abonnement Unibet Coolblue
pi_168747021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:34 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem met de PVV?
Dat het een populistische schreeuwpartij is die nooit wat constructiefs heeft bijgedragen aan het politieke debat of voorstellen in de kamer; Dat ze een vrij significant deel van de Nederlandse inwoners tot vijand hebben uitgeroepen; Dat ze standpunten innemen die enkel bedoeld zijn als wisselgeld voor hun moslimstandpunten en om de economische onderklasse aan zich te binden terwijl hun stemmingen in de tweede kamer enkel de economische bovenklasse bevoordelen; Dat hun kamerfractie vol incapabele schoppers zit; Dat ze gesponsord worden door conservatieve christenen en zionisten en nog veel meer.

Maar dat staat los van mijn reactie. Of er nou wat mis is met de partij of niet. Op basis van peilingen moet je geen uitspraken doen over het politieke landschap. Eerst maar eens zien hoe de verkiezingen lopen.
pi_168747053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is juist een van de weinige voordelen van de PVV.
Mwah, dat ligt dan natuurlijk volledig aan die man :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_168747113
Kunnen we het ook enigsinds ontopic houden? Deze discussie kan beter in POL gevoerd worden.
Lambo of Rekt
pi_168747165
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:03 schreef Chai het volgende:
TS: wat bedoel je precies met in een relatie? Kan dat ook een vriendschapsrelatie zijn?

Ik houd er niet van als mensen wel een mening hebben over zaken, maar totaal geen achtergrondkennis. Op hoofdlijnen beetje dezelfde politieke richting heeft toch wel mijn voorkeur, maar een beetje verschil is ook leuk, dat je elkaar nog eens aan het denken kan zetten.
Vul het in zoals je zelf wilt! :) Waarom zou het bij een liefdesrelatie bijv. anders zijn dan bij een vriendschappelijke relatie?
pi_168747219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:33 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

PVV kan niets, andere partijen gaan er nooit mee in zee en zullen er zich weinig van aantrekken. Maakt niet uit wat je strategie is. Je zet de hele samenleving op spel, als je op de PVV stemt, dat weegt er gewoon niet tegen op. Het idee dat Wilders uit protest wint.
Moet je eens zien hoe hard ze gaan draaien als PVV de grootste zou worden. En regeren betekent compromissen sluiten, dus wees maar niet zo bang :*
pi_168747349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:24 schreef Micson het volgende:

[..]

Ja want PVV-stemmers staan doorgaans bekend om hun uitgebreide dossierkennis, dit in tegenstelling tot de gemiddelde D66 of GL-stemmer uiteraard. ^O^ :'(

[..]

Kortom, je wil alleen een PVV-ster. :')
Scheelt dat het partijprogramma maar 1 a4tje is.
pi_168747390
Van die linkse veganisten die GroenLinks stemmen :r echt een keiharde turnoff bah
<hr>
pi_168747403
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat het een populistische schreeuwpartij is die nooit wat constructiefs heeft bijgedragen aan het politieke debat of voorstellen in de kamer; Dat ze een vrij significant deel van de Nederlandse inwoners tot vijand hebben uitgeroepen; Dat ze standpunten innemen die enkel bedoeld zijn als wisselgeld voor hun moslimstandpunten en om de economische onderklasse aan zich te binden terwijl hun stemmingen in de tweede kamer enkel de economische bovenklasse bevoordelen; Dat hun kamerfractie vol incapabele schoppers zit; Dat ze gesponsord worden door conservatieve christenen en zionisten en nog veel meer.

