abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:07:34 #26
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168752697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:39 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Begaande grond van een appartementencomplex zijn sowieso :')
De nadelen van een rijtjeshuis gecombineerd met de nadelen van een appartement.
Mwoah, ik heb een tijdje onderaan zo'n complex gewoond, hoef je in ieder geval niet de hele tijd door zo'n deprimerende galerij te lopen wanneer je naar buiten gaat. En het was bijna 100¤ goedkoper dan precies hetzelfde appartement op 1 hoog.
pi_168752918
Daarom heb ik een knuppel onder m'n bed liggen, al zal ik het waarschijnlijk afleggen tegen een vuurwapen of meerdere personen, ik heb me voorgenomen meteen vol te beuken op het hoofd als ik een inbreker betrap. Liever de consequenties dan m'n gezin in gevaar te laten.
<hr>
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:37:19 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168753064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daarom heb ik een knuppel onder m'n bed liggen, al zal ik het waarschijnlijk afleggen tegen een vuurwapen of meerdere personen, ik heb me voorgenomen meteen vol te beuken op het hoofd als ik een inbreker betrap. Liever de consequenties dan m'n gezin in gevaar te laten.
Als je er echt mee bezig bent zou ik eerder een grote hond aanschaffen, dan blijven ze sowieso wel weg.
pi_168753137
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
'n foto's zie van de plaats delict en het is bijv. een flatwoning dan is het eerste wat ik me afvraag of de overvall
Kan toch ook zijn dat het verband heeft met het criminele millieu. Bewoner had misschien schulden, misschien dachten ze te kunnen rippen, etc. Dat iemand op een flatje woont zegt weinig over de financiële situatie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_168753222
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
Daarom heb ik een knuppel onder m'n bed liggen, al zal ik het waarschijnlijk afleggen tegen een vuurwapen of meerdere personen, ik heb me voorgenomen meteen vol te beuken op het hoofd als ik een inbreker betrap. Liever de consequenties dan m'n gezin in gevaar te laten.
OK, ik zal het doorgeven aan Vladislav en Pjotr.
U MAD?
pi_168753320
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK, ik zal het doorgeven aan Vladislav en Pjotr.
Iets proberen lijkt me beter dan niets proberen. Je kunt natuurlijk op grond gaan liggen en hopen dat ze je met rust laten maar dat is geen garantie dat je het overleeft.
<hr>
pi_168753640
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als je er echt mee bezig bent zou ik eerder een grote hond aanschaffen, dan blijven ze sowieso wel weg.
Wij hebben altijd honden gehad. En inderdaad er is nooit ingebroken. Wel ooit een poging, tot de hond het merkte toen zijn ze gevlucht. Nu een grote herder ook al is het een mietje hij kan blaffen als de beste en hoort alles.
pi_168753742
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:14 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Wij hebben altijd honden gehad. En inderdaad er is nooit ingebroken. Wel ooit een poging, tot de hond het merkte toen zijn ze gevlucht. Nu een grote herder ook al is het een mietje hij kan blaffen als de beste en hoort alles.
Bij mij is er ingebroken terwijl ik een hond had, maar die lag boven te slapen, net als ik, en we hebben beide ( neem ik aan) niks gemerkt. Het is dus geen garantie. Het kan ook zo maar zijn dat de hond het wel heeft gehoord, maar er vrolijk naast heeft lopen kwispelen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:21:13 #34
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168753759
Nog even en ze kunnen het omdopen tot Limbabwe
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:22:50 #35
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_168753778
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als je er echt mee bezig bent zou ik eerder een grote hond aanschaffen, dan blijven ze sowieso wel weg.
of geluid van blaffende honden door je speakers gooien :P
pi_168753944
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:22 schreef Manke het volgende:

[..]

of geluid van blaffende honden door je speakers gooien :P
Dan zal het niet lang duren voor je buren de politie op je dak sturen voor geluidsoverlast.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168754005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij mij is er ingebroken terwijl ik een hond had, maar die lag boven te slapen, net als ik, en we hebben beide ( neem ik aan) niks gemerkt. Het is dus geen garantie. Het kan ook zo maar zijn dat de hond het wel heeft gehoord, maar er vrolijk naast heeft lopen kwispelen.
Ligt aan de hond inderdaad onze oude (inmiddels overleden) kleine hond hoorde dat inderdaad ook niet die had heel slecht gehoor op latere leeftijd. Maar toen ze jong was wel. Onze huidige hond die hoort echt alles maar heeft ook enorme oren en is nog jong en vitaal. En slaapt beneden. Als je sochtens 1 teen uit bed zet of rechtop gaat zitten, hoor je hem beneden al voor de deur gaan zitten om te wachten. Soms heel irritant... Als je naar het toilet moet rond de tijd dat je op staat zit ie beneden klaar voor actie een beetje te miepen. Of probeer zijn snoeptrommel maar eens stiekem te openen waar in huis hij ook is. 2 sec en hij staat naast je.

