abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:06:17 #1
19840 Libris
Live from Singapore
pi_168727428
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

Rex Tillerson - Secretary of State
Mike Pompeo - CIA Director
Andrew Puzder - Secretary of Labor
Scott Pruitt - EPA Administrator
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Michael T. Flynn - National Security Adviser
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Betsy DeVos - Secretary of Education
Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
Presidential transition of Donald Trump
Timeline of the presidency of Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:

20 Januari: Inauguratie van Trump. Een megapixel-foto van dit gebeuren is hier te vinden. In zijn speech was zijn thema 'America First'. De elite van Washington moet het ontgelden, alle macht moet over naar... the peeoo-ple. Volledige transcriptie van de speech is hier te vinden.

21 Januari: In Sean Spicers (persvoorlichter) eerste persconferentie haalt hij namens Trump fel uit naar de media, die berichtten over onjuiste toeschouwersaantallen. Het optreden verbijstert de daar aanwezige pers, aangezien foto's duidelijk aangeven dat er minder toeschouwers waren dan 2009 Obama 2009 Later introduceerde Kellyanne Connoway (campagnemanager) een nieuwe term, namelijk Alternative Facts.

23 Januari: Trump tekent drie executive orders:
- de VS trekken zich terug uit de TPP;
- de Mexico City policy wordt hersteld - hiermee mogen organisaties die federaal geld ontvangen geen abortus uitvoeren of promoten in andere landen;
- de federale overheid neemt geen mensen meer in dienst afgezien van enkele selecte afdelingen.

24 Januari: Een executive order wordt getekend om de Keystone XL en Dakota Access oliepijpleidingen door te kunnen laten gaan. Nikki Haley krijgt het groene licht van de senaat als ambassadeur voor de VN.

25 Januari: Trump tekent een executive order om een muur tussen de VS en Mexico te bouwen.

26 Januari: De Mexicaanse president, Enrique Peña Nieto, zegt een meeting af met Trump. Sean Spicer deelt mede dat er mogelijk een importheffing van 20% komt op Mexicaanse goederen als zij de muur die Trump had beloofd niet gaan betalen.

27 Januari: Trump en Peña Nieto spreken elkaar telefonisch over de onderlinge verstandhouding tussen de VS en Mexico. Hij tekent twee executive orders. In de eerste executive order staat dat het accepteren van vluchtelingen voor 120 dagen opgeschort wordt en burgers van Irak, Iran, Libië, Somalië, Sudan, Syrië en Jemen voor 90 dagen lang de toegang tot de VS geweigerd moet worden. De Britse premier, Theresa May, maakt een staatsbezoek aan de VS.

28 Januari: Trump belt met Merkel, Poetin en Hollande en spreekt met hen over de aanpak van het internationale terrorisme, de NAVO (met Merkel) en over protectionisme (met Hollande).

29 Januari: Protesten tegen "moslimban" van Trump houden aan. Trump wordt kwalijk genomen dat hij de Joden niet heeft genoemd in zijn statement op International Holocaust Remembrance Day.

30 Januari: Waarnemend minister van justitie Sally Yates wordt ontslagen nadat ze weigert om de immigratiestop te verdedigen.

30 Januari: Meerdere kabinetsbemoemingen zijn doorgezet zonder dat de Democraten er over gestemd hebben.

1 Februari: Donald Trump gooit boos de telefoon op de haak als ie te horen krijgt van de Australische president Malcolm Turnbull dat een eerder gesloten deal inhoudt dat de VS 1250 vluchtelingen moet opvangen.

3 Februari: Wetgeving wordt ingevoerd, waardoor banken en andere financiële instellingen aan minder restricties gebonden zijn.

4 Februari: Een federale rechter uit de staat Washington wordt via Twitter door Trump uitgemaakt voor een fake judge. Deze draait een decreet terug, waardoor mensen uit de 7 landen weer welkom zijn in de VS.

5 Februari: Trump waarschuwt dat als er een aanslag plaats vindt het de schuld van de rechter en van de rechtspraak is.

6 Februari: Trump tweet weer, ditmaal wederom over Fake News. Negatieve peilingen zouden Fake News zijn, net als de verkiezingspeilingen op CNN, ABC en NBC.

[ Bericht 1% gewijzigd door Libris op 07-02-2017 07:13:22 ]
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:07:54 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_168727433
Laaste posts gingen over de lijst met aanslagen die volgend Tromp te weinig aandacht in de (Europese) pers kregen

Bron: http://www.nu.nl/terroris(...)ische-aanslagen.html

quote:
"Jullie hebben gezien wat er gebeurd is in Parijs en Nice. Het gebeurt door heel Europa. Het is op een punt gekomen dat er niet eens meer over bericht wordt", stelde Trump. "In veel gevallen wil de zeer, zeer oneerlijke pers er niet over berichten. Ze hebben hun redenen en jullie begrijpen die."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:32:19 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168727546
Op de door het Witte Huis gepubliceerde lijst staan een tal van aanslagen die in Europa en de VS plaatsvonden, maar waarover volgens Trump niet of weinig werd bericht. Onder meer over de aanslag in Nice, luchthaven Atatürk in Istanbul, schietpartij in homoclub Orlando,aanslag op kerstmarkt Berlijn, aanslagen op luchthaven Zaventem en metro in Brussel en de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs zou te weinig zijn geschreven. Bron: eerder genoemd artikel van nu.nl. Zie ook vorig topic.


Trump en het Witte Huis maken zich wederom onsterfelijk belachelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 07:33:42 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168727558
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op de door het Witte Huis gepubliceerde lijst staan een tal van aanslagen die in Europa en de VS plaatsvonden, maar waarover volgens Trump niet of weinig werd bericht. Onder meer over de aanslag in Nice, luchthaven Atatürk in Istanbul, schietpartij in homoclub Orlando,aanslag op kerstmarkt Berlijn, aanslagen op luchthaven Zaventem en metro in Brussel en de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs zou te weinig zijn geschreven.
Misschien waren die aanslagen wel fakenews.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 07:35:16 #5
426493 crew  PippenScottie
pi_168727564
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op de door het Witte Huis gepubliceerde lijst staan een tal van aanslagen die in Europa en de VS plaatsvonden, maar waarover volgens Trump niet of weinig werd bericht. Onder meer over de aanslag in Nice, luchthaven Atatürk in Istanbul, schietpartij in homoclub Orlando,aanslag op kerstmarkt Berlijn, aanslagen op luchthaven Zaventem en metro in Brussel en de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs zou te weinig zijn geschreven.
Zelfs liegen gaat hem moeilijk af tegenwoordig.

Dan blijft er weinig over.
pi_168727570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:07 schreef Libris het volgende:
Laaste posts gingen over de lijst met aanslagen die volgend Tromp te weinig aandacht in de (Europese) pers kregen

Bron: http://www.nu.nl/terroris(...)ische-aanslagen.html

[..]

Damn, knettergek 8)7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 07:37:29 #7
426493 crew  PippenScottie
pi_168727586
Het is treurig hoe Amerika in twee weken is afgegleden tot de laughing stock van de wereld.

En ik dacht dat W een slechte president was.
pi_168727596
Lijkt erop dat het gewoon een lijst is met alle (westerse) aanslagen vanaf september 2014?
pi_168727643
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Conway blijkt dat van ''massacre'' eerder ook een keer gezegd te hebben.

Zelfs als je corrigeert voor confirmation bias is de kans aanzienlijk dat ze de media op hoog niveau bespelen.
Aanslagen verzinnen voor politiek gewin heet tegenwoordig "de media op hoog niveau bespelen"?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 07:51:31 #10
426493 crew  PippenScottie
pi_168727672
Staat Bowling Green eigenlijk op die lijst?

Of geven ze toe dat dit uit hun duim is gezogen?
pi_168727855
Wat mij een beetje stoort aan Nederlandse media is dat ze zaken geen leugens noemen terwijl het overduidelijk leugens zijn. "Trump zegt dat de media niet berichten over terroristische aanslagen in Europa" staat er dan in de krant of op nieuwssites. Dan denk ik: hallo, dit gaat ook over jullie! Toon eens een beetje ruggegraat en noem het leugens. Want dat zijn het. Niet dat ambigue geneuzel waardoor allerlei randfiguren er in denken te kunnen lezen wat ze willen lezen.

Zelfde geldt voor het nepnieuws wat Wilders aan het verspreiden is. Men mag wel iets meer stelling nemen tegen leugens en verzinsels.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:18:53 #12
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168727901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Wat mij een beetje stoort aan Nederlandse media is dat ze zaken geen leugens noemen terwijl het overduidelijk leugens zijn. "Trump zegt dat de media niet berichten over terroristische aanslagen in Europa" staat er dan in de krant of op nieuwssites. Dan denk ik: hallo, dit gaat ook over jullie! Toon eens een beetje ruggegraat en noem het leugens. Want dat zijn het. Niet dat ambigue geneuzel waardoor allerlei randfiguren er in denken te kunnen lezen wat ze willen lezen.

Zelfde geldt voor het nepnieuws wat Wilders aan het verspreiden is. Men mag wel iets meer stelling nemen tegen leugens en verzinsels.
Heb je de NOS hoofdredacteur in DWDD gezien een paar weken geleden? Hij vertelde dat ze het woord 'leugens' niet gebruikte omdat hij niet kan bepalen of de 'leugenaar' het echt geloofd. Als dat laatste het geval is, zijn het namelijk geen echte leugens.

Het zal wel een versie zijn van Michelle Obama's slogan: When they go low, we go high.

Persoonlijk ben ik ook meer van de lijn 'terugvechten'. Nu loopt de serieuze journalistiek het risico dat ze door hun semantische nuances kapot worden gemaakt.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 08:24:03 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168727976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

Persoonlijk ben ik ook meer van de lijn 'terugvechten'.
Inderdaad, de Leugenaar-Populisten mogen wel keihard worden aangepakt. Zij hebben de handschoenen als eerste uitgetrokken tenslotte. En huil-rechts kan wel blijven janken en blijven liegen, maar de enige manier om die lui te stoppen is ze continu aan te pakken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168727987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:48 schreef KrappeAuto het volgende:
[ afbeelding ]

Conway blijkt dat van ''massacre'' eerder ook een keer gezegd te hebben.

Zelfs als je corrigeert voor confirmation bias is de kans aanzienlijk dat ze de media op hoog niveau bespelen.
In dit geval lijkt het meer op:

1. Trump roept dat de MSM aanslagen negeert.
2. MSM zegt 'welke dan'.
3. Triggered Trump komt met vreemde lijst
4. Mensen lachen Trump uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168728050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Heb je de NOS hoofdredacteur in DWDD gezien een paar weken geleden? Hij vertelde dat ze het woord 'leugens' niet gebruikte omdat hij niet kan bepalen of de 'leugenaar' het echt geloofd. Als dat laatste het geval is, zijn het namelijk geen echte leugens.

Het zal wel een versie zijn van Michelle Obama's slogan: When they go low, we go high.

Persoonlijk ben ik ook meer van de lijn 'terugvechten'. Nu loopt de serieuze journalistiek het risico dat ze door hun semantische nuances kapot worden gemaakt.
Dat heb ik niet gezien, en wat een onvoorstelbare bullshit. Dus pathologische leugenaars zijn eigenlijk verkondigers van de waarheid omdat ze het zelf geloven? Wat een nonsens.

Leugens zijn leugens. Er is in dit geval een objectieve waarheid en dat is dat geen aanslag niet gecovered is door de media. Inderdaad, je richt jezelf te gronde door dit soort semantisch geneuzel waar Jan Publiek ook helemaal niet op zit te wachten. Als er nou nog een kern van waarheid in die redenering zat was het nog een ander verhaal, maar dit klinkt als jezelf vast schoonpraten voor het geval een populist de macht grijpt en de media wil muilkorven. "Ik ben heel braaf geweest. Doe mij alsjeblieft geen pijn!"
pi_168728062
Het hopen is dat de Republikeinen die over enige ruggengraat beschikken het punt bereiken waarop ook zij gaan zeggen: dit soort gedrag ga ik niet verdedigen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:37:32 #17
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168728136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien, en wat een onvoorstelbare bullshit. Dus pathologische leugenaars zijn eigenlijk verkondigers van de waarheid omdat ze het zelf geloven? Wat een nonsens.

Leugens zijn leugens. Er is in dit geval een objectieve waarheid en dat is dat geen aanslag niet gecovered is door de media. Inderdaad, je richt jezelf te gronde door dit soort semantisch geneuzel waar Jan Publiek ook helemaal niet op zit te wachten. Als er nou nog een kern van waarheid in die redenering zat was het nog een ander verhaal, maar dit klinkt als jezelf vast schoonpraten voor het geval een populist de macht grijpt en de media wil muilkorven. "Ik ben heel braaf geweest. Doe mij alsjeblieft geen pijn!"
Ik geloof dat ze de 'leugens' bestempelen als 'onwaarheden'. Alleen klinkt het dan inderdaad een beetje alsof de politicus een vergissing heeft gemaakt. Dat vind ik sowieso lastig. Het kan natuurlijk best zo zijn dat een politicus een keer iets verkeerd heeft onthouden. (Het percentage jongeren dat is komen opdagen bij het Brexit referendum is daar een leuk voorbeeld van.) En die wordt nu op dezelfde hoop gegooid als Wilders met zijn 'vrouwen met blonde haren durven ze niet meer te tonen' en de vele onzin van Trump en co.

Ik denk niet dat ze alvast een wit voetje proberen te halen. Ik ben alleen bang dat ze vastgeroest zitten in hun eigen regels. En die regels zijn niet gemaakt voor het verslaan van idioten zoals Trump en Wilders. Ik erger me sowieso wel eens aan de journalisten. Wijnberg lijkt de enige te zijn die echt kritisch naar de rol van zijn eigen vakgebied kijkt.
pi_168728237
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze de 'leugens' bestempelen als 'onwaarheden'.
...