Maar dat staat los van mijn reactie. Of er nou wat mis is met de partij of niet. Op basis van peilingen moet je geen uitspraken doen over het politieke landschap. Eerst maar eens zien hoe de verkiezingen lopen.
Dit is inherent tegenstrijdig. Het is een feit dat mensen strategisch stemmen op basis van peilingen. Mag jij het niet mee eens zijn, maakt het niet minder waar.
pi_168747454
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:42 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat het een populistische schreeuwpartij is die nooit wat constructiefs heeft bijgedragen aan het politieke debat of voorstellen in de kamer; Dat ze een vrij significant deel van de Nederlandse inwoners tot vijand hebben uitgeroepen; Dat ze standpunten innemen die enkel bedoeld zijn als wisselgeld voor hun moslimstandpunten en om de economische onderklasse aan zich te binden terwijl hun stemmingen in de tweede kamer enkel de economische bovenklasse bevoordelen; Dat hun kamerfractie vol incapabele schoppers zit; Dat ze gesponsord worden door conservatieve christenen en zionisten en nog veel meer.

Maar dat staat los van mijn reactie. Of er nou wat mis is met de partij of niet. Op basis van peilingen moet je geen uitspraken doen over het politieke landschap. Eerst maar eens zien hoe de verkiezingen lopen.
Ze brengen punten ter sprake, hebben voorstellen gedaan die zelfs soms aangenomen werden, de VVD'ers zijn de laatste jaren nou ook niet echt capabel en integer gebleken, dat vrij significante deel heeft de autochtone Nederlanders onderhand tot vijand uitgeroepen, ze beginnen zelfs een partij tegenwoordig... zo kan je van beide kanten wel wat zeggen.

Alle andere partijen zouden zich ook eens heel goed achter de oren kunnen krabben hoe dit nou allemaal heeft kunnen gebeuren... maar nee...

Als het onderwijs wat beter geregeld was, zat je nu niet met zoveel dom volk, om maar wat te noemen.
pi_168747523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vul het in zoals je zelf wilt! :) Waarom zou het bij een liefdesrelatie bijv. anders zijn dan bij een vriendschappelijke relatie?
Doorgaans heb je meerdere vrienden. Een beetje balans kan wel mooi zijn en het is ook wel fijn om dingen van een andere kant te horen. Een liefdesrelatie heb je doorgaans maar één (tegelijk) van en die spreek je vaker. Dan is het wel fijn als je over zaken die je belangrijk vindt een beetje hetzelfde denkt. Zo is het voor mij tenminste, daarom ben ik makkelijker bij vrienden. Ik merk echter wel dat de mensen waar ik het meest close mee ben dichterbij mij zitten dan het gemiddelde van de mensen waarmee ik omga.
pi_168747609
Ik wil het er in ieder geval over kunnen hebben. Niemand hoeft precies dezelfde mening te hebben als ik, maar ik wil wel wederzijds respect voor die meningen, van beide kanten, en de mogelijkheid te 'passen' op een bepaald onderwerp. Over sommige dingen heb ik echt goed nagedacht en daarover heb ik ook echt een duidelijke mening, over andere dingen minder. Dan wil ik niet gedwongen worden toch iets te zeggen omdat ik zou moeten kiezen ofzo. Omgekeerd ook, liever dat iemand toegeeft dat hij/zij zich ergens (nog) niet in heeft verdiept, iemand zich niet interesseert in dat ene onderwerp, whatever, dan dat diegene gewoon maar wat gaat roeptoeteren omdat ik ernaar vroeg.

Daarnaast moeten, in een relatie, iemands meningen niet tegen mijn fundamentele normen en waarden indruisen. Ik zou niet samen kunnen zijn met iemand die het principieel oneens is met alle facetten van het zorgstelsel, bijvoorbeeld. Maar dat zijn dingen die niet echt vastliggen ofzo, ik denk dat je die pas herkent als je ze tegenkomt.

Met vrienden ben ik daar minder strikt in. Vrienden zijn context-afhankelijk en daarin kan ik me over veel meer heen zetten en het er 'gewoon niet over hebben' dan in een relatie.
Your opinion of me is none of my business.
pi_168747810
Vind ik best een moeilijke vraag. Een beetje misschien, maar ergens toch ook weer niet. Het is al door meer mensen gezegd: als het me al boeit, gaat het me meer om de motivatie erachter.

