abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168722884


We mogen bijna weer los in de mooiste competitie van Nederland: de eerste divisie. Dit jaar is er de nieuwe voetbalpiramide dus we krijgen een heuse degradatiestrijd. De nummer 20 zal na 38 wedstrijden degraderen naar de magische tweede divisie en dan komt er een amateurclub terug. Dat is zo fantastisch. De amateurclubs zaten er wat minder op te wachten maar het is gewoon doorgevoerd, de pret is niet gedrukt. We vieren een feestje.

Het was nogal een hectische zomer. Ging FC Twente nou niet degraderen of toch weer wel? Was De Graafschap misschien het bofkontje? Nee, nee, nee. FC Twente blijft gewoon in de knotsgekke Eredivisie dus De Graafschap mag afstruinen door de streken. Jong FC Utrecht zal met markeerstiften bewerkt zijn. Een reisje naar Sittard of Volendam is ook heel erg leuk. Vraag het maar aan NAC.

SC Cambuur komt dus als rechtstreekse degradant naar de prachtcompetitie. Marcel Keizer is alweer vertrokken en neemt Jong Ajax onder zijn hoede. Wie zou dan toch die nieuwe trainer van de Liwadders worden? Iedereen was verrast toen faalhaas Rob Maas uit de hoge hoed kwam. Die heeft die lege ruimte van Peter Bosz niet zo best opgevuld. Het zal ons benieuwen wat hij dit jaar met Cambuur laat zien.

De Graafschap is dus die andere degradant: gelukkig om sportieve redenen. Het was een kleurrijk seizoen voor de Doetinchemmers in de Eredivisie met als magische goodbye een 1-1 tegen Ajax waardoor de Amsterdammers niet kampioen werden en er nog veel meer dominosteentjes omvielen in het magische rijk van Amsterdam. De play-offs waren echter een verschrikking. MVV werd met pijn en moeite verslagen, dus kwam Go Ahead Eagles op hun pad. Hans de Koning was daar sinds februari omdat Dennis Demmers ook niet zo'n goede trainer bleek. Hansje kreeg het aan het draaien en beukte De Graafschap met 4-1 in de hoek. In Doetinchem bleef het 1-1 dus Hansje is vrolijk en Jantje Vreman bedroefd. De Graafschap verloor onlangs met 8-1 van Willem II dus er is werk aan de winkel.

Een derde degradant kwam er uiteindelijk niet. Willem II ging op de solex langs Almere City, de verrassing van de tweede seizoenshelft. De derde ronde was een heuse kraker: de Brabantse derby tegen NAC! In Breda werd het 2-1 voor NAC maar Willem II wist het met 3-1 om te draaien in Tilburg waardoor Streppel een pittig seizoen met een goed gevoel af kan sluiten en NAC opnieuw een jaar onder Dijkhuizen in de Jupiler League voetbalt.

Twintig ploegen dus. Twintig trainers. Hier zetten we ze even op een rijtje voor u.
Achilles '29 - Eric Meijers
Almere City FC - Jack de Gier
SC Cambuur - Sipke Hulshoff
FC Den Bosch - Wiljan Vloet
FC Dordrecht - Gérard de Nooijer
FC Eindhoven - Ricardo Moniz
FC Emmen - Dick Lukkien
Fortuna Sittard - Sunday Oliseh
De Graafschap - Henk de Jong
Helmond Sport - Roy Hendriksen
Jong Ajax - Marcel Keizer
Jong PSV - Pascal Jansen
Jong FC Utrecht - Robin Pronk
MVV Maastricht - Ron Elsen
NAC Breda - Stijn Vreven
FC Oss - Francois Gesthuizen
RKC Waalwijk - Peter van den Berg
Telstar - Michel Vonk
FC Volendam - Robert Molenaar
VVV-Venlo - Maurice Steijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Chiappucci op 06-02-2017 23:14:59 ]
  maandag 6 februari 2017 @ 23:06:24 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_168724731
Achilles wint :o
pi_168724857
Kan TS de OP even aanpassen? O.a. trainer van Fortuna - Sunday Oliseh , NAC - Stijn Vreven en de Graafschap - Henk de Jong.
U MAD?
pi_168724861
Wat een uitslagen zeg. Niet normaal
pi_168724878
Cambuur ook nog. Rest klopt volgens mij.
U MAD?
pi_168724990
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Cambuur ook nog. Rest klopt volgens mij.
Fixed.
  Moderator zaterdag 11 maart 2017 @ 12:52:07 #7
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169431263
Stukje van VI over Achilles:
quote:
De beroepscommissie van de KNVB onderzoekt momenteel of Achilles '29 reglementair meedoet in de Jupiler League. De voorwaarden waaronder de club uit Groesbeek deelneemt aan de competitie zijn voer voor discussie tussen de voetbalbond en de hekkensluiter in de Jupiler League.
Andere Jupiler League-clubs noemden het meedoen van Achilles '29 onder de geldende voorwaarden al een vorm van oneerlijk concurrentie. Achilles '29 kan door de aparte status die het heeft geen punten in mindering krijgen. Dat geeft een oneerlijke concurrentie met andere Jupiler League-clubs die bij het niet voldoen aan verplichtingen een puntenstraf kunnen krijgen. Fortuna Sittard heeft dit seizoen drie minpunten gekregen bijvoorbeeld. Dat zou in de praktijk kunnen betekenen dat een club door een fors aantal punten in mindering onder Achilles zou kunnen eindigen en zou kunnen degraderen. Oneerlijke concurrentie dus. Bij de uitzonderingspositie die Achilles voor dit seizoen heeft gekregen is dit niet goed in ogenschouw genomen.

Na een proefperiode van drie jaar leek Achilles afgelopen zomer een proflicentie te kunnen krijgen, maar uiteindelijk werd besloten onder speciale voorwaarden aan de Jupiler League deel te nemen. Opvallend genoeg zorgen de consequenties daarvan nu voor onrust bij Achilles zelf, zeker nu de degradatiezorgen enorm zijn. De club verkiest de slachtofferrol, terwijl het op vele vlakken profiteert van de status aparte.

In De Gelderlander wijst Achilles-voorzitter Harrie Derks nu met de beschuldigende vinger naar de KNVB en specifiek in de richting van Bert van Oostveen, de voormalige directeur betaald voetbal. 'Hij heeft mij tijdens de voorbereiding gebeld en ons daarna het pistool tegen het hoofd gezet. We kregen om onduidelijke redenen geen proflicentie, maar hij stelde voor om onder andere voorwaarden deel te nemen aan de competitie.’

Alleen bij lijfsbehoud krijgt de club een proflicentie. Bij degradatie krijgt een club met een proflicentie een overgangsperiode van twee jaar, in tegenstelling tot een club met een amateurstatus. Bovendien vraagt de club zich af of het wel beboet kan worden door de betaald voetbaltak. In januari tekenden de Groesbekers beroep aan tegen boetes van in totaal 72 duizend euro die ze kregen omdat de financiële stukken over de eerste seizoenshelft van 2015/16 incompleet waren.

Reactie KNVB
De KNVB stelt in een statement dat er geen gebrek aan duidelijkheid is: 'Voorafgaand aan dit seizoen hadden ze de keuze: of een jaar als amateurclub deelnemen aan de eerste divisie en de tijd krijgen om alles op orde te krijgen. Of het risico lopen dat ze geen licentie zouden krijgen, met alle consequenties voor de club van dien. Dit is uitvoerig met de club besproken en Achilles is nooit gedwongen ergens mee akkoord te gaan. Sterker nog: de club bedankte ons toentertijd voor de constructieve opstelling.'

