abonnement Unibet Coolblue
pi_168795636
En hebben velen hier niet op gewacht? Vreselijk voor die meid dat ze vermoord is maar door deze zaak wordt er toch wel weer gekeken naar "onze" zaak.
En natuurlijk is de kans heel groot dat deze zaken niks met elkaar te maken hebben maar uitsluiten kunnen ze/we het ook nog niet.

Hopen dat de Amerikanen zich niet zo makkelijk laten afschepen zoals de Nederlandse prutsers dat wel hebben laten doen. Zowel OM als de media.

Nee dan krijgen we een pathaloog die op de stoel van de recherche gaat zitten en wel even naar Panama gaat om de boel op te lossen.
Yeah right. Het slaat toch helemaal nergens op dat hij voordat hij vertrok al zei; "het moet een ongeluk zijn geweest, waarschijnlijk zijn ze gevallen"
Wat een prutser. Het enige wat hij nog moest doen was een valplek vinden.
En die heeft hij niet eens gevonden maar wel plekken gezien die ook zoiets hadden....MIJN GOD!
Dat die arme ouders dat geslikt hebben.

Het is bijvoorbeeld toch te bizar voor woorden dat bv Perico onomstotelijk bewezen heeft dat er met de foto's is geknoeid en dat er niemand van de media,OM of familie daar in is gedoken?!
En is het nu ook niet onomstotelijk dat Panama gewoon een land is waar veel criminnaliteit voorkomt en dat moorden aan de orde van de dag zijn?
Dus fuck jou Ingrid Lommers, met je gezwets dat Panama/Boquete zo veilig is. GELUL!

Sorry dat ik me even laat gaan maar zit er gewoon aan te denken dat stel dat men nou echt gedegen onderzoek hadden gedaan naar de mogelijkheid van een misdrijf bij Kris en Lisanne (wat ze nooit hebben gedaan) en daar was inderdaad iets uitgekomen dan waren toekomstige toeristen bv zoals Catherine misschien toch wat voorzichtiger geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 10-02-2017 02:56:23 ]
pi_168796486
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 00:51 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee Feliciano zou ik niet verdenken en zoonlief ook niet. Dat zijn keuterboertjes.

Als het het werk is van 1 persoon (of 2) dan is dat volgens mij iemand met veel geld en de middelen om zich makkelijk te verplaatsen over grotere afstanden. Dan denk ik o.a. aan een boot.
Ook kan die persoon zich onopvallend tussen toeristen ophouden. Iemand die vertrouwen en/of autoriteit uitstraalt.
Ik weet wel iemand. Maar ik zeg niks.
Ik weet wie je nu bedoeld.

hm, dan komt wel overeen met het beschreven profiel.
pi_168796749
Ben ik nu simpel of de FBI?

Ze zeggen dus dat het een slappe vent of vrouw zou zijn omdat een sterke man Catherine gedragen zou hebben en niet gesleept.

Maar als je iemand een flinke tik op het achterhoofd geeft, en je draagt haar vervolgens, dan zit jezelf onder het bloed.... En dat valt toch op als je vervolgens in het dorpje komt?

Nu ik dit type, Kris had volgens sommigen toch ook een hoofdwond?
pi_168796862
Er wordt niet gedacht aan een seriemoordenaar. Valse berichten.
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2017 00:14 schreef jackie12 het volgende:
Dank je Stacey
quote:
15s.gif Op donderdag 9 februari 2017 00:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Holy Shit!!
Laat de FBI zich maar ff inlezen over K en L op Fok! :7
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 01:39 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik vroeg mij al af waar je bleef met goede informatie ;)
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2017 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom heeft men het nu over een seriemoordenaar op diverse sites?

We hebben het vreemde overlijden van Kris en Lisanne en nu dus deze dame.
Welke andere zaak wordt er nog meer aan gekoppeld?

De definitie seriemoordenaar begint toch pas vanaf 3 moorden? Hier is sprake van een onopgeloste dubbele dood en een moord.
Desmienten existencia de un asesino en serie -> Er wordt niet gedacht aan een seriemoordenaar. Valse berichten.

http://elsiglo.com.pa/cro(...)esino-serie/23985544
pi_168796947
http://elsiglo.com.pa/pan(...)-bocas-toro/23985440

Als dit commentaar klopt, dan zou ze gezien zijn met twee donkergetinte jongens:

Unos declararon que la vieron con dos de tez negra.timbirichos
Sommigen hebben verklaard dat ze haar hadden gezien met twee [jongens] met donkere / zwarte huid. Timbirichos moet je opzoeken, betekent iets van caribische type
pi_168797063
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:26 schreef RapaNui het volgende:
http://elsiglo.com.pa/pan(...)-bocas-toro/23985440

Als dit commentaar klopt, dan zou ze gezien zijn met twee donkergetinte jongens:

Unos declararon que la vieron con dos de tez negra.timbirichos
Sommigen hebben verklaard dat ze haar hadden gezien met twee [jongens] met donkere / zwarte huid. Timbirichos moet je opzoeken, betekent iets van caribische type
Als ze gaan roepen dat er geen seriemoordenaar rondloopt, dan is dat een goede reden om er juist naar te gaan kijken. Ik heb geen hoge pet op van het OM daar...

2 jongens met een donkere huid, tja die lopen er zat rond. Hadden ze geen werk?
En het staat in het commentaar net als de ruis over een seriemoordenaar.
pi_168797140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 02:07 schreef A_S_R het volgende:
¡CATHERINE FUE ASESINADA!
Los exámenes forenses realizados al cuerpo de la neoyorquina Catherine Johannet encontrada muerta el pasado domingo en isla Bastimentos revelan que fue asfixiada con una pieza de su vestido de baño, además se le encontró un golpe en la cabeza y lesiones en los brazos.

uit Boquete hoor ik dat het zou om zon en vader gaan,die hebben zowel grondgebied bij El Pianista als Bastimentos...very creepy zon,die rasta is of rasta wil zijn?
And he is very weird..ze heeft hem in bar ontmoet,en was heel erg dronken,was flirting met gringas en probeerde ze te kussen

wie zou dat kunnen zijn?

Zou je de bron hiervan kunnen plaatsen?

