die kan niet langer dan een kilometer lopen joh
Net als die keer dat Mo Farah met Usain Bolt ging lopen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168765336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Net als die keer dat Mo Farah met Usain Bolt ging lopen :D
Oh? Hoe liep dat af?
pi_168765413
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh? Hoe liep dat af?
Usain had de leiding na 100m en 200m, maar op 5km lag Mo voor..
  Moderator woensdag 8 februari 2017 @ 20:54:57 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_168765480
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh? Hoe liep dat af?
Ze zouden samen een rondje gaan lopen, maar toen Usian Bolt ontdekte dat ze 2 (twee!!) rondjes gingen op de baan, haakte ie af :D

Ik weet niet meer wanneer dat was, een of andere special of zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_168765666
Hopelijk ligt de baan er morgen beter bij dan vanmiddag: :o
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 21:18:20 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168766292
Weer gelopen vanavond. Merkte aan mijn benen dat ik de Midwintermarathon beter heb verteerd dan de training van 25km die week daarvoor :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168766528
Na 1216km mezelf getrakteerd op nieuwe loopmaatjes: ze zitten lekker maar moeten toch nog wel wat verder ingelopen worden, merkte ik bij de intervallen. Nu heb ik voor het eerst 2 paar hardloopschoenen, kan ik wat afwisselen :)
pi_168768795
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bijna 4:15 per km, knap hoor, maar dan zou ik ook dood zijn. Letterlijk denk ik, aangezien mijn 1km per op 4:35 ligt. _O-
Niet overdrijven he. 1900 meter in 9,5 minuut is 200 meter per minuut, oftewel 1 km in 5 minuten. En dus 12 km/u.

Dat haal jij dus ook wel, zeker op zo'n afstand.
En verder sluit ik me aan bij de rest. Rustig opbouwen, dan heb je langer plezier van het hardlopen.
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 22:51:28 #57
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168768953
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:45 schreef McTwente het volgende:

[..]

Niet overdrijven he. 1900 meter in 9,5 minuut is 200 meter per minuut, oftewel 1 km in 5 minuten. En dus 12 km/u.

Dat haal jij dus ook wel, zeker op zo'n afstand.
En verder sluit ik me aan bij de rest. Rustig opbouwen, dan heb je langer plezier van het hardlopen.
Dat vraag ik me af hoor, ik ben niet zo'n snelle loper, een dergelijk hoog tempo houd ik niet zo lang vol :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168769200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:52 schreef BlueT het volgende:

[..]

Usain had de leiding na 100m en 200m, maar op 5km lag Mo voor..
*)
Ja doei.
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2017 @ 23:14:34 #59
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168769532
Iemand bekend met de Acht Kastelenloop in Vorden? Daar hebben ze dus 30km met maar 1 ronde ipv 3x10 in Almere. :9~
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168770136
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Iemand bekend met de Acht Kastelenloop in Vorden? Daar hebben ze dus 30km met maar 1 ronde ipv 3x10 in Almere. :9~
Mijn collega heeft 'm vaak gelopen in zijn voorbereiding op voorjaarsmarathons en is erg enthousiast. Als ik dan kan doe ik misschien ook mee.
pi_168771515
Wel een aardig scherpe tijdslimiet van 3:15 voor de 30 km.
pi_168771735
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wel een aardig scherpe tijdslimiet van 3:15 voor de 30 km.
Dat is de reden dat ik daar niet de 30 doe. Ik zou hooguit de hm als duurloop doen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 08:22:01 #63
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168771847
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2017 20:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Sprinten of hardlopen? Want ik denk niet dat jij de marathon op sprintsnelheid loopt :P
Nee, alleen de halve ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 9 februari 2017 @ 08:24:57 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168771869
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 22:51 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af hoor, ik ben niet zo'n snelle loper, een dergelijk hoog tempo houd ik niet zo lang vol :P
Jawel joh! Als het moet wel. Zeker 3-4 km kan je dat. Misschien ook gewoon wel 5 :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168771916
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hardlopen is een duursport he? Het gaat niet om zo snel mogelijk, maar om zo lang mogelijk.
Twee tips:
- heel rustig opbouwen. Twee minuten lopen, één minuut wandelen, vijf-zes keer herhalen, en dat per week uitbouwen. Een opbouwschema kan ook.
- een tempo pakken waarbij je nog kan praten met anderen/jezelf. Echt! Er zit een heel biologisch proces achter over zuurstof transporteren in je lichaam, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je bij praattempo lang door kunt gaan. Klinkt misschien wat saaier, maar daarmee houd je het op lange termijn wel leuker voor jezelf. Op een gegeven moment kan je wel intervaltrainingen inbouwen, maar dat komt later.
Daar ben ik niet helemaal mee eens. Dat is ook persoonlijk en het hangt af van je sportachtergrond. Ik ken iemand die nooit liep maar wel in de eerste klasse voetbal speelde. Die liep voor de lol een 10 km wedstrijd mee in 42 min. Uiteraard wel met spierpijn tot gevolg.