Sommigen honden zijn ook niet waaks al heb ik die zelf nog nooit 1 gehad. Zelfs onze Golden retriever die kon er wat van. Dat ze jou wakker maken met hun geblaf is voor veel inbrekers al genoeg om weg te blijven dat kan een kleine hond ook.
  woensdag 8 februari 2017 @ 11:40:56 #38
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_168754076
Links is dat appartementen blokje. Verder een prima straat/buurt. Ik rijd er regelmatig doorheen, want doorgaande weg. Nooit appartementjes gezien. :@. Veel grote vrijstaande huizen of 2 onder één kap woningen.
Ik vermoed dat het gedoe wel drugsgerelateerd zal zijn.

https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_168754262
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:55 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Iets proberen lijkt me beter dan niets proberen. Je kunt natuurlijk op grond gaan liggen en hopen dat ze je met rust laten maar dat is geen garantie dat je het overleeft.
En dan vijf dagen later begraven worden omdat je die drie tientjes uit de portomonnee niet wou afgeven.
U MAD?
pi_168754717
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Slachtoffer is een man van rond de 30 van Tunesische komaf.
Ze ruimen elkaar op dat schorriemorrie gr Henk uut Drenthe
standaarddrinker
  Spellchecker woensdag 8 februari 2017 @ 12:15:18 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_168754764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan zal het niet lang duren voor je buren de politie op je dak sturen voor geluidsoverlast.
En de gemeente voor hondenbelasting :D
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:23:02 #42
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_168754930
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:40 schreef deedeetee het volgende:
Links is dat appartementen blokje. Verder een prima straat/buurt. Ik rijd er regelmatig doorheen, want doorgaande weg. Nooit appartementjes gezien. :@. Veel grote vrijstaande huizen of 2 onder één kap woningen.
Ik vermoed dat het gedoe wel drugsgerelateerd zal zijn.

https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Apart ook, slachtoffer blijkt 29 jaar te zijn. Loop er regelmatig langs met mijn hond, was altijd in de veronderstelling dat dat vooral bejaarden zijn die daar wonen.
Tics van je petten.
  woensdag 8 februari 2017 @ 12:52:38 #43
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_168755492
Lees al diverse berichten dat het zou gaan om een afrekening. Slachtoffer was eigenaar van een shisha lounge in Sittard.
Tics van je petten.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 13:06:57 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_168755791
Bij een woningoverval in een flat aan de Beatrixlaan in het Limburgse Geleen is vannacht de 29-jarige bewoner gedood. Omwonenden kijken niet op van het geweld en hadden elkaar al gewaarschuwd voor problemen rond het slachtoffer.

Een of meer overvallers drongen rond 03.00 uur de woning op de begane grond van het appartementencomplex binnen. Het slachtoffer raakte zwaargewond door het gevecht dat ontstond en overleed ondanks medische hulp van de hulpdiensten ter plaatse aan zijn verwondingen, maakte de politie bekend.

De twee verdachten zijn gevlucht en nog altijd spoorloos. Aanvankelijk maakte de politie melding van een schietincident, maar vanochtend liet een woordvoerder weten dat de doodsoorzaak nog niet vaststaat. ,,Er is vannacht wel een knal gehoord, maar dat onderzoeken we nog.''

Geschreeuw
In het complex met 28 woningen wonen veel ouderen. De politie wil nog geen uitspraken doen over de achtergrond van de man. Volgens de buurt is het slachtoffer van Tunesische afkomst. Zijn vrouw bleef ongedeerd en werd vannacht meegenomen naar het politiebureau om een verklaring af te leggen.

Buurtbewoners werden wakker van het kabaal en geschreeuw dat uit de woning kwam. Een buurvrouw van een paar huizen verder kijkt niet heel erg op van de gewapende overval. ,,Hij had wel vaker ruzie op de parkeerplaats. We hadden elkaar onderling al gewaarschuwd. Het was vannacht stikdonker, dus ik kon niets zien. Maar ik vroeg mij wel meteen af 'wat is er nu weer loos'. Het is akelig", aldus de vrouw, die uit angst voor de daders alleen anoniem haar verhaal wil doen.

Blaffen
Een andere buurvrouw is flink geschrokken. ,,Ik moest naar de wc, toen ik honden hoorde blaffen. Ik keek uit het raam en zag twee ambulances staan. Schoten heb ik niet gehoord", laat de 67-jarige vrouw weten. ,,Er woonde nog niet zo lang een man en een vrouw. Ik vind het best eng. Ik ben al wat ouder, dat maakt je toch onzeker."

