abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 februari 2017 @ 14:53:08 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_168711342
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

Rex Tillerson - Secretary of State
Mike Pompeo - CIA Director
Andrew Puzder - Secretary of Labor
Scott Pruitt - EPA Administrator
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Michael T. Flynn - National Security Adviser
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Betsy DeVos - Secretary of Education
Stephen Bannon - Chief Strategist
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Reince Priebus - Chief of Staff
Jeff Sessions - Attorney General

Cabinet of Donald Trump
Presidential transition of Donald Trump
Timeline of the presidency of Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:

20 Januari: Inauguratie van Trump. Een megapixel-foto van dit gebeuren is hier te vinden. In zijn speech was zijn thema 'America First'. De elite van Washington moet het ontgelden, alle macht moet over naar... the peeoo-ple. Volledige transcriptie van de speech is hier te vinden.

21 Januari: In Sean Spicers (persvoorlichter) eerste persconferentie haalt hij namens Trump fel uit naar de media, die berichtten over onjuiste toeschouwersaantallen. Het optreden verbijstert de daar aanwezige pers, aangezien foto's duidelijk aangeven dat er minder toeschouwers waren dan 2009 Obama 2009 Later introduceerde Kellyanne Connoway (campagnemanager) een nieuwe term, namelijk Alternative Facts.

23 Januari: Trump tekent drie executive orders:
- de VS trekken zich terug uit de TPP;
- de Mexico City policy wordt hersteld - hiermee mogen organisaties die federaal geld ontvangen geen abortus uitvoeren of promoten in andere landen;
- de federale overheid neemt geen mensen meer in dienst afgezien van enkele selecte afdelingen.

24 Januari: Een executive order wordt getekend om de Keystone XL en Dakota Access oliepijpleidingen door te kunnen laten gaan. Nikki Haley krijgt het groene licht van de senaat als ambassadeur voor de VN.

25 Januari: Trump tekent een executive order om een muur tussen de VS en Mexico te bouwen.

26 Januari: De Mexicaanse president, Enrique Peña Nieto, zegt een meeting af met Trump. Sean Spicer deelt mede dat er mogelijk een importheffing van 20% komt op Mexicaanse goederen als zij de muur die Trump had beloofd niet gaan betalen.

27 Januari: Trump en Peña Nieto spreken elkaar telefonisch over de onderlinge verstandhouding tussen de VS en Mexico. Hij tekent twee executive orders. In de eerste executive order staat dat het accepteren van vluchtelingen voor 120 dagen opgeschort wordt en burgers van Irak, Iran, Libië, Somalië, Sudan, Syrië en Jemen voor 90 dagen lang de toegang tot de VS geweigerd moet worden. De Britse premier, Theresa May, maakt een staatsbezoek aan de VS.

28 Januari: Trump belt met Merkel, Poetin en Hollande en spreekt met hen over de aanpak van het internationale terrorisme, de NAVO (met Merkel) en over protectionisme (met Hollande).

29 Januari: Protesten tegen "moslimban" van Trump houden aan. Trump wordt kwalijk genomen dat hij de Joden niet heeft genoemd in zijn statement op International Holocaust Remembrance Day.

30 Januari: Waarnemend minister van justitie Sally Yates wordt ontslagen nadat ze weigert om de immigratiestop te verdedigen.

30 Januari: Meerdere kabinetsbemoemingen zijn doorgezet zonder dat de Democraten er over gestemd hebben.

1 Februari: Donald Trump gooit boos de telefoon op de haak als ie te horen krijgt van de Australische president Malcolm Turnbull dat een eerder gesloten deal inhoudt dat de VS 1250 vluchtelingen moet opvangen.

3 Februari: Wetgeving wordt ingevoerd, waardoor banken en andere financiële instellingen aan minder restricties gebonden zijn.

4 Februari: Een federale rechter uit de staat Washington wordt via Twitter door Trump uitgemaakt voor een fake judge. Deze draait een decreet terug, waardoor mensen uit de 7 landen weer welkom zijn in de VS.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 februari 2017 @ 14:54:08 #2
426493 crew  PippenScottie
pi_168711359
quote:
Ik heb niet de illusie dat je het artikel hebt gelezen en dat je het net vijf minuten druk hebt lopen googlen.

Maar ik concludeer dat Obama de sancties heeft opgeheven omdat de Europese vlietuigindustrie dit wil. Dank je voor deze inzage in jouw geopolitieke kennis.
pi_168711436
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:54 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat je het artikel hebt gelezen en dat je het net vijf minuten druk hebt lopen googlen.

Maar ik concludeer dat Obama de sancties heeft opgeheven omdat de Europese vlietuigindustrie dit wil. Dank je voor deze inzage in jouw geopolitieke kennis.
Of zakelijke kennis, want Boeing heeft eveneens vliegtuigen verkocht aan Iran, voor 16.6 miljard., te leveren vanaf 2018, te produceren in de USA. Kan niet wachten totdat Trump die deal verscheurt, en trots tweet hoeveel banenverlies daarmee gemoeid is.
  maandag 6 februari 2017 @ 14:58:37 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168711445
ik heb wel een zwak voor Iran, mooi land,hoe ze ISIS daadwerkelijk aanpakken, helaas is het te ingewikkeld qua lijntjes tussen groepen. Mocht de geestelijke macht daar weer eens verdwijnen zal er echt wel een land overblijven die voor stabiliteit zou kunnen zorgen.

Maar die oorlogsretoriek van The D. is wel apart, vooral ze bestempelen als het grootste gevaar op terrorisme terwijl ze daar toch samen tegen aan het vechten waren
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168711453
Met die laatste tweet met ' I'm my own man' geeft hij aan dat de 'hij is het handpopje van Bannon' frame effect heeft op 'm. Nog even doorzetten dus en Bannon is yesterday's news. Het is natuurlijk een keiharde slag in het gezicht van een narcist als iedereen grapjes over 'm maakt over hoe hij een slaafje is van iemand anders.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_168711474
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:54 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat je het artikel hebt gelezen en dat je het net vijf minuten druk hebt lopen googlen.

Maar ik concludeer dat Obama de sancties heeft opgeheven omdat de Europese vlietuigindustrie dit wil. Dank je voor deze inzage in jouw geopolitieke kennis.
Beetje struisvogel achtig. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160116_02071814

Men stond the kwijlen toen de sancties werden opgeheven.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168711495
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Of zakelijke kennis, want Boeing heeft eveneens vliegtuigen verkocht aan Iran, voor 16.6 miljard., te leveren vanaf 2018, te produceren in de USA. Kan niet wachten totdat Trump die deal verscheurt, en trots tweet hoeveel banenverlies daarmee gemoeid is.
Dat hoeft Trump niet te doen, dat doet Iran wel voor hem. :D
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168711499
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Re het volgende:
ik heb wel een zwak voor Iran, mooi land,hoe ze ISIS daadwerkelijk aanpakken, helaas is het te ingewikkeld qua lijntjes tussen groepen. Mocht de geestelijke macht daar weer eens verdwijnen zal er echt wel een land overblijven die voor stabiliteit zou kunnen zorgen.

Maar die oorlogsretoriek van The D. is wel apart, vooral ze bestempelen als het grootste gevaar op terrorisme terwijl ze daar toch samen tegen aan het vechten waren
Die retoriek past wel een beetje bij de VS natuurlijk. Die zijn sinds '79 toch al redelijk boos dat ze hun marionet in die oliestaat kwijt zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 6 februari 2017 @ 15:01:46 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168711500
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:38 schreef WhiteBeard het volgende:

Koppie kleiner maken dat Iran en het liefst zo spoedig mogelijk
Maar waarom moest men dat vooral niet op Killary stemmen? Die was toch van de oorlogen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_168711522
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Beetje struisvogel achtig. http://www.standaard.be/cnt/dmf20160116_02071814

Men stond the kwijlen toen de sancties werden opgeheven.
Klopt. Goed voor onze economie en het neemt de dreiging van een nucleair Iran grotendeels weg. Win/win. En Iran vecht harder tegen ISIS dan de meesten dus da's ook mooi meegenomen.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168711556
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar waarom moest men dat vooral niet op Killary stemmen? Die was toch van de oorlogen?
Andere oorlogen. Die zijn slecht, Trumps oorlogen zijn goed want tegen X. Het is allemaal zo simple, joh, dat jij dat nou niet snapt! SAD! /s
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168711565
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar waarom moest men dat vooral niet op Killary stemmen? Die was toch van de oorlogen?
Wittebaard gaat ons zo vertellen waarom Iran een kopje kleiner gemaakt moet worden. :Y :Y
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168711606
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wittebaard gaat ons zo vertellen waarom Iran een kopje kleiner gemaakt moet worden. :Y :Y
Die zijn slecht. Putin goed. Maar America zijn ook killers en slecht, volgens Trump dus eigenlijk ook slecht. Of zo. ;)
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168711622
Het zou mij verbazen als Trump het meer dan één jaar gaat volhouden in het Witte Huis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Overall beste user 2022 maandag 6 februari 2017 @ 15:10:31 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_168711671
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:07 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Die zijn slecht. Putin goed. Maar America zijn ook killers en slecht, volgens Trump dus eigenlijk ook slecht. Of zo. ;)
Natuurlijk zijn de amerikanen niet slecht, want volgens Trump doet Poetin het ook. En die is niet slecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 6 februari 2017 @ 15:10:33 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168711672
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168711676
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Het zou mij verbazen als Trump het meer dan één jaar gaat volhouden in het Witte Huis.
realDonaldTrump twitterde op maandag 12-02-2018 om 13:01:53 Any news that I have been impeached is FAKE NEWS, just like the CNN, ABC, NBC polls in the election. Sorry, people love Trump. reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 februari 2017 @ 15:11:24 #18
426493 crew  PippenScottie
pi_168711693
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Het zou mij verbazen als Trump het meer dan één jaar gaat volhouden in het Witte Huis.
Wie gaat hem wegsturen?
De ruggegraatloze Rebublikeinen? Laat me niet lachen.
pi_168712000
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:21 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Deze regering boevenbende stuurt aan op oorlog met Iran, lijkt me duidelijk. Ze zijn alleen nog op zoek naar een goede reden. Logisch ook, want oorlog verlegt de aandacht en bovendien is het goed voor de economie de bankrekening van bepaalde personen.
Elke Amerikaan van pakweg 45 jaar of ouder herinnert zich de gijzeling van het ambassadepersoneel in Iran. Vanaf januari 1980 eindigde elke uitzending van CBS Evening News met de melding van het aantal dagen dat de gijzeling duurde. Een reddingspoging werd afgebroken toen drie van de helikopters uitvielen door de zandstormen. Tijdens het bijtanken op de terugvlucht botste één van de helikopters tegen de C-130 tanker en crashte, 8 doden.
Het zijn uiteindelijk 444 dagen geworden. Dat heeft de Amerikanen een flink trauma bezorgd, en vergeten zijn ze het nog niet:


In 1983 waren er nog de aanslagen op de ambassade (63 doden, waaronder 17 Amerikanen) en op de basis van de marines (241 doden) in Beiroet, wat leidde tot terugtrekking van de troepen uit Libanon.

Een toegevende houding tov Iran moet je dus niet verwachten...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168712028
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wittebaard gaat ons zo vertellen waarom Iran een kopje kleiner gemaakt moet worden. :Y :Y
Dat heb ik al. Trump was gewoon eerlijk in dat interview. Heerlijk. Ik herinner mij nog de staatsgreep in Chili tegen Allende. Die werd gesteund door de VS. Toen Pinochet zo'n 3000 mensen uit vliegtuigen in zee gooide was hij ook geen killer. De gemiddelde Amerikaan weet ook wel dat de buitenland politiek van de VS smerig was. Alleen lieden als Mcconnel co. denken dat ze heilige boontjes zijn.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168712049
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:10 schreef Dagonet het volgende:
Als iemand deze even kan prettyfyen met de juiste tags:

BraddJaffy twitterde op maandag 06-02-2017 om 14:19:43 6:09 am: MJoe showed Bannon Time mag cover, played SNL clip of Trump & “President Bannon” & discussed “maybe Bannon's calling all the shots” reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:07:55 I call my own shots, largely based on an accumulation of data, and everyone knows it. Some FAKE NEWS media, in order to marginalize, lies! reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 15:29:46 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168712080
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Thanks, mobiel is dat lastig. Trump's tweet is van een uur na die uitzending.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 februari 2017 @ 15:30:44 #23
426493 crew  PippenScottie
pi_168712101
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Thanks, mobiel is dat lastig. Trump's tweet is van een uur na die uitzending.
Hij zal eerst aan Bannon hebben gevraagd of hij zelf wel de shots callt.
pi_168712495
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Trump begrijpt niet dat de media nergens met zekerheid stellen dat Bannon aan de touwtjes trekt. In analyses maken ze alleen inzichtelijk dat de vingerafdrukken van Bannon duidelijk zichtbaar zijn. Dat is iets anders dan het verspreiden van 'fake news', iets waar hij zelf trouwens meester in is:
10 Times Trump Spread Fake News
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168712526
En SNL is natuurlijk satire, en geen nieuwsmedium. Maar dat zal Trump ook wel weer niet snappen. Af en toe heb ik het idee dat zijn hersens net zo groot zijn als z'n handjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 februari 2017 @ 15:53:46 #26
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_168712653
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Elke Amerikaan van pakweg 45 jaar of ouder herinnert zich de gijzeling van het ambassadepersoneel in Iran. Vanaf januari 1980 eindigde elke uitzending van CBS Evening News met de melding van het aantal dagen dat de gijzeling duurde. Een reddingspoging werd afgebroken toen drie van de helikopters uitvielen door de zandstormen. Tijdens het bijtanken op de terugvlucht botste één van de helikopters tegen de C-130 tanker en crashte, 8 doden.
Het zijn uiteindelijk 444 dagen geworden. Dat heeft de Amerikanen een flink trauma bezorgd, en vergeten zijn ze het nog niet:

[ afbeelding ]
In 1983 waren er nog de aanslagen op de ambassade (63 doden, waaronder 17 Amerikanen) en op de basis van de marines (241 doden) in Beiroet, wat leidde tot terugtrekking van de troepen uit Libanon.

Een toegevende houding tov Iran moet je dus niet verwachten...
In het Midden Oosten hangt het vol met Yellow ribbons....voor al die vermoorde mensen door de US.
pi_168712673
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:30 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Hij zal eerst aan Bannon hebben gevraagd of hij zelf wel de shots callt.
tonyposnanski twitterde op maandag 06-02-2017 om 13:08:59 @realDonaldTrump President Bannon is going to be mad when he sees this tweet. reageer retweet
:D
pi_168712725
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

In het Midden Oosten hangt het vol met Yellow ribbons....voor al die vermoorde mensen door de US.
Dus Trump had toch gelijk in zijn interview met Bill O' Reilly
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168712855
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef Re het volgende:
ik heb wel een zwak voor Iran, mooi land,hoe ze ISIS daadwerkelijk aanpakken, helaas is het te ingewikkeld qua lijntjes tussen groepen. Mocht de geestelijke macht daar weer eens verdwijnen zal er echt wel een land overblijven die voor stabiliteit zou kunnen zorgen.

Maar die oorlogsretoriek van The D. is wel apart, vooral ze bestempelen als het grootste gevaar op terrorisme terwijl ze daar toch samen tegen aan het vechten waren
Mee eens. Heb best wel "respect" voor Iran. Ondanks de sanctie's e.d. toch nog opbouw kennen. Ondanks de religieuze onderdrukking toch nog groei kennen.

Ik hoop dat de bevolking daar ooit de kans krijgt om de boel zelf in te richten. Denk dat daar een mooie mix van islam en vooruitgang uit zal komen. Aan de gemiddelde bevolking daar ligt het iig niet, die willen wel vooruit.

En wat dat land voor elkaar heeft gekregen op eigen kracht, met tegenwerking van anderen zelfs, is best wel wat. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Redactie Games maandag 6 februari 2017 @ 16:07:14 #30
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168712935
http://abcnews.go.com/Spo(...)stling-team-45278374

Had iemand deze al gelinkt? Toch wel tof van Iran dat zij zich verstandig gedragen en sport voor politiek laten gaan.