In mijn geval kwam lopen in hartslagzone 2 neer in het begin op een tempo van dik 7 tot 7:30 per km. Ik kan je zeggen dat dat niet heel motiverend is. Ik was er snel klaar mee en ben gewoon lekker gaan lopen. Dan komt de conditie misschien wat minder snel maar in mijn geval deed ik die ook al wel op met fietsen. Pas na een een jaartje ben ik bewuster gaan trainen. Met een mix van lopen in de verschillende zones. Van alleen zone 2 wordt je niet sneller natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 09-02-2017 08:38:21 ]
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2017 @ 09:14:40 #66
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168772426
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 07:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wel een aardig scherpe tijdslimiet van 3:15 voor de 30 km.
Ja maar in de uitslagen staan ook gewoon mensen met 3:36 enzo :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:18:39 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168772494
Omdat Color Run niet goed voor je is, gaan we maar aan de schuimparty met z'n allen... :')

www.bubbelrun.nl
F means you're fucked
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:22:40 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168772545
Maar sociaal rennen kan wel weer heel leuk zijn. Gisteravond weer een uiterst succesvolle run van Running Pack The Hague mogen begeleiden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:23:05 #69
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168772552
En gewoon een rondje hardlopen met z'n allen, is dat niet goed genoeg meer? :')
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:26:21 #70
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168772597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:22 schreef YUR het volgende:
Maar sociaal rennen kan wel weer heel leuk zijn. Gisteravond weer een uiterst succesvolle run van Running Pack The Hague mogen begeleiden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een behoorlijke groep. :o Is die iedere keer, week(?) zo groot? Met hoeveel man/vrouw begeleiden jullie die dan?
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:26:25 #71
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168772598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:22 schreef YUR het volgende:
Maar sociaal rennen kan wel weer heel leuk zijn. Gisteravond weer een uiterst succesvolle run van Running Pack The Hague mogen begeleiden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt er trouwens één afstand gelopen op zo'n avond en zijn er nog 'tempogroepen'?
Ik kan niet wachten om een keertje aan te haken! Maar ik kan wel op meer niet wachten...
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:33:52 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168772722
We lopen iedere 6 a 8 weken, iedere keer een andere route op een andere locatie in of om Den Haag. In 1 groep, rustig tempo. Iedereen die een km of 8 kan lopen mag mee, want dat is de afstand die we ongeveer lopen. Met een paar stops onderweg met een minibootcamp, groepsfoto of een andere goede reden.
De gemiddelde groepsgrootte is tot nu toe tussen 130 en 180 lopers, waarvan ongeveer 15 a 20 begeleiders.
Ik ben meestal de bezemloper ^O^
F means you're fucked
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:37:31 #73
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_168772778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:24 schreef La_Tramposa het volgende:

Er zijn elk weekend wel meerdere loopjes, dus iets anders vinden moet toch wel lukken?

