abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:41:17 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_168731957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:38 schreef minilot het volgende:
Ik heb mijn lief eindelijk zo weten af te richten dat -ie elke tussen de middag een foto van zijn lunch Whatsappt! Ik vind dat zķ leuk! O+

Al mijn vrienden weten trouwens inmiddels ook dat als ze op reis gaan, ze hun dienblaadje in het vliegtuig voor me op de kiek moeten zetten. Voor medeliefhebbers:
http://www.airlinemeals.net _O_
Ik hou daar ook echt van, foto;s van eten zien. :') Maar dan niet de zelf gesmeerde bammetjes ofzo :D
Op vakantie maak ik zelf ook altijd eet foto's en als ik die dan terugkijk word ik weer helemaal blij O+
pi_168731966
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:32 schreef Maarten het volgende:

Als je een voorbeeld tegenkomt, stuur me dan eens een DM.
Anders denken is niet per definitie simpel, denk ik dan. (en soms is zwart/wit op fok ook leuker dan grijs, waar het 99% van de tijd toch ligt)
Ik vind zwart wit meestal juist kortzichtig, omdat dingen zelden tot nooit zwart wit zijn :P Ik besef ook altijd maar dat ik ook de waarheid niet in pacht heb en hoe ik over een situatie denk vaak veel genuanceerder ligt als je er meer van weet en ik weet domweg meestal niet genoeg over iets.

Ben dan ook anti-democratie omdat ik vind dat mensen slecht kunnen kiezen over zaken waar ze totaal geen verstand van hebben. Dat is overigens inclusief mijn eigen stem. Moet ik in zo'n stemwijzer mijn mening met ja of nee geven over zaken waar ik de ballen verstand van heb 8)7 Maar goed, ik lees me in, ik probeer een keus te maken die goed uitpakt voor de meeste mensen en hoop dan maar dat ik niet teleurgesteld word de komende 4 jaar. Vorige keer ook Piratenpartij gestemd overigens, gewoon omdat ik totaal geen vertrouwen had in al die grote partijen en ze toch vooral mooi kunnen praten rond verkiezingstijd en niets van hun mooie plannetjes en beloftes wordt ingelost. Dit keer dan toch maar een partij met kans kiezen, als tegenwicht voor de PVV. Overigens verbaasd dat iemand dat een SP kloon noemde, want de PVV heeft juist heel erg VVD ideeën (waar Wilders ook uit komt) en dat kan je ook zien in hoe de PVV de afgelopen jaren gestemd heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168732013
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Na sinds 2013 steeds andere banen en tijdelijke contracten is B. nu eindelijk weer een vast contract aangeboden. *O*
wat fijn!
pi_168732021
Anti-democratieboks met Isa! :Y Het is de voornaamste reden dat ik een paar jaar geleden bij D66 vandaan ben gedreven.
Let me see you stripped down to the bone
pi_168732026
Goed, ik ga eens helpen het magazijn te boenen met onze oudste monteur. Ik hoor 'm vloeken beneden. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_168732045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:44 schreef minilot het volgende:
Anti-democratieboks met Isa! :Y Het is de voornaamste reden dat ik een paar jaar geleden bij D66 vandaan ben gedreven.
Ja, want die hebben nog vertrouwen in mensen en willen dat er voor nog veel meer gestemd wordt :o
Alsjeblieft niet zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168732068
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:

wat fijn!
Oh overheen gelezen!! Wat fijn *O* Eindelijk _O_ Met een omweg :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168732078
Referenda vind ik echt hel op de fiets als het over grote, belangrijke onderwerpen gaat. LHO heeft het hier al vaker geroepen: referenda zijn een hele goeie tool op (bijvoorbeeld) gemeenteniveau, om bewoners op heel regionaal vlak te laten meebeslissen over zeer duidelijke, behapbare standpunten.
Maar landelijke referenda over complexe onderwerpen, dat vind ik wel zo verdomde onverstandig!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168732093
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Na sinds 2013 steeds andere banen en tijdelijke contracten is B. nu eindelijk weer een vast contract aangeboden. *O*
Yeah.... *O* w/ _O_ 8)7 :W >:O :D Hoera!