Dat gezegd hebbende, we zijn wel héél ver afgezakt als Iran verstandiger is dan de VS :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 6 februari 2017 @ 16:07:19 #31
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_168712937
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:56 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dus Trump had toch gelijk in zijn interview met Bill O' Reilly
Trump is een rare maar zegt keihard in ieder zijn gezicht hoe en wat.
Uiteraard niet politiek correct maar wel eens leuk om te horen en te zien.
En je ziet het rsultaat hier al.
Men buitelt over elkaar heen om schande te spreken over Trump. :Y :Y :Y
  maandag 6 februari 2017 @ 16:07:57 #32
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168712951
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens. Heb best wel "respect" voor Iran. Ondanks de sanctie's e.d. toch nog opbouw kennen. Ondanks de religieuze onderdrukking toch nog groei kennen.

Ik hoop dat de bevolking daar ooit de kans krijgt om de boel zelf in te richten. Denk dat daar een mooie mix van islam en vooruitgang uit zal komen. Aan de gemiddelde bevolking daar ligt het iig niet, die willen wel vooruit.

En wat dat land voor elkaar heeft gekregen op eigen kracht, met tegenwerking van anderen zelfs, is best wel wat. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.


Iran vóór 1979..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168713002
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Mee eens. Heb best wel "respect" voor Iran. Ondanks de sanctie's e.d. toch nog opbouw kennen. Ondanks de religieuze onderdrukking toch nog groei kennen.

Ik hoop dat de bevolking daar ooit de kans krijgt om de boel zelf in te richten. Denk dat daar een mooie mix van islam en vooruitgang uit zal komen. Aan de gemiddelde bevolking daar ligt het iig niet, die willen wel vooruit.

En wat dat land voor elkaar heeft gekregen op eigen kracht, met tegenwerking van anderen zelfs, is best wel wat. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Ja, fantastisch land om te wonen. Het paradijs op Aarde. Bij je laatste alinea moet ik meer denken aan Trump die ondanks alle tegenwerkingen president is geworden.

Alvast een leuke promoclip voor reisorganisaties die zaken willen doen in Iran

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168713027
Benieuwd of Bannon een blijver is. Vindt Trump hem nog steeds nuttig, of is het omdat hij weinig andere mensen heeft die hem fulltime omringen? Zouden al jaren bevriend zijn, net als Kellyanne Conway, maar of dat voor Trump iets uitmaakt weet ik niet. Heeft ie uberhaupt echte vrienden?

https://www.nytimes.com/2(...)s-in-few-places.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168713065
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Iran vóór 1979..
Er was natuurlijk wel een beetje een reden dat men het daar eind jaren 70 wel helemaal had gehad met die Amerikaanse marionet he. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 februari 2017 @ 16:16:05 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168713114
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef WhiteBeard het volgende:
Alvast een leuke promoclip voor reisorganisaties die zaken willen doen in Iran

Ja, die kennen we.
Maar zeg nu eens, ben jij voorstander van regime change in Iran? Dat is toch oude politiek à la Clinton en Bush?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:16:21 #37
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_168713120
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er was natuurlijk wel een beetje een reden dat men het daar eind jaren 70 wel helemaal had gehad met die Amerikaanse marionet he. ;)
Ik denk dat de religieuze radicale fanaten die de macht overnamen al die vrij denkende mensen afschuwelijk vonden....bek houden en burka omdoen...dat is fijn.... not
Heeft natuurlijk niets met Iraanse mensen te maken

[ Bericht 3% gewijzigd door DUTCHKO op 06-02-2017 16:22:34 ]
  maandag 6 februari 2017 @ 16:17:06 #38
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168713137
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er was natuurlijk wel een beetje een reden dat men het daar eind jaren 70 wel helemaal had gehad met die Amerikaanse marionet he. ;)
Maar 40 jaar geleden waren ze daar behoorlijk progressief.. Na de islamitische revolutie toch een stukje minder :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:20:23 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713197
Volgens @roguepotusstaff ligt de nek van Steve Miller op het hakblok.

Zou dat ook nog gevolgen hebben voor Sessions, die publiek gezien ook niet lekker ligt? Miller was hiervoor tenslotte werkzaam voor Sessions.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168713230
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Iran vóór 1979..
Nope, dat is 1979,
dit is Iran in 1978:

Daar protesteren ze tegen (oa) het verbod op de hijab, op jouw foto betogen ze tegen het verplicht dragen ervan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 16:22:14 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168713239
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:11 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd of Bannon een blijver is. Vindt Trump hem nog steeds nuttig, of is het omdat hij weinig andere mensen heeft die hem fulltime omringen? Zouden al jaren bevriend zijn, net als Kellyanne Conway, maar of dat voor Trump iets uitmaakt weet ik niet. Heeft ie uberhaupt echte vrienden?
Trump is geen uitgekookt strateeg, hij is een loudmouth die maar één ding wil: de baas zijn. Zonder kerels als Bannon stort zijn presidentschap als een kaartenhuis ineen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168713266
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 februari 2017 @ 16:24:46 #43
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_168713283
Het blijft vermakelijk hoe gevestigde EU politici en media zich bezig houden met al of niet openlijke Trump bashing of ridiculisering. Pas je aan of lazer op, zou ik zeggen maar ga je niet politiek correct gedragen om de boel te kunnen ondermijnen.

Ook in de IoU ontstaat een toch wat vreemd beeld dat federale rechters ineens de veiligheid bepalen van het thuisland. Je zou toch zeggen dat de President die macht verplichting heeft tot bescherming en bij twijfelen daaraan je dat met procedures gaat aanvechten.
Je kan die aanval op Trump toejuichen waarbij je moet willen weten dat Trump niet uit is op moslims maar uitsluitend de gevaren wil inperken die reizigers uit bepaalde landen met zich mee (kunnen cq. lijken te) brengen. Van de 40 overwegend moslim landen, worden er 7 onderworpen aan eisen t.a.v. het reisbeperking. Ik zou zelf ieder op de lijst zetten die vanuit achterlijke denkbeelden de veiligheid bedreigd.
Hierbij dan ook (willen) weten dat Obama de maatregel kant en klaar had voorbereid.
Daarbij heeft elk land te maken met visa eisen. Wij in NL gaan/gingen toch ook niet boos de straat op omdat onze gegevens worden gedeeld om de IoU te kunnen inreizen ?

Ik vind het doodnormaal dat je wil controleren wie en om welke reden iemand je land wil binnenkomen. Vind je dat ididoot, moet je de grenzen en al wat dat met zich meebrengt opheffen. Daarbij dan accepteren dat je niet alleen de mooie dingen maar vooral de rotzooi zul ontvangen.

Dat hierbij mensen - die veelal dat risico kennen en bewust nemen - tussen wal en schip komen is nu eenmaal onvermijdelijk. Dat is het kenmerk van een grens... zij die als Amerikaan toegang hebben en de rest die dat niet is en dat eventueel ook niet (gaan) krijgen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_168713290
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Trump is een rare maar zegt keihard in ieder zijn gezicht hoe en wat.
Uiteraard niet politiek correct maar wel eens leuk om te horen en te zien.
En je ziet het rsultaat hier al.
Men buitelt over elkaar heen om schande te spreken over Trump. :Y :Y :Y
Mischien is dat omdat Trump een idioot is die denkt dat hij de CEO is en schijnbaar nog nooit gehoord heeft van de trias politica?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:26:41 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168713328
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nope, dat is 1979,
dit is Iran in 1978:
[ afbeelding ]
Daar protesteren ze tegen (oa) het verbod op de hijab, op jouw foto betogen ze tegen het verplicht dragen ervan.
Dank voor de correctie. Iig mijn bedoeling iedereen er nog ff aan te herinneren dat Iran enkele decennia geleden een heel ander land was dan nu.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_168713396
quote:
15s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:24 schreef Vallon het volgende:
Het blijft vermakelijk hoe gevestigde EU politici en media zich bezig houden met al of niet openlijke Trump bashing of ridiculisering. Pas je aan of lazer op, zou ik zeggen maar ga je niet politiek correct gedragen om de boel te kunnen ondermijnen.

Ook in de IoU ontstaat een toch wat vreemd beeld dat federale rechters ineens de veiligheid bepalen van het thuisland. Je zou toch zeggen dat de President die macht verplichting heeft tot bescherming en bij twijfelen daaraan je dat met procedures gaat aanvechten.
Je kan die aanval op Trump toejuichen waarbij je moet willen weten dat Trump niet uit is op moslims maar uitsluitend de gevaren wil inperken die reizigers uit bepaalde landen met zich mee (kunnen cq. lijken te) brengen. Van de 40 overwegend moslim landen, worden er 7 onderworpen aan eisen t.a.v. het reisbeperking. Ik zou zelf ieder op de lijst zetten die vanuit achterlijke denkbeelden de veiligheid bedreigd.
Hierbij dan ook (willen) weten dat Obama de maatregel kant en klaar had voorbereid.
Daarbij heeft elk land te maken met visa eisen. Wij in NL gaan/gingen toch ook niet boos de straat op omdat onze gegevens worden gedeeld om de IoU te kunnen inreizen ?

Ik vind het doodnormaal dat je wil controleren wie en om welke reden iemand je land wil binnenkomen. Vind je dat ididoot, moet je de grenzen en al wat dat met zich meebrengt opheffen. Daarbij dan accepteren dat je niet alleen de mooie dingen maar vooral de rotzooi zul ontvangen.

Dat hierbij mensen - die veelal dat risico kennen en bewust nemen - tussen wal en schip komen is nu eenmaal onvermijdelijk. Dat is het kenmerk van een grens... zij die als Amerikaan toegang hebben en de rest die dat niet is en dat eventueel ook niet (gaan) krijgen.
Uuuuhmmm, mensen uit die landen moesten en moeten gewoon een visum aanvragen, krijgen een interview en een onderzoek, en worden in geval van vluchtelingen uit die landen in een proces van maar liefst twee jaar binnenste butien 'gevet'. En worden vervolgens ook nog gecontroleerd en 'gevet' aan de grens.

Wat is daar geen controle aan?

Ik ben trouwens wel met je eens in principe te weigeren wie met achterlijke denkbeelden de vrijheid bedreigt. Geen Amerikanen meer toelaten in Nederland!
  maandag 6 februari 2017 @ 16:30:21 #47
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713411
IoU?

Hoe dan ook, de president heeft dat recht misschien wel, maar dan moet hij daar wel een grondwettelijke basis voor vinden, hij mag niet zomaar van alles roepen. Als een rechter dat dan bij een toetsing afwijst is het geen aanval maar de normale gang van zaken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168713414
Dus, de VS wil voor regime change gaan in Iran? En wat als ze er voor kiezen om het huidige systeem opnieuw in te voeren?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:32:08 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713441
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dus, de VS wil voor regime change gaan in Iran? En wat als ze er voor kiezen om het huidige systeem opnieuw in te voeren?
Dat is helemaal niet zeker, maar wellicht is dat meer ook iets voor het topic in NWS, anders heb je een dubbele discussie en dat is zonde.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168713459
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef Dagonet het volgende:
IoU?

Hoe dan ook, de president heeft dat recht misschien wel, maar dan moet hij daar wel een grondwettelijke basis voor vinden, hij mag niet zomaar van alles roepen. Als een rechter dat dan bij een toetsing afwijst is het geen aanval maar de normale gang van zaken.
Wat ik beschrijf is gewoon het huidige proces he, zonder Trump zijn E.O.

Met welk process volgens de alternatieve feiters nu het land ongecontroleerd overspeold wordt met immigranten :D
  maandag 6 februari 2017 @ 16:33:54 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713472
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Wat ik beschrijf is gewoon het huidige proces he, zonder Trump zijn E.O.

Met welk process volgens de alternatieve feiters nu het land ongecontroleerd overspeold wordt met immigranten :D
Ik was te lui om Vallon te quoten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168713502
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:32 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zeker, maar wellicht is dat meer ook iets voor het topic in NWS, anders heb je een dubbele discussie en dat is zonde.
NWS is een afvoerputje imho, daar vertoon ik mij niet meer dus was het mij niet bekend dat daar een dergelijk topic loopt.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168713509
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef Dagonet het volgende:
IoU?

Vroeg ik me ook af. Buiten het gekende "I owe you" vind ik enkel "Islamic online University"...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168713565
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:11 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wie gaat hem wegsturen?
De ruggegraatloze Rebublikeinen? Laat me niet lachen.
Ik zie het ook niet gebeuren. Al vraag ik me wel af hoe ver Trump nog zal gaan in zijn uitspraken en gedrag. Er lijkt werkelijk geen enkele rem op te zitten. Ik had toch wel verwacht dat hij íéts zou inbinden als president, niet veel, maar net genoeg om niet constant onder vuur te liggen en het bloed onder de nagels van partijgenoten uit te halen.

Maar om gewipt te worden zal hij echt heel, heel ver moeten gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 februari 2017 @ 16:39:35 #55
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713579
Netanyahu spreekt binnenkort met Trump. Hij gaat het dan ook hebben over de bewuste beslissing om joden niet te noemen in de holocaust memorial day statement.


Edit: ik dacht vandaag maar dat stond nergens
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 6 februari 2017 @ 16:40:06 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168713588
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:35 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

NWS is een afvoerputje imho, daar vertoon ik mij niet meer dus was het mij niet bekend dat daar een dergelijk topic loopt.
Dat topic valt nog wel mee.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168713605
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja, fantastisch land om te wonen. Het paradijs op Aarde. Bij je laatste alinea moet ik meer denken aan Trump die ondanks alle tegenwerkingen president is geworden.

Alvast een leuke promoclip voor reisorganisaties die zaken willen doen in Iran

Heb het over de bevolking en hoe die nu tussen wal en schip leven. Ben het niet eens met de religieuze onderdrukking die daar nu is. Heb wel groot respect dat ondanks dat en de sanctie's tegenwerkingen de bevolking daar nogsteeds aan opbouw doet. Veel meer bereikt heeft dan verwacht onder die omstandigheden.

Zeg ook niets voor niets dat ik echt hoop dat de bevolking daar eindelijk een keer de regie echt in eigen handen krijgt. Dus ook vrij komt van het juk van religieuze onderdrukking.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168713651
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Iran vóór 1979..
Ben ik me bewust van. Mede door de plee gespoeld door Amerika.
Ik kan alleen maar hopen dat de bevolking daar ooit nog de kans krijgt de boel echt op te bouwen zoals zij het willen. Dat zal met een tintje islam zijn, maar zonder de ellende die je nu ziet.

Het blijft een feit dat ze daar ondanks gezeik van binnenuit en van buitenaf toch nogsteeds verder komen. Dat ze binnen de inlandse onderdrukking een weg vinden, ondanks de buitenlandse onderdrukking een weg vinden, verder komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168713662
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef Dagonet het volgende:
IoU?

Hoe dan ook, de president heeft dat recht misschien wel, maar dan moet hij daar wel een grondwettelijke basis voor vinden, hij mag niet zomaar van alles roepen. Als een rechter dat dan bij een toetsing afwijst is het geen aanval maar de normale gang van zaken.
Niet misschien wel, Trump heeft het recht volgens de grondwet om Amerika te beschermen tegen vijanden van de VS binnen de VS en buiten de VS. Wat je nu ziet is tenminste één debiele linkse rechter die meent op de stoel van Trump te gaan zitten, zonder dat die rechter bezit over kennis van de intelligence services. Die idioot verkwanselt zijn land voor een gouverneurs post in de staat Washington waar hij de DNC bij nodig heeft en dus die hippies die vinden dat iedereen de VS in mag
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168713686
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja, fantastisch land om te wonen. Het paradijs op Aarde. Bij je laatste alinea moet ik meer denken aan Trump die ondanks alle tegenwerkingen president is geworden.

Alvast een leuke promoclip voor reisorganisaties die zaken willen doen in Iran

Dat commentaar eronder ook :X

quote:
As bad as Iran is, they actually have one thing to teach us Americans. How to prevent Gay Supremacy. This is one tradition we should have here in America. That way faggots wouldn't be making Supreme Court decisions. Metric system and gay capital punishment are two foreign ideas we need in America.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168713716
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Niet misschien wel, Trump heeft het recht volgens de grondwet om Amerika te beschermen tegen vijanden van de VS binnen de VS en buiten d VS. Wat je nu ziet is tenminste één debiele linkse rechter die meent op de stoel van Trump te gaan zitten, zonder dat die rechter bezit over kennis van de intelligence services. Die idioot verkwanseld zijn land voor een gouverneurs post in de staat Washington waar hij de DNC bij nodig heeft en dus die hippies die vinden dat iedereen de VI in mag
Nee, hoor, Trump heeft dat recht helemaal niet, hij moet de grondwet NALEVEN.