Klopt. Maar plannen is niet mijn sterke punt. Hier had ik t voordeel dat ik met onder andere mijn broertje samen zou gaan. En t viel mooi op een dag dat ik geen (ijshockey-)wedstrijd had.

Maar ik vind vast wel iets anders in de buurt binnenkort.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_168772967
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 08:31 schreef alpeko het volgende:

[..]

Daar ben ik niet helemaal mee eens. Dat is ook persoonlijk en het hangt af van je sportachtergrond. Ik ken iemand die nooit liep maar wel in de eerste klasse voetbal speelde. Die liep voor de lol een 10 km wedstrijd mee in 42 min. Uiteraard wel met spierpijn tot gevolg.

In mijn geval kwam lopen in hartslagzone 2 neer in het begin op een tempo van dik 7 tot 7:30 per km. Ik kan je zeggen dat dat niet heel motiverend is. Ik was er snel klaar mee en ben gewoon lekker gaan lopen. Dan komt de conditie misschien wat minder snel maar in mijn geval deed ik die ook al wel op met fietsen. Pas na een een jaartje ben ik bewuster gaan trainen. Met een mix van lopen in de verschillende zones. Van alleen zone 2 wordt je niet sneller natuurlijk.
Voetballer gaat wel even uitleggen hoe hardlopen moet. :'( Altijd hetzelfde met die voetballers die nooit blijven hardlopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_168773032
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voetballer gaat wel even uitleggen hoe hardlopen moet. :'( Altijd hetzelfde met die voetballers die nooit blijven hardlopen.
Ik hoorde bij mijn eerste trainingen dat ik liep als een voetballer :'). Heb nooit gevoetbald :').
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:51:02 #76
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168773042
Wow die reacties, dit moet wel een van de hardstlopende ( ;( ) topics van fok zijn

quote:
99s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik vond 'been there, done that' al wel genoeg grond om het nooit meer te doen. VOnd het wel leuk toen trouwens. Voor één keer.

[..]

Dan moet je de volgende keer eens 1,9km in 12 minuten doen. Voel je je vast een stuk beter achteraf en het is nog beter voor je ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:50 schreef pijll het volgende:

[..]

Niet slecht voor een eerste keer.

Ga je met een beginnersschema beginnen?
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:59 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik ben drie keer begonnen met hardlopen. De eerste twee keer moest ik na een poosje afhaken vanwege scheenbeen blessures. Reden: te hard van stapel gelopen. Mijn benen (pezen, spieren) waren er nog niet klaar voor.

De laatste keer een beginners schema gebruikt (evy). Mix van rennen en wandelen. Gevolg: blessurevrij gebleven, en ik loop nog steeds (2,5 jaar later).

Moraal van het verhaal: zorg dat je jezelf de tijd gunt voor je spieren en pezen om de beweging aan te kunnen. Daar heb je op de langere duur veel plezier van.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou wat minder hard van stapel lopen, letterlijk, en er een Walk-to-run schema bijpakken. Succes!

Vanavond hardlooptraining met de club. Heb eigenlijk weinig zin, want er zijn wat gelazerdingen die spelen waar ik allemaal geen zin in/tijd voor heb. Ze gaan niet om mij persoonlijk ofzo, maar ik word er als bestuurslid wel bij betrokken, en ik word er vooral moe van dat men zo ff-ing kinderachtig is :') en dit is weer wat anders dan het tijdsmokkelakkefietje waar ik laatst over postte. Echt, mensen, ff-ing grow up.