Aan haar armen zou te zien zijn dat ze van het pad af is meegsleurd.
evidencia en sus brazos de que fue arrastrada
Dat is niet typisch een vrouwelijke manier van "vastpakken".

http://www.critica.com.pa(...)nse-asesinada-464003

Ze werd ongeveer 40 meter van het pad af gevonden.
pi_168797365
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als ze gaan roepen dat er geen seriemoordenaar rondloopt, dan is dat een goede reden om er juist naar te gaan kijken. Ik heb geen hoge pet op van het OM daar...

2 jongens met een donkere huid, tja die lopen er zat rond. Hadden ze geen werk?
En het staat in het commentaar net als de ruis over een seriemoordenaar.

De seriemoordenaar zou ook genoemd zijn in een officieel media bericht, gebaseerd op een geheime bron. Zie deze topic.

Wat mij opviel aan dat bericht is de onderbouwing: Arrocha zou hebben opgemerkt dat de mobieltjes van K&L tussentijds waren opgeladen en waar in de jungle kun je mobieltjes opladen?

Volgens het NFI waren de mobieltjes voor 50% opgeladen toen ze die dag begonnen te wandelen. Het mobieltje van Lisanne raakte als eerste leeg. En bleef leeg.
Die van Kris was tot 11 april bruikbaar en raakte toen pas leeg.
Waaruit blijkt dat ze tussentijds zijn opgeladen? Nergens uit.

Even uit mijn hoofd: Arrocha zei destijds: als de mobieltjes op 5-6 april op waren, hoe zouden ze op 11 april nog kunnen werken zonder opgeladen te worden?
Nou simpel: de ene was leeg en de andere nog niet.
pi_168797595
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als ze gaan roepen dat er geen seriemoordenaar rondloopt, dan is dat een goede reden om er juist naar te gaan kijken. Ik heb geen hoge pet op van het OM daar...

2 jongens met een donkere huid, tja die lopen er zat rond. Hadden ze geen werk?
En het staat in het commentaar net als de ruis over een seriemoordenaar.

dat stukje in Periódico El Siglo is geschreven is door Rafael Jiménez González (een kleuter) die schrijft doorgaans over auto ongelukken en koeien in de sloot.
Zijn bron zou het ministerie van Veiligheid zijn,die schuiven berichten over een "mogelijke" seriemoordenaar natuurlijk liever onder tafel. want ... dan komen er minder toeristen
Een persbericht hierover van het ministerie van Veiligheid is echter nergens te vinden

dan valt hij de FBI aan en beschuldigt ze van het verspreiden van leugens
vertaling via google :
gecreëerd door de Federal Bureau of Investigation (FBI, voor de afkorting in het Engels), is ook een leugen die wordt verspreid.

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 10-02-2017 10:18:07 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_168797649
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:56 schreef RapaNui het volgende:

[..]

De seriemoordenaar zou ook genoemd zijn in een officieel media bericht, gebaseerd op een geheime bron. Zie deze topic.

Wat mij opviel aan dat bericht is de onderbouwing: Arrocha zou hebben opgemerkt dat de mobieltjes van K&L tussentijds waren opgeladen en waar in de jungle kun je mobieltjes opladen?

Volgens het NFI waren de mobieltjes voor 50% opgeladen toen ze die dag begonnen te wandelen. Het mobieltje van Lisanne raakte als eerste leeg. En bleef leeg.
Die van Kris was tot 11 april bruikbaar en raakte toen pas leeg.
Waaruit blijkt dat ze tussentijds zijn opgeladen? Nergens uit.

Even uit mijn hoofd: Arrocha zei destijds: als de mobieltjes op 5-6 april op waren, hoe zouden ze op 11 april nog kunnen werken zonder opgeladen te worden?
Nou simpel: de ene was leeg en de andere nog niet.
Een nieuwe batterij gaat 1051 minuten mee, die van Kris was niet nieuw.

Hij was voor de helft vol dus max 525 minuten. Ze hebben Miriam 's ochtends niet meer gezien Maar waren volgens getuigen om 09:30 uur bij de taalschool.

De telefoon werd uitgezet na de noodoproep, dus om 16:52 uur.

Dan zit ik al aan 7,5 uur...
525 minuten/60= 8.75 uur

Dan deed dat ding het op 1 april na 16:52 uur nog maximaal 75 minuten..
Waarvan op 11 april het toestel 60 minuten heeft aangestaan.

Maar dan praten we over een nieuwe batterij, onder de perfecte omstandigheden.
pi_168798576
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een nieuwe batterij gaat 1051 minuten mee, die van Kris was niet nieuw.

Hij was voor de helft vol dus max 525 minuten. Ze hebben Miriam 's ochtends niet meer gezien Maar waren volgens getuigen om 09:30 uur bij de taalschool.

De telefoon werd uitgezet na de noodoproep, dus om 16:52 uur.

Dan zit ik al aan 7,5 uur...
525 minuten/60= 8.75 uur

Dan deed dat ding het op 1 april na 16:52 uur nog maximaal 75 minuten..
Waarvan op 11 april het toestel 60 minuten heeft aangestaan.

Maar dan praten we over een nieuwe batterij, onder de perfecte omstandigheden.
Okee, duidelijk. Maar ik vraag me af: als het NFI heeft aangetoond (=zichtbaar gemaakt) dat:
- de mobieltjes (of het mobieltje) voor de helft waren/was opgeladen
- dat ze tussentijds uit en aan zijn gezet
- dat het ene mobieltje op datum X leegraakte
- dat het andere mobieltje op datum Y leegraakte

dan had het NFI toch moeten kunnen aantonen (=zichtbaar maken) dat de mobieltje(s) tussentijds werden opgeladen? Waarom is dat nooit bekend gemaakt, door de ouders niet op TV, door 1Vandaag niet, en ook niet door Arrocha*, etc. etc.
* Arrocha heeft nooit gezegd dat er was aangetoond dat er tussendoor was opgeladen.
Hij leidde dat af van "eerst leegraken (Lisanne's mobiel) en daarna toch weer kunnen aanzetten (Kris' mobiel)".