Een debiele linkse rechter....oftewel, in de echte wereld, een rechtse republikein benoemt door Bush die doet waar hij voor benoemt is, besluiten toetsen aan de grondwet.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168713736
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat commentaar eronder ook :X

[..]

Capital punishment ook nog eens :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_168713764
Christie verdedigt Trump's uitspraak over Putin.
Christie rushes to Trump's defense after Russia exchange with O'Reilly

Titel is een typisch voorbeeld van wat me het vaakst ergert in de pers: er is geen reden om "rushes to Trump's defense" ipv "defends Trump" te schrijven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168713830
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef crystal_meth het volgende:
Christie verdedigt Trump's uitspraak over Putin.
Christie rushes to Trump's defense after Russia exchange with O'Reilly

Titel is een typisch voorbeeld van wat me het vaakst ergert in de pers: er is geen reden om "rushes to Trump's defense" ipv "defends Trump" te schrijven.
Huckabee ook een paar uur geleden bij FOX News
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 16:52:41 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168713874
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:48 schreef crystal_meth het volgende:
Christie verdedigt Trump's uitspraak over Putin.
Christie rushes to Trump's defense after Russia exchange with O'Reilly

Titel is een typisch voorbeeld van wat me het vaakst ergert in de pers: er is geen reden om "rushes to Trump's defense" ipv "defends Trump" te schrijven.
"Rutte haast zich om Wilders te verdedigen"
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168714009
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:46 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee, hoor, Trump heeft dat recht helemaal niet, hij moet de grondwet NALEVEN.

Een debiele linkse rechter....oftewel, in de echte wereld, een rechtse republikein benoemt door Bush die doet waar hij voor benoemt is, besluiten toetsen aan de grondwet.
Luister jij nou maar even naar deze Amerikaanse rechter wijsneus. Die zal het wel beter weten dan jij niet?

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168714132
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Luister jij nou maar even naar deze Amerikaanse rechter wijsneus. Die zal het wel beter weten dan jij niet?

Dat is geen rechter. Dat is een ex-rechter. Die een daadwerkelijke rechter verbetert. Maar naar die rechter moeten we niet luisteren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168714142
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Luister jij nou maar even naar deze Amerikaanse rechter wijsneus. Die zal het wel beter weten dan jij niet?

Je weet toch wel dat dit geen echte rechter is, he..... ;) - en om op je vraag antwoord te geven: nee. :)
pi_168714160
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Luister jij nou maar even naar deze Amerikaanse rechter wijsneus. Die zal het wel beter weten dan jij niet?

Pirro? Hahaha, oh, goedgelovige.

Ze is een voormalige regionale rechter (Westchester County), gekozen door stemmers, geen federale rechter benoemd en goedgekeurd door de Senaat. Dus, vergeef mij als ik deze dame niet erg gezaghebbend zie op het gebied van de Federale grondwet.

Ze word betaald om een mening te hebben die men bij FOX news graag ziet en heeft donaties van Trump gehad in het verleden voor haar mislukte politiek campagnes. Oh, en van criminele vriendjes van haar man, dat dan weer wel.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168714249
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat dit geen echte rechter is, he..... ;) - en om op je vraag antwoord te geven: nee. :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeanine_Pirro

In ieder geval een persoon die rechter is geweest en de grondwet zeer waarschijnlijk een stuk beter kent dan de personen die op FOK een beetje de wijsneus uithangen. Die debiele rechter in Washington staat heeft zijn oren laten hangen naar jammerende hippies

Hier nog meer van die hippies aan het woord

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 17:18:22 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_168714420
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Jeanine_Pirro

In ieder geval een persoon die rechter is geweest en de grondwet zeer waarschijnlijk een stuk beter kent dan de personen die op FOK een beetje de wijsneus uithangen. Die debiele rechter in Washington staat heeft zijn oren laten hangen naar jammerende hippies

Hier nog meer van die hippies aan het woord

Dude, just stop. Een lokale rechter is geen federale rechter. De zaken die ze onder de neus krijgen zijn compleet anders. Een federale rechter heeft meer verstand van de grondwet dan iemand als Pirro. Puur door ervaring.

Een lokale rechter als Pirro heeft misschien 2x in haar carriere een zaak waarbij de constitutie erbij moet worden gehaald. Een federale rechter doet bijna niets anders.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_168714426
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Jeanine_Pirro

In ieder geval een persoon die rechter is geweest en de grondwet zeer waarschijnlijk een stuk beter kent dan de personen die op FOK een beetje de wijsneus uithangen. Die debiele rechter in Washington staat heeft zijn oren laten hangen naar jammerende hippies

Hier nog meer van die hippies aan het woord

Ik ben blij dat je toegeeft dat je geen jota verstand hebt waar je zo'n grote mond over hebt. Maar dat is stating the bloody obvious.
pi_168714458
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:46 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Nee, hoor, Trump heeft dat recht helemaal niet, hij moet de grondwet NALEVEN.

Een debiele linkse rechter....oftewel, in de echte wereld, een rechtse republikein benoemt door Bush die doet waar hij voor benoemt is, besluiten toetsen aan de grondwet.
De man is op veel thema's gewoon links hoogstwaarschijnlijk, hoor. Hij zal hebben gedacht dat hij het morele recht heeft om Trump koste was kost te stoppen, want juridisch is het er niet. Zijn beslissing wordt binnenkort omgedraaid. Hij brengt nu het hele land in gevaar door terroristen een tijdgat te geven om binnen te komen.
pi_168714521
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:20 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

De man is op veel thema's gewoon links hoogstwaarschijnlijk, hoor. Hij zal hebben gedacht dat hij het morele recht heeft om Trump koste was kost te stoppen, want juridisch is het er niet. Zijn beslissing wordt binnenkort omgedraaid. Hij brengt nu het hele land in gevaar door terroristen een tijdgat te geven om binnen te komen.
Wat, precies, is daar links aan? Zo te zien zijn dat zaken waar echte christenen zich mee bezig zouden moeten houden.

Enne, aangezien Trump voorlopig nul op het rekest krijgt bij het Appeals Court lijkt het er niet echt op dat deze rechter buiten zijn boekje is gegaan.

Maar goed, da's wel weer typerend dat als je ooit enige sociale zin gekoesterd hebt dat je dan gelij links bent, zegt wel veel over mennekes zoals jij.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:29:36 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168714648
Oh gawd, is het weer vrijdag? Gaan we weer een links/rechts discussie over die rechter?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168714694
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:18 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je toegeeft dat je geen jota verstand hebt waar je zo'n grote mond over hebt. Maar dat is stating the bloody obvious.
Federal immigration law also includes Section 1182(f), which states: "Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate" (emphasis added).

Section 1182(f) plainly and sweepingly authorizes the president to issue temporary bans on the entry of classes of aliens for national-security purposes. This is precisely what President Trump has done. In fact, in doing so, he expressly cites Section 1182(f), and his executive order tracks the language of the statute (finding the entry of aliens from these countries at this time "would be detrimental to the interests of the United States").

Eat your heart out wijsneus
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 17:34:21 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_168714755
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:58 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Of zakelijke kennis, want Boeing heeft eveneens vliegtuigen verkocht aan Iran, voor 16.6 miljard., te leveren vanaf 2018, te produceren in de USA. Kan niet wachten totdat Trump die deal verscheurt, en trots tweet hoeveel banenverlies daarmee gemoeid is.
En dat die order dan naar Airbus gaat en zo banen creëert in de EU.
pi_168714798
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:23 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Wat, precies, is daar links aan? Zo te zien zijn dat zaken waar echte christenen zich mee bezig zouden moeten houden.

Enne, aangezien Trump voorlopig nul op het rekest krijgt bij het Appeals Court lijkt het er niet echt op dat deze rechter buiten zijn boekje is gegaan.

Maar goed, da's wel weer typerend dat als je ooit enige sociale zin gekoesterd hebt dat je dan gelij links bent, zegt wel veel over mennekes zoals jij.
Pro bono werk voor vluchtelingen, uitgebreid gemeenschapswerk waarin de zwakkeren centraal staan, ziet het rechtssysteem als een middel om de zwakkeren te helpen. Nobel, maar hoogstwaarschijnlijk fel tegen Trumps besluit moslims te weren.

Ik bedoel, lol dudes, hij zit hier letterlijk te janken en te blaten over BLM in de rechtszaal:


De kans dat hij boos/woedend is op Trumps besluit is 90%+. Hij heeft in zijn oordeel toegegeven aan massa hysterie en zijn eigen overtuigingen. En daarmee brengt hij het land in gevaar. Een schande.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 06-02-2017 17:42:02 ]
pi_168714801
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:31 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Federal immigration law also includes Section 1182(f), which states: "Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate" (emphasis added).

Section 1182(f) plainly and sweepingly authorizes the president to issue temporary bans on the entry of classes of aliens for national-security purposes. This is precisely what President Trump has done. In fact, in doing so, he expressly cites Section 1182(f), and his executive order tracks the language of the statute (finding the entry of aliens from these countries at this time "would be detrimental to the interests of the United States").

Eat your heart out wijsneus
Hey trol, kun jij eens uitleggen sinds wanneer een lagere wet boven de grondwet gaat?
pi_168714809
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 17:32:24 The failing @nytimes writes total fiction concerning me. They have gotten it wrong for two years, and now are making up stories & sources! reageer retweet
En meneer gaat vrolijk door met om zich heen meppen.
pi_168714839
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:31 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Federal immigration law also includes Section 1182(f), which states: "Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate" (emphasis added).

Section 1182(f) plainly and sweepingly authorizes the president to issue temporary bans on the entry of classes of aliens for national-security purposes. This is precisely what President Trump has done. In fact, in doing so, he expressly cites Section 1182(f), and his executive order tracks the language of the statute (finding the entry of aliens from these countries at this time "would be detrimental to the interests of the United States").

Eat your heart out wijsneus
Op basis van wat dan? Bowling Green?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 februari 2017 @ 17:39:12 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_168714855
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 17:32:24 The failing @nytimes writes total fiction concerning me. They have gotten it wrong for two years, and now are making up stories & sources! reageer retweet
En meneer gaat vrolijk door met om zich heen meppen.
Het wordt steeds sneuer :')
pi_168714867
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Jeanine_Pirro

In ieder geval een persoon die rechter is geweest en de grondwet zeer waarschijnlijk een stuk beter kent dan de personen die op FOK een beetje de wijsneus uithangen. Die debiele rechter in Washington staat heeft zijn oren laten hangen naar jammerende hippies

Een rechter die blijkbaar de betekenis van basis juridische begrippen niet kent (te beginnen met "I am Judge ..., nee, ze is een former judge). Ze spreekt over "on the one hand, the interests of foreign nationals, plaintiffs, on the other hand, the security of the American people"

De "plaintiffs" in deze zaak waren de staten Washington en Minnesota, sinds wanneer zijn dat "foreign nationals"?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 17:40:23 #84
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168714876
Trumps laatste vier tweets doen denken dat zijn LP is blijven hangen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 6 februari 2017 @ 17:47:40 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_168715003
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:40 schreef Falco het volgende:
Trumps laatste vier tweets doen denken dat zijn LP is blijven hangen :')
Fake news, Fox News, fake news, fake news.
pi_168715418
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:36 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Hey trol, kun jij eens uitleggen sinds wanneer een lagere wet boven de grondwet gaat?
He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter te weten dan een voormalig rechter. Doei
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168715462
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:38 schreef OMG het volgende:

[..]

Op basis van wat dan? Bowling Green?
In deze op basis van informatie bij de intelligence services waardoor Obama al met de voorbereidingen voor de ban aan de gang was
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 18:11:04 #88
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168715495
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

In deze op basis van informatie bij de intelligence services waardoor Obama al met de voorbereidingen voor de ban aan de gang was
Heb je een bron van dat laatste?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168715519
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter weet dan een voormalig rechter. Doei
Ja, dat denk ik niet alleen, dat weet ik,

Lagere wetten worden beperkt in reikwijdte door hogere wetten, duh. Dus de president heeft uitvoeringsbevoegdheid volgens de lagere wetten, maar wordt beperkt door de begrenzingen van de grondwet. Dat heeft niet alleen een federal judge bedacht, maar ook het circular court in hoger beroep. Duh.

Kunnen we jou niet weggeven aan een ander land, zonder retourbonnetje?
  maandag 6 februari 2017 @ 18:15:59 #90
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168715603
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter weet dan een voormalig rechter. Doei
Regelmatig, tot ze getoetst worden.
De wet zelf hoeft ook niet tegen de grondwet in te gaan in alle gevallen, alleen hier is niet voldoende aangetoond dat er ook een gegronde reden is. Een president kan niet zomaar beslissen dat vanaf morgen alle Groenlanders de toegang ontzegd worden, of Canadezen.

Pirro is drie jaar lang een van de county judges geweest. Robart, met unanieme geschiktheidsverklaring van de ABA, geen kritiek en alleen maar lof tijdens zijn confirmation hearing, ook van Republikeinse zwaargewichten, is nu vier keer langer rechter op een veel hoger niveau dan zij ooit heeft bereikt voor ze judge judy achterna ging.
Dus als wij geen kritiek op haar kunnen hebben, waarom denk je dan dat zij het beter weet dan hij? Omdat je het met haar eens bent?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168715729
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:11 schreef Falco het volgende:

[..]

Heb je een bron van dat laatste?
http://edition.cnn.com/2016/06/16/politics/john-brennan-cia-isis/
http://edition.cnn.com/20(...)ose-the-7-countries/

Uit redelijk onverdachte hoek. Als Obama beperkingen instelt hoor je niemand. Als Trump nog een stapje verder gaat is hij een fascist
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168715767
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:12 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik niet alleen, dat weet ik,

Lagere wetten worden beperkt in reikwijdte door hogere wetten, duh. Dus de president heeft uitvoeringsbevoegdheid volgens de lagere wetten, maar wordt beperkt door de begrenzingen van de grondwet. Dat heeft niet alleen een federal judge bedacht, maar ook het circular court in hoger beroep. Duh.

Kunnen we jou niet weggeven aan een ander land, zonder retourbonnetje?
Als die wet tegen de grondwet zou ingaan waarom is die dan niet afgeschaft?
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168715836
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Regelmatig, tot ze getoetst worden.
De wet zelf hoeft ook niet tegen de grondwet in te gaan in alle gevallen, alleen hier is niet voldoende aangetoond dat er ook een gegronde reden is. Een president kan niet zomaar beslissen dat vanaf morgen alle Groenlanders de toegang ontzegd worden, of Canadezen.

Pirro is drie jaar lang een van de county judges geweest. Robart, met unanieme geschiktheidsverklaring van de ABA, geen kritiek en alleen maar lof tijdens zijn confirmation hearing, ook van Republikeinse zwaargewichten, is nu vier keer langer rechter op een veel hoger niveau dan zij ooit heeft bereikt voor ze judge judy achterna ging.
Dus als wij geen kritiek op haar kunnen hebben, waarom denk je dan dat zij het beter weet dan hij? Omdat je het met haar eens bent?
Dat kan hij dus via die wet wel als de binnenkomst van Groenlanders of Canadezen diametraal op de belangen van de VS zouden staan.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168715899
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:25 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als die wet tegen de grondwet zou ingaan waarom is die dan niet afgeschaft?
De wet gaat niet per definitie tegen de grondwet in, maar de manier waarom Trump hem gebruikt wel. Kom op jongen, dit is allemaal niet zo heel moeilijk hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168715920
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:25 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als die wet tegen de grondwet zou ingaan waarom is die dan niet afgeschaft?
Zeg topjurist, begrijp je dat begrenzen niet hetzelfde is als 'ingaan tegen'?

De overheid mag van zijn bevoegdheden in genoemde artikelen gebruik maken voor zover ze niet in strijd komt met de grondwetten. Dus wel vetting, maar niet vetting enkel op geloof en ras.

En als je het nou nog echt niet begrijpt of doet alsof, gaan we je laten adopteren door een Ayatollah hoor, we hebben wel een minimaal niveau in Nederland nodig hoor.
pi_168715951
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter te weten dan een voormalig rechter. Doei
Ja hoor, daarvoor is het hele concept van judicial review bedoeld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168716001
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 17:32:24 The failing @nytimes writes total fiction concerning me. They have gotten it wrong for two years, and now are making up stories & sources! reageer retweet
En meneer gaat vrolijk door met om zich heen meppen.
Wel jammer dat de NYT totaal niet aan het falen is maar een enorme toename van zijn lezersbestand en abonnees ziet.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168716129
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:31 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Federal immigration law also includes Section 1182(f), which states: "Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States, he may by proclamation, and for such period as he shall deem necessary, suspend the entry of all aliens or any class of aliens as immigrants or nonimmigrants, or impose on the entry of aliens any restrictions he may deem to be appropriate" (emphasis added).

