abonnement Unibet Coolblue
pi_168729479
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat. Daarom snap ik het bij voorbaat uitsluiten van partijen ook niet.

Maar hoe Wilders nu bezig is met die photoshops is echt te kinderachtig voor woorden. Ben benieuwd of ze hier door stemmen verliezen.
Zag gisteren op FB een dame langskomen met als commentaar op die foto "maar Pechthold stond daar toch". Die had dus echt niet door dat het een photoshop was. En zo zullen er echt meer zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168729515
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:04 schreef Maarten het volgende:

[..]

Is dat iets om trots op te zijn dan? Dat snap ik nooit zo goed. Die partijen kunnen toch ook gewoon punten hebben waar je het mee eens bent? Niet dat je er dan op hoeft te stemmen verder.
De PVV heeft geen punten. Of althans, geen punten die:
- niet ongrondwettelijk zijn
- waar ze niet zelf tegen hebben gestemd in de +-14 dagen rond dat hun verkiezingsvelleltje uit kwam
pi_168729529
Nou heb ik door Die Antwoord meteen zin om deze week Zuid-Afrikaanse shizzle te koken/bakken. :9

Eerder gemaakt ->

'Bunny chow' met wortel, kikkererwt en knoffel:


En 'koeksisters' (zelfs speciaal gemaakt voor toen we naar Chappie in de bios gingen, waar Die Antwoord een rol in speelde *) )


Misschien moet ik eens ontbijten.. :9
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:29:36 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168729534
Ik denk dat ik D66 ga stemmen :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_168729557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar dan ook gewoon op straat bij arbeidsongeschiktheid of falen, en dan niet aankloppen bij schuldhulpverlening en uitkering bij de gemeente?
Of dat dan weer wel?

Veel van dit soort vragen zijn heel eendimensioneel, de achterliggende problematiek van Ja of Nee kan enorm veel andere logische vervolgvragen oproepen dit deze stemwijzerdingen negeren.

Gisteravond was er toch ook zoiets over mijnwerkers in de USA, die Trump hebben gestemd in de hoop hun (hopeloos verouderde en verarmde) mijnen weer te openen, en nu ineens ontdekken dat het Obamacare is die hun medische kosten door long-problemen financierde?
Een deel van de sociale zekerheid zou gewoon van toepassing moeten zijn. Ondernemersverzekeringen zijn onbetaalbaar en onreeel duur.
pi_168729585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Maar goed. Maarten heeft er in elk geval volkomen gelijk in dat de kwaliteit van de Stemwijzer dit jaar écht om te janken is. Ik hoop dan ook dat iedereen in de SC even een middagje de tijd neemt om de partijprogramma's te lezen van partijen waartussen je wilt kiezen. :Y
+- 200 pagina's 't stuk, behalve die van Wilders.

Isegrim gaat waarschijnlijk bloggen over de belangrijkste punten van partijen en wat daar over uitgewerkt staat in het programma (indien van toepassing :') )
pi_168729596
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Isegrim gaat waarschijnlijk bloggen over de belangrijkste punten van partijen en wat daar over uitgewerkt staat in het programma (indien van toepassing :') )
Linkje hier als het zo ver is, hè? ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_168729600
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:29 schreef minilot het volgende:
Nou heb ik door Die Antwoord meteen zin om deze week Zuid-Afrikaanse shizzle te koken/bakken. :9
Ik ga vanavond een pindasoepje maken :9

Die koeksisters! :o Volgens mij heb ik die lang, láng geleden op en vond ik die best lekker.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168729608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zag gisteren op FB een dame langskomen met als commentaar op die foto "maar Pechthold stond daar toch". Die had dus echt niet door dat het een photoshop was. En zo zullen er echt meer zijn.
Of lui die geloven dat vluchtelingen ¤8000 krijgen, meubels, een baan en gratis woonruimte. Want dat stond op feesboek.
pi_168729615
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:34 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik ga vanavond een pindasoepje maken :9
*O*
Goed idee voor morgen - ik blijk dan ineens alleen te eten en een pindasoepie is zo gemaakt. :9

En koeksisters zijn geweldig! :9
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:36:30 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168729638
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Een deel van de sociale zekerheid zou gewoon van toepassing moeten zijn. Ondernemersverzekeringen zijn onbetaalbaar en onreeel duur.
Mijns inziens zouden hier gelijke mate van kosten voor loondienst en ondernemer op zijn plaats zijn.
Ik ben beiden (geweest) en vind het gewoon een ethische plicht om ook dit soort dingen als ondernemer te regelen. Of dat dan in een commerciele verzekeringsvorm plaats moet vinden is een tweede; je zou ook kunnen spreken van verplicht reserveren (" sparen " ) en het daarbij beperken van investeringen (zie hier in Frl veel zzp-ers in extravagante "bedrijfsvoertuigen" rijden daar waar een deel van die investering dus ook een spaarcomponent had kunnen zijn voor toekomstige potentiële problemen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168729641
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of lui die geloven dat vluchtelingen ¤8000 krijgen, meubels, een baan en gratis woonruimte. Want dat stond op feesboek.
Dan vergeet je nog het gratis OV abonnement, en gratis vluchten voor de familie naar Nederland. En het is vaak 10000 euro.
We have far more in common than that which devides us..
pi_168729653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat. Daarom snap ik het bij voorbaat uitsluiten van partijen ook niet.