Achilles won vrijdagavond overigens voor de derde keer dit seizoen in de Jupiler League. Na de zege op Jong FC Utrecht (0-1) bedraagt de achterstand op nummer negentien FC Dordrecht nog zes punten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 11:41:01 #8
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169479667
Vanavond weer een volle speelronde, met een schakelkanaal, Den Bosch-VVV, en Jong Ajax-Volendam als uitzendingen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169479706
Vandaag weer een wedstrijddag in de Juup. Speeldag 30. De balans voor directe promotie/degradatie is inmiddels al wel opgemaakt, maar voor alle clubs er tussenin is nog volop spanning.

Mijn clubje Cambuur mag op reis naar Oss, afgaande op de wedstrijd van vrijdag houd ik mijn hart vast.. want het was alles behalve goed.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 12:36:01 #10
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169480560
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 11:43 schreef Cultuur058 het volgende:
Vandaag weer een wedstrijddag in de Juup. Speeldag 30. De balans voor directe promotie/degradatie is inmiddels al wel opgemaakt, maar voor alle clubs er tussenin is nog volop spanning.

Mijn clubje Cambuur mag op reis naar Oss, afgaande op de wedstrijd van vrijdag houd ik mijn hart vast.. want het was alles behalve goed.
Voorlopig zie ik Cambuur als grootste kandidaat om te promoveren via playoffs. Die spelen over het algemeen toch best prima de laatste tijd. Stel je voor dat de periode met Maas niet geweest was :o
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169480702
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:36 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Voorlopig zie ik Cambuur als grootste kandidaat om te promoveren via playoffs. Die spelen over het algemeen toch best prima de laatste tijd. Stel je voor dat de periode met Maas niet geweest was :o
Als maas niet was geweest hadden we een andere koekenbakker gehad die stijfjes 4-3-3 ging forceren. Hoewel ik Maas in alles vond falen (op het veld en richting het publiek) was het mogelijk wel nodig om de frisse wind van Sipke en Arne er door te krijgen bij het publiek.

Wel valt me op dat als de spelers stuk lopen met combinaties in het centrum (zoals vrijdag tegen FC Den Bosch) dat er geen plan B lijkt te zijn. Dan loop je wel eens tegen een verliespartij aan. Daarbij was het spel vrijdag ook gewoon niet des Cambuurs. Zag daadwerkelijk mensen vroegtijdig het stadion verlaten, en dat is alweer lang geleden.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 12:51:01 #12
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169480782
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:44 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Als maas niet was geweest hadden we een andere koekenbakker gehad die stijfjes 4-3-3 ging forceren. Hoewel ik Maas in alles vond falen (op het veld en richting het publiek) was het mogelijk wel nodig om de frisse wind van Sipke en Arne er door te krijgen bij het publiek.

Wel valt me op dat als de spelers stuk lopen met combinaties in het centrum (zoals vrijdag tegen FC Den Bosch) dat er geen plan B lijkt te zijn. Dan loop je wel eens tegen een verliespartij aan. Daarbij was het spel vrijdag ook gewoon niet des Cambuurs. Zag daadwerkelijk mensen vroegtijdig het stadion verlaten, en dat is alweer lang geleden.
Hmm ja, daar zit ook wel weer wat in natuurlijk :+

Ik ben wel benieuwd hoe ze het straks eventueel tegen een van de Eredivisieploegen doen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169481393
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 12:51 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hmm ja, daar zit ook wel weer wat in natuurlijk :+

Ik ben wel benieuwd hoe ze het straks eventueel tegen een van de Eredivisieploegen doen
Nu in de Juup worden we overal vooral gezien als de te kloppen ploeg, tegenstanders gooien (soms met succes) de opstelling om, zodat de spelers van Cambuur moeilijker voetballen. In de eredivisie willen ploegen toch graag het spel maken en uitgaan van eigen kracht, dat zou Cambuur moeten liggen in de huidige speelstijl. (bekerwedstrijd tegen Ajax is daar een sprekend voorbeeld van).

Dan is er natuurlijk nog het hoofdstukje kwaliteit waar je met de beperkte begroting soms wat moeilijker invulling aan kan geven. tactisch belangrijke speler als Monteiro zie ik komende zomer nog wel vertrekken evenals v.d. Streek en Schilder.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 20:05:54 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169491974
lekker begin van SCC :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:05:55 #15
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169491975
Ajax op het eerste scherm, schakel op het tweede. Niemand maakt me nog wat
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 20:08:09 #16
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169492066
Nouri met een kopgoal _O_

Alleskunner
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 20:08:21 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169492077
Nouri :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 20:20:28 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169492502
vd Streek _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 21:02:41 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169493731
Er kijken niet echt veel mensen he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169494518
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er kijken niet echt veel mensen he?
Ik moet het helaas doen met een Twitter feed...
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Redactie Sport maandag 13 maart 2017 @ 21:51:25 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169495435
2-7 _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2017 @ 21:59:06 #22
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169495706
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-7 _O-
Leuk man, korfbal.
  maandag 13 maart 2017 @ 22:11:57 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_169496144
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-7 _O-
Grootste uitoverwinning ooit voor Cambuur?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_169496965
FC Oss heeft het verdedigen ook niet uitgevonden :')

Doelsaldo na 30 wedstrijden: 55-82
pi_169497665
Jong Ajax 2e, Jong PSV 4e.... Jong Utrecht viesslecht maar vliegen er ook niet uit... volgend jaar komt AZ er met een team bij..... Feyenoord heeft de intentie om met een jeugdteam JL te gaan spelen. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op zo....
U MAD?
pi_169497989
0-5 verliezen in eigen huis van Jong PSV?
Gooi die Moniz er eens uit man..

Alles wat FCE heeft opgebouwd de laatste jaren is die man weer aan het afbreken.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 00:30:27 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169500154
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jong Ajax 2e, Jong PSV 4e.... Jong Utrecht viesslecht maar vliegen er ook niet uit... volgend jaar komt AZ er met een team bij..... Feyenoord heeft de intentie om met een jeugdteam JL te gaan spelen. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op zo....
Ze gaan voor een max 4 'Jong..' teams regel toch?
pi_169501366
....

[ Bericht 42% gewijzigd door Idisrom op 14-03-2017 03:10:02 ]
pi_169501578
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 00:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ze gaan voor een max 4 'Jong..' teams regel toch?
Dan speel je dus 4 keer per seizoen op trainingsveldjes. 4 keer per seizoen totaal geen uit publiek. En constant competitie vervalsing.

Gewoon nu met 3 is het al kut.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_169501810
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 06:40 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Dan speel je dus 4 keer per seizoen op trainingsveldjes. 4 keer per seizoen totaal geen uit publiek. En constant competitie vervalsing.

Gewoon nu met 3 is het al kut.
Jong FC Utrecht doet by far niet aan competitievervalsing.
pi_169502926
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jong FC Utrecht doet by far niet aan competitievervalsing.
Hier moet ik je wel een beetje gelijk geven. De spelers bij Jong Utrecht zijn echt als beloften elftal aan het werk. Bij ajax en psv is het meer een elftal voor de wisselspelers.

Feyenoord heeft nu zijn reserves nog ingeschreven in de Reserves League, buiten de piramide om. Dat je daar eens een keer een Elia tegenkomt omdat die terug komt van een blesure o.i.d. is prima, dat verwacht je. Maar zulke spelers wil je niet in de juup zien.

Met Cambuur hebben we volgens mij niet echte topspelers tegen gehad trouwens.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 maart 2017 @ 10:33:21 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169503699
Telstar :')!
Ze gaven het op een domme manier weg tegen Emmen.
Afijn alles staat in het teken voor de open dag ;)

Voorts ben ik van mening dat Jupiler League-voetbal op de maandagavond verboden moet worden. 1263 mensen bij Telstar terwijl dat er normaal zo ongeveer 1963 zijn of meer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_169504047
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 10:33 schreef borisz het volgende:
Voorts ben ik van mening dat Jupiler League-voetbal op de maandagavond verboden moet worden. 1263 mensen bij Telstar terwijl dat er normaal zo ongeveer 1963 zijn of meer.
Het was overal super druk!