Section 1182(f) plainly and sweepingly authorizes the president to issue temporary bans on the entry of classes of aliens for national-security purposes. This is precisely what President Trump has done. In fact, in doing so, he expressly cites Section 1182(f), and his executive order tracks the language of the statute (finding the entry of aliens from these countries at this time "would be detrimental to the interests of the United States").

Eat your heart out wijsneus
De wet laat alvast expliciet criteria toe die onwettelijk zouden zijn als staten ze zouden toepassen, daarom ben ik er niet van overtuigd dat argumenten als "het is discriminerend" het zouden halen.

De vraag is hoe "find" moet geïnterpreteerd worden. Volstaat het dat de President die mening is toegedaan, of moet ie het ook aannemelijk kunnen maken, en in dat geval, hoe overtuigend moet de argumentatie zijn?

Denk dat dit vrij ruim gezien wordt, maar of Trump het gaat winnen in beroep, who knows.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168716157
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Pirro is drie jaar lang een van de county judges geweest. Robart, met unanieme geschiktheidsverklaring van de ABA, geen kritiek en alleen maar lof tijdens zijn confirmation hearing, ook van Republikeinse zwaargewichten, is nu vier keer langer rechter op een veel hoger niveau dan zij ooit heeft bereikt voor ze judge judy achterna ging.
Dus als wij geen kritiek op haar kunnen hebben, waarom denk je dan dat zij het beter weet dan hij? Omdat je het met haar eens bent?
Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168716172
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:37 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Wel jammer dat de NYT totaal niet aan het falen is maar een enorme toename van zijn lezersbestand en abonnees ziet.
NYT heeft in jaren niet zo goed gedraaid, inderdaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168716182
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Pirro werkt onbezoldigd?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_168716220
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Pirro werkt onbezoldigd?
Pirro kan als ze wil bij FOX heel wel kritiek op Trump uiten. Dat doen wel meer daar
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Redactie Games maandag 6 februari 2017 @ 18:57:29 #103
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_168716449
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 06-02-2017 om 17:32:24 The failing @nytimes writes total fiction concerning me. They have gotten it wrong for two years, and now are making up stories & sources! reageer retweet
En meneer gaat vrolijk door met om zich heen meppen.
Een record van 3 miljoen abonnees is ook wel heel sneu ja :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 6 februari 2017 @ 19:02:50 #104
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168716607
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:
Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Je geschuimbek en je gepronk met alternatieve feiten maken je verhaal er niet beter op. Ben je verliefd op die neprechter van Fox of komt er nog wat zinnigs uit je vingers?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168716675
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

He wijsneus, jij denkt dat lagere wetten erdoor komen als die tegen de grondwet ingaan? Knap hoor. Al die Huis Van afgevaardigden leden en senatoren zaten toen te slapen zeker? Ook erg vertrouwenwekkend dat jij meent het allemaal beter te weten dan een voormalig rechter. Doei
Ja, dat komt geregeld voor.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:06:22 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
  maandag 6 februari 2017 @ 19:07:49 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_168716769
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Nee dat is ze niet, het argument van de twee staten was niet dat de buitenlanders schade konden ondervinden, maar hun eigen burgers. Zij stelt het opzettelijk voor alsof de zaak enkel over de rechten van de "aliens" (versus de veiligheid van de Amerikaanse burger) ging.

Ik zeg niet dat de rechter of plaintiffs niet gesproken hebben over de nadelige gevolgen voor de mensen uit die landen, daar gaat het in werkelijkheid ook over, maar dat wil niet zeggen dat de juridische rechtvaardiging daarop gebaseerd is. Een rechter mag best over de gevolgen voor moslimgezinnen spreken en dan z'n besluit baseren op het feit dat strikt genomen de inwoners van de staten schade lijden als één of meer werknemers van bedrijven die in de staten gevestigd zijn het land niet meer in mogen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168716774
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zeg topjurist, begrijp je dat begrenzen niet hetzelfde is als 'ingaan tegen'?

De overheid mag van zijn bevoegdheden in genoemde artikelen gebruik maken voor zover ze niet in strijd komt met de grondwetten. Dus wel vetting, maar niet vetting enkel op geloof en ras.

En als je het nou nog echt niet begrijpt of doet alsof, gaan we je laten adopteren door een Ayatollah hoor, we hebben wel een minimaal niveau in Nederland nodig hoor.
Lachwekkend hoor. Onder de USA grondwet was slavernij mogelijk, internering van Japanners in kampen onder Roosevelt WW2 en joden die op schepen werden terug gestuurd, maar plotseling is wat Trump doet tegen de grondwet. Volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168716792
Inmiddels is het officieel The Young Turks en ander links radicaal tuig gaan de Democratische partij slopen

https://justicedemocrats.com
  maandag 6 februari 2017 @ 19:14:03 #111
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716862
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Pirro is in deze een stuk betrouwbaarder dan een debiele rechter in Washington Staat die er allerlei werken in de vluchtelingen industrie op nahoudt en daar natuurlijk onkostenvergoedingen voor krijgt
Ja, het adopteren van minderjarige vluchtelingen is namelijk een goeie business..

Allemaal prima als je idolaat van Trump bent, maar laat deze rechter gewoon in z'n waarde. Niets wijst erop dat hij incompent is, het enige argument dat ik tot nog toe gehoord heb is dat hij oog heeft voor de belangen van minderheden. Nou, dan moet het wel een partijdige debiel zijn.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 februari 2017 @ 19:14:56 #112
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716875
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:09 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Lachwekkend hoor. Onder de USA grondwet was slavernij mogelijk, internering van Japanners in kampen onder Roosevelt WW2 en joden die op schepen werden terug gestuurd, maar plotseling is wat Trump doet tegen de grondwet. Volgens mij voel jij je niet helemaal lekker.
De grondwet is in de loop der tijd nogal uitgebreid, dat is je bekend toch?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168716896
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

De grondwet is in de loop der tijd nogal uitgebreid, dat is je bekend toch?
Dan heb je het over de amendementen en niet over de grondwet zelf
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168716901
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, het adopteren van minderjarige vluchtelingen is namelijk een goeie business..

Allemaal prima als je idolaat van Trump bent, maar laat deze rechter gewoon in z'n waarde. Niets wijst erop dat hij incompent is, het enige argument dat ik tot nog toe gehoord heb is dat hij oog heeft voor de belangen van minderheden. Nou, dan moet het wel een partijdige debiel zijn.
Minderjarig, zeg je? 10 tegen 1 dat deze man binnen een week opduikt in Pizzagate.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:17:38 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168716926
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dan heb je het over de amendementen en niet over de grondwet zelf
Waaruit bestaat de grondwet? Volledig uit amendementen als ik het goed heb.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168716959
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waaruit bestaat de grondwet? Volledig uit amendementen als ik het goed heb.
Alstu https://nl.wikipedia.org/wiki/Grondwet_van_de_Verenigde_Staten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 19:20:01 #117
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168716970
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Minderjarig, zeg je? 10 tegen 1 dat deze man binnen een week opduikt in Pizzagate.
Uiteraard begint het al

https://www.reddit.com/r/(...)ration_ban_has_ties/

Al kwam dat topic kennelijk niet van de grond.

Triest volk.
pi_168717022
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:33 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Zeg topjurist, begrijp je dat begrenzen niet hetzelfde is als 'ingaan tegen'?

De overheid mag van zijn bevoegdheden in genoemde artikelen gebruik maken voor zover ze niet in strijd komt met de grondwetten. Dus wel vetting, maar niet vetting enkel op geloof en ras.

En als je het nou nog echt niet begrijpt of doet alsof, gaan we je laten adopteren door een Ayatollah hoor, we hebben wel een minimaal niveau in Nederland nodig hoor.
Daarom ook dat de EO niet over geloof sprak. Ik ben trouwens allesbehalve zeker of Trump dit in beroep zal verliezen, lijkt me af te hangen van de vraag of de president z'n "finding" moet aannemelijk maken.

"Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States"
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 19:22:38 #119
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168717029
quote:
Ja, dus je spreekt nog gewoon van "de grondwet", ook als er amendementen aan worden toegevoegd. Echt kerel, je boodschap wordt er niet duidelijker op.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168717131
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:16 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dan heb je het over de amendementen en niet over de grondwet zelf
Het oorspronkelijke deel + de amendementen = De Grondwet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168717178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Daarom ook dat de EO niet over geloof sprak. Ik ben trouwens allesbehalve zeker of Trump dit in beroep zal verliezen, lijkt me af te hangen van de vraag of de president z'n "finding" moet aannemelijk maken.

"Whenever the President finds that the entry of any aliens or of any class of aliens into the United States would be detrimental to the interests of the United States"
Trump sprak zelf over een ban en gaf ook aan dat het de facto alleen voor muslims zou gelden, en daarmee is de EO in wezen op geloof gebaseerd. De plaintiff zal betogen dat het volstrekt helder is dat het samenstel van letterlijke tekst en uitvoering de facto een ban op muslims is.

Als Trump zijn grote waffel had gehouden, en zijn vingertjes in zijn zakken, had ie een veel betere kans gehad.
  maandag 6 februari 2017 @ 19:33:12 #123
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168717308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:30 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Geweldige vent, en durft stelling te nemen. Hulde.
maar niet tegen de president van China of de leider van Koeweit waar verboden is homoseksueel te zijn. Ja ik volg Piers Morgan, klein beetje hypocriet
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168717357
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

maar niet tegen de president van China of de leider van Koeweit waar verboden is homoseksueel te zijn. Ja ik volg Piers Morgan, klein beetje hypocriet
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
pi_168717563
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ja, dus je spreekt nog gewoon van "de grondwet", ook als er amendementen aan worden toegevoegd. Echt kerel, je boodschap wordt er niet duidelijker op.
Staat er toch. Het zijn amendementen op de grondwet die zelf niet wordt veranderd, maar niet de grondwet zelf. We hebben het waarschijnlijk over verschillende zaken.

Overigens kan ik mij niet voorstellen dat er in de grondwet plus Bill Of Rights ergens zou staan dat je geen mensen mag terugsturen naar die 7 landen als je meent dat er gevaar vanuit gaat om die mensen binnen te laten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 6 februari 2017 @ 19:48:16 #126
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168717663
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Overigens kan ik mij niet voorstellen dat er in de grondwet ergens zou staan dat je geen mensen mag terugsturen naar die 7 landen als je meent dat er gevaar vanuit gaat om die mensen binnen te laten
Een duidelijker teken dat je aan het trollen bent kun je moeilijk krijgen. Success met je verdere troll-carriere.
pi_168717739
But don't quit your dayjob!
  maandag 6 februari 2017 @ 20:01:26 #128
192592 SureD1
------------------------------
pi_168718079

Hij is net klaar, kan geen coherente zin aan ekaar rijgen :N Begon meteen weer over de verkiezingsuitslagen
pi_168718843
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Staat er toch. Het zijn amendementen op de grondwet die zelf niet wordt veranderd, maar niet de grondwet zelf. We hebben het waarschijnlijk over verschillende zaken.

Overigens kan ik mij niet voorstellen dat er in de grondwet plus Bill Of Rights ergens zou staan dat je geen mensen mag terugsturen naar die 7 landen als je meent dat er gevaar vanuit gaat om die mensen binnen te laten
De eerste tien zijn ook amendementen. Later zijn er meerdere aan toegevoegd.

Natuurlijk mag je mensen weigeren die een gevaar vormen. Wat je niet mag doen is hele groepen op grond van religie, nationaliteit etc... weigeren, dat is discriminatie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168719153
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef SureD1 het volgende:

Hij is net klaar, kan geen coherente zin aan ekaar rijgen :N Begon meteen weer over de verkiezingsuitslagen
En dat ondanks dat ie weer alles letter voor letter voorleest.... bizar.
pi_168719505
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef SureD1 het volgende:

Hij is net klaar, kan geen coherente zin aan ekaar rijgen :N Begon meteen weer over de verkiezingsuitslagen
Steeds dat herhalen van bijv. naamwoorden: big-big, great--great, very-very etc

Trump is a strange-strange man :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168719535
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Steeds dat herhalen van bijv. naamwoorden: big-big, great--great, very-very etc

Trump is a strange-strange man :D
Het meest bizarre vind ik weer de claim er er allerlei aanslagen en bloedbaden zijn (in de EU en USA) waar de media niet over rapporteert. Wft.
  maandag 6 februari 2017 @ 20:36:40 #133
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168719544
quote:
Why Donald Trump Bears Blame for Making America Less Safe

The president’s attack on a federal judge and the “court system" add to his short-sighted approach to protecting the United States.

(...)

To see a president engage in preemptive blame shifting at this early date in his tenure, as if he were unaware of the courts when he pledged to succeed at counterterrorism, inspires no confidence among those worried that he’s in over his head.

(...)

First, Trump’s executive order shows an economic illiterate’s disregard for opportunity cost. At the stroke of a pen, he ensured that the parts of the U.S. government that vet immigrants, whether at foreign consulates or U.S. ports of entry, would spend months of additional time and effort on tens of thousands of people who’ve already been through years of vetting.

(...)

Second, Trump’s executive order will make it more difficult for the United States to find locals to work with in affected foreign countries—cooperation that America needs if it’s going to defeat ISIS or prevent attacks by ISIS or al-Qaeda.

(...)

Third, Trump’s order relied on political advisers like Stephen Bannon and Stephen Miller while bypassing many expert federal employees who could have anticipated weaknesses in the policy and greatly improved on it.

(...)

Fourth, while Trump’s order won’t magically make ordinary Muslims into jihadists, it will make them “more likely to see the U.S. government as hostile and worry that any cooperation or interaction with law enforcement could make them targets of harassment or worse.

(...)

“I pledge to every citizen of our land that I will be president for all Americans,” Trump said on election night, adding that he would reach out to Americans who opposed him for their advice and help. The speech was pitch-perfect—easily the classiest moment of his campaign. But he has not reached out to his opponents for help, and so far, he has shunned large parts of the bureaucracy there to serve him, too. The effect is a president who is flailing and a country that is less safe because of him.

https://www.theatlantic.c(...)ca-less-safe/515745/
Géén kloon van tvlxd!
pi_168719752
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Het meest bizarre vind ik weer de claim er er allerlei aanslagen en bloedbaden zijn (in de EU en USA) waar de media niet over rapporteert. Wft.
Volgens mij kan hij moeilijk onderscheid maken tussen fantasie en werkelijkheid. Hebben meer mensen last van :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168719912
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Volgens mij kan hij moeilijk onderscheid maken tussen fantasie en werkelijkheid. Hebben meer mensen last van :Y
Maar dat een hele senate en congres daar ook last van hebben en wegkijken maakt het wel heel bijzonder (en gevaarlijk).
pi_168720003
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Maar dat een hele senate en congres daar ook last van hebben en wegkijken maakt het wel heel bijzonder (en gevaarlijk).
Nee bij de meesten is het natuurlijk gewoon partijpolitieke strategie maar ik geloof niet dat dat bij Trump het geval is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 20:50:45 #137
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168720014
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:47 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Maar dat een hele senate en congres daar ook last van hebben en wegkijken maakt het wel heel bijzonder (en gevaarlijk).
Heb je een aanwijzing ervoor dat ze dat doen? Het is echt niet zo simpel om maar te zeggen "Oh, we denken dat er een draadje los zit, dus we stemmen hem weg". Ik vermoed dat ze het gewoon case-by-case nemen. Zo gaf McConell al aan geen federaal geld te willen besteden aan onderzoek naar 3 miljoen zogenaamd illegale stemmers en er was ook pushback tegen zijn "so-called judge" tweet.
pi_168720102
Welke aanslagen en bloedbaden heeft 'ie nu weer verzonnen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168720116
Amerikaanse tech industry keert zich massaal tegen het reisverbod:

quote:
Apple, Facebook and 95 others join legal fight against Trump travel ban

America's biggest tech firms have stepped into the legal fight against President Donald Trump's travel ban.

A total of 97 companies -- including Apple (AAPL, Tech30), Facebook (FB, Tech30), Google (GOOGL, Tech30), Intel (INTC, Tech30), Microsoft (MSFT, Tech30), Netflix (NFLX, Tech30) and Twitter (TWTR, Tech30) -- filed a court motion Sunday night declaring that Trump's executive order on immigration "violates the immigration laws and the Constitution."