Als er op basis van de digitale history is aangetoond = zichtbaar gemaakt dat er tussentijds is opgeladen (ervan uitgaande dat de meiden geen zonne-lader mee hadden of zo) dan weet je dat er een stopcontact in de buurt moet zijn geweest. Is het ook aangetoond in de digitale history?
Of heeft men het bewust stilgehouden. Dat kan natuurlijk ook.
pi_168799002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:10 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Okee, duidelijk. Maar ik vraag me af: als het NFI heeft aangetoond (=zichtbaar gemaakt) dat:
- de mobieltjes (of het mobieltje) voor de helft waren/was opgeladen
- dat ze tussentijds uit en aan zijn gezet
- dat het ene mobieltje op datum X leegraakte
- dat het andere mobieltje op datum Y leegraakte

dan had het NFI toch moeten kunnen aantonen (=zichtbaar maken) dat de mobieltje(s) tussentijds werden opgeladen? Waarom is dat nooit bekend gemaakt, door de ouders niet op TV, door 1Vandaag niet, en ook niet door Arrocha*, etc. etc.
* Arrocha heeft nooit gezegd dat er was aangetoond dat er tussendoor was opgeladen.
Hij leidde dat af van "eerst leegraken (Lisanne's mobiel) en daarna toch weer kunnen aanzetten (Kris' mobiel)".

Als er op basis van de digitale history is aangetoond = zichtbaar gemaakt dat er tussentijds is opgeladen (ervan uitgaande dat de meiden geen zonne-lader mee hadden of zo) dan weet je dat er een stopcontact in de buurt moet zijn geweest. Is het ook aangetoond in de digitale history?
Of heeft men het bewust stilgehouden. Dat kan natuurlijk ook.
Zoals bij elke maffe zaak, worden er dingen buiten de media gehouden, in een bepaalde richting gepraat en ik vind dat het in het programma Moord of Zelfmoord van Kees van der Spek goed wordt belicht.

Afgelopen zondag was daar de heliummoord, zijn zus was ervan overtuigd dat hij geen zelfmoord zou plegen. Was ook een raar verhaal totdat die vriend aan het woord kwam en zijn ex-vriendin.
Die week ervoor idem met Eline uit Urmond, tja.

Linksom of rechtsom, wat die Arrocha erover zegt, het is gewoon raar dat die telefoon van Lisanne op 11 april heeft aangestaan. Of ze dat zelf gedaan heeft, een indiaan of een derde, dat is vreemd.

Ikzelf denk dat al die handelingen op de telefoons hebben plaatsgevonden op 11 april en niet door de dames zelf. Mede door het belschema op 5 en 6 april, zonder klok precies op de minuut af 24 uur later weer een poging doen?
Het is erg makkelijk op die tijden te veranderen op je telefoon, zelfs als je de tijd naar voren zet en dan een oproep doet staan deze in de geschiedenis in de tegenwoordige tijd en blijft hier ook staan.
pi_168799198
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:26 schreef RapaNui het volgende:
http://elsiglo.com.pa/pan(...)-bocas-toro/23985440

Als dit commentaar klopt, dan zou ze gezien zijn met twee donkergetinte jongens:

Unos declararon que la vieron con dos de tez negra.timbirichos
Sommigen hebben verklaard dat ze haar hadden gezien met twee [jongens] met donkere / zwarte huid. Timbirichos moet je opzoeken, betekent iets van caribische type
Voor alle duidelijkheid, dit is het commentaar van een lezer en staat niet in het artikel van El Siglo.
pi_168799554
Residents ask the authorities to reinforce the police force and that authorities that have to do with the regulation of the maritime transport service put order because it is knocked or pawned from any point of the islands without verifying who handle the boats or who they are The passengers and where they are going.Googletranslate

Moradores piden a las autoridades que refuercen el pie de fuerza policial y que las autoridades que tienen que ver con la regulación del servicio de transporte marítimo pongan orden pues se atraca o zarpa de cualquier punto de las islas sin verificar quienes manejan las embarcaciones o quiénes son los pasajeros y para dónde van.
http://www.critica.com.pa(...)nse-asesinada-464003

Dat is de ellende, boten kunnen ongehinderd komen en gaan bij die eilanden er is geen of nauwelijks controle op wie er op die boten (mee)varen,

Politie en justitie kammen het eiland Bastimentos uit maar de dader(s) kunnen overal vandaan komen. Als het dus niet iemand van het eiland is, dan is het wachten op de volgende moord :'(
pi_168800111
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:00 schreef Grijzemassa het volgende:
Residents ask the authorities to reinforce the police force and that authorities that have to do with the regulation of the maritime transport service put order because it is knocked or pawned from any point of the islands without verifying who handle the boats or who they are The passengers and where they are going.Googletranslate

Moradores piden a las autoridades que refuercen el pie de fuerza policial y que las autoridades que tienen que ver con la regulación del servicio de transporte marítimo pongan orden pues se atraca o zarpa de cualquier punto de las islas sin verificar quienes manejan las embarcaciones o quiénes son los pasajeros y para dónde van.
http://www.critica.com.pa(...)nse-asesinada-464003

Dat is de ellende, boten kunnen ongehinderd komen en gaan bij die eilanden er is geen of nauwelijks controle op wie er op die boten (mee)varen,

Politie en justitie kammen het eiland Bastimentos uit maar de dader(s) kunnen overal vandaan komen. Als het dus niet iemand van het eiland is, dan is het wachten op de volgende moord :'(
Dat eiland heeft minder dan 2000 bewoners, ons kent ons...
Dan ga je toch niet in je eigen achtertuin een vrouw ombrengen, gewoon omdat die gelegenheid zich voordeed?

Dat pad stond bekend om de overvallen op toeristen, net als El Pianista..
Wel handig als cover up, de locale minderjarige overvallertjes de moord in de schoenen schuiven.
pi_168801018
an adult man would hardly use an object to strangle a woman, knowing That with his hands would be enough

Dat is natuurlijk puur theoretisch. Als het om een lustmoord gaat zijn er absoluut geen zekerheden. Iemand kan er wel genoegen in scheppen. Er zijn wel meer (serie)moordenaars die vrouwen met hun eigen ondergoed gewurgd hebben.
pi_168802390
Hier nog even het belschema:


Op 5 en 6 april wordt de telefoon van Lisanne om precies 13:37 aan en uit gezet...
Sorry hoor, dat geloof i dus echt niet. Midden in de jungle, precies om 13:37...2 dagen achter elkaar.
Voor mij een van de grootse aanwijzingen dat er iemand heeft zitten rommelen met die telefoons.
pi_168804174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:41 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Zou je de bron hiervan kunnen plaatsen?