Ik vind het (in een liefdesrelatie, in vriendschappen minder) wel heel belangrijk dat iemand bepaalde normen en waarden met mij deelt, maar die vertalen zich eigenlijk niet zo heel erg naar een bepaalde politieke partij. Ik ben op zich een vrij (centrum)linkse stemmer, maar met sommige dingen ben ik toch ook wel weer enigszins rechts.
Verder heb ik als het om politieke zaken gaat gewoon vaak niet zo'n uitgesproken mening. Ik vind nog al eens dat "de waarheid" ergens in het midden ligt of dat veel ideeën niet waterdicht genoeg zijn en kan mij daardoor in geen van de partijen vinden. Verder heb ik in het hele gebeuren ook maar weinig vertrouwen (desalniettemin stem ik wel altijd).

Ik heb eigenlijk maar 2 partijen waarbij ik bij voorbaat denk dat ik dat gewoon echt nóóit zie matchen met mijzelf en dat zijn artikel 1 en SGP. Hoewel Mr. Forbry en ik samen best wel goed boeren, ben ik verder geloof ik dan nog het meest anti-VVD en anti-50 plus, meer nog dan anti-PVV. PVV-stemmers stemmen tenminste nog vanuit een bepaald gevoel, waar het bij VVD'ers juist nog al eens aan gevoel ontbreekt en hoewel ik een best wel rationeel iemand ben, vind ik dat laatste op de één of andere manier binnen deze context geloof ik toch erger. Maar ik heb desondanks een heleboel VVD'ers in mijn omgeving, ook vrienden, ook ex-liefdes (die ik nog steeds een heel warm hart toedraag).

Ik vind religie/geloof (in ieder geval voor een liefdesrelatie) een veel groter struikelblok dan politiek (al kan zich dat wel naar een politieke partij vertalen natuurlijk). Verder geloof ik dat ik mij nog het meest erger aan mensen die wel een bepaalde voorkeur hebben, maar daar niet open over (willen) zijn (al kan ik me dat in het geval van de PVV dan nog vrij goed voorstellen).

Precies de laatste post :D , maar hier kan ik mij nog het meest in vinden denk ik:

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil het er in ieder geval over kunnen hebben. Niemand hoeft precies dezelfde mening te hebben als ik, maar ik wil wel wederzijds respect voor die meningen, van beide kanten, en de mogelijkheid te 'passen' op een bepaald onderwerp. Over sommige dingen heb ik echt goed nagedacht en daarover heb ik ook echt een duidelijke mening, over andere dingen minder. Dan wil ik niet gedwongen worden toch iets te zeggen omdat ik zou moeten kiezen ofzo. Omgekeerd ook, liever dat iemand toegeeft dat hij/zij zich ergens (nog) niet in heeft verdiept, iemand zich niet interesseert in dat ene onderwerp, whatever, dan dat diegene gewoon maar wat gaat roeptoeteren omdat ik ernaar vroeg.

Daarnaast moeten, in een relatie, iemands meningen niet tegen mijn fundamentele normen en waarden indruisen. Ik zou niet samen kunnen zijn met iemand die het principieel oneens is met alle facetten van het zorgstelsel, bijvoorbeeld. Maar dat zijn dingen die niet echt vastliggen ofzo, ik denk dat je die pas herkent als je ze tegenkomt.