Almost all the companies that signed on in support are tech companies. The few exceptions include yogurt producer Chobani, snack maker Kind and fashion brand Levi Strauss. All three companies were founded by immigrants.

The ban represents "a sudden shift in the rules governing entry into the United States, and is inflicting substantial harm on U.S. companies," says the court document.

It's the latest move by the tech industry to oppose Trump's controversial order, which has run into hurdles in the U.S. court system.

The motion was filed with the Ninth Circuit Court of Appeals, which on Sunday morning denied the U.S. government's emergency request to resume Trump's travel ban. The appeals court has asked for both sides to file legal briefs before it makes a final decision.

The lawsuit in question was filed by the attorneys general of Washington state and Minnesota. The motion from the 97 companies seeks permission to file what's known as an amicus ("friend of the court") brief in the case.

The San Francisco-based Ninth Circuit has a reputation as one of the most liberal in the nation. No matter how it rules, the next stop for the case is likely be the U.S. Supreme Court.

Trump's executive order bars citizens of seven Muslim-majority countries from entering the U.S. for 90 days and all refugees from entering for 120 days. It also indefinitely halts refugees from Syria.

Tech companies have been at the vanguard of businesses opposing the ban. Their court motion filed Sunday night emphasizes the important role of immigration in the U.S. economy.

"Immigrants make many of the Nation's greatest discoveries, and create some of the country's most innovative and iconic companies," it says.

"At the same time, America has long recognized the importance of protecting ourselves against those who would do us harm," it adds. "But it has done so while maintaining the fundamental commitment to welcoming immigrants -- through increased background checks and other controls on people seeking to enter our country."

It's not the first legal move by tech firms over Trump's ban.

Amazon (AMZN, Tech30) and Expedia (EXPE) filed motions last week in the Washington attorney general's lawsuit. They argued the immigration order will hurt their employees and their businesses.

Uber CEO Travis Kalanick on Thursday dropped out of Trump's business advisory council, citing the ban.

"The executive order is hurting many people in communities all across America," Kalanick wrote in a memo to employees. "Families are being separated, people are stranded overseas and there's a growing fear the U.S. is no longer a place that welcomes immigrants."

Uber and its rival Lyft both support the motion filed Sunday.

Tesla (TSLA) CEO Elon Musk has defended his decision to take part in the advisory council, saying it's better to be on the inside where he can push Trump on issues like immigration and climate change. Tesla is not a signatory to the motion.

-- Rob McLean, Ariane de Vogue and Laura Jarrett contributed to this report.

http://money.cnn.com/2017(...)gal-brief/index.html
pi_168720191
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:53 schreef xpompompomx het volgende:
Welke aanslagen en bloedbaden heeft 'ie nu weer verzonnen?
Geen specifiek, maar volgens Donald zijn het er veel meer dan bekend zijn, en worden deze express verzwegen door pers. En weten weten allemaal waarom ze dat doen, aldus Donald.
pi_168720245
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:55 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Geen specifiek, maar volgens Donald zijn het er veel meer dan bekend zijn, en worden deze express verzwegen door pers. En weten weten allemaal waarom ze dat doen, aldus Donald.
Hoe kun je zulke dingen nou verzwijgen :')_____________!
Als er ergens in oost Europa een vluchteling ook maar verkeerd kijkt weet iedereen dat meteen, maar complete aanslagen en bloedbaden zouden de burger onthouden worden. Man man man.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 februari 2017 @ 20:59:24 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168720295
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:55 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Geen specifiek, maar volgens Donald zijn het er veel meer dan bekend zijn, en worden deze express verzwegen door pers. En weten weten allemaal waarom ze dat doen, aldus Donald.
8)7
Die man is niet alleen narcistisch, maar ook behoorlijk geschift. Ik denk dat hij zijn eigen leugens en die van zijn medewerkers nog oprecht gelooft ook. En hij is een stampvoetende kleuter en megalomaan. En nog veel meer. Helaas..

Nou ja, iig is het allemaal echt diep, diep bedroevend -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168720317
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heb je een aanwijzing ervoor dat ze dat doen? Het is echt niet zo simpel om maar te zeggen "Oh, we denken dat er een draadje los zit, dus we stemmen hem weg". Ik vermoed dat ze het gewoon case-by-case nemen. Zo gaf McConell al aan geen federaal geld te willen besteden aan onderzoek naar 3 miljoen zogenaamd illegale stemmers en er was ook pushback tegen zijn "so-called judge" tweet.
Daar zijn ze echter wel voor, als iemand allerlei aanslagen gaat verzinnen, het rechtssysteem probeert te ontmantelen, ook nu weer doodleuk zegt wie mij niet endorsed heeft tijdens de verkiezingen heeft een probleem - want die mag wel praten maar ik luister niet, ik geloof dat de normen wel aardig verschoven zijn.
pi_168720342
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe kun je zulke dingen nou verzwijgen :')_____________!
Als er ergens in oost Europa een vluchteling ook maar verkeerd kijkt weet iedereen dat meteen, maar complete aanslagen en bloedbaden zouden de burger onthouden worden. Man man man.
Is zijn letterlijke tekst, luister maar na.
pi_168720365
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:00 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Is zijn letterlijke tekst, luister maar na.
Dat geloof ik wel hoor :)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 februari 2017 @ 21:05:27 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168720493
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:00 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Daar zijn ze echter wel voor, als iemand allerlei aanslagen gaat verzinnen, het rechtssysteem probeert te ontmantelen, ook nu weer doodleuk zegt wie mij niet endorsed heeft tijdens de verkiezingen heeft een probleem - want die mag wel praten maar ik luister niet, ik geloof dat de normen wel aardig verschoven zijn.
Hij denkt echt dat hij keizer van de USA geworden is ofzo. Totally freaky...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168720538
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel hoor :)
Ik niet soms :D Het lijkt soms een oude rerun van de "Twilight Zone'. On LSD.
pi_168720645
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:53 schreef Naqin het volgende:
Amerikaanse tech industry keert zich massaal tegen het reisverbod:

[..]

Ja ik las hier ook al zoiets:

Opposition to Trump travel ban grows as key court decision looms

quote:
Ten former high-ranking diplomatic and national security officials, nearly 100 Silicon Valley tech companies, more than 280 law professors, and a host of civil liberties and other organizations have formally lent their support to the legal bid to block President Trump’s immigration order.
More than 280 law professors, allemaal fake natuurlijk! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 21:15:31 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168720800
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ik las hier ook al zoiets:

Opposition to Trump travel ban grows as key court decision looms

[..]

More than 280 law professors, allemaal fake natuurlijk! :D
Dat is toch behoorlijk indrukwekkend. Mooi dat die mensen en bedrijven gaan staan voor wat ze vinden. Chapeau!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 21:16:14 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168720823
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:06 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Ik niet soms :D Het lijkt soms een oude rerun van de "Twilight Zone'. On LSD.
Het is totally bizarre idd.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168720887
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is totally bizarre idd.
Totally, totally bizar! :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 21:19:36 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168720954
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Totally, totally bizar! :+
Shit, de herhaling vergeten... :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 21:24:25 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168721112
Al Franken lijkt wel regelmatig getipt te worden als mogelijke democratische kandidaat in 2020. Bv:

Why Al Franken makes a weird amount of sense as a 2020 presidential candidate (archive.is)
Draft Franken
Franken emerges as liberal force in hearings
pi_168721158
In de Volkskrant van morgen een artikel over het toenemende gemor in de Republikeinse partij.
  maandag 6 februari 2017 @ 21:27:29 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168721226
Zelfs Kanye heeft het gehad met Trump _O- _O- _O-
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Trump_Tweets__.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 21:29:18 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168721307
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zelfs Kanye heeft het gehad met Trump _O- _O- _O-
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Trump_Tweets__.html
Wat hypocriet om dat te doen na de immigratiestop. Dit was een campagnebelofte en had hij kunnen weten. Maar goed, beter ten halve gekeerd...
pi_168721353
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 19:28 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Trump sprak zelf over een ban en gaf ook aan dat het de facto alleen voor muslims zou gelden, en daarmee is de EO in wezen op geloof gebaseerd. De plaintiff zal betogen dat het volstrekt helder is dat het samenstel van letterlijke tekst en uitvoering de facto een ban op muslims is.

Als Trump zijn grote waffel had gehouden, en zijn vingertjes in zijn zakken, had ie een veel betere kans gehad.
Ik denk dat de praktijk eerder het omgekeerde aantoonde, dat Christenen uit die landen net zo goed geweigerd werden.
Bovendien ben ik er niet zo zeker van of onderscheid op basis van godsdienst de grondwet overtreedt wanneer het mensen buiten de VS betreft. Er is geen eensgezindheid betreffende de reikwijdte van de grondwet buiten de grenzen van de VS.

In jurispredentie is die reikwijdte in de loop der jaren verder uitgebreid: in 1891 bvb oordeelde het SCOTUS dat de bill of rights niet gold voor VS burgers in het buitenland.
In 1950 oordeelde men dat buitenlanders die in het buitenland veroordeeld werden door een militair hof (duitsers die in China werden veroordeeld wegens steun aan Japan na de capitulatie van Duitsland) geen "personen" waren onder het vijfde amendement.
In 1957 oordeelde men dat de bill of rights wel gold voor VS burgers in het buitenland.
In 2008 besliste het SCOTUS meerderheid tegen minderheid dat gevangenen in Afghanistan wel beroep konden doen op de grondwettelijke rechten. Maar de extrateritorialiteit is in dat geval minder absoluut, aangezien Afghanistan onder VS controle stond, de VS was de de facto overheid. En mensen gevangen houden en berechten gaat een stuk verder dan iemand een visum weigeren.

De "Constitution’s territorial reach" is simpelweg nog niet beslist. Er is beperkte jurisprudentie, ondermeer uitspraken betreffende Fifth Amendment right against self-incrimination, en het Sixth Amendment right to a speedy trial. Maar ook dat zijn zaken waar de overheid veel sterker ingrijpt dan wanneer ze iemand toegang tot de VS weigert.

Ben er zelfs niet zeker van of het uberhaupt uitmaakt, heb niet alle teksten bekeken, maar de wet laat expliciet discriminatie toe van "classes" of aliens, waar de criteria voor de classes het 14de amendement duidelijk overtreden. Men zegt dat een ban op basis van godsdienst ongrondwettig zou zijn, maar is dat wel effectief zo? Als je mensen op basis van nationaliteit, opleidingsniveau, beroep of lichamelijke conditie kan bannen of toelaten lijkt godsdienst niet zo'n grote sprong...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168721465
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 21:50:48 #159
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168722310
quote:
Hij heeft wel goede timing (voor een droogkloot)

Oh f*** hij was echt writer voor SNL :D

pi_168722468
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hehe, wel geinig. Hier een wat serieuzere kant:

'A lot of plans is not a plan. We want to see THE plan!' ^O^

Na 2 weken Trump klinkt deze man erg, erg verstandig! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168722512
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:59 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Hij heeft wel goede timing (voor een droogkloot)

Oh f*** hij was echt writer voor SNL :D

Ja hij is ook komiek :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 22:07:44 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168722597
Ja, ken hem van vroeger als komiek. Was wat verbaasd te lezen dat hij cum laude aan Harvard afgestudeerd is met een major in government.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:08:48 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168722634
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:36 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Het meest bizarre vind ik weer de claim er er allerlei aanslagen en bloedbaden zijn (in de EU en USA) waar de media niet over rapporteert. Wft.
Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168722767
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?
Ik heb die op mij verzwegen! :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168723220
Ik heb even een bloemetje gelegd ter nagedachtenis aan alle slachtoffers van de aanslag in Lutjebroek waar die vermaledijde media met geen woord over gerept hebben.
Opdat wij nooit vergeten.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:26:34 #167
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168723372
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ik las hier ook al zoiets:

Opposition to Trump travel ban grows as key court decision looms

[..]

More than 280 law professors, allemaal fake natuurlijk! :D
Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_168723509
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.
Misschien eerst even screenen op nevenactiviteiten of die niet te sociaal zijn :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 22:30:56 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168723556
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die 280 law professors zullen wel LINKS zijn. Ik weet niet goed waarom, maar dat schijnt een supersterk argument te zijn waarmee je tegenstand genadeloos onderuit haalt en de discussie als gewonnen mag beschouwen.
:D
Ja, en owh wee als je als Republikein aan liefdadigheid doet, zeker als die enge vluchtelingen erbij betrokken zijn. Dan ben je gewoon LINKS. En dus a la minute afgeschreven en incompetent.
En owh ja, dat de eerste 10 amendementen de Bill of Rights zijn is ook bull.. Het zijn maar amendementen. De echte Grondwet van 7 hele artikelen, daaaaar gaat het om..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 22:34:33 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168723681
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Sean Spicer bevestigde het anders net. Hoeveel aanslagen zijn jullie vandaag al ontsnapt?
Schaam me echt kapot nu hoor :@
Maar Sean was niet zo vriendelijk ze even te noemen? Net als Trump niet deed?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 22:35:21 #171
192592 SureD1
------------------------------
pi_168723711
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:23 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik heb even een bloemetje gelegd ter nagedachtenis aan alle slachtoffers van de aanslag in Lutjebroek waar die vermaledijde media met geen woord over gerept hebben.
Opdat wij nooit vergeten.
#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacre ;)

Bevestigde "angry neck with ears" Sean Spicer die bullshit serieus? In plaats van de Conway heeft zich vergist - angle kiezen ze serieus voor "er zijn vergeten aanslagen geweest"? Wordt met de minuut surrealistischer..

We're doomed :N
pi_168723748
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef SureD1 het volgende:

[..]

#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacre ;)

Bevestigde "angry neck with ears" Sean Spicer die bullshit serieus? In plaats van de Conway heeft zich vergist - angle kiezen ze serieus voor er zijn vergeten aanslagen geweest? Wordt met de minuut surrealistischer..

We're doomed :N
Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:

“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:37:06 #173
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168723773
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:

“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
Het is gewoon echt niet eens grappig meer...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168723808
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het is gewoon echt niet eens grappig meer...
Niet? Ik moest lachen :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168723844
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:

“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
And we all know why, don't we..... voegde hij er nog achteraan.

Ik denk dat ie bedoelde: why all know why: right, they did not happen.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:40:42 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168723883
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:39 schreef invalidusername het volgende:

[..]

And we all know why, don't we..... voegde hij er nog achteraan.

Ik denk dat ie bedoelde: why all know why: right, they did not happen.
Dat bedoelde hij vast en zeker niet.
Maar het is wel waar..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 22:41:11 #177
192592 SureD1
------------------------------
pi_168723901
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:36 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dit is letterlijk wat Trump zei over aanslagen:

“It’s gotten to a point where it’s not even being reported,” he told a group of senior commanders. “And, in many cases, the very, very dishonest press doesn’t want to report it.”
Alle gekheid op een stokje, die man hoort aan de pillen. Ik ben geen psych, maar iedereen is het er redelijk over eens dat hij op zijn minst een narcistische PS heeft, die vallen in het A-cluster, die mensen hebben problemen met realiteit... en dat heeft de launchcodes :N

Is Scott Adams alweer bij zinnen? Die manager van Dilbert zou een 10 keer competentere POTUS zijn dan deze abominatie
pi_168723914
In the categorie grappig en toch ook weer niet, dit:

quote:
Alex Jones: “I’m Ready To Die For Trump”

Jones: "I've Studied History. ... This Is Bigger Than 1776 If Trump Can Deliver"

http://mediamatters.org/v(...)ady-die-trump/215248
Nou, ticket naar Mosul, dan maar?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:43:45 #179
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724000
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Schaam me echt kapot nu hoor :@
Maar Sean was niet zo vriendelijk ze even te noemen? Net als Trump niet deed?
Nope.

https://twitter.com/danmericacnn/status/828711038484881414
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168724001
http://www.politico.com/s(...)e-dysfunction-234693

Ik heb het idee dat Bannon er vanzelf uitvliegt als de media Trump blijft portretteren als het schoothondje van Bannon. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 22:44:02 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168724010
Deze had ik nog even gemist: Kremlin says it wants apology from Fox News over Putin comments. Nu gaat Putin de ballerina spelen?!?
  maandag 6 februari 2017 @ 22:44:16 #182
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724019
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niet? Ik moest lachen :@
Hmm, ik heb vast minder humor dan. Het lachen is mij inmiddels wel vergaan. Ik denk iedere dag dat ik me niet meer zal verbazen over de Trump admin, en toch gebeurt het. Het is volkomen ridicuul, iedereen (ok, mensen met enig vermogen tot kritisch nadenken) weet dat ze liegen dat ze barsten, en ze gaan gewoon door.. Erger: ze doen er iedere keer een schepje bovenop. Het wordt steeds surreëler en bizarder..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724036
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:01 schreef SureD1 het volgende:

Hij is net klaar, kan geen coherente zin aan ekaar rijgen :N Begon meteen weer over de verkiezingsuitslagen
Als ik zie hoeveel informatie er gelekt wordt, plus de hoeveelheid kritiek die er dagelijks in de media verschijnt, dat is ongezien. Stressvol voor eender welke president, komt nog bij dat Trump hypergevoelig is voor kritiek, en momenteel in vergelijking met vorige presidenten een veel kleinere "eigen staff" heeft, waardoor ie voortdurend omringd is door en afhankelijk is van mensen die hij niet kan vertrouwen, die hem als een vijand zien.