Lief en leed wisselt wel snel zeg, in de SC.

Nogmaals...hoera... w/
pi_168732100
Enfin. Ik ga schrobben en opruimen hier beneden. :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_168732119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind zwart wit meestal juist kortzichtig, omdat dingen zelden tot nooit zwart wit zijn :P Ik besef ook altijd maar dat ik ook de waarheid niet in pacht heb en hoe ik over een situatie denk vaak veel genuanceerder ligt als je er meer van weet en ik weet domweg meestal niet genoeg over iets.

Ben dan ook anti-democratie omdat ik vind dat mensen slecht kunnen kiezen over zaken waar ze totaal geen verstand van hebben. Dat is overigens inclusief mijn eigen stem. Moet ik in zo'n stemwijzer mijn mening met ja of nee geven over zaken waar ik de ballen verstand van heb 8)7 Maar goed, ik lees me in, ik probeer een keus te maken die goed uitpakt voor de meeste mensen en hoop dan maar dat ik niet teleurgesteld word de komende 4 jaar. Vorige keer ook Piratenpartij gestemd overigens, gewoon omdat ik totaal geen vertrouwen had in al die grote partijen en ze toch vooral mooi kunnen praten rond verkiezingstijd en niets van hun mooie plannetjes en beloftes wordt ingelost. Dit keer dan toch maar een partij met kans kiezen, als tegenwicht voor de PVV. Overigens verbaasd dat iemand dat een SP kloon noemde, want de PVV heeft juist heel erg VVD ideeën (waar Wilders ook uit komt) en dat kan je ook zien in hoe de PVV de afgelopen jaren gestemd heeft.
Eén van de dingen die Ise dus wilt doen isvergelijken met wat een partij op papier roept (zoals de PVV met zijn vijf SP punten), en wat een partij doet in de kamer (zoals diezelfde pvv die tégen meer geld voor de politie, tegen verlagen aow-leeftijd en tegen meer geld naar de zorg stemde...).

Oh en qua mensen en niet lezen:

pi_168732122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:46 schreef minilot het volgende:
Referenda vind ik echt hel op de fiets als het over grote, belangrijke onderwerpen gaat. LHO heeft het hier al vaker geroepen: referenda zijn een hele goeie tool op (bijvoorbeeld) gemeenteniveau, om bewoners op heel regionaal vlak te laten meebeslissen over zeer duidelijke, behapbare standpunten.
Maar landelijke referenda over complexe onderwerpen, dat vind ik wel zo verdomde onverstandig!
:Y ik ook! Kleine zaken vind ik ook prima hoor. Maar iets als dat Oekraīne verdrag :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:49:05 #64
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168732130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zwart wit meestal juist kortzichtig,
Dat snap ik wel, maar op fok is het makkelijker voor een discussie. Als ik hier continu mijn genuanceerde mening ga geven, is dat ook niet echt bevorderlijk (denk ik dan).

Wat ik wel oprecht jammer vind in dit topic is dat als je hier niet meedoet met de linkse meerderheid, je heel snel wordt weggezet als dom/niet ingelezen/kortzichtig.
Met sommige dingen ben ik namelijk zelf ook ontzettend links. Met andere dingen behoorlijk rechts. Dat maakt me niet per definitie dom.

En het zou mooi zijn als er een kennis-test komt, voordat je mag stemmen. 8-).
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:49:28 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168732139
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:47 schreef AnneX het volgende:

Yeah.... *O* w/ _O_ 8)7 :W >:O :D Hoera!

Lief en leed wisselt wel snel zeg, in de SC.

Nogmaals...hoera... w/
En dat terwijl de policy van haar werkgever uitdrukkelijk is dat er alleen maar tijdelijke contracten worden aangeboden. Ze hebben echt voor haar een uitzondering gemaakt.
Ik hoorde van haar dat al haar directe collega's van blijdschap voor haar een traantje moesten wegpinken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_168732158
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Eén van de dingen die Ise dus wilt doen isvergelijken met wat een partij op papier roept (zoals de PVV met zijn vijf SP punten), en wat een partij doet in de kamer (zoals diezelfde pvv die tégen meer geld voor de politie, tegen verlagen aow-leeftijd en tegen meer geld naar de zorg stemde...).