Maar hoe Wilders nu bezig is met die photoshops is echt te kinderachtig voor woorden. Ben benieuwd of ze hier door stemmen verliezen.
Ik volg Zijn achterban behoorlijk intensief. Zowel dit als het geleur met Twitler wordt hem niet geheel in dank afgenomen door de Wilderianen.

Ook mooi (of juist triest..): zowel pegida als de NVU staan niet achter de extreme uitlatingen van Wilders en hebben zich daar ook al een paar keer tegen uitgesproken.
pi_168729675
:D Mijn laatste pindasoep was in ...2012!

Met tofu en wilde spinazie en een platbrood met kokos erbij:


..mag dus wel weer eens een keertje. *) Dank voor de inspiratie mjan!
Let me see you stripped down to the bone
pi_168729696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:35 schreef minilot het volgende:

[..]
En koeksisters zijn geweldig! :9
Resep?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168729703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijns inziens zouden hier gelijke mate van kosten voor loondienst en ondernemer op zijn plaats zijn.
Ik ben beiden (geweest) en vind het gewoon een ethische plicht om ook dit soort dingen als ondernemer te regelen. Of dat dan in een commerciele verzekeringsvorm plaats moet vinden is een tweede; je zou ook kunnen spreken van verplicht reserveren (" sparen " ) en het daarbij beperken van investeringen (zie hier in Frl veel zzp-ers in extravagante "bedrijfsvoertuigen" rijden daar waar een deel van die investering dus ook een spaarcomponent had kunnen zijn voor toekomstige potentiële problemen)
Of gewoon afdragen en onder dezelfde sociale zekerheid vallen als een werknemer. Je eerste 25k is nu vrijwel onbelast (zeker voor mij met 6% btw verkoop, en veel 21% inkoop). Geloof ¤40 btw af moeten dragen over 4e kwartaal 2016. Eerder kreeg ik enkel terug.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:40:41 #242
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168729734
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

+- 200 pagina's 't stuk, behalve die van Wilders.

Isegrim gaat waarschijnlijk bloggen over de belangrijkste punten van partijen en wat daar over uitgewerkt staat in het programma (indien van toepassing :') )
Dat zal een mooi onpartijdig stukje blog worden. Ben benieuwd.
pi_168729775
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef mjan het volgende:

[..]

Resep?
Ik hield dit recept aan:
http://www.britishlarder.co.uk/koeksisters/#axzz4XzUFYjsq

Het is een beetje gedoe en je hebt er golden syrup en citroenzuur en wijnsteen voor nodig, maar voor de authentieke smaak en vooral textuur van het glanslaagje erom wel belangrijk. Ik vond het leuk om te doen! :Y

En ik heb het hier wel vaker getipt: recepten van The British Larder (een stel restauranthouders) zijn erg goed, uitgebreid en duidelijk. Altijd succes! ^O^

Speciaal voor mjan: http://www.britishlarder.co.uk/recipes/vegetarian/
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:47:02 #244
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_168729839
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Of gewoon afdragen en onder dezelfde sociale zekerheid vallen als een werknemer. Je eerste 25k is nu vrijwel onbelast (zeker voor mij met 6% btw verkoop, en veel 21% inkoop). Geloof ¤40 btw af moeten dragen over 4e kwartaal 2016. Eerder kreeg ik enkel terug.
Dat lijkt mij overigens wel de beste oplossing. Afdragen aan dezelfde vangnetten als een werknemer en dan ook recht hebben op diezelfde vangnetten.

Pensioen moeten ze zelf regelen als ze willen. Dat moet ik namelijk ook (ik ben niet aan een CAO gebonden). Idem dito voor arbeidsongeschiktheid. Buiten het vangnet van een aantal maanden kan je jezelf aanvullend verzekeren. Dat moet ik nu ook doen als ik het zou willen.
pi_168729855
:D :D :D :D

MIJN BROERTJE HEEFT EEN HUURHUISJE GEVONDEN!

*O* *O* *O*

Vrijdag sleuteloverdracht!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:48:42 #246
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168729862
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:48 schreef minilot het volgende:
:D :D :D :D

MIJN BROERTJE HEEFT EEN HUURHUISJE GEVONDEN!

*O* *O* *O*

Vrijdag sleuteloverdracht!
ben blij voor m *O*

nu ik nog ;(
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:49:08 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_168729869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:48 schreef zeefje het volgende:

[..]

ben blij voor m *O*

nu ik nog ;(
Misschien is het broertje van Mini erg leuk?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_168729878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Misschien is het broertje van Mini erg leuk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:50:07 #249
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168729884
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:49 schreef minilot het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(
Daar gaat mn kans
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 7 februari 2017 @ 10:51:39 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_168729906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:48 schreef minilot het volgende:
:D :D :D :D

MIJN BROERTJE HEEFT EEN HUURHUISJE GEVONDEN!

*O* *O* *O*

Vrijdag sleuteloverdracht!
*O* Yay Minibroer *O*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')