Kan me voorstellen dat je dan minder goed functioneert (bij Obama zou je dat merken, maar waaraan zou je een impaired Trump herkennen?)
Benieuwd hoe lang dit zal doorgaan, en of hij ertegen bestand is.

Goed moment om

te kijken. 8-)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 22:45:18 #184
192592 SureD1
------------------------------
pi_168724070
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Deze had ik nog even gemist: Kremlin says it wants apology from Fox News over Putin comments. Nu gaat Putin de ballerina spelen?!?
Hahahaha _O- die onverbeterlijke liberaal van een O'Reilley toch...
  maandag 6 februari 2017 @ 22:46:15 #185
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724103
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:35 schreef SureD1 het volgende:

[..]

#lutjebroekneverforget net als de tjieterkstradeel massacre ;)

Bevestigde "angry neck with ears" Sean Spicer die bullshit serieus? In plaats van de Conway heeft zich vergist - angle kiezen ze serieus voor "er zijn vergeten aanslagen geweest"? Wordt met de minuut surrealistischer..

We're doomed :N
Conway heeft zich wel meerdere keren vergist trouwens. In minstens drie gevallen.

https://www.buzzfeed.com/(...)jjYw3jmvY#.jdZoB0xp7
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:48:34 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724179
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:43 schreef Monolith het volgende:
http://www.politico.com/s(...)e-dysfunction-234693

Ik heb het idee dat Bannon er vanzelf uitvliegt als de media Trump blijft portretteren als het schoothondje van Bannon. :P
Dat ligt op zich wel in de lijn van te verwachten reacties van Trump ja. Aan de andere kant: wie moet het overnemen van Bannon? Want Trump heeft de aandacht en de egostrelerij en de aanmoediging hard nodig. En iemand die zgn een plan heft. Hij heeft het iig niet. Behalve op welke manier dan ook voor elkaar krijgen op welke manier dan ook dat hij door de hele VS en liefst door de hele wereld verafgood wordt. Maar ja, aangezien hij dat zelf niet kan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 22:49:01 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724194
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Conway heeft zich wel meerdere keren vergist trouwens. In minstens drie gevallen.

https://www.buzzfeed.com/(...)jjYw3jmvY#.jdZoB0xp7
Vergist? U is erg vriendelijk...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724218
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:45 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Hahahaha _O- die onverbeterlijke liberaal van een O'Reilley toch...
De kritiek op de Democraten uit conservatieve hoek is dan ook doorgaans niet dat ze te agressief zijn in hun buitenlandbeleid, maar juist te soft. Er zijn alleen wat van die Trumpfanboys gaan geloven dat de Republikeinen opeens doves zouden zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168724263
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ligt op zich wel in de lijn van te verwachten reacties van Trump ja. Aan de andere kant: wie moet het overnemen van Bannon? Want Trump heeft de aandacht en de egostrelerij en de aanmoediging hard nodig. En iemand die zgn een plan heft. Hij heeft het iig niet. Behalve op welke manier dan ook voor elkaar krijgen op welke manier dan ook dat hij door de hele VS en liefst door de hele wereld verafgood wordt. Maar ja, aangezien hij dat zelf niet kan..
Ik heb het idee dat hij ook nog wel vertrouwt op zijn dochter en schoonzoon. Dat lijkt me een beter alternatief dan Bannon.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 22:51:37 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168724265
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

De kritiek op de Democraten uit conservatieve hoek is dan ook doorgaans niet dat ze te agressief zijn in hun buitenlandbeleid, maar juist te soft. Er zijn alleen wat van die Trumpfanboys gaan geloven dat de Republikeinen opeens doves zouden zijn.
Zal wel iets te maken hebben met de libertariers onder hen.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:52:12 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724279
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel informatie er gelekt wordt, plus de hoeveelheid kritiek die er dagelijks in de media verschijnt, dat is ongezien. Stressvol voor eender welke president, komt nog bij dat Trump hypergevoelig is voor kritiek, en momenteel in vergelijking met vorige presidenten een veel kleinere "eigen staff" heeft, waardoor ie voortdurend omringd is door en afhankelijk is van mensen die hij niet kan vertrouwen, die hem als een vijand zien.

Kan me voorstellen dat je dan minder goed functioneert (bij Obama zou je dat merken, maar waaraan zou je een impaired Trump herkennen?)
Benieuwd hoe lang dit zal doorgaan, en of hij ertegen bestand is.

Goed moment om

te kijken. 8-)
Wat een compassie. En bullshit. Hij heeft zich (de kleine harde kern) juist omringd met getrouwen. Naar zijn mening dan Iig. Van zijn eigen administration trekst hij zich verder geen moer aan ook. Die moeten gewoon braaf doen wat hij zegt,of anders...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724296
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zal wel iets te maken hebben met de libertariers onder hen.
Mja, ook Paul Jr. was al lang niet meer de isolationist die zijn vader was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 22:53:33 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724318
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat hij ook nog wel vertrouwt op zijn dochter en schoonzoon. Dat lijkt me een beter alternatief dan Bannon.
Dat idee heb ik ook. Maar ik ken Jared een stuk minder goed dan Bannon.
Heb jij achtergrondinfo over Jared?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 22:53:41 #194
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724322
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vergist? U is erg vriendelijk...
Alternatief vergissen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168724356
Schijnt dat Trump boos is dat hij niet volledig ingelicht was over Bannon's plek in de NSC, wat eens te meer bevestigd dat hij niet eens weet wat hij tekent.

Maar goed, mischien was hij weer moe en uitgeblust?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 22:55:38 #196
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168724376
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vergist? U is erg vriendelijk...
Zo klopt de puzzel wel. De Bowling Green Massacre vond plaats in Irak. Net zoals al die andere talloze aanslagen op Amerikaanse steden en dorpen in Iran, Syrie, Yemen, Sudan, Libië en Somalië.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_168724381
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
Schijnt dat Trump boos is dat hij niet volledig ingelicht was over Bannon's plek in de NSC, wat eens te meer bevestigd dat hij niet eens weet wat hij tekent.

Maar goed, mischien was hij weer moe en uitgeblust?
Valt toch tegen dan, z'n stamina.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 6 februari 2017 @ 22:55:56 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168724390
Trump, GOP Lawmakers Back Off From Immediate Obamacare Repeal

Weet niet goed hoe ik dit artikeltje moet plaatsen .. het leest als een op-ed, maar de headline lijkt nieuws...?!
pi_168724412
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Valt toch tegen dan, z'n stamina.
Ja, grappig, he? Maar mischien komt het omdat Christie niet meer naar de McDonalds voor hem rent iedere dag? Je weet het niet, he?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168724446
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 22:58:12 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724454
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zo klopt de puzzel wel. De Bowling Green Massacre vond plaats in Irak. Net zoals al die andere talloze aanslagen op Amerikaanse steden en dorpen in Iran, Syrie, Yemen, Sudan, Libië en Somalië.
Dan zou het bijna kloppen. Veel daarvan komt ook gewoon in het nieuws. Mits een aanslag van enig formaat uiteraard.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724522
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:53 schreef Naqin het volgende:
Amerikaanse tech industry keert zich massaal tegen het reisverbod:
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is toch behoorlijk indrukwekkend. Mooi dat die mensen en bedrijven gaan staan voor wat ze vinden. Chapeau!
Die bedrijven denken gewoon aan de centen hoor.
Emigranten met een H1B visum zijn nu eenmaal goedkoper.... :{w
  maandag 6 februari 2017 @ 23:01:00 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724554
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:00 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]


[..]

Die bedrijven denken gewoon aan de centen hoor.
Emigranten met een H1B visum zijn nu eenmaal goedkoper.... :{w
Het zijn niet alleen bedrijven. Al bijna 3x zo veel rechtenprofs als bedrijven..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:01:15 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724564
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Maar ik ken Jared een stuk minder goed dan Bannon.
Heb jij achtergrondinfo over Jared?
Momenteel is hij een beetje gecharmeerd van het Washington society leven, als hij niet vroom zich overal van afsluit wegens de Sabbat. Ik las laatst wel dat hij er slecht uitzag, en dat kan ik me voorstellen, het zal niet makkelijk zijn daar in het WhH
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168724631
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat een compassie. En bullshit. Hij heeft zich (de kleine harde kern) juist omringd met getrouwen. Naar zijn mening dan Iig. Van zijn eigen administration trekst hij zich verder geen moer aan ook. Die moeten gewoon braaf doen wat hij zegt,of anders...
compassie? :{w
Heb niet gezegd dat het een ongewenste situatie is...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 23:04:02 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724647
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Momenteel is hij een beetje gecharmeerd van het Washington society leven, als hij niet vroom zich overal van afsluit wegens de Sabbat. Ik las laatst wel dat hij er slecht uitzag, en dat kan ik me voorstellen, het zal niet makkelijk zijn daar in het WhH
Ik ben benieuwder naar zijn politieke meningen op belangrijke onderwerpen enzo, maar toch bedankt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:04:24 #207
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724660
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Valt toch tegen dan, z'n stamina.
Hij slaapt maar een paar uur, z'n beweging bestaat uit van en naar het wagentje lopen op de golfbaan, eet junkfood, als hij niet impeached wordt krijgt hij vanzelf wel een hartaanval.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168724661
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Trump, GOP Lawmakers Back Off From Immediate Obamacare Repeal

Weet niet goed hoe ik dit artikeltje moet plaatsen .. het leest als een op-ed, maar de headline lijkt nieuws...?!
Valt toch wel mee? Het artikel stelt dat het onmiddellijk intrekken van Obamacare van de baan lijkt op basis van uitspraken van Trump en wat Republikeinen in het congres.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 23:06:15 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724725
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

compassie? :{w
Heb niet gezegd dat het een ongewenste situatie is...
Ok dan :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724726
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwder naar zijn politieke meningen op belangrijke onderwerpen enzo, maar toch bedankt
Ik geloof niet dat daar heel veel over bekend is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168724756
Bij Jinek nu over de nepnieuwsfabriek :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 23:07:43 #212
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724767
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwder naar zijn politieke meningen op belangrijke onderwerpen enzo, maar toch bedankt
Is weinig van bekend, het is niet echt een politicus.

Dit is wel een mooi beginpunt:
http://www.cosmopolitan.c(...)rump-administration/
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:08:08 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724781
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat daar heel veel over bekend is.
Er moet toch iets bekend zijn zou je zeggen. Hij zal toch niet alleen op het feit dat hij met Ivanka getrouwd is en voor kleinkinderen gezorgd heeft een " belangrijke adviseur" van Trump zijn geworden?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:08:12 #214
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168724783
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
Schijnt dat Trump boos is dat hij niet volledig ingelicht was over Bannon's plek in de NSC, wat eens te meer bevestigd dat hij niet eens weet wat hij tekent.

Als dit waar is, wie zitten daar dan achter? Het zou immers betekenen dat er een kliekje is dat er belang bij heeft dat Bannon zoveel macht krijgt. Dus wie en waarom? Waar staat die Jared Kushner eigenlijk tav Bannon?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_168724802
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Als dit waar is, wie zitten daar dan achter? Het zou immers betekenen dat er een kliekje is dat er belang bij heeft dat Bannon zoveel macht krijgt. Dus wie en waarom? Waar staat die Jared Kushner eigenlijk tav Bannon?
Wat denk je van Bannon zelf?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168724803
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen bedrijven. Al bijna 3x zo veel rechtenprofs als bedrijven..
Staat die amicus brief ergens online?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 6 februari 2017 @ 23:09:28 #217
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168724828
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Wat denk je van Bannon zelf?
Nee, dat lijkt me niet. Daar moeten meer mensen bij betrokken zijn.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:09:57 #218
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724845
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Als dit waar is, wie zitten daar dan achter? Het zou immers betekenen dat er een kliekje is dat er belang bij heeft dat Bannon zoveel macht krijgt. Dus wie en waarom? Waar staat die Jared Kushner eigenlijk tav Bannon?
Bannon heeft er iig belang bij..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168724866
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me niet. Daar moeten meer mensen bij betrokken zijn.
Hoezo dan?
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168724873
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er moet toch iets bekend zijn zou je zeggen. Hij zal toch niet alleen op het feit dat hij met Ivanka getrouwd is en voor kleinkinderen gezorgd heeft een " belangrijke adviseur" van Trump zijn geworden?
Zijn levenswandel is wel bekend, maar daar was tot deze campagne weinig politiek aan. Het lijkt me ook niet ongebruikelijk dat zeer paranoïde types al Trump het liefst vertrouwen op hun directe omgeving.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 23:11:06 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724880
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Staat die amicus brief ergens online?
Geen idee. Ben ook alleen maar afgegaan op de info in dit topic. Niet perse slim.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:12:10 #222
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168724912
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn levenswandel is wel bekend, maar daar was tot deze campagne weinig politiek aan. Het lijkt me ook niet ongebruikelijk dat zeer paranoïde types al Trump het liefst vertrouwen op hun directe omgeving.
True. Maar Jared moet toch echt wel flink wat dingen geroepen hebben die Trump aanstaan, anders was dit nooit gelukt. Voor blunders heeft hij hem iig niet behoed, of het is allemaal nog veel erger dan we nu al denken (SNL-dilmpje gezien? Zijn Ivanka en Jared er nog, die hebben me tegengehouden als ik weer eens idiote dingen wilde doen? Nee? Stuur Bannon hierheen dan nu". Of iets van die strekking.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:13:24 #223
192592 SureD1
------------------------------
pi_168724942
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Als dit waar is, wie zitten daar dan achter? Het zou immers betekenen dat er een kliekje is dat er belang bij heeft dat Bannon zoveel macht krijgt. Dus wie en waarom? Waar staat die Jared Kushner eigenlijk tav Bannon?
Ik neem aan dat Bannon en Miller dat bekokstoven. Kushner en Ivanka zijn er volgens mij meer om hem een gevoel van thuis te geven.

Geen medelijden hier, maar hij heeft ook iets heel tragisch over zich. Hij is denk ik echt geestesziek en is ook verre van happy. Filmpjes gezien ook van dit weekend waar hij echt boos is/lijkt.

Ik ben het met meth eens dat daar zijn zwakke plek ligt, en inderdaad hoe lang kan een 70 jarige vooruit met drie uur slaap per nacht en karrevrachten directe stress, al was het maar over waar toch die verrekte lichtknop zit...
  maandag 6 februari 2017 @ 23:13:35 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168724947
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Staat die amicus brief ergens online?
Dit is er volgens mij eentje:
https://www.ca9.uscourts.gov/content/view.php?pk_id=0000000860
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168724980
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hij slaapt maar een paar uur, z'n beweging bestaat uit van en naar het wagentje lopen op de golfbaan, eet junkfood, als hij niet impeached wordt krijgt hij vanzelf wel een hartaanval.
Laten we hopen dat hij de boel eerst goed verpest. Anders blijft de mythe van de populistisch redder des vaderlands in stand, ben ik bang. De VS moet wel zijn lesje leren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 februari 2017 @ 23:16:53 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725018
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Bannon en Miller dat bekokstoven. Kushner en Ivanka zijn er volgens mij meer om hem een gevoel van thuis te geven.

Geen medelijden hier, maar hij heeft ook iets heel tragisch over zich. Hij is denk ik echt geestesziek en is ook verre van happy. Filmpjes gezien ook van dit weekend waar hij echt boos is/lijkt.