Ik denk niet dat ze alvast een wit voetje proberen te halen. Ik ben alleen bang dat ze vastgeroest zitten in hun eigen regels. En die regels zijn niet gemaakt voor het verslaan van idioten zoals Trump en Wilders.
Nederlandse journalisten proberen hun vak zo objectief mogelijk uit te oefenen. Leugens bevat een waardeoordeel, dus kiezen ze voor het neutrale onwaarheden.
pi_168728238
Zorgelijke is meer dat bijna de helft van de USA zo'n idioot het zadel in heeft geholpen. Of nog zorgelijker, zijn partij had geen redelijk alternatief te bieden .
pi_168728239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze de 'leugens' bestempelen als 'onwaarheden'. Alleen klinkt het dan inderdaad een beetje alsof de politicus een vergissing heeft gemaakt. Dat vind ik sowieso lastig. Het kan natuurlijk best zo zijn dat een politicus een keer iets verkeerd heeft onthouden. (Het percentage jongeren dat is komen opdagen bij het Brexit referendum is daar een leuk voorbeeld van.) En die wordt nu op dezelfde hoop gegooid als Wilders met zijn 'vrouwen met blonde haren durven ze niet meer te tonen' en de vele onzin van Trump en co.

Ik denk niet dat ze alvast een wit voetje proberen te halen. Ik ben alleen bang dat ze vastgeroest zitten in hun eigen regels. En die regels zijn niet gemaakt voor het verslaan van idioten zoals Trump en Wilders. Ik erger me sowieso wel eens aan de journalisten. Wijnberg lijkt de enige te zijn die echt kritisch naar de rol van zijn eigen vakgebied kijkt.
Wijnberg heeft veel respect bij mij gewonnen, De Correspondent als platform ook. Omdat journalistiek in deze dagen echt heel belangrijk is heb ik weer een abonnement genomen.

Hoe dan ook, ik weet niet of het vastgeroest zitten in eigen regels is. Ik heb heel erg het idee dat vooral de NOS na het Trump-debacle een beetje probeert te appelleren aan de boze burger. Als er sprake zou zijn van journalistieke integriteit dan noem je leugens gewoon leugens. Als iemand beweert dat er niet over aanslagen wordt bericht, maar geen antwoord heeft op de vraag "Maar welke aanslagen dan?", dan kun je gewoon stellen dat iemand glashard staat te liegen. Ik ben geen journalist, maar ik laat mij graag vertellen welke ethische regels in de journalistiek worden overtreden als leugens gewoon worden benoemd.
pi_168728270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:50 schreef Ericr het volgende:
Zorgelijke is meer dat bijna de helft van de USA zo'n idioot het zadel in heeft geholpen. Of nog zorgelijker, zijn partij had geen redelijk alternatief te bieden .
25% he, niet de helft ;)
En niet alleen zijn partij had een redelijk alternatief, maar ook de andere partij niet. Nouja, die hadden ze wel met Bernie maar besloten die zelf maar handmatig uit te sluiten :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168728363
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op de door het Witte Huis gepubliceerde lijst staan een tal van aanslagen die in Europa en de VS plaatsvonden, maar waarover volgens Trump niet of weinig werd bericht. Onder meer over de aanslag in Nice, luchthaven Atatürk in Istanbul, schietpartij in homoclub Orlando,aanslag op kerstmarkt Berlijn, aanslagen op luchthaven Zaventem en metro in Brussel en de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs zou te weinig zijn geschreven. Bron: eerder genoemd artikel van nu.nl. Zie ook vorig topic.

Trump en het Witte Huis maken zich wederom onsterfelijk belachelijk.
staat de bowling green massacre eigenlijk ook op de lijst? :P
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:14:57 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168728484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

25% he, niet de helft ;)
En niet alleen zijn partij had een redelijk alternatief, maar ook de andere partij niet. Nouja, die hadden ze wel met Bernie maar besloten die zelf maar handmatig uit te sluiten :P
Bernie was geen goed alternatief, die had de pop vote ook niet gehaald. Met z'n death to america demonstraties en andere problemen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 09:17:36 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168728512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:04 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

staat de bowling green massacre eigenlijk ook op de lijst? :P
Die slachtpartij in die zwarte kerk door een white supremacist in Charleston met 9 doden staat niet op de lijst.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:18:12 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168728518
ik ben benieuwd wanneer de omslag is, zag gisteren al item over de ex-mijnwerkers en hun healthcare, die raken ze kwijt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168728519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Die slachtpartij in die zwarte kerk door een white supremacist in Charleston met 8 doden staat niet op de lijst.
Omdat de (s)linkse media die natuurlijk tot in den treure heeft uitgemolken, dat is logisch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:20:41 #27
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168728539
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het meer op:

1. Trump roept dat de MSM aanslagen negeert.
2. MSM zegt 'welke dan'.
3. Triggered Trump komt met vreemde lijst
4. Mensen lachen Trump uit.
Hier is een completere lijst:
https://twitter.com/kevinliptakcnn/status/828770708524244993
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:20:58 #28
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_168728544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezien, en wat een onvoorstelbare bullshit. Dus pathologische leugenaars zijn eigenlijk verkondigers van de waarheid omdat ze het zelf geloven? Wat een nonsens.

Leugens zijn leugens. Er is in dit geval een objectieve waarheid en dat is dat geen aanslag niet gecovered is door de media. Inderdaad, je richt jezelf te gronde door dit soort semantisch geneuzel waar Jan Publiek ook helemaal niet op zit te wachten. Als er nou nog een kern van waarheid in die redenering zat was het nog een ander verhaal, maar dit klinkt als jezelf vast schoonpraten voor het geval een populist de macht grijpt en de media wil muilkorven. "Ik ben heel braaf geweest. Doe mij alsjeblieft geen pijn!"
Een leugenaar weet dat je liegt. Een fantast gelooft zichzelf. Het moet nog blijken welke van de twee Trump is, en met welke je beter af bent.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:22:22 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168728554
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:20 schreef Tanin het volgende:

[..]

Een leugenaar weet dat je liegt. Een fantast gelooft zichzelf. Het moet nog blijken welke van de twee Trump is, en met welke je beter af bent.
hij predikt leugens, dat hij het zelf wel of niet weet doet dar weinig vanaf natuurlijk, het blijven leugens (eye of the beholder is natuurlijk een slap kader)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:23:19 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168728566
trouwens al meer dan 1500 doden door gun violence ... wat een veiligheid
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 09:23:30 #31
78918 SeLang
Black swans matter
pi_168728568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

25% he, niet de helft ;)
Eerder 75%. De niet-stemmers dragen net zoveel verantwoordelijkheid.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_168728577
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het meer op:

1. Trump roept dat de MSM aanslagen negeert.
2. MSM zegt 'welke dan'.
3. Triggered Trump komt met vreemde lijst
4. Mensen lachen Trump uit.
Misschien moeten mensen de lijst met 'mass shootings' in de VS die geen aandacht krijgen van de media terug twitteren. Dit jaar al meer dan 20.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:26:22 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_168728602
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:23 schreef Re het volgende:
trouwens al meer dan 1500 doden door gun violence ... wat een veiligheid
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Misschien moeten mensen de lijst met 'mass shootings' in de VS die geen aandacht krijgen van de media terug twitteren. Dit jaar al meer dan 20.
Dat wordt een flinke lijst.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:26:33 #34
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168728604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:50 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nederlandse journalisten proberen hun vak zo objectief mogelijk uit te oefenen. Leugens bevat een waardeoordeel, dus kiezen ze voor het neutrale onwaarheden.
Lees jij wel eens de Correspondent? Wijnberg had daar laatst een mooi artikel over geschreven. De strekking was dat nieuws en waardeoordelen niet los van elkaar kunnen worden gezien. Ik wilde linken maar de site van DC werkt even slecht bij mij.

Het probleem dat ik net beschreef (dat een politicus die een foutje maakt op dezelfde hoop eindigt als een politicus die expres onzin verkoopt) is daar denk ik wel een voorbeeld van. Het zijn twee compleet andere mechanismen en intenties, toch wordt beiden beschreven als 'politicus vertelt onwaarheden'. Dat klopt gewoon niet.


quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wijnberg heeft veel respect bij mij gewonnen, De Correspondent als platform ook. Omdat journalistiek in deze dagen echt heel belangrijk is heb ik weer een abonnement genomen.

Hoe dan ook, ik weet niet of het vastgeroest zitten in eigen regels is. Ik heb heel erg het idee dat vooral de NOS na het Trump-debacle een beetje probeert te appelleren aan de boze burger. Als er sprake zou zijn van journalistieke integriteit dan noem je leugens gewoon leugens. Als iemand beweert dat er niet over aanslagen wordt bericht, maar geen antwoord heeft op de vraag "Maar welke aanslagen dan?", dan kun je gewoon stellen dat iemand glashard staat te liegen. Ik ben geen journalist, maar ik laat mij graag vertellen welke ethische regels in de journalistiek worden overtreden als leugens gewoon worden benoemd.
Ik ben ook geen journalist, dus ik weet niet wat hun morele code is. En ik snap ook dat de media deels gewoon gegijzeld is door de moderne burger. Mensen zijn tegenwoordig te gierig om te betalen voor goede journalistiek en als er iets groots gebeurt willen ze meteen updates (dus hobbelen ze naar twitter, waar de helft onzin is). Alleen irriteert het mij hoe sommigen van hen omgaan met ideeën als objectiviteit en verantwoordelijkheid. Die memo van die vrouw van de NPO na de aanslagen was inderdaad ook zeer pijnlijk. Het zou inderdaad kunnen zijn dat ze extra voorzichtig zijn met de leugens onwaarheden van Trump en Wilders om die reden. Mogelijk hopen ze om zo de 'boze burgers' aan boord te houden zodat ze niet alleen hun eigen bubble-nieuws te horen krijgen? Al denk ik eerder dat ze niet goed weten wat te doen met dit soort populisten.
pi_168728633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Lees jij wel eens de Correspondent? Wijnberg had daar laatst een mooi artikel over geschreven. De strekking was dat nieuws en waardeoordelen niet los van elkaar kunnen worden gezien. Ik wilde linken maar de site van DC werkt even slecht bij mij.

https://decorrespondent.n(...)s/155650990-09fc1192
pi_168728651
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:23 schreef Re het volgende:
trouwens al meer dan 1500 doden door gun violence ... wat een veiligheid
Ik vraag me af wat de oranje "president" hier tegen van plan is te gaan doen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168728654
quote:
Ligt het aan mij, of is het echt extreem bizar dat het Witte Huis zo'n lijst publiceert?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:31:05 #38
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168728668
Ik ga er trouwens vanuit dat ze Joué-les-Tours bedoelen, ipv Tours?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:31:23 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168728671
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de oranje "president" hier tegen van plan is te gaan doen ;)
de feds er op afsturen dacht ik...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168728687
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de oranje "president" hier tegen van plan is te gaan doen ;)
Alle restricties wegnemen die Obama op wapenbezit had opgelegd, natuurlijk. Bijvoorbeeld de kinderachtige beperking dat schizofrenen geen wapen meer mogen kopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 09:33:00 #41
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168728701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of is het echt extreem bizar dat het Witte Huis zo'n lijst publiceert?
Bizar en Trump's Witte Huis in een zin. Tja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:33:37 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168728709
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of is het echt extreem bizar dat het Witte Huis zo'n lijst publiceert?
Ze zetten zichzelf continu in een positie waarin ze zichzelf moeten verdedigen, en dan ook nog op een manier waarop dat alleen maar kan met gedraai op de vierkante millimeter.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:34:40 #43
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168728724
quote:
^O^

quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alle restricties wegnemen die Obama op wapenbezit had opgelegd, natuurlijk. Bijvoorbeeld de kinderachtige beperking dat schizofrenen geen wapen meer mogen kopen.
Check

;(
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:35:49 #44
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168728744
ja geesteszieken onder elkaar, die gunnen elkaar wel wat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168728776
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:33 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze zetten zichzelf continu in een positie waarin ze zichzelf moeten verdedigen, en dan ook nog op een manier waarop dat alleen maar kan met gedraai op de vierkante millimeter.
Dat verdedigen laten ze graag over aan internetwarriors zoals we die ook in dit topic kennen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168728788
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat de oranje "president" hier tegen van plan is te gaan doen ;)
Zodra DeVos en haar nog gekkere collega van onderwijsherziening benoemt zijn neem ik aan dat ze elke bevordering van kritisch denken uit het curriculum schrappen, en vervangen door targetpractice, en bij afstuderen krijg je geen bul, maar een assault rifle. When you encournter bad hombres. En rechters.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:41:45 #47
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168728816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:39 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zodra DeVos en haar nog gekkere collega van onderwijsherziening benoemt is neem ik aan dat ze elke bevordering van kritisch denken uit het curriculum schrappen, en vervangen door targetpractice, en bij afstuderen krijg je geen bul, maar een assault rifle. When you encournter bad hombres.
Dat is wel een beetje laat hoor. Wat nu als je 6 bent en er komt een verwarde man in je klas, dan moet jij je wel kunnen verdedigen met je eigen wapen. :{w
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:52:38 #48
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168728970
Aha dus die lijst ging dan vooral om te weinig aandacht in de VS neem ik aan. Er is in Nederland dagen gepraat over bijna al die aanslagen. Totaal niet boeiend dus...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:56:58 #49
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168729013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
Wat mij een beetje stoort aan Nederlandse media is dat ze zaken geen leugens noemen terwijl het overduidelijk leugens zijn. "Trump zegt dat de media niet berichten over terroristische aanslagen in Europa" staat er dan in de krant of op nieuwssites. Dan denk ik: hallo, dit gaat ook over jullie! Toon eens een beetje ruggegraat en noem het leugens. Want dat zijn het. Niet dat ambigue geneuzel waardoor allerlei randfiguren er in denken te kunnen lezen wat ze willen lezen.

Zelfde geldt voor het nepnieuws wat Wilders aan het verspreiden is. Men mag wel iets meer stelling nemen tegen leugens en verzinsels.
De Nederlandse media horen bij 'het complot'.

