abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:38:58 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169048207
O, kwark en appel
L, sla ei, paprika, kip
S, pullups en ohs (+3kilo pr)
D, wokgroenten en kippendij
  dinsdag 21 februari 2017 @ 16:46:38 #202
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_169048355
O: Vanille kwark (want de gewone was niet leverbaar bij de lokale supermarkt)
T: Nashi peer
L: Pastasalade met tonijn, olijven en sperziebonen
T: Meergranen-pindakoek
T: Red Bull zero kcal
D: Weetiknogniet. Iets met max. 1050 kcal.
T: Iets met 1050 -/- D kcal.

Vrouw is naar de huishoudbeurs, en t is gezellig dus ze gaat met haar vriendinnen nog ergens wat eten. HF komt pas om 22:10 ofzo. Dus ik moet nog ff wat te eten cheffen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_169049472
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:41 schreef La_Tramposa het volgende: Maarja je wordt maar één keer doctor.
Gefeliciteerd!
pi_169049713
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:22 schreef Barreltje het volgende:
Ik ging op wintersport en kwam, ondanks de "Sport" in wintersport toch 2 kilo zwaarder terug -O-

ik moet echt de tijd gaan vinden om te sporten, maar dat gaat nog steeds lasting met m'n schoonvader in het ziekenhuis.. helaas is het eerste wat nu sneuvelt het sporten..

@DE aan het oefenen voor wintersport of een eenmalige actie?

@ LT gefeliciteerd met the doctoraal! *O*

@Tink, in November pas? :o
of lijkt dat al weer snel?
We gaan binnenkort nog een keer maar wintersport is denk ik niet zo aan mij besteed.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:02:48 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169049848
Hmm. Ik moet een lekker tussendoortje bedenken op m'n werk. Merk dat als ik niet sport t wel lang volhouden is tot 5 vanaf lunch.
Voor de komende dagen maar gewoon wat kip. Ondertussen eens nadenken, want nog meer kwark vind ik nietlekker.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:09:47 #206
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169050010
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:02 schreef Cue_ het volgende:
Hmm. Ik moet een lekker tussendoortje bedenken op m'n werk. Merk dat als ik niet sport t wel lang volhouden is tot 5 vanaf lunch.
Voor de komende dagen maar gewoon wat kip. Ondertussen eens nadenken, want nog meer kwark vind ik nietlekker.
Worteltje of ander groenvoer met houmous ofzo? Lekker, het vult en is ook nog eens goed voor je.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169052759
Wauw, ik denk dat ik vaker naar de sportschool ga...
Een superknap athletisch meisje gezien, en los dat ze ging joh, zweet droop er vanaf.
Ik ging maar elke keer in haar buurt trainen om een blik te vangen.
Viel m'n gympartner ook op trouwens, die zei op de terugweg ; jij vond haar wel interessant he?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:57:09 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169052855
Vond je haar interessant om haar sporten of omdat je fysiek in haar geintresseerd bent?
pi_169052898
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Vond je haar interessant om haar sporten of omdat je fysiek in haar geintresseerd bent?
Beide, ik vond haar knap om te zien, maar was ook een beetje jaloers,ze ging helemaal los, wat een conditie. Mooie verschijning, uiteraard durfde ik haar niet aan te spreken :')
pi_169053029
OT:
O: 250 ml yoghurt
L: 2 gebakken eieren met 1 plakje kaas en 2 volkoren broodsneden
T: Mandarijn
D: aardappels, saucijsje, bietjes
T: volkoren cracker

Ik merk dat ik er een beetje van door de wap ben, van dat meisje. Ik hoop eigenlijk dat ik haar niet meer tegenkom.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:34:09 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169053912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:59 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Beide, ik vond haar knap om te zien, maar was ook een beetje jaloers,ze ging helemaal los, wat een conditie. Mooie verschijning, uiteraard durfde ik haar niet aan te spreken :')
Ik hoop ook niet dat je met opzet in haar buurt gaat blijven. Zij komt ook om lekker te sporten en niet om aangestaard te worden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169054477
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik hoop ook niet dat je met opzet in haar buurt gaat blijven. Zij komt ook om lekker te sporten en niet om aangestaard te worden.
Haha true. Ze gaf me wel inspiratie trouwens, doorzetten en ik kan dat ook.
pi_169055389
Gefeliciteerd La Tramposa!

Gisteren nieuw schema gekregen op de sportschool. Redelijk killing.

Bij Humans of Amsterdam op facebook vandaag trouwens mooi verhaal van een dame 30 kilo is afgevallen, maar vooral van zichzelf was gaan houden. O+
pi_169058747
Zwemmen was echt heerlijk.. De tweede helft dan. Zo druk en dan van die klets dames die in de snelle baan gaan zwemmen.. Aaarrghhh
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 22 februari 2017 @ 07:35:28 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169062053
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zwemmen was echt heerlijk.. De tweede helft dan. Zo druk en dan van die klets dames die in de snelle baan gaan zwemmen.. Aaarrghhh
Herkenbaar! Moordneigingen :) als je niet door zwemt, rot dan op!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169062881
Ik kan daar zo chagrijnig van worden. Ik hou er niet van om maar een beetje te dobberen. Wil gewoon mijn baantjes doen. :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169062901
Haha ik snap jullie wel, al dobber ik zelf ook wat rond, kan helaas niet zo snel zwemmen want alleen schoolslag haha.
  woensdag 22 februari 2017 @ 09:10:34 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169062914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Haha ik snap jullie wel, al dobber ik zelf ook wat rond, kan helaas niet zo snel zwemmen want alleen schoolslag haha.
Maar dan ga je niet in de 'snelle baan' zwemmen toch?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169062928
Als er ook een langzame baan is ga ik daar zwemmen ja, zwem niet graag anderen in de weg.
pi_169063111
Waar ik zwem is de snelle baan afgezet met een lijn de rest niet. Dus zoveel keuze waarom dan die baan :'(