Ik ben het met meth eens dat daar zijn zwakke plek ligt, en inderdaad hoe lang kan een 70 jarige vooruit met drie uur slaap per nacht en karrevrachten directe stress, al was het maar over waar toch die verrekte lichtknop zit...
Geen greintje medelijden hier. Heeft hij zelf ook niet, behalve met zichzelf uiteraard.
Verder heeft de Zonnekoning het zichzelf willens en wetens aangedaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:17:24 #227
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168725028
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:10 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Jij stelt dus dat Bannon in z'n eentje de macht had om zichzelf op die positie te kunnen plaatsen. Ik weet niet hoor, maar dat lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_168725040
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we hopen dat hij de boel eerst goed verpest. Anders blijft de mythe van de populistisch redder des vaderlands in stand, ben ik bang. De VS moet wel zijn lesje leren.
Het zou wel prettig zijn als zenders als Fox eens wat kritischer werden, het volk volgt dan vanzelf :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 23:18:19 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725054
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat Bannon in z'n eentje de macht had om zichzelf op die positie te kunnen plaatsen. Ik weet niet hoor, maar dat lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
Mij wel eigenlijk. Trump en hij zijn nogal dikke mik. Vooralsnog.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168725055
Lijkt me ook wat loze speculatie om te doen alsof Trump het fysiek niet aankan. Dat geraaskal is niet één of ander recent fenomeen, maar een centraal aspect van zijn persoonlijkheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168725059
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat Bannon in z'n eentje de macht had om zichzelf op die positie te kunnen plaatsen. Ik weet niet hoor, maar dat lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
Gezien het feit dat Trump bewust een zeer kleine "staf" heeft en dat naar verluid Chief of Staff Priebus niet eens directe toegang tot hem heeft is dat wel degelijk heel waarschijnlijk.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:19:07 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725075
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het zou wel prettig zijn als zenders als Fox eens wat kritischer werden, het volk volgt dan vanzelf :P
Mwah, zelfs Fox is al een aantal keer kritisch geweest. Wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:20:00 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725097
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:18 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me ook wat loze speculatie om te doen alsof Trump het fysiek niet aankan. Dat geraaskal is niet één of ander recent fenomeen, maar een centraal aspect van zijn persoonlijkheid.
Klopt. Is niks nieuws.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168725110
Het is wachten op het moment dat de Republikeinen dat belachelijke gedrag van Trump zat worden. Als dat moment überhaupt komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 6 februari 2017 @ 23:20:24 #235
192592 SureD1
------------------------------
pi_168725114
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:17 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat Bannon in z'n eentje de macht had om zichzelf op die positie te kunnen plaatsen. Ik weet niet hoor, maar dat lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk.
Als ik de new york times mag geloven is de inner circle maar heel erg klein. Die EO met de not a muslim ban muslim ban zag hij ook pas voor het eerst toen hij hem in dat leren mapje onder zijn neus kreeg om zijn megalomane handtekening die op zichzelf al een diagnose is onder te kalken
  maandag 6 februari 2017 @ 23:22:23 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725179
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wachten op het moment dat de Republikeinen dat belachelijke gedrag van Trump zat worden. Als dat moment überhaupt komt.
Er zijn er al een stel die het flink zat zijn. Na minder dan 3 weken.
Maar niet genoeg en zeker niet voor harde maatregelen, als ze het uitspreken van kritiek niet al genoeg vinden voor nu...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:22:48 #237
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168725193
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Het artikel stelt dat het onmiddellijk intrekken van Obamacare van de baan lijkt op basis van uitspraken van Trump en wat Republikeinen in het congres.
Ja, zo las ik het ook. De headline straalt wel wat te veel zekerheid uit in dat geval wmb
  maandag 6 februari 2017 @ 23:24:16 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725239
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, zo las ik het ook. De headline straalt wel wat te veel zekerheid uit in dat geval wmb
Heb je een punt. Aan de andere kant lijk jij me vrij voorzichtig en nogal snel het voordeel vd twijfel gevend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168725274
quote:
Aha, zijn ze allemaal. Thanks.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168725303
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wachten op het moment dat de Republikeinen dat belachelijke gedrag van Trump zat worden. Als dat moment überhaupt komt.
Nou ja 'de Republikeinen', heel veel is er in de senaat niet nodig om Trump een meerderheid te ontzeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 23:26:58 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725327
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja 'de Republikeinen', heel veel is er in de senaat niet nodig om Trump een meerderheid te ontzeggen.
Verschil is idd klein. Paar zetels.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:27:36 #242
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168725342
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Heb je een punt. Aan de andere kant lijk jij me vrij voorzichtig en nogal snel het voordeel vd twijfel gevend.
Dat heb je goed gezien. Ik probeer doorgaans wel vanuit een positie ter goeder trouw te komen, zonder hierin, hopelijk, naief te zijn.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:30:30 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168725439
Ah, er komt binnenkort een lijst met niet genoemde terreuraanslagen

https://twitter.com/passantino/status/828719148058284032
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168725528
Wat zou er eerder komen, die belastingaangifte of de lijst met net niet verschenen boeken terreurverslagen.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:35:42 #245
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168725615
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:32 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat zou er eerder komen, die belastingaangifte of de lijst met net niet verschenen boeken terreurverslagen.
Ik weet... het was retorisch.. anyway, iemand kan de belastingaangifte lekken, dus dat :P
pi_168725715
DeVos heeft wel aardig wat donaties gedaan aan senatoren die haar benoeming moeten goedkeuren:
http://wapo.st/2kAF6aJ
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 23:40:45 #247
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168725772
Ze hebben zichzelf wel wat wiggle room gegeven door van Trump's unreported nu overgestapt te zijn naar under reported.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 6 februari 2017 @ 23:44:01 #248
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168725858
Zouden trouwens al die honderden advocaten en professoren het nou ook minder goed weten dan tv rechter
Pirro eigenlijk?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168725864
Wat moet ik onder 'underreported' verstaan vraag ik me dan af. Het was wel in het nieuws maar in de kleine lettertjs of zo? Of is het aantal slachtoffers groter dan gemeld is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 23:44:31 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725875
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Ze hebben zichzelf wel wat wiggle room gegeven door van Trump's unreported nu overgestapt te zijn naar under reported.
Trap jij daar in dan?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:45:28 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725900
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:44 schreef Kijkertje het volgende:
Wat moet ik onder 'underreported' verstaan vraag ik me dan af. Het was wel in het nieuws maar in de kleine lettertjs of zo? Of is het aantal slachtoffers groter dan gemeld is?
Niet genoeg onder de aandacht gebracht? Ik wacht in spanning af waar ze mee komen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 februari 2017 @ 23:46:06 #252
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_168725914
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Trap jij daar in dan?
Nee, maar een lijst met unreported kunnen ze never aanleveren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_168725930
quote:
5s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:44 schreef Kijkertje het volgende:
Wat moet ik onder 'underreported' verstaan vraag ik me dan af. Het was wel in het nieuws maar in de kleine lettertjs of zo? Of is het aantal slachtoffers groter dan gemeld is?
Met underreported kun je alle kanten op. Het ligt er maar net aan hoe veel waarde je zelf aan een onderwerp hecht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 6 februari 2017 @ 23:46:42 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168725931
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee, maar een lijst met unreported kunnen ze never aanleveren.
Jawel, maar niet mbt aanslagen in het westen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168726004
Jaja en dan een discussie over wat je onder een 'aanslag' kan verstaan zeker
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168726053
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:49 schreef Kijkertje het volgende:
Jaja en dan een discussie over wat je onder een 'aanslag' kan verstaan zeker
Laten we het nuttige met het aangename verenigen en beginnen met die belastingaanslag.
pi_168726057
President Trump is now speculating that the media is covering up terrorist attacks

quote:
It’s certainly true that not every terrorist attack receives broad coverage in the national media. FiveThirtyEight looked at the likelihood that a terrorist attack in a foreign country would be covered by the New York Times, looking at coverage of 40,129 attacks from 1968 to 2009. Not every attack received coverage over that period. Last spring, the Los Angeles Times set out to log every single terrorist attack in the month of April, counting 180 attacks that killed 858 people. Not every one of those attacks made your local nightly newscast.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 6 februari 2017 @ 23:54:35 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168726093
quote:
Echt heel raar idd, dat niet elke aanslag in Syrie, Jemen, Irak, Somalie etc groot in het nieuws komt..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168726154
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Echt heel raar idd, dat niet elke aanslag in Syrie, Jemen, Irak, Somalie etc groot in het nieuws komt..
Wordt allemaal geheim gehouden door de lugenpresse, weet je toch?
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:01:32 #260
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168726267
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:44 schreef Dagonet het volgende:
Zouden trouwens al die honderden advocaten en professoren het nou ook minder goed weten dan tv rechter
Pirro eigenlijk?
Ik denk dat zelfs Judge Reinhold er meer van kent dan Pirro.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:04:54 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168726338
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat zelfs Judge Reinhold er meer van kent dan Pirro.
Pirro is een aanfluiting van een lokale, gekozen rechter met een paar jaar ervaring. Het is gewoon te sneu voor woorden dat ze zelfs maar op het niveau van een federale rechter gezet wordt, laat staan erboven..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168726363
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Echt heel raar idd, dat niet elke aanslag in Syrie, Jemen, Irak, Somalie etc groot in het nieuws komt..
Zou wel heel vreemd zijn als het over de onderbelichting van aanslagen in het buitenland gaat idd. Kritiek op onderbelichting van aanslagen in het Midden-Oosten bv werd tot nu toe weggehoond
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:11:25 #263
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168726415
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Pirro is een aanfluiting van een lokale, gekozen rechter met een paar jaar ervaring. Het is gewoon te sneu voor woorden dat ze zelfs maar op het niveau van een federale rechter gezet wordt, laat staan erboven..
Trump kan hier natuurlijk met de hulp van de senaat verandering in brengen :P
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:17:45 #264
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168726485
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Zou wel heel vreemd zijn als het over de onderbelichting van aanslagen in het buitenland gaat idd. Kritiek op onderbelichting van aanslagen in het Midden-Oosten bv werd tot nu toe weggehoond
Het gaat helemaal niet over een bestaand fenomeen.
Hier wordt weer een alternatief feit gecreëerd dat vervolgens in de propaganda van dit Witte Huis als waarheid wordt geframed, om het volk op te hitsen tegen de zogenaamde 'leugenpers'.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:19:15 #265
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_168726503
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:30 schreef Dagonet het volgende:
IoU?
.....
IoU (I owe you USA =) een subtiele verwijzing naar de megalomane kreiet maatschappij van de VS.

Zie ook de documentaire op https://documentarystorm.com/i-o-u-s-a/
Wanneer je dat tot je hebt genomen kan je nie tmeer denken in termen van landen, staten maar alleen nog een maatschappij die ingedeeld is op schuld hebben of verlenen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_168726667
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:19 schreef Vallon het volgende:

[..]

IoU (I owe you USA =) een subtiele verwijzing naar de megalomane kreiet maatschappij van de VS.

Zie ook de documentaire op https://documentarystorm.com/i-o-u-s-a/
Wanneer je dat tot je hebt genomen kan je nie tmeer denken in termen van landen, staten maar alleen nog een maatschappij die ingedeeld is op schuld hebben of verlenen.
En, zo te zien, ontneemt het kijken van de documentaire je de wil en kunde om de Nederlandse taal vaardig te zijn.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168726707
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:17 schreef Ringo het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet over een bestaand fenomeen.
Hier wordt weer een alternatief feit gecreëerd dat vervolgens in de propaganda van dit Witte Huis als waarheid wordt geframed, om het volk op te hitsen tegen de zogenaamde 'leugenpers'.
In dat geval is het erg onhandig om te beloven met een lijst te komen 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:34:55 #268
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_168726719
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 16:29 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Uuuuhmmm, mensen uit die landen moesten en moeten gewoon een visum aanvragen, krijgen een interview en een onderzoek, en worden in geval van vluchtelingen uit die landen in een proces van maar liefst twee jaar binnenste butien 'gevet'. En worden vervolgens ook nog gecontroleerd en 'gevet' aan de grens.

Wat is daar geen controle aan?
Ik snap nog steeds niet waarom en land z'n grenzen niet zou mogen sluiten en al helemaal niet waarom wij hiervoor/tegen moeten protesteren. Een land is soeverein in haar acties net als dat een vrouw niet met blote tieten mag/kan rondlopen in Dubai en dames dat wel vrijelijk mogen op Zandvoort.

quote:
Ik ben trouwens wel met je eens in principe te weigeren wie met achterlijke denkbeelden de vrijheid bedreigt. Geen Amerikanen meer toelaten in Nederland!
Ik doelde op religieuze denkbeelden die op grond van hun geloof menen andere mensen (of sexen) te mogen onderdrukken. Vergeet verder niet dat het merendeel van de Amerikanen daar hun protectiebeleid steunen, zeggen dat ze allemaal gek zijn is erg kort door de bocht.
Ik vind het geen probleem dat ze hun grens borderen, ook al omdat ik na veel gereis (ook daar) tot de conclusie ben gekomen dat NL het allerbeste land is.

Verder onverstandig om geen Amerikanen meer toe te laten in NL tenzij je wilt accepteren dat we dan worden teruggeworpen naar het tijdperk zonder communicatie...... ongeveer 100% van alle core technologie is (in/direct) USA based of denk je dat datacenters nog met philips buisjes draaien. We kunnen daarentegen wel heel erg goed zonder invloed van onderdrukkende reglieuze denkbeelden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:36:32 #269
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_168726735
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:31 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

En, zo te zien, ontneemt het kijken van de documentaire je de wil en kunde om de Nederlandse taal vaardig te zijn.
Ah we gaan weer op karakter spelen........ stoer...... nog wat inhoudelijk te zeggen ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:36:51 #270
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_168726739
dubbel
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 7 februari 2017 @ 00:38:04 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168726802
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168726824
quote:
~600 000 handtekeningen?

Dat is lang niet genoeg om een republikeins congres te overtuigen. Ik zie pas een impeachment gebeuren als Trump onder de 20% approval rating zakt of als Mattis en Kelly op stappen. Ik zie wel Bannon en Miller sneuvelen als de zaken niet snel wat soepeler gaan lopen.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:03:38 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168726890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 00:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

~600 000 handtekeningen?

Dat is lang niet genoeg om een republikeins congres te overtuigen. Ik zie pas een impeachment gebeuren als Trump onder de 20% approval rating zakt of als Mattis en Kelly op stappen. Ik zie wel Bannon en Miller sneuvelen als de zaken niet snel wat soepeler gaan lopen.
Zoiets zal er wel voor nodig zijn inderdaad. Of als er hard bewijs wordt gevonden wat Trump en Putin linkt in de zin van directe steun of wat hem chantabel maakt.

Jammer eigenlijk dat het systeem niet zodanig is ingericht om expliciet minder polariserende figuren te selecteren; bv eerst een approval vote en dan de top 2 direct. In Frankrijk had je dan in 2002 bv niet Chirac vs LePen gehad, wat eindigde in 82%-18% en dus waarschijnlijk niet het koppel was wat de meest brede steun had, maar Chirac vs Jospin.
pi_168726906
quote:
"Start at the top. I don't think the President owns a bathrobe. He definitely doesn't wear one," Spicer added, apparently referring to a line in the story that describes Trump watching television in his bathrobe in the evenings.

Trump accused the New York Times on Monday of writing "total fiction" and making up “stories & sources” in articles about him.

But senior vice president for communications Eileen Murphy told TPM via email that the White House had not contacted the New York Times with any requested corrections to the story.
Spicer is weer met belangrijke zaken bezig.
pi_168726911
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zoiets zal er wel voor nodig zijn inderdaad. Of als er hard bewijs wordt gevonden wat Trump en Putin linkt in de zin van directe steun of wat hem chantabel maakt.

Jammer eigenlijk dat het systeem niet zodanig is ingericht om expliciet minder polariserende figuren te selecteren; bv eerst een approval vote en dan de top 2 direct. In Frankrijk had je dan in 2002 bv niet Chirac vs LePen gehad, wat eindigde in 82%-18% en dus waarschijnlijk niet het koppel was wat de meest brede steun had, maar Chirac vs Jospin.
Daar was het EC voor bedoeld. Dat dit tegenwoordig niet meer werkt is een ander verhaal maar de bedoeling was wel dat het EC ervoor kon zorgen dat een Trump geen president zou worden.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168726931
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2017 20:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De eerste tien zijn ook amendementen. Later zijn er meerdere aan toegevoegd.