Gelukkig was de herhaling op Veronica mooi optijd!
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_169506989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 09:45 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Hier moet ik je wel een beetje gelijk geven. De spelers bij Jong Utrecht zijn echt als beloften elftal aan het werk. Bij ajax en psv is het meer een elftal voor de wisselspelers.

Feyenoord heeft nu zijn reserves nog ingeschreven in de Reserves League, buiten de piramide om. Dat je daar eens een keer een Elia tegenkomt omdat die terug komt van een blesure o.i.d. is prima, dat verwacht je. Maar zulke spelers wil je niet in de juup zien.

Met Cambuur hebben we volgens mij niet echte topspelers tegen gehad trouwens.
Utrecht gebruikt het elftal zoals het hoort inderdaad. Al blijft het vervelend als een Barazite dan als nog mee doet tegen je club in de JL. Utrecht had na 6 wedstrijden pas 1 punt, tegen Fortuna stond Barazite en 3 aanvallende eerste elftal (wissel-) spelers er in. Dat hebben ze toen met 3-0 gewonnen door individuele klasse. Wedstrijden er na waren die spelers nergens meer te bekennen. In die zin kun je dan ook wel spreken van "vervalsing".

Maar Ajax maakt het wel erg bont met die Cassierra en Neres in de basis bij jong Ajax. :') Met het transfergeld van die 2 spelers kun je de begroting van bijna 10 clubs betalen in de JL. Wat dat betreft moeten de jong teams gewoon een vaste selectie krijgen met maximaal 1/2 dispensatie spelers.
pi_169510135
Los van het lege stadion en dus de troosteloze ambiance in Utrecht elke week heb ik geen moeite met de gang van zaken hier. Zijn inderdaad echt de talenten die je wekelijks aan het werk ziet aangevuld met losers als Rodney Sneijder.
Bij PSV en Ajax gebruiken ze het talententeam vaak nog als oplapmiddel of als back-up elftal voor spelers uit het eerste. Dat zouden ze moeten verbieden. Er zitten echt grove verschillen in de elftallen die beide clubs opstellen op een vrijdag of op een maandag......

Vier clubs van de 20 (20%!) is nog een hele triest score hoor. Naast dat je de uitwedstrijden in zielloze stadions mag afwerken trek je thuis vaak ook veel minder publiek.
Ik zou er nog liever voor pleiten om de JL in te korten tot 14 clubs ofzo en hier na een dubbele speelronde een kampioens- en loserspoule te maken.
U MAD?
  Moderator dinsdag 14 maart 2017 @ 16:31:49 #36
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169510188
Ik zie Jong Ajax eigenlijk juist als een talententeam. Als ik de opstelling van gisteren erbij pak zou ik alleen Neres, hooguit Cassierra geen belofte noemen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169528985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik zie Jong Ajax eigenlijk juist als een talententeam. Als ik de opstelling van gisteren erbij pak zou ik alleen Neres, hooguit Cassierra geen belofte noemen.
Talentjes als Krul, younes en gudelj heb ik ook al eens op het wedstrijdformulier zien staan.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:49:49 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169529791
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:06 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Talentjes als Krul, younes en gudelj heb ik ook al eens op het wedstrijdformulier zien staan.
Dragisa Gudelj wellicht. En dan zou je blij moeten zijn want die kan er echt geen kut van.

Dit seizoen is het wel een talententeam vergeleken met vorige seizoenen. In beker won Cambuur van op papier betere ploeg en in competitie geklopt door Kluivert en Sierhuis :D
pi_169530038
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jong Ajax 2e, Jong PSV 4e.... Jong Utrecht viesslecht maar vliegen er ook niet uit... volgend jaar komt AZ er met een team bij..... Feyenoord heeft de intentie om met een jeugdteam JL te gaan spelen. Dit gaat helemaal de verkeerde kant op zo....
Hoezo Jong Feyenoord gelijk al in de Jupiler League?
Jong AZ gaat promoveren, maar Jong Feyenoord heeft toch zomaar echt op een plaats in de JL.
pi_169530153
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Los van het lege stadion en dus de troosteloze ambiance in Utrecht elke week heb ik geen moeite met de gang van zaken hier. Zijn inderdaad echt de talenten die je wekelijks aan het werk ziet aangevuld met losers als Rodney Sneijder.
Bij PSV en Ajax gebruiken ze het talententeam vaak nog als oplapmiddel of als back-up elftal voor spelers uit het eerste. Dat zouden ze moeten verbieden. Er zitten echt grove verschillen in de elftallen die beide clubs opstellen op een vrijdag of op een maandag......

Vier clubs van de 20 (20%!) is nog een hele triest score hoor. Naast dat je de uitwedstrijden in zielloze stadions mag afwerken trek je thuis vaak ook veel minder publiek.
Ik zou er nog liever voor pleiten om de JL in te korten tot 14 clubs ofzo en hier na een dubbele speelronde een kampioens- en loserspoule te maken.
_O_ Maar dan 16 clubs i.p.v. 14 clubs.
16 kun je delen door 2, en dan kun je 2 poules met een enkelvoudige competitieronde maken.
Met 2 x 7 krijg je van die rare poules.
pi_169530955
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 16:28 schreef de_boswachter het volgende:

Vier clubs van de 20 (20%!) is nog een hele triest score hoor. Naast dat je de uitwedstrijden in zielloze stadions mag afwerken trek je thuis vaak ook veel minder publiek.
Ik zou er nog liever voor pleiten om de JL in te korten tot 14 clubs ofzo en hier na een dubbele speelronde een kampioens- en loserspoule te maken.
En de wedstrijden op maandag.. Want als een jong team thuis speelt, moet dat natuurlijk op maandag :')

JL terug naar 14 clubs? Zelfs 16 clubs is te weinig. Zeker als je kijkt dat de Eredivisie straks waarschijnlijk ook naar 16 clubs gaat. Dan zou de huidige JL dus 22 teams hebben, de jong-teams er uit en je houdt er 18-19 (-3 nu, -4 toekomst) over. Dan ga je dus twee tot vijf huidige JL clubs de das om doen om bij 14-16 teams uit te komen. Want ga er maar van uit dat alle JL clubs op Achilles na failliet gaan zodra ze in de Tweede Divisie komen. Maar goed, daar heeft de KNVB geen probleem mee, dus je kunt nog best gelijk hebben.
pi_169531296
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En de wedstrijden op maandag.. Want als een jong team thuis speelt, moet dat natuurlijk op maandag :')

JL terug naar 14 clubs? Zelfs 16 clubs is te weinig. Zeker als je kijkt dat de Eredivisie straks waarschijnlijk ook naar 16 clubs gaat. Dan zou de huidige JL dus 22 teams hebben, de jong-teams er uit en je houdt er 18-19 (-3 nu, -4 toekomst) over. Dan ga je dus twee tot vijf huidige JL clubs de das om doen om bij 14-16 teams uit te komen. Want ga er maar van uit dat alle JL clubs op Achilles na failliet gaan zodra ze in de Tweede Divisie komen. Maar goed, daar heeft de KNVB geen probleem mee, dus je kunt nog best gelijk hebben.
KNVB kan natuurlijk nog even kijken welke club de financién niet helemaal op orde hebben en waarvan men verwacht dat het niet zo snel opgelost is.. dan trekken ze daar gewoon de licentie van in.. opgelost. (behalve als het een club is waar een knvb bobo vriendjes mee is ofzo)
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator woensdag 15 maart 2017 @ 11:15:20 #43
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169531438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:06 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Talentjes als Krul, younes en gudelj heb ik ook al eens op het wedstrijdformulier zien staan.
Ik denk dat dat de kleine Gudelj is, die er bijzonder weinig van kan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169531616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik denk dat dat de kleine Gudelj is, die er bijzonder weinig van kan
Daar lijkt het nu inderdaad wel op..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_169531713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:50 schreef lord_bono het volgende:

[..]