Met vrienden ben ik daar minder strikt in. Vrienden zijn context-afhankelijk en daarin kan ik me over veel meer heen zetten en het er 'gewoon niet over hebben' dan in een relatie.
En in deze twee ook:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:41 schreef LittleLady het volgende:
Ken toevallig iemand die erg actief was in de SP, met haar had ik het er wel eens over, elke partij heeft wel dingen dat ik zeg, moah daar hebben ze een punt, maar ook elke partij heeft ook dingen dat ik zeg, wtf? Het vervelende is, is dat ze eigenlijk nooit woord houden, dus mijn vertrouwen is helemaal weg. Ik heb altijd het gevoel dat ik moet kiezen uit een aantal auto's en die allemaal iets mankeren en dan is het gewoon de vraag hoe je aan het eind van de straat zal eindigen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zijn een aantal standpunten die voor mij erg belangrijk zijn waarvan ik liever heb dat een partner hier ook wel enigszins gelijkgestemd instaat. En omdat ik mijzelf tot op heden ook niet volledig in een enkele partij kan vinden is het voor mij niet zo’n issue als we een andere partij aanhangen, wel zou ik hierover willen kunnen praten, als de persoon in kwestie over een bepaald standpunt niet zou willen praten omdat deze bij een bepaalde partij zou horen en derhalve direct onzin zou zijn lijkt mij dit wel een afknapper.


[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 07-02-2017 23:33:41 ]
Tails tell tales
pi_168747943
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar je weet niet welke denkbeelden dat zijn. Je lijkt gemakshalve maar uit te gaan van het stereotype dat eraan kleeft...

Als iemand PVV blijkt te stemmen, dan vraag je toch eerst even waarom?
Je zou iemand die Sharia4Holland stemt je bed niet uitschoppen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_168748001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:14 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Je zou iemand die Sharia4Holland stemt je bed niet uitschoppen?
Niet als ze lekker pijpt
pi_168748038
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil het er in ieder geval over kunnen hebben. Niemand hoeft precies dezelfde mening te hebben als ik, maar ik wil wel wederzijds respect voor die meningen, van beide kanten, en de mogelijkheid te 'passen' op een bepaald onderwerp. Over sommige dingen heb ik echt goed nagedacht en daarover heb ik ook echt een duidelijke mening, over andere dingen minder. Dan wil ik niet gedwongen worden toch iets te zeggen omdat ik zou moeten kiezen ofzo. Omgekeerd ook, liever dat iemand toegeeft dat hij/zij zich ergens (nog) niet in heeft verdiept, iemand zich niet interesseert in dat ene onderwerp, whatever, dan dat diegene gewoon maar wat gaat roeptoeteren omdat ik ernaar vroeg.

Daarnaast moeten, in een relatie, iemands meningen niet tegen mijn fundamentele normen en waarden indruisen. Ik zou niet samen kunnen zijn met iemand die het principieel oneens is met alle facetten van het zorgstelsel, bijvoorbeeld. Maar dat zijn dingen die niet echt vastliggen ofzo, ik denk dat je die pas herkent als je ze tegenkomt.

Met vrienden ben ik daar minder strikt in. Vrienden zijn context-afhankelijk en daarin kan ik me over veel meer heen zetten en het er 'gewoon niet over hebben' dan in een relatie.
Helemaal mee eens.
En als iemand op een partij stemt hoef dat niet perse overeen te komen met het hele partij programma.

daar zit nog best wat speelruimte in.
Hell To The Liars
pi_168748053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze brengen punten ter sprake, hebben voorstellen gedaan die zelfs soms aangenomen werden, de VVD'ers zijn de laatste jaren nou ook niet echt capabel en integer gebleken, dat vrij significante deel heeft de autochtone Nederlanders onderhand tot vijand uitgeroepen, ze beginnen zelfs een partij tegenwoordig... zo kan je van beide kanten wel wat zeggen.

Alle andere partijen zouden zich ook eens heel goed achter de oren kunnen krabben hoe dit nou allemaal heeft kunnen gebeuren... maar nee...