Natuurlijk mag je mensen weigeren die een gevaar vormen. Wat je niet mag doen is hele groepen op grond van religie, nationaliteit etc... weigeren, dat is discriminatie.
Lastig he als mensen op basis van hun geloof terreur willen plegen Die moet je dus volgens sommigen binnenlaten, want anders discrimineer je op basis van geloof.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:16:35 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168726946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:08 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Daar was het EC voor bedoeld. Dat dit tegenwoordig niet meer werkt is een ander verhaal maar de bedoeling was wel dat het EC ervoor kon zorgen dat een Trump geen president zou worden.
Mijn opmerking heeft natuurlijk wel betrekking op Trump, maar niet uitsluitend hem. Het zou waarschijnlijk in een goed aantal gevallen heel andere kandidaten opleveren die dan de verkiezing in gaan en ook van andere partijen zijn. Niet dat het verder realistisch is, maar goed.
pi_168726958
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 22:41 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje, die man hoort aan de pillen. Ik ben geen psych, maar iedereen is het er redelijk over eens dat hij op zijn minst een narcistische PS heeft, die vallen in het A-cluster, die mensen hebben problemen met realiteit... en dat heeft de launchcodes :N

Is Scott Adams alweer bij zinnen? Die manager van Dilbert zou een 10 keer competentere POTUS zijn dan deze abominatie
Een aanslag op een mlitaire basis door een moslim een paar jaar terug werd door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot workplace violence. Honour killings werden door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot domestic violence. Trump heeft gewoon een punt met die PC culttur zalf
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168726964
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Mijn opmerking heeft natuurlijk wel betrekking op Trump, maar niet uitsluitend hem. Het zou waarschijnlijk in een goed aantal gevallen heel andere kandidaten opleveren die dan de verkiezing in gaan en ook van andere partijen zijn. Niet dat het verder realistisch is, maar goed.
Eens maar helaas lijkt het politieke systeem in de VS niet erg bevattelijk voor een intelligent en inhoudelijk debat op dit vlak.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168726965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Een aanslag op een mlitaire basis door een moslim een paar jaar terug werd door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot workplace violence. Honour killings werden door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot domestic violence. Trump heeft gewoon een punt met die PC culttur zalf
Je liegt gewoon zoals gebruikelijk, het verhaal waar jij op doelt ligt namelijk even anders. Het leger heeft geen strafrechterlijke definitie voor domestic terrorism en kan daar dus ook geen veroordeling op baseren.
Het ging om de majoor op Fort Hood, om precies te zijn aangezien je dat lekker achterwege laat om fact checking tegen te gaan.
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 01:25:24 #282
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168727000
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:19 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Eens maar helaas lijkt het politieke systeem in de VS niet erg bevattelijk voor een intelligent en inhoudelijk debat op dit vlak.
Politici vinden het vaak niet zo tof om macht uit handen te geven. De democraten en republikeinen hebben er helaas niet zoveel mee te winnen. In Maine is er nu een nieuw systeem gekomen voor alle verkiezing behalve de president. Ze gaan daar een single transferable vote toepassen, wat ik echt zoveel beter vind dat ik niet snap dat het niet breder ingezet wordt (in districtenstelsels). Dit kon tenauwernood via een referendum erdoorheen komen, en werd eigenlijk pas voorgesteld toen voor de tweede keer op rij een maniakale republikein (LePage) won, doordat twee democraten de stemmen verdeelden en hij als lachende derde won.
pi_168727026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:17 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Een aanslag op een mlitaire basis door een moslim een paar jaar terug werd door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot workplace violence. Honour killings werden door de MSM onder druk van de PC cultuur omgedoopt tot domestic violence. Trump heeft gewoon een punt met die PC culttur zalf
Wat een dom gelul.
pi_168727036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:19 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Je liegt gewoon zoals gebruikelijk, het verhaal waar jij op doelt ligt namelijk even anders. Het leger heeft geen strafrechterlijke definitie voor domestic terrorism en kan daar dus ook geen veroordeling op baseren.
Het ging om de majoor op Fort Hood, om precies te zijn aangezien je dat lekker achterwege laat om fact checking tegen te gaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Fort_Hood_shooting

Deze terreurdaad door een moslim werd omgedoopt tot workplace violence door de PC cultuur. Honour killings werden ook opeens lieftallig domestic violence genoemd. Er werd van alles gedaan om de moslims niet op de zeer lange teentjes te trappen onder Obma
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168727055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Fort_Hood_shooting

Deze terreurdaad door een moslim werd omgedoopt tot workplace violence door de PC cultuur. Honour killings werden ook opeens lieftallig domestic violence genoemd. Er werd van alles gedaan om de moslims niet op de zeer lange teentjes te trappen onder Obma
Heb je überhaupt de links en referenties gelezen waarin wordt gesproken over de motieven om het als zodanig te benaderen?
pi_168727087
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Heb je überhaupt de links en referenties gelezen waarin wordt gesproken over de motieven om het als zodanig te benaderen?
"Days after the shooting, reports in the media revealed that a Joint Terrorism Task Force had been aware of a series of e-mails between Hasan and the Yemen-based imam Anwar al-Awlaki, who had been monitored by the NSA as a security threat, and that Hasan's colleagues had been aware of his increasing radicalization for several years. The failure to prevent the shootings led the Defense Department and the FBI to commission investigations, and Congress to hold hearings.

The U.S. government declined requests from survivors and family members of the slain to categorize the Fort Hood shooting as an act of terrorism, or motivated by militant Islamic religious convictions.[9] In November 2011, a group of survivors and family members filed a lawsuit against the government for negligence in preventing the attack, and to force the government to classify the shootings as terrorism. The Pentagon argued that charging Hasan with terrorism was not possible within the military justice system and that such action could harm the military prosecutors' ability to sustain a guilty verdict against Hasan.[10]"

Een samenvatting is wel genoeg. Iemand in Jemen zit de soldaat op the hitsen. Soldaat pleegt afschuwelijke terreurdaad, maar het mag geen terrorisme heten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168727090
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Lastig he als mensen op basis van hun geloof terreur willen plegen Die moet je dus volgens sommigen binnenlaten, want anders discrimineer je op basis van geloof.
Dat is niet lastig, dat is afschuwelijk, verwerpelijk en weerzinwekkend. Daar gaan mensen voor op de vlucht en die mensen laat je binnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168727100
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is niet lastig, dat is afschuwelijk, verwerpelijk en weerzinwekkend. Daar gaan mensen voor op de vlucht en die mensen laat je binnen.
Ik had het over die lieden die ook volgens Europese veiligheidsdiensten als ISIS strijders tussen die vluchtelingen zitten. Je moet ze binnen laten, want anders discrimineer je op basis van geloof. Krankzinnige wereld. Ik heb na Parijs en vooral Zaventem wat veranderd is van een gezellige luchthaven in een ongezellige geen zin meer in van dat soort waanzinnige experimenten als je het niet erg vindt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168727112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:03 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

"Days after the shooting, reports in the media revealed that a Joint Terrorism Task Force had been aware of a series of e-mails between Hasan and the Yemen-based imam Anwar al-Awlaki, who had been monitored by the NSA as a security threat, and that Hasan's colleagues had been aware of his increasing radicalization for several years. The failure to prevent the shootings led the Defense Department and the FBI to commission investigations, and Congress to hold hearings.

The U.S. government declined requests from survivors and family members of the slain to categorize the Fort Hood shooting as an act of terrorism, or motivated by militant Islamic religious convictions.[9] In November 2011, a group of survivors and family members filed a lawsuit against the government for negligence in preventing the attack, and to force the government to classify the shootings as terrorism. The Pentagon argued that charging Hasan with terrorism was not possible within the military justice system and that such action could harm the military prosecutors' ability to sustain a guilty verdict against Hasan.[10]"

Een samenvatting is wel genoeg. Iemand in Jemen zit de soldaat op the hitsen. Soldaat pleegt afschuwelijke terreurdaad, maar het mag geen terrorisme heten
Van de verdediging en het Pentagon, ja. Maar dat had niets met politiek correctheid te maken, meer met geen gezichtsverlies willen lijden. En wellicht economische motieven, want de slachtoffers hebben op deze manier recht op een aanzienlijk minder hoge uitkering. Het is jammer dat je er van alles bij verzint.
pi_168727114
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik had het over die lieden die ook volgens Europese veiligheidsdiensten als ISIS strijders tussen die vluchtelingen zitten. Je moet ze binnen laten, want anders discrimineer je op basis van geloof. Krankzinnige wereld. Ik heb na Parijs en vooral Zaventem wat veranderd is van een gezellige luchthaven in een ongezellige geen zin meer in van dat soort waanzinnige experimenten als je het niet erg vindt
Het Zaventem van voor de aanslag, een grauwe bak beton, een gezellig vliegveld noemen. :')
pi_168727120
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ik had het over die lieden die ook volgens Europese veiligheidsdiensten als ISIS strijders tussen die vluchtelingen zitten. Je moet ze binnen laten, want anders discrimineer je op basis van geloof. Krankzinnige wereld. Ik heb na Parijs en vooral Zaventem wat veranderd is van een gezellige luchthaven in een ongezellige geen zin meer in van dat soort waanzinnige experimenten als je het niet erg vindt
De situatie in de VS is niet te vergelijken met Europa waar een ongecontroleerde stroom vluchtelingen binnenkwam. Je hoeft ook helemaal geen vluchtelingen op te nemen als land maar persoonlijk vind ik dat inhumaan. Maar een algemeen inreisverbod van een (selectief) aantal landen is krankzinnig.

Edit: bovendien worden terroristische aanvallen voor het overgrote deel niet door migranten gepleegd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2017 02:29:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 7 februari 2017 @ 03:25:16 #292
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_168727207
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er zijn er al een stel die het flink zat zijn. Na minder dan 3 weken.
Maar niet genoeg en zeker niet voor harde maatregelen, als ze het uitspreken van kritiek niet al genoeg vinden voor nu...
Die muur gaat het hem doen denk ik. Dat gaat namelijk een geldverslindende put worden. Hij wil het zo goedkoop mogelijk houden maar we weten allemaal hoe dat gaat. Het project komt halverwege stil te liggen, er blijken toch problemen te zijn met de muur door privaat terrein, door het natuurgebied, etc. Ik vraag me zelfs af of ze wel een bedrijf kunnen vinden dat die muur gaat bouwen, en zelfs dan, of de bouwvakkers zelf wel mee willen werken eraan. Zou wat zijn als die muur gebouwd kan gaan worden maar niemand komt opdagen om daadwerkelijk de kranen te besturen, en de materialen aan te leveren...

Als Trump slim is gaat hij nu direct van koers wisselen en gaat over op andere maatregelen om zijn illegalen probleem aan te pakken. Maatregelen die economisch houdbaarder zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_168727224


Conway blijkt dat van ''massacre'' eerder ook een keer gezegd te hebben.

Zelfs als je corrigeert voor confirmation bias is de kans aanzienlijk dat ze de media op hoog niveau bespelen.
pi_168727239
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168727242
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het Zaventem van voor de aanslag, een grauwe bak beton, een gezellig vliegveld noemen. :')
Als Nederbelg wonende in Limburg ben ik in 2007, 2009, 2015 en 2016 via Zaventem op vakantie gegaan. Ik kan je melden dat Zaventem 2015 een stuk gezelliger was dan in 2016 zo'n drie maanden na de aanslag. Maar ik heb mij er al bij neergelegd dat de PC cultuur dit kennelijk wil. Soldaten op straat na aanslagen. Noodtoestand in Frankrijk. Goh, het was toch stukken gezelliger in de Benelux toen we heel wat minder van een bepaald type mens binnen de grenzen hadden. De kerstmarkt in Brussel was ook erg gezellie met al die soldaten erbij. Krankzinnig dat je nog meer van die Trojaanse paarden binnen je land wil

[ Bericht 6% gewijzigd door WhiteBeard op 07-02-2017 04:23:45 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168727254
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 03:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]


Als Trump slim is gaat hij nu direct van koers wisselen en gaat over op andere maatregelen om zijn illegalen probleem aan te pakken. Maatregelen die economisch houdbaarder zijn.
Als Trump slim is komt hij met een licht gewijzigde nieuwe EO inzake het bannen van bepaalde mensen uit bepaalde landen. Bier en chips kopen in de winkel dan alvast.

Wordt hij weer terug gefloten door linkse rechters opnieuw een licht gewijzigde EO enzovoorts. Uitroken en swamp draining in optima forma. Dan kan hij ook volhouden dat hij the USA beschermt tegen foreign enemies

[ Bericht 9% gewijzigd door WhiteBeard op 07-02-2017 04:40:24 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 7 februari 2017 @ 05:49:16 #297
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_168727290
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 02:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De situatie in de VS is niet te vergelijken met Europa waar een ongecontroleerde stroom vluchtelingen binnenkwam. Je hoeft ook helemaal geen vluchtelingen op te nemen als land maar persoonlijk vind ik dat inhumaan. Maar een algemeen inreisverbod van een (selectief) aantal landen is krankzinnig.

Edit: bovendien worden terroristische aanvallen voor het overgrote deel niet door migranten gepleegd.
De Amerikanen hebben heel nauwkeurig gekeken wat er in de EU gebeurde en gebeurd en hebben hun conclusies getrokken.
in 2016 kwamen er slechts 13000 naar de USA en 25000 naar Canda, landen vele malen groter als de hele EU. Een druppeltje.
Die kwamen ook niet zomaar. Die werden voor maanden onder de loep genomen, vaak hadden zij familie al in de USA en Canada die persoonlijk borg moesten staan. Een van de voorwaarden was: geen alleenstaanden maar families EN gezond. Dus al die jonge verkrachtertjes hebben daar al geen kans.
Dus al dat geklets van anti Trump mensen over de ban is gewoon zielig.
De USA en Canada lieten niet "ruimhartig" mensen in maar pasten zware selectie methodes toe.
En Trump wil die selectie methode extra zwaar maken voor landen die op de "zwarte lijst" staan.
Niet echt "politiek" netjes maar hij doet wat hij belooft en blijkbaar is een groot deel hiermee eens anders was hij niet gekozen.
Nogal een verschil met die slapjanussen hier. Die laten alles binnen wat een beetje "zielig" is.
Parijs en Zaventem zullen bij lange na niet de laatse aanslagen zijn.
pi_168727321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 01:08 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Daar was het EC voor bedoeld. Dat dit tegenwoordig niet meer werkt is een ander verhaal maar de bedoeling was wel dat het EC ervoor kon zorgen dat een Trump geen president zou worden.
O God, het EC werkt niet meer, want crooked Hillary werd geen presidenrt. Altijd zo hilarisch als men de spelregels wil veranderen als men een spel verloren heeft. Tigernootje, niet klagen over het feit dat mijn dame bij het schaken ook schuin over het bord mag en je schaakmat zet he?


Dat een aantal EC voters doodsbedreigingen via emails kreeg , een kniesoor die daarop let niewaar?

[ Bericht 3% gewijzigd door WhiteBeard op 07-02-2017 06:18:51 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  dinsdag 7 februari 2017 @ 06:36:07 #299
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_168727366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 06:13 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

O God, het EC werkt niet meer, want crooked Hillary werd geen presidenrt. Altijd zo hilarisch als men de spelregels wil veranderen als men een spel verloren heeft. Tigernootje, niet klagen over het feit dat mijn dame bij het schaken ook schuin over het bord mag en je schaakmat zet he?


Dat een aantal EC voters doodsbedreigingen via emails kreeg , een kniesoor die daarop let niewaar?
Fantastisch filmpje.
Treurig die Yanks.....
  dinsdag 7 februari 2017 @ 06:52:55 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168727395
Bizar, die lijst met aanslagen waar de pers zogenaamd te weinig over bericht heeft: http://www.nu.nl/terroris(...)ische-aanslagen.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:04:54 #301
19840 Libris
Live from Singapore
pi_168727422
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 06:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bizar, die lijst met aanslagen waar de pers zogenaamd te weinig over bericht heeft: http://www.nu.nl/terroris(...)ische-aanslagen.html
quote:
Op de door het Witte Huis gepubliceerde lijst staan een tal van aanslagen die in Europa en de VS plaatsvonden, maar waarover volgens Trump niet of weinig werd bericht. Onder meer over de aanslag in Nice, luchthaven Atatürk in Istanbul, schietpartij in homoclub Orlando, aanslag op kerstmarkt Berlijn, aanslagen op luchthaven Zaventem en metro in Brussel en de terreuraanslagen in november 2015 in Parijs zou te weinig zijn geschreven.
Wat is die man aan het trollen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')