Dus. :')

Staan 400m reps op het programma, 25 minuten lang. Ik ga er denk ik 300 + recovery van maken, aangezien de laatste kwart van de 400m loop die we gebruiken iets te steil naar beneden gaat om te riskeren met m'n rug op 't moment op sneller tempo. Maar ik kijk wel even hoe het de eerste ronde gaat. Gelukkig is het droog, want het is ook heel koud ;(
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 18:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Bijna 4:15 per km, knap hoor, maar dan zou ik ook dood zijn. Letterlijk denk ik, aangezien mijn 1km per op 4:35 ligt. _O-

Ik zou een leuk opbouwschema gaan zoeken. Evy of betaald via Endomondo of Google lekker wat rond en kies iets wat je leuk lijkt.
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hardlopen is een duursport he? Het gaat niet om zo snel mogelijk, maar om zo lang mogelijk.
Twee tips:
- heel rustig opbouwen. Twee minuten lopen, één minuut wandelen, vijf-zes keer herhalen, en dat per week uitbouwen. Een opbouwschema kan ook.
- een tempo pakken waarbij je nog kan praten met anderen/jezelf. Echt! Er zit een heel biologisch proces achter over zuurstof transporteren in je lichaam, maar uiteindelijk komt het erop neer dat je bij praattempo lang door kunt gaan. Klinkt misschien wat saaier, maar daarmee houd je het op lange termijn wel leuker voor jezelf. Op een gegeven moment kan je wel intervaltrainingen inbouwen, maar dat komt later.
Wat ik vooral lees is dat ik het veel rustiger aan moet doen?
Dus ook al kan ik nog effe doorrennen, toch wandelfases opnemen? Zal het evy-ding es opzoeken.

Mijn doel is om ongeveer 5 km. te rennen zonder dood te gaan.

Heb nu gemerkt dat ik pijn aan mijn knieen heb na t rennen. Dit komt waarschijnlijk door mijn postuur? Ik ben geboren voor 65 kg, maar doe al jaren aan bodybuilding waardoor ik 90 kilo weeg. Mja die moeten maar wennen dan die gewrichten.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:51:03 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_168773044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ik hoorde bij mijn eerste trainingen dat ik liep als een voetballer :'). Heb nooit gevoetbald :').
Kromme poten? :7
F means you're fucked
pi_168773101
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat ik vooral lees is dat ik het veel rustiger aan moet doen?

[..]

Dit vat alle reacties goed samen.
  donderdag 9 februari 2017 @ 09:59:20 #79
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168773200
Die reacties zijn er niet voor niets. Ik denk dat een aantal mensen uit ervaring spreekt. Ik ben zelf ook een paar keer opnieuw begonnen na overbelastingsklachten. En iedere keer nog voorzichtiger weer opgebouwd. Dat is soms frustrerend, omdat je al snel meer kunt en wil dan verstandig is, maar wel het beste, anders lezen we over een paar maanden hier alles over pijnlijke knieën en het bijbehorende balen, gevolgd door een een reek zie-je-nou-wel's :P
pi_168773204
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Wow die reacties, dit moet wel een van de hardstlopende ( ;( ) topics van fok zijn

Wat ik vooral lees is dat ik het veel rustiger aan moet doen?
Dus ook al kan ik nog effe doorrennen, toch wandelfases opnemen? Zal het evy-ding es opzoeken.

Mijn doel is om ongeveer 5 km. te rennen zonder dood te gaan.

Heb nu gemerkt dat ik pijn aan mijn knieen heb na t rennen. Dit komt waarschijnlijk door mijn postuur? Ik ben geboren voor 65 kg, maar doe al jaren aan bodybuilding waardoor ik 90 kilo weeg. Mja die moeten maar wennen dan die gewrichten.
Juist om blessures te voorkomen is het raadzaam om langzaam te lopen (de krachten nemen exponentieel toe naarmate je harder gaat) en om rust in te bouwen. Knieën en schenen zijn veel gehoorde klachten als je te hard begint.
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:10:23 #81
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168773412
Het is ook in mijn beginnersklasje weer datgene waar de meeste aandacht aan wordt besteed: afremmen, afremmen, afremmen. Niet als een dolle gaan rennen. Eerst eens een half uurtje al pratend kunnen rennen, daarna voor de snelheid en/of uitbreiding afstand. En bij weinig mensen komt die boodschap echt aan.