En de wedstrijden op maandag.. Want als een jong team thuis speelt, moet dat natuurlijk op maandag :')

JL terug naar 14 clubs? Zelfs 16 clubs is te weinig. Zeker als je kijkt dat de Eredivisie straks waarschijnlijk ook naar 16 clubs gaat. Dan zou de huidige JL dus 22 teams hebben, de jong-teams er uit en je houdt er 18-19 (-3 nu, -4 toekomst) over. Dan ga je dus twee tot vijf huidige JL clubs de das om doen om bij 14-16 teams uit te komen. Want ga er maar van uit dat alle JL clubs op Achilles na failliet gaan zodra ze in de Tweede Divisie komen. Maar goed, daar heeft de KNVB geen probleem mee, dus je kunt nog best gelijk hebben.
16 clubs in de JL is helemaal niet te weinig als je 16 clubs in de Eredivisie hebt.
Dan hou je 32 kwalitatief volwaardige profclubs over die er waarschijnlijk nog van kunnen leven ook. Laten we eerlijk zijn; 4 clubs in Limburg is absurd net als die 9 clubs die uit Brabant komen.
Op een 1000 supporters na zou niemand een club als Fortuna of bijvoorbeeld Helmond missen.
En dat gelul over historie daar valt ook best wel op termijn overheen te komen.
U MAD?
pi_169532081
quote:
3s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

16 clubs in de JL is helemaal niet te weinig als je 16 clubs in de Eredivisie hebt.
Dan hou je 32 kwalitatief volwaardige profclubs over die er waarschijnlijk nog van kunnen leven ook. Laten we eerlijk zijn; 4 clubs in Limburg is absurd net als die 9 clubs die uit Brabant komen.
Op een 1000 supporters na zou niemand een club als Fortuna of bijvoorbeeld Helmond missen.
En dat gelul over historie daar valt ook best wel op termijn overheen te komen.
Lekker makkelijk praten als je fan bent van een grote club :') :') :')

Die 1500-2000 supporters zitten er wel altijd, terwijl minstens de helft van de Eredivisie supporters niet naar hun clubje zou gaan kijken in de JL. Maar goed, als je zo makkelijk denkt over clubs afschrijven dan pas je prima bij de KNVB, aangezien daar het probleem ligt. Zolang clubs zelf de broek op kunnen houden is het voor de KNVB onmogelijk om een licentie zomaar in te trekken. Al zal de licentiecommissie dat wel gaan proberen, zoals bij de scheve beoordeling tussen Twente en kleinere clubs, waar kleinere clubs zwaarder gestraft werden dan Twente.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 14:43:09 #47
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169905777
Vanavond weer een speelronde in de JL, met:

RKC Waalwijk - FC Volendam
SC Cambuur - FC Emmen
VVV-Venlo - NAC Breda
FC Eindhoven - FC Den Bosch
Helmond Sport - FC Dordrecht
De Graafschap - Jong PSV
FC Oss - Achilles'29
Almere City FC - Telstar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169907350
Vanavond even FC Emmen kijken :s)
Lekker weer in ieder geval.
pi_169909563
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:48 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lekker makkelijk praten als je fan bent van een grote club :') :') :')

Die 1500-2000 supporters zitten er wel altijd, terwijl minstens de helft van de Eredivisie supporters niet naar hun clubje zou gaan kijken in de JL. Maar goed, als je zo makkelijk denkt over clubs afschrijven dan pas je prima bij de KNVB, aangezien daar het probleem ligt. Zolang clubs zelf de broek op kunnen houden is het voor de KNVB onmogelijk om een licentie zomaar in te trekken. Al zal de licentiecommissie dat wel gaan proberen, zoals bij de scheve beoordeling tussen Twente en kleinere clubs, waar kleinere clubs zwaarder gestraft werden dan Twente.
Ik ben allereerst PSV supporter maar support daarnaast ook al jaren een JL club waar ik regelmatig naartoe ga.
Je moet gewoon je oogkleppen afdoen en de realiteit inzien. In zo'n relatief klein land als Nederland 34 profclubs hebben is gewoon overdone. In Belgie hebben ze er 24.
Jij vergelijkt ons land met een prachtige piramide zoals in Duitsland en Engeland. Dat is gewoon de grootste onzin. Vroeger (voor het grote geld) waren 36 clubs wellicht nog wel te doen, die tijden zijn helaas vervlogen. En ja er zijn sentimenten; maar hoe vaak treur jij nog om het verlies van Wageningen, Veendam of Haarlem?
Heel vervelend voor de supporters maar Nederland komt er overheen.

En ja ik ben het met je eens; als clubs hun eigen broek op kunnen houden dan is dat prima. Maar hoeveel clubs hebben inmiddels al overheidssteun ontvangen? Als een normaal bedrijf met financiele problemen kampt springt de gemeente ook niet even bij. En dan gooit men op 'maatschappelijk' belang maar dat vind ik in veel gevallen nogal overdreven. Zoals Fortuna; komen nu nog 1200 man. Dan moet je als gemeente ook een kinderboerderij redden en geld in pompen als de centjes op zijn....
U MAD?
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 19:53:26 #50
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169910849
VVV al bijna kampioen, niks mis mee
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:02:55 #51
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911090
Brondeel, doe effe normaal :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:03:22 #52
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911098
Hahahaha Vrevengod :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169911149
In principe kan VVV dus volgende week al kampioen worden. Vrijdags of maandags.
pi_169911299
Het Henk de Jong-effect _O_.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:13:38 #55
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911325
Vossebelt, das even geleden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:14:35 #56
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911349
Oei, schitterend
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:14:43 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911355
DAT WAS EEN KOOL
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:14:57 #58
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:14 schreef Caland het volgende:
DAT WAS EEN KOOL
Nee, verre van
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:15:03 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911362
O nee grapje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169911369
Je ziet de kankerverwekkende kunstgraskorrels opspringen voor de lijn :).
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:17:30 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911427
Wat debiel, die shirts van Eindhoven en Den Bosch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:18:08 #62
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911446
Heerlijke pass zeg
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169911471
NAC. gaat. niet. promoveren. dit. jaar.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:19:44 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911486
SWEET CAROLINE
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:21:39 #65
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911534
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC. gaat. niet. promoveren. dit. jaar.
Dat lijkt mij ook niet, veel te instabiel over een paar wedstrijden maar ook in wedstrijden zelf
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:22:16 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC. gaat. niet. promoveren. dit. jaar.
Bedankt Stijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:22:16 #67
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911550
Ah ja, zo gaan die dingen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:22:41 #68
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911561
Stijn. Meesterjinxer van beroep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169911566
Lolwat, die Van Crooij loopt gewoon gezellig mee met Dessers en doet niks.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:23:19 #70
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911575
Ach, een FC Zwolle-achtige reeks van VVV zou ik ook wel grappig vinden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 31 maart 2017 @ 20:23:48 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_169911587
VVV moet terug naar de eredivisie. Een van de leukste awaydays van het jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169911629
Ach, Hansie kan wel schreeuwen dat VVV teveel kwaliteit tekort komt voor in de Eredivisie maar dan overschat hij echt een hoop ploegen uit het rechterrijtje.
pi_169911684
''Verdedigen'' heeft Wiljan Vloet niet echt uitgevonden.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:33:39 #74
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169911879
Keurig gezien zeg :o
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169912051
Het Henk de Jong-effect dendert door. Altijd al vertrouwen gehad in die man.
pi_169912223
Gaat Boere de 40 nog halen? #dtv
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:46:32 #78
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169912251
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Boere de 40 nog halen? #dtv
Neuh, dat gaat hem niet meer worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169912271
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Neuh, dat gaat hem niet meer worden
Wel erg knap bij een club die 17e staat.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 20:47:50 #80
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169912299
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel erg knap bij een club die 17e staat.
Oh dat absoluut, al speelt Oss sowieso een behoorlijk raar seizoen :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169913225
Ik stel voor dat Stroo stopt met voetballen.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:26:22 #82
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_169913470
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor dat Stroo stopt met voetballen.
Denkt hij anders over.
1-3 Stroo.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_169913619
0-3 NAC. Dat offensief van VVV valt geen offensief te noemen.
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 21:51:19 #84
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169914218
0-4 zelfs, pijnlijk.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_169914271
VVV gaat heus wel promoveren, maar ik denk dat het beter is om afscheid te nemen van Steyn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 april 2017 @ 21:02:45 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170073256
Cerny 0-1. Verder breidt Jong Ajax maar een beetje wat. Telstar kan een enkele keer eruit komen. Verder matige eerste helft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 april 2017 @ 22:04:35 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170075219
1-3. 3x Cerny.
Namens Telstar Guyon Philips voor de eretreffer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170075332