Aan haar armen zou te zien zijn dat ze van het pad af is meegsleurd.
evidencia en sus brazos de que fue arrastrada
Dat is niet typisch een vrouwelijke manier van "vastpakken".

http://www.critica.com.pa(...)nse-asesinada-464003

Ze werd ongeveer 40 meter van het pad af gevonden.
heb geen bron van
dit is van een amerikaanse vrouw die in Boquete woont..ze heeft mij dit via FB verteld(en stuk van opgestuurd)

de zon van F,Henry,was het niet...
ze is er zeker van dat het om zelfde persoon gaat die zowel Lisanne,Kris en Catherine heeft vermoord. en ze heeft haar verdenkingen bij de USA ambassade daar gedaan

[ Bericht 1% gewijzigd door A_S_R op 10-02-2017 16:54:01 ]
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168804512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:19 schreef A_S_R het volgende:

[..]

heb geen bron van
dit is van een amerikaanse vrouw die in Boquete woont..ze heeft mij dit via FB gezegd

het is niet Henry,de zon van F...
ze is er zeker van dat het om zelfde persoon gaat die zowel Lisanne,Kris en Catherine heeft vermoord. en ze heeft haar verdenkingen bij de USA ambassade daar gedaan
Ik denk ook dat er meer aan de hand is, maar dit is toch wel erg voorbarig.
pi_168804908
The Writer Panamanian Guillermo Sanchez Bourbon speaks of his native Bocas Del Toro as one place 'beautiful', where he was very happy. Its afternoon were engraved by the waters of the river the silence, on whose shores was his family. There, between bananas, sea, river and jungle, developed his imaginary staff. The Frontier Province was the hotbed of the narrative that then would be reflected in ' the drowned ', a novel in the author's signature as Tristan Solarte.
The exotic places of the province also inspired by the work of Rafael Pernet and morals, and her six books and booklets, among others, 'Loma hot and dressed of sun'.
The Recondita region
Bocas Del Toro was until the year 2000 the treasure of the premises, living smoothly between acquaintances and the remoteness of the panamanian capital. In just over 16 years has gone on to be the sad the reputation of being a destination for tourists who have suffered tragic fate.
Interested in the purity of their nature, the wildness of its waves and a hospital setting, the visitors are arriving now from all sides and with that influx have arrived also international problems.
In the year 2010, the country used to seeing Bocas Del Toro from afar, fixed his attention on Isla colon when William Dathan Holbert, better known as 'Wild Bill', killed five people to seize their properties. A practice that holbert brought from the United States and other countries in Central America, and with which in Panama was intended to become a great farmer. E 'INVESTOR'.
According to versions of other foreigners who knew him then, holbert had parties and inviting all entrepreneurs and investors in order to gain their trust and find out details of their fortunes. When confirmed that they had property for sale or accumulated fortunes began to plan the crimes.
In addition to the crimes for which holbert remains stuck in a prison of chiriqui, it is suspected to be responsible for the disappearance of five bocatoreños, who used to bury their victims.
This week, the prosecution has requested for the ' Wild Bill ' 33 years in prison, that he would pay in Panama, while his new wife, a chiricana of not more than 25 years waiting for you to ' rebuild their lives. '
The Dutch
To lissanne froon and Kris Kremers, apparently 'they drink the earth' in 2014, just the 1 of April, when they entered alone on the path the pianist in the district of boquete, a jungle area that connects the provinces Of chiriquí and Bocas Del Toro, from where they started his fateful adventure.
In search of young women, whose signature is still not accurate, participated the security authorities of Panama, rescuers from Holland, their country of origin, and trained dogs, plus some pathologists Dutch.
Between June and August 2014, they found some remains and they were delivered to their families on 12 November 2014. Nothing more has been heard of the case.
Almost a year after the disappearance of the Dutch young found drowned the taxi driver who transported to foreign women towards the path the pianist.
There hasn't been arrested by the case, which has not been resolved.
English
However, long before ' Wild Bill ' and the case of the Netherlands, in the year 2009 was reported to the authorities the disappearance of Alex Humphrey, a British citizen of 29 years, they don't knew more when One day left their belongings in the hostal beiro and just popped out for a walk with his passport and credit card.
The European was last seen in the spa majagua, Cuba, in the city of David, where he asked how I could go back to boquete. There is no record of departure of Humphrey.
For this case nor has there been arrested, no suspects.
Death and alibis
The Landscape of the island of carenero, located in front of island Columbus, was the last place where Yvonne Lee Baldelli left a smile.
On 26 November 2011, her boyfriend Brian Brimager, an ex-Military American, the murdered and butchered.
Brimager confessed to two years after the murder that she was hiding with an elaborate and complex alibi. In 2016 he was sentenced to 26 years in prison in a federal court in San Diego, California, United States of America.
These facts to share the stage joined this week the death of Catherine Johannet, of whom it was revealed for the first time by an alert from relatives onfacebook. The Past 5th of February, when the panamanian authorities they found his body in a path of Isla bastimentos, had already been alerted about his disappearance and never met the causes of their death, which turned out to be by strangulation. Catherine had arrived to Isla colon, Bocas Del Toro, on vacation, with some friends.
The last record with life of the young man was on Friday, 3, when apparently paid a ride from Columbus to bastimentos island.
The FBI has been involved in the case of that there's still no one of course.
The National Police (PN) has made fifteen raids in Bocas Del Toro and has captured eight people, after the murder of the young American, but also remember that for now, there is no evidence to prosecute the detainees.
The Minister of security, Alexis Bethancourt, moved to Bocas Del Toro and noted that before the murder of johannet had decided to strengthen the safety and security in the province.
A Paradise militarized and been absent
Although the diagnosis easy it could be a flagrant 'absence of security', life in the western region of the country that shares a border between Panama and Costa Rica is much more complex.
So explains angel Ricardo Martinez, Panamanian journalist who lives and works in Colón Island for a couple of years.
For him journalist, Bocas Del Toro is the best place to live in the republic of Panama, for their conditions of paradise, keep the warmth that he longs for the capital and was lost forever ago barely twenty years old.
In Bocas Del Toro, there's no lock because you don't need a car, the rent is cheaper than in the city, the services of the internet and cell phone are pretty good and there is none in the entire country a place with a greater concentration per capita of interesting people , Sean Panamanians, tourists or expatriates, he says.
Without forgetting that all paradise has a cost, 'the food is expensive, health is very bad and educational options are very limited', so it has a lot of locals, who were born and grew up in mouths or are prisoners of their personal paradise or the need Off to other places.
This is how tourism is the only thing that sustains, so 'irregular', to the locals.
Boosted at the international level, Bocas Del Toro is a destiny ' top ', especially for the lovers of nature, the ' easy going ', the travelling alone, the confident... without realizing it, are put in danger.
With the label of ' Visit Panama ', sells adventure tourism, without security and police presence is all there is to avoid problems ', says Martinez.
It was also submitted to the multicultural tourist offer to the imposition of long periods of dry law, including musical censorship at Easter, one of the weekends most anticipated and necessary for the local tourist industry.
The growing demand for tourist proposals is rooting for an inordinate amount of construction with the same irregularities that suffers from Panama City and generates the discontent of the neighbors of Bocas Del Toro, whose local government approves constructions in the middle of the main road that not only destroy the local architecture, But sometimes they don't have absolutely nothing to do with tourism, which reduces the attractiveness of the island.
In addition, barely a plane, 'two women put a table at the airport to collect taxes to foreigners', he questioned the journalist, as a resident of island Columbus.
Between the military presence, the mess, and the exuberance of nature, the tourists arrive in a province that looks like ' no man's land ', where any adventure is possible, but, as evidenced by the incidents. Also, you can lose your life.
While the tragic mysteries that hides the province are resolved, the storms of public order sanction of viva voice to that goes with the lathe (young naked, put on the shirt! ) or take a can of beer in my hand or sinful attitude.
In This regime peculiar that goes against their main source of income: Tourism and nature, Bocas Del Toro is still ene l world map as an attractive destination. To keep it that way will depend on the ability of the authorities to solve facts of blood that, unfortunately, happens everywhere in the world, also in this paradise of Panama.