Volgens een woordvoerder van de politie 'gaan de verhalen een eigen leven leiden' en is het nog onduidelijk wat het motief is achter het misdrijf. De politie doet de rest van de dag forensisch onderzoek. Er is ook een speurhond ingezet en buurtbewoners worden ondervraagd.

Het is niet de eerste gewapende overval dit jaar. Limburg heeft te maken met een ware golf aan woningovervallen. In Maastricht kostte dat eind januari ook al iemand het leven.

http://www.ad.nl/binnenla(...)oor-geweld~a7181147/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 februari 2017 @ 13:15:04 #45
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_168755946
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 11:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En dan vijf dagen later begraven worden omdat je die drie tientjes uit de portomonnee niet wou afgeven.
Ik heb in mijn gang een leuke kast staan. Daar liggen onze portemonnees, de sleutels van de auto's etc. Mochten ze binnenkomen, succes ermee. Wij hebben al jaren geen emotionele spullen meer in onze portemonnees zitten dus de rest is allemaal verzekeringswerk.
pi_168756025
Het is een eigenaar van een Shisha lounge in Sittard:

Hafed Merkikou vermoord in Geleen, maar wat gebeurde er?

De politie tast nog in het duister over wat nu de achtergronden zijn van de dood op de 29-jarige Hafed Merkikou.


Gewapende woningoverval
In eerste instantie sprak de politie over een gewapende woningoverval, waarbij de bewoner van het huis zou zijn doodgeschoten. Na eerste onderzoek blijkt echter dat nog onduidelijk is wat de achtergronden zijn van het misdrijf.

De politie kreeg rond 03.00 uur een melding over twee verdachte personen die zich zouden bevinden in een woning aan de Beatrixstraat in Geleen. Zij zouden in gevecht zijn met de bewoner, nadat ze bij de woning waren binnengedrongen. Nadat de politie ter plaatse kwam waren de twee verdachten al gevlucht. Hafed Merkikou lag zwaargewond in zijn woning, hulp mocht niet meer baten.

Onderzoek dood Hafed Merkikou
Of er daadwerkelijk sprake is geweest van een schietpartij moet nog onderzocht worden. De achtergronden en het motief van het misdrijf zijn niet duidelijk. Buurtbewoners meldden aan 1limburg dat ze vannacht rond 3 uur geschreeuw hoorden. "Hij riep 'nee, nee!' en zijn angstkreet ging door merg en been." Ook zouden ze twee schoten hebben gehoord.

De van oorsprong Tunesische Hafed Merkikou is de eigenaar van shisha loungebar Sahaya Lounge in Sittard. Hij laat een vrouw en kinderen achter. Om erachter te komen wat er zich precies in de woning heeft afgespeeld is de politie een buurtonderzoek gestart. Verwacht wordt dat het technisch onderzoek en de forensische opsporing nog de gehele dag zal duren. Zijn vrouw die zich ook in de woning bevond bleef ongedeerd.

http://www.boevennieuws.nl/nieuws/hafed-merkikou-vermoord-geleen/

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 13:23:45 ]
pi_168756191
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:52 schreef nattermann het volgende:
Lees al diverse berichten dat het zou gaan om een afrekening. Slachtoffer was eigenaar van een shisha lounge in Sittard.
Shisha lounges zijn de tumoren van deze samenleving. Werd vorig jaar in Amsterdam niet een afgehakt hoofd neergezet voor een shisha lounge?
U MAD?
pi_168756254
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Shisha lounges zijn de tumoren van deze samenleving. Werd vorig jaar in Amsterdam niet een afgehakt hoofd neergezet voor een shisha lounge?
Dit was trouwens wel een redelijk nette jongen. Soms wat extreme uitspraken, maar dat heeft iedere jongere. Ik heb 'm al 15 jaar niet gezien en/of gesproken overigens.

Laat ik het anders zeggen: bij sommige gasten kan ik me er iets bij voorstellen dat het niet helemaal klopt. Bij hem niet zozeer.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2017 13:32:58 ]
pi_168756475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:15 schreef maily het volgende:

[..]

En de gemeente voor hondenbelasting :D
Haha inderdaad, die kan je zelfs al verwachten als je geen hond hebt, maar als afschrikmiddel tegen inbrekers zo'n plaat achter je raam hebt zitten met "pas op voor de hond". Is mij ook eens overkomen, of ik even 60 gulden wilde betalen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_168756484
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Shisha lounges zijn de tumoren van deze samenleving. Werd vorig jaar in Amsterdam niet een afgehakt hoofd neergezet voor een shisha lounge?
:Y
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')