Als het onderwijs wat beter geregeld was, zat je nu niet met zoveel dom volk, om maar wat te noemen.
Ik zou wel op je punten in willen gaan (en op harmankardon zijn post) maar het wordt inderdaad wat te veel POL. Op basis van deze post vraag ik me nog wel af: als jij de oprichting van denk of artikel 1 ziet als een daad van vijandschap richting Nederlanders, zou je dan ook niet iemand die daarop stemt afschrijven?
pi_168748128
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:18 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik zou wel op je punten in willen gaan (en op harmankardon zijn post) maar het wordt inderdaad wat te veel POL. Op basis van deze post vraag ik me nog wel af: als jij de oprichting van denk of artikel 1 ziet als een daad van vijandschap richting Nederlanders, zou je dan ook niet iemand die daarop stemt afschrijven?
Nee, ligt eraan waarom die daarop zou stemmen.
pi_168748162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:09 schreef Forbry het volgende:
Vind ik best een moeilijke vraag. Een beetje misschien, maar ergens toch ook weer niet. Het is al door meer mensen gezegd: als het me al boeit, gaat het me meer om de motivatie erachter.

Ik vind het (in een liefdesrelatie, in vriendschappen minder) wel heel belangrijk dat iemand bepaalde normen en waarden met mij deelt, maar die vertalen zich eigenlijk niet zo heel erg naar een bepaalde politieke partij. Ik ben op zich een vrij (centrum)linkse stemmer, maar met sommige dingen ben ik toch ook wel weer enigszins rechts.
Verder heb ik als het om politieke zaken gaat gewoon vaak niet zo'n uitgesproken mening. Ik vind nog al eens dat "de waarheid" ergens in het midden ligt of dat veel ideeën niet waterdicht genoeg zijn en kan mij daardoor in geen van de partijen vinden. Verder heb ik in het hele gebeuren ook maar weinig vertrouwen (desalniettemin stem ik wel altijd).

Ik heb eigenlijk maar 2 partijen waarbij ik bij voorbaat denk dat ik dat gewoon echt nóóit zie matchen met mijzelf en dat zijn artikel 1 en SGP. Hoewel Mr. Forbry en ik samen best wel goed boeren, ben ik verder geloof ik dan nog het meest anti-VVD en anti-50 plus, meer nog dan anti-PVV. PVV-stemmers stemmen tenminste nog vanuit een bepaald gevoel, waar het bij VVD'ers juist nog al eens aan gevoel ontbreekt en hoewel ik een best wel rationeel iemand ben, vind ik dat laatste op de één of andere manier binnen deze context geloof ik toch erger. Maar ik heb desondanks een heleboel VVD'ers in mijn omgeving, ook vrienden, ook ex-liefdes (die ik nog steeds een heel warm hart toedraag).

Ik vind religie/geloof (in ieder geval voor een liefdesrelatie) een veel groter struikelblok dan politiek (al kan zich dat wel naar een politieke partij vertalen natuurlijk). Verder geloof ik dat ik mij nog het meest erger aan mensen die wel een bepaalde voorkeur hebben, maar daar niet open over (willen) zijn (al kan ik me dat in het geval van de PVV dan nog vrij goed voorstellen).

Precies de laatste post :D , maar hier kan ik mij nog het meest in vinden denk ik:

[..]

En in deze ook:

[..]

Heel erg dit ja. Zoals bijvoorbeeld het punt van de al dan niet verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ZZP'ers. Ik vind dat debat een verkeerde insteek hebben, omdat ik het wel eens ben met die verplichting voor fulltime ZZP'ers, maar niet voor mensen die met vier dagen per week in loondienst al ver boven modaal verdienen en nog één dag per week bijbeunen als ZZP'er omdat ze daar plezier in hebben. Voor die mensen vind ik een verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering weer absoluut onzin. Liever gewoon een bepaald minimuminkomen waarvoor je je moet verzekeren aangaande arbeidsongeschiktheid.

