abonnement Unibet Coolblue
pi_168782405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:15 schreef Jed1Gam het volgende:
24*365=8.760 X per jaar.
Bevolking Engeland 53,01 Miljoen,Laten we zeggen 50% vrouwen, 26,5 Miljoen

(8760/26.500.000)*100
0,03% klinkt niet echt veel, laten we de titel aanpassen, anders word er niet een nieuw topic geopend in fok nieuws, dat zou jammer zijn.

Cultuurverrijking?Elke 60 minuten in Engeland 1 vaginale besnijdenis!
woohoo!

Cultuurverrijking?Elke 60 minuten op Fok 1 moslimreltopic geopend!
woohoo!
Elk geval van besnijdenis / genitale verminking is er één te veel. Uit religieuze overwegingen wordt er gesneden in een gezond menselijk lichaam, waarbij het slachtoffer zich niet kan verweren.

Wat er gebeurt, is gewoon gelegaliseerde, cultureel verantwoorde en acceptabel gemaakte kindermishandeling van de ergste soort. Meisjes ondervinden hun hele leven de nadelen van deze walgelijke, primitieve daad. Jongens ondervinden ook levenslange ongemakken.

Nogmaals: elke weerloze baby die wordt toegetakeld is er één te veel. Deze Middeleeuwse praktijk moet volledig worden verboden, daders moeten strafrechtelijk worden vervolgd.
pi_168782495
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Jij gaat vanuit dat besnijdenis slecht is
Uiteraard is besnijdenis slecht. Het is een medisch niet-noodzakelijke* ingreep waarbij ernstige complicaties kunnen optreden. Het geslachtsorgaan wordt erdoor aangetast. Bij vrouwen is het zelfs zodanig dat ze meestal helemaal geen seksuele prikkeling meer kunnen ervaren.

Artsen waarschuwen openlijk voor de complicaties: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kleine-ingreep.dhtml

* Er zijn uitzonderingen. Soms is het wél medisch-noodzakelijk, meestal niet.
pi_168783074
De TT is onwaar en suggestief.

Buiten dat is elke vorm van besnijdenis, tenzij medisch noodzakelijk, gewoon kindermishandeling en dient zo bestraft te worden. Bij jongens én meisjes.
pi_168805897
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:26 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Jij gaat vanuit dat besnijdenis slecht is
Ja, tenzij het om medisch noodzakelijke redenen gebeurd, is het inderdaad altijd een (zeer) slechte zaak. Religie en/of traditie is iig nooit een goede reden.
pi_168836936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:47 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Ja, tenzij het om medisch noodzakelijke redenen gebeurd, is het inderdaad altijd een (zeer) slechte zaak. Religie en/of traditie is iig nooit een goede reden.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 17:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Uiteraard is besnijdenis slecht. Het is een medisch niet-noodzakelijke* ingreep waarbij ernstige complicaties kunnen optreden. Het geslachtsorgaan wordt erdoor aangetast. Bij vrouwen is het zelfs zodanig dat ze meestal helemaal geen seksuele prikkeling meer kunnen ervaren.

Artsen waarschuwen openlijk voor de complicaties: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)kleine-ingreep.dhtml

* Er zijn uitzonderingen. Soms is het wél medisch-noodzakelijk, meestal niet.
Vrouwen besnijdenis ben ik ook tegen

De besnijdenis heeft gewoon alleen maar voordelen. Als Hirsi Ali niet erover was begonnen was er niet zoveel ophef over.
pi_168837555
Er zijn vier vormen van vrouwenbesnijdenis.

http://vgv.ggd.nl/algemee(...)ten_en_cijfers-2.png

Herstel drie, als je de verwijdering van het kapje niet meetelt. Ik weet niet precies wat dat inhoudt, verwijdering van het kapje van de clitoris, en eerlijk gezegd wil ik er ook niet te lang over nadenken.

Ik ben heel tevreden met mijn kapje.

[ Bericht 37% gewijzigd door tesssssssss op 11-02-2017 22:22:29 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_168840167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 22:00 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

[..]

Vrouwen besnijdenis ben ik ook tegen

De besnijdenis heeft gewoon alleen maar voordelen. Als Hirsi Ali niet erover was begonnen was er niet zoveel ophef over.
Besnijdenis heeft geen enkel voordeel. Als het voor mannen voordelig was om geen voorhuid te hebben, dan waren ze zodanig geëvolueerd dat ze geen voorhuid hadden.