https://www.facebook.com/sideyra.samaniegog/posts/730026763831437
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168804914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:34 schreef Poedelini het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er meer aan de hand is, maar dit is toch wel erg voorbarig.
Joh, het gonst al jaren van de geruchten in Boquete.

Onder andere over de dood van Leo, de taxichauffeur en wat dacht je van Lee?
En over de bende van de vriendjes van Henry. Zelfs de broers die de overvallen pleegden op het pad zijn bekend, maar wanneer iemand zijn mond open dreigt te doen, is die ineens dood..

Lijkt er af en toe wel het wilde westen.
pi_168805216
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 02:30 schreef jackie12 het volgende:
ASR, heb je de vertaling van dit stuk?
CATHERINE werd vermoord!
Forensisch onderzoek van het lichaam van de New York Catherine Johannet afgelopen zondag dood aangetroffen in Bastimentos eiland laten zien dat was verstikt met een stukje van haar badpak, werd het ook vond een klap op het hoofd en de arm verwondingen.
De autoriteiten hebben een aantal invallen uitgevoerd in Bastimentos voor het bewijs.
Het was een week eerder in Kuna Yala van waar hij schreef: "Ik heb het paradijs gevonden in Panama, genaamd Ina Island.".
Catherine, 23, had onlangs afgestudeerd aan de vergelijkende literatuurwetenschap aan de Columbia University en was een internationale reiziger volbracht: hij bracht enkele maanden in Vietnam ...
Dat eerdere ervaring komt niet overeen met wat er gebeurde in Bastimentos indien de omstandigheden wijzen op een moord door wurging.
Het is nog niet bekend of de VS alleen reisde naar Bocas del Toro, als iemand begeleidde de korte rit (15 minuten) naar Bastimentos of als ze op het strand waren Red Frog interactie met haar.
Volgens ooggetuigen werd het lichaam op ongeveer 400 meter van het strand, naast de enige weg plaats en geen bewijs dat zijn dood plaatsvond op de site, maar zijn lichaam werd er gesleept.
Het feit dat ze verstikt of gewurgd met een stuk van haar jurk-de badkamer sarong of op het strand wrap- geeft aan dat de moordenaar een vrouw of een kleine man, een volwassen man nauwelijks een voorwerp gebruiken om het wurgen van een vrouw, in de wetenschap zou kunnen zijn dat zijn handen zou volstaan. De details van het lichaam gesleept bevestigt de vorige thesis want voor een man is handiger en sneller te tillen en dragen het lichaam weerstand.
elektronische media op grote schaal gebruikt door expats die in de eilanden zijn in verband de dood van deze jonge man met twee Nederlanders zich in Boquete en tieren met de figuur van een seriemoordenaar.

;)
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168805457
Waarom hebben ze haar daar laten liggen en werden kris en Lisanne wel tactisch verstopt.

En waarom zouden de ontvoerders/moordenaars van kris en lisanne dingen met hun telefoon doen vraag ik me dan af.

Zijn de tijden dat senafront met geroep en licht aandacht wouden trekken vast? dus echt om 10 en 11 uur? Dan is het toch ook raar dat mochten kris en lisanne het gehoord hebben pas 2 uur later met de camera foto's gaan maken.
pi_168805721


[ Bericht 100% gewijzigd door Grijzemassa op 10-02-2017 17:42:57 ]
pi_168805736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Poedelini het volgende:
Waarom hebben ze haar daar laten liggen en werden kris en Lisanne wel tactisch verstopt.

En waarom zouden de ontvoerders/moordenaars van kris en lisanne dingen met hun telefoon doen vraag ik me dan af.