Ik zwem trouwens ook voornamelijk schoolslag maar daar kun je ook behoorlijk wat snelheid mee maken hoor niks mis mee. ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_169063348
De eerste kilo is is er weer vanaf na mezelf te hervatten. Ok, hij had er beter niet bij kunnen komen, maar toch blij dat ik mezelf weer hervat heb voordat alles er weer aan zat. :')

O: Havermout met magere melk, blauwe bessen en 3 blokjes pure chocolade
L: Twee geroosterde boterhammen, geprakte avocado met knoflook en een simpele tomatensalade met balsamicoazijn
D: Gekookte aardappeltjes met gebakken spruitjes
T: Vruchtenyoghurt

Vanavond wel een borrel, maar dat zal wel loslopen want ik eet gewoon van te voren.
pi_169063661
O: 2 volkoren sneden brood met hagelslag puur (ff mezelf verwennen)
T: Mandarijn
L: 300 ml alpro yoghurt
T: 2 x rijstwafel met light jam
D: Aardappels (gekookt of gebakken is de verassing), saucijsje, broccoli volgens mij
S: half uur stevig doorwandelen
  woensdag 22 februari 2017 @ 10:35:30 #223
319308 Tink89
To live is to dance
pi_169064068
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar ik zwem is de snelle baan afgezet met een lijn de rest niet. Dus zoveel keuze waarom dan die baan :'(

Ik zwem trouwens ook voornamelijk schoolslag maar daar kun je ook behoorlijk wat snelheid mee maken hoor niks mis mee. ^O^
Dit dus... Wij hebben 4 banen langzaam, en dan een baan doorzwemmen en een baan supersnel (die houd ik ondanks jaren wedstrijdzwemniveau ook niet meer bij).

Lijstje!

O: 3 maïsbth, 2 ardenner, 1 halvajam
T: thee (nog steeds cafeïnevrij, al twee weken :D) en een pakje lu crackertjes.
L: 3 maïsbth met lactosevrije kruidenroomkaas, cup a soup.
T: Pindareep en iets van fruit.
D: Geen idee, vriendlief kookt. Iig iets 'normaals', geen vette hap ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_169064940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 10:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: 2 volkoren sneden brood met hagelslag puur (ff mezelf verwennen)
T: Mandarijn
L: 300 ml alpro yoghurt
T: 2 x rijstwafel met light jam
D: Aardappels (gekookt of gebakken is de verassing), saucijsje, broccoli volgens mij
S: half uur stevig doorwandelen
Maar aangebrand zijn ze in beide gevallen niet lekker ;)

Ik dacht dat het niet zo lekker ging de laatste anderhalve week, maar nu is er in twee dagen tijd ineens anderhalve kilo af 8)7 Zou de weegschaal vorige week niet helemaal reëel zijn geweest dan? Vocht? Gek lijf...

En wat betreft baantjeszwemmen... *; Zou willen dat ik daar nog eens de tijd weer voor kon vrijmaken... en dat het zwembad niet zo duur zou zijn. Vroeger ging ik altijd twee keer in de week 's ochtends voor werktijd wat baantjes trekken. Niet in de 'snelle' banen, maar de 'gewone' banen. Bij het PvdH zwemstadion hadden ze vaak ook nog een paar banen specifiek open voor de 'theekransjes' ;)
Maar helaas heb ik tegenwoordig een schoolgaand kind (bijna meervoud, jongste gaat ook al bijna :o ) en krijg ik het met de schooltijden niet meer gedaan voor werktijd te zwemmen...
pi_169064981
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:25 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Maar aangebrand zijn ze in beide gevallen niet lekker ;)

Ik dacht dat het niet zo lekker ging de laatste anderhalve week, maar nu is er in twee dagen tijd ineens anderhalve kilo af 8)7 Zou de weegschaal vorige week niet helemaal reëel zijn geweest dan? Vocht? Gek lijf...

En wat betreft baantjeszwemmen... *; Zou willen dat ik daar nog eens de tijd weer voor kon vrijmaken... en dat het zwembad niet zo duur zou zijn. Vroeger ging ik altijd twee keer in de week 's ochtends voor werktijd wat baantjes trekken. Niet in de 'snelle' banen, maar de 'gewone' banen. Bij het PvdH zwemstadion hadden ze vaak ook nog een paar banen specifiek open voor de 'theekransjes' ;)
Maar helaas heb ik tegenwoordig een schoolgaand kind (bijna meervoud, jongste gaat ook al bijna :o ) en krijg ik het met de schooltijden niet meer gedaan voor werktijd te zwemmen...
Haha dat zit wel goed, eet bij m'n pa, vandaar dat ik nog niet weet welke van de twee het word :)

Net mandarijntjes op.

Ik heb trouwens lekker brood van de appie joh, gewoon volkoren, was vorige week in de aanbieding, maar de korst blijft zo lekker knapperig en krokant.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')