Besnijdenis is niks meer of minder dan snijden in een gezond lichaam. In 999 van 1000 gevallen is er geen enkele medische noodzaak, terwijl er wel degelijk kans is op allerlei complicaties.
pi_168850553
Het zal mij een rotzorg zijn wat ze elkaar aandoen zolang ze maar van mijn dochter afblijven. Laat gaan joh. maar niet herstellen of ingrijpen op kosten van de zorgverzekering.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_168864352
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Besnijdenis heeft geen enkel voordeel. Als het voor mannen voordelig was om geen voorhuid te hebben, dan waren ze zodanig geëvolueerd dat ze geen voorhuid hadden.

Besnijdenis is niks meer of minder dan snijden in een gezond lichaam. In 999 van 1000 gevallen is er geen enkele medische noodzaak, terwijl er wel degelijk kans is op allerlei complicaties.
Joodse of Islamitische ouders willen gewoon het beste voor het kind ( voor eeuwen)
Hoeft men niet aan te twijfelen :)
pi_168864501
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:12 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Joodse of Islamitische ouders willen gewoon het beste voor het kind ( voor eeuwen)
Hoeft men niet aan te twijfelen :)
Uhu, een stuk van een kind afsnijden is natuurlijk het beste voor het kind willen. Daarom stel ik voor dat we vanaf nu ook de oorlelletjes van kinderen gaan afsnijden. Gewoon, omdat we het beste voor ze willen.
pi_168866485
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:16 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Uhu, een stuk van een kind afsnijden is natuurlijk het beste voor het kind willen. Daarom stel ik voor dat we vanaf nu ook de oorlelletjes van kinderen gaan afsnijden. Gewoon, omdat we het beste voor ze willen.
Niks aan toe te voegen.
  zondag 12 februari 2017 @ 23:38:28 #87
2651 svann
night-hawk
pi_168866606
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:57 schreef Maverick_tfd het volgende:

Bij de lichtste vorm wordt alleen het clitoriskapje verwijderd, exact analoog aan de voorhuid bij de man.

Soms krijg ik het idee dat die horrortheorieën expres worden verspreid zodat de westerse wereld de hypocrisie mannen besnijdenis=OK vrouwenbesnijdenis=niet OK kan verdedigen.
Jij hebt nog niet veel close-ups gehad, hѐ?
Als dat beschermvelletje zou worden verwijderd, zou de klitoris bloot liggen.
De bedoeling is nadrukkelijk ervoor te zorgen dat de vrouw mínder sexueel gevoelig is, dus daar gaat echt wel gewoon de schaar in.
Primitieve bedoening. Brr...
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_168879760
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:16 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Uhu, een stuk van een kind afsnijden is natuurlijk het beste voor het kind willen. Daarom stel ik voor dat we vanaf nu ook de oorlelletjes van kinderen gaan afsnijden. Gewoon, omdat we het beste voor ze willen.
Tja

Of nog beter voorstel : we laten geen kinderen meer geboren worden. Je wilt toch het beste
pi_168917861
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 22:12 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Joodse of Islamitische ouders willen gewoon het beste voor het kind ( voor eeuwen)
Hoeft men niet aan te twijfelen :)
Grappig, dit is exact dezelfde argumentatie die wordt aangedragen door ouders die hun dochters laten besnijden..... Want anders zou ze niet kunnen trouwen of zo......die bullshit.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:25:15 #90
37248 BertV
Handgemaakt
pi_169111490
Kansloos om in discussie te gaan met gelovigen als het in hun boek staat.
2017 en we zijn er nog lang niet van af, best triest.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_169111547
Ze gaan hun G.ddelijke gang maar. Heb wel een voorstel; nooit meer open maken die handel!
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2017 @ 10:30:11 #92
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169111553
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef thedeedster het volgende:
Ten eerste: blijf met je poten van kinderen af, laat ze zelf beslissen op hun 18e.
(Wat is het probleem daartegen trouwens? Bang dat de kinderen dan misschien toch niet zo in de leer zijn?)
Ten tweede: toch vreemd dat onze lieve heer mensen naar zijn evenbeeld heeft gemaakt, maar dat er toch iets niet klopt en verholpen moet worden.
Dit dus, wie denken ze wel niet dat ze zijn. :r
Tevens; ook bij mannen is het zonder medische reden volkomen misdadig, men kan wel zeggen, het valt wel mee, nee, zie punt een; van kinderen blijf je af.
Een mens hoort zoiets zelf te beslissen, je kinderen zijn geen eigendom.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169111610
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:02 schreef possetje het volgende:
In Engeland zou volgens deze krant om de 60 minuten een besnijdenis plaats vinden,
Nee dat staat er niet.

quote:
This means a woman or girl has their case recorded by the NHS for the first time, although in many cases they will have been cut some years before but it has not come to the attention of doctors sooner.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')