Maandag: Jong PSV - FC Volendam
Vrijdag: RKC-VVV // Volendam - De Graafschap
Maandag - VVV-Jong Ajax // Volendam - Maastricht

Als beide ploegen alles winnen, is de kampioenswedstrijd op Tweede Paasdag voor VVV. Mocht Volendam maandag of vrijdag op de bon gaan, dan is het vrijdag al feest. Wel een zeer zwaar schema voor de Wijdbroeken.
pi_170100367
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
VVV gaat heus wel promoveren, maar ik denk dat het beter is om afscheid te nemen van Steyn.
Maar wat weinig publiek in Venlo. Volgens Soccerway slecht 5183 toeschouwers.
De Graafschap dat nergens om speelt, had vrijdag tweemaal zoveel toeschouwers (ruim 10.000) en NAC drie keer zoveel man/vrouw op de tribunes.
pi_170100438
.... foutje ....
  zondag 9 april 2017 @ 11:02:01 #91
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_170102027
De Graafschap speelt nog wel overal voor. Periodetitel om nog in playoffs te komen en daaruit te kunnen promoveren.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_170143531
Nog 3 thuiswedstrijden te gaan dit seizoen.. Telstar, Waalwijk en Eindhoven. en nog 2 draken van uitwedstrijden.. Jong Utrecht en Jong Ajax.

Met de huidige flow is denk ik nog 12 punten halen.. Jong Ajax zie ik van die 5 eigenlijk als enige nog als een serieuze tegenstander.

Heb zin in de spanning van de nacompetitie.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170143658
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:58 schreef Cultuur058 het volgende:
Nog 3 thuiswedstrijden te gaan dit seizoen.. Telstar, Waalwijk en Eindhoven. en nog 2 draken van uitwedstrijden.. Jong Utrecht en Jong Ajax.

Met de huidige flow is denk ik nog 12 punten halen.. Jong Ajax zie ik van die 5 eigenlijk als enige nog als een serieuze tegenstander.

Heb zin in de spanning van de nacompetitie.
Veel vertrouwen in de play-offs? Als je ziet wat ze konden tegen de Eredivisieploegen..
  Redactie Sport dinsdag 11 april 2017 @ 11:20:53 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170143790
Zonder Maas waren ze kampioen geworden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170144002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Maas waren ze kampioen geworden
Ik ben nog altijd van mening dat de periode Maas een soort noodzakelijk kwaad is geweest.

Als we geen Maas zouden hebben gehad, maar een andere trainer die met stug 4-3-3 holandsche school de ploeg stevig in de top 5 had gespeeld, was er nooit ruimte geweest voor de nieuwe wind van Sipke en Arne.

Juist omdat het begin van dit seizoen zo'n bittere pil was, is het spel en de uitslagen nu zo zoet.
Met de beker natuurlijk als extra schep suiker.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170144051
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Veel vertrouwen in de play-offs? Als je ziet wat ze konden tegen de Eredivisieploegen..
Ik denk dat met de wedstrijden tegen Ajax, Utrecht en zelfs AZ nog vers in het geheugen, het zelfvertrouwen van deze ploeg prima op orde is. In kwaliteit doet de ploeg denk ik niet onder voor de onderkant van de eredivisie, De mindset en tactisch spel zullen daarom de winst opleveren.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170144122
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 11:40 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Ik denk dat met de wedstrijden tegen Ajax, Utrecht en zelfs AZ nog vers in het geheugen, het zelfvertrouwen van deze ploeg prima op orde is. In kwaliteit doet de ploeg denk ik niet onder voor de onderkant van de eredivisie, De mindset en tactisch spel zullen daarom de winst opleveren.
Met dit schema moet je sowieso tweede kunnen worden van de ploegen die kunnen promoveren. Grote kans dat dan NEC in je schema komt.
pi_170148214
Stijn Vreven ook volgend seizoen coach bij NAC.
pi_170152027
Bij winst op RKC vrijdag is VVV gepromoveerd. Zin in :)
pi_170161919
Altijd leuk, een poll voor doelpunt van de week.

Echter krijg je door de fanbase van Lilipaly in Indonesië zo snel een scheef beeld.

http://www.vi.nl/vivideo/(...)yszek-of-diemers.htm
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170163097
  woensdag 12 april 2017 @ 11:13:14 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_170163327
Hup NAC *O*

Wordt tijd dat ze terug komen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_170163870
Helmondgenot
  woensdag 12 april 2017 @ 11:48:24 #104
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_170163931
Mark de Leeuwarder mee en Roda via penalty's naar de Juup.
pi_170164445
Cambuur en NAC of eventueel MVV erbij via de Play-Offs zou niet verkeerd zijn.
  woensdag 12 april 2017 @ 12:27:20 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170164545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Helmondgenot
Periodetitel halen en daarna alles met grote cijfers verliezen _O_

Gelukkig maken ze echt nauwelijks kans, zo'n teleurstelling als tegen Sparta 15 jaar geleden of tegen VVV 5 jaar geleden heb ik geen zin in.
pi_170164553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:21 schreef Chiappucci het volgende:
Cambuur en NAC of eventueel MVV erbij via de Play-Offs zou niet verkeerd zijn.
Cambuur en NAC moeten tegen elkaar, dus daar gaat er zeker 1 van afvallen.

Afgaande op de wedstrijd van afgelopen vrijdag, is NAC er dus niet bij in de finale van de play offs.

Als we dan toch mogen kiezen, laat MVV en Roda maar afvallen, scheelt weer lange ritjes naar het verre zuiden.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170166897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:27 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Cambuur en NAC moeten tegen elkaar, dus daar gaat er zeker 1 van afvallen.

Afgaande op de wedstrijd van afgelopen vrijdag, is NAC er dus niet bij in de finale van de play offs.

Als we dan toch mogen kiezen, laat MVV en Roda maar afvallen, scheelt weer lange ritjes naar het verre zuiden.
Er zijn nog 4 speelrondes hè, dus zou goed kunnen dat NAC nog voorbij MVV gaat.
pi_170166958
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 12:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Periodetitel halen en daarna alles met grote cijfers verliezen _O_

Gelukkig maken ze echt nauwelijks kans, zo'n teleurstelling als tegen Sparta 15 jaar geleden of tegen VVV 5 jaar geleden heb ik geen zin in.
Tegen Sparta. Met Streppel die nog rood pakt. Wat een helse wedstrijd was dat. :D
  woensdag 12 april 2017 @ 15:14:44 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170167258
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Tegen Sparta. Met Streppel die nog rood pakt. Wat een helse wedstrijd was dat. :D
Als Helmond Sport promoveert wordt het net zo'n seizoen als Dordrecht, leuk voor een keertje maar je wordt er als club niet beter van.
pi_170167302
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als Helmond Sport promoveert wordt het net zo'n seizoen als Dordrecht, leuk voor een keertje maar je wordt er als club niet beter van.
Zolang ze niet de illusie hebben erin te blijven is er toch niks mis mee? Of je nu in de Jupiler overal kansloos verliest of een keer de top van Nederland kunt zien komen naar De Braak. Dan is dat toch leuk voor een jaartje voor de supporters.
  woensdag 12 april 2017 @ 15:37:47 #112
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_170167679
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2017 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zolang ze niet de illusie hebben erin te blijven is er toch niks mis mee? Of je nu in de Jupiler overal kansloos verliest of een keer de top van Nederland kunt zien komen naar De Braak. Dan is dat toch leuk voor een jaartje voor de supporters.
Je moet je eigenlijk flink gaan versterken terwijl daar geen geld voor is, als het (gegarandeerd) slecht gaat komt de positie van de trainer en evt technisch directeur op het spel te staan en je bent een seizoen lang het lachertje van de eredivisie. Maar Helmond Sport - Ajax op De Braak is wel erg mooi inderdaad.