Ik word ook weer opgejut om me direct in te schrijven voor een 10k in mei. No way :N Ik bouw op om over 3 jaar nog te lopen en liefst blessureloos. Eerst maar eens een stabiele basis. Maar ja, ik ben dan ook van de degelijke aanpak :+ En ik weet dat het loont :)
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:20:18 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168773548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 10:10 schreef Quoi het volgende:
Het is ook in mijn beginnersklasje weer datgene waar de meeste aandacht aan wordt besteed: afremmen, afremmen, afremmen. Niet als een dolle gaan rennen. Eerst eens een half uurtje al pratend kunnen rennen, daarna voor de snelheid en/of uitbreiding afstand. En bij weinig mensen komt die boodschap echt aan.

Ik word ook weer opgejut om me direct in te schrijven voor een 10k in mei. No way :N Ik bouw op om over 3 jaar nog te lopen en liefst blessureloos. Eerst maar eens een stabiele basis. Maar ja, ik ben dan ook van de degelijke aanpak :+ En ik weet dat het loont :)
Ik denk dat jij gewoon ergens familie bent van Zwabber.

Verder groot gelijk trouwens!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168773991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:33 schreef YUR het volgende:
We lopen iedere 6 a 8 weken, iedere keer een andere route op een andere locatie in of om Den Haag. In 1 groep, rustig tempo. Iedereen die een km of 8 kan lopen mag mee, want dat is de afstand die we ongeveer lopen. Met een paar stops onderweg met een minibootcamp, groepsfoto of een andere goede reden.
De gemiddelde groepsgrootte is tot nu toe tussen 130 en 180 lopers, waarvan ongeveer 15 a 20 begeleiders.
Ik ben meestal de bezemloper ^O^
^O^ aanrader!
Al doe ik pas weer mee na de marathon én als het 's avonds licht is.
  donderdag 9 februari 2017 @ 10:55:08 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168774175
En ik als er daarbij in ieder geval rond de 7 min/km wordt gelopen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168774422
Yur, je speelt vals, op de fiets. En dan nog bezemloper zijn ... ga eens wat intervaltrainingen doen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben geboren voor 65 kg
:D
Die had ik nog nooit eerder gehoord.

Wat de anderen zeggen: je conditie kan het aan, maar je spieren/pezen/gewrichten passen zich minder snel aan. Die moeten elke keer als je neerkomt 3x je gewicht dragen.
Zoek een leuk schema uit. Succes!
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2017 @ 11:08:15 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168774463
Dat persoonlijke filmpje van de Midwintermarathon, waarom heb ik die nou bekeken ;(

De foto's zijn niet veel beter. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_168774598
Ik ben geboren voor 8 pond, daar is het gelukkig niet bij gebleven.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168774754
quote:
9s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:08 schreef DeLuna het volgende:
Dat persoonlijke filmpje van de Midwintermarathon, waarom heb ik die nou bekeken ;(