Follow the money. Zie wie de raad van bestuur van de NPO vormt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168729032
En als iemand nu ook nog even zou turven welk paspoort de plegers hadden, dan moet Trump de hele wereld bannen behalve de landen die hij nu geband heeft. Ik neem aan dat dti dankbaar bij de appeal over de immigration ban aangedragen zal worden..... :D Wat een prutsers deze 'regering'.
pi_168729073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:58 schreef invalidusername het volgende:
En als iemand nu ook nog even zou turven welk paspoort de plegers hadden, dan moet Trump de hele wereld bannen behalve de landen die hij nu geband heeft. Ik neem aan dat dti dankbaar bij de appeal over de immigration ban aangedragen zal worden..... :D Wat een prutsers deze 'regering'.
Nee nee, ze bespelen de media op hoog niveau.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:00:51 #52
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168729080
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aha dus die lijst ging dan vooral om te weinig aandacht in de VS neem ik aan. Er is in Nederland dagen gepraat over bijna al die aanslagen. Totaal niet boeiend dus...
Ook dat niet, het ging om Westerse media en voor minstens één van die aanslagen is een Pullitzer uitgereikt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168729081
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee nee, ze bespelen de media op hoog niveau.
36d chess.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 10:01:55 #54
426493 crew  PippenScottie
pi_168729102
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alle restricties wegnemen die Obama op wapenbezit had opgelegd, natuurlijk. Bijvoorbeeld de kinderachtige beperking dat schizofrenen geen wapen meer mogen kopen.
Dit is al gedaan toch?
pi_168729163
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:01 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Dit is al gedaan toch?
Moet nog goedgekeurd worden, maar inderdaad, dit hebben ze al gedaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:18:47 #56
66825 Reya
Fier Wallon
pi_168729358
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alle restricties wegnemen die Obama op wapenbezit had opgelegd, natuurlijk. Bijvoorbeeld de kinderachtige beperking dat schizofrenen geen wapen meer mogen kopen.
Kan alleen maar goed aflopen, inderdaad.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 10:27:50 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168729499
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:18 schreef Reya het volgende:

[..]

Kan alleen maar goed aflopen, inderdaad.
Iemand met eerdere paspoorten en een wapen is gevaarlijker dan iemand met meerdere persoonlijkheden en een blaffer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:29:11 #58
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168729521
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

25% he, niet de helft ;)
En niet alleen zijn partij had een redelijk alternatief, maar ook de andere partij niet. Nouja, die hadden ze wel met Bernie maar besloten die zelf maar handmatig uit te sluiten :P
Kan je zeggen wat je wil, maar met Clinton had je dit gezeik gewoon niet gehad. Een beter voorbereide president had je niet kunnen treffen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:33:39 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168729593
En als Trump Bannon buiten de boot had gehouden en Christie er juist in denk ik dat de fall-out echt stukken minder was geweest. Het hele idee van hem dat je je met geschikte en competente figuren moet omringen als je er zelf geen verstand van heeft voor Reagan (ook al had die eigenlijk al redelijk wat ervaring) ook niet slecht uitgepakt.

Trump doet echter precies het omgekeerde en geeft de ene na de andere incompetente/onervaren figuur een functie.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:39:41 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_168729712
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:29 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kan je zeggen wat je wil, maar met Clinton had je dit gezeik gewoon niet gehad. Een beter voorbereide president had je niet kunnen treffen.
Dan hadden wij hier een groter probleem gehad denk ik. Dat TPP/TIPP was het slechtste voor ons burgers geweest: bedrijven die via een eigen rechtspraak (buiten alle bestaande overeenkomsten om) kunnen oordelen over producten die ze leveren en eventuele schadevergoedingen ... nee.

En zeg nu zelf: dit is tot nu toe toch extreem vermakelijk.

Bannon is denk ik het grootste probleem. Daar heeft Trump zich flink verkeken.
Als dit waar is: http://www.independent.co(...)-order-a7565191.html

"Amid signs that Donald Trump began his presidency with the same chaotic operation that marked his campaign, a report has claimed he was not even aware he was elevating Steve Bannon to a senior security post when he signed one of several executive orders."

dan is iemand zich omhoog aan het werken ...
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_168729765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan hadden wij hier een groter probleem gehad denk ik. Dat TPP/TIPP was het slechtste voor ons burgers geweest: bedrijven die via een eigen rechtspraak (buiten alle bestaande overeenkomsten om) kunnen oordelen over producten die ze leveren en eventuele schadevergoedingen ... nee.

En zeg nu zelf: dit is tot nu toe toch extreem vermakelijk.
Wij zaten niet in TPP, TTIP is er gewoon nog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168729778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan hadden wij hier een groter probleem gehad denk ik. Dat TPP/TIPP was het slechtste voor ons burgers geweest: bedrijven die via een eigen rechtspraak (buiten alle bestaande overeenkomsten om) kunnen oordelen over producten die ze leveren en eventuele schadevergoedingen ... nee.
Die had TTIP ook al begraven, TPP hebben we niks mee van doen en TIPP is een bedrijf wat aanhangers verhuurd.

quote:
En zeg nu zelf: dit is tot nu toe toch extreem vermakelijk.
Is het een tv programma dan, oooooh, ik dacht dat het alleemaal echt gebeurde.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:49:54 #63
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168729880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan hadden wij hier een groter probleem gehad denk ik. Dat TPP/TIPP was het slechtste voor ons burgers geweest: bedrijven die via een eigen rechtspraak (buiten alle bestaande overeenkomsten om) kunnen oordelen over producten die ze leveren en eventuele schadevergoedingen ... nee.

En zeg nu zelf: dit is tot nu toe toch extreem vermakelijk.

TTIP bestaat nog, al kan dat inderdaad zomaar afgelopen zijn als een keer Trump te horen krijgt dat Amerika over eenzelfde verdrag als TPP met Europa aan het onderhandelen is. Verder acht ik de kans vrij groot dat Clinton zou hebben toegegeven aan Sanders en Warren op dit punt, net zoals ze dat ook met het collegegeld deed destijds. Compromissen zoeken is namelijk wat establishmentkandidaten doen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168729886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef wdn het volgende:

En zeg nu zelf: dit is tot nu toe toch extreem vermakelijk.

Ik vind het niet heel grappig. Wereldpolitiek is geen realityshow om popcorn bij te vreten en te lachen en te doen alsof je er lekker over kunt trollen. We zijn geen 16 meer.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:51:37 #65
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_168729904
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:22 schreef Re het volgende:

[..]

hij predikt leugens, dat hij het zelf wel of niet weet doet dar weinig vanaf natuurlijk, het blijven leugens (eye of the beholder is natuurlijk een slap kader)
De waarheid komt vanzelf boven tafel. Gewoon blijven herhalen dat het onwaar is, hij gaat zichzelf vanzelf opwinden. Zie ook de opkomst op zn inauguratie.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_168730001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

25% he, niet de helft ;)
En niet alleen zijn partij had een redelijk alternatief, maar ook de andere partij niet. Nouja, die hadden ze wel met Bernie maar besloten die zelf maar handmatig uit te sluiten :P
Nou, zó dramatisch was Hillary ook weer niet. Er zijn veel slechtere presidentskandidaten die het nog geworden zijn ook te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2017 11:21:06 ]
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 11:06:01 #67
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168730150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel grappig. Wereldpolitiek is geen realityshow om popcorn bij te vreten en te lachen en te doen alsof je er lekker over kunt trollen. We zijn geen 16 meer.
Ik snap je punt, maar als we elke keer gaan lopen doemdenken over wat die knakker nu weer gaat doen heb je ook geen leven meer. Better see the humour of it when you don't see the sense of it.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 11:09:59 #68
426493 crew  PippenScottie
pi_168730236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar als we elke keer gaan lopen doemdenken over wat die knakker nu weer gaat doen heb je ook geen leven meer. Better see the humour of it when you don't see the sense of it.
Met zo'n instelling denk ik niet dat POL de beste plek voor je is.

In SHO ben je beter op je plaats.
pi_168730244
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar als we elke keer gaan lopen doemdenken over wat die knakker nu weer gaat doen heb je ook geen leven meer. Better see the humour of it when you don't see the sense of it.
Ik bedoel niet dat ik wanhopig door het nieuws blader, maar ik heb het idee dat nog erg veel mensen Trump toejuichen met hun trollface op. Dat stadium zijn we nu wel voorbij. Het is nu ernst.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:10:31 #70
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168730247
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar als we elke keer gaan lopen doemdenken over wat die knakker nu weer gaat doen heb je ook geen leven meer. Better see the humour of it when you don't see the sense of it.
Dat is toch precies wat men heeft gedaan bij de verkiezingen? Niemand zag er de zin van in en toen heeft een groot deel van de bevolking het totaal niet serieus genomen en Trump laten winnen. Vind het niet echt een beproefd recept om eerlijk te zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:11:22 #71
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_168730268
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind het niet heel grappig. Wereldpolitiek is geen realityshow om popcorn bij te vreten en te lachen en te doen alsof je er lekker over kunt trollen. We zijn geen 16 meer.
Ik heb vertrouwen in de "checks and balances" in de VS.
Hij zal worden teruggefloten daar waar het kan.

Dus ja: ik vind het vermakelijk. Grappig? Nee.

Ik ben zelf aan het wachten op een impeachment.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_168730364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:11 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in de "checks and balances" in de VS.
Hij zal worden teruggefloten daar waar het kan.

Dus ja: ik vind het vermakelijk. Grappig? Nee.

Ik ben zelf aan het wachten op een impeachment.
Ik ben wat pessimistischer. Ik heb niet het idee dat de Republikeinen zich echt veel zorgen maken. Deze man is bijna openlijk corrupt en ze vinden het wel prima zo.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 11:18:52 #73
426493 crew  PippenScottie
pi_168730424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:11 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in de "checks and balances" in de VS.
Hij zal worden teruggefloten daar waar het kan.

Dus ja: ik vind het vermakelijk. Grappig? Nee.

Ik ben zelf aan het wachten op een impeachment.
Congres kunnen we als check wel afschrijven.

Enige hoop op een redelijke check is justitie en de pers.
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 11:19:02 #74
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168730429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat ik wanhopig door het nieuws blader, maar ik heb het idee dat nog erg veel mensen Trump toejuichen met hun trollface op. Dat stadium zijn we nu wel voorbij. Het is nu ernst.
Dat het ernst is snap ik ook wel. Het is ook gewoon heel zorgelijk wat hij heeft gezegd over moslims, vrouwen en milieu en ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het initiatief nemen om het te counteren (kijk naar Ploumen).

Ik vind alleen dat er ook gewoon plek moet zijn voor kritiek in de vorm van sketches bij SNL, en praatjes bij Colbert, Bee, en Noah.

Nu ik er zo over nadenk, de times had een goed artikel laatst over hoe je een dictator vreedzaam kunt afzetten. Een van de punten was het zogenaamde "lachtivisme": https://mobile.nytimes.co(...)iolent-war/?referer=

Nu gaat het wat ver om Trump met een dictator te vergelijken, maar hij heeft zeker facistische trekjes en als hij de kans krijgt zal hij zeker meer macht naar zich toe trekken. Op dat punt vind ik dat artikel wel relevant.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168730473
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:19 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dat het ernst is snap ik ook wel. Het is ook gewoon heel zorgelijk wat hij heeft gezegd over moslims, vrouwen en milieu en ik vind het fantastisch dat er mensen zijn die het initiatief nemen om het te counteren (kijk naar Ploumen).

Ik vind alleen dat er ook gewoon plek moet zijn voor kritiek in de vorm van sketches bij SNL, en praatjes bij Colbert, Bee, en Noah.

Nu ik er zo over nadenk, de times had een goed artikel laatst over hoe je een dictator vreedzaam kunt afzetten. Een van de punten was het zogenaamde "lachtivisme": https://mobile.nytimes.co(...)iolent-war/?referer=
Maar die relativering is ook goed en ik kan daar ook om lachen. Wat ik bedoelde zijn internettrolls die nog dagelijks op forums rondhangen en roepen dat ze Trump geweldig vinden, want zilte linkse tranen. Die zeggen te hopen op weer een nieuwe controverse, want nog meer linkse tranen. Dat is nu wel een beetje klaar.
pi_168730546
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar die relativering is ook goed en ik kan daar ook om lachen. Wat ik bedoelde zijn internettrolls die nog dagelijks op forums rondhangen en roepen dat ze Trump geweldig vinden, want zilte linkse tranen. Die zeggen te hopen op weer een nieuwe controverse, want nog meer linkse tranen. Dat is nu wel een beetje klaar.
De Elzies van deze wereld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 11:26:48 #77
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168730560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Maar die relativering is ook goed en ik kan daar ook om lachen. Wat ik bedoelde zijn internettrolls die nog dagelijks op forums rondhangen en roepen dat ze Trump geweldig vinden, want zilte linkse tranen. Die zeggen te hopen op weer een nieuwe controverse, want nog meer linkse tranen. Dat is nu wel een beetje klaar.
Tsja, dat soort mensen zal je altijd blijven houden, want het internet is het internet. Ik denk dat 90 procent van de mensen die bij The_Donald zit niet zozeer op hem gestemd hebben omdat ze hem zo'n goede kandidaat vonden, maar meer zodat ze de "filthy liberuls" en "SJWS" een lesje konden leren. Fuck dat soort lui. Stem op een kandidaat die je visie vertegenwoordigt of stem niet.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168730639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

De Elzies van deze wereld.
En even wachten tot wittebaard weer wakker is ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168730650
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Tsja, dat soort mensen zal je altijd blijven houden, want het internet is het internet. Ik denk dat 90 procent van de mensen die bij The_Donald zit niet zozeer op hem gestemd hebben omdat ze hem zo'n goede kandidaat vonden, maar meer zodat ze de "filthy liberuls" en "SJWS" een lesje konden leren. Fuck dat soort lui. Stem op een kandidaat die je visie vertegenwoordigt of stem niet.
Het kan evenwel best zo zijn dat Trump hun visie gewoon vertegenwoordigd, natuurlijk.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168730725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:31 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Het kan evenwel best zo zijn dat Trump hun visie gewoon vertegenwoordigd, natuurlijk.
Bannon bedoel je ;) Je hoort Trump eigenlijk nooit over SJW's en Liberals heb ik het idee :) (maar ik kan er naast zitten natuurlijk)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:35:09 #81
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168730734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik bedoel niet dat ik wanhopig door het nieuws blader, maar ik heb het idee dat nog erg veel mensen Trump toejuichen met hun trollface op. Dat stadium zijn we nu wel voorbij. Het is nu ernst.
Ik weet niet of dat altijd trollen is. Ik denk dat Trump nog altijd wegkomt met de illusie dat hij (en degenen die hem steunen) de underdogs zijn, de rebellen die moedig vechten tegen de gevestigde orde en dat er ergens een soort verborgen, nobele heroïek in dat gedrag zit., terwijl anti-polcor zijn gewoon de nieuwe norm is geworden en daar niets in zit wat nog subversief is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_168730745
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bannon bedoel je ;) Je hoort Trump eigenlijk nooit over SJW's en Liberals heb ik het idee :) (maar ik kan er naast zitten natuurlijk)
Ik geloof niet dat dit soort lui het verschil zien als het er al is.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168730827
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat altijd trollen is. Ik denk dat Trump nog altijd wegkomt met de illusie dat hij (en degenen die hem steunen) de underdogs zijn, de rebellen die moedig vechten tegen de gevestigde orde en dat er ergens een soort verborgen, nobele heroïek in dat gedrag zit., terwijl anti-polcor zijn gewoon de nieuwe norm is geworden en daar niets in zit wat nog subversief is.
Het zou kunnen. Ik heb mij in elk geval enorm verkeken over het bereik van bewezen nonsens als InfoWars en de wil van mensen om daar in te geloven. Misschien is het ook dat er nu een man zit die die bronnen meer credibility toeschrijft dan echte media dat het voor de Trumpfans voelt alsof ze overwinning na overwinning aan het halen zijn.

