abonnement Unibet Coolblue
pi_168727313
Wat dat betreft sta ik dichter bij de Chinezen dan de Europeanen, vind het ook altijd leuk mijn huisdieren vet te mesten! :)







http://nextshark.com/chinese-tigers-fat-harbin-china/
  dinsdag 7 februari 2017 @ 06:11:59 #2
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168727319
De tijger zou zijn strepen in de lengte moeten dragen, dan camoufleert het nog een beetje.

Hebben de dieren nog een beetje beweging in die derderangs dierentuin? :(
pi_168727327
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 06:11 schreef Lunatiek het volgende:
Hebben de dieren nog een beetje beweging in die derderangs dierentuin?
hoi in rotterdam hebben ze geloof ik ook niet zo extreeeeem veel ruimte
pi_168727539
Hahaha ik vind hier mijn katten in de winter ook mooier dan in de zomer, in de winter zijn het van die stevige pluizige bolletjes. Obesitas staat ook alleen bij de kat goed.
Ik weet dat het ongezond is, maar vind het wel enorm schattig
pi_168727597
Ligt het nou aan mij of lijkt deze..



.. enorm veel op Patty Brard?
With a Song in my heart and a smile on my face...
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:41:49 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_168728171
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:38 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ligt het nou aan mij of lijkt deze..

[ afbeelding ]

.. enorm veel op Patty Brard?
Ach...

Ik vind het zielig voor die tijgerts :'( zo'n vergelijking met La Brard
  dinsdag 7 februari 2017 @ 08:46:04 #7
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168728206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 07:31 schreef LittleLady het volgende:
Hahaha ik vind hier mijn katten in de winter ook mooier dan in de zomer, in de winter zijn het van die stevige pluizige bolletjes. Obesitas staat ook alleen bij de kat goed.
Ik weet dat het ongezond is, maar vind het wel enorm schattig
;(
Just keep scoring.
pi_168728311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:46 schreef Dolberg het volgende:

[..]

;(
Haha vind het gewoon mooi, mijn twee rovers zijn gewoon op gewicht, maar in de winter lijken het wel dikkerdjes helemaal als ze als van die theemutsen gaan zitten

Kijk wel eens op internet en zoooo lief, kijk nou, wat een knuffelmoppie

pi_168728386
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:58 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Haha vind het gewoon mooi, mijn twee rovers zijn gewoon op gewicht, maar in de winter lijken het wel dikkerdjes helemaal als ze als van die theemutsen gaan zitten

Kijk wel eens op internet en zoooo lief, kijk nou, wat een knuffelmoppie

[ afbeelding ]
Dat is zielig als je het mij vraagt. :@
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:10:13 #10
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168728435
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 08:58 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Haha vind het gewoon mooi, mijn twee rovers zijn gewoon op gewicht, maar in de winter lijken het wel dikkerdjes helemaal als ze als van die theemutsen gaan zitten

Kijk wel eens op internet en zoooo lief, kijk nou, wat een knuffelmoppie

[ afbeelding ]
Hoe gaat dit beest een muis vangen dan? :P
Just keep scoring.
pi_168728461
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:10 schreef Dolberg het volgende:

[..]

Hoe gaat dit beest een muis vangen dan? :P
Nou na een fiks dieetje zou het weer kunnen, en is uiteraard ook een stuk gezonder, maar daarom kan ik dit nog wel zo schattig vinden.
Kan wel zeggen, mijn katten zijn nooit zo dik geweest, gewoon omdat ze er ziek van worden, suikerziekte, hartproblemen, gewrichtsproblemen, gun je geen dier
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:13:18 #12
462535 Dolberg
Just keep scoring
pi_168728470
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:12 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou na een fiks dieetje zou het weer kunnen, en is uiteraard ook een stuk gezonder, maar daarom kan ik dit nog wel zo schattig vinden.
Kan wel zeggen, mijn katten zijn nooit zo dik geweest, gewoon omdat ze er ziek van worden, suikerziekte, hartproblemen, gewrichtsproblemen, gun je geen dier
Nee is zo. Doe mij maar fitte beestjes ^O^
Just keep scoring.
pi_168728483
tijgers houden nou eenmaal van taartjes
pi_168728496
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:13 schreef Dolberg het volgende:

[..]

Nee is zo. Doe mij maar fitte beestjes ^O^
Ja die normaal door het kattenluikje kunne, en zie ze hier ook wel over de schutting heen rennen, en vrolijk spelen, dat kan zo'n dikkerd ook niet meer. Maar goed, die zijn gewoon schattig om te zien, maar kan me niet voorstellen dat die diertjes zo gelukkig zijn.
pi_168749156
Mensen moeten ook niet allemaal gelijk " :( " doen, want vetheid kan bij katten ook in de natuur voorkomen, stel je voor je hebt een boot kat en die gaat op een dag aan land op een eiland waar voorheen nog geen katten woonde, dan kan het zijn dat hij een enoooooorme shitload aan makkelijke prooien daar treft en dan dus op geheel natuurlijke wijze dik worden,.... :)
pi_168751002
Ps trouwens niet elke kat laat zich vetmesten, er zijn ook vaak katten die gewoon matiger trek hebben in eten, en of een snelle vetverbranding hebben!
pi_168751797
en katten met dikke botten
pi_168752465
Ik kan me niet voorstellen dat een kat (huiskat danwel tijger) in natuurlijke omstandigheden met alle vrijheid zich zo rond vreet. Mijn katten hebben altijd onbeperkt voedsel (natvoer, droge brokjes, en 2x per dag rauw vlees) en hebben allemaal een normaal formaat. Ze hebben gewoon genoeg te doen, ze vervelen zich niet, dus ze blijven ook niet onbeperkt dooreten.

Ik ben zelf alleen maar zulke enorme katten tegen gekomen bij mensen waar de katten een beperkte hoeveelheid ruimte hadden en niet naar buiten mochten of alleen in een kleine tuin. Die verveelden zich gewoon kapot en aten zich daarom vol. Dat zal voor deze arme tijger ook zo zijn. Sneu, want een dikke kat weer op gewicht krijgen is erg lastig. En als ze eenmaal zo dik zijn is er weinig leuks dat ze kunnen doen - behalve nog meer eten.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_168752831
Nou kan de omgeving nog zo gevuld zitten met prooi, dan nog worden katten niet dik, hooguit wat stevig, maar niet dik, als ze namelijk te dik zouden zijn zouden ze niet meer in staat zijn om prooi te pakken. Heb ooit zo'n dikke thee muts in sluipmode naar een vogel zien gaan en de vogel vloog weg en die dikke parkeerde zijn kont op het gras en ging daar liggen uitblazen van al die beweging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')