De foto's zijn niet veel beter. :')
Ik vind jouw foto's anders prima.
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2017 @ 11:29:56 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168774877
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:22 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik vind jouw foto's anders prima.
Dan ben ik blij dat andere mensen daar anders tegen aan kijken. Het is dat ik hardlopen echt heel leuk vind maar anders was ik misschien wel gestopt. 8)7
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 februari 2017 @ 13:31:51 #90
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_168777171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat andere mensen daar anders tegen aan kijken. Het is dat ik hardlopen echt heel leuk vind maar anders was ik misschien wel gestopt. 8)7
:o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_168777365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 11:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat andere mensen daar anders tegen aan kijken. Het is dat ik hardlopen echt heel leuk vind maar anders was ik misschien wel gestopt. 8)7
Doe niet zo raarrrr. Oncharmante foto's hoort bij kapotgaan in welke sport dan ook, en heel af en toe zit er per ongeluk wel een leuke tussen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168777638
Ik vind die verrotte foto's juist ook zo leuk. Gaaf voor een collage.
  donderdag 9 februari 2017 @ 14:18:47 #93
3878 Vork
Manisch creatief
pi_168778089
Dat sterven tijdens de wedstrijd hoeft van mij niet per se op de foto te worden vastgelegd. Gek genoeg lijken fotografen daar onbewust ook rekening mee te houden, ik sta namelijk vaak helemaal niet op de foto. :P
pi_168778461
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2017 14:18 schreef Vork het volgende:
Dat sterven tijdens de wedstrijd hoeft van mij niet per se op de foto te worden vastgelegd. Gek genoeg lijken fotografen daar onbewust ook rekening mee te houden, ik sta namelijk vaak helemaal niet op de foto. :P
Ik zou eigenlijk alleen maar dat soort foto's willen zien. Al die blije duimpjesfoto's, die zijn pas de hel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 9 februari 2017 @ 14:41:17 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168778555
2x 10min check. Ik had wel echt de meest lage motivatie en een slaapgebrek waar je u tegen zegt. Tóch erg blij dat ik ben gegaan. Was heerlijk! :s)
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2017 @ 15:54:44 #96
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_168780247
Dus ik ging vandaag mijn paspoort ophalen bij de gemeente. Ik dacht, ik ga mooi lopend, anders moet ik namelijk op de fiets en daarna nog hardlopen en dat vond ik zonde van mijn tijd. Met een omweggetje in totaal 16,6km dus prima training. Ben ik mooi onderweg, hoor ik ineens allemaal geblaat en komt er een kudde schapen op mij af gerend :') Ze stonden echt behoorlijk ver weg nog _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze even gedag gezegd en ben daarna verder gelopen. :+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 9 februari 2017 @ 15:58:52 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_168780348
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2017 15:54 schreef DeLuna het volgende:
Dus ik ging vandaag mijn paspoort ophalen bij de gemeente. Ik dacht, ik ga mooi lopend, anders moet ik namelijk op de fiets en daarna nog hardlopen en dat vond ik zonde van mijn tijd. Met een omweggetje in totaal 16,6km dus prima training. Ben ik mooi onderweg, hoor ik ineens allemaal geblaat en komt er een kudde schapen op mij af gerend :') Ze stonden echt behoorlijk ver weg nog _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ze even gedag gezegd en ben daarna verder gelopen. :+
Nu ben ik benieuwd wat je tegen ze hebt gezegd? :+

ik doe dan vaak "bèèèèh" terug
pi_168781108
Heb een miband besteld maar die app faalt nu. :') Hebben jullie alternatieven?
Gino ♥
pi_168781442
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Heb een miband besteld maar die app faalt nu. :') Hebben jullie alternatieven?
Ik heb geen idee wat het is, een activity tracker?
De meesten hier lopen met een GPS-horloge met bijbehorende software, van Garmin, Polar, Suunto of Tomtom.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_168781481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
[...]
Heb nu gemerkt dat ik pijn aan mijn knieen heb na t rennen. Dit komt waarschijnlijk door mijn postuur? Ik ben geboren voor 65 kg, maar doe al jaren aan bodybuilding waardoor ik 90 kilo weeg. Mja die moeten maar wennen dan die gewrichten.
Des te voorzichtiger moet je zijn. Het verraderlijke is ook dat je nog kan denken dat je voorzichtig aan doet, maar dat een paar maanden later ineens toch klachten opspelen. Het veiligst loop je met een schema van Evy bijvoorbeeld. Die pakt het héél rustig aan en coacht je er ook doorheen. Dat vond ik zelf altijd wel fijn, want ze remt je terwijl ze je toch het gevoel geeft dat je voldoende hebt gedaan voor die dag. Dan is 20 minuten training oké, omdat je weet dat je gaat uitbouwen.

En rustdagen houden! Nooit twee dagen achter elkaar hardlopen. (ooit één keer gedaan, dat heb ik geweten :') )
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')