Ik maak me zorgen over de alternatieve werkelijkheid die er wordt gecreëerd. Het is niet alleen maar misinformatie verspreiden. Het is bewust een andere waarheid pushen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 11:52:12 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168731086
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:19 schreef Puddington het volgende:
Ik vind alleen dat er ook gewoon plek moet zijn voor kritiek in de vorm van sketches bij SNL, en praatjes bij Colbert, Bee, en Noah.
Voor onze generaties is satire verworden tot leukig zaterdagavondentertainment. Wij zijn de mogelijke ernst ervan vergeten. Maar satire kan, om de grove lach heen, een scherp en bloedserieus wapen zijn tegen politieke kwaadwillers als Trump.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168731135
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Voor onze generaties is satire verworden tot leukig zaterdagavondentertainment. Wij zijn de mogelijke ernst ervan vergeten. Maar satire kan, om de grove lach heen, een scherp en bloedserieus wapen zijn tegen politieke kwaadwillers als Trump.
Vooralsnog werkt het, satire is een goed wapen tegen een narcist:

http://www.politico.com/s(...)y-sean-spicer-234715

Bij iemand als Poetin werkt het voor geen meter, Trump kan er juist niet tegen als mensen hem en zijn vertrouwelingen niet aardig vinden.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 11:58:06 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168731202
Het intimideren van rechters, wat Trump tenslotte doet, gaat hem ook wel opbreken denk ik. Zijn houding dat rechters maar moeten doen wat de President zegt is onder juristen niet bepaald populair.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168731295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:58 schreef Ulx het volgende:
Het intimideren van rechters, wat Trump tenslotte doet, gaat hem ook wel opbreken denk ik. Zijn houding dat rechters maar moeten doen wat de President zegt is onder juristen niet bepaald populair.
Onder juristen natuurlijk niet, maar het is koren op de molen van burgers die al jaren roepen dat rechters en de rechtsstaat kut zijn omdat het niet de vonnissen velt die zij willen zien.

Ik denk dat je je ook in Nederland kapot schrikt van het aantal mensen die de rechtsstaat liever ziet verdwijnen en vervangen ziet door een systeem waarin mensen op basis van aannames veroordeeld worden. Omdat ze denken dat ze er zelf niet mee te maken krijgen. Tot nog toe hebben we in de politiek altijd mensen gehad die daar faliekant tegen waren, maar Wilders is ook al begonnen met het ondermijnen van het rechtssysteem, en zijn electoraat vindt het prachtig.

De populisten behandelen recht als een soort van Colosseum waarin met een duimpje wordt bepaald of iemand leeft of niet. Zo ziet het publiek het ook graag. Al dat gedoe met wetten, bewijslast en vormfouten ziet zij als contraproductief.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:08:46 #88
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168731356
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:58 schreef Ulx het volgende:
Het intimideren van rechters, wat Trump tenslotte doet, gaat hem ook wel opbreken denk ik. Zijn houding dat rechters maar moeten doen wat de President zegt is onder juristen niet bepaald populair.
Maar juristen zijn nogal een klein deel van het electoraat. Fox-kijkend Amerika vindt het vast wel prima dat Trump al twitterend zaagt aan de poten van het gerechtshof omdat die niet gewoon ja knikken en doen wat hij wil.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_168731463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar juristen zijn nogal een klein deel van het electoraat. Fox-kijkend Amerika vindt het vast wel prima dat Trump al twitterend zaagt aan de poten van het gerechtshof omdat die niet gewoon ja knikken en doen wat hij wil.
Mag toch hopen dat de volksvertegenwoordiging het wel een keer zat wordt. Als hij tenminste doorgaat met dit gedrag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168731473
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nou, zó dramatisch was Hillary ook weer niet. Er zijn veel slechtere presidentskandidaten die het nog geworden zijn ook te noemen.
Nou als je verliest van Trump ga je wel in de boeken met een vrij dramatische campagne.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168731535
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nou als je verliest van Trump ga je wel in de boeken met een vrij dramatische campagne.
Zoals ik 'm las doelde je op Hillary als alternatief voor presidentskandidaat Trump, niet op de gevoerde campagne.

Al was die eigenlijk ook heel behoorlijk, als je externe factoren wegdenkt :').
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:18:53 #92
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168731542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nou als je verliest van Trump ga je wel in de boeken met een vrij dramatische campagne.
Ja, maar dat betreft de campagne, niet de eventuele daden als president.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168731574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vooralsnog werkt het, satire is een goed wapen tegen een narcist:

http://www.politico.com/s(...)y-sean-spicer-234715

Bij iemand als Poetin werkt het voor geen meter, Trump kan er juist niet tegen als mensen hem en zijn vertrouwelingen niet aardig vinden.
Mooiste is dat die sketches door dergelijk gejank alleen maar meer views krijgen. Ik ging pas SNL kijken toen The Donald verongelijkt ging doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168731620
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mooiste is dat die sketches door dergelijk gejank alleen maar meer views krijgen. Ik ging pas SNL kijken toen The Donald verongelijkt ging doen.
Ik vind ze vaak niet eens heel grappig, maar Amerikanen hebben nu eenmaal vrij matige humor :D

Als het werkt, dan werkt het.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:23:13 #95
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168731627
Over externe factoren gesproken;


Jammer dat hij zo achter de vrouwen aanzat, speechen kon ie wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168731636
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mooiste is dat die sketches door dergelijk gejank alleen maar meer views krijgen. Ik ging pas SNL kijken toen The Donald verongelijkt ging doen.
Ik vind de Spicer-sketch helemaal niet zoveel aan. Die met Bannon als Magere Hein is magistraal daarentegen.
pi_168731648
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef Euribob het volgende:
Over externe factoren gesproken;


Jammer dat hij zo achter de vrouwen aanzat, speechen kon ie wel.
Dat was toch echt een factor die hijzelf tevoorschijn haalde.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 12:24:42 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168731651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nou als je verliest van Trump ga je wel in de boeken met een vrij dramatische campagne.
Ach, zeg Clinton en je zegt Trump. En iedereen heeft het over zijn geklootviool, en niet meer over Clinton.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:26:22 #99
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168731687
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat was toch echt een factor die hijzelf tevoorschijn haalde.
Nouja, voor Clinton was het (hopelijk) wel een externe factor.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168731712
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vind de Spicer-sketch helemaal niet zoveel aan. Die met Bannon als Magere Hein is magistraal daarentegen.
Die is goed, inderdaad. Baldwin weet die domme kop van Trump ook netjes te imiteren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168731806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die is goed, inderdaad. Baldwin weet die domme kop van Trump ook netjes te imiteren.
Guy who's gonna pay for the wall says what?

Que?
pi_168731825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, zeg Clinton en je zegt Trump. En iedereen heeft het over zijn geklootviool, en niet meer over Clinton.
Ik denk dat de afgelopen verkiezingen de geschiedenisboeken ingaan als de keer dat een buitenlandse mogendheid de president koos.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 12:35:59 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168731856
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik denk dat de afgelopen verkiezingen de geschiedenisboeken ingaan als de keer dat een buitenlandse mogendheid de president koos.
We moeten het onpartijdige onderzoek van Pence maar afwachten denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:42:07 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_168731982
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef Euribob het volgende:
Over externe factoren gesproken;


Jammer dat hij zo achter de vrouwen aanzat, speechen kon ie wel.
Ik moet altijd aan Ted Bundy denken. Niet alleen qua uiterlijk maar ook charisma en temperament. Vermakelijk is het sowieso.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:46:08 #105
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168732064
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:18 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Congres kunnen we als check wel afschrijven.

Enige hoop op een redelijke check is justitie en de pers.
Vergeet ook de achterban van de Republikeinen niet, de burgers dus, want die hebben best veel invloed op senators, gouverneurs enzo. Gaat allemaal een stuk directer dan bij ons.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 12:53:56 #106
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168732226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Vergeet ook de achterban van de Republikeinen niet, de burgers dus, want die hebben best veel invloed op senators, gouverneurs enzo. Gaat allemaal een stuk directer dan bij ons.
Ja, als die kiezers er ineens achterkomen dat ze zonder ACA niet meer verzekerd zijn zullen ze toch zeker wel om uitleg gaan vragen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 12:57:16 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168732296
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vind de Spicer-sketch helemaal niet zoveel aan. Die met Bannon als Magere Hein is magistraal daarentegen.
Die is echt goed inderdaad. Treffend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 12:58:09 #108
426493 crew  PippenScottie
pi_168732314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:46 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Vergeet ook de achterban van de Republikeinen niet, de burgers dus, want die hebben best veel invloed op senators, gouverneurs enzo. Gaat allemaal een stuk directer dan bij ons.
Ook daar heb ik in gepolariseerd Amerika geen bijster hoge verwachtingen van.
pi_168732526
Inmiddels is Trump weer wakker. Vandaag trekt hij van leer tegen Iran (en de haters).
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:10:48 #110
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168732556
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:58 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ook daar heb ik in gepolariseerd Amerika geen bijster hoge verwachtingen van.
In VN een tijdje terug stond een interview met een Amerikaanse filosoof (Jason Brennan) die zei het volgende:

quote:
‘Het probleem van de democratie ligt bij de kiezers. De beleidsvoorstellen van de kandidaten moeten de gemiddelde stemmer aanspreken en die gemiddelde stemmer is slecht geïnformeerd. Dat is geen elitair waardeoordeel; we weten dat uit talrijke studies. Met een ­beter geïnformeerd electoraat zou je betere kandidaten hebben met betere beleidsvoorstellen. Ook dat blijkt uit studies: mensen stemmen anders als zij beter geïnformeerd zijn.’

Voor de duidelijkheid: met ‘ongeïnformeerd’ bedoelt u ‘dom’?
‘Nee, zeker niet. Mensen die stemmen zijn niet dom. Ze zijn zich gewoon niet bewust van relevante feiten of ze vergissen zich.’

Waaruit blijkt volgens u de onwetendheid van kiezers?
‘Uit Amerikaanse studies – en het beeld in andere westerse landen is vergelijkbaar – blijkt dat de meeste mensen nog wel weten wie de president is, maar daar houdt het ongeveer op. Minder dan de helft weet wie de vicepresident is. De meeste mensen kunnen niet één buitenlandse leider noemen. Een overweldigende meerderheid weet niet welke partij het Congres domineert, wat betekent dat kiezers misschien wel dénken dat ze bij een verkiezing politici naar huis kunnen sturen als ze het slecht doen, maar ze weten niet eens wie in werkelijkheid de macht heeft.’
Het is dus waarschijnlijk niet alleen polarisatie.
pi_168732559
En daar gaan we weer:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:04:01 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet Obama can make a deal with Iran, #1in terror, no problem! reageer retweet
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168732579
Hij is de ochtendkrant van de Fake Media weer aan het lezen :')
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 13:12:29 #113
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168732589
Hij is wel een beetje een zeurpiet onderhand. Het begint saai te worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168732593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

In VN een tijdje terug stond een interview met een Amerikaanse filosoof (Jason Brennan) die zei het volgende:

[..]

Het is dus waarschijnlijk niet alleen polarisatie.
En iemand als Betsy DeVos gaat er voor zorgen dat de mensen zeker niet beter geïnformeerd zullen raken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168732622
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:11:29 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet I can make a deal with Saudi Arabia, #1 in terror, no problem! reageer retweet
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168732655
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
En daar gaan we weer:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:04:01 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet Obama can make a deal with Iran, #1in terror, no problem! reageer retweet
Herhaling is de kracht van het onderwijs.

Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:19:32 #117
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168732701
Aha, vond dat interview voor de Superbowl al zo kort, hier is 'deel 2'

An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_168732713
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
En daar gaan we weer:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:04:01 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet Obama can make a deal with Iran, #1in terror, no problem! reageer retweet
Wat een dramaqueen! :P

En Iran #1 in terror? Onderbouwing?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:22:09 #119
192592 SureD1
------------------------------
pi_168732749
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat een dramaqueen! :P

En Iran #1 in terror? Onderbouwing?
Zijn "accumulation of data" van gisteravond
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:23:42 #120
66825 Reya
Fier Wallon
pi_168732779
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:11:29 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet I can make a deal with Saudi Arabia, #1 in terror, no problem! reageer retweet
Goed begin van de dag.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 13:33:12 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_168732983
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Herhaling is de kracht van het onderwijs.

[ afbeelding ]
Hij had per ongeluk van "#1in" een hashtag gemaakt maar is vergeten die post te deleten.
pi_168733105
Dit soort uitspraken kan Putin toch ook niet waarderen lijkt mij, als bondgenoot van Iran?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168733139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit soort uitspraken kan Putin toch ook niet waarderen lijkt mij, als bondgenoot van Iran?
Nope.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 13:44:46 #124
426493 crew  PippenScottie
pi_168733213
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit soort uitspraken kan Putin toch ook niet waarderen lijkt mij, als bondgenoot van Iran?
Hoeveel regeringsleiders zouden hem nog echt serieus nemen?
pi_168733238
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:29 schreef Euribob het volgende:

[..]