De PVV is ook duidelijk voor marktwerking in de zorg en voor een hoog eigen risico. Nah :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168732161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:46 schreef minilot het volgende:
Referenda vind ik echt hel op de fiets als het over grote, belangrijke onderwerpen gaat. LHO heeft het hier al vaker geroepen: referenda zijn een hele goeie tool op (bijvoorbeeld) gemeenteniveau, om bewoners op heel regionaal vlak te laten meebeslissen over zeer duidelijke, behapbare standpunten.
Maar landelijke referenda over complexe onderwerpen, dat vind ik wel zo verdomde onverstandig!
En bij dingen als het verlaten van de EU levensgevaarlijk. Daarmee wordt ons hele vrije leven, de veiligheid en welvaart die we kennen zķ door een stel popukisten weggetrokken als ze hun marketing een beetje op orde hebben.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:50:28 #68
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168732163
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Na sinds 2013 steeds andere banen en tijdelijke contracten is B. nu eindelijk weer een vast contract aangeboden. *O*
Gefeliciteerd! Erg fijn! :)
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:50:49 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168732170
En de beveiliging van de stemwijzer is echt uitstekend:
http://www.ad.nl/binnenla(...)t~a1e85a80/75917811/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_168732179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:41 schreef Isabeau het volgende:

Overigens verbaasd dat iemand dat een SP kloon noemde, want de PVV heeft juist heel erg VVD ideeën (waar Wilders ook uit komt) en dat kan je ook zien in hoe de PVV de afgelopen jaren gestemd heeft.
Pensioen op 65
Andere rol van de EU
Bindende referenda
Vennootschapsbelasting omhoog
Afschaffen eigen risico
Geen extra geld maar Defensie

Inderdaad erg VVD
Als je bij iedereen in de smaak wilt vallen moet je banketbakker worden.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:51:34 #71
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168732180
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:49 schreef Maarten het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar op fok is het makkelijker voor een discussie. Als ik hier continu mijn genuanceerde mening ga geven, is dat ook niet echt bevorderlijk (denk ik dan).

Wat ik wel oprecht jammer vind in dit topic is dat als je hier niet meedoet met de linkse meerderheid, je heel snel wordt weggezet als dom/niet ingelezen/kortzichtig.
Met sommige dingen ben ik namelijk zelf ook ontzettend links. Met andere dingen behoorlijk rechts. Dat maakt me niet per definitie dom.

En het zou mooi zijn als er een kennis-test komt, voordat je mag stemmen. 8-).
Dat heb ik bij sommige mensen als ze dieren nemen of kinderen krijgen :X. Maar dat zal nooit gebeuren (en terecht ook, hoe fijn het soms ook lijkt).
pi_168732185
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:49 schreef Maarten het volgende:

Met sommige dingen ben ik namelijk zelf ook ontzettend links. Met andere dingen behoorlijk rechts.
:D dat heb ik ook wel ja. Dat maakt een partij kiezen nog wel eens moeilijk.

En ik zei niet dat je dom was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:52:29 #73
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168732196
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:50 schreef golfer het volgende:
En de beveiliging van de stemwijzer is echt uitstekend:
http://www.ad.nl/binnenla(...)t~a1e85a80/75917811/
[ afbeelding ]
De beste beveiliging is alles van het internet afhalen en het apparaat uitzetten. Alles daartussen en het wordt vroeg of laat wel echt een keer gekraakt.
pi_168732200
Zoooooo blij *O*
Na massaontslag, en na het vu op tijdelijke basis, en weer terug hier op tijdelijke basis, toch met dank aan hoofdmaatschap en collega's (die hebben ook gepushed) weer vast *O*
pi_168732207
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:51 schreef sjonhetplatenkanon het volgende:

[..]

Pensioen op 65
Andere rol van de EU
Bindende referenda
Vennootschapsbelasting omhoog
Afschaffen eigen risico
Geen extra geld maar Defensie

Inderdaad erg VVD
Op papier, hun stemgedrag isomgekeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')