Volgens de websites:quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:34 schreef Woods het volgende:
Een 787-10 is weliswaar langer dan een 777-200(68,27 vs. 63.7) maar 5 meter korter dan een 777-300. Wel vervoeren deze laatste 2 ongeveer even veel passagiers in 2-class configuration. Respectievelijk 396 vs. 390. Volgens Boeing vervoeren zowel de 777-200 als de -300 even veel vracht namelijk 201,6 ton.
bron: http://www.boeing.com/commercial/
1 2 3 4 5 6 | Toestel 787-9 787-10 777-300ER A350-900 Range 7635 6430 7370 8100 nm Passg 290 330 396 325 # Cargo 5452 6802 5040-7120 6088 cubic ft length 206 224 242 219 ft |
quote:
Waar heb je die geschoten? Apache denk ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:18 schreef PluggieOD het volgende:
Maandag, onbewerkt.
[ link | afbeelding ]
Is dat niet erg vlot? Zo lang zat dat vliegtuig nog niet in een holding pattern..quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
PH-TFK vanmorgen een Mayday gedaan vanwege brandstoftekort.
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ph-tfk/#c7eca20
http://nhnieuws.nl/nieuws(...)wege-brandstoftekort
Ja. Wellicht wat slecht weer of tegenwind gehad tijdens de vlucht?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:56 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Is dat niet erg vlot? Zo lang zat dat vliegtuig nog niet in een holding pattern..
Das waar ook, die was ik helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:38 schreef derLudolf het volgende:
Twee 767's voor TUI zeg je? Ze hebben drie.
Hun eigen, die van TUI België en doe van PrivatAir.
Uitlijnen in notepad en dan hier plakken code-tags:quote:
Als je nosml tags gebruikt hoef je geen screenshot te doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Uitlijnen in notepad en dan hier plakken code-tags:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |