abonnement Unibet Coolblue
pi_168736435
Best Fokkers,

Na een aantal jaren geen OSM meer gespeeld te hebben, zag ik net dat er een grote verandering is geweest. Vroeger won je nog vaak met bepaalde tactieken en waren er een aantal trucjes.

Spelen er nu nog steeds mensen van hier OSM? Welk team raden jullie aan die een beetje een fatsoenlijk team en doelstelling hebben?
pi_168736471
Ik heb een jaar of vier OSM gespeeld tot de nieuwste update. Geen touw meer aan vast te knopen. Onoverzichtelijk, niet gebruiksvriendelijk en pure commerciėle uitbuiting.
Volgens mij zijn er heel wat ervaren spelers gestopt en proberen ze met dit nieuwe design nieuwe mensen binnen te halen. Ik vraag me af of ze dit lukt zoals ze willen.
Je kan tegenwoordig bijv. elke 8 uur een speler trainen. Dan moet je dus elke 8 uur online zijn geweest. Het aantal keren inloggen maakt dus hoe goed je team uiteindelijk is/wordt.
Erg jammer. Vind het nu echt een gruwelijk kutspel geworden.
U MAD?
pi_168736611
Hmm.. zonde. Was vroeger altijd wel tof om met een aantal vrienden een competitie te starten, zieke strijd onderling.
Vond het oldschool er altijd ook wel prima uit zien, is nu inderdaad vrij onoverzichtelijk.
pi_168738176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:41 schreef AskAround het volgende:
Hmm.. zonde. Was vroeger altijd wel tof om met een aantal vrienden een competitie te starten, zieke strijd onderling.
Vond het oldschool er altijd ook wel prima uit zien, is nu inderdaad vrij onoverzichtelijk.
Ziet er nu lekker modern uit. Maar het is gewoon slecht te spelen en te begrijpen. Charme van OSM was dat je met bijv. Excelsior kampioen kon worden zonder daar uren per dag aan te spenderen. Dat is nu verleden tijd door die commerciele melkerij. Ze nemen zichzelf net ietwat te serieus daar.
Leuke van goede online spellen is dat ze simpel zijn.
U MAD?
  Moderator dinsdag 7 februari 2017 @ 18:54:36 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168739371
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ziet er nu lekker modern uit. Maar het is gewoon slecht te spelen en te begrijpen. Charme van OSM was dat je met bijv. Excelsior kampioen kon worden zonder daar uren per dag aan te spenderen. Dat is nu verleden tijd door die commerciele melkerij. Ze nemen zichzelf net ietwat te serieus daar.
Leuke van goede online spellen is dat ze simpel zijn.
Dankzij een simpele tactiek wist ik met RKC de dubbel te winnen, dat waren nog eens tijden _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_168739677
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dankzij een simpele tactiek wist ik met RKC de dubbel te winnen, dat waren nog eens tijden _O_
Moet je nu eens proberen
U MAD?
  Moderator dinsdag 7 februari 2017 @ 19:14:28 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_168739974
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Moet je nu eens proberen
Da ga nie gaan nie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:18:14 #8
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_168740046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dankzij een simpele tactiek wist ik met RKC de dubbel te winnen, dat waren nog eens tijden _O_
Jup gewoon 4-5-1 full defensief.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')