Zijn de tijden dat senafront met geroep en licht aandacht wouden trekken vast? dus echt om 10 en 11 uur? Dan is het toch ook raar dat mochten kris en lisanne het gehoord hebben pas 2 uur later met de camera foto's gaan maken.
Wie heeft wie verstopt? We weten niets over het hoe en wat, mogelijk zijn ze niet eens verstopt. Er is namelijk niet eens gezocht tussen de paddock en de tweede kabelbrug.

En misschien waren het geen moordenaars die aan de telefoons gezeten hebben, feit is dat er op 17 juni geknoeid is met de camera voordat deze werd opgestuurd naar het NFI. Dat staat in de data van de foto's. En dat er tig vingerafdrukken gevonden zijn in en op de spullen.

Sinaproc heeft tussen de tweede kabelbrug en Alto Romero gezocht en overnacht.
Het is helemaal niet zeker dat ze die foto's zelf gemaakt hebben en waar iemand die gemaakt heeft.
pi_168805774
Nieuwe functionarissen van de nationale politie naar Isla Colon, Bocas del Toro,


https://twitter.com/Bocastv
pi_168806176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 16:52 schreef A_S_R het volgende:
The Writer Panamanian Guillermo Sanchez Bourbon speaks of his native Bocas Del Toro as one p.... everywhere in the world, also in this paradise of Panama.

https://www.facebook.com/sideyra.samaniegog/posts/730026763831437
Die post is 1 op 1 overgenomen van een artikel in La Estrella van vandaag:
http://laestrella.com.pa/(...)ico-salvaje/23985581

pi_168806699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Poedelini het volgende:
Waarom hebben ze haar daar laten liggen en werden kris en Lisanne wel tactisch verstopt.

En waarom zouden de ontvoerders/moordenaars van kris en lisanne dingen met hun telefoon doen vraag ik me dan af.

Zijn de tijden dat senafront met geroep en licht aandacht wouden trekken vast? dus echt om 10 en 11 uur? Dan is het toch ook raar dat mochten kris en lisanne het gehoord hebben pas 2 uur later met de camera foto's gaan maken.
Wat ik nog altijd niet uitsluit is dat Kris en Lisanne door iemand (1 of meer personen) die niets met hun overlijden te maken hebben, dood zijn gevonden en dat die zo hevig waren geschrokken van die vondst, dat ze de boel hebben verstopt. Toen de NLers niet opgaven met zoeken, werd er ook aan een dwaalspoor gewerkt etc.

M.a.w. als K&L door iemand zijn ontvoerd of omgebracht, dan hoeft het niet die dader zelf te zijn geweest om een digitale dwaalspoor te leggen. Iemand anders kan dat hebben gedaan. Die iemand anders kan misschien wel weten wie de dader is.

De sleutel ligt volgens mij in het gebied achter de mirador, ergens in Culebra of Alto Romero: de spoeling daar is dun.

Als ik het goed heb is Catherine gevonden door Sinaproc+FBI.
Bij K&L zijn allerlei mensen op zoek gegaan.
pi_168812919
Voor degene die denken dat sommige hier wat doordraven, nu op National Geografic het verhaal van Cody Dial...

Vermist in Costa Rica voor jaren.. Men dacht dat hij was verongelukt, zijn vader ging hem zoeken.
Met een heel team, twee dagen voordat de tv ploeg kwam werd zijn lichaam "toevallig" gevonden met zijn paspoort. Hij zou geraakt zijn door een vallende tak.

Niet dus.
pi_168813272
In 2014 werd deze moord gepleegd op een Amerikaanse pensionhoudster op Isla Colon

Kathleen Elaine Bachman, who had lived on the island for 20 years had wounds to her neck

http://www.newsroompanama(...)ed-in-bocas-del-toro
Hier staat wel een verkeerde vertaling; nl. dat het de 7e moord dat jaar zou zijn maar dat moet zijn de 7e moord tot 2014 dat is dus incl de moorden door Wild Bill.
http://www.prensa.com/Ava(...)on_0_4092340889.html

Het pension van Kathleen, de rode pick-up truck is natuurlijk stom toeval :D
pi_168813479
D'r zit niet eens een kenteken op. :P
pi_168813616
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
D'r zit niet eens een kenteken op. :P
Ja, is heel gek maar schijnt niet verplicht te zijn in Panama achter op de auto, aan de voorkant is wel verplicht
pi_168814367
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja, is heel gek maar schijnt niet verplicht te zijn in Panama achter op de auto, aan de voorkant is wel verplicht
Bij nader inzien, het is andersom. Voor niet verplicht, achter wel :+
pi_168815117
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor degene die denken dat sommige hier wat doordraven, nu op National Geografic het verhaal van Cody Dial...

Vermist in Costa Rica voor jaren.. Men dacht dat hij was verongelukt, zijn vader ging hem zoeken.
Met een heel team, twee dagen voordat de tv ploeg kwam werd zijn lichaam "toevallig" gevonden met zijn paspoort. Hij zou geraakt zijn door een vallende tak.

Niet dus.
Net gekeken, maar wel een beetje vage docu. Er is geen enkel bewijs dat kris en Lisanne met anderen waren.
pi_168817336
weten we hoeveel mensen waren er precies in het contact met Kris en Lisanne op 1.april 2014.?
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168817423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:15 schreef A_S_R het volgende:
weten we hoeveel mensen waren er precies in het contact met Kris en Lisanne op 1.april 2014.?
Wat bedoel je?

Ze hebben Eileen en Feliciano die dag gesproken.
Verder zei Sigrid dat ze ze had zien lopen om 13:00, maar dat was voordat men de camera en telefoontijden kon inzien. 4 getuigen op het pad. Taxichauffeur Leo had ze de lift gegeven, volgens vader Kremers een van de 19 taxichauffeurs die zich gemeld hadden. Wel de enige die 4 dagen heeft vastgezeten...
pi_168817695
Vooral dat laatste Ootje kan me boos maken.

Ik zie pathaloog Frank van de Goot daar nog zitten bij Umberto Tan "toevallig" op dezelfde dag dat taxichauffeur Leonardo Mastinu dood was gevonden nadat hij "verdronken" was.
Met een hautain gedrag van heb ik jou daar riep hij dat het allemaal sensatieverhalen waren en dat het niet eens zeker was dat OF de taxichauffeur wel dood was.....