Kan je zeggen wat je wil, maar met Clinton had je dit gezeik gewoon niet gehad. Een beter voorbereide president had je niet kunnen treffen.
Eentje die na een bevel van de FBI om al haar emails op een krakkemikkige server moet overhandigen en dan snel even meer dan 30.000 daarvan verwijdert. Eentje waarvan zelfs Anderson Cooper in het CNN debat zei "you'll say anything to get elected". Ik heb mij uitermate vermaakt met die Wikileaks. Liever Trump die na wat startproblemen een leuke president gaat worden dan

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168733331
'Wat startproblemen' is al meer kritiek op Trump dan je in de 6 topics hiervoor bij elkaar hebt geuit. Als zelfs jij al denkt dat hij niet meer de gezant van Onze Lieve Heer op aarde is moet er wel echt iets aan de hand zijn :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168733353
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:46 schreef WhiteBeard het volgende:
Liever Trump die na wat startproblemen een leuke president gaat worden dan
Waar baseer je die verwachting op? Voorlopig gaat het van kwaad tot erger bij die man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168733369
Trump agenda vandaag:
* Intelligence Briefings
* Meeting with County Sheriffs
* Council on Veterans Affairs
* Meeting with US Rep Jason Chaffetz
* Meeting with Secretary of State Rex Tillerson
* Meeting with Green Berets

Gesprek met Tillerson zal ook over Elliot Abrams gaan, de beoogde no. 2
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168733375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:46 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Eentje die na een bevel van de FBI om al haar emails op een krakkemikkige server moet overhandigen en dan snel even meer dan 30.000 daarvan verwijdert. Eentje waarvan zelfs Anderson Cooper in het CNN debat zei "you'll say anything to get elected". Ik heb mij uitermate vermaakt met die Wikileaks. Liever Trump die na wat startproblemen een leuke president gaat worden dan

http://thehill.com/blogs/(...)have-a-private-email
pi_168733380
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:50 schreef Ludachrist het volgende:
'Wat startproblemen' is al meer kritiek op Trump dan je in de 6 topics hiervoor bij elkaar hebt geuit. Als zelfs jij al denkt dat hij niet meer de gezant van Onze Lieve Heer op aarde is moet er wel echt iets aan de hand zijn :D .
Och, ook Mozes gooide de stenen tafelen kapot en moest toen weer opnieuw beginnen. Was toch een groot leider van de joden :P
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168733385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:46 schreef WhiteBeard het volgende:

Liever Trump die na wat startproblemen een leuke president gaat worden dan
Je mag van een Potus wel verwachten dat 'ie wat professioneler te werk gaat, je bent verdorie geen parttime palletsorteerder.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168733443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:52 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Och, ook Mozes gooide de stenen tafelen kapot en moest toen weer opnieuw beginnen. Was toch een groot leider van de joden :P
Je weet dat de Bijbel voor een groot deel fictie is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168733452
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:52 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* Intelligence Briefings
* Meeting with County Sheriffs
* Council on Veterans Affairs
* Meeting with US Rep Jason Chaffetz
* Meeting with Secretary of State Rex Tillerson
* Meeting with Green Berets

Gesprek met Tillerson zal ook over Elliot Abrams gaan, de beoogde no. 2
In de Senaat vandaag de stemming over DeVos als Edu. Sec.

Pence zal als Vice-President moeten beslissen, het is een 50/50 op het moment.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 13:57:10 #134
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168733460
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:52 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Och, ook Mozes gooide de stenen tafelen kapot en moest toen weer opnieuw beginnen. Was toch een groot leider van de joden :P
Die ze de woestijn in stuurde waar ze veertig jaar rondzwierven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:02:15 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168733623
quote:
De enige argumentatietechniek die WhiteBeard lijkt te kennen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 14:07:13 #137
426493 crew  PippenScottie
pi_168733647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:52 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Och, ook Mozes gooide de stenen tafelen kapot en moest toen weer opnieuw beginnen. Was toch een groot leider van de joden :P
Mozes vernietigde het gouden kalf.

WWTD?
pi_168733661
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De enige argumentatietechniek die WhiteBeard lijkt te kennen.
Kan je wel zo doen, maar denk je dat Hillary zo goed was in het debat? Die kreeg alle vragen op een blaadje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168733665
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je mag van een Potus wel verwachten dat 'ie wat professioneler te werk gaat, je bent verdorie geen parttime palletsorteerder.
Och, sommigen hier hadden zelfs liever Satan himself in het Witte Huis dan Trump })
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168733704
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kan je wel zo doen, maar denk je dat Hillary zo goed was in het debat? Die kreeg alle vragen op een blaadje.
QED
pi_168733708
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:07 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Mozes vernietigde het gouden kalf.

WWTD?
Ook zijn eerste versie van de Tien Geboden toen hij de berg afdaalde en zag dat de joden een gouden kalf hadden gemaakt. Toen moest ie weer gaan beitelen <O)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168733756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ook zijn eerste versie van de Tien Geboden toen hij de berg afdaalde en zag dat de joden een gouden kalf hadden gemaakt. Toen moest ie weer gaan beitelen <O)
Maar als ik het goed begrijp, haal jij een Bijbels figuur aan om je verwachting te ondersteunen dat het helemaal goed gaat komen met Trump?

Oke dan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 14:13:21 #143
426493 crew  PippenScottie
pi_168733775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ook zijn eerste versie van de Tien Geboden toen hij de berg afdaalde en zag dat de joden een gouden kalf hadden gemaakt. Toen moest ie weer gaan beitelen <O)
Ik vroeg jou, als ongetwijfeld overtuigd christen, wat Trump met het gouden kalf zou hebben gedaan.
pi_168733858
mijn god wat een niveau hier met, wederom, whitebeard...

Via Politico, de plannen van Senator Tom Cotton om immigratie te gaan indammen.

Cotton and Trump plot crackdown on legal immigration

Vanaf vandaag: "Cotton’s new legislation, being formally proposed Tuesday with Sen. David Perdue (R-Ga.)"

Kan overigens gezien worden als opmaak voor 2020, Cotton lijkt een beetje de kroonprins te zijn,
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168733980
Axios over het "President Bannon" probleem:

quote:
At 7:07am President Trump tweeted:

realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:07:55 I call my own shots, largely based on an accumulation of data, and everyone knows it. Some FAKE NEWS media, in order to marginalize, lies! reageer retweet
Under the surface:

• Trump's tweet sounded an awful lot like a segment this AM on Morning Joe, where Joe Scarborough said he'd never seen coverage of a White House staffer like the recent coverage of Steve Bannon (see: Time Magazine cover.) Joe said he thought the media had it "backwards" and that Trump was the final decider.

• Trump blames the media (for now.) He lashed out at the New York Times this morning, saying they are writing "total fiction" about him. Last night, the NYT's Glenn Thrush and Maggie Haberman depicted a White House in chaos with some key moves happening without Trump's knowledge.

• Bannon allies tell us they're nervous about all the coverage he's getting. They wish it would settle down a bit.

The reality: Bannon has a media problem. Sources who've known Trump for years say he hates it when staff overshadow him in credit or attention. Besides one provocative interview with the NYT, Bannon hasn't been courting this attention. He ignores most reporters and would not welcome the emerging comic theme — which included an SNL skit — that he is the true evil genius president and Trump his lackey. But if the blanket coverage of Bannon continues, that ultimately won't matter.
Zie ook: How the media trolled Trump into tweeting about calling his "own shots"
pi_168733996
quote:
wtf?
Leuk voor May...
quote:
Speaker John Bercow criticised over Donald Trump comments

[..]

It was an unprecedented and extraordinary rebuke.

A diplomatic snub that in effect means President Trump will not be invited to address MPs in Parliament.

John Bercow's comments were applauded by MPs on the opposition benches - but critics have said he's abused his position and spoken out of turn.

Mr Bercow's decision risks undermining the prime minister's very public effort to create a new special relationship with the Trump administration.

Some opposition MPs applauded his comments, but senior Conservatives were highly critical.

One unnamed Tory MP and former cabinet member told the BBC that Mr Bercow "must be close to standing down", while another said his remarks had gone "way beyond what is acceptable".

Conservative MP Nadine Dorries told the BBC: "When he loses support for what was a very partisan moment I think his position will become more and more in jeopardy…

"It's about what the people want and I think if people make enough of a stink out there I think his position could be in jeopardy."

Crispin Blunt, the Conservative MP who chairs the Commons Foreign Affairs Select Committee, said Mr Bercow was going to have to deal with "the consequences" of his comments.

He said there were "strongly held views on both sides of the argument", but added: "Generally the Speaker, who's meant to referee all of this, should keep himself above that. I think that's to be regretted, but it is a symptom of the controversy around this visit."

Former Culture Secretary John Whittingdale accused Mr Bercow of "playing to the gallery for as much publicity as possible" and suggested the Speaker could have had a "quiet word" with the prime minister instead of speaking out.

He told Sky News: "It was a performance, it was John Bercow playing to the gallery and I think it was damaging to the national interest. I think it is regrettable that he did it."

Fellow Conservative Nadhim Zahawi, who has been critical of Mr Trump's travel ban, said the Speaker prided himself on his neutrality and to become the story was "a bad place to be".

He said Mr Bercow had opened himself up to accusations of hypocrisy after allowing other controversial leaders, like the Chinese president, to speak, and urged him to explain his thinking to MPs.

Republican Congressman Joe Wilson criticised the Speaker's comments, telling the BBC's Newsnight programme his interjection was "very disappointing".

"If ever in recent years there's been a more pro-British president of the United States, it's Donald Trump," he said.

He said Mr Trump had already assured Mrs May over his commitment to Nato, expressed a desire to create UK-US trade relationships, and returned a bust of Winston Churchill to the Oval Office.

"I consider it too, sadly, a slap at the Republican Party. It was the leaders of our party that actually placed the bust of Winston Churchill in the US Capitol Building and we urge all persons to come visit our Capitol Building," he added.
http://www.bbc.com/news/uk-politics-38889941
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  dinsdag 7 februari 2017 @ 14:33:33 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168734074
quote:
8s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kan je wel zo doen, maar denk je dat Hillary zo goed was in het debat? Die kreeg alle vragen op een blaadje.
pi_168734160
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:13 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik vroeg jou, als ongetwijfeld overtuigd christen, wat Trump met het gouden kalf zou hebben gedaan.
Niets, het gouden kalf wordt nu jaarlijks als filmprijs uitgedeeld

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Kalf_(filmprijs)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168734362
quote:
Tja, moet je maar niet Trumps bitch willen zijn, daar krijg je problemen mee in eigen land.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168734363
Ondertussen kent Trumps grote vriend in het oosten effectievere manieren om met kritiek om te gaan...
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:01:33 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168734578
Dan Rather heeft ook wat te zeggen:

quote:
No sir, Mr. President, with all due respect. The job of protecting this country from a terrorist attack falls on your shoulders.

In the past few days Mr. Trump has launched a very serious and very dangerous campaign of suggesting that if an attack occurs it will be the fault of federal judges who ruled that his Executive Order on immigration was Constitutionally problematic. And more recently he suggested it might be the fault of the press for not reporting on terrorist attacks - an assertion which any fair read of the evidence shows is a lie. As with the sweeping allegations of millions of fraudulent voters (where is the investigation of that dire threat to our democracy now?), the White House cannot supply facts to back up the President's claim.

Mr. Trump is the Commander in Chief. The armed services and intelligence community report to him. Searching for scapegoats to blame even before an event occurs is to sow the seeds of destabilization to the very fabric of our republic. These are the tactics of a thin-skinned bully who may realize he is in far over his head. No doubt there are many in Mr. Trump's base who are being whipped up into a misguided frenzy fueled by "fake news" and right-wing media. This is a common tactic of authoritarian rulers I have seen around the globe. It is stoking civic unrest and paving a path to crack downs and repression.

I do not think - or perhaps a desperate hope is father to the thought - that this tactic will work here. Mr. Trump built his brand on a bold, brash form of leadership and I think most Americans will see through the rhetoric of dodging responsibility. Furthermore we cherish an independent judiciary as a bedrock of our checks and balances. We can see that the press has covered terrorist attacks fully. And I do not see either judges or reporters backing down. Quite the contrary.

But Mr. Trump is signaling how he will react in a time of crisis. To be forewarned is to be forearmed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168734609
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:
Dan Rather heeft ook wat te zeggen:

[..]

Klopt vrij aardig, zou ik zo zeggen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:05:21 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168734653
League of the South Announces Formation of ‘Southern Defense Force’

Edging closer to militancy, the neo-Confederate League of the South says it's forming a force to combat the 'leftist menace to our historic Christian civilization.'
pi_168734798
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
League of the South Announces Formation of ‘Southern Defense Force’

Edging closer to militancy, the neo-Confederate League of the South says it's forming a force to combat the 'leftist menace to our historic Christian civilization.'
Rhodesië doet het altijd goed bij zulke figuren ja. Zo ook bij dit figuur:


Die we weer kennen van de:
Charleston church shooting
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:15:17 #155
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168734831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:
Dan Rather heeft ook wat te zeggen:

[..]

Goed stukje.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:15:57 #156
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168734844
http://www.politico.com/s(...)saudis-israel-234700

Oei, de Vervolg-Saoudi-Arabie-Wegens-9/11-Wet zet men nu in tegen Israel. Weer een hoofdpijndossier erbij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168734865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:
Dan Rather heeft ook wat te zeggen:

[..]

hear hear! _O_
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 15:17:58 #158
426493 crew  PippenScottie
pi_168734875
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
League of the South Announces Formation of ‘Southern Defense Force’

Edging closer to militancy, the neo-Confederate League of the South says it's forming a force to combat the 'leftist menace to our historic Christian civilization.'
Een dag of drie nadat Trump de FBI heeft opgedragen zich niet meer op white supremacists te richten.
pi_168734883
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Rhodesië doet het altijd goed bij zulke figuren ja. Zo ook bij dit figuur:
[ afbeelding ]

Die we weer kennen van de:
Charleston church shooting
Maar die stond niet op de lijst van team Trump dus dat is in tegenstelling tot de Bowling Green Massacre geen echte aanslag.
pi_168734972
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:
Dan Rather heeft ook wat te zeggen:

[..]

