abonnement Unibet Coolblue
pi_168971916
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 13:34 schreef Woods het volgende:
Een 787-10 is weliswaar langer dan een 777-200(68,27 vs. 63.7) maar 5 meter korter dan een 777-300. Wel vervoeren deze laatste 2 ongeveer even veel passagiers in 2-class configuration. Respectievelijk 396 vs. 390. Volgens Boeing vervoeren zowel de 777-200 als de -300 even veel vracht namelijk 201,6 ton.

bron: http://www.boeing.com/commercial/

Volgens de websites:


Toestel 787-9 787-10 777-300ER A350-900

Range 7635 6430 7370 8100 nm
Passg 290 330 396 325 #
Cargo 5452 6802 5040-7120 6088 cubic ft
length 206 224 242 219 ft

pfft de opmaak wordt compleet vernaggeld, sorry ik krijg het niet goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door inkjet op 17-02-2017 22:13:26 (Opmaak) ]
--
  zaterdag 18 februari 2017 @ 00:34:02 #127
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168975951
1
2
3
4
5
6
Toestel   787-9    787-10  777-300ER   A350-900

Range      7635      6430       7370       8100  nm
Passg       290       330        396        325  #
Cargo      5452      6802  5040-7120       6088  cubic ft
length      206       224        242        219  ft
So we just called him Fred
  zaterdag 18 februari 2017 @ 01:35:04 #128
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_168976630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:34 schreef FredvZ het volgende:

[ code verwijderd ]

^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 13:10:31 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168980791
Kun je ergens vertrektijden terug vinden?

Ben benieuwd waar door me werd gevlogen :)

https://www.nieuweoogst.n(...)_related_news_list=1
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:18:45 #130
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_168980928
Maandag, onbewerkt.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 13:28:16 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981068
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:18 schreef PluggieOD het volgende:
Maandag, onbewerkt.
[ link | afbeelding ]
Waar heb je die geschoten? Apache denk ik?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:38:23 #132
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_168981227


Die in het zwart ben ik.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:45:05 #133
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 14:03:32 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981648
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168982480
quote:
Is dat niet erg vlot? Zo lang zat dat vliegtuig nog niet in een holding pattern..
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:58:19 #136
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168982510
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:56 schreef HetBrabandertje het volgende:

[..]

Is dat niet erg vlot? Zo lang zat dat vliegtuig nog niet in een holding pattern..
Ja. Wellicht wat slecht weer of tegenwind gehad tijdens de vlucht?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:09:09 #137
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168983711
Corendon koopt nieuwe Boeing

Op zich is bovenstaande niet erg bijzonder, de meeste airlines beginnen met een paar gebruikte toestellen en gaan langzaam over op nieuwe toestellen zodra de omzet dat toelaat. Wat wél bijzonder is dat Corendon zegt het toestel te kopen.
Dat komt tegenwoordig nauwelijks meer voor bij leisure airlines. Zou hier sprake zijn van een vertaalfoutje? Zou de desbetreffende topman niet weten dat het toestel geleased is? Zou Corendon niet willen communiceren dat ze toestellen leasen? Of doet Corendon mij écht verbazen en hebben ze het toestel echt gekocht?

De huidige toestellen zijn voor zover ik kan zien allemaal geleased.
So we just called him Fred
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:24:40 #138
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_168983907
Tui gaat de A340 van Surinam Airways sowieso inzetten op Gran Canaria.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 16:54:37 #139
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168984215
Op maandagen en donderdagen kan je met de A340 non-stop naar Gran Canaria heen en terugvliegen. Op zaterdagen en dinsdagen non-stop met de 767 van TUI. De overige drie dagen wordt een 737 ingezet, ook non-stop. Dat is volgens mij een record voor TUI op deze bestemming.
Past prima bij het beeld dat Turkije en Egypte het af moeten leggen tegen de Canarische Eilanden.

Opvallend is wel dat ze voor de vluchten met SLM alleen economy tickets verkopen. Ben benieuwd hoe ze de business class stoelen gaan vullen.

Edit1:
De OO-JNL / PH-OYJ zal zo lijkt het ook begin juli weer in Nederland zijn: Op maandagen doet de PH-OYI een rotatie Dom. Republiek en is de dinsdag erop om 9.40 weer op Schiphol. Voor 6.40 staat echter al een vlucht gepland met een 767 naar Las Palmas. Ergo: er moeten twee 767's voor TUI zijn deze zomer.

Edit2:
Het wordt nog interessanter. Op dinsdagen vliegt de SLM naar Tenerife. Dus welk toestel gaat dan de SLM rotatie naar Paramaribo doen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Fred op 18-02-2017 17:06:28 ]
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 17:38:31 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984795
Twee 767's voor TUI zeg je? Ze hebben drie.
Hun eigen, die van TUI België en die van PrivatAir.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 18-02-2017 17:47:39 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 17:40:26 #141
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168984830
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Twee 767's voor TUI zeg je? Ze hebben drie.
Hun eigen, die van TUI België en doe van PrivatAir.
Das waar ook, die was ik helemaal vergeten.

Daar verkopen ze wel comfort tickets voor, ik vermoed dat je dan in de bc van het toestel terecht komt.
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 17:49:39 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168984975
Jeej, ik ben es iemand die een antwoord kan geven ipv de vragen stelt *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168985726
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 00:34 schreef FredvZ het volgende:

[ code verwijderd ]

Hoe heb je dat gedaan?
--
pi_168988002
Vandaag is alweer de zesde ERJ-175STD (ERJ-170-200) voor KLM Cityhopper gearriveerd op Schiphol. De registratie is PH-EXL.

[ Bericht 11% gewijzigd door inkjet op 18-02-2017 20:28:30 (Reg.) ]
--
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:38:56 #145
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_168990041
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:40:43 #146
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_168990095
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PluggieOD op 18-02-2017 21:40:59 ]
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:45:09 #147
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_168990203
Vanuit de bosjes, september. Chkalovsky. Wij doen aan c/n's.

[ Bericht 23% gewijzigd door PluggieOD op 18-02-2017 21:50:36 ]
  zaterdag 18 februari 2017 @ 22:41:10 #148
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168991600
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:32 schreef inkjet het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan?
Uitlijnen in notepad en dan hier plakken code-tags:
So we just called him Fred
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 22:54:01 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168991975
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 22:41 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Uitlijnen in notepad en dan hier plakken code-tags:
[ afbeelding ]
Als je nosml tags gebruikt hoef je geen screenshot te doen.

Volgens mij. Even testen

[code]
Toestel 787-9 787-10 777-300ER A350-900

Range 7635 6430 7370 8100 nm
Passg 290 330 396 325 #
Cargo 5452 6802 5040-7120 6088 cubic ft
length 206 224 242 219 ft
[/Code]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 23:11:46 #150
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_168992450
Nooit geweten :o
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')