Ze hebben ook al tijden geen grote club meer thuis geloot in de beker.
pi_170168472
En als Helmond het wel aardig doet omdat ze de juiste speler hebben weten te strikken. Blijkt het dat deze een contract met een veel te lage afkoop clausule heeft. Dan heb je dus na de winterstop je beste man/mannen niet meer.

Dit is waar Cambuur ook mee te maken had/gaat krijgen bij promotie
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170217458
Hoi Borisz.

Vanavond even naar Telstar (uit), de oudclub van Jan de Bruin
pi_170284201
Maaskantje als analist, :').
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:23:49 #116
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284278
Zo. Heerlijke middag, schakelkanaaltje erbij. Niks mis mee. En dan zie je Maaskant.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:30:21 #117
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284356
Bert van Losser. Ook daar worden we niet vrolijk van.

Wel klappertjes in De Koel _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284380
Volgend jaar weer alles heejgenot.
pi_170284480
quote:
9s.gif Op maandag 17 april 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar weer alles heejgenot.
BOEM KOEKOEK 1-0 FC VOLENDAM
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:38:53 #120
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284485
Promes wordt volgend jaar wel lachen in de Eredivisie. Dan roepen we over Breuer wel dat hij geen beste draaicirkel heeft, maar dit is helemaal leuk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284499
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:38 schreef JanCees het volgende:

[..]

BOEM KOEKOEK 1-0 FC VOLENDAM
Mooie eigen goal van Kortstam. Als ze er zin in hebben, wordt het een mooie uitslag.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:39:49 #122
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284511
Hier ging iets gru-we-lijk mis.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:40:06 #123
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284521
Graafschapgoden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284522
Ik kan nIet aan Bednarek denken zonder die blunders in de bekerfinale vorig jaar.
pi_170284532
Parzyszek draait ook een prima seizoen. Ben benieuwd hoe hij het in de Ere zou doen.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:43:11 #126
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284573
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Parzyszek draait ook een prima seizoen. Ben benieuwd hoe hij het in de Ere zou doen.
Die kan wel terecht bij pakweg een Groningen ofzo. Maar goed, van Verhaar dacht ik ook dat hij wel een goed seizoen kon draaien. En Ricardo Kip horen we ook al niks meer van ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284582
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mooie eigen goal van Kortstam. Als ze er zin in hebben, wordt het een mooie uitslag.
Achilles weg ermee
pi_170284614
Cerny _O_.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:47:27 #129
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284654
Muziekje erbij, waarom toch ook niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284677
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cerny _O_.
Wordt FCVD niet uitgezonden?
pi_170284691
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

Wordt FCVD niet uitgezonden?
Alleen flitsen schakelkanaal
pi_170284748
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen flitsen schakelkanaal
Ik hoop dat iemand hier een stream voor me heeft
pi_170284820
Prachtige goal van Rosario hoor.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 14:57:28 #134
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284825
Tering Rosario _O_

Gelukkig is Toeterjan ook aanwezig _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284844
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maaskantje als analist, :').
Dat dat mag van GAE. Ag die club voert ook wanbeleid
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:00:32 #136
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284878
Alblas _O-

Die heb ik echt heel weinig goed zien doen dit jaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284879
Alblas, jongen jongen jongen.
pi_170284910
Hahahahaha, dit kan echt niet.

#MonizOut
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:04:41 #139
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170284944
Sow.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170284950
Vlijter op de lijst van de hoop.
  maandag 17 april 2017 @ 15:06:46 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170284975
Wat een bijzondere tijd voor Jupiter Liek voetbal
Oh.
pi_170284982
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een bijzondere tijd voor Jupiter Liek voetbal
Dit is traditie met Pasen.
pi_170285074
Haha, keepertje mad.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:13:17 #144
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285082
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, keepertje mad.
Misschien kwamen de VVSB-momenten even boven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 15:24:19 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285327
Moet Robert niet hard gaan trainen met Kowet?
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:33:58 #146
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285515
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet Robert niet hard gaan trainen met Kowet?
Je zou toch denken dat hij alles zou zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170285519
''Cupfighter''

Even een raam aan diggelen slaan.
  maandag 17 april 2017 @ 15:34:51 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285529
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:33 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat hij alles zou zetten op het feit dat hij vanaf nu iedere wedstrijd moet winnen.
Ik vind het ook wat raar om dan te gaan schnabbelen als je in functie bent bij zo'n club in degradatienood.
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:35:41 #149
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285545
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind het ook wat raar om dan te gaan schnabbelen als je in functie bent bij zo'n club in degradatienood.
Dat gaat niet echt lekker overkomen op de GAE-fans inderdaad :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170285604
Bert van Losser en Onno Hansum hebben bijna dezelfde stem.
  maandag 17 april 2017 @ 15:42:55 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285698
Kampioenswedstrijd? VVV was toch al kampioen
Oh.
pi_170285708
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kampioenswedstrijd? VVV was toch al kampioen
Nee, alleen zeker van promotie.
pi_170285709
Zelfs nu zit t bij vvv niet vol. Triest
pi_170285724
P-p-p-p-penantieee.
  maandag 17 april 2017 @ 15:44:54 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285729
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, alleen zeker van promotie.
Ohja, nja Jong Ajax had toch geen kampioen kunnen worden.
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 15:45:06 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285734
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
P-p-p-p-penantieee.
Bedankt Pipo
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 15:45:11 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170285737
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs nu zit t bij vvv niet vol. Triest
Dat is wel raar inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:45:20 #158
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285739
CHOKE JAA
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 15:45:20 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285740
Hahaha mis
Oh.
pi_170285743
Lekker hoor
  maandag 17 april 2017 @ 15:45:44 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170285747
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja, nja Jong Ajax had toch geen kampioen kunnen worden.
Bedankt dat je hem even uitlegt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:45:48 #163
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285749
Vanmiddag bij de B1 van Ajax schoot er eentje hem nog veel slechter in overigens
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:46:02 #164
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285755
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:45 schreef hafcfan het volgende:
Telgengodddd
Ik heb jou wel eens anders over hem zien posten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 15:46:09 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170285758
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:45 schreef Tagliano het volgende:
Vanmiddag bij de B1 van Ajax schoot er eentje hem nog veel slechter in overigens
Waarvan akte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 april 2017 @ 15:46:12 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285759
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Bedankt dat je hem even uitlegt.
Huh
Oh.
pi_170285769
Hopelijk scoort Utrecht ff. Gunstig voor de graafschap
pi_170285795
Volendam :')...
  maandag 17 april 2017 @ 15:47:45 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285798
Volendam :')
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 15:48:08 #170
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_170285808
Volendam :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_170285817
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volendam :')
Wel lekkere vis
  maandag 17 april 2017 @ 15:48:48 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285824
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:48 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wel lekkere vis
PalingGod
Oh.
pi_170285831
Met deze standen is Cambuur alweer aan het uitlopen.
  maandag 17 april 2017 @ 15:49:47 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285849
VVV blijft choken
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 15:50:35 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285867
Wespennest :D
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 15:50:36 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170285868
_O- :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170285870
Hahahaha :').
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:50:42 #179
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285871
Dordrecht, één groot wespennest :r
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 15:51:06 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170285882
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:50 schreef hafcfan het volgende:
1-2 Achilles hahaha
_O-
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:51:09 #182
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170285884
Toeterjan gaat los.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 15:51:13 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170285886
Ik hoor Toeterjan :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170285989
Dordrecht staat drie punten voor plus doelsaldo t.o.v Achilles.
pi_170286004
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordrecht staat drie punten voor plus doelsaldo t.o.v Achilles.
Hoeveel wedstrijden nog hierna
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:56:44 #186
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286011
Sow, wat een goal :o
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170286025
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 15:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden nog hierna
36
-----
Achilles v Jong PSV
Den Bosch v Dordrecht