Wat ik toen echter nog niet wist was idd dat Leonardo direct na de verdwijning vast werd gezet als verdachte voor een paar dagen.
Geen enkele media is daar op ingedoken en vraag ik mij zelfs af of de Kremers dit wel wisten en als ze dit wel wisten waarom ze hierover zwegen.

Deze hele zaak stinkt als een bunzing. En naarmate de jaren verstrijken steeds verrotter.
pi_168817730
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Ze hebben Eileen en Feliciano die dag gesproken.
Verder zei Sigrid dat ze ze had zien lopen om 13:00, maar dat was voordat men de camera en telefoontijden kon inzien. 4 getuigen op het pad. Taxichauffeur Leo had ze de lift gegeven, volgens vader Kremers een van de 19 taxichauffeurs die zich gemeld hadden. Wel de enige die 4 dagen heeft vastgezeten...
wie waren die 4 getuigen op pad.ken je hun namen precies?
was even aan het denken omdat ik vandaag een naam heb gehoord als mogelijke dader van K.en L.
maar we moeten nog voorzichtig met de namen zijn,daarom mijn interesse wie precies met hun die dag was
heb al eerder een naam van mogelijke dader gehad,die was het blijkbaar niet?dit keer ben ik wat voorzichtiger als ik een naam hoor
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168817741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:55 schreef Poedelini het volgende:

[..]

Net gekeken, maar wel een beetje vage docu. Er is geen enkel bewijs dat kris en Lisanne met anderen waren.
Nee, daar gaat het imo ook niet om, wel om het feit dat er een ander "verhaal" wordt opgehangen dan de werkelijkheid. Coby was een zeer ervaren jungekampeerder net als zijn pa.
Vervolgens gebeuren er rare dingen zeker nadat de media in de VS ervan weet. Ineens wordt zijn lichaam gevonden twee dagen voordat ze de docu willen opnemen.

Wat is er toch mis met de boodschap:
Backpacker/toerist komt door lokaal geweld om het leven.
Risico van het reizen en keuze van persoon zelf. Zo is het toch? En niets mis mee, jammer voor het slachtoffer maar risico van het vak.

Imo blijven die mensen toch komen, alleen door duidelijke communicatie over veiligheidszaken en wetgeving zoals alleen onder begeleiding gebieden betreden, voorkom je dit soort situaties.

Op een gegeven moment denk je toch, hoe dom kun je zijn?
Kris en Lisanne waren niet dom, Catherine was niet dom, Alex was niet dom en Coby zeker niet. Toch zijn ze hartstikke dood, op avontuur in Midden America.

Grootste fout? Verwachten dat mensen daar net zo zijn als hier.
Nee, hier ben je rijk met stenen muren en een dak boven je hoofd, een telefoon en geld in je zakken en elke avond te vreten. Dat men dat even niet vergeet... huppelend op het strand daar in Bocas. Niets mis mee, maar hou er rekening mee dat er kleine jongens rondlopen die dat ook willen, niet morgen maar nu. Hier dus die telefoon en dat geld.

Sommigen zijn al wat meer gefrustreerd en gaan wat verder. Als je dat als huppelende hippy niet aankan, niet gaan dan....

En dan nog even wat anders:
We gaan als rijke studenten na een zware studie even tijdens de dure vakantie "vrijwilligerswerk" doen bij zielige indiaantjes... Kappen met die onzin, ga werken en stort je geld bij een zinvolle en ervaren stichting.

Hoe zielig is dat, ik snap daadwerkelijk niet dat Ingrid daar serieus geld mee mag verdienen.
Waar waren Kris en Lisanne druk mee voor hun dood? Juist met het vrijwilligerswerk en dat dit niet doorging.

Ik denk serieus dat die op weg waren achter de CD naar Alto Romero, door hun slechte Spaans niet begrepen dat dat dorp wat verder weg lag.... Even "gezellig" op onderzoek gaan naar dat kleine schooltje met echte indianen, hoe tof is dat.

Even een stage in de "echte" rimboe, en daar komt F de hoek om. Op maandag een gesprek met de dames, ach het vrijwilligerswerk gaat niet door. Ik weet een schooltje in Alto Romero, ik breng jullie daar naar toe, kunnen jullie echt goed werk doen voor een x aantal dagen. De meiden gingen zelf even kijken, alleen want hoe gevaarlijk kan het zijn. Bij de paddocks het idee gehad dat ze bijna in het dorpje waren. Want weilanden met prikkeldraad, en daar ging het fout. Waarom riep F dat ze daar niet hoefden te zoeken want geen voetafdrukken? Man het was er hartstikke droog die dagen...

F heeft ze niet vermoord, maar vermoed-weet wel wat meer. Net als de andere gidsen daar, over die drugstransporten.

En dat vermoed ik dus.

[ Bericht 6% gewijzigd door ootjekatootje op 11-02-2017 07:32:46 ]
pi_168817760
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Vooral dat laatste Ootje kan me boos maken.

Ik zie pathaloog Frank van de Goot daar nog zitten bij Umberto Tan "toevallig" op dezelfde dag dat taxichauffeur Leonardo Mastinu dood was gevonden nadat hij "verdronken" was.
Met een hautain gedrag van heb ik jou daar riep hij dat het allemaal sensatieverhalen waren en dat het niet eens zeker was dat OF de taxichauffeur wel dood was.....

Wat ik toen echter nog niet wist was idd dat Leonardo direct na de verdwijning vast werd gezet als verdachte voor een paar dagen.
Geen enkele media is daar op ingedoken en vraag ik mij zelfs af of de Kremers dit wel wisten en als ze dit wel wisten waarom ze hierover zwegen.

Deze hele zaak stinkt als een bunzing. En naarmate de jaren verstrijken steeds verrotter.
Leg wat zaken in die regio naast elkaar, zoals die van Cody. Ze zijn allemaal verrot.

Het gaat om die onderzoeken en die kloppen niet. Meiden gaan wandelen en worden dood gevonden, tja kan gebeuren.