Dat soort argumenten wil ik kunnen bespreken met een partner, of die het er nou mee eens is of niet, of die er nou een mening over heeft of niet. Ik wil van gedachten kunnen wisselen met m'n partner, nieuwe ideeën opdoen in gesprek met m'n partner. En dat hoeft allemaal niet per se binnen een politieke partij/voorkeur te vallen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_168748174
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
En als iemand op een partij stemt hoef dat niet perse overeen te komen met het hele partij programma.

daar zit nog best wat speelruimte in.
Ja, dat dus. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_168748394
De enige reden dat dit topic is opgestart is omdat binnenkort verkiezingen zijn, de overige 3,5 jaar boeit dit niemand iets.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 23:45:13 #121
240618 Micson
The lonely stoner
pi_168748748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
Van die linkse veganisten die GroenLinks stemmen :r echt een keiharde turnoff bah
Vreselijk als een meisje idealen heeft idd. :r :r
pi_168748978
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 23:45 schreef Micson het volgende:

[..]

Vreselijk als een meisje idealen heeft idd. :r :r
Hangt natuurlijk in z'n geheel af van welke idealen. En het geslacht is in deze niet erg belangrijk.
Conscience do cost.
pi_168749622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 22:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vul het in zoals je zelf wilt! :) Waarom zou het bij een liefdesrelatie bijv. anders zijn dan bij een vriendschappelijke relatie?
Vind ik wel heel veel uitmaken (er dan even van uitgaande dat bepaalde normen en waarden zich wél vertalen naar een politieke partij). Ik vind het veel belangrijker om binnen een liefdesrelatie met iemand met veel dingen op één lijn te zitten dan binnen een vriendschap. Het waarom daarvan lijkt me eigenlijk vrij duidelijk/logisch.
Tails tell tales
pi_168749741
Ik vind het wel belangrijk ja. Sowieso dat iemand echt met politiek bezig is, ik vind dat aantrekkelijk en interessant. Het gaat mij er dan ook meer om dat iemand idealen heeft en die kan onderbouwen, dus goed kan uitleggen waarom hij op die-en-die partij stemt.

Uitzonderingen zijn PVV, SP en 50+. En vooruit, een SGP'er zal ik waarschijnlijk ook niet snel daten.

Ik stem zelf PvdD (en zodra je dat zegt denkt men ook dat je achterlijk bent) maar door het goed te onderbouwen is dat nooit een probleem. Dus niet "Ik stem PvdD omdat ik konijnen leuk vind", dan snap ik dat mensen je niet meer zo serieus nemen,

Heb gedate met VVD'ers, GroenLinks-stemmers, één SP'er, D66', PvdA en PvdD. En verder een aantal mensen die in Den Haag werkten maar van wie ik nooit heb kunnen ontfutselen op welke exacte partij ze nou stemden :D
pi_168749774
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 00:44 schreef Swlabr het volgende:
Ik vind het wel belangrijk ja. Sowieso dat iemand echt met politiek bezig is, ik vind dat aantrekkelijk en interessant. Het gaat mij er dan ook meer om dat iemand idealen heeft en die kan onderbouwen, dus goed kan uitleggen waarom hij op die-en-die partij stemt.

Uitzonderingen zijn PVV, SP en 50+. En vooruit, een SGP'er zal ik waarschijnlijk ook niet snel daten.

Ik stem zelf PvdD (en zodra je dat zegt denkt men ook dat je achterlijk bent) maar door het goed te onderbouwen is dat nooit een probleem. Dus niet "Ik stem PvdD omdat ik konijnen leuk vind", dan snap ik dat mensen je niet meer zo serieus nemen,

Heb gedate met VVD'ers, GroenLinks-stemmers, één SP'er, D66', PvdA en PvdD. En verder een aantal mensen die in Den Haag werkten maar van wie ik nooit heb kunnen ontfutselen op welke exacte partij ze nou stemden :D
Wel apart dat een SP-er voor jou een absolute no-go zou zijn, terwijl je zelf Partij voor de Dieren stemt.

Beide partijen schelen niet heel veel in wereldbeeld en standpunten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')