37
--------
De Graafschap v Achilles
Dordrecht v Emmen

38
------
Achilles v Dordrecht

Zou genot zijn als Achilles binnen 2 punten staat van Dordrecht bij S38 maar denk het niet. Zou wel een legendarische wedstrijd zijn.
  maandag 17 april 2017 @ 15:58:21 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170286036
Hopelijk moeten er op termijn meer teams degraderen uit de Jupiler League.
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 15:59:29 #189
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286060
Achilles gaat Dordt ook denk ik net niet meer op doelsaldo bijhalen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:01:39 #190
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286115
Uitstekend goaltje van Almere
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 16:01:56 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170286120
Rick ten Voorde stond ooit bekend als groot talent.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:02:14 #192
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286127
Ohja, Fleuren met zijn comeback in De Koel

Fleurengod
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170286175
Wat? Telgenkamp promoveerde met Heracles :D
  maandag 17 april 2017 @ 16:07:54 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170286203
Sleegersgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170286237
Nac zien we ook niet snel meer terug
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:10:57 #196
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286253
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
Nac zien we ook niet snel meer terug
Wel benieuwd wat Vreven daar kan volgend jaar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170286290
VVV is wel heel matig zeg. Al weken lang eigenlijk. Die moeten er echt veel bij halen anders wordt het een zwaar seizoen.
  maandag 17 april 2017 @ 16:12:54 #198
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_170286299
NAC chokegenot

Virtueel 8e :')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_170286302
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:10 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wel benieuwd wat Vreven daar kan volgend jaar
Ik ken bijna niemand meer. Ook geen culthelden meer. Jammer
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:13:37 #201
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286314
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik ken bijna niemand meer. Ook geen culthelden meer. Jammer
Gradje Damen is wel een cultheld hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:14:12 #202
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286323
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 16:14:15 #203
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_170286326
Die keeper van Almere _O- _O- _O-
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:14:23 #204
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286330
_O- _O- _O-

Dit gaat de wereld over :D
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170286334
HAHAHAHAHAHAHA
  maandag 17 april 2017 @ 16:14:40 #206
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_170286337
SWEEET CAROLINE
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_170286373
Oh huh wacht blijkbaar zijn de speelronden omgedraaid. Vrijdag al Achilles v Dordt.
  maandag 17 april 2017 @ 16:21:32 #210
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_170286450
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Die is nu miljonair
Dit kan op dat niveau wel eens gebeuren. Maar waar ligt dat aan dan? Dat 'ie d'r niks van kan! Wat dacht jij dan, dacht jij dat 'ie pech had?
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 17 april 2017 @ 16:22:32 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170286466
VVV :') Kan je thuis kampioen worden...
pi_170286491
Volendam :r

rot maar op naar de tweede divisie op deze manier
  maandag 17 april 2017 @ 16:25:04 #213
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_170286503
Zowaar is het verschil tussen Achilles en Dordrecht met nog 3 wedstrijden te gaan 3 punten.. (eigenlijk 4, want doelsaldo)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:26:42 #214
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286540
Gelukkig hebben we de beelden nog.

Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170286582
Jong Ajax ontvangt Helmond, excuus.
pi_170286717
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:24 schreef JanCees het volgende:
Volendam :r

rot maar op naar de tweede divisie op deze manier
Zou prima zijn. Of opheffen.
pi_170286724
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zou prima zijn. Of opheffen.
Ga je mond spoelen, eikel.
pi_170286836
Cambuur hoeft alleen nog vrijdag te winnen voor periodetitel en het veiligstellen van de hoogstgeplaatste plek in de play-offs. Benieuwd of ze nog tweede kunnen worden. Verschil is 2 punten.

CAM-RKC
JAJ-HEL

VVV-JAJ
CAM-EIN

JAJ-CAM
  maandag 17 april 2017 @ 16:42:50 #219
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170286883
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog.

[ afbeelding ]
Wat was ie denkende :'( :'(
pi_170286898
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog.

[ afbeelding ]
:D.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 16:43:42 #221
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170286901
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat was ie denkende :'( :'(
Chiel Kramer, zal wel in de naam zitten he.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 16:45:35 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170286952
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat was ie denkende :'( :'(
Ik denk dat hij een beetje tof wou doen omdat die spits (volgens hem) een schwalbe maakte. Maar dan nog :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170287580
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:35 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen, eikel.
Waarom zo mad? Dacht dat we het eindelijk met elkaar eens waren
pi_170287694
No
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom zo mad? Dacht dat we het eindelijk met elkaar eens waren
Misschien eens stoppen met proberen te denken dan, stuk verdriet.
pi_170287739
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:11 schreef JanCees het volgende:
No

[..]

Misschien eens stoppen met proberen te denken dan, stuk verdriet.
Dus jij hoopt dat Volendam degradeert. Ik ben het daarmee eens. En dan word je mad?

Weer drugs op?
pi_170287918
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus jij hoopt dat Volendam degradeert. Ik ben het daarmee eens. En dan word je mad?

Weer drugs op?
Leer lezen en leg mij geen woorden in de mond. Ga je mond spoelen.
  maandag 17 april 2017 @ 17:21:33 #227
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170287964
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:14 schreef Tagliano het volgende:
_O- _O- _O-

Dit gaat de wereld over :D
Welke?
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 17:21:55 #228
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170287970
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke?
Paar posts eronder staat een gifje, vriendelijke vriend
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 17 april 2017 @ 17:22:07 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170287973
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog.

[ afbeelding ]
Oh lol _O-
Oh.
  maandag 17 april 2017 @ 17:23:16 #230
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_170287995
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:21 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Paar posts eronder staat een gifje, vriendelijke vriend
Ja ik was aan het teruglezen nog.

Jupiter Liekgod
Oh.
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 17:23:35 #231
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170288004
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik was aan het teruglezen nog.

Jupiter Liekgod
Het is je vergeven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170288670
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs nu zit t bij vvv niet vol. Triest
Nou ja, er konden nog 120 man bij ofzo onder het uitvak. Maar klopt dat het wel vol had mogen zitten. Alleen dan zo'n matige wedstrijd spelen :')
pi_170288739
- Tweede Paasdag (check)
- Vol stadion (check)
- Zonnetje (check)
- Jong PSV wint (check)

Eigenlijk was aan alle voorwaarden voldaan voor een mooi kampioensfeest vanavond. Maar ja... Ze zullen vrijdag wel te hard gefeest hebben.
pi_170329516
Hopelijk maakt RKC vrijdag niet zo'n wereldgoal.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170374965
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 13:51 schreef Cultuur058 het volgende:
Hopelijk maakt RKC vrijdag niet zo'n wereldgoal.
RKC staat nu net op de verkeerde plaats in de competitie. Ze mogen zo nog net meedoen aan de play-offs, tenzij dat De Graafschap periodekampioen wordt. Ze staan vier punten voor op De Graafschap. Verliest RKC vanavond, dan wordt De Graafschap niet periodekampioen.

De echte kraker vanavond is Achilles 29 thuis tegen FC Dordrecht. Erop of eronder.
pi_170375035
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]

RKC staat nu net op de verkeerde plaats in de competitie. Ze mogen zo nog net meedoen aan de play-offs, tenzij dat De Graafschap periodekampioen wordt. Ze staan vier punten voor op De Graafschap. Verliest RKC vanavond, dan wordt De Graafschap niet periodekampioen.