Tja, als de rechters in de VS volhouden dat die ban van Trump niet kan en er komen een aantal ISIS strijders als nepvluchtelingen de VS binnen, waar ook Europese veiligheidsdiensten voor vrezen, uit die landen die vervolgens een aantal aanslagen plegen dan hebben die rechters inderdaad bloed aan hun handen. Dan zou ik als ik Trump was die rechters even uitnodigen op vele uitvaarten dan. Dan kunnen die rechters daar even uitleggen waarom. Zal wel een hoop gestotter en krokodillentranen opleveren
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168735007
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Tja, als de rechters in de VS volhouden dat die ban van Trump niet kan en er komen een aantal ISIS strijders als nepvluchtelingen de VS binnen, waar ook Europese veiligheidsdiensten voor vrezen, uit die landen die vervolgens een aantal aanslagen plegen dan hebben die rechters inderdaad bloed aan hun handen. Dan zou ik als ik Trump was die rechters even uitnodigen op vele uitvaarten dan. Dan kunnen die rechters daar even uitleggen waarom. Zal wel een hoop gestotter en krokodillentranen opleveren
Wat gewoon bijzonder kansloos is allemaal want uiteindelijk is jouw oranje messias de eindverantwoordelijke van dat land. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168735047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Tja, als de rechters in de VS volhouden dat die ban van Trumphet preventief opsluiten van mensen met schizofrenie niet kan en er komen een aantal ISIS strijders mensen met een psychose als nepvluchtelingen de VS binnen aan wapens, waar ook Europese veiligheidsdiensten psychiaters voor vrezen, uit die landen die vervolgens een aantal aanslagen plegen dan hebben die rechters inderdaad bloed aan hun handen. Dan zou ik als ik Trump was die rechters even uitnodigen op vele uitvaarten dan. Dan kunnen die rechters daar even uitleggen waarom. Zal wel een hoop gestotter en krokodillentranen opleveren
Fixed.

Zie je nu hoe debiel dat is?
pi_168735059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Tja, als de rechters in de VS volhouden dat die ban van Trump niet kan en er komen een aantal ISIS strijders als nepvluchtelingen de VS binnen, waar ook Europese veiligheidsdiensten voor vrezen, uit die landen die vervolgens een aantal aanslagen plegen dan hebben die rechters inderdaad bloed aan hun handen. Dan zou ik als ik Trump was die rechters even uitnodigen op vele uitvaarten dan. Dan kunnen die rechters daar even uitleggen waarom. Zal wel een hoop gestotter en krokodillentranen opleveren
Hoe werkt deze redenatie? De rechter zegt niet "kom maar het land in, lieve terroristen". De rechter oordeelt dat de executive order niet op wettige gronden uitgevoerd kan worden. Die wetten zijn er niet om terrorisme mogelijk te maken, maar om willekeur tegenover burgers onmogelijk te maken.
pi_168735089
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat gewoon bijzonder kansloos is allemaal want uiteindelijk is jouw oranje messias de eindverantwoordelijke van dat land. ^O^
Als het hem door een stelletje linkse rechters onmogelijk wordt gemaakt zijn land te verdedigen tegen binnensluipende ISIS strijders dan zijn die rechters verantwoordelijk. Net als dat Merkel verantwoordelijk is voor de aanslag in Berlijn, de Belgische regering voor de aanslag in Brussel en de Franse regering verantwoordelijk voor de aanslagen in Frankrijk. Dan moet je maar geen Trojaanse paarden binnen halen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:27:57 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168735109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Tja, als de rechters in de VS volhouden dat die ban van Trump niet kan en er komen een aantal ISIS strijders als nepvluchtelingen de VS binnen, waar ook Europese veiligheidsdiensten voor vrezen, uit die landen die vervolgens een aantal aanslagen plegen dan hebben die rechters inderdaad bloed aan hun handen. Dan zou ik als ik Trump was die rechters even uitnodigen op vele uitvaarten dan. Dan kunnen die rechters daar even uitleggen waarom. Zal wel een hoop gestotter en krokodillentranen opleveren
Nee, want de Buck Stopt In De Oval Office! Trump mag niet afschuiven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168735121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:27 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als het hem door een stelletje linkse rechters onmogelijk wordt gemaakt zijn land te verdedigen tegen binnensluipende ISIS strijders dan zijn die rechters verantwoordelijk. Net als dat Merkel verantwoordelijk is voor de aanslag in Berlijn, de Belgische regering voor de aanslag in Brussel en de Franse regering verantwoordelijk voor de aanslagen in Frankrijk. Dan moet je maar geen Trojaanse paarden binnen halen
Dat zijn allemaal regeringsleiders. Maar de regeringsleider in Amerika is dan weer niet verantwoordelijk voor aanslagen.

Je bent weer uitstekend bezig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168735141
Witbaard weer met zijn gejank over linkse rechters :')___________________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168735143
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal regeringsleiders. Maar de regeringsleider in Amerika is dan weer niet verantwoordelijk voor aanslagen.

Je bent weer uitstekend bezig.
Hij heeft sowieso wat problemen met het begrijpen wat een rechter precies voor een taak heeft, en wat de taak van de regeringsleider is.
pi_168735165
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal regeringsleiders. Maar de regeringsleider in Amerika is dan weer niet verantwoordelijk voor aanslagen.

Je bent weer uitstekend bezig.
Regeringsleiders die geen ban op import van nog meer Trojaanse paarden wensen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168735175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:29 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Regeringsleiders die geen ban op import van nog meer Trojaanse paarden wensen
En als de terrorist nu gewoon in het eigen land is geboren? Wie is er dan verantwoordelijk voor?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168735192
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En als de terrorist nu gewoon in het eigen land is geboren? Wie is er dan verantwoordelijk voor?
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos!
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:35:09 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168735258
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:29 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Regeringsleiders die geen ban op import van nog meer Trojaanse paarden wensen
Moet men die Trojaanse Paarden die er al zijn niet preventief ruimen? Gewoon, om doden te voorkomen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168735436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:15 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)saudis-israel-234700

Oei, de Vervolg-Saoudi-Arabie-Wegens-9/11-Wet zet men nu in tegen Israel. Weer een hoofdpijndossier erbij.
Ja, dat was nou precise waarom Obama die wet tegenhield maar nee hoor, toen ze Obama's veto omzeilt hadden waren ze, McConnell & Ryan, ineens bezorgd dat er "unintended consequences" aan zouden kunnen zitten. No shit, Sherlock... :'(
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:44:37 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168735462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:43 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ja, dat was nou precise waarom Obama die wet tegenhield maar nee hoor, toen ze Obama's veto omzeilt hadden waren ze, McConnell & Ryan, ineens bezorgd dat er "unintended consequences" aan zouden kunnen zitten. No shit, Sherlock... :'(
Ja, het zijn kneuzen daar bij de GOP.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168735472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:27 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als het hem door een stelletje linkse rechters onmogelijk wordt gemaakt zijn land te verdedigen tegen binnensluipende ISIS strijders dan zijn die rechters verantwoordelijk. Net als dat Merkel verantwoordelijk is voor de aanslag in Berlijn, de Belgische regering voor de aanslag in Brussel en de Franse regering verantwoordelijk voor de aanslagen in Frankrijk. Dan moet je maar geen Trojaanse paarden binnen halen
Je snapt het nog steeds niet, he? Je bent een beetje dom, mischien?

De rechters zijn niet verantwoordelijk maar de GRONDWET IS VERANTWOORDELIJK. Rechters doen alleen maar uitspraak op basis van wat de wet zegt. Klaar.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Overall beste user 2022 dinsdag 7 februari 2017 @ 15:47:28 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168735516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:44 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet, he? Je bent een beetje dom, mischien?

De rechters zijn niet verantwoordelijk maar de GRONDWET IS VERANTWOORDELIJK. Rechters doen alleen maar uitspraak op basis van wat de wet zegt. Klaar.
Miasschien moet men die grondwet dan maar buiten werking stellen. Voor de zekerheid.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168735526
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:47 schreef Ulx het volgende:

[..]

Miasschien moet men die grondwet dan maar buiten werking stellen. Voor de zekerheid.
Ja, dat zou men wel graag willen, vermoed ik :'(
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168735532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:44 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet, he? Je bent een beetje dom, mischien?

De rechters zijn niet verantwoordelijk maar de GRONDWET IS VERANTWOORDELIJK. Rechters doen alleen maar uitspraak op basis van wat de wet zegt. Klaar.
De rechter doet z'n werk en krijgt vervolgens emmers stront over zich van de onwetende massa.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 februari 2017 @ 15:49:16 #179
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168735549
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:11:29 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet I can make a deal with Saudi Arabia, #1 in terror, no problem! reageer retweet
haters gonna hate Donald :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168735574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:44 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet, he? Je bent een beetje dom, mischien?

De rechters zijn niet verantwoordelijk maar de GRONDWET IS VERANTWOORDELIJK. Rechters doen alleen maar uitspraak op basis van wat de wet zegt. Klaar.
Schei toch uit. Rechters doen aan interpreteren van de wet. Of dat nu een grondwet is of niet. Linkse rechters interpreteren anders dan rechtse rechters. Rechters die banden hebben met de vluchtelingen industrie zullen anders oordelen dan rechters die daar geen banden mee hebben. Dat is in de VS recentelijk ook gebeurd. De rechter in Boston keurde de ban van Trump goed, maar die in de staat Washington schortte die op.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168735607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Schei toch uit. Rechters doen aan interpreteren van de wet. Of dat nu een grondwet is of niet. Linkse rechters interpreteren dan rechtse rechters. Rechters die banden hebben met de vluchtelingen industrie zullen anders oordelen dan rechters die daar geen banden mee hebben. Dat is in de VS recentelijk ook gebeurd. De rechter in Boston keurde de ban van Trump goed, maar die in de staat Washington schortte die op.
Vluchtelingen industrie :'(

Man, je bent echt te zielig voor woorden. Een land van 350 miljoen wat nog geen 10,000 vluchtelingen toelaat zou een vluchtelingen industrie hebben?

Waar zo'n 100 van de grootste rijkste bedrijven van de VS nu tegen procederen, btw.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 15:52:43 #182
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168735640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Schei toch uit. Rechters doen aan interpreteren van de wet. Of dat nu een grondwet is of niet. Linkse rechters interpreteren anders dan rechtse rechters. Rechters die banden hebben met de vluchtelingen industrie zullen anders oordelen dan rechters die daar geen banden mee hebben. Dat is in de VS recentelijk ook gebeurd. De rechter in Boston keurde de ban van Trump goed, maar die in de staat Washington schortte die op.
Heb je een bewijs dat die rechter gelinkt is aan de "vluchtelingenindustrie" (wat houdt die term überhaupt eigenlijk in..?)

Daarnaast, ja, rechters hebben hun politieke voorkeuren. Maar ik ga ervan uit dat ze genoeg geleerd/gestudeerd hebben om die buiten beeld te laten wanneer ze hun vonnissen vellen. Daarvoor zijn het, you know, rechters. Mensen die jaren gestudeerd hebben om dit te doen. Waarom zou een rechter zijn goede naam en carriére op het spel zetten om een uitspraak te doen om de belangen te behartigen van een bepaalde groep als zijn uitspraak onder het vergrootglas ligt van media-outlets met miljoenen lezers/kijkers?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168735642
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Schei toch uit. Rechters doen aan interpreteren van de wet. Of dat nu een grondwet is of niet. Linkse rechters interpreteren anders dan rechtse rechters. Rechters die banden hebben met de vluchtelingen industrie zullen anders oordelen dan rechters die daar geen banden mee hebben. Dat is in de VS recentelijk ook gebeurd. De rechter in Boston keurde de ban van Trump goed, maar die in de staat Washington schortte die op.
De rechter die de toorn van The Donald wekte, is een conservatieve (lees: rechtse) knakker die is aangesteld door Bush.

Je praat dus weer poep.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168735689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:48 schreef Kansenjongere het volgende:
Ondertussen kent Trumps grote vriend in het oosten effectievere manieren om met kritiek om te gaan...
Dus Putin plaatst zijn puppet in het Witte Huis om de sancties tegen Rusland ongedaan te maken. Dan gaat ie, op het moment dat er veel kritiek is op Trump's "verdediging" van Putin, een oppositielid uitschakelen op een manier die gegarandeerd zal vergeleken worden met de door het Kremlin bevolen liquidatie van Litvinenko. Lijkt me eerder contra-productief, het versterkt slechts de tegenstand bij de GOP tegen Trump's beleid tov Rusland.

De FSB is best in staat om een "ongeluk" of "zelfmoord" te regelen. Als je ervan uitgaat dat de vergiftiging een rationele keuze was om een beoogd effect te verkrijgen, dan is de andere opvolger van de KGB, de Oekrainse SBU, een meer logische verdachte.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168735742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:50 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Schei toch uit. Rechters doen aan interpreteren van de wet. Of dat nu een grondwet is of niet. Linkse rechters interpreteren anders dan rechtse rechters. Rechters die banden hebben met de vluchtelingen industrie zullen anders oordelen dan rechters die daar geen banden mee hebben. Dat is in de VS recentelijk ook gebeurd. De rechter in Boston keurde de ban van Trump goed, maar die in de staat Washington schortte die op.
De rechter in Boston keurde de ban niet goed, maar wees een verzoek tot opschorting af. Groot verschil, misschien te groot voor jouw kleine geestje.
pi_168735781
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

haters gonna hate Donald :Y
Mischien wat minder liegen dan gaan mensen mischien minder haten?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168735788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De rechter die de toorn van The Donald wekte, is een conservatieve (lees: rechtse) knakker die is aangesteld door Bush.

Je praat dus weer poep.
Door Bush genomineerd betekent automatisch een conservatieve rechter?

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168735813
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 15:58 schreef invalidusername het volgende:

[..]

De rechter in Boston keurde de ban niet goed, maar wees een verzoek tot opschorting af. Groot verschil, misschien te groot voor jouw kleine geestje.
Mooi, de ene laat de ban doorgaan, de andere blokkeert hem. Interpreteren van de wet dus.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168735817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Door Bush genomineerd betekent automatisch een conservatieve rechter?

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html
In dit geval? Ja.

Maar blijf maar lekker fact free dom blaaten.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168735828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:01 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Mooi, de ene laat de ban doorgaan, de andere blokkeert hem. Interpreteren van de wet dus.
Nee. Alweer niet begrijpen, jij beetje dom, he?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168735843
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:01 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

In dit geval? Ja.

Maar blijf maar lekker fact free dom blaaten.
Hij heeft duidelijk banden met de vluchtelingen industrie. Gekleurd oordeel dus. De rechter in Boston liet de ban gewoon doorgaan
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:06:06 #192
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168735892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:03 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Hij heeft duidelijk banden met de vluchtelingen industrie. Gekleurd oordeel dus. De rechter in Boston liet de ban gewoon doorgaan


Los van dat ik nog steeds niet heb gezien wat wijst op een mogelijke band tussen die rechter en vluchtelingen, wat in de neuk is een vluchtelingenindustrie? Assad die als CEO van een privaat bedrijf vluchtelingen verspreidt over de wereld?

[ Bericht 3% gewijzigd door Puddington op 07-02-2017 16:11:32 ]
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168735927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Door Bush genomineerd betekent automatisch een conservatieve rechter?