Nee, daar draaien ze nog ff om de hete brei heen.
pi_168817782
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:46 schreef A_S_R het volgende:

[..]

wie waren die 4 getuigen op pad.ken je hun namen precies?
was even aan het denken omdat ik vandaag een naam heb gehoord als mogelijke dader van K.en L.
maar we moeten nog voorzichtig met de namen zijn,daarom mijn interesse wie precies met hun die dag was
heb al eerder een naam van mogelijke dader gehad,die was het blijkbaar niet?dit keer ben ik wat voorzichtiger als ik een naam hoor
Namen noem ik niet, die 4 getuigen woonden op het pad en zijn geïnterviewd, onder ander Pedro van Casa Pedro en twee aan het pad wonende dames.

Namen via de PM of DM
pi_168819258
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Namen noem ik niet, die 4 getuigen woonden op het pad en zijn geïnterviewd, onder ander Pedro van Casa Pedro en twee aan het pad wonende dames.

Namen via de PM of DM

kijk maar even in de telemetro video, daar komen ze met naam en toenaam aan het woord.
pi_168820144
La Prensa:
Bocas is 40 politieagenten rijker (zie ook eerdere post van GM), die verschillende talen spreken:
Manifestó que esos agentes vienen preparados en varios idiomas..

Verder is de komst van president Varela vandaag (=vrijdag, gisteren) niet doorgegaan: ... fue cancelada para el día de hoy..

http://www.prensa.com/pro(...)ro_0_4687031293.html

El Siglo:
De politieversterking in Bocas is onderdeel van een reeds bestaand strategisch plan en is geen reactie op de moord van de jonge amerikaanse.
(Ik denk dat de moord voor een stroomversnelling heeft gezorgd...)

la llegada de las unidades a la provincia de Bocas del Toro es parte de un plan estratégico que se esperaba ejecutar desde hace un tiempo y no una reacción por el asesinato de la joven norteamericana.
http://elsiglo.com.pa/cro(...)ridad-bocas/23985724
pi_168822286
Als de dader iemand is die duidelijk te linken is aan het slachtoffer dan zal het een gelegenheidsmoord zijn, oftewel is er dan sprake van doodslag.

Als je even googled naar moorden in het Caraibische gebied dan schrik je wel. Locale bendes hebben het vooral op buitenlanders gemunt. Door afgunst want er is enorme armoede onder de bevolking en toeristen zijn makkelijke slachtoffers doordat ze vaak naiëf zijn met daarbij een redelijke kans dat ze iets waardevols bij zich hebben.

Als er sprake is van een seriemoordenaar dan zal die tot nu toe buiten beeld gebleven zijn of zal zijn aanwezigheid geen argwaan gewekt hebben bv door beroep of status.
De kans dat die persoon in de media genoemd is, is niet heel groot.
Een seriemoordenaar is intelligent genoeg om iig lange tijd buiten beeld te blijven.

Ik denk dat de kans het grootst is dat het om ontspoorde locals gaat en dat verschillende moorden en verdwijningen niets met elkaar te maken hebben.
Maar dat is natuurlijk ook precies het beeld dat een seriemoordenaar zou willen scheppen :P
pi_168828009
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 12:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Als de dader iemand is die duidelijk te linken is aan het slachtoffer dan zal het een gelegenheidsmoord zijn, oftewel is er dan sprake van doodslag.

Als je even googled naar moorden in het Caraibische gebied dan schrik je wel. Locale bendes hebben het vooral op buitenlanders gemunt. Door afgunst want er is enorme armoede onder de bevolking en toeristen zijn makkelijke slachtoffers doordat ze vaak naiëf zijn met daarbij een redelijke kans dat ze iets waardevols bij zich hebben.

Als er sprake is van een seriemoordenaar dan zal die tot nu toe buiten beeld gebleven zijn of zal zijn aanwezigheid geen argwaan gewekt hebben bv door beroep of status.
De kans dat die persoon in de media genoemd is, is niet heel groot.
Een seriemoordenaar is intelligent genoeg om iig lange tijd buiten beeld te blijven.

Ik denk dat de kans het grootst is dat het om ontspoorde locals gaat en dat verschillende moorden en verdwijningen niets met elkaar te maken hebben.
Maar dat is natuurlijk ook precies het beeld dat een seriemoordenaar zou willen scheppen :P
Dat denk ik ook.

Die aantallen hebben we jarenlang bijgehouden voor Boquete tot aan David, je schrikt er enorm van. We zijn nu 11 dagen in de tweede maand, 7 "verdrinkingen" van jonge lui alweer in Chiriqui.

We hebben de meest gruwelijke beelden gezien, is daar blijkbaar topsport om lijken zo groot mogelijk op de voorpagina te krijgen. Afrekeningen van heb ik u daar...
Met een gemiddelde van 1 per week, in een regio van een klein provinciestadje in Nederland.
Veel zelfmoorden, nou ja zelfmoorden. Jongens opgeknoopt aan een boom maar wel nog zittend op een stoel in de voortuin...

Ontvoeringen, moord en veel drugs, heel veel drugs. Ook in Boquete, en vaak gaat het om minderjarige, sommige kunnen ontsnappen en zijn doodsbang.
Verder veel overvallen en berovingen, inderdaad op gringos en expats.
pi_168828494
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 07:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 07:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik heb ze al ;)

http://i.imgur.com/l6bryBL.jpg
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_168828939
Ik weet niet of deze twee zaken gerelateerd zijn (dezelfde dader/daders), maar nu is wel aangetoond dat:

- sommigen / velen in Panama er niet van overtuigd zijn dat K&L zijn omgekomen door een onschuldig ongeluk
- het niet onmogelijk is om op een trail tegen de verkeerde persoon aan te lopen (integendeel)

Verder: de acht mensen die zijn gehoord, zijn alweer vrijgelaten
http://westchester.news12(...)in-panama-1.13105903
pi_168828946
Kwam die president nog langs ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_168828981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:05 schreef StaceySinger het volgende:
Kwam die president nog langs ?
Dat ging niet door. Zie post #143
pi_168829138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 18:04 schreef RapaNui het volgende:

Verder: de acht mensen die zijn gehoord, zijn alweer vrijgelaten
http://westchester.news12(...)in-panama-1.13105903
De lokale bende kunnen we dus van de verdachtenlijst afstrepen.
Wat zou hun alibi zijn geweest, een overval op de supermarkt? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')