De echte kraker vanavond is Achilles 29 thuis tegen FC Dordrecht. Erop of eronder.
Waarom mag RKC aan play offs meedoen als de Graafschap de periode pakt?
pi_170375049
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom mag RKC aan play offs meedoen als de Graafschap de periode pakt?
De nummers 8 t/m 11 spelen de eerste voorronde, maar als De Graafschap periodekampioen wordt, dan valt nummer 11 af (dat is nu RKC).
pi_170375067
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 07:46 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De nummers 8 t/m 11 spelen de eerste voorronde, maar als De Graafschap periodekampioen wordt, dan valt nummer 11 af (dat is nu RKC).
Ah, las je post niet goed. Het is nog vroeg. :@
pi_170377497
Als men bij RKC gaat spelen op verlies, ben ik denk ik voor de rust weer thuis. We gaan naar het stadion voor een wedSTRIJD.

Zou ook wel tenenkrommend stukje competitievervalsing zijn.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2017 @ 20:52:03 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170389986
Dat Jong FC Utrecht is helemaal een schande voor de Bierdivisie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_170390365
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 10:51 schreef Cultuur058 het volgende:
Als men bij RKC gaat spelen op verlies, ben ik denk ik voor de rust weer thuis. We gaan naar het stadion voor een wedSTRIJD.

Zou ook wel tenenkrommend stukje competitievervalsing zijn.
Welkom thuis
pi_170392869
quote:
PT: Helmond Sport v 8: NAC Breda
10: FC Eindhoven v 9: FC Emmen

HEL/NAC v N17
Almere City v SC Cambuur
MVV Maastricht v FC Volendam
EIN/EMM v N16
Virtuele schema al zegt het nog geen moer. Niemand wil bij Cambuur, die zijn zeker van hun plek waar ze nu staan..
  vrijdag 21 april 2017 @ 22:38:46 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170392979
Mag ik vragen of Chiel Kramer heel misschien omgekocht is? Zijn er belchinezen gesignaleerd op tribune?
pi_170393157
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik vragen of Chiel Kramer heel misschien omgekocht is? Zijn er belchinezen gesignaleerd op tribune?
Die hoeft noooit meer te werken
pi_170397416
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2017 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Welkom thuis
Dit RKC was echt slecht.
Gelukkig was er bier.

En Hemmen kwam erin.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_170448205
#ExitMolenaar
pi_170473734
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
#ExitMolenaar
Wie?
  dinsdag 25 april 2017 @ 12:19:18 #248
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_170474131
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 11:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wie?
(ex) Trainer van Volendam :P
pi_170479346
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2017 12:19 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

(ex) Trainer van Volendam :P
Wel bijzonder soort paniekvoetbal.

Die beste man heeft de klub tot in de play-offs gebracht, maar nu is hij niet goed genoeg meer.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:25:19 #250
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_170486385
Den Bosch speelt echt nergens meer voor hè? :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_170539337
Vanavond weer lekker voetbal kijken. Eindhoven op bezoek. Ik hoop op een mooie open wedstrijd.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 19:56:34 #252
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170549735
Schakelkanaaltje erbij, kom maar door
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 19:57:52 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549769
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Schakelkanaaltje erbij, kom maar door
waarom ben jij niet aan het dineren met Willy?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170549782
We juichen allemaal voor De Graafschap en Cambuur vnv
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 19:58:26 #255
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170549784
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

waarom ben jij niet aan het dineren met Willy?
Omdat ik geen kroonjaar heb :{
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 19:59:10 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549797
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Omdat ik geen kroonjaar heb :{
Slecht, matig.

Nou, nog 6? jaar wachten dan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:00:16 #257
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170549832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Slecht, matig.

Nou, nog 6? jaar wachten dan.
Over 6 jaar heb ik ook geen kroonjaar, en Wimpie zelf ook niet ;(
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:01:00 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549845
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Over 6 jaar heb ik ook geen kroonjaar, en Wimpie zelf ook niet ;(
Dus Wimpie doet het iedere keer met dezelfde mensen.

En ik heb je leeftijd verkeerd gegokt dus :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:02:12 #259
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170549862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dus Wimpie doet het iedere keer met dezelfde mensen.

En ik heb je leeftijd verkeerd gegokt dus :)
22, ouwe reus
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:02:29 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:02 schreef Tagliano het volgende:

[..]

22, ouwe reus
sow jij bent een partij jong
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:03:31 #261
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170549882
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

sow jij bent een partij jong
Sow :@
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:04:16 #262
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549898
die kon er in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:06:59 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549966
MVV :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:07:31 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170549979
wanneer beginnen eigenlijk de PO's?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170550000
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer beginnen eigenlijk de PO's?
ronde 1
Maandag 8 mei 20:00
Vrijdag 12 mei 20:00
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:08:40 #266
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550009
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer beginnen eigenlijk de PO's?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:09:01 #267
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550015
Ook voor het idee hoe snel de dingen kunnen veranderen :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:09:26 #268
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550025
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:08 schreef Tagliano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi schemaatje, maar wat doet Go Ahead Eagles daar?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170550029
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Ook voor het idee hoe snel de dingen kunnen veranderen :')
Alles behalve Cambuur ligt nog volledig open.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:10:02 #270
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550038
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mooi schemaatje, maar wat doet Go Ahead Eagles daar?
Na 32 he. Maar dit account (@jupilerplayoffs) is op zich wel prima, zal binnenkort wel bijgewerkt worden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:10:06 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550039
Of ADO, bijvoorbeeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170550041
PT: Helmond Sport v 8: NAC Breda
10: FC Eindhoven v 9: FC Emmen

HEL/NAC v N17
Almere City v SC Cambuur
MVV Maastricht v FC Volendam
EIN/EMM v N16

Sinds vorige week. Maar er gaat nog genoeg wijzigen in de volgende rondes.
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:10:34 #273
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550053
JAAAAA KOOOOOL SCC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:10:42 #274
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550056
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alles behalve Cambuur ligt nog volledig open.
Hopelijk na vanavond nog steeds
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170550059
Als graafschap nu wint staan ze 10e
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:10:53 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550062
al mag eindhoven wel de POs in dus eigenlijk moet SCC effe verliezen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:12:02 #277
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550092
Niet Tom Boere :o
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:12:32 #278
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550104
Sow, wat een goaltje joh
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:12:33 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550105
sowwww koekoek
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:13:53 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170550128
Cassierra 0-1 :)
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:14:08 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550132
VVV gaat dit kansloos verliezen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:15:09 #285
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550152
Rust in vrede dan toch, Achilles
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:16:20 #286
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550177
ZOOOOOOOO

Lekkere goaltjes vanavond hoor
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:16:21 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550178
HET KAN NOG
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:17:20 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550194
2-1 _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:17:23 #289
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550198
Spektakel op de Vijverberg _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:17:46 #291
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550207
2-2 graag
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:17:56 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550211
Tijd voor de 2-2
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:19:44 #293
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170550242
Cambuur gaat lekker
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:20:43 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cambuur gaat lekker
die gaan nek helemaal dronken spelen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_170550269
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

die gaan nek helemaal dronken spelen
NEC moet eerst nog tegen 8-9-10-Helmond
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:21:59 #296
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550273
"Altijd vol spanning leeft hij mee"

*loopt naar binnen toe
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:23:21 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

NEC moet eerst nog tegen 8-9-10-Helmond
dat winnen ze wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:23:23 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_170550313
En dat is twee in Venlo

Kenny Tete
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 20:23:59 #299
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170550327
Hobie Verhulst, ooit een FM-talentje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport vrijdag 28 april 2017 @ 20:24:15 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_170550336
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Hobie Verhulst, ooit een FM-talentje
Bij AZ toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')