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html
Natuurlijk niet, republikeinse presidenten en congresleden staan immers bekend om hun voorliefde voor linkse rechters.
pi_168735989
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

wat in de neuk is een vluchtelingenindustrie? Assad die als CEO van een privaat bedrijf vluchtelingen verspreidt over de wereld?
We hebben hier legbatterijen vol Syriërs. Business is booming.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:11:07 #195
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168736002
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:10 schreef OMG het volgende:

[..]

We hebben hier legbatterijen vol Syriërs. Business is booming.
It's YUUUUUUUUUGE!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 7 februari 2017 @ 16:13:30 #196
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168736062
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:10 schreef OMG het volgende:

[..]

We hebben hier legbatterijen vol Syriërs. Business is booming.
Dat wordt zeker betaald door het COA en VluchtelingenWerk! :(
pi_168736071
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Los van dat ik nog steeds niet heb gezien wat wijst op een mogelijke band tussen die rechter en vluchtelingen, wat in de neuk is een vluchtelingenindustrie? Assad die als CEO van een privaat bedrijf vluchtelingen verspreidt over de wereld?
http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html

Waar hij natuurlijk een lekkere onkostenvergoeding voor krijgt.

Vluchtelingen industrie? Dat begint al met het salaris van de directeur stichting vluchteling Nederland

https://goededoelennederl(...)uchteling%202015.pdf
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168736100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html

Waar hij natuurlijk een lekkere onkostenvergoeding voor krijgt.

Vluchtelingen industrie? Dat begint al met het salaris van de directeur stichting vluchteling Nederland

https://goededoelennederl(...)uchteling%202015.pdf
Aha, dus de rechter in kwestie is zo corrupt als de pest? Je hebt een beste scoop op zak. Deel die met de Amerikaanse media, zou ik zeggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168736150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html

Waar hij natuurlijk een lekkere onkostenvergoeding voor krijgt.
Hij zal ongetwijfeld een salaris krijgen voor zijn werk als rechter.

quote:
Vluchtelingen industrie? Dat begint al met het salaris van de directeur stichting vluchteling Nederland

https://goededoelennederl(...)uchteling%202015.pdf
Vind je dat een hoog salaris? _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:17:39 #200
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168736158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html

Waar hij natuurlijk een lekkere onkostenvergoeding voor krijgt.

Vluchtelingen industrie? Dat begint al met het salaris van de directeur stichting vluchteling Nederland

https://goededoelennederl(...)uchteling%202015.pdf
quote:
4) He's done pro bono work with refugees
quote:
Pro bono of voluit pro bono publico is een uitdrukking uit het Latijn die in het Nederlands voor de publieke zaak betekent. De term wordt vaak gebruikt voor werk door professionelen dat vrijwillig en onbetaald wordt uitgevoerd ten dienste van de maatschappij. Ze doen dit dan om mensen te helpen die voor hun diensten anders niet kunnen betalen.
Zal wel een lekkere onkostenvergoeding zijn dan :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168736203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:17 schreef Puddington het volgende:

[..]

...

[..]

[..]

Zal wel een lekkere onkostenvergoeding zijn dan :')
Dat hij pro bono voor vluchtelingen werkt is HET bewijs dat hij links is natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168736244
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat hij pro bono voor vluchtelingen werkt is HET bewijs dat hij links is natuurlijk.
Goh en ik maar denken dat hij dat doet omdat hij rechts-christelijk is en naastenliefde serieus neemt.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168736247
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168736259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:17 schreef Puddington het volgende:

[..]

...

Er staat letterlijk Pro Bono.

[..]

Zal wel een lekkere onkostenvergoeding zijn dan :')
Pro bono betekent geen salaris, maar wel een onkostenvergoeding. De man schijnt ook sympathieen te hebben voor BLM. Je weet wel van die gasten die door de Amerikaanse straten lopen te roepen en dan dit http://heavy.com/news/201(...)-down-two-cops-shot/
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168736330
Dat is inderdaad representatief voor alles BLM. ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:26:39 #206
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168736341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pro bono betekent geen salaris, maar wel een onkostenvergoeding. De man schijnt ook sympathieen te hebben voor BLM. Je weet wel van die gasten die door de Amerikaanse straten lopen te roepen en dan dit http://heavy.com/news/201(...)-down-two-cops-shot/
En waar is het bonnetje voor die onkostenvergoeding dan, o almachtige speurneus naar corruptie?

En we hebben het hier over vluchtelingen. Niet over BLM.

Los van het feit dat een zo'n video totaal niet representatief is voor de hele beweging net zoals mensen zoals Dylan Roof geen bewijs zijn dat alle witte mensen racistische lullen zijn en het politiegeweld in de US de spuigaten uitloopt doordat ze allemaal oud legermaterieel overnemen en dat voornamelijk minderheidsgroepen hier het slachtoffer van zijn en dat ook meerdere malen wetenschappelijk is aangetoond dat politieagenten eerder geneigd zijn te schieten op mensen met een kleurtje zoek maar op het shooter paradigm maar ik bemoei niet

[ Bericht 8% gewijzigd door Puddington op 07-02-2017 16:34:09 ]
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168736346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:22 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pro bono betekent geen salaris, maar wel een onkostenvergoeding. De man schijnt ook sympathieen te hebben voor BLM. Je weet wel van die gasten die door de Amerikaanse straten lopen te roepen en dan dit http://heavy.com/news/201(...)-down-two-cops-shot/
Black Lives Matter...ja, da's wel heel links, he? Dylan Roof is meer jouw stijl, toch?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 16:39:43 #208
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168736561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html

Waar hij natuurlijk een lekkere onkostenvergoeding voor krijgt.
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:11:29 Using CNN as a source is SAD! Fake News! Very, very dishonest! Bad! Lies! Wrong! Fiction! Little credibility! Bad people are happy now! Big, big problem! Bigly problems! More exclamation marks!!! reageer retweet
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_168736657
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:11:29 Using CNN as a source is SAD! Fake News! Very, very dishonest! Bad! Lies! Wrong! Fiction! Little credibility! Bad people are happy now! Big, big problem! Bigly problems! More exclamation marks!!! reageer retweet
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:45:33 #210
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168736703
Ik weet dat die van SoK nep is, maar wanneer ik die tweets van Trump lees moet ik altijd denken aan dat nummer van Psychostick, numbers (I can only count to four) :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168736749
Het gebruik van woorden met meer dan 3 lettergrepen maakte het wat ongeloofwaardig, anders was ik er zo ingetrapt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_168736789
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

_O-
Erg wel als satire niet van echt te onderscheiden is.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 16:54:39 #213
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_168736860
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:10 schreef xpompompomx het volgende:
En daar gaan we weer:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 13:04:01 I don't know Putin, have no deals in Russia, and the haters are going crazy - yet Obama can make a deal with Iran, #1in terror, no problem! reageer retweet
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_168736876
  Redactie Games dinsdag 7 februari 2017 @ 16:56:43 #215
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168736883
quote:
Sterk. Bush en Cheney zijn er niks bij :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_168736896
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 03:33:55 The failing @nytimes was forced to apologize to its subscribers for the poor reporting it did on my election win. Now they are worse! reageer retweet
En daar gaat ie weer. Deze leugen blijft hij maar herhalen. Wat een gigantische randmongool is die man toch ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168736947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:51 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Erg wel als satire niet van echt te onderscheiden is.
Pas bij die "more explanation marks" had ik door dat ik erin was getrapt.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:05:10 #218
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168737005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Door Bush genomineerd betekent automatisch een conservatieve rechter?

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html
Je bent zo stellig, jij hebt vast wel de transcript van z'n confirmation hearing gelezen. Kan je even wat van de kritische vragen over z'n werk met vluchtelingen noemen van de toch redelijk tot zwaar conservatieve Republikeinen in die commissie? Of iets van kritiek op z'n pro bono werk? Iets dat trouwens van veel advocaten verwacht wordt, op een bepaald niveau, in de VS.

Hoeveel tegenstemmen had deze uiterst slinkse rakker trouwens bij zijn confirmation?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:05:38 #219
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168737014
Gaat DeVos het halen vandaag?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168737042
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:05 schreef Dagonet het volgende:
Gaat DeVos het halen vandaag?
Laten we hopen van niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:09:40 #221
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168737099
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 17:10:03 #222
426493 crew  PippenScottie
pi_168737106
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet.
Ze heeft er eerlijk voor betaald.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:11:25 #223
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168737122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Door Bush genomineerd betekent automatisch een conservatieve rechter?

http://edition.cnn.com/20(...)n-profile/index.html
Hij draagt wel een vlinderstrikje... Verdacht!!
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:16:20 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168737225
Dit is de brief van de DOJ voor de travel ban hearing van vandaag:
http://www.potusstaff.com(...)ion-appeal-brief.pdf

Volgens @roguepotusstaff heeft T trouwens een briefing afgezegd omdat ze het over hem hadden op cnn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168737497
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 11:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het zou kunnen. Ik heb mij in elk geval enorm verkeken over het bereik van bewezen nonsens als InfoWars en de wil van mensen om daar in te geloven. Misschien is het ook dat er nu een man zit die die bronnen meer credibility toeschrijft dan echte media dat het voor de Trumpfans voelt alsof ze overwinning na overwinning aan het halen zijn.

Ik maak me zorgen over de alternatieve werkelijkheid die er wordt gecreëerd. Het is niet alleen maar misinformatie verspreiden. Het is bewust een andere waarheid pushen.
Joh, ik heb sportmaatjes, hoog opgeleid, 1 heeft een eigen bedrijf, de ander is manager bij een gerespecteerd bedrijf en een derde leidt een enorm winkelterrein met honderd medewerkers die heilig in chemtrails geloven (want youtube filmpjes van piloten en die liegen niet!). De discussie is dan wel met een biertje op na het sporten, maar over het algemeen kun je vaak de troll-oogjes wel herkennen als ze het niet menen en in trollmodus zitten,. En ze zijn echt bloedfanatiek en serieus. ninefornews is echt een serieuze nieuwsbron voor ze.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:41:14 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168737651
Stel dat Bannon moet wieberen. Dan benoemt the Donald toch gewoon zijn eigen paard?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:03:50 #227
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738091
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:04:33 #228
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738099
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:41 schreef Ringo het volgende:
Stel dat Bannon moet wieberen. Dan benoemt the Donald toch gewoon zijn eigen paard?
Als hij Bannon op moet geven hoop ik dat ze de sleutels van de nukes kwijt zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168738200
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:56 schreef Puddington het volgende:

[..]

Sterk. Bush en Cheney zijn er niks bij :P
Reactie op twitter:

ThomasLee1108 twitterde op maandag 06-02-2017 om 23:33:49 @RealGDT @GuyWithTheFez Does that mean Barron will be our ultimate hope? Trained by Bernie Sanders? reageer retweet
:D
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:17:53 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738389
Stemmen gaat rap!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:19:08 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_168738420
quote:
Al twee GOPpers tegen.
pi_168738423
quote:
"no" op flinke voorsprong, inmiddels ook van 2 Republikeinse senatoren.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:19:37 #234
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168738432
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:19 schreef remlof het volgende:

[..]

Al twee GOPpers tegen.
Deze twee hadden ook al gezegd tegen te stemmen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:21:51 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_168738494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Deze twee hadden ook al gezegd tegen te stemmen.
Tellend zie ik dat er nog een GOPper tegen moet stemmen om deze benoeming tegen te houden.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:22:01 #236
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168738500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Deze twee hadden ook al gezegd tegen te stemmen.
Die waren door Mitch al ingecalculeerd inderdaad.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:22:30 #237
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738515
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Tellend zie ik dat er nog een GOPper tegen moet stemmen om deze benoeming tegen te houden.
Klopt, bij 5050 stemt Pence.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168738607
Waarom steunt McCain haar eigenlijk?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:28:54 #239
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738673
En ze is door, met hulp van Pence.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168738676
En daar gaat het laatste beetje kwaliteit in het Amerikaanse onderwijs.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:29:08 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_168738680
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Klopt, bij 5050 stemt Pence.
Dat mag ie nu dus gaan doen. Nou wat zou ie stemmen? :')
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:29:22 #242
104871 remlof
Europees federalist
pi_168738686
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:28 schreef Dagonet het volgende:
En ze is door, met hulp van Pence.
Goh.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:29:45 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168738694
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:28 schreef Dagonet het volgende:
En ze is door, met hulp van Pence.
Dat is op zich trouwens al een ongekende situatie volgens mij, dat een kandidaat zo slecht ligt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168738726
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
En daar gaat het laatste beetje kwaliteit in het Amerikaanse onderwijs.
RIP ;(
  dinsdag 7 februari 2017 @ 18:31:25 #245
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168738744
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:28 schreef Dagonet het volgende:
En ze is door, met hulp van Pence.
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168738776
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is op zich trouwens al een ongekende situatie volgens mij, dat een kandidaat zo slecht ligt.
Laatste keer was in 2008:
https://www.nytimes.com/2(...)s.html?rref=politics
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168739309
Maar goed. Het is natuurlijk leuk om DeVos af te schieten, maar wij hebben vijf jaar lang een minister van OCW gehad die niet verder is gekomen dan de kweekschool en gelooft in intelligent design.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2017 18:52:17 ]
pi_168739402
Knap dat 'ie DeVos erdoor heeft gekregen. Rasechte diplomaat.
pi_168739466
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:55 schreef KrappeAuto het volgende:
Knap dat 'ie DeVos erdoor heeft gekregen. Rasechte diplomaat.
Erg knap zo'n partisan vote ja. Om dit bijna te verprutsen is nog eerder knap.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168739556
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:52 schreef Sloggi het volgende:
Maar goed. Het is natuurlijk leuk om DeVos af te schieten, maar wij hebben vijf jaar lang een minister van OCW gehad die niet verder is gekomen dan de kweekschool en gelooft in intelligent design.
Idd allemaal even lachen om de VS maar ondertussen in Nederland een Sharon Dijksma in het kabinet, een Jeanine Hennis op Defensie en een landbouw-econoom op Financiën. :')

Neemt overigens niet weg dat zelfs ik DeVos best slecht vind, ook al heeft ze affiniteit met onderwijs en dat charter school gedoe.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 19:03:18 #252
426493 crew  PippenScottie
pi_168739614
Pay to play aanpakken kunnen we dus ook afstrepen als campagnebelofte. DeVos was een van de grootste GOP donoren.

Lekker moerasje hoor!
pi_168739834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 18:55 schreef KrappeAuto het volgende:
Knap dat 'ie DeVos erdoor heeft gekregen. Rasechte diplomaat.
In ieder geval weer een feestje voor Trump *O*

Nu nog die ban, maar gelet op de politieke voorkeuren van die drie rechters zullen die wel tegen Trump stemmen.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168739892
Trumps beoogde minister van Arbeid heeft aan The New York Times toegegeven dat hij een immigrant zonder de vereiste papieren in dienst heeft genomen als huishoudster.
Maar aangezien hij Trump genoeg heeft betaald, zal dat vast geen belemmering zijn voor zijn beëdiging, dat moeras moet immers ook weer gevuld worden.
pi_168739957
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:03 schreef PippenScottie het volgende:
Pay to play aanpakken kunnen we dus ook afstrepen als campagnebelofte. DeVos was een van de grootste GOP donoren.

Lekker moerasje hoor!
Nou, het is wel 200 miljoen, he? Daar mag de familie toch wel wat voor terugverwachten.

Buiten natuurlijk die huurling contracten voor broertje Eric, bekend van Blackwater.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168739997
Komen weer een hoop namen door op shortlists, te veel om hier te plaatsen. Maar iemand vroeg hoe het zat met Tax Policy (weet niet meer wie) en de personen die daar aan (gaan) werken. Omdat het nu in het nieuws is.

Bij het witte huis, onder leiding van Cohn in de National Economic Council:

Shahira Knight
* VP at Fidelity Investments
* Fmr. MD at the Securities Industry and Financial Markets Association
* Fmr. Senior Advisor to the Chariman of the House of Representatives Commitee on Ways & Means
* B.A. in Economics from the University of Virginia, M.A. in Economics from George Mason University

en haar team.

Bij de Treasury, onder Mnuchin:

David Schizer
* Professor of Law and Economics at Columbia Law School
* Member of the board of Seacor Holdings Inc.
* Visiting Professor of Law at Harvard Law School
* Co-Director of the Richard Paul Richman Center for Business, Law, and Public Policy
* Fmr. Visiting Professor at the Georgetown Law Center
* Fmr. Tax Attorney at Davis, Polk & Wardwell
* Fmr. Law Clerk at U.S. Circuit Court of Appeals and U.S. Supreme Court
* M.A. in Law from Yale College, J.D. from Yale Law School

&

Alex Brill
* Research Fellow on tax policy at the AEI
* Fmr. Policy Director and Chief Economist of the House Ways and Means Committee
* Fmr. Staff Member of the White House Council of Economic Advisers
* Fmr. Staff Member of the President’s Fiscal Commission
* B.A. in Economics from Tufts University, M.A. in Mathematical Finance from Boston University

plus team
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:15:44 #257
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168740007
quote:
Dit was de eerste keer bij een ministerspost, dat zijn normaal gesproken redelijke formaliteiten waar je geen spraakmakende personen neerzet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168740138
Heeft Sean Spicer al bericht over de populairste minister van onderwijs ooit die met een landslide door de senaat is verkozen?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:22:29 #259
192592 SureD1
------------------------------
pi_168740175
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:21 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft Sean Spicer al bericht over de populairste minister van onderwijs ooit die met een landslide door de senaat is verkozen?
Over 10 minuten mag hij, de eerste keer na SNL trouwens....
pi_168740260
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer bij een ministerspost, dat zijn normaal gesproken redelijke formaliteiten waar je geen spraakmakende personen neerzet.
Hmm ja, inderdaad, nu je het zegt :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168740451
Ik vraag me echt af wanneer de Republikeinen hem laten vallen, kan me echt niet voorstellen dat ze dit 4 jaar laten duren met de kans op nog 4 jaar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_168740522
als de resterende nominaties gaan zoals met DeVos (i.e. tactieken van de Dems, de dag en nacht vergadering), dan is dit de voorlopige agenda in de Senaat:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168740626
En dan nog zo'n 600 te gaan, toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 19:51:32 #264
426493 crew  PippenScottie
pi_168740916
Waarom onderwijs belangrijk is.

Één op de drie Amerikanen weet niet dat ACA en Obamacare hetzelfde zijn.

https://mobile.nytimes.co(...)ps://t.co/aboG3qFYZE
pi_168741122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:18 schreef antiderivative het volgende:
mijn god wat een niveau hier met, wederom, whitebeard...

Via Politico, de plannen van Senator Tom Cotton om immigratie te gaan indammen.

Cotton and Trump plot crackdown on legal immigration

Vanaf vandaag: "Cotton’s new legislation, being formally proposed Tuesday with Sen. David Perdue (R-Ga.)"

Kan overigens gezien worden als opmaak voor 2020, Cotton lijkt een beetje de kroonprins te zijn,
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:58:42 #266
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741125
Spicer heeft het over een 'end-solution' mbt Obamacare...

What is that in German Angela? :D
pi_168741149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:58 schreef SureD1 het volgende:
Spicer heeft het over een 'end-solution' mbt Obamacare...

What is that in German Angela? :D
Komen die death panels van Palin er toch? :D
In the beginning there was nothing, which exploded.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 februari 2017 @ 19:59:57 #268
426493 crew  PippenScottie
pi_168741156
Tsjaa, subtiel zijn ze niet.
Elke dag een beetje joodje pesten. Lachen man!
pi_168741170
quote:
Cotton, de man die je voor 1 miljoen kan kopen is de kroonprins? Beetje goedkoop, niet?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:01:06 #270
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168741184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:01 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Idd allemaal even lachen om de VS maar ondertussen in Nederland een Sharon Dijksma in het kabinet, een Jeanine Hennis op Defensie en een landbouw-econoom op Financiën. :')

Neemt overigens niet weg dat zelfs ik DeVos best slecht vind, ook al heeft ze affiniteit met onderwijs en dat charter school gedoe.
https://mobile.twitter.com/ewaldeng/status/829027045837565956

Dit geldt ook voor de fokkertjes
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168741194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:59 schreef PippenScottie het volgende:
Tsjaa, subtiel zijn ze niet.
Elke dag een beetje joodje pesten. Lachen man!
Hey, hey, behalve Bennie, he? Bennie is een goeie en een vriend van Adelson, Trumps vriend die wel weet hoe je casino's moet runnen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:03:13 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:03:21 #273
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741235
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:59 schreef PippenScottie het volgende:
Tsjaa, subtiel zijn ze niet.
Elke dag een beetje joodje pesten. Lachen man!
Ze doen het overduidelijk expres. Mijn smiley refereerde aan herkenning aan SNL. Het is schandalig dat ze zich verlagen tot dit soort dingen
pi_168741254
quote:
Volgens mij was de EU niet gekozen op een slogan als "Ik ga Wall Street en de banken aanpakken" maar ik kan mij vergissen.

Verder heeft de EU vergaande maatregelen voorgesteld om de financieele sector te reguleren waarop het VK telkens een veto heeft uitgesproken maar goed, noch jij noch die beunhaas van de PvdD weet dat blijkbaar.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:05:23 #275
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:03 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Volgens mij was de EU niet gekozen op een slogan als "Ik ga Wall Street en de banken aanpakken" maar ik kan mij vergissen.

Verder heeft de EU vergaande maatregelen voorgesteld om de financieele sector te reguleren waarop het VK telkens een veto heeft uitgesproken maar goed, noch jij noch die beunhaas van de PvdD weet dat blijkbaar.
En heeft Draghi gisteren gezegd dat het nu wel het laatste moment is om te gaan dereguleren..:
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:08:29 #276
104871 remlof
Europees federalist
pi_168741369
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:05 schreef SureD1 het volgende:

[..]

En heeft Draghi gisteren gezegd dat het nu wel het laatste moment is om te gaan dereguleren..:
Nee, dat heeft Draghi helemaal niet gezegd. Hij zei juist dat Trump dom bezig is door nu de bankensector te gaan dereguleren.

http://www.dw.com/en/ecbs(...)egulation/a-37433165

Jij bent er zoeen die al het nepnieuws gelooft zeker :')
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:09:46 #277
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741401
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, dat heeft Draghi helemaal niet gezegd. Hij zei juist dat Trump dom bezig is door nu de bankensector te gaan dereguleren.

http://www.dw.com/en/ecbs(...)egulation/a-37433165

Jij bent er zoeen die al het nepnieuws gelooft zeker :')
Dat zeg ik toch :?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:10:49 #278
104871 remlof
Europees federalist
pi_168741431
Oh sorry, misverstand.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:12:36 #279
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741476
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:10 schreef remlof het volgende:
Oh sorry, misverstand.
Geeft niks, difficult times Kameraad ;)
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2017 @ 20:12:37 #280
230491 Zith
pls tip
pi_168741477
I september nog wat academici in de USA geïnterviewd voor een onderzoek, toen waren ze al geïrriteerd dat de wetenschap daar steeds slechter begon te lopen door veranderingen in state policy... Vraag me af hoe ze daar nu zitten met vosje erbij _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:15:24 #281
104871 remlof
Europees federalist
pi_168741553
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:12 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Geeft niks, difficult times Kameraad ;)
Ik ben ook niet zo goed in en het journaal kijken en fok!ken tegelijkertijd :')
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:15:42 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168741568
Vraag me af hoe ouders er nu bij zitten met haar erbij.

Over banen in de koolmijnindustrie, dat wordt steeds een hekeler punt:

Reports Reveal Beijing To Cut Coal Use By 30% In 2017
pi_168741596
ReutersPolitics twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 19:15:48 In first speech since Trump's inauguration, Iran's supreme leader calls @POTUS the 'real face' of U.S. corruption:… https://t.co/m97TUJqQz9 reageer retweet
ReutersPolitics twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 20:13:01 JUST IN: White House says Iran's Khamenei needs to recognize there is a new president in office; Trump will take actions as he sees fit reageer retweet
Can't Stump the Trump. Daar gaan die haatbaarden snel achter komen.
pi_168741657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom onderwijs belangrijk is.

Één op de drie Amerikanen weet niet dat ACA en Obamacare hetzelfde zijn.

https://mobile.nytimes.co(...)ps://t.co/aboG3qFYZE
Precies en juist op de scholen en universiteiten schijnt het anti Trump sentiment het hevigst te zijn. Berkeley rellen. Weet je ook waar dat van komt. Jaren en jaren van progressieven die het onderwijs infiltreerden en de Amerikanen dommer maakten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:20:59 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168741726
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Vraag me af hoe ouders er nu bij zitten met haar erbij.

Over banen in de koolmijnindustrie, dat wordt steeds een hekeler punt:

Reports Reveal Beijing To Cut Coal Use By 30% In 2017
China is goed bezig:

http://www.nu.nl/duurzaam(...)jaar-verdubbeld.html

Afgelopen jaar voor ruim 20 miljoen huishoudens zonnepanelen bijgeplaatst _O_
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_168741741
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:18 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Precies en juist op de scholen en universiteiten schijnt het anti Trump sentiment het hevigst te zijn. Berkeley rellen. Weet je ook waar dat van komt. Jaren en jaren van progressieven die het onderwijs infiltreerden en de Amerikanen dommer maakten
Ah, dat verklaart het, jij bent naar een Amerikaanse school geweest!
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:22:10 #287
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168741758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:21 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het, jij bent naar een Amerikaanse school geweest!
Voedt de troll nou niet joh, is zinloos.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:22:21 #288
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_168741763
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:18 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Precies en juist op de scholen en universiteiten schijnt het anti Trump sentiment het hevigst te zijn. Berkeley rellen. Weet je ook waar dat van komt. Jaren en jaren van progressieven die het onderwijs infiltreerden en de Amerikanen dommer maakten
Het wordt tijd dat Trump eens wat opruiming gaat houden op die scholen. Al die linkse gasten eruit flikkeren en echte Amerikanen aannemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_168741767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Voedt de troll nou niet joh, is zinloos.
Mea culpa :'(
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168741779
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat Trump eens wat opruiming gaat houden op die scholen. Al die linkse gasten eruit flikkeren en echte Amerikanen aannemen.
Ja, nieuwe banen voor de kolen gravers! ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:23:20 #291
192592 SureD1
------------------------------
pi_168741783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:18 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Jaren en jaren van progressieven die het onderwijs infiltreerden en de Amerikanen dommer maakten
_O- :')
pi_168741825
quote:
Waarheid.
pi_168741832
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarheid.
Niet dus.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:27:02 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168741900
Meer ammunitie voor de midterms in 2018.
pi_168741937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:25 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Niet dus.
Ja, deregulering, lekker belangrijk.

Super Mario doneert maandelijks 60 miljard van ons spaargeld aan het grootkapitaal, maar gaat u vooral rustig slapen.
pi_168742260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:16 schreef Nintex het volgende:
ReutersPolitics twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 19:15:48 In first speech since Trump's inauguration, Iran's supreme leader calls @POTUS the 'real face' of U.S. corruption:… https://t.co/m97TUJqQz9 reageer retweet
ReutersPolitics twitterde op dinsdag 07-02-2017 om 20:13:01 JUST IN: White House says Iran's Khamenei needs to recognize there is a new president in office; Trump will take actions as he sees fit reageer retweet
Can't Stump the Trump. Daar gaan die haatbaarden snel achter komen.
Je bent in de war met Killery the warmonger!! Vredes"president" Trump doet niet aan oorlog!!1
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168743054
Hoe laat doet de rechter uitspraak vandaag? Of hoort 'ie vandaag alleen de lulverhalen van de advocaten van het Witte Huis aan?
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:04:50 #298
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168743308
"This is your drained swamp, America. A billionaire GOP donor gets a Cabinet job she's utterly unqualified for."
Géén kloon van tvlxd!
pi_168743882
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:03 schreef PippenScottie het volgende:
Pay to play aanpakken kunnen we dus ook afstrepen als campagnebelofte. DeVos was een van de grootste GOP donoren.

Lekker moerasje hoor!
Hoezo, ik denk dat zijn strategie gewoon is het moeras dempen met andere zakkevullers 😊
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 7 februari 2017 @ 21:21:13 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168743941
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:04 schreef Montov het volgende:
"This is your drained swamp, America. A billionaire GOP donor gets a Cabinet job she's utterly unqualified for."
Hoezo unqualified? Lijkt me prima gekwalificeerd om een prachtig christelijk curriculum erdoor te rammen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168744067
